Bax Shop reviews

www.bax-shop.nl
 
3.8 (108)
Baxshop

108 Bax Shop reviews

 
(11)
 
(5)
 
(14)
 
(19)
 
(59)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
14 resultaten - getoond 1 - 14
Volgorde

2 subwoofers tegelijk geretourneerd maar 1 is terugbetaald

Beoordeling 
 
5.8

Ik heb eind mei 2 subwoofers besteld bij baxshop. Die waren aangekomen maar beide waren helaas te groot voor mijn kamer. Ik had ze beide tegelijk geretourneerd en waren ook met dezelfde bezorger mee terug gegaan richting bax shop. Na 1.5 weken heb ik eindelijk bericht gehad dat ze het ontvangen hebben maar dat was alleen van 1 van de 2 subwoofers. Ik mailen en kreeg als reactie, we hebben een achterstand aanstande week wordt die behandeld. Ik een week wachten, nog steeds niks. Ik heb daarna met ze gebeld en kreeg hetzelfde verhaald te horen dat ik weer moet wachten. Ik wachten en na een week nog steeds niks. Na een maand heb ik weer gemaild en aangegeven dat ik nog niks heb. IK kreeg een mail terug dat dit vreemd is en dat ze het gaan uitzoeken, ondertussen weer bijna een week verder zonder reactie en ik heb nog steeds mijn geld niet terug!!!

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Niet werkende Cubase

Beoordeling 
 
6.0

Op 26-01 Cubase Elements 11 gekocht. Heeft gewerkt tot 11-02. Daarna bleek de verificatiecode ineens onjuist. Vervolgens in de rolocaster van eindeloos bellen en niet worden teruggebeld, mailen en halve adviezen, om vervolgens weer niet te worden terug gemaild. Kortom een reusachtige miskoop. Na vele malen het opnieuw te hebben geïnstalleerd, met behulp van specialisten werkt het nog steeds niet. Hulp van Bax blijft achterwege.
Echt een fiasco en hoewel ik er in het verleden best tevreden over was, is dat wel voorbij.

BH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kopen en bezorgen prima, maar die helpdesk.........

Beoordeling 
 
6.8

Aankopen en verzending gaat prima, niets mis mee. Maar wacht maar tot je met de helpdesk te maken krijgt, die is werkelijk dramatisch. Ze geven antwoorden waar je weinig tot niets mee kan, met feedback doen ze helemaal niets. De laatste keren heb ik 4 dagen moeten wachten voordat ik antwoord kreeg. Geloof me, je bent beter af bij Thomann.de. Daar spreken ze ook Nederlands en zijn vele male professioneler. Bax heeft al eerder problemen gehad met hun medewerkers, en het blijkt nu nog zo te zijn. Je krijgt ook geen ledinggevende te spreken, het is heel schimmig en mysterieus.

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Verrassingsmoment pakt uit in een teleurstelling.

Beoordeling 
 
5.5

Deze week heb ik een gitaar met toebehoren gekocht voor mijn zoon.
Bij het uitpakken constateerde we gelijk dat de doos van de gitaar al open was geweest en men ook niet de moeite had genomen om deze weer netjes dicht maken en te verpakken.
Hij was gewoon in de doos gedaan waarbij de ondersteunende kartonnen los in de doos lagen met daarbij twee losse inbussleuteltjes. Het was overduidelijk een demo model die ze in de doos hadden gedaan en nog niet eens de moeite hadden genomen deze weer dicht te plakken.

Heb direct een mail gestuurd en de volgende dag telefonisch contact opgenomen.
Vandaag de gitaar opgehaald bij de bax-shop in Rotterdam. Dit alles heeft mij zeker 4 uur aan tijd gekocht. Het had een blij moment moeten als verassing voor mijn zoon. Maar door nonchalantheid, dat de klant dit hoogstwaarschijnlijk toch niet zou zien en het accepteert is deze verstuurd.

