Bax Shop reviews

www.bax-shop.nl
 
4.2 (65)
Baxshop

Bax Shop is de goedkoopste webwinkel voor DJ's, producers en muzikanten en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax Shop is specialist met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. De webshop is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax bestaat al vele jaren en heeft in die tijd een goede naam opgebouwd.

Bax Shop betrouwbaar?

De webwinkel van Bax-Shop bestaat al geruime tijd. U kunt vertrouwd bestellen met de gebruikelijke betaalmogelijkheden bij Bax Shop! De shop heeft het thuiswinkelkeurmerk en voldoet daarmee aan strenge eisen. Vele Nederlandse en Belgische consumenten schaffen hun apparatuur al jaren aan bij Bax. ook in Duitsland is de webshop al geruime tijd actief en ook daar wordt veel DJ-aparatuur online aan de man gebracht.

65 Bax Shop reviews

 
(9)
 
(4)
 
(10)
 
(9)
 
(33)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

niks op tijd geleverd, nooit meer

Beoordeling 
 
1.0

zondag besteld zou uit voorraaad leverbaar zijn en dinsdag geleverd worden.
Helaas, gebeurde niks, hele dag wachten en niks ook in T&T van GLS, die zeggen alles binnen 24 uur te leveren.
Niks vernomen van bax, alles is toch al betaald ook.
Dus zelf maar bellen; hooghartig verteld men dat dit normaal is en geen garanties.
Ook geen excuses, en geen tegemoetkoming,niks nada.
Beweren da thet aan GLS ligt, geloof er niks van.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Nooooit weer!

Beoordeling 
 
1.0

Mijn bestelling a 250€ (vooraf betaald via ideal) is ergens bij het verzenden kwijt geraakt. Dat kan gebeuren.. ik ben inmiddels ruim 8 weken(!) verder en heb nog steeds mijn pakketje niet. Hierover heb ik inmiddels 6 keer contact gehad met de klantenservice. Hiervan krijg ik na 8 welen onderstaande bericht.

Voor mij de eerste keer een negatieve review online, maar volgens mij wel op zijn plek. Daarmee de laatste keer Bax.



Beste Simon,

Vanwege extreme drukte reageren wij later op de e-mail dan gewenst. Wij doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

Zoals mijn collega Rolinzo heeft uitgelegd is er een onderzoek gestart bij onze Backoffice afdeling om bij DHL te achterhalen wat er nou precies is gebeurd met jouw pakket en waar jouw pakket zich precies bevindt. Totdat dit onderzoek door onze Backoffice afdeling is afgerond en er duidelijk is wat er met je zending is gebeurd, zijn wij niet toegestaan om jou terug te betalen dan wel opnieuw je bestelling op te sturen. Ik wil je dan ook vragen om nog even geduld te hebben totdat onze Backoffice afdeling een reactie geeft op het onderzoek omtrent de status van jouw pakket. Zodra dit gedaan is, zullen wij weer contact met jou opnemen voor een terugbetaling of een mogelijke tweede zending.

Mijn excuses voor het ongemak omtrent deze zending.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 3
Reageer op deze review

Kansloos!

Beoordeling 
 
1.0

In een woord kansloos! Zie onderstaande reviews. Wacht nu al ruim twee weken op mijn bestelling. Drie keer gebeld met een gemiddelde wachttijd van 15 min. Er wordt elke keer gezegd dat de order een tijd in backorder heeft gestaan maar nu “echt” in het magazijn is aangekomen klaar om opgestuurd te worden. Ali Expres doet het zelfs beter. Ik zou niemand adviseren hier een bestelling te plaatsen, sterker nog ik zou het afraden.

Ps Ik zit niet te wachten op jullie mea culpa reactie dus reageer alsjeblieft niet op mijn review. Daarmee maak je jezelf als bedrijf alleen maar belachelijk!

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

klacht

Beoordeling 
 
1.8

Ik heb twee keer een bestelling gedaan waarbij duidelijk op de site staat....VOOR 23.00 UUR BESTELD MORGEN IN HUIS. Ik ben er voor thuis gebleven, niet dus bestelling heeft mij twee verlof dagen gekocht en die opmerking van...morgen in huis is misleidend! Dan heb ik via de site een vraag gesteld over kabels en daar hoor ik gewoon niets op terug. Dus geen keuze en op naar de concurrent. Tip voor Bax, breng je boeltje op orde en misleid klanten niet, vergoot je klanten service anders gaat je dit een hoop klanten kosten. Personeel gebrek "dat kan" zet dan een externe klanten service op waar nog personeel te vinden is.

