Mediamarkt reviews & ervaringen

www.mediamarkt.nl
 
2.5 (58)
mediamarkt

58 Mediamarkt reviews

 
(1)
 
(1)
 
(5)
 
(10)
 
(42)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
5 resultaten - getoond 1 - 5
Volgorde

Samsung QLWD 55 inch

Beoordeling 
 
5.3

MediaMarkt aankoop en levering van nieuwe Samsung OLED TV.

Op 23 januari Samsung Qled 55 inch TV gekocht bij MediaMarkt Zoetermeer. Aan de kassa betaal en
afgesproken dat TV geleverd zou worden op 29 januari
29 januari toestel geleverd
10 februari beeld scherm gaat op zwart. Wel geluid geen beeld. Kabels gecontroleerd maar zonder
succes.
Terug naar MediaMarkt Zoetermeer en melding gemaakt bij informatiebalie. Medewerker vertelt
dat er eerst een monteur moet komen om te constateren of het toestel daadwerkelijk stuk is.
Medewerker maakt rapport op en vertelt dat er binnen 36 uur een monteur zal komen. Dat wordt
dus maandag 12 februari.
12 februari Er komt geen monteur wel een e-mail van CE-Repair Services dat er een afspraak dient te
worden gemaakt om langs te komen. Eerstvolgende mogelijkheid was vrijdag 16 februari
Terug naar MediaMarkt Zoetermeer om bij de informatiebalie te vragen of e.e.a. niet sneller kan.
Medewerkster zegt dat zij zal trachten om mij te helpen. Zij maakt een aantekening in het dossier
met de tekst “wij zullen trachten uw probleem zo spoedig mogelijk op te lossen” Naar mijn
mening geen oplossing want er wordt geen snellere datum voorgesteld. Hierop verzoek ik haar of
zij de store manager wil verzoeken om met mij in gesprek te gaan. Zij vertelt dat dat niet gaat
omdat manager in vergadering zit. “Geen probleem zeg ik dan wacht ik hier wel totdat de
vergadering is afgelopen”. Na enige discussie over het feit dat zij mij feitelijk niet geholpen heeft,
en haar meerdere keren heb medegedeeld dat ik het haar niet kwalijk neem dat klantenservice
van MediaMarkt nou niet echt klantvriendelijk kan worden genoemd in dit geval. Sommeert zij
mij dat ik niet in de zaak mag wachten. Dit doe ik toch omdat een winkel een openbaar gebied
is. Uiteindelijk komt er een afdelingsverantwoordelijke van de informatiebalie die mij vertelt dat
hij vernomen heeft dat ik onheuse bejegeningen heb gemaakt tegenover zijn medewerkster. Heb
rustig uitgelegd wat de situatie is en dat ik teleur gesteld ben in het feit dat een nieuwe TV binnen
2 weken stuk gaat en ik vervolgens in een circuit terecht kom dat niet klantvriendelijk genoemd
kan worden. Tevens nadrukkelijk gezegd, in het bijzijn van de betreffende medewerkster dat ik
het haar meerdere malen niet kwalijk heb genomen, maar MadiaMarkt in het algemeen.
Uiteindelijk komt het erop neer dat ik tot vrijdag moet wachten totdat monteur heeft
geconstateerd dat TV daadwerkelijk stuk is.
16 februari Monteur komt en constateert TV beeldscherm is stuk en klant heeft recht op
omruilgarantie omdat klacht zich binnen 30 dagen na aankoop heeft voorgedaan.
Met dit rapport terug naar MediaMarkt Zoetermeer en balie medewerker maakt een
omruilopdracht aan en verteld dat dit maandag 19 februari kan plaatsvinden. In dit gesprek wordt
opeens duidelijk dat de omruilgarantie ingaat op de dag dat een klant iets koopt en NIET de
datum dat het product geleverd wordt. Iets wat ik vreemd vind maar zo zijn de MadiaMarkt
voorwaarden zegt baliemedewerker.
19 februari chauffeur van MediaMarkt komt aan de deur met de melding dat hij een TV komt
ophalen. Ik vraag heeft u ook een ander toestel bij u omdat er sprake is van omruilen? Nee is het
antwoord ik heb alleen opdracht om het toestel op te halen. Ik meld dat ik dit vreemd vind en
