Bax Shop reviews

www.bax-shop.nl
 
3.8 (98)
Baxshop

Bax Shop is de goedkoopste webwinkel voor DJ's, producers en muzikanten en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax Shop is specialist met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. De webshop is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax bestaat al vele jaren en heeft in die tijd een goede naam opgebouwd.

Bax Shop betrouwbaar?

De webwinkel van Bax-Shop bestaat al geruime tijd. U kunt vertrouwd bestellen met de gebruikelijke betaalmogelijkheden bij Bax Shop! De shop heeft het thuiswinkelkeurmerk en voldoet daarmee aan strenge eisen. Vele Nederlandse en Belgische consumenten schaffen hun apparatuur al jaren aan bij Bax. ook in Duitsland is de webshop al geruime tijd actief en ook daar wordt veel DJ-aparatuur online aan de man gebracht.

98 Bax Shop reviews

 
(11)
 
(5)
 
(12)
 
(16)
 
(54)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Kopen en bezorgen prima, maar die helpdesk.........

Beoordeling 
 
6.8

Aankopen en verzending gaat prima, niets mis mee. Maar wacht maar tot je met de helpdesk te maken krijgt, die is werkelijk dramatisch. Ze geven antwoorden waar je weinig tot niets mee kan, met feedback doen ze helemaal niets. De laatste keren heb ik 4 dagen moeten wachten voordat ik antwoord kreeg. Geloof me, je bent beter af bij Thomann.de. Daar spreken ze ook Nederlands en zijn vele male professioneler. Bax heeft al eerder problemen gehad met hun medewerkers, en het blijkt nu nog zo te zijn. Je krijgt ook geen ledinggevende te spreken, het is heel schimmig en mysterieus.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Vroeger groot fan van Bax maar nu is het echt waardeloos!

Beoordeling 
 
4.3

Ik ben echt in shock zoals de service van Bax is achteruit gedonderd! De klantenservice is echt vreselijk! Tot drie keer toe meer dan een half uur in de wacht gestaan. De belofte dat ik binnen twee werkdagen word teruggebeld en dat werd twee weken. Uiteindelijk na meerdere mails van mijn kant wordt mijn product opgestuurd en toen bleek de doos al open te zijn en werkte het apparaat niet naar behoren. Direct een retourticket aangevraagd en dat duurde ook weer veel te lang. Weer gemaild dat ik het apparaat z.s.m. terug wilde sturen maar op de retourticket zat te wachten. Uiteindelijk retour gestuurd en nu ruim twee weken verder nog helemaal NIKS alleen een melding dat het retour is gestuurd en dat er een wisseling komt. Wisseling??? Ik heb ze gemaild en gevraagd of ik teruggebeld kan worden, geen reactie. Nog een keer gemaild en aangegeven dat ik al weken geen muziek kan maken en of ze mij willen adviseren en even kunnen bellen. Al twee weken geen enkele reactie. Al met al voor mij NOOIT meer de BAX shop, weet niet wat er daar aan de hand is want in het verleden verliepen mijn aankopen daar altijd super. Jammer Bax, ik ga de volgende keer echt naar een ander!

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloze service

Beoordeling 
 
1.0

De dag dat ik het product thuis kreeg zag ik het elders goedkoper. Mijn zoontje had piano van eigen geld gekocht dus erg sneu. Dezelfde dag klachtenformulier ingevuld met de vraag of daar iets aan te doen was, geen reactie. Nogmaals klachtenformulier ingevuld, wederom geen reactie. Vervolgens mail gestuurd. Het lijkt alsof mails door een robot worden beantwoord of er wordt ieder geval geen moeite gedaan om goed te lezen. Inmiddels was ik ruim een maand verder en de piano uitgepakt. Op en neer gemaild maar iedere keer staat er een andere naam onder de mail en niemand neemt de moeite om goed te lezen. In mijn laatste reactie gevraagd of iemand de hele mailwisseling wil,lezen. Niets meer gehoord (ruim drie weken geleden).
Erg makkelijk als het geld binnen is. Voor mij eens maar nooit meer!

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bax waardeloze service en communicatie

Beoordeling 
 
1.5

2 x iets besteld, 2 x later dan beloofde dag. klantenservice is waardeloos en reageert heel traag. Voor mij geen Bax meer.

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Ongelooflijke kwaliteit van het personeel

Beoordeling 
 
9.8

Vandaag bezocht ik de winkel om een bestelling te vervangen voor een ander model hoofdtelefoon. Ze hebben de truc gedaan. Mooi hoor! Ik wil graag de groeten doen aan de mensen die in de winkel van Goes werken, je bent geweldig!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Geen geld terug, nieuw product of kortingscode

Beoordeling 
 
4.7

Ik heb mijn keyboard ergens begin 2018 gekocht en kwam al meteen met een probleem dat de toetsen niet goed vast zaten en veel herrie maakte als ik erop speelde. Ik dacht dat het normaal was maar dat bleek dus niet. dus ik besloot het 1 maand geleden op te sturen voor een reparatie.
vervolgens heb ik hem gisteren terug gekregen met stof erop en er was er helemaal niets aan gerepareerd!! Ik stuur een berichtje van: wat is dit? er is helemaal niets aan gedaan 4 weken lang en jullie updaten mij er niet over. Hun antwoord hierop: Stuur het opnieuw op met duidelijke informatie (wat ik al deed toen ik hem opstuurde met een filmpje erbij). Ik vraag vriendelijk om een nieuw product of mijn geld terug maar geen gehoor. Nu nemen ze de telefoon niet meer op en hebben ze ook nog eens opgehangen. Koop je apparatuur bij KEYMUSIC! betaal liever 20 euro meer maar dan heb ik tenminste service!

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Dit noemt zich de top

Beoordeling 
 
3.3

Wacht al bijna 3 weken op mijn bestellling. Krijg via klantenservice alleen alleen maar 3 x te horen dat er een onderzoek bezig is. Tot nu toe nog steeds niets. Kijk uit met bestellen. De kans dat het mis gaat is groot. Voor mij geen bestellingen meer bij Bax.

EL
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Als het niet op voorraad is dan krijg je het ooit. Geen klantenservice. Wel goedkoop.

Beoordeling 
 
3.0

Ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Jaren terug al besteld, ging prima. Nu een wat grotere bestelling die 'zoek' was. Daarna geannuleerd. Maar kwam de bestelling toch. Knullig maar het kan. Moet ik nu betalen om de spullen weer op te laten halen. Dat vind ik -ook in crisistijd- geen goede propositie voor de klant. Je eigen fouten kun je niet zo makkelijk op de klant afschuiven.
Superjammer allemaal want zo wordt bestellen van goede muziekspullen een jammerlijke tafereel in mineur.

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

hier koop ik nooit weer wat

Beoordeling 
 
1.0

Nu 2 weken geleden een microfoon besteld. Deze stond op de website als op voorraad.
Na 3 dagen geen reactie gehad te hebben maar eens gaan bellen. 2 keer 15 minuten in de wacht blijkt dat het niet op voorraad was .. maar wel even 152,00 afgeschreven!

Bestelling geannuleerd en de belofte gekregen dat het binnen 5 werkdagen weer op mijn rekening staat .. NOT.
Nu 10 werkdagen verder nog niets ontvangen, inmiddels wel veel excuses maar daar koop ik niets voor.

Nu maar via PayPall een poging doen mijn geld terug te krijgen. Bij Bax koop ik dus nooit weer wat.

W
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Service van Bax Music 0,0!!!!! Nog nooit zo slechte service meegemaakt.. !!!!

Beoordeling 
 
4.5

Slechte service..je Wordt niet verder geholpen telkens meer als half uur wachten als je klantendienst belt en dan leggen ze de telefoon dicht als je de manager wil spreken omdat ze niet kunnen antwoorden ..gewoon weg zwijgen als je iets vraagt..en je niet verder helpen.. we wachten al 2weken op ons pakket.. ze gingen uitzoeken of het nog bij hen was of bij de vervoerder 2dagen nadien hebben ze het nog niet uitgezocht.. en annuleren willen ze niet.. zorg dan dat het pakket geleverd wordt ipv ons in het ongewisse te laten.. onderneem actie als er zoiets is ipv telefoon dicht te leggen als het moeilijk wordt om te antwoorden en de manager gevraagd wordt..mails worden niet beantwoord.. nog nooit heb ik zo slechte service meegemaakt ergens..!!! Dan betaal ik liever meer en loopt alles vlot..of Wordt er actie ondernomen als er iets scheelt..ipv hier waar ze niets doen.. en gewoonweg geen service bieden..!!

N
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Bax Shop informatie

Foto's

PC110019
PC110009
PC110002