Mediamarkt reviews

www.mediamarkt.nl
 
2.8 (37)
mediamarkt

37 Mediamarkt reviews

 
(1)
 
(1)
 
(3)
 
(7)
 
(25)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
3 resultaten - getoond 1 - 3
Volgorde

Zeer slechte media Markt Rotterdam Centrum

Beoordeling 
 
5.5

Ik heb een klacht. Ik ben een jongen van 44 jaar met autisme. Ik kocht op 09-08-2019 Helaas een Samsung soundbar de HW-Q70r. Toen ik hem kocht bij de mediamarkt Rotterdam waren er al gelijk problemen met dit Product. Ik had een tik dat ik hoorde op willekeurige tijden bij tv audio en dvd maar ook muziek. Hiermee ben ik gelijk terug gegaan naar de mediamarkt te Rotterdam en dit gemeld. Een persoon met een zwart blouseje aan met Samsung erop vertelde mij dat dit bekend is en dat er een update firmware voor komt die dit zal oplossen. Had ik hem maar nooit gehouden. Dit heb ik wel gedaan en tot op de dag van vandaag geen firmware update gekregen. Ik heb zolang ik de soundbar inbezit heb gehad aan het lijntje gehouden zowel door Samsung zelf al de mediamarkt. Ik heb ook een Samsung tv. Daar zijn al meerdere keren een monteur bij geweest. Ook die vertelde mij dat dit een bekend probleem is. In juni dit jaar zou er dan echt een firmware uitkomen die dit probleem op zal lossen. We zitten nu in 8-7-2021 en mijn garantie gaat verlopen. Dus ik weer Samsung gebeld. Geven aan dat zei dit wel willen oplossen maar dan moet ik hem zelf naar hun opsturen maar ik heb de doos niet meer. Toen zei Samsung u zit nog in de garantie dus ga terug naar de winkel. Ik heb gebeld naar de winkel maar Rotterdam krijg je niet te pakken maar wel de klantenservice. Een medewerkster gaf aan dat ik dit heelleverhaal moest vertellen niet met een medewerker maar met een filliaal lijder in rotterdam en dat er gelijk gekeken moet gaan worden naar een passende oplossing. Ook moest ik alles vanuit Ridderkerk per openbaarvervoer, samen met mijn vader alles meenemen de sooundbar de kabels subwoofer en alles is nog in nieuw staat. Echter daar wilde in eerste instantie de manager mij niet spreken. Wel kwam er een helle vriendelijke medewerkster die mij daar hielp en dit ook voor mij heel vervelend vond. zei belde naar samsung en bevestigde haar dat er geen oplossing mogelijk was. Maar haar leidinggevende vond dit niet genoeg en wilde alsnog hem opsturen naar hun eigen reparatie afdeling. Waarop ik antwoorde dat ik dit niet wenselijk vind. Dit komt omdat Samsung aangeeft dat het Alleen terug te horen is in combinatie met de tv van samsung. een andere reparatuer kan het nietconstateren en evt. op te lossen dit kan alleen Samsung zelf. Het probleem ligt volgens samsung inderdaad aan de firmware. Maar bij een kleine deel was dit opgelost maar lang niet bij alle van deze type soundbar. Ik heb Das rechtsbijstandverzekering benaderd en die geven aan dat Samsung dus aan geeft dat kunnen spreken van een niet deugdelijk product en dat de winkel dan aansprakelijk is voor een oplossing en het nog een keer opsturen extra leed met zich mee brengt en dat volgen de consumentenrechten niet aanvaardbaar is. Volgens de wet moet de consument op zon min mogelijk geraakte manier tot een oplossing gekomen worden. Aangezien ik al meerdere keren hier mee heb gebeld het zei of met Media of met Samsung dan is de klacht gemeld en loopt de reparatie termijn. Echter toen ik de manager hierover vertelde zei ze meneer ik neem het niet zo aan want het is de eerste keer dat u bij mij komt. Waarop ik antwoordde ik ben naar jullie terug gegaan. Niet bij mij zij zei. Waarop ik toen hart in de winkel riep wat ik misschien niet had moeten doen maar ik zo boos werd, Mensen ze doen leuk als je iets koopt maar als je een jaar lang een probleem hebt laten ze je zitten, waarop zei een beveiliger opdracht geeft om de politie te bellen. Ik werd zeer teleurgesteld ik belde weer naar de mediamarkt klantenservice en zij vonden dit van deze persoon niet netjes ze hadden mij moeten helpen met of de koop ontbinden of een goed product moeten aanbieden dan was het nooit zover gekomen. toen de Politie kwam werd ook voor hem wel duidelijk dat we in een pathstelling zaten. Hij vond dat ik het netjes deed zo vertelde later de agent buiten aan mijn vader maar dat hij moet komen als een beveiliger hem belt. De politie vroeg dat medewerkster als nog moest komen. waarop ik als antwoord kreeg. Ik heb geen zin om met de meneer nog eens een uur uit te leggen dat ik de klacht niet gehoord heb en dus geen bewijs heb. En dat hij eerst weer opgestuurd moet worden naar hun reparatie afdeling en niet naar samsung gaat. waarop ik vertelde dat Samsung die bewijzen wel heeft. Daar heb ik niks mee te maken. Ik heb mijn product daar achtergelaten en gaat nu weer via de weg die zei wil. Dit betekend hoogst waarschijnlijk dat mijn probleem daar niet gevonden gaat worden dan wel word opgelost. Ik vind dit echt Schandalig. Ook heb ik na dit alles nogmaals telefonisch contact gehad met de klantenservice en die geeft aan dat zij mij wel degelijk gelijk hadden kunnen helpen. ook zou hij hier een klacht van maken maar ik moest dit ook doen vandaar deze mail. Ik hoop dat mediamarkt dit alsnog netjes met mij gaat regelen. Want ik ben zeer teleurgesteld in hoe ze mensen te woord staan of enig empathie hebben met mensen met een lichte verstandelijke beperking Autisme.
Gewenste Oplossing

