Bax Shop reviews & ervaringen

www.bax-shop.nl
 
3.6 (119)
Baxshop

119 Bax Shop reviews

 
(11)
 
(5)
 
(14)
 
(21)
 
(68)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
68 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4
Volgorde

Diverse producten

Beoordeling 
 
2.5

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen en heb al vier e-mails verstuurd en zit al vier dagen te bellen. Bax is onbereikbaar!

KH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Dusenberg gitaar

Beoordeling 
 
2.5

Laat ik beginnen te zeggen dat ik niet snel een negatieve review achterlaat over een bedrijf. Echter, met deze club wil je beslist geen zaken doen. Ik heb in het verschillende dingen besteld zoals een in ear monitor set en omdat dat altijd goed ging heb ik een tijdje geleden de Duesenberg Alliance Johnny Depp signature gitaar besteld. Levertijd zou ca. 14 dagen zijn. We zijn inmiddels geruime tijd verder en ik heb diverse malen om een update gevraagd. Standaard voor Bax is dat ze niet reageren op je email! Dat doen ze pas na diverse herinneringen en dat voor een gitaar van bijna EUR 4000,00. Men kan niets zeggen over de levertijd van mijn reeds weken geleden betaalde gitaar en ik heb ook geen moment de indruk gehad dat ze hier enige moeite voor doen door met de leverancier in contact te treden. Ik moet maar gewoon wachten. Ik besloot daarom mijn bestelling te annuleren. Wederom geen reactie. Ook na een reminder geen reactie. Mijn order is in hun online systeem nog steeds niet geannuleerd. Ik bestel nooit meer wat bij deze winkel want de klant staat hier duidelijk niet centraal! Nog steeds wacht ik op een bevestiging en op terugbetaling. Mijn advies: bestel ergens anders waar ze wel snappen dat de klant hun boterhammen betaalt.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

OP-1 Teenage Engineering

Beoordeling 
 
1.0

BAX MUSIC TOOK €2000,- FROM ME.

After years of hard work and saving up enough money to buy the groovebox of my dreams (the op-1) I finally ordered it via Bax Music.

On the day of delivery however I received an empty parcel without groovebox or receipt or anything in it and was confused that nobody asked to sign for the package.

Immediately I emailed the web store asking what happened here because something went wrong somewhere.

They nicely started an investigation to find out what went wrong.

They got word back from the delivery service that nothing seemed out of the ordinary and that the parcel was signed for, so they concluded the delivery as successful.

Of course I immediately started to panic and went to look at who signed for my groovebox. It turned out that the delivery driver signed for my package. With initials and a signature that I've never seen before.

I emailed Bax Music back to tell them I never signed and don't recognise the initials or signature that the tracking page shows.

They replied after a while saying that the delivery service concluded the delivery successful and that if I had a problem I need to go to them.

After chatting with the delivery service they told me that only Bax Music can start a new investigation (which they refused to do for me) and that my only other option was to call in the police.

After calling the police they started an investigation at Bax Music. At which point they likely showed the successful delivery and the police moved on.

When I told the police the problem is likely with the delivery service they told me that if I want the delivery service investigated that's up to Bax Music to initiate that. Which they again refused to do for me.

I went to look for legal help to try and get my money back. With some help I set up a few letters to try and unbind myself from the purchase. I sent a total of 6 legal letters which nobody replied to which I found very unprofessional.

Afterwards I reached out to the helpdesk at Bax Music via telephone to ask why nobody had replied.

Which is when the service desk agent told me that there is a note under my account stating that "it is no use to reply to this person, we don't have to reply to any calls or emails we receive from him".

I was absolutely destroyed after hearing this.

I give them €2000,- of my hard earned money that I worked years for to accumulate so I can have the instrument of my dreams. Something goes wrong with the delivery which causes me to now still not have the groovebox and lose €2000,- and they refuse to help and then straight up ignore me. Absolutely devastating and heartbreaking.

I've sadly exhausted all my options, the only way for this to be solved is for Bax Music to see me when I say I never signed for the package and that they need to investigate at the delivery service to see that I never received anything. But they refuse to help me, ignore me on purpose and in the process (in my opinion) steal €2000,- from me.

I can't believe this happened to me. All these years of saving, gone. With nothing to show for it but several months of excruciating stress.

Sorry for the excessive review but this series of events is so absolutely crazy to me that I need people to see what Bax Music has done to me.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Het werkgeverschap van Bax Music

Service 
 
1.0

BAX MUSIC ALS WERKGEVER: op 7 april 2023 stuurde mijn zoon een sollicitatiebrief (motivatie en cv) naar Bax Music n.a.v. een openstaande vacature. Hij heeft daar serieus tijd en energie in gestoken. Helaas bleef het stil dus op 3 mei 2023 heeft hij een herinnering gestuurd (en gecheckt of dat die aangekomen was). Maar wederom bleef het stil. Op 22 mei heb ik het hoofdkantoor gebeld in Goes. De vriendelijke telefoniste wist mij te melden dat de financieel directeur (die gaat daar blijkbaar over de sollicitaties) even in gesprek was maar hij zou mij zo terugbellen ...... Het is nu 31 mei en inderdaad, nooit meer wat gehoord van Bax Music. Dat zegt allemaal wat over het werkgeverschap bij Bax Music. Uitermate kwalijk! Daar wil je dus echt niet werken. En die lijn zal ongetwijfeld ook voelbaar zijn in de kwaliteit en service m.b.t. hun producten. Wees dus gewaarschuwd. Ik heb ervan geleerd. Voor mij nooit meer producten van Bax Music.

EV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Eq en Celestion speaker

Beoordeling 
 
1.5

Heb enkele weken geleden 2 bestellingen gedaan (ruim 300 euro), naar nu blijkt de levertijd meer dan 25 weken, dus wil mijn geld terug.
Bax-shop reageert al dagen niet op email en ook niet op de annulering per email. Mijn geld heb ik niet teruggekregen!
-Heb meerdere terugbelverzoeken gedaan, geen reactie.
-Zeker 6x gemaild, geen reactie.
-Opgebeld: er wordt niet opgenomen maar direct opgehangen.

De bestelling, die elders gewoon op voorraad is, heb ik geannuleerd. Wil mijn geld terug!!

Maar hoe?

TD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Roland digitale piano FP60 BK

Beoordeling 
 
2.5

Product als B-Stock gekocht. