Bax Shop reviews & ervaringen

www.bax-shop.nl
 
3.7 (113)
Baxshop

113 Bax Shop reviews

 
(11)
 
(5)
 
(14)
 
(19)
 
(64)
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Eq en Celestion speaker

Beoordeling 
 
1.5

Heb enkele weken geleden 2 bestellingen gedaan (ruim 300 euro), naar nu blijkt de levertijd meer dan 25 weken, dus wil mijn geld terug.
Bax-shop reageert al dagen niet op email en ook niet op de annulering per email. Mijn geld heb ik niet teruggekregen!
-Heb meerdere terugbelverzoeken gedaan, geen reactie.
-Zeker 6x gemaild, geen reactie.
-Opgebeld: er wordt niet opgenomen maar direct opgehangen.

De bestelling, die elders gewoon op voorraad is, heb ik geannuleerd. Wil mijn geld terug!!

Maar hoe?

TD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

opnameapparatuur

Waardeloze service. Onbereikbaar zowel telefonisch als per mail (geen reactie terug)

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Roland digitale piano FP60 BK

Beoordeling 
 
2.5

Product als B-Stock gekocht. Bij openen doos geen voeding! Herhaaldelijk contact opgenomen zowel telefonisch als via mail en na anderhalve week nog geen reactie.
Persoonlijk contact gezocht bij Bax Goes met de vraag waar de voeding blijft. Gaan we uitzoeken kreeg ik te horen. De volgende dag een mailtje dat ik die zelf maar moest kopen want het betreft een B-Stock product!
Dit is zo iets als een auto kopen zonder sleutels. Stom, slecht voor je reputatie en incapabel personeel. Telefonisch heel slecht bereikbaar en je wordt niet terug gebeld.
De Expansie perikelen van Bax heeft helaas een keerzijde. De service en het fatsoen is helaas dan ook ver te zoeken. Veel bij Bax gekocht ook voor anderen. Van mij hoef je klandizie meer te verwachten. Inmiddels een splinternieuw instrument gekocht bij joh.de Heer in Sliedrecht.

CD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Gitaar

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloos en klantonvriendelijkheid bedrijf.
Niet behulpzaam.
Producten die in het “winkelmandje” ineens fors duurder zijn bij afrekenen.
Ondeugdelijke gitaar ontvangen waarvan de stemmechanieken doldraaien. Optie is om terug te sturen met het verhaal dat je het zelf door ondeugdelijke handelingen kapot hebt gemaakt en 20% aan waarde verliest.
Cadeaubonnen die niet werken.
Personeel wat niet behulpzaam is.
Nul coulance (gegeven oplossing zoek het intern maar uit terwijl het hun product is)
Debiteuren administratie die verkeerde rekeningen met daarop niet geleverde producten betaald wil zien worden (dit moet een grap zijn? Deurwaarder inschakelen voor een gitaar die nooit geleverd is!!!)
Koop lekker lokaal mensen en niet bij deze dozenschuivers!
Slechte shopping experience ever ooit!!!!

MF
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Frans op 08 Juli 2022

nadat ik een bestelling gedaan had kreeg ik 2 weken later te horen dat het pas een jaar later geleverd kon worden , ja een jaar later !!
ok dan annuleer ik en wil mijn geld terug , het is onmogelijk om contact met ze te krijgen , ze reageren niet op emails , niet op berichten via messenger en zelfs niet op klachten op trustpilot .
vorigeweek donderdag ( 30-06-2022 ) kreeg ik eindelijk contact met ene flapdrol Jeffrey via hun computer chat ..
nee hij beloofde dat het geld binnen 5 dagen zou worden terug gestord.
de volgende dag kreeg ik een credit nota dus dacht ok begin deze week heb ik mijn geld terug , we zijn nu 9 dagen verder nadat ik geannuleerd heb en nog steeds geen geld en weer geen contact te krijgen ..
dit is pure OPLICHTING !! hoe kan dit bedrijf gestopt worden want ik ben niet de enige

Reageer op deze review

Gitaarpedaal

Beoordeling 
 
1.8

Altijd tevreden klant geweest. Begin dit jaar gitaarpedaal besteld. Kwam kapot binnen. Teruggestuurd en nieuwe ontvangen. Beviel uiteindelijk niet dus met bijbetaling omgeruild voor een Marshall versterker.
Nu opeens mail van de afdeling debiteuren dat er nog een factuur openstaat. Er zouden twee pedalen geleverd zijn. Klopt niet en daar veel mails over gestuurd, want Debiteuren heeft geen telefoon! In superkrom Nederlands word ik voortdurend voor dief uitgemaakt. Zeer onbeschoft. Ze dreigen nu met een incassobureau. Wil je dit niet meemaken dan moet ik helaas adviseren niks bij Bax te bestellen. Van deze ‘Dief’ proberen ze nu 93 euro te stelen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

DJ Booth en aanverwante producten

Beoordeling 
 
1.0

Geen bestelling gekregen en geen geld terug
Bestelling gedaan op bax shop, na een week nog steeds geen levering en omdat ze het product niet retour hebben ontvangen willen ze niet mijn geld terugbetalen. Spullen zijn waarschijnlijk kwijt geraakt bij DHL, overigens nooit aangeboden aan mij.
Ik ben inmiddels al een week met zowel DHL en Bax aan het bellen/mailen maar er word geen oplossing geboden.

