Bax Shop reviews

www.bax-shop.nl
 
3.8 (79)
Baxshop

Bax Shop is de goedkoopste webwinkel voor DJ's, producers en muzikanten en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax Shop is specialist met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. De webshop is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax bestaat al vele jaren en heeft in die tijd een goede naam opgebouwd.

Bax Shop betrouwbaar?

De webwinkel van Bax-Shop bestaat al geruime tijd. U kunt vertrouwd bestellen met de gebruikelijke betaalmogelijkheden bij Bax Shop! De shop heeft het thuiswinkelkeurmerk en voldoet daarmee aan strenge eisen. Vele Nederlandse en Belgische consumenten schaffen hun apparatuur al jaren aan bij Bax. ook in Duitsland is de webshop al geruime tijd actief en ook daar wordt veel DJ-aparatuur online aan de man gebracht.

79 Bax Shop reviews

 
(9)
 
(5)
 
(10)
 
(10)
 
(45)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Vreemd verhaaltje toch?

Beoordeling 
 
7.5

Ik heb een hele vreemde ervaring met Bax Music!
Op 24 december jl. haal ik mijn bestelde spullen op in de winkel in Amsterdam. De magazijnmedewerker vraagt mij om te helpen de doos in de auto te zetten. Ik denk nog, hoe zwaar kan het nou zijn zo'n klein mengtafeltje van Behringer? Eenmaal thuis bleek dat ik niet 1 mengtafel had mee gekregen maar 5 stuks. Zeg maar 5 halen 1 betalen. Nu heb ik enkele weken gewacht of ik nog bericht kreeg van hun gemaakte fout in mijn voordeel. Nou, helemaal niets dus. Nu besloot ik om de apparaten van € 214,00 per stuk zelf maar terug te brengen. Ik belde zelf wel eerst even met Bax music en vroeg ze of ik misschien een leuke korting kon krijgen op mijn volgende aankoop. Nou dat gingen ze echt wel doen om mijn eerlijkheid te belonen. Eenmaal bij Bax Music Amsterdam, kreeg ik inderdaad mijn korting. Jaja, van maar liefst € 13,00!!!
Denkt u dat ik de volgende keer weer zo eerlijk zal zijn?
Daar denk ik nu zelf nog eens diep over na.
Ook bij Bax Music ben je dus gewoon een nummer, stelletje krenten.

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slechte service en slecht bereikbaar

Beoordeling 
 
1.0

We hadden een piano gehuurd, en wilden de huur omzetten in koop, wat mogelijk zou zou moeten zijn volgens de mail met voorwaarden die we tevoren hadden kregen.
Echter het was een slopend proces van 2,5 maand! En dit heeft ons dus ook 2 maanden extra huur gekost. De procedure online waar we naar werden verwezen werkte niet. De helpdesk is zeer zeer zeer slecht bereikbaar en áls we iemand aan de lijn kregen werden we zeer onprofessioneel geholpen. Er werd gezegd dat ik een reactie zou krijgen maar die kwam dan natuurlijk niet. Weer opnieuw aan de lijn en wachten....Ook werd er werd niet op onze mails gereageerd. Zo werd gezegd dat mijn mail niet gestuurd was maar bleek uiteindelijk dat een medewerker hem per ongeluk had gedelete....schandalig. Er is duidelijk niemand die zich verantwoordelijk voelt voor het afronden van een bestelling/levering/ proces en je wordt met een kluitje in het riet gestuurd. Pas nadat we geld hadden teruggeboekt kregen we reactie van de kant van Bax.
Advies: ga niet met ze in zee! Het kost je veel tijd, geld en energie! Het is een zeer klantonvriendelijk bedrijf

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slechte service.
Ik heb hier meer dan 2 weken geleden een speaker besteld, en deze vervolgens geannuleerd.
Het is nu exact 14 dagen geleden sindsdat ik hem heb geannuleerd, en heb mijn geld nogsteeds niet terug.
Na ruim 20 minuten wachten aan de telefoon heb ik pas iemand aan de lijn gekregen, waarna mij verteld wordt dat mijn banknummer verkeerd is ingevoerd door een werknemer en dat de terugstorting van het geld geannuleerd is.