laat heb weggaan zonder TV. Direct terug naar MediaMarkt Zoetermeer. Medewerkster (die mij
vorige keer ook te woord stond) wil mij niet helpen en ik moet wachten totdat er een collega van
haar komt. Andere medewerkster komt en ik vertel haar het hele verhaal. Reactie u heeft het
toestel niet meegegeven dus moet u opnieuw melden dat u een kapot toestel heb geleverd bij
klantenservice. Mijn reactie: “ik ben toch bij klantenservice?” Nee u moet bellen met
klantenservice omdat u het toestel online heeft gekocht. Wederom een nieuwe verrassing. Ik
meld: ik heb het toestel hier in de winkel gekocht en ook betaald ik heb het niet online gekocht.
Reactie baliemedewerkster: “omdat u het toestel heb laten thuisbezorgen geldt dat als online
aankoop”. Dus ik bel ter plekke de klantenservice en kom vervolgens in een keuze menu terecht
zonder mogelijkheid om een persoon te spreken te krijgen, wel verwijzingen naar de website.
Uiteindelijk via een medewerker van de service balie de naam van de floor manager Augustus
gekregen. Deze Augustus gesproken en hij was zo vriendelijk om met mij mee te lopen naar de
informatiebalie en verzoekt medewerkster om op het telefoontoestel van de balie klantenservice
te bellen en vervolgens de medewerker met mij te laten communiceren. Medewerker van de
klantenservice is het met mij eens dat e.e.a. nou niet de schoonheidsprijs verdient en maakt
rapport op dat het toestel de volgende dag zal worden opgehaald en dat ik daarna binnen 1 a 2
dagen een nieuwe TV zal worden geleverd.
20 februari toestel wordt opgehaald door MediaMarkt.
21 februari Geen melding van MediaMarkt over levering nieuwe TV.
22 februari Geen melding van MediaMarkt over levering nieuwe TV. Telefonisch contact opgenomen
met klantenservice en gevraagd naar de status van levering van de nieuwe TV. Antwoord van
medewerker: “Ik zie in het systeem dat uw TV daadwerkelijk is opgehaald en zich nu bevindt in het
magazijn van de transporteur. Normaal wordt deze dan binnen 5 dagen naar ons magazijn
gebracht. NA binnenkomst controleren wij of het toestel daadwerkelijk stuk is en wordt dan uw nieuwe TV door
het transportbedrijf meegenomen en bij u bezorgt”. Op onze reactie dat er reeds een monteur is geweest die
moest constateren dat het toestel daadwerkelijk kapot is en deze monteur heeft hiervan een rapport opgesteld en
geconstateerd dat dit zo is en dat wij recht hebben op omruilgarantie. Tevens heeft klantenservice MediaMarkt
Zoetermeer ons eerder gemeld dat de omruiling binnen 2 dagen zou plaatsvinden wordt gereageerd dat hij dat
ook erg vervelend vindt en dat hij een urgentie verzoek zal indienen bij de transporteur om het transport naar
MadiaMarkt magazijn te bespoedigen en daarmee ook de levering van de nieuwe TV. Of dit ook daadwerkelijk
gebeurt kan geen garantie worden gegeven.
Wederom is de informatie die medewerkers van de MediaMarkt geven niet in overeenstemming met de
werkelijkheid. Wij kochten een maand gelden een nieuwe TV en nu na een maand te zijn verstreken zitten wij nog
steeds zonder TV!
23 februari Geen enkel bericht van MediaMarkt
24 februari Geen enkel bericht van MediaMarkt
25 februari Geen enkel bericht van MediaMarkt
26 februari gebeld met klantecervice over de status van omruilen. Antwoord medewerkster: “Wij wachten op
reactie van de MediaMarkt vestiging te Zoetermeer”. Dus nu moet de winkel weer reageren. Wederom een
andere uitleg!!!!
Wederom met klantenservice gebeld nu blijkt dat men e.e.a. heeft doorgezonden naar de MadiaMarkt te
Zoeterwoude i.p.v. Zoetermeer. Men beloofd dat wij vandaag nog informatie ontvangen hoe nu verder.

