Bax Shop reviews

www.bax-shop.nl
 
4.0 (71)
Baxshop

Bax Shop is de goedkoopste webwinkel voor DJ's, producers en muzikanten en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax Shop is specialist met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. De webshop is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax bestaat al vele jaren en heeft in die tijd een goede naam opgebouwd.

Bax Shop betrouwbaar?

De webwinkel van Bax-Shop bestaat al geruime tijd. U kunt vertrouwd bestellen met de gebruikelijke betaalmogelijkheden bij Bax Shop! De shop heeft het thuiswinkelkeurmerk en voldoet daarmee aan strenge eisen. Vele Nederlandse en Belgische consumenten schaffen hun apparatuur al jaren aan bij Bax. ook in Duitsland is de webshop al geruime tijd actief en ook daar wordt veel DJ-aparatuur online aan de man gebracht.

71 Bax Shop reviews

 
(9)
 
(4)
 
(10)
 
(10)
 
(38)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Geen betaling (maar niet heus)

Beoordeling 
 
1.5

Voor een verjaardag een Pioneer DJ controller gekocht. Afgerekend met de creditcard (een hele gerenommeerde credit card) en wachten. Op de betreffende verjaardag geen pakketje. Groot verdriet. Kan gebeuren. De dag na de verjaardag.....geen pakketje. Even contact opnemen.
WAT EEN HEL. Bellen duurt meer dan een half uur. Chatten dan maar: “nee we hebben niet geleverd want er is geen betaling binnengekomen” “nou dat is gek want in het systeem van master card staat al lang dat jullie het geld hebben gekregen” “nou we gaan het even uitzoeken en mochten we het vinden storten we het terug”

Een bedrag van 1700 euro wel te verstaan. Even ter info...MasterCard bevestigd de betaling aan Bax....! En er is geen goed geleverd. Dus we gaan maar over tot de fraude desk.

Er gaat iets niet goed met Bax. Echt, mensen besteed je geld bij andere veilige partijen dan Bax. Daar is de service van weleer volledig verdampt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

schandalige retourservice

Beoordeling 
 
1.0

Vaker op besteld, vanuit meerdere firma's van ons bestelde we hier onze audio toebehoren, laatste keer geweest! Nooit problemen gehad tot het ééns tot een retour kwam. Product 2 maanden geleden opgestuurd naar hun, dit werkte niet bij levering maar oké kan gebeuren! Bleek het een ander adres te zijn waar het naar is opgestuurd (hun winkel) als retour, terwijl ik netjes aan BPOST de juiste label, verpakking etc heb afgegeven. hier gaan hun in mijn ogen al de fout in als BPOST niet eens een juist adres van hun retour functie heeft. Op de TRACKING van retour staat dat het pakketje gewoon is afgetekend aan hun winkel de dag erna, maar ze zijn al letterlijk 7 weken "ermee bezig". Als ik mail hierover duurt het 10 dagen voor ik een onnuttig en een niet eens informatief antwoord krijg hoe ze dit gaan oplossen (simpel in mijn ogen; stuur een nieuwe op, gaat over een product van €200,00 terwijl wij jaarlijks voor grotere bedragen bestellen hier.) Als ik bel duurt het iedere keer minstens 30 minuten wachtrij voor ik een medewerker spreek, die ook nog eens onvriendelijk is en mij totaal niet kan verder helpen. Het slot antwoord; " ze zijn er mee bezig ". Al 7 weken lang. Mijn laatste mail die ik verstuurd heb is 8 dagen geleden, geen antwoord. Schandalige retourservice. Alles gaat goed, tot je product ééns niet werkt. Wat ik kan begrijpen, maar de service die erbij hoort echt schandalig.
1. product werkte niet/half
2. fout retour-adres van bax shop & bpost uit.
3. medewerker afgetekend (bewijs aangeleverd via trackentrace)

en toch moeten ze iets onderzoeken al maanden?

triest.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

slechte levering/service

Beoordeling 
 
1.0

Dramatische aflevering digitale piano.
Afgelopen zomer had mijn zoon bij BAx online een digitale piano had besteld. Deze is nooit geleverd ook niet na telefonisch contact. Dus bestelling uiteindelijk maar geannuleerd. Dat was de 1e slechte ervaring met slechte levering en bereikbaarheid.
Omdat mijn zoon toch een digitale piano wilde dachten wij er goed aan te doen deze maar te gaan kopen in de winkel in Amsterdam dan zouden we hem meteen kunnen meenemen. Helaas niet op voorraad en dus bestellen. Hadden we dan maar niet gedaan... wat een ellende... allereerst al met de bestelbonnen. Medewerker had het verkeerd gedaan. De 1e was niet goed omdat de piano geleverd zou worden bij de winkel. Dus nwe bestelbon gemaakt met ons adres. Het vreemde was: de volgende dag werd het onderstel geleverd bij ons maar verder geen digitale piano. Na 2 dagen maar een gebeld met wachttijd van 25 minuten. De medewerker zou e.e.a. uitzoeken. We hoorden niets... dan maar weer gebeld na 2 dagen met half uur wachttijd. Omdat het zaterdag was kon hij e.e.a. niet uitzoeken omdat e.e.a. in de mailbox van zijn collega stond die het eerdere telefoontje had behandeld. Hij zou de volgende maandag e,e.a uitzoeken en mij per mail berichten. Daar had ik alle begrip voor. Maandag kreeg ik geen bericht, dinsdag trouwens ook niet. Dus zelf maar weer gebeld na enorme wachttijd. Ook tijdens het telefoongesprek enorm lang gewacht omdat men het e.e.a. moest uitzoeken. Uiteindelijk excuses maarrrr de piano komt er aan. Omdat deze nog in de opslag staat moet hij eerst naar het verdeelcentrum in Goes en dan kan hij naar ons. Wat een gedoe en ergernis!! Telkens er achter aan bellen met vreselijk lange wachttijden en terugkoppelen, zoals beloofd,ho maar. Als compensatie kreeg ik een bon van 25 e met vervaldatum die ik bij Bax kan besteden. Ik was perplex! dit na 2 hele slechte ervaringen.... Ten eerste wil mijn zoon verder niets van de winkel en ten tweede een bon met vervaldatum en dan zeker hopen dat je hem vergeet of dat je nog meer dan 25 e uitgeeft bij Bax. Dag Bax... tot nooit ziens.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Help

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb net even wat reviews gelezen en begin nu serieus te twijfelen om mijn bestelling van mijn basgitaar en snarenset, waarop ik al een dikke maand zit te wachten ( terwijl er op de site direct leverbaar stond) te annuleren. Ik heb al verschillende mails gestuurd en krijg ook wel antwoord, maar iedere keer wordt het weer een week opgeschoven. Ik lees ook dat het terugstorten van je geld ook niet vlot verloopt. Wat zal ik doen....toch nog afwachten of annuleren? Mijn vertrouwen is wel beneden het nulpunt gedaald. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n slechte webshop meegemaakt. Telefonisch zijn ze praktisch niet te bereiken...Ik weet het niet hoor. Als het nu niet snel arriveert dan annuleer ik alles en zal ik deze shop een ieder afraden.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
4.8

Ben al jaren klant bij Baxshop. Altijd een tevreden klant geweest. Maar die zijn ze nu kwijt. Waardoor?
Door een slechte service.

Opsomming:

- Gemiddelde wachttijden aan de telefoon: 30 minuten (Maar je wacht daadwerkelijk langer)
- WhatsApp webcare reactietijden: een middag. (checken ze hun appjes 1x op een dag?)
- Soms bestel je iets wat op voorraad is zal het dus de volgende dag geleverd worden. Mijn laatste twee orders kwamen echter pas een dag later aan vanwege een 'onverwachte' fout.
- Kies je voor een avondlevering? Danheb je de kans dat het toch s'middags geleverd wordt.
- Je bestelt een product en krijgt daarbij gratis spam brochures meegeleverd van derde partijen. Extra afval voor de papier container die al niet zo vaak wordt geleegd :-/

Tips voor Baxshop:

- Verlaag de telefonische & online wachttijden
- Houd je aan de leveringsafspraken. Of breng de klant op de hoogte als er vertraging optreedt. Om wat voor reden dan ook. Laat ze niet zelf bellen om daar dan pas achter te komen. Niemand staat graag een half uur in de wachtrij of een halve dag wachtende op een response van het webcare team.
- Maak de reclamefolders van derde partijen optioneel d.m.v. een checkbox bij het bestelformulier. Bax-shop verdient hierop en daar mag de klant best van meegenieten als deze voor deze optie gaat :)

- 2019 -
Een goede service is ontzettend belangrijk in deze tijd. Zelfs nog belangrijker dan een lage prijs. Ik betaal liever wat meer voor een product waarvan ik weet dat deze snel en volgens afspraak geleverd wordt Als ik vragen heb, dan kan ik bellen of appen, zonder dat ik lang hoef te wachten op een response.

Tijdens het typen van deze review ben ik nu inmiddels 45 minuten verder en raad eens wat? Deze ganze tijd sta ik in jullie telefonische wachtrij van wat volgens jullie 20 a 25 minuten zou zijn!

:-/

Vriendelijke groet,
Oud klant

JS
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Sjoerd op 28 September 2019

Je kan natuurlijk een fles azijn drinken voor en tijdens het schrijven van je review. Aangezien je het allemaal zo goed weet neem ik aan dat je zelf ook directeur bent van een groot en succesvol bedrijf? Neem even een moment van zelfreflectie en bekijk je eigen feedback richting Bax-shop nog eens... Je klaagt over wachttijd aan de telefoon, dat je bestelling een dag later komt dan gepland maar als ze eerder leveren dan is het ook niet goed? De reclamefolders, als ze je niet interesseren, kun je gewoon in de papierbak doen zodat ze worden gerecycled. Probeer is wat meer te genieten van de producten die je besteld en accepteer dat het ook bij een ander soms niet altijd even goed gaat. Of je kan nog een glas azijn drinken natuurlijk! ;-)

John Sim op 28 September 2019

Dag Sjoerd,
Dank je voor je reactie. Azijn? Nee dank je. Geef mij maar een goed flesje Port :)

Je geeft aan dat de klant niet zo moet zeuren om wat vertraging. Inmiddels is er weer vertaging opgetreden. Met maar liefst 2 dagen extra. Dus azijn? Nee .. gewoon een slechte service. Althans, dat is mijn persoonlijke mening en die vele anderen op deze pagina(s).

Goed weekend!

Robin op 03 Oktober 2019

Totale onzin, Sjoerd. De klantenservice is gewoon helemaal uien. Als je harde beloftes doet om je te onderscheiden van je concurrentie moet je niet huilie-huilie doen als je deze van geen kanten nakomt. Dan ben je gewoon een opportunistisch kutbedrijf.

Reageer op deze review

Echt hele slechte service!

Beoordeling 
 
2.3

Ik heb een gitaar besteld, in augustus. Ik heb gevraagd de gitaar goed in te pakken. Dit is niet gedaan, met als gevolg transportschade. Ik heb de gitaar teruggestuurd, deze is op 6 september ontvangen. Ondanks vele mailtjes, app berichten en telefoontjes met de helpdesk is de retourbetaling nog steeds niet in gang gezet. Helpdesk medewerkers reageren niet inhoudelijk op gestelde vragen, en voelen zich niet verantwoordelijk om dit snel op te lossen. Ik heb gevraagd om gebeld te worden door een teamleider, dit gebeurt ook niet. Dit is de 2e gitaar met transportschade, vorige gitaar in juli was ook slecht ingepakt. Terugbetaling is toen ook “vergeten”, dit is later wel opgelost na telefoneren met de helpdesk. 2 keer transportschade en 2 keer niet terugbetalen is wel heel erg slecht. Ik wacht nu nog op mijn geld, ik koop nooit meer iets bij BAX, ook niet met korting. Hele slechte on line winkel! Helpdesk medewerkers zijn onkundig. Het kan niet zo zijn dat je als winkel zegt, we hebben betaald, zoek het daarna zelf maar uit.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