Ik zou minstens verwachten dat ze mij daarvoor zouden bellen om het op te lossen, maar blijkbaar wachten ze liever 2 weken en wordt er pas iets gedaan wanneer je zelf belt en ondernemen ze zelf geen actie.
De telefonische support klonk ook niet bepaald aardig.

Ik zou het niet aanraden om hier iets te kopen, je kan beter voor een paar euro meer ergens anders iets bestellen.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Er worden veel fouten gemaakt

Beoordeling 
 
1.0

Bax beheerst zowat alle zoekresultaten via Google, maar ik bestel hier niet meer. Sinds begin 2019 gaat Bax hollende achteruit en worden er veel fouten gemaakt. Ik heb veel bestellingen geplaatst en er ging bijna altijd wel iets mis. Ik kreeg geen antwoord, ontving geen retourlabel en moest tig keer informeren wanneer het bedrag retour wordt geboekt. Klantvriendelijkheid was ooit goed, is nu ver te zoeken.

Y
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Schandalig!

Beoordeling 
 
1.0

Ondeugdelijk product toegestuurd gekregen. Contact opgenomen met de klantenservice. Zeer onprofessionele medewerkers. Uiteindelijk geen compensatie voor het defecte product à 500 euro gekregen. Terwijl ik het product nog geen 3 maanden in mijn bezit had.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechtste bedrijf ook meegemaakt

Service 
 
1.0

Erg slecht klantonvriendelijk bedrijf.
In eerste instantie tevreden over de bestelling, aflevering van besteld artikel. Helaas erg snel stuk gegaan. Opgestuurd en netjes nieuwe ontvangen. Helaas weer snel stuk en weer retour gestuurd. Na 6 wkn meerdere keren gemaild hoe lang het nog gaat duren. Steeds als reaktie zijn nog in reparatie nog even geduld. Na 10 wkn dan maar contact zoeken per telefoon, krijg geen duidelijkheid over status van de in ear oortjes. Na vele telefoontjes en vervelende gesprekken blijkt dat normaliter na ca 5 wkn geld terug gegeven kan worden. Maar dit moet de leidinggevende beslissen?!.
Weer contact klantenservice geeft aan dat de oortjes niet meer te bestellen zijn. Mag voor de waarde wat anders uit kiezen. Helaas geen vergelijkbare oortjes te bestellen alleen b-merk.
Dit aangegeven dat er niets vergelijkbaars is. Nee mag van alles uit de website kiezen. Wat heb ik aan een ander artikel als ik oortjes nodig heb. Er valt niet te praten over geld retour ondanks 11 wkn wachten en nog jbl garantie.
Gevraagd de leidinggevende te spreken over het beleid, coulance en waar de oortjes zijn. Daar ik t idee had dat ze zoekgeraakt zijn.
Leidinggevende zou mij contacten niets gehoord! Ik zelf weer contact er wordt gezegd dat de leidinggevende geen contact hoeft. Er wordt geen geld retour gegeven.
JBL gebeld. Deze geeft aan dat er nog ruim garantie op zit maar nooit bij hen aangemeld zijn door Bax Music. Ook geeft deze aan dat bax de retrailer is en zij het met ons op horen te lossen.
Ik weer contact bax. Er valt niet te praten, de oortjes zijn naar reparateur leverancier, naar andere leverancier gegaan om te repareren omdat leverancier 1 ze niet kon maken. En verder alleen vaag gedoe en niet waar ze uiteindelijk zijn. Ik geef aan als zij geen beslissing mogen nemen ik toch eis de leidinggevende te spreken. Dit gaat niet gebeuren. Krijg zelfs terug.
1 dat ga ik niet doen, wij zijn voor t klantcontact
2 als u de leiding gevende krijgt zal deze een stuk minder vriendelijk zijn dan ik! ?????? Daar gaan mijn haren dus omhoog. En gezegd dan wil ik deze zeker spreken. N hoop gedoe en verder wordt er niets opgelost. Voor mij t meest klantonvriendelijke bedrijf dat ik ooit meegemaakt heb en totaal geen behoefte heeft aan klantenbinding.

