Bax Shop reviews & ervaringen

www.bax-shop.nl
 
3.7 (111)
Baxshop

111 Bax Shop reviews

 
(11)
 
(5)
 
(14)
 
(19)
 
(62)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
62 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4
Volgorde

Gitaar

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloos en klantonvriendelijkheid bedrijf.
Niet behulpzaam.
Producten die in het “winkelmandje” ineens fors duurder zijn bij afrekenen.
Ondeugdelijke gitaar ontvangen waarvan de stemmechanieken doldraaien. Optie is om terug te sturen met het verhaal dat je het zelf door ondeugdelijke handelingen kapot hebt gemaakt en 20% aan waarde verliest.
Cadeaubonnen die niet werken.
Personeel wat niet behulpzaam is.
Nul coulance (gegeven oplossing zoek het intern maar uit terwijl het hun product is)
Debiteuren administratie die verkeerde rekeningen met daarop niet geleverde producten betaald wil zien worden (dit moet een grap zijn? Deurwaarder inschakelen voor een gitaar die nooit geleverd is!!!)
Koop lekker lokaal mensen en niet bij deze dozenschuivers!
Slechte shopping experience ever ooit!!!!

MF
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Frans op 08 Juli 2022

nadat ik een bestelling gedaan had kreeg ik 2 weken later te horen dat het pas een jaar later geleverd kon worden , ja een jaar later !!
ok dan annuleer ik en wil mijn geld terug , het is onmogelijk om contact met ze te krijgen , ze reageren niet op emails , niet op berichten via messenger en zelfs niet op klachten op trustpilot .
vorigeweek donderdag ( 30-06-2022 ) kreeg ik eindelijk contact met ene flapdrol Jeffrey via hun computer chat ..
nee hij beloofde dat het geld binnen 5 dagen zou worden terug gestord.
de volgende dag kreeg ik een credit nota dus dacht ok begin deze week heb ik mijn geld terug , we zijn nu 9 dagen verder nadat ik geannuleerd heb en nog steeds geen geld en weer geen contact te krijgen ..
dit is pure OPLICHTING !! hoe kan dit bedrijf gestopt worden want ik ben niet de enige

Reageer op deze review

Gitaarpedaal

Beoordeling 
 
1.8

Altijd tevreden klant geweest. Begin dit jaar gitaarpedaal besteld. Kwam kapot binnen. Teruggestuurd en nieuwe ontvangen. Beviel uiteindelijk niet dus met bijbetaling omgeruild voor een Marshall versterker.
Nu opeens mail van de afdeling debiteuren dat er nog een factuur openstaat. Er zouden twee pedalen geleverd zijn. Klopt niet en daar veel mails over gestuurd, want Debiteuren heeft geen telefoon! In superkrom Nederlands word ik voortdurend voor dief uitgemaakt. Zeer onbeschoft. Ze dreigen nu met een incassobureau. Wil je dit niet meemaken dan moet ik helaas adviseren niks bij Bax te bestellen. Van deze ‘Dief’ proberen ze nu 93 euro te stelen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

DJ Booth en aanverwante producten

Beoordeling 
 
1.0

Geen bestelling gekregen en geen geld terug
Bestelling gedaan op bax shop, na een week nog steeds geen levering en omdat ze het product niet retour hebben ontvangen willen ze niet mijn geld terugbetalen. Spullen zijn waarschijnlijk kwijt geraakt bij DHL, overigens nooit aangeboden aan mij.
Ik ben inmiddels al een week met zowel DHL en Bax aan het bellen/mailen maar er word geen oplossing geboden.

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Aftersales bagger, niet kopen!

Beoordeling 
 
1.5

Eerste indruk was een prachtig professioneel bedrijf en had in januari o.a. een Yamaha P45 piano en een Innox INA double standaard gekocht. Helaas klapte deze na enige tijd spontaan in en viel de piano op de grond, waarbij de koptelefoon ook werd beschadigd. Ik had de draaiknop stevig aangedraaid, maar achter af blijkt als je maar een beetje op de standaard drukt, wijken de twee schijven met tandwielen uit elkaar en dan klappen de poten in.

Mail gestuurd naar BAX die aangaf dat de belastbaarheid van 40 kilo terug ging naar 10 kilo als je deze op zit hoogte had ingesteld. Stond nu wel op de site, niet in januari toen ik deze kocht. Mijn piano is 15 kilo.....