RB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Wasmachine

Beoordeling 
 
5.0

Wasmachine besteld, 1e bezorging niet doorgegaan omdat ik van tevoren ben gebeld door de chauffeur dat er een grote schade aan de voorkant zat, merkwaardig want zoiets controleer je toch als chauffeur als je je goederen ophaalt bij een depot. Retour na een paar dagen verwerkt en wat denk je, zelfde apparaat niet meer leverbaar. Ander type besteld, zou op donderdag geleverd worden. Is hem niet geworden, dan een mail dat ie vrijdag geleverd zou worden i.v.m. vertraging en logistieke problemen, oké. Vrijdagochtend een mail dat het weer niet doorgaat, ik zou gebeld worden die dag door de Mediamarkt maar dan kan je laat wachten want ze zijn zo arrogant dat je als consument niks voorstelt. 2 dagen vrij genomen, helaas voor niks (interesseert ze ook niks). Service noemen ze dat, die is ver te zoeken. En bij de klantservice kunnen ze je ook niet goed helpen, en op je mail krijg je standaard antwoorden.

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Zeer slechte media Markt Rotterdam Centrum

Beoordeling 
 
5.5

Ik heb een klacht. Ik ben een jongen van 44 jaar met autisme. Ik kocht op 09-08-2019 Helaas een Samsung soundbar de HW-Q70r. Toen ik hem kocht bij de mediamarkt Rotterdam waren er al gelijk problemen met dit Product. Ik had een tik dat ik hoorde op willekeurige tijden bij tv audio en dvd maar ook muziek. Hiermee ben ik gelijk terug gegaan naar de mediamarkt te Rotterdam en dit gemeld. Een persoon met een zwart blouseje aan met Samsung erop vertelde mij dat dit bekend is en dat er een update firmware voor komt die dit zal oplossen. Had ik hem maar nooit gehouden. Dit heb ik wel gedaan en tot op de dag van vandaag geen firmware update gekregen. Ik heb zolang ik de soundbar inbezit heb gehad aan het lijntje gehouden zowel door Samsung zelf al de mediamarkt. Ik heb ook een Samsung tv. Daar zijn al meerdere keren een monteur bij geweest. Ook die vertelde mij dat dit een bekend probleem is. In juni dit jaar zou er dan echt een firmware uitkomen die dit probleem op zal lossen. We zitten nu in 8-7-2021 en mijn garantie gaat verlopen. Dus ik weer Samsung gebeld. Geven aan dat zei dit wel willen oplossen maar dan moet ik hem zelf naar hun opsturen maar ik heb de doos niet meer. Toen zei Samsung u zit nog in de garantie dus ga terug naar de winkel. Ik heb gebeld naar de winkel maar Rotterdam krijg je niet te pakken maar wel de klantenservice. Een medewerkster gaf aan dat ik dit heelleverhaal moest vertellen niet met een medewerker maar met een filliaal lijder in rotterdam en dat er gelijk gekeken moet gaan worden naar een passende oplossing. Ook moest ik alles vanuit Ridderkerk per openbaarvervoer, samen met mijn vader alles meenemen de sooundbar de kabels subwoofer en alles is nog in nieuw staat. Echter daar wilde in eerste instantie de manager mij niet spreken. Wel kwam er een helle vriendelijke medewerkster die mij daar hielp en dit ook voor mij heel vervelend vond. zei belde naar samsung en bevestigde haar dat er geen oplossing mogelijk was. Maar haar leidinggevende vond dit niet genoeg en wilde alsnog hem opsturen naar hun eigen reparatie afdeling. Waarop ik antwoorde dat ik dit niet wenselijk vind. Dit komt omdat Samsung aangeeft dat het Alleen terug te horen is in combinatie met de tv van samsung. een andere reparatuer kan het nietconstateren en evt. op te lossen dit kan alleen Samsung zelf. Het probleem ligt volgens samsung inderdaad aan de firmware. Maar bij een kleine deel was dit opgelost maar lang niet bij alle van deze type soundbar. Ik heb Das rechtsbijstandverzekering benaderd en die geven aan dat Samsung dus aan geeft dat kunnen spreken van een niet deugdelijk product en dat de winkel dan aansprakelijk is voor een oplossing en het nog een keer opsturen extra leed met zich mee brengt en dat volgen de consumentenrechten niet aanvaardbaar is. Volgens de wet moet de consument op zon min mogelijk geraakte manier tot een oplossing gekomen worden. Aangezien ik al meerdere keren hier mee heb gebeld het zei of met Media of met Samsung dan is de klacht gemeld en loopt de reparatie termijn. Echter toen ik de manager hierover vertelde zei ze meneer ik neem het niet zo aan want het is de eerste keer dat u bij mij komt. Waarop ik antwoordde ik ben naar jullie terug gegaan. Niet bij mij zij zei. Waarop ik toen hart in de winkel riep wat ik misschien niet had moeten doen maar ik zo boos werd, Mensen ze doen leuk als je iets koopt maar als je een jaar lang een probleem hebt laten ze je zitten, waarop zei een beveiliger opdracht geeft om de politie te bellen. Ik werd zeer teleurgesteld ik belde weer naar de mediamarkt klantenservice en zij vonden dit van deze persoon niet netjes ze hadden mij moeten helpen met of de koop ontbinden of een goed product moeten aanbieden dan was het nooit zover gekomen. toen de Politie kwam werd ook voor hem wel duidelijk dat we in een pathstelling zaten. Hij vond dat ik het netjes deed zo vertelde later de agent buiten aan mijn vader maar dat hij moet komen als een beveiliger hem belt. De politie vroeg dat medewerkster als nog moest komen. waarop ik als antwoord kreeg. Ik heb geen zin om met de meneer nog eens een uur uit te leggen dat ik de klacht niet gehoord heb en dus geen bewijs heb. En dat hij eerst weer opgestuurd moet worden naar hun reparatie afdeling en niet naar samsung gaat. waarop ik vertelde dat Samsung die bewijzen wel heeft. Daar heb ik niks mee te maken. Ik heb mijn product daar achtergelaten en gaat nu weer via de weg die zei wil. Dit betekend hoogst waarschijnlijk dat mijn probleem daar niet gevonden gaat worden dan wel word opgelost. Ik vind dit echt Schandalig. Ook heb ik na dit alles nogmaals telefonisch contact gehad met de klantenservice en die geeft aan dat zij mij wel degelijk gelijk hadden kunnen helpen. ook zou hij hier een klacht van maken maar ik moest dit ook doen vandaar deze mail. Ik hoop dat mediamarkt dit alsnog netjes met mij gaat regelen. Want ik ben zeer teleurgesteld in hoe ze mensen te woord staan of enig empathie hebben met mensen met een lichte verstandelijke beperking Autisme.
Gewenste Oplossing