Dat ik een nieuwe soundbar krijg of de koop ontbonden word want ik heb in deze soundbar geen vertrouwen meer in.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Wacht al 5WKN op reactie/actie van Mediamarkt

Beoordeling 
 
5.5

5 wkn!! geleden (16Jan) gebeld om onze
defecte DAEWOO wasmachine aan te melden....
TOT OP DE DAG VANVANDAAG
"GEEN ENKELE" terugkoppeling, reactie, telefoontje of mailtje terug gehad!!

ZELF, hang ik VANAF 16Jan om de 3 a 4 dgn met het hfdkantoor aan de telefoon.... buiten de vele en herhaaldelijke excuses gebeurd er TOTALY HELEMAAL NIETS NOPPES NJENTE NADA!!

U wordt terug gebeld... ik ga net nogmaals doorzetten... ik ga het nu laten escaleren... dit kan inderdaad niet!!..
En beloftes als: "meneer Jaarsveld, ik ga het NU doorzetten naar onze Backoffice, en zij nemen contact met u op...
hebben tot op dit moment (Do 20febr 12.50u) nog H E L E M A A L niets opgeleverd!!

Tenslotte heb ik gistermiddag om 16.50u nogmaals telf contact gehad met het hfdkantoor van MEDIA MARKT
(volgens mijn werkgever zou dit ALSNOG een (extern) call ENTER wezen), en aangegeven dat ik UITERLIJK VANDAAG (20feb vóór 12u) iets wil hebben vernomen.

12.30u zojuist, OPNIEUW naar Mediamarkt hfdkantoor gebeld, en wederom NIETS wijzer geworden!!

... "Meneer Jaarsveld, ik vind het echt heel vervelend voor u, maar ik kan OOK NU niets MEER doen dan het OPNIEUW vd zoveelste keer doorzetten en "HOPEN" dat ze u nu "wel eens een keer" gaan bellen", was de reactie van de jongeman aan de telefoon.

Beste lezer...
Moet ik "gewoon" NOG langer geduld BLIJVEN hebben??????

... IK BEN TOCH NIET GEK....???

SCHAN DA LIG!!
ZEEER KLANT onvriendelijk!!
SUUUPER slechte aftersales!!