Besteld product
  • Mengpaneel
  • monitoren set
PD
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Waardeloos!

Beoordeling 
 
1.0

Na 2 maanden nog steeds de helft van de bestelling niet in huis. 10x contact gehad, maar helaas. Ook niet eens geld terug. Ze blijven vaag en zijn het aan het ‘uitzoeken’. Interne problemen zouden niet problemen van de klant moeten zijn. Beter bij een concurrent bestellen. Slechtste ervaring ooit

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Oplichters

Beoordeling 
 
1.0

Product besteld, maar opeens een lange levertijd dus geannuleerd. Nu krijg ik mijn geld niet meer terug.

Besteld product
Muziekinstrument
J
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Gijzeling van mijn eigendom

Beoordeling 
 
1.0

7 Weken geleden een rookmachine teruggestuurd. Volgens de leverancier was er geen defect aan het apparaat, terwijl ik het heb teruggestuurd omdat er geen rook meer uit kwam. Kreeg na enkele weken een 'pakbon' gemaild, maar heb de machine dus nog steeds niet ontvangen. Na enkele weken contact, bleek dat Bax 50 euro aan onderziekskosten van mij verlangt, omdat ze vinden dat het retour sturen van de machine onnodig was.
Inmiddels dus 7 weken zonder rookmachine in mn cafebedrijf. Ook al heb ik ze gevraagd waarom ik een werkende machine uberhaupt terug zou sturen met als gevolg dat de sfeer in de zaak anders is dan gebruikelijk; stoicijns antwoorden met 50 euro onderzoekskosten.
Dus 'gijzelen' ze mijn eigendom al weken.
Vreemde chantagepraktijk, en ik vraag me af of ze mijn eigendom wel in bezit mogen houden.
Bij maxiaxi.com koop ik ook produkten, maar zij doen nooit zo moeilijk.

BP
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Slechte verpakking bij retour, dus geen garantie blijkt 2 maanden later

Beoordeling 
 
6.5

Numark CDN-77 media-speler gebruik ik niet zo vaak in mijn cafe.
Apparaat begon na verloop van tijd steeds meer te haperen, dus circa 1 jaar na aankoop werd ie terug gestuurd naar Bax via hun retourprocedure.

Na een paar maanden krijg ik bericht dat het apparaat zo onherstelbaar beschadigd is tijden het vervoer van mij naar Bax dat herstel uitgesloten was. Bax merkte op dat het aan mijn manier van verpakken heeft gelegen. Ze hadden dit echter niet direct gemeld aan mij. Ook ziojn er geen foto's van gemaakt. Wel was een notitie gemaakt en het product toch doorgestuurd naar de fabrikant (of andere repairshop). Ik krijg dus geen garantie op het product.

Hun aanbod was om opnieuw het product te kopen met 20% korting.

Ik vroeg om het aanbod te herzien door een nieuw product te sturen, dan wel om een substantiële korting op een ander product te geven (had ondertussen bij Bax notabene, 2 losse Pioneer CD-spelers gekocht. Moest tenslotte toch af en toe CD's kunnen spelen).

Mijn verzoek werd afgewezen. Hun magere en mijn inziens onaanvaardbare aanbod bleef staan. Niets meer, niets minder.

Besteld product
Numark CDN 77
M
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

SCAMMERS AND MORONS

Beoordeling 
 
1.0

SCAMMERS AND MORONS

Three weeks I am waiting for my package worth € 400 and she died, I do not know where it is and I do not know if I will receive it.
I do not think thieves sent her at all
I WILL NEVER EVERYTHING BUY IN THIS SHEEP SHOP WITH CHILDREN
MONEY DO NOT WANT TO GIVE YOU THE SECOND GOOD PRODUCT NOT ARE IN STOCK AND I WILL WAIT FOR THE MORONS, YOU WILL GIVE MY MONEY AND CONDITIONS TO MEET
I BUY THIS FOR THE COMPANY, OR AN INVOICE THAT HAS TO BELASTING, IT IS NOT IMPORTANT BECAUSE MORONS HAVE SEEN ME SECOND.
I will write about your treatment of the client in all possible places to surround innocent people against cheaters and thieves
My stuff for which I paid and I got shit
Blue Yeti Pro Studio USB condensatormicrofoon
Blue Radius II shockmount voor Yeti en Yeti Pro
Devine PRO 2000 studio hoofdtelefoon
Innox IVA 12 heavy microfoonstatief compact
Innox IVA 12 heavy microfoonstatief compact
Devine MIC100 / 10 XLR microfoon- en signaalkabel 10 meter
NOTE ON THIS STORE:
SHOP ADDRESS !!!
 Bax-shop.nl
Olympiastraat 4
4462 GG GOESSCAMMERS AND MORONS

