Bax Shop

www.bax-shop.nl
 
5.3 (41)
Baxshop

Bax Shop is de goedkoopste webwinkel voor DJ's, producers en muzikanten en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax Shop is specialist met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. De webshop is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax bestaat al vele jaren en heeft in die tijd een goede naam opgebouwd.

Bax Shop betrouwbaar?

De webwinkel van Bax-Shop bestaat al geruime tijd. U kunt vertrouwd bestellen met de gebruikelijke betaalmogelijkheden bij Bax Shop! De shop heeft het thuiswinkelkeurmerk en voldoet daarmee aan strenge eisen. Vele Nederlandse en Belgische consumenten schaffen hun apparatuur al jaren aan bij Bax. ook in Duitsland is de webshop al geruime tijd actief en ook daar wordt veel DJ-aparatuur online aan de man gebracht.

Bax Shop informatie

41 Bax Shop reviews

 
(9)
 
(4)
 
(8)
 
(5)
 
(15)
Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
6.2
Levering 
 
4.7
Service 
 
4.2
Prijs 
 
6.3
Bekijk alle reviews
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Extreem lange wachtijden telefoon

Opzicht nooit problemen met Bax .
Maar om nou iemand meer als 30 min te laten wachten aan de telefoon ,
We hebben maar opgehangen .
Ik bedoel het is begrijpelijk dat het in deze tijden drukker is ,maar een goed bedrijf springt daar op in en zorg voor beter bereik .

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

onbeschoft en 3 weken te laat

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Geachte

Allereerst wil ik de deellevering van de behanger x32 compact-TP touring pack per direct annuleren en zo snel mogelijk mij geld teruggestort zien!

Ik zal de tafel via Thomann bestellen, die mij wel een leverdatum kunnen garanderen. In de toekomst zal ik ook mij overige producten bij hen bestellen omdat ik dan in elk geval zekerheid heb over de leverdatum.

De X32 zou aanvankelijk gisteren worden geleverd. Nadat de tafel niet geleverd was, heb ik zelf contact moeten opnemen met BAX. Dat vind ik al niet de juiste manier. Wanneer een bestelling is vertraagd, zou het chique zijn als ik daar een bericht over zou ontvangen. Het zou niet zo moeten zijn dat ik daar zelf achteraan moet gaan bellen.

Ik had de geluidstafel gisteren nodig voor een theaterproductie. Ik heb de tafel ook vandaag, morgen, zaterdag en zondag en geheel de volgende week nodig. Omdat ik vandaag te horen krijg dat ik de tafel op zijn vroegst in week 46 kan verwachten, moet ik gedurende 2 weken een geluidstafel inhuren ten koste van 460 euro ex. btw.

Als ik vervolgens naar BAX bel om te vragen of ik meer duidelijkheid kan krijgen over de leverdatum, krijg ik te horen dat dat niet gaat. Dat wil ik nog best begrijpen. Maar ik begrijp niet waarom de jongen met wie ik spreek, zichzelf de vrijheid geeft om mij te tutoyeren en bij het begin van elke nieuwe zin, me bij mijn voornaam aan te spreken. Blijkbaar neemt BAX haar clientèle niet heel erg serieus, ook niet in het geval een bestelling 3 weken op zich laat wachten.

De laatste druppel was het feit dat uw medewerker blijkbaar aan de hand van mijn telefoonnummer zowel mijn naam als mijn bestelling wist te achterhalen. Ik had me in elk geval nog niet voorgesteld en mijn bestelling doorgegeven. Dit terwijl ik keer op keer bestel zonder me als klant in te schrijven. Ik had al begrepen dat ik een dossier heb en dat al mij bestellingen daar netjes in worden bijgehouden, bewijze het feit dat elke bestelling met hetzelfde klantnummer wordt geleverd. Maar ik wil u, misschien ter overvloede, melden dat ik niet wil worden ingeschreven als klant en ook niet wil dat u mijn gegevens en bestelgeschiedenis opslaat.

Ik ga ervan uit dat de bestelling zo spoedig mogelijk wordt geannuleerd en dat ik mijn geld zo snel mogelijk teruggestuurd krijg.

met vriendelijke groet,

I
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Anoniem op 06 November 2018

Zelfde probleem hier momenteel. Ook aan het wachten op een bestelling welke bij andere leveranciers allang weer op voorraad is. Word aan t lijntje gehouden en telkens beloven ze n nieuwe levertijd en steeds komen ze die niet na.

Anonymous op 08 December 2018

Same thing here. I have ordered some cables that were in stock and I would supposedly pick them from their shop the next day. Nothing, I emailed them and its been two days without a reply.

I have ordered multiple items from Bax-Shop in the past and did not had issues when ordering pricy items. I have noticed though that for low price items they tend to delay.