Ps wel een compliment aan jbl die mij goed te woord stonden en het lastig en vervelend vonden en aangaven t echt met bax op te moeten lossen. Maar kreeg wel een mailbevestiging met een mooie kortingscode om wat uit te zoeken. En succes met de afwerking ts bax en mij. Dit is dus top, hadden ze ook niet kunnen doen natuurlijk

C
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Oplichters Bax shop

Beoordeling 
 
1.0

Als je genaaid wild worden. Vooral bestellen. Proberen elke keer van hun verplichtingen af te komen.

G
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

NOOIT WEER

Beoordeling 
 
1.0

Acht week geleden pakket besteld en betaald. Nog niks ontvangen. Telefonisch slecht bereikbaar, je krijgt altijd een bandje te horen dat het onverwacht druk is en hangt uren aan de lijn. Tijd om slechte reviews te beantwoorden op bv kieskeurig is er wel. En aangezien er veel slechte reviews zijn begrijp ik dat dat een dagtaak is.
Ze snappen alles maar er volgt geen actie. Mijn geld weken in bezit hebben vinden ze prima maar als ik vraag dat mijn geld teruggestort moet worden, kan dat echt niet binnen een paar dagen. Dit gaat één tot twee weken duren, mijn vertrouwen op teruggave geld is gedaald tot een minimum.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Geen betaling (maar niet heus)

Beoordeling 
 
1.5

Voor een verjaardag een Pioneer DJ controller gekocht. Afgerekend met de creditcard (een hele gerenommeerde credit card) en wachten. Op de betreffende verjaardag geen pakketje. Groot verdriet. Kan gebeuren. De dag na de verjaardag.....geen pakketje. Even contact opnemen.
WAT EEN HEL. Bellen duurt meer dan een half uur. Chatten dan maar: “nee we hebben niet geleverd want er is geen betaling binnengekomen” “nou dat is gek want in het systeem van master card staat al lang dat jullie het geld hebben gekregen” “nou we gaan het even uitzoeken en mochten we het vinden storten we het terug”

Een bedrag van 1700 euro wel te verstaan. Even ter info...MasterCard bevestigd de betaling aan Bax....! En er is geen goed geleverd. Dus we gaan maar over tot de fraude desk.

Er gaat iets niet goed met Bax. Echt, mensen besteed je geld bij andere veilige partijen dan Bax. Daar is de service van weleer volledig verdampt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

schandalige retourservice

Beoordeling 
 
1.0

Vaker op besteld, vanuit meerdere firma's van ons bestelde we hier onze audio toebehoren, laatste keer geweest! Nooit problemen gehad tot het ééns tot een retour kwam. Product 2 maanden geleden opgestuurd naar hun, dit werkte niet bij levering maar oké kan gebeuren! Bleek het een ander adres te zijn waar het naar is opgestuurd (hun winkel) als retour, terwijl ik netjes aan BPOST de juiste label, verpakking etc heb afgegeven. hier gaan hun in mijn ogen al de fout in als BPOST niet eens een juist adres van hun retour functie heeft. Op de TRACKING van retour staat dat het pakketje gewoon is afgetekend aan hun winkel de dag erna, maar ze zijn al letterlijk 7 weken "ermee bezig". Als ik mail hierover duurt het 10 dagen voor ik een onnuttig en een niet eens informatief antwoord krijg hoe ze dit gaan oplossen (simpel in mijn ogen; stuur een nieuwe op, gaat over een product van €200,00 terwijl wij jaarlijks voor grotere bedragen bestellen hier.) Als ik bel duurt het iedere keer minstens 30 minuten wachtrij voor ik een medewerker spreek, die ook nog eens onvriendelijk is en mij totaal niet kan verder helpen. Het slot antwoord; " ze zijn er mee bezig ". Al 7 weken lang. Mijn laatste mail die ik verstuurd heb is 8 dagen geleden, geen antwoord. Schandalige retourservice. Alles gaat goed, tot je product ééns niet werkt. Wat ik kan begrijpen, maar de service die erbij hoort echt schandalig.
1. product werkte niet/half
2. fout retour-adres van bax shop & bpost uit.
3. medewerker afgetekend (bewijs aangeleverd via trackentrace)

en toch moeten ze iets onderzoeken al maanden?

triest.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Bax Shop informatie

Foto's

PC110002
PC110009
PC110019