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Wat een afknapper zeg, die service na verkoop van BAX

Beoordeling 
 
3.3

Al bijna 3 maanden aan het wachten op herstelling van mijn fender onder garantie.
Bax is onbereikbaar, zowel telefonisch als via mail
5 weken max hadden ze gezegd
Wat een amateurisme zeg
Dit gaat niet meer lang duren vrees ik, voor ze hun faillisement gaan aanvragen

SG
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Aftersales bagger, niet kopen!

Beoordeling 
 
1.5

Eerste indruk was een prachtig professioneel bedrijf en had in januari o.a. een Yamaha P45 piano en een Innox INA double standaard gekocht. Helaas klapte deze na enige tijd spontaan in en viel de piano op de grond, waarbij de koptelefoon ook werd beschadigd. Ik had de draaiknop stevig aangedraaid, maar achter af blijkt als je maar een beetje op de standaard drukt, wijken de twee schijven met tandwielen uit elkaar en dan klappen de poten in.

Mail gestuurd naar BAX die aangaf dat de belastbaarheid van 40 kilo terug ging naar 10 kilo als je deze op zit hoogte had ingesteld. Stond nu wel op de site, niet in januari toen ik deze kocht. Mijn piano is 15 kilo.....

Advies: koop andere en dan ruil je deze weer in. We kijken wat we met de koptelefoon nog kunnen doen, anders krijg je een nieuwe.

Nieuwe besteld en oude in zelfde doos met defecte hoofdtelefoon terug. Tijd niets gehoord dan maar gebeld. Ze zijn telefonisch amper bereikbaar....Pakketje (1,5 x 0,6 m) was zoek, wel afgegeven aan DHL niet bij hen terug te vinden.

Weer radio stilte...telefonisch niet te bereiken, je kunt wel een nummer achter laten zodat ze je terug zullen bellen, wat ze dus niet doen.

Juli: boze brief gestuurd: ik wil mijn geld terug. Na twee weken reactie: we hebben contact gezocht met retour afdeling en gaan kijken wat we kunnen doen....Nu 27 juli...nog steeds geen bericht/ geld overgemaakt en telefonisch niet bereikbaar. Nu maar laatste brief met dreiging incasso bureau in te schakelen...

Heel jammer dan zo'n mooi bedrijf de after sales zo verprutst dat ik iedereen afraad daar ooit iets te kopen...

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

2 subwoofers tegelijk geretourneerd maar 1 is terugbetaald

Beoordeling 
 
5.8

Ik heb eind mei 2 subwoofers besteld bij baxshop. Die waren aangekomen maar beide waren helaas te groot voor mijn kamer. Ik had ze beide tegelijk geretourneerd en waren ook met dezelfde bezorger mee terug gegaan richting bax shop. Na 1.5 weken heb ik eindelijk bericht gehad dat ze het ontvangen hebben maar dat was alleen van 1 van de 2 subwoofers. Ik mailen en kreeg als reactie, we hebben een achterstand aanstande week wordt die behandeld. Ik een week wachten, nog steeds niks. Ik heb daarna met ze gebeld en kreeg hetzelfde verhaald te horen dat ik weer moet wachten. Ik wachten en na een week nog steeds niks. Na een maand heb ik weer gemaild en aangegeven dat ik nog niks heb. IK kreeg een mail terug dat dit vreemd is en dat ze het gaan uitzoeken, ondertussen weer bijna een week verder zonder reactie en ik heb nog steeds mijn geld niet terug!!!

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Niet werkende Cubase

Beoordeling 
 
6.0

Op 26-01 Cubase Elements 11 gekocht. Heeft gewerkt tot 11-02. Daarna bleek de verificatiecode ineens onjuist. Vervolgens in de rolocaster van eindeloos bellen en niet worden teruggebeld, mailen en halve adviezen, om vervolgens weer niet te worden terug gemaild. Kortom een reusachtige miskoop. Na vele malen het opnieuw te hebben geïnstalleerd, met behulp van specialisten werkt het nog steeds niet. Hulp van Bax blijft achterwege.
Echt een fiasco en hoewel ik er in het verleden best tevreden over was, is dat wel voorbij.

BH
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Komen lever afspraken niet na

Beoordeling 
 
1.7

Bax beweert dat als er vóór 20:00 uur wordt besteld, daags erna geleverd wordt. Dit komen ze echter niet na. Bovendien vertoont de door mij bestelde gitaar gebreken in de afwerking.

JL
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Waardeloze wachttijd en service

Beoordeling 
 
2.0

Heb bij Bax een versterkertop besteld,, waarna ik aanhoudelijk mailtjes kreeg omtrent dat mijn bestelling later binnen kreeg, na dat het duidelijk was dat mijn bestelling min 14 week (3.5) zou duren. Heb ik toch contact opgenomen met Klantenservice. Het enigste wat ze na herhaaldelijk mailen konden doen, was een andere versterker aanbieden. Deze versterker was uiteraard een goedkopere en minder goede versterker als die ik besteld had. Voor de rest is er geen aandacht aan besteed en je kan als klant zijnde gewoon de pot op. Ik heb dit nog nooit zo slecht mee gemaakt. Volgende keer weer gewoon bij thomann bestellen. Daar heb je alles wel snel binnen en is de klantenservice er echt om service te verlenen.
Mvg jeroen

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

bax

Beoordeling 
 
2.5

Bax heeft zonder twijfel de slechtste (klanten) service die ik ooit bij een muziekhandel heb meegemaakt : Mijn ervaringen bij Baxshop; helpdesk onbereikbaar, afspraken worden niet nagekomen, geen reacties op email naar helpdesk, de Bax site deugt niet: geeft incorrecte info over assortiment, of is niet up to date.
Zendingen die de mist in gaan doordat adres niet correct worden overgenomen. bestelling die kwijtraakt / achterblijft in een stoffig hoekje van een magazijn, enz enz enz. Ik heb nu 4x wat bij Bax besteld., waarvan het 3x mis ging. Naar mijn mening Geen aanrader ik blijf toch maar bij Thomann Gmbh.....in 10 jaar nog nooit op een foutje betrapt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

KOOP HIER NOOIT IETS


Goedemiddag, Op 17 september 2020 product besteld, twee verzendbewijzen gerkegen. 1 product (veel te laat) ontvangen, 1 product nooit ontvangen. Gebeld met klantenservice bax, na meerdere keren geen gehoor en afwimpeling. Uiteindelijk na 9x bellen iemand aan de lijn en een creditnota ontvangen dat ik geld zou terug krijgen en binnen 7 dagen verwerkt zou worden. Is nooit gebeurd. Na 5x klantenservice bellen, geen gehoor en ook niet teruggebeld. Ben het beu. Wil mijn geld zsm terug. Inmiddels weer contact gehad. Bax beweert dat betaling via CC in gang gezet is, 7 dagen geleden, geld staat er niet! Bank ingeschakeld en case laten aanmaken om via die manier geld terug te krijgen. PAS OP MET BAX!

RN
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Niet doen

Beoordeling 
 
3.0

Speaker stuk. Geen garantie. Crossover doorgebrand zeggen ze.
Reparatievoorstel 430 euro.
Terug laten sturen en zelf gerepareerd. 10 euro onkosten. Half uur werk. Belachelijk. Ik koop hier nooit weer. Wees gewaarschuwd.

H
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Wacht al 30 dagen op terugbetaling

Beoordeling 
 
3.8

Slechtste service ooit! Wat een bedrijf. Hier half juli een bestelling geplaatst. Levering komt vervolgens met transportschade binnen aangezien het ondeugdelijk verpakt was. Na contact met iemand van BAX dit set o.b.v. retour aanmaken teruggestuurd en op hun advies alvast een nieuw set besteld om het snel geleverd te krijgen. ook deze weer vooraf betaald.

Vervolgens de nieuwe bestelling niet op tijd geleverd en heb ik die (ook weer op advies van BAX) geweigerd. Ondertussen dus 2 betalingen daar en alle producten retour.

Eerste terugbetaling liet 10 dagen op zich wachten maar de terugbetaling van de eerste bestelling duurt nu al een maand! Diverse keren getracht in contact te komen maar terugbellen lijkt lastig voor BAX, alles gaat per mail en ondertussen, al de 4de als reactie op mijn verzoek, een verhaal dat de terugbetaling ergens mis is gegaan en het opnieuw wordt gedaan. Vervolgens zou het dan 5 tot 7 werkdagen duren voordat het op mijn rekening staat.

Nu ondertussen 30 dagen verder en tot op heden nog steeds geen terugbetaling ontvangen....
Wat een bedrijf..... En een klantenservice waar je alleen een telefoniste aan de lijn krijgt die je vervolgens niet door kan (of mag) schakelen naar de daadwerkelijke klantenservice....