Ik vind dit heel erg jammer, ben al klant vanaf 2012, uiteraard kunnen er fouten gemaakt worden maar deze was bewust!

Iets wat voorkomen had kunnen worden is vervolgens toch doorgevoerd en daar zijn wij helaas de dupe van geworden. Wij zijn echt zwaar teleurgesteld.

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slechte verpakking bij retour, dus geen garantie blijkt 2 maanden later

Beoordeling 
 
6.5

Numark CDN-77 media-speler gebruik ik niet zo vaak in mijn cafe.
Apparaat begon na verloop van tijd steeds meer te haperen, dus circa 1 jaar na aankoop werd ie terug gestuurd naar Bax via hun retourprocedure.

Na een paar maanden krijg ik bericht dat het apparaat zo onherstelbaar beschadigd is tijden het vervoer van mij naar Bax dat herstel uitgesloten was. Bax merkte op dat het aan mijn manier van verpakken heeft gelegen. Ze hadden dit echter niet direct gemeld aan mij. Ook ziojn er geen foto's van gemaakt. Wel was een notitie gemaakt en het product toch doorgestuurd naar de fabrikant (of andere repairshop). Ik krijg dus geen garantie op het product.

Hun aanbod was om opnieuw het product te kopen met 20% korting.

Ik vroeg om het aanbod te herzien door een nieuw product te sturen, dan wel om een substantiële korting op een ander product te geven (had ondertussen bij Bax notabene, 2 losse Pioneer CD-spelers gekocht. Moest tenslotte toch af en toe CD's kunnen spelen).

Mijn verzoek werd afgewezen. Hun magere en mijn inziens onaanvaardbare aanbod bleef staan. Niets meer, niets minder.

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

MillieuOnbewust

Beoordeling 
 
5.0

Ik heb moeite met het weinig milieu bewust zijn van Bax Music. Ik ben er al jaren vaste klant en bestel er zeer regelmatig. Over het assortment, de prijsstelling en de levertijd kan ik kort zijn. Niets dan lof. Nog nooit iets verkeerds geleverd gekregen. De Prijzen zijn dik in orde en als de levertijd niet gehaald kan worden, krijg je daar bij de bestelling al melding van. Prima dus. Voor die onderdelen verdienen ze m.i. een dikke 9.
In het verleden echter heb ik ze met het oog op het milieu al vaker aangesproken op hun bijzonder milieu-on-vriendelijke verpakkingsmethode. Het betreft hier die ellendige plastic -luchtgevulde- kussentjes, die vooral goed kunnen worden meegenomen door de wind en dan letterlijk overal terecht kunnen komen en zo hun bijdrage leveren aan de z.g. Plastic soep.

Bij de laatste, door hen gevraagde, beoordeling heb ik ze dat in het begeleidend schrijven. weer eens nadrukkelijk laten weten. De beoordeling kende 5 punten en ik heb ze beschreven dat hun milieu-benadering hen de 5e ster kostte, en heb toen 4 sterren toegekend.

Hieronder een copie van hun banale antwoord en mijn reactie daarop.

Antwoord van Bax Music:

Beste Dhr. Paul Nielen,

Mijn excuus voor de late reactie, het is momenteel drukker dan normaal waardoor we later reageren dan je van ons gewend bent.

Het voorbereiden van bestellingen is een geautomatiseerd proces, wij kunnen hier dus moeilijk van afwijken. Bovendien zetten we de plastic kussentjes erbij, omdat de postbezorgers niet altijd zorgvuldig omgaan met pakketten.

Als je wilt zou je de gewenste producten kunnen kopen in ons filiaal, kan je ook gelijk een lekkere koffie drinken!

Ik hoop dat alles duidelijk is, zo niet hoor ik het graag.

Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling toe.

Met vriendelijke groet,

Raoul | Bax Music

Olympiastraat 2-4
4462 GG Goes

Mijn antwoord daarop:

Beste Bax Mensen,

Sorry hoor, wat een slap antwoord. Jullie vragen toch om klant beoordelingen Wel, dan scoort dit antwoord wel bijzonder slecht.
Ten eerste Houdt je mij voor onnozel of zo. Alsof ik niet zou kunnen begrijpen Waarom er vulmateriaal in verpakkingen zou worden gebruikt.
Ten Tweede ( eigenlijk nog slapper.) " Het is een geautomatiseerd proces, we kunnen hier dus moeilijk van afwijken".
Potverdrie, wie is hier de baas, De machine of de mens die hem besteld c,q bedient.
Heel veel van jullie toeleveranciers uit het "zo vervuilende" verre oosten weten al lang hoe het hoort. Die gebruiken gewoon papier, karton en proppen.
Het is wel lekker bijdehand om het er iedere keer mee eens te zijn, dat er wat moet gebeuren, als het onderwerp milieu op TV verschijnt.
Klinkt natuurlijk wel cool zo op je luie stoel.
De rotzooi die jullie in de verpakking gebruiken is de rottigste zooi EVER. Het is (mits niet lek ) zo licht als een veertje en waait vanaf de stort zomaar overal heen
Heb je überhaupt ooit wel eens acht geslagen op de inmiddels vaak genoemde plastic soep in de oceanen, en hoe dat plastic daar komt
Het voorgestelde alternatief was om maar naar het filiaal te komen. Ik woon in Steenwijk. Reken zelf maar uit hoeveel brandstof ik zou hebben verstookt
Voor een retourtje Amsterdam. En dat dan voor één drumkruk.
Door dit waardeloze antwoord trek ik er weer een beoordelingsster van af en plaats deze brief op FaceBook.

Nog een fijn nieuw jaar gewenst, maar niet namens de vissen. Die zijn thans boos op jullie.
Paul Nielen

Van de 5 punten houden ze er m.i. dus nog maar 3 over.
Een bedenkelijke zaak


PN
Was deze beoordeling nuttig? 3 5
Reageer op deze review

Trage bezorgdienst gls

Beoordeling 
 
6.8

Jullie hebben een super snelle levering. Mijn pakketje was een dag later onderweg. Ik was alleen aan het werk. Net thuis 18:00 en blijkt dat ik pas volgende week na het weekend mijn gitaar kan ontvangen, dat is wel een marteling. Dins ben ik pas vrij...Als ik had geweten dat GLS niet in de avonden en weekend bezorgd had ik een andere bezorgdiensten gekozen. Jullie snelle levering wat top is, is door hun ontkracht... :/

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slechte webwinkel

Beoordeling 
 
5.3

Ook ik moet mij helaas aansluiten bij de negatieve ervaringen.
Het bestellen gaat vlot en er is genoeg keuze in het assortiment. Ze hebben ook een service dat als het bestelde item niet op voorraad is je deze kosteloos kan omruilen voor een ander item.
Daar gaat het dus mis. Als er op de website staat dat het op voorraad is kan dat niet kloppen. Niemand gaat je informeren dat er vervolgens spullen in backorders staan, daar moet je zelf achteraan! Ga dan zeker niet alternatieve spullen voor het in backorder zijnde onderdeel bestellen want dan snappen ze er helemaal niets meer van.
Ik ben al 4 weken aan het mailen en bellen om de bestelde spullen geleverd te krijgen. Het lijkt wel of ze totaal geen overzicht hebben in hun administratie.
Ik hoop nu eigenlijk mijn geld terug te krijgen want ik heb geen vertrouwen meer in deze winkel

BG
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer slechte bezorging

Beoordeling 
 
6.0

Zaterdagochtend rond 09:00 uur besteld. Ik had het nodig voor een verjaardag op de zondag erna dus liet het dezelfde avond bezorgen. Ik kon niet eerder bestellen omdat de jongen eerst alleen geld wilde voor z'n verjaardag en op het laatste moment hoorde ik van zijn moeder dat hij ook wel graag een gitaar wilde hebben. Dat vond ik leuker als geld geven dus.......
Bestellen ging goed en bevestiging zat snel in de mailbox met de bevestiging dat het dezelfde avond wordt bezorgd.
Het is nu zondag en ik mag met lege handen naar de verjaardag want er is niets bezorgd, ook geen sms bericht of track en trace gehad. Niets meer gehoord tot nu!
Waareloos! één keer en nooit meer!

Joop

JV
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Amanda Bax-shop op 14 Maart 2016

Beste Joop,

Wat ontzettend vervelend dat u geen verjaardagscadeautje kon geven aan de jarige. Het lijkt erop dat er iets goed mis is gegaan waardoor uw bestelling niet is bezorgd. Graag kijk ik dit voor u na. Kunt u mij uw ordernummer mailen op webcare@bax-shop.com. Ik ga dan op onderzoek voor u uit.

Met vriendelijke groet,


Amanda
Bax-shop

Reageer op deze review

Veel producten niet nieuw/defect

Beoordeling 
 
6.5

Zeker tevreden over het bestellen en tijdig leveren. Zelfs de aktie 'voor 13:00h besteld, vandaag nog thuis' werd keurig gehaald. Helaas moet ik melden dat veel producten niet (meer) nieuw in de doos zitten en duidelijk merkbaar is dat spullen al eens geprobeerd zijn door iemand anders. Een tijd geleden kreeg ik zelfs een TC-Helicon VoiceLive! toegestuurd met aan de onderzijde een reparatie-sticker. Toen ik het betreffende bedrijf vroeg wat met de TC was gebeurd werd me verteld dat het moederboard was vervangen. Opvallend is ook dat veel apparaten van het merk Behringer al defect uit de doos kwamen, rackoren ontbraken, verpakkings-folie als een propje in de doos waren gestopt en het zakje silicagel (droogkorreltjes) ergens klem in het piepschuim zat. Soundcraft UI mixers ook teruggestuurd vanwege storingen. Qua retourneren heeft BAX nooit lastig gedaan en terugbetaling verliep vlotjes

Toen ik vorige week een XR16 (Behringer) had terug gestuurd vanwege een fout in de USB-poort en gevraagd had om 'centjes retour' bleek men wederom een andere mixer opgestuurd te hebben..... het formulier niet goed gelezen dus.

Mijn vertrouwen in BAX-Shop is verdwenen omdat men B-Stock spullen uitlevert en die wil ik niet als voor 'nieuw' betaald is.

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Amanda Bax-shop op 10 Maart 2016

Beste Roel,

Bedankt voor uw review. Erg jammer om te horen dat u B-stock artikelen heeft ontvangen terwijl u voor nieuwe had betaald. Dat had natuurlijk niet mogen gebeuren. Graag ontvang ik uw klant- of een ordernummer op webcare@bax-shop.com zodat ik voor u kan nakijken of welke producten dit gaat. Daarnaast wil ik u ook een passende tegemoetkoming aanbieden.

Met vriendelijke groet,



Amanda
Bax-shop

Reageer op deze review

retourzending

Beoordeling 
 
6.5

Retour gezonden artikel bijna een week geleden ontvangen door de Bax shop. Tot op heden geen bevestigingsmail ontvangen.
Op mijn eerste mail aan Bax is (nog) niet gereageerd. Slechte zaak, aangezien ik recht heb op terugbetaling van de aankoopprijs.

WS
Was deze beoordeling nuttig? 8 0

Bruce F op 28 September 2015

Ook mijn ervaring, veel gebeld, veel 'achterstand bij (retour) afdeling', veel 'u wordt teruggebeld' , maar geen enkele actie. Mijn bestelling van vorige week is maar deels aangekomen, een deel is door Bax verkeerd geadresseerd, wederom veel 'u wordt teruggebeld ' wederom geen actie en ook geen geld. Heb zelf 4@ 5 keer gebeld.