I also thing that a customer support that will not return the reply in 24 hours is completely unacceptable.

I will consider thomann.de for my next purchase, till today they were always on time for me.

Sorry Bax-Shop second time you left me hanging. I think people need to know this.

Reageer op deze review

Geen aankoop na bezoek winkel

Service 
 
2.0

Vol enthousiasme naar Bax Shop in Rotterdam gegaan voor aanschaf van een Zoom R24. Ben daar helaas geholpen door iemand die van het product niets af wist. Ook werd ik niet doorverwezen naar iemand die er dan wel iets van af zou weten. Weet dan niet zeker of het product me gaat bevallen. Even kort gesprek gehad over de 60 dagen niet goed terug garantie. Is het product na 14 dagen defect dan is een retour in deze niet meer mogelijk??????? Binnen 2 maanden defect..... Juist dan zou mijn vertrouwen als klant in het product zo ver gedaald zijn dat ik het niet meer hoef te hebben. Als je ook maar iets van een gesealde verpakking hebt geopend krijg je niet meer het volledige bedrag terug. Volgens mij ook niet bij de webshop. Aangezien je voor alles tegenwoordig wel een schaar nodig hebt is dat al gauw zo. Volgens mij sealen ze het zelf gewoon weer dicht en verkopen het als nieuw. Pas als een product gebruikerssporen heeft zullen ze het als B-Stock aanbieden (en natuurlijk is het dan zeker terecht dat je niet het volledige bedrag terug krijgt) Afijn.... het was mij duidelijk dat de gehele verantwoording bij de klant komt te liggen. Kwam in ieder geval niet geruststellend over. Ach.... ik had er al geen zin meer in. Heb mijn handen omhoog geheven van... ach ja.... en ben weer huiswaarts gegaan. Zal bij Bax Shop nooit iets kopen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

troep winkel

Beoordeling 
 
2.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

niks bestellen hier leveren te laat . slechte service slechte shop

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Erik op 30 Augustus 2018

Nou Rodney, daar hebben we wat aan...

Rodney op 30 Augustus 2018

Jij áls in wij ..wie ben jij voor wie spreek je

Erik op 30 Augustus 2018

Iets meer info over hoe een wat je hebt besteld zou wel handig zijn.

Reageer op deze review

bax shop slechte sevice

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

slechte service bij bax shop . heb er een hoofdtelefoon besteld , bij retour aanvraag leggen ze alles bij de klant en hulp hoef je niet te verwachten van ze .
zit nu met een hoofdtelefoon waar ik niks aan heb

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloos bedrijf

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Waardeloos bedrijf, maken fouten met bestelling, bellen sta je 20-30 minuten in de wacht, e-mails geen reactie, klachten oplossen kennen ze niet. Wacht al weken en tig belletjes, email op een terugbetaling. Koop hier nooi meer.

Besteld product
E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte klantenservice en leveren niet op tijd!

Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Leveren de beloofde spullen niet op tijd: ik heb 7 dagen moeten wachten en 5 x met de klantenservice moeten bellen en uiteindelijk kreeg ik nog geen fatsoenlijke oplossing!!! Koop hier NIKS en weer gewaarschuwd.

Besteld product
M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slechte webwinkel

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Heel slechte webwinkel.
Prijzen kunnen veranderen tijdens het bestellen .
Heel slecht amateuristisch klantenservice wees gewaarschuwd wordt niet opgelicht .

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Weer een prettige ervaring

Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

16 februari tijden de verjaardagactie met 10% korting een Zoom G5n besteld, deze was niet voorradig.
Ik was hiervan op de hoogte en dit was geen probleem.
Er is alsnog een alternatief aangeboden maar ik heb besloten te wachten tot het weer leverbaar was. donderdag 15 maart is er bij Bax geleverd en gisteren 16 maart is hij bij mij thuis bezorgd.
Eerder al div. aankopen gedaan en het gaat gewoon altijd goed, wat afgesproken is gebeurd gewoon.

Ik koop hier gerust weer, veel keuze, nette prijzen, en voor mij goede service.