niks op tijd geleverd, nooit meer

Beoordeling 
 
1.0

zondag besteld zou uit voorraaad leverbaar zijn en dinsdag geleverd worden.
Helaas, gebeurde niks, hele dag wachten en niks ook in T&T van GLS, die zeggen alles binnen 24 uur te leveren.
Niks vernomen van bax, alles is toch al betaald ook.
Dus zelf maar bellen; hooghartig verteld men dat dit normaal is en geen garanties.
Ook geen excuses, en geen tegemoetkoming,niks nada.
Beweren da thet aan GLS ligt, geloof er niks van.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Nooooit weer!

Beoordeling 
 
1.0

Mijn bestelling a 250€ (vooraf betaald via ideal) is ergens bij het verzenden kwijt geraakt. Dat kan gebeuren.. ik ben inmiddels ruim 8 weken(!) verder en heb nog steeds mijn pakketje niet. Hierover heb ik inmiddels 6 keer contact gehad met de klantenservice. Hiervan krijg ik na 8 welen onderstaande bericht.

Voor mij de eerste keer een negatieve review online, maar volgens mij wel op zijn plek. Daarmee de laatste keer Bax.



Beste Simon,

Vanwege extreme drukte reageren wij later op de e-mail dan gewenst. Wij doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

Zoals mijn collega Rolinzo heeft uitgelegd is er een onderzoek gestart bij onze Backoffice afdeling om bij DHL te achterhalen wat er nou precies is gebeurd met jouw pakket en waar jouw pakket zich precies bevindt. Totdat dit onderzoek door onze Backoffice afdeling is afgerond en er duidelijk is wat er met je zending is gebeurd, zijn wij niet toegestaan om jou terug te betalen dan wel opnieuw je bestelling op te sturen. Ik wil je dan ook vragen om nog even geduld te hebben totdat onze Backoffice afdeling een reactie geeft op het onderzoek omtrent de status van jouw pakket. Zodra dit gedaan is, zullen wij weer contact met jou opnemen voor een terugbetaling of een mogelijke tweede zending.

Mijn excuses voor het ongemak omtrent deze zending.

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 3
Reageer op deze review

Kansloos!

Beoordeling 
 
1.0

In een woord kansloos! Zie onderstaande reviews. Wacht nu al ruim twee weken op mijn bestelling. Drie keer gebeld met een gemiddelde wachttijd van 15 min. Er wordt elke keer gezegd dat de order een tijd in backorder heeft gestaan maar nu “echt” in het magazijn is aangekomen klaar om opgestuurd te worden. Ali Expres doet het zelfs beter. Ik zou niemand adviseren hier een bestelling te plaatsen, sterker nog ik zou het afraden.

Ps Ik zit niet te wachten op jullie mea culpa reactie dus reageer alsjeblieft niet op mijn review. Daarmee maak je jezelf als bedrijf alleen maar belachelijk!

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

klacht

Beoordeling 
 
1.8

Ik heb twee keer een bestelling gedaan waarbij duidelijk op de site staat....VOOR 23.00 UUR BESTELD MORGEN IN HUIS. Ik ben er voor thuis gebleven, niet dus bestelling heeft mij twee verlof dagen gekocht en die opmerking van...morgen in huis is misleidend! Dan heb ik via de site een vraag gesteld over kabels en daar hoor ik gewoon niets op terug. Dus geen keuze en op naar de concurrent. Tip voor Bax, breng je boeltje op orde en misleid klanten niet, vergoot je klanten service anders gaat je dit een hoop klanten kosten. Personeel gebrek "dat kan" zet dan een externe klanten service op waar nog personeel te vinden is.

PD
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Bax Shop informatie

Foto's

PC110002
PC110009
PC110019