TS
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

één bak(x) Ellende

Beoordeling 
 
1.0

De ene na de andere loze belofte als ze dan al voor commentaar bereikbaar zijn. Een credit van weken geleden die nog steeds niet terug betaald is. Ik zie hier nog meer reviews ik adviseer deze mensen ACM Autoriteit en Markt te tippen over bax. Dit bedrijf moet echt gestopt worden, voor sprookjes koop ik wel een ticket voor de efteling... Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt, ook niet dat ze gewoon zeggen heb u uw iban goed doorgegeven? 6x doorgegeven scherm afbeeldingen alles. Ze kunnen hun eigen problematiek niet eens aan...

S
Was deze beoordeling nuttig? 8 1

jopie op 03 Juli 2019

Het zijn gewoon oplichters, google maar eens op klachten BAX

Reageer op deze review

Super slechte service

Beoordeling 
 
4.3

Wij hebben een rookmachine in de B-stock gekocht en deze bleek kapot en niet compleet. deze retour gestuurd en nu zeggen ze dat hij niet stuk was en dat ik 50,= moet betalen voor ik hem terug krijg. Nog nooit zo slecht geholpen door een bedrijf. Ik heb meer dan 7 keer gebeld en lang in de wacht gestaan waarna nog geen oplossing. En beloftes dat ze er op terug komen en je word gewoon niet terug gebeld. Voor ons nooit meer BAX-Shop

Besteld product
Rookmachine
ME
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

Waardeloze klantenservice

Beoordeling 
 
1.0

Klantenservice niet of nauwelijks te bereiken. Deze is echt WAARDELOOS.
Er komt enkel een beetje schot in de zaak indien je dreigt met een slechte review te plaatsen.
Nu heb ik lang genoeg geduld gehad.
Na 4 weken te klungelen met mijn bestelling.
Sturen ze gewoon credit nota. Ook al vroeg ik om gewoon mijn bestelde goederen zo snel mogelijk te leveren.
Waarschijnlijk zal het terugbetalen ook al een ramp worden.
Volgens mij lezen de mensen van de KLANTENDIENST gestuurde e-mails maar half of niet...
Als je deze horror en frustratie wil vermijden. Bestel ergens anders ..

P
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Service 0.0

Beoordeling 
 
2.0

Besteld in november 2018 en in maart 2019
S32 niet geleverd en cat5 kabel defect.
Vele beloftes maar nakomen vergeet het maar.
E-mails worden laat met standaard zinnen of niet beantwoord.
Telefonisch zijn ze al helemaal niet bereikbaar.
NIET BIJ BAX BESTELLEN DUS

MB
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

echt niet tevreden

Beoordeling 
 
2.8

Ik wacht al 3 maan op mijn bestelling maar nog steeds niets ontvangen. Ik stuurde al een drietal mails waarop ik pas weken later antwoord kreeg met valse beloftes. Echt niet tevreden!

K
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Waardeloze klantenservice

Beoordeling 
 
1.0

Heb nu al meerdere keren op verschillende dagen de klantenservice gebeld. Altijd is het druk en altijd is de wachttijd meer dan 20 minuten. Goed filter zo! :/ Als je dan vasthoudend bent en eindelijk iemand (na 45 minuten) aan de lijn krijgt dan belooft men ook dingen die vervolgens niet kloppen. t Is echt heel erg slecht. Niet gewend van BAX. Wel weet ik dat een bedrijf op deze manier naar de kl*&e gaat! Jammer! BAX DOE ER IETS AAN!