Ik kan maar 1 advies geven, KOOP HIER NOOIT IETS!

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Pure oplichting.

Beoordeling 
 
1.0

Al maanden proberen het aankoopbedrag van mijn geretourneerde product terug te krijgen. E-mails/telefonisch genegeerd worden. Voor nog geen 40 euro bestelen ze je.

T
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Kopen en bezorgen prima, maar die helpdesk.........

Beoordeling 
 
6.8

Aankopen en verzending gaat prima, niets mis mee. Maar wacht maar tot je met de helpdesk te maken krijgt, die is werkelijk dramatisch. Ze geven antwoorden waar je weinig tot niets mee kan, met feedback doen ze helemaal niets. De laatste keren heb ik 4 dagen moeten wachten voordat ik antwoord kreeg. Geloof me, je bent beter af bij Thomann.de. Daar spreken ze ook Nederlands en zijn vele male professioneler. Bax heeft al eerder problemen gehad met hun medewerkers, en het blijkt nu nog zo te zijn. Je krijgt ook geen ledinggevende te spreken, het is heel schimmig en mysterieus.

P
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Vroeger groot fan van Bax maar nu is het echt waardeloos!

Beoordeling 
 
4.3

Ik ben echt in shock zoals de service van Bax is achteruit gedonderd! De klantenservice is echt vreselijk! Tot drie keer toe meer dan een half uur in de wacht gestaan. De belofte dat ik binnen twee werkdagen word teruggebeld en dat werd twee weken. Uiteindelijk na meerdere mails van mijn kant wordt mijn product opgestuurd en toen bleek de doos al open te zijn en werkte het apparaat niet naar behoren. Direct een retourticket aangevraagd en dat duurde ook weer veel te lang. Weer gemaild dat ik het apparaat z.s.m. terug wilde sturen maar op de retourticket zat te wachten. Uiteindelijk retour gestuurd en nu ruim twee weken verder nog helemaal NIKS alleen een melding dat het retour is gestuurd en dat er een wisseling komt. Wisseling??? Ik heb ze gemaild en gevraagd of ik teruggebeld kan worden, geen reactie. Nog een keer gemaild en aangegeven dat ik al weken geen muziek kan maken en of ze mij willen adviseren en even kunnen bellen. Al twee weken geen enkele reactie. Al met al voor mij NOOIT meer de BAX shop, weet niet wat er daar aan de hand is want in het verleden verliepen mijn aankopen daar altijd super. Jammer Bax, ik ga de volgende keer echt naar een ander!

E
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Waardeloze service

Beoordeling 
 
1.0

De dag dat ik het product thuis kreeg zag ik het elders goedkoper. Mijn zoontje had piano van eigen geld gekocht dus erg sneu. Dezelfde dag klachtenformulier ingevuld met de vraag of daar iets aan te doen was, geen reactie. Nogmaals klachtenformulier ingevuld, wederom geen reactie. Vervolgens mail gestuurd. Het lijkt alsof mails door een robot worden beantwoord of er wordt ieder geval geen moeite gedaan om goed te lezen. Inmiddels was ik ruim een maand verder en de piano uitgepakt. Op en neer gemaild maar iedere keer staat er een andere naam onder de mail en niemand neemt de moeite om goed te lezen. In mijn laatste reactie gevraagd of iemand de hele mailwisseling wil,lezen. Niets meer gehoord (ruim drie weken geleden).
Erg makkelijk als het geld binnen is. Voor mij eens maar nooit meer!

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Wij zijn benieuwd naar jouw Bax Shop ervaring

Bax Shop is de goedkoopste webwinkel voor DJ's, producers en muzikanten en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax Shop is specialist met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. De webshop is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax bestaat al vele jaren en heeft in die tijd een goede naam opgebouwd.

Bax Shop betrouwbaar?

De webwinkel van Bax-Shop bestaat al geruime tijd. U kunt vertrouwd bestellen met de gebruikelijke betaalmogelijkheden bij Bax Shop! De shop heeft het thuiswinkelkeurmerk en voldoet daarmee aan strenge eisen. Vele Nederlandse en Belgische consumenten schaffen hun apparatuur al jaren aan bij Bax. ook in Duitsland is de webshop al geruime tijd actief en ook daar wordt veel DJ-aparatuur online aan de man gebracht.

Wat is uw ervaring met Bax Shop? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bax Shop hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bax Shop reviews lezen.

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Baxshop
 
3.7 (113)
CoolBlue
 
3.9 (78)
Conrad
 
3.4 (35)
mediamarkt
 
2.5 (52)
Maxiaxi reviews
 
9.1 (22)