Dat ik een nieuwe soundbar krijg of de koop ontbonden word want ik heb in deze soundbar geen vertrouwen meer in.

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Wacht al 5WKN op reactie/actie van Mediamarkt

Beoordeling 
 
5.5

5 wkn!! geleden (16Jan) gebeld om onze
defecte DAEWOO wasmachine aan te melden....
TOT OP DE DAG VANVANDAAG
"GEEN ENKELE" terugkoppeling, reactie, telefoontje of mailtje terug gehad!!

ZELF, hang ik VANAF 16Jan om de 3 a 4 dgn met het hfdkantoor aan de telefoon.... buiten de vele en herhaaldelijke excuses gebeurd er TOTALY HELEMAAL NIETS NOPPES NJENTE NADA!!

U wordt terug gebeld... ik ga net nogmaals doorzetten... ik ga het nu laten escaleren... dit kan inderdaad niet!!..
En beloftes als: "meneer Jaarsveld, ik ga het NU doorzetten naar onze Backoffice, en zij nemen contact met u op...
hebben tot op dit moment (Do 20febr 12.50u) nog H E L E M A A L niets opgeleverd!!

Tenslotte heb ik gistermiddag om 16.50u nogmaals telf contact gehad met het hfdkantoor van MEDIA MARKT
(volgens mijn werkgever zou dit ALSNOG een (extern) call ENTER wezen), en aangegeven dat ik UITERLIJK VANDAAG (20feb vóór 12u) iets wil hebben vernomen.

12.30u zojuist, OPNIEUW naar Mediamarkt hfdkantoor gebeld, en wederom NIETS wijzer geworden!!