Advies: koop andere en dan ruil je deze weer in. We kijken wat we met de koptelefoon nog kunnen doen, anders krijg je een nieuwe.

Nieuwe besteld en oude in zelfde doos met defecte hoofdtelefoon terug. Tijd niets gehoord dan maar gebeld. Ze zijn telefonisch amper bereikbaar....Pakketje (1,5 x 0,6 m) was zoek, wel afgegeven aan DHL niet bij hen terug te vinden.

Weer radio stilte...telefonisch niet te bereiken, je kunt wel een nummer achter laten zodat ze je terug zullen bellen, wat ze dus niet doen.

Juli: boze brief gestuurd: ik wil mijn geld terug. Na twee weken reactie: we hebben contact gezocht met retour afdeling en gaan kijken wat we kunnen doen....Nu 27 juli...nog steeds geen bericht/ geld overgemaakt en telefonisch niet bereikbaar. Nu maar laatste brief met dreiging incasso bureau in te schakelen...

Heel jammer dan zo'n mooi bedrijf de after sales zo verprutst dat ik iedereen afraad daar ooit iets te kopen...

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Komen lever afspraken niet na

Beoordeling 
 
1.7

Bax beweert dat als er vóór 20:00 uur wordt besteld, daags erna geleverd wordt. Dit komen ze echter niet na. Bovendien vertoont de door mij bestelde gitaar gebreken in de afwerking.

JL
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloze wachttijd en service

Beoordeling 
 
2.0

Heb bij Bax een versterkertop besteld,, waarna ik aanhoudelijk mailtjes kreeg omtrent dat mijn bestelling later binnen kreeg, na dat het duidelijk was dat mijn bestelling min 14 week (3.5) zou duren. Heb ik toch contact opgenomen met Klantenservice. Het enigste wat ze na herhaaldelijk mailen konden doen, was een andere versterker aanbieden. Deze versterker was uiteraard een goedkopere en minder goede versterker als die ik besteld had. Voor de rest is er geen aandacht aan besteed en je kan als klant zijnde gewoon de pot op. Ik heb dit nog nooit zo slecht mee gemaakt. Volgende keer weer gewoon bij thomann bestellen. Daar heb je alles wel snel binnen en is de klantenservice er echt om service te verlenen.
Mvg jeroen

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

bax

Beoordeling 
 
2.5

Bax heeft zonder twijfel de slechtste (klanten) service die ik ooit bij een muziekhandel heb meegemaakt : Mijn ervaringen bij Baxshop; helpdesk onbereikbaar, afspraken worden niet nagekomen, geen reacties op email naar helpdesk, de Bax site deugt niet: geeft incorrecte info over assortiment, of is niet up to date.
Zendingen die de mist in gaan doordat adres niet correct worden overgenomen. bestelling die kwijtraakt / achterblijft in een stoffig hoekje van een magazijn, enz enz enz. Ik heb nu 4x wat bij Bax besteld., waarvan het 3x mis ging. Naar mijn mening Geen aanrader ik blijf toch maar bij Thomann Gmbh.....in 10 jaar nog nooit op een foutje betrapt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Pure oplichting.

Beoordeling 
 
1.0

Al maanden proberen het aankoopbedrag van mijn geretourneerde product terug te krijgen. E-mails/telefonisch genegeerd worden. Voor nog geen 40 euro bestelen ze je.

T
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Waardeloze service

Beoordeling 
 
1.0

De dag dat ik het product thuis kreeg zag ik het elders goedkoper. Mijn zoontje had piano van eigen geld gekocht dus erg sneu. Dezelfde dag klachtenformulier ingevuld met de vraag of daar iets aan te doen was, geen reactie. Nogmaals klachtenformulier ingevuld, wederom geen reactie. Vervolgens mail gestuurd. Het lijkt alsof mails door een robot worden beantwoord of er wordt ieder geval geen moeite gedaan om goed te lezen. Inmiddels was ik ruim een maand verder en de piano uitgepakt. Op en neer gemaild maar iedere keer staat er een andere naam onder de mail en niemand neemt de moeite om goed te lezen. In mijn laatste reactie gevraagd of iemand de hele mailwisseling wil,lezen. Niets meer gehoord (ruim drie weken geleden).
Erg makkelijk als het geld binnen is. Voor mij eens maar nooit meer!