Reageer op deze review

Zeer slechte service

Beoordeling 
 
6.0

Bestellen gaat goed en snel. Helaas was mijn product na een half jaar al defect. Ik kon op de website niet snel vinden hoe te handelen dus ik heb een bericht via de site achtergelaten. Duurde 4 dagen voordat ik daar reactie op kreeg.
Vervolgens heb ik volgens de procedure het product teruggestuurd, en vervolgens ruim 2 maanden niets teruggehoord, zelfs niet na herhaaldelijk e-mailen. Uiteindelijk kreeg ik een reactie dat ze de status na zouden vragen, maar dat is ook alweer 3 weken terug. Al met al loopt het nu al 3 maanden, en ik ben zeer ontevreden. Ik zal hier nooit meer iets bestellen.

D
Was deze beoordeling nuttig? 8 1
Reageer op deze review

Niet over te spreken.

Beoordeling 
 
5.0

Bestellen gaat gemakkelijk. Maar dan krijg je te horen niet op voorraad. 4 dagen levertijd. Maar na 4 dagen wordt het weer verlengd. Has het nodig voor een verjaardag, dus afbestellen en op zoek naar een ander bedrijf. Stuur je een mail om het af te bestellen. Reactie 0,0 . Nou dan maar bellen. Vriendelijke meneer. Hij zou alles regelen. Maar na 14 dagen weer een mail of ik zo vriendelijk wil zijn om te betalen anders wordt de bestelling geannuleerd. Zakt mijn broek van af. Nee voor mij geen Bax-shop meer.

K
Was deze beoordeling nuttig? 6 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

Tot vandaag zeer tevreden over Bax. Na vandaag voorlopig niet meer. Levering die voor vandaag voorzien was, werd niet geleverd ondanks diverse bevestigingen. Contact opgenomen met transportfirma en met Bax. Om 17 uur onbeschofte reactie van transportbedrijf. Geen reactie gekregen van Bax. Omdat ik levering dringend nodig heb, moest ik vanavond noodgedwongen duurder materiaal kopen bij een lokale dealer. De levering van Bax zal ik ook nog mogen betalen als ze ooit arriveert. Ongeacht de reden van de vertraging bij de levering: zowel Bax als de transportfirma hadden mij hiervan tijdig op de hoogte moeten brengen zodat ik niet in laatste instantie met bijkomende kosten zou zitten. Het is niet de gewoonte van Bax om dit zomaar te laten passeren. Weet daarom niet goed wat ik ermee moet. Maar dat ik "not amused" ben na vandaag, staat als een paal boven water.

RS
Was deze beoordeling nuttig? 7 1
Reageer op deze review
14 resultaten - getoond 1 - 14

Bax Shop informatie

Bax Shop is de goedkoopste webwinkel voor DJ's, producers en muzikanten en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax Shop is specialist met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. De webshop is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax bestaat al vele jaren en heeft in die tijd een goede naam opgebouwd.

Bax Shop betrouwbaar?

De webwinkel van Bax-Shop bestaat al geruime tijd. U kunt vertrouwd bestellen met de gebruikelijke betaalmogelijkheden bij Bax Shop! De shop heeft het thuiswinkelkeurmerk en voldoet daarmee aan strenge eisen. Vele Nederlandse en Belgische consumenten schaffen hun apparatuur al jaren aan bij Bax. ook in Duitsland is de webshop al geruime tijd actief en ook daar wordt veel DJ-aparatuur online aan de man gebracht.

Foto's

PC110019
PC110009
PC110002

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Baxshop
 
3.8 (108)
CoolBlue
 
4.0 (65)
Conrad
 
3.5 (32)
mediamarkt
 
2.8 (37)
MaxiAxi
 
9.1 (21)