G
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Belachelijke klantenservice

Beoordeling 
 
1.5

Levertijd van 3 maanden.
Ik had een product besteld wat aanvankelijk binnen 3 weken geleverd zou worden. Geen probleem, even wachten kan wel. Na een maand nog niks, ook geen bericht of wat dan ook, dus ik erachter aan mailen en bellen, met als antwoord: nog een weekje meneer. Nog een maand ging voorbij, niks gehoord van bax-shop zelf. Weer erachter aan, en maar weer langer wachten. Uiteindelijk na 3 maanden de helft van de bestelling binnen en het product wat in de eerste instantie gelijk geleverd kon worden was niet meegeleverd. Ik was hierdoor best pissed en vroeg op een oplossing van hun kant en een eventuele vergoeding voor het EXTREEM lange wachten. Dit verzoek is genegeerd. Zeer slechte communicatie!!!!!

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Slechte service en belachelijks slecht bereikbaar.

Beoordeling 
 
2.5

Nadat ik een beginnersboek voor mondharmona had besteld kwam ik erachter dat ik niet de juiste harmonica had voor dit boek. Dus na een half uur nog even snel de juiste harmonica besteld. Direct een mailtje gestuurd om te vragen of hier 1 bestelling van gemaakt kan worden en dat dus eenmaal de verzendkosten teruggestort kunnen worden. Hier kreeg ik geen gehoor op.
Het boek was al snel binnen maar de harmonica bleef maar op zich wachten. Dus weer een mail om te vragen waar de harmonica bleef, deze was immers op voorraad en zou dus de volgende dag op de mat moeten liggen. Tussendoor heb ik nog 2 keer geprobeerd te bellen, maar na meer dan EEN UUR in de wacht heb ik dit opgegeven. Na 4 dagen kreeg ik een mail terug. De harmonica kon nog niet geleverd worden omdat hier (ongevraagd) een gratis sleutelhanger bijgeleverd werd. deze sleutelhanger kon pas in week 20 geleverd worden, dus de gehele bestelling zou dus pas in week 20 geleverd worden. Het is nu week 6 !
Na weer een mail over een mogelijke nalevering van de sleutelhanger zou de mondharmonica dan toch opgestuurd worden en had ik deze gisteren moeten ontvangen. U leest het goed...moeten ontvangen. Dus niet. Ik heb wel netjes een mail ontvangen met daarin uitleg dat ik de verzendkosten niet terug kan krijgen omdat de bestellingen niet samen verstuurd konden worden. Iets dat volgens mij niet mijn probleem is wanneer Baxmusic ervoor kiest om een niet leverbaar gratis product mee te leveren, waar ik zelf helemaal niet om heb gevraagd en zo de bestelling dus 14 weken te vertragen !
Belachelijke gang van zaken.
Ik bestel hier nooit meer.

JO
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Geen levering, niet bereikbaar, foute trackingcode

Beoordeling 
 
3.8

Beste bax-shop,

Ik kreeg een melding van u dat er technische problemen zijn bij dhl.

Dat daarom mijn trackingcode niet bekend is en mijn pakket daarom afgelopen zaterdag niet is geleverd.

Echter ik heb zojuist telefonisch  contact opgenomen met DHL
Ze hebben het nagevraagd echter er is geen storing bekend bij DHL betreffend baxshop 


Graag opheldering hierover

Echter geen reactie 4 dagen reactietijd op mail wordt gegevens.
Telefonisch contact proberen te krijgen, wegens extra drukte lange wachttijden, terwijl ik
in de ochtend al om 09:00 aan de telefoon hing.

M.v.g

Cor de Visser
Oss

CD
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Belachelijk slechte service bij BAX

Service 
 
1.0

In september 2018 bovenstaand artikel gekocht. Na 3 maanden defect. Moest opgestuurd worden ter reparatie. Na 4 weken nog geen reactie. Geen status update.

Helpdesk is niet te bereiken. Drukt zogenaamd. Op mail wordt niet gereageerd en ook wordt er niet terug gebeld. Twee keer naar Bax toegereden om verhaal te halen, maar ze doen niks voor de klant. Alleen maar geld vangen. Ik heb hier voor een kapitaal gekocht de afgelopen jaren, maar ze laten de klant voor 90 euro gewoon stikken. Leidinggevende heeft nog niet het lef om mij te bellen of ter plaatse te woord te staan.

Wat een waardeloos bedrijf is het geworden. Ik ga hier niks meer halen. Ga wel naar de concurrent waar ik wat meer betaal maar betere service heb.

WV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Hele slechte klantenservice!

Beoordeling 
 
1.0

Hele slechte klantenservice!

P
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Bax Shop informatie

Foto's

PC110002
PC110009
PC110019