... "Meneer Jaarsveld, ik vind het echt heel vervelend voor u, maar ik kan OOK NU niets MEER doen dan het OPNIEUW vd zoveelste keer doorzetten en "HOPEN" dat ze u nu "wel eens een keer" gaan bellen", was de reactie van de jongeman aan de telefoon.

Beste lezer...
Moet ik "gewoon" NOG langer geduld BLIJVEN hebben??????

... IK BEN TOCH NIET GEK....???

SCHAN DA LIG!!
ZEEER KLANT onvriendelijk!!
SUUUPER slechte aftersales!!

... Ondanks ik voor m'n werk doorgaans voor derde bemiddel (en dit ook liever ZELF had geregeld met Mediamarkt), zal ik a.s. maandag 24febr dan toch maar (voor deze keer) voor mijzelf de media opzoeken.

Jaarsveld
Rhoon

OJ
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

MediaMarkt verschuilt zich achter voorwaarden

Beoordeling 
 
5.3

Ik heb op 23/01/20 bij MediaMarkt bluetooth oordopjes besteld ze waren duur, na ontvangst wil je ze natuurlijk controleren dus celefaan verwijderd en doosje opengemaakt na controle niet geschikt bevonden en dag erna gelijk retour gezonden.
Tot mijn verbazing week later pakje van MediaMarkt aangeboden door post NL met oordopjes erin ?
Contact gezocht en kreeg uitgelegd volgens de voorwaarden konden ze niet teruggenomen worden wegens hygiëne , je kan ze toch niet controleren door naar een dicht pakje te kijken? Alles wat je online koopt maak je open en controleert het, dan kom je automatisch met je handen ergens aan, conclusie koop niet online bij MediaMarkt je krijgt je geld niet terug !!! wel een slecht product en nul op rekest.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
5 resultaten - getoond 1 - 5

Wij zijn benieuwd naar jouw Mediamarkt ervaring

MediaMarkt is Nederlands' grootste winkelketen in consumentenelektronica met 49 vestigingen en 80 miljoen online bezoekers per jaar in de webwinkel. Een van de sterke punten van Mediamarkt is het enorme assortiment. Wanneer je in de webwinkel voor 23.59 uur bestelt, wordt je bestelling doorgaans de volgende dag al bezorgd.

Wat is uw ervaring met Mediamarkt? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Mediamarkt hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Mediamarkt reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 088 - 4640464
Meer info over Mediamarkt op Wikipedia

Algemene informatie

Verzendkosten
€ 1,99 verzendkosten per bestelling | gratis bezorging vanaf € 20,-
Levertijd
Op werdagen voor 23.59 uur besteld, wordt in de meeste gevallen de daaropvolgende werkdag bezorgd.
Productgroepen
  • mobiele telefoons
  • tablets
  • kabels
  • laptops
  • printers
  • games
  • Ovens
  • monitoren
  • Stofzuigers
  • Software
  • Autoradio's
  • Speakers
  • Beamers
  • computerkabels
  • Koptelefoons
  • Vaatwassers
  • Kookplaten
  • Koelkasten
  • Platenspelers
  • wasmachines
  • fornuizen
  • lenzen
  • e-readers
  • drones
  • Cameratassen
  • Vaste Telefoons
  • Naaimachines
  • televisies
  • pc's
  • smartwatches
  • harde schijven
  • Consumentenelektronica
  • soundbars
  • stereo sets
  • headphones
  • smart-tv's
  • homecinema sets
  • computer onderdelen
  • fotocamera's
  • videocamera's
  • objectieven
  • geheugenkaarten
  • telefoonabonnementen
  • mobiele telefoon accessoires
  • autonavigatie
  • wasdrogers
  • strijkijzers
  • barbecues
  • vriezers
  • koffiezetapparaten
  • magnetrons
  • afzuigkappen
  • keukenmachines
  • blenders
  • sporthorloges
  • scheerapparaten
  • gameconsoles
Merken
  • Philips
  • Sony
  • Samsung
  • LG
  • Apple
  • Lenovo
  • microsoft
  • Canon
  • Tomtom
  • Sonos
  • Bose
Afhalen mogelijk
ja