Besteld product
W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

slechtste service ooit

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Heb een cajonpedaal besteld B-stock (€131 en 6 euro onder nieuwprijs van €137) Ik had het pedaal snel nodig voor een optreden in het weekend. Nieuw was niet voorradig, vanaar b-stock keuze. Een dag na bestelling kreeg ik het pedaal thuis. Allereerst zat de doos vol met scheuren. Het was slecht beschermd. Eenmaal uitgepakt bleek het een pedaal te zijn vol met beschadigingen. Krassen en roest. Ik wist niet wat ik zag en voelde me echt belazerd. Maar goed, ik dacht foutje kan gebeuren. Ik zat met het weekend voor de deur en een optreden en wilde graag het pedaal houden. Voorgesteld het pedaal voor 65 euro te kopen (meer was het echt niet waard, zo beschadigd was het item) maar er was nauwelijks onderhandeling mogelijk. Ik kreeg een tegoedbedrag van €20 om te besteden bij de Bax-shop (ja, lekker) Ik voelde me echt genaaid door dit bedrijf omdat ik samen met mijn vrouw voor duizenden euro's heb besteld bij de Bax-shop. De enige oplossing was dus retour zenden, geld terug, keurig volgens het protocol. Ik geen pedaal voor de gig en voel dat het een one-way-stream is waarbij het de Bax-shop volkomen koud laat of je een goede klant bent of niet en niet met een redelijk voorstel kan komt naar een vaste klant . Het is wat mij betreft een vreselijk onpersoonlijk en kil bedrijf, echt zonder ziel, zoals ik dit wel bij mijn oude (inmiddels opgeheven) muziekwinkel ervoer. Ik heb hele goede ervaring met Thomann uit Duitsland, maar zij hebben langere leveringstijd. Het is alleen veel persoonlijker en je krijgt een vast aanspreekpersoon aangesteld. Het bedrijf is uiterst zorgvuldig en dat vind ik de belangrijkste eigenschap van een bedrijf dat erg groot is. Conclussie: ik vind de Bax-shop een echte amateuristische prutswinkel met kleingeestig personeel.

I
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Rob op 13 Juni 2018

Mij was gezegd dat een b-stock een krasje of deukje kon hebben maar verder zou t nieuw zijn.

De B-stock speakers hadden al op een evenement meegedraaid waarvan er stickers op de speaker waren geplakt.
Er werd erg moeilijk gedaan bij de service van bax shop. Dat was dan ook mijn laatste aankoop daar
Ik ga ook voortaan wel naar Thomann

Reageer op deze review

Trage bezorgdienst gls

Beoordeling 
 
6.8
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
7.0

Jullie hebben een super snelle levering. Mijn pakketje was een dag later onderweg. Ik was alleen aan het werk. Net thuis 18:00 en blijkt dat ik pas volgende week na het weekend mijn gitaar kan ontvangen, dat is wel een marteling. Dins ben ik pas vrij...Als ik had geweten dat GLS niet in de avonden en weekend bezorgd had ik een andere bezorgdiensten gekozen. Jullie snelle levering wat top is, is door hun ontkracht... :/

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Nieuw betalen maar Gebruikt leveren SLECHT

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bestellen van keyboard ging normaal.
De levering uiteindelijk ook wel maar toen ging het mis.
De verpakking gaf aan dat er iets niet klopte.
Keyboard bleek al eens gebruikten en teruggestuurd geweest; zelfs de gebruiksaanwijzing was al flink doorgeworsteld.
Maar dan:
Eerst bellen,
Dan foto's mailen,
Dan niets meer horen,
dan weer bellen'
Dan geen tijd om terug te bellen want bij toeval zag ik een mail,
Er werd me 5% korting geboden!! voor een tweedehands apparaat.
Dan maar terugsturen.
Weer bellen voor retour
Krijg 2 bonnen voor drie pakketen,
Moet naar een speciaal UPS punt in Tilburg
1 pakket wordt niet geaccepteerd omdat ieder doosje een eigen label nodig heeft
Weer mailen voor een nieuw label
Weer terug naar UPS Tilburg.
Fijne club
Wat een bak met Bax
Nieuw apparaat bij Oostendorp bestel. Perfect.
Zelf ook nog een veel betere korting op accesoires

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Irwin Wolters op 16 Februari 2018

Ik weet precies waar de heer of vrouw Korteweg het over heeft,

Heb een cajonpedaal besteld B-stock (€131 en 6 euro onder nieuwprijs van €137) Ik had het pedaal snel nodig voor een optreden in het weekend. Nieuw was niet voorradig, vanaar b-stock keuze. Een dag na bestelling kreeg ik het pedaal thuis. Allereerst zat de doos vol met scheuren. Het was slecht beschermd. Eenmaal uitgepakt bleek het een pedaal te zijn vol met beschadigingen. Krassen en roest. Ik wist niet wat ik zag en voelde me echt belazerd. Maar goed, ik dacht foutje kan gebeuren. Ik zat met het weekend voor de deur en een optreden en wilde graag het pedaal houden. Voorgesteld het pedaal voor 65 euro te kopen (meer was het echt niet waard, zo beschadigd was het item) maar er was nauwelijks onderhandeling mogelijk. Ik kreeg een tegoedbedrag van €20 om te besteden bij de Bax-shop (ja, lekker) Ik voelde me echt genaaid door dit bedrijf omdat ik samen met mijn vrouw voor duizenden euro's heb besteld bij de Bax-shop. De enige oplossing was dus retour zenden, geld terug, keurig volgens het protocol. Ik geen pedaal voor de gig en voel dat het een one-way-stream is waarbij het de Bax-shop volkomen koud laat of je een goede klant bent of niet en niet met een redelijk voorstel kan komt naar een vaste klant . Het is wat mij betreft een vreselijk onpersoonlijk en kil bedrijf, echt zonder ziel, zoals ik dit wel bij mijn oude (inmiddels opgeheven) muziekwinkel ervoer. Ik heb hele goede ervaring met Thomann uit Duitsland, maar zij hebben langere leveringstijd. Het is alleen veel persoonlijker en je krijgt een vast aanspreekpersoon aangesteld. Het bedrijf is uiterst zorgvuldig en dat vind ik de belangrijkste eigenschap van een bedrijf dat erg groot is. Conclussie: ik vind de Bax-shop een echte amateuristische prutswinkel met kleingeestig personeel.