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Bax waardeloze service en communicatie

Beoordeling 
 
1.5

2 x iets besteld, 2 x later dan beloofde dag. klantenservice is waardeloos en reageert heel traag. Voor mij geen Bax meer.

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

hier koop ik nooit weer wat

Beoordeling 
 
1.0

Nu 2 weken geleden een microfoon besteld. Deze stond op de website als op voorraad.
Na 3 dagen geen reactie gehad te hebben maar eens gaan bellen. 2 keer 15 minuten in de wacht blijkt dat het niet op voorraad was .. maar wel even 152,00 afgeschreven!

Bestelling geannuleerd en de belofte gekregen dat het binnen 5 werkdagen weer op mijn rekening staat .. NOT.
Nu 10 werkdagen verder nog niets ontvangen, inmiddels wel veel excuses maar daar koop ik niets voor.

Nu maar via PayPall een poging doen mijn geld terug te krijgen. Bij Bax koop ik dus nooit weer wat.

W
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Verkopen B-Stock als nieuw

Beoordeling 
 
1.0

Verkopen B-stock als nieuw!

Een nieuwe Native Instruments Maschine MK3 besteld en een gebruikte gekregen. Hier kwam ik helaas achter toen ik de software probeerde te installeren dit lukte niet omdat de software sleutel al gebruikt was! en dus geregistreerd op een ander account. Hierdoor was mijn Maschine onbruikbaar.

Klanten service van Bax zou hier achteraan gaan. Dit is niet gebeurd en heb ik zelf de fabrikant benadert dit geen ook vrij moeizaam omdat ze de casus behandelden als zijnde een tweedehands product. 3 dagen verder heb ik eindelijk via de fabrikant de software vrij gekregen.

Meer dan een excuus kon er niet vanaf bij Bax. Een compensatie wilde ze niet geven ondanks dat mijn product dus duidelijk B-Stock was en gebruikt!!!!

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Zodra je betaald hebt begint de ellende

Beoordeling 
 
1.0

10 jaar trouwe klant geweest maar ben er helemaal klaar mee altijd gezeur om je spullen op tijd te krijgen of je nou naar die dozen schuif fabriek zelf gaat of online besteld

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Service & Belofte nakomen!

Beoordeling 
 
1.0

Vrijdag in de ochtend besteld. Speciale levering zou Zaterdag tussen 14:00uur en 18:00uur moeten aankomen. Hele middag lopen wachten in een weekend! Raad eens ja hoor! Helemaal niks aangekomen. Het is inmiddels Zondag nog steeds niks! Zelfs geen track en trace code!

Bax Shop, wat word ons compensatie hiervoor!!!!!! Je belooft vandaag besteld, morgen thuis maar doet er niks an. Zelfs dominos geeft een compensatie na 40 minuten!

AO
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Na 4 maanden reparatie nog niet klaar

Beoordeling 
 
1.0

Op 26 oktober 2019 heb ik een apparaat ter reparatie aangeboden (netjes zelf afgeleverd in de winkel). Het is vandaag 26 februari 2020 en ik zit nog steeds met lege handen. Vervanging is niet mogelijk omdat het apparaat niet meer in het assortiment zit. Meerdere keren heb ik gebeld, ik ben in de winkel langs geweest, ik heb gemaild en nog steeds is er geen zicht op een oplossing.
Wat heb ik een spijt dat ik gebruik heb gemaakt van de garantie. Als ik dit had geweten had ik het apparaat op eigen kosten wel elders laten repareren

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Hier niet bestellen.

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb hier een gitaar besteld er staat op de site aangegeven dat de bestelling de volgende dag aankomt. Dat is niet het geval, er zijn nu al twee dagen voorbij en ik heb m'n pakket niet. Track en trace code van het pakket werkt niet. Ik heb de klantenservice van bax shop twee keer gebeld en die zeggen doodleuk dat ze niks voor mij kunnen betekenen. Ik kan de bestelling ook niet annuleren tot ze het pakket terug hebben en wie weet hoelang dat gaat duren.. Ze bezorgen via GLS kijk zelf maar even na wat voor kwaliteit GLS levert. Niet eens een halve ster van de 5. Super waardeloos dit.. ik raad aan ergens anders je producten te kopen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Onvriendelijke klanten serive

Beoordeling 
 
1.7

We hadden tussen palen besteld voor de boxen set
Wij alles betaald maar na een week nog niks ontvangen dan maar bellen
Na 40 min in de wacht te hebben gestaan krijg je een vrouw aan de lijn die niet goed Nederlands spreek
Zij verteld dat er nog 7 euro open zou staan Waar wij niks van wisten en dat we volgens ons alles betaald is
De medewerker word boos en gooi de haak erop
Wat een klote service
Hebben ze
Bax grote oplichters

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slechte service en slecht bereikbaar

Beoordeling 
 
1.0

We hadden een piano gehuurd, en wilden de huur omzetten in koop, wat mogelijk zou zou moeten zijn volgens de mail met voorwaarden die we tevoren hadden kregen.
Echter het was een slopend proces van 2,5 maand! En dit heeft ons dus ook 2 maanden extra huur gekost. De procedure online waar we naar werden verwezen werkte niet. De helpdesk is zeer zeer zeer slecht bereikbaar en áls we iemand aan de lijn kregen werden we zeer onprofessioneel geholpen. Er werd gezegd dat ik een reactie zou krijgen maar die kwam dan natuurlijk niet. Weer opnieuw aan de lijn en wachten....Ook werd er werd niet op onze mails gereageerd. Zo werd gezegd dat mijn mail niet gestuurd was maar bleek uiteindelijk dat een medewerker hem per ongeluk had gedelete....schandalig. Er is duidelijk niemand die zich verantwoordelijk voelt voor het afronden van een bestelling/levering/ proces en je wordt met een kluitje in het riet gestuurd. Pas nadat we geld hadden teruggeboekt kregen we reactie van de kant van Bax.
Advies: ga niet met ze in zee! Het kost je veel tijd, geld en energie! Het is een zeer klantonvriendelijk bedrijf

N
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Zeer slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slechte service.
Ik heb hier meer dan 2 weken geleden een speaker besteld, en deze vervolgens geannuleerd.
Het is nu exact 14 dagen geleden sindsdat ik hem heb geannuleerd, en heb mijn geld nogsteeds niet terug.
Na ruim 20 minuten wachten aan de telefoon heb ik pas iemand aan de lijn gekregen, waarna mij verteld wordt dat mijn banknummer verkeerd is ingevoerd door een werknemer en dat de terugstorting van het geld geannuleerd is.

Ik zou minstens verwachten dat ze mij daarvoor zouden bellen om het op te lossen, maar blijkbaar wachten ze liever 2 weken en wordt er pas iets gedaan wanneer je zelf belt en ondernemen ze zelf geen actie.
De telefonische support klonk ook niet bepaald aardig.

Ik zou het niet aanraden om hier iets te kopen, je kan beter voor een paar euro meer ergens anders iets bestellen.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Er worden veel fouten gemaakt

Beoordeling 
 
1.0

Bax beheerst zowat alle zoekresultaten via Google, maar ik bestel hier niet meer. Sinds begin 2019 gaat Bax hollende achteruit en worden er veel fouten gemaakt. Ik heb veel bestellingen geplaatst en er ging bijna altijd wel iets mis. Ik kreeg geen antwoord, ontving geen retourlabel en moest tig keer informeren wanneer het bedrag retour wordt geboekt. Klantvriendelijkheid was ooit goed, is nu ver te zoeken.

Y
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
62 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4

Wij zijn benieuwd naar jouw Bax Shop ervaring

Bax Shop is de goedkoopste webwinkel voor DJ's, producers en muzikanten en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax Shop is specialist met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. De webshop is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax bestaat al vele jaren en heeft in die tijd een goede naam opgebouwd.

Bax Shop betrouwbaar?

De webwinkel van Bax-Shop bestaat al geruime tijd. U kunt vertrouwd bestellen met de gebruikelijke betaalmogelijkheden bij Bax Shop! De shop heeft het thuiswinkelkeurmerk en voldoet daarmee aan strenge eisen. Vele Nederlandse en Belgische consumenten schaffen hun apparatuur al jaren aan bij Bax. ook in Duitsland is de webshop al geruime tijd actief en ook daar wordt veel DJ-aparatuur online aan de man gebracht.

Wat is uw ervaring met Bax Shop? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bax Shop hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bax Shop reviews lezen.

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Baxshop
 
3.7 (111)
CoolBlue
 
3.9 (76)
Conrad
 
3.5 (33)
mediamarkt
 
2.6 (49)
MaxiAxi
 
9.1 (22)