... Ondanks ik voor m'n werk doorgaans voor derde bemiddel (en dit ook liever ZELF had geregeld met Mediamarkt), zal ik a.s. maandag 24febr dan toch maar (voor deze keer) voor mijzelf de media opzoeken.

Jaarsveld
Rhoon

OJ
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

MediaMarkt verschuilt zich achter voorwaarden

Beoordeling 
 
5.3

Ik heb op 23/01/20 bij MediaMarkt bluetooth oordopjes besteld ze waren duur, na ontvangst wil je ze natuurlijk controleren dus celefaan verwijderd en doosje opengemaakt na controle niet geschikt bevonden en dag erna gelijk retour gezonden.
Tot mijn verbazing week later pakje van MediaMarkt aangeboden door post NL met oordopjes erin ?
Contact gezocht en kreeg uitgelegd volgens de voorwaarden konden ze niet teruggenomen worden wegens hygiëne , je kan ze toch niet controleren door naar een dicht pakje te kijken? Alles wat je online koopt maak je open en controleert het, dan kom je automatisch met je handen ergens aan, conclusie koop niet online bij MediaMarkt je krijgt je geld niet terug !!! wel een slecht product en nul op rekest.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
3 resultaten - getoond 1 - 3

Mediamarkt informatie

MediaMarkt is Nederlands' grootste winkelketen in consumentenelektronica met 49 vestigingen en 80 miljoen online bezoekers per jaar in de webwinkel. Een van de sterke punten van Mediamarkt is het enorme assortiment. Wanneer je in de webwinkel voor 23.59 uur bestelt, wordt je bestelling doorgaans de volgende dag al bezorgd.

Algemene informatie

Telefoonnummer
088 - 4640464 (op werkdagen van 9.00 tot 23.59 uur bereikbaar. In het weekend aangepaste tijden)
Verzendkosten
€ 1,99 verzendkosten per bestelling | gratis bezorging vanaf € 20,-
Levertijd
Op werdagen voor 23.59 uur besteld, wordt in de meeste gevallen de daaropvolgende werkdag bezorgd.
Productgroepen
  • mobiele telefoons
  • tablets
  • kabels
  • laptops
  • printers
  • games
  • Ovens
  • monitoren
  • Stofzuigers
  • Software
  • Autoradio's
  • Speakers
  • Beamers
  • computerkabels
  • Koptelefoons
  • Vaatwassers
  • Kookplaten
  • Koelkasten
  • Platenspelers
  • wasmachines
  • fornuizen
  • lenzen
  • e-readers
  • drones
  • Cameratassen
  • Vaste Telefoons
  • Naaimachines
  • televisies
  • pc's
  • smartwatches
  • harde schijven
  • Consumentenelektronica
  • soundbars
  • stereo sets
  • headphones
  • smart-tv's
  • homecinema sets
  • computer onderdelen
  • fotocamera's
  • videocamera's
  • objectieven
  • geheugenkaarten
  • telefoonabonnementen
  • mobiele telefoon accessoires
  • autonavigatie
  • wasdrogers
  • strijkijzers
  • barbecues
  • vriezers
  • koffiezetapparaten
  • magnetrons
  • afzuigkappen
  • keukenmachines
  • blenders
  • sporthorloges
  • scheerapparaten
  • gameconsoles
Merken
  • Philips
  • Sony
  • Samsung
  • LG
  • Apple
  • Lenovo
  • microsoft
  • Canon
  • Tomtom
  • Sonos
  • Bose
Afhalen mogelijk
ja

Contactgegevens Mediamarkt

Klantenservice Mediamarkt: 088 - 4640464
Maandag t/m vrijdag: 9:00 – 23:59 uur
Zaterdag: 10:00 - 20:00 uur
Zondag: 10:00 - 19:00 uur

Mediamarkt onderscheidt zich door:

  • een enorm assortiment met alle A-merken;
  • scherpe prijzen en veel aanbiedingen;
  • een prima service & een snelle bezorging.

 

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Baxshop
 
3.8 (108)
CoolBlue
 
4.0 (65)
Conrad
 
3.5 (32)
mediamarkt
 
2.8 (37)
MaxiAxi
 
9.1 (21)