Sanad op 12 April 2018

Wees gewaarscheeud Geen aanrader ,Ook heel slecht klantenservice ,inmiddels heb ik op mijn werk ook gezegd dat ze ergen anders voortaan moeten gaan bestellen.

Reageer op deze review

Zeer slechte webwinkel

Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Ook ik moet mij helaas aansluiten bij de negatieve ervaringen.
Het bestellen gaat vlot en er is genoeg keuze in het assortiment. Ze hebben ook een service dat als het bestelde item niet op voorraad is je deze kosteloos kan omruilen voor een ander item.
Daar gaat het dus mis. Als er op de website staat dat het op voorraad is kan dat niet kloppen. Niemand gaat je informeren dat er vervolgens spullen in backorders staan, daar moet je zelf achteraan! Ga dan zeker niet alternatieve spullen voor het in backorder zijnde onderdeel bestellen want dan snappen ze er helemaal niets meer van.
Ik ben al 4 weken aan het mailen en bellen om de bestelde spullen geleverd te krijgen. Het lijkt wel of ze totaal geen overzicht hebben in hun administratie.
Ik hoop nu eigenlijk mijn geld terug te krijgen want ik heb geen vertrouwen meer in deze winkel

BG
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Heerlijke webshop

Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Ik heb hier al heel vaak dingen besteld, alles wordt altijd perfect op tijd geleverd.

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Oplichters, koop hier nooit

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Waardeloos bedrijf. Ik ben 16 jaar oud heb 6 jaar moeten sparen om een muziekstudio te kopen van 3400 euro. Na 6 weken is de microfoon stuk. Zou kosteloos worden hersteld. Nu moet ik 240 euro betalen wat niet was afgesproken. Stel oplichters. Ga nooit naar Bax toe. Wees gewaarschuwd.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review

Op zoek naar gedupeerde Bax shop

Ik ben op zoek naar gedupeerde van de Bax shop, en mensen die dit bij Tros Radar evt. zouden kunnen toelichten...
gooi al jullie frustratie maar mijn kant op !

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Waardeloos bedrijf

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Maken loze beloftes over levertijd, komen tot 5 maal toe hun afspraken niet na. Zit nu al een maand later nog steeds zonder productVerzending: tot 2 maal toe verkeerde track en trace code ontvangen, kreeg ook een mailtje dat ik iets had teruggestuurd had terwijl ik dat nooit had gedaan en liegen over verzendingen niet nooit verstuurd zijnKlantenservice: 15min wachten voor een telefoontje waar je niets aan hebt ....

Besteld product
TV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

terrible service

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

worst customer service,

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

te laat en zonder handleidingen

Beoordeling 
 
4.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
4.0

Ik heb 3 producten besteld op zondagmiddag. De order gaf aan dat ze maandag geleverd zouden worden. De eerste kwam maandag, de tweede kwam dinsdag en de derde woensdag.

2 producten passen niet op mijn kabels. Op een gestuurd mailtje met de vraag welke aansluitingen we wel nodig hadden kreeg ik pas na een ruime week antwoord. De nieuwe aansluitingen kwamen vervolgens en daar zat geen handleiding bij hoe die aan te sluiten.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Klacht

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Zondag j.l. producten besteld en betaald, direct een bevestiging van de order ontvangen dus tot zover geen klachten
Volgens de site voor 22.00 uur besteld de volgende dag geleverd ik zit inmiddels 3 dagen te wachten op mijn spullen.
Na diverse pogingen om de help desk aan de telefoon te krijgen is dit me eindelijk gelukt na 3 dagen.
Er wordt een onderzoek ingesteld, en wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld , we gaan het meemaken.

Hopelijk is de chauffeur van DHL niet tegen een boom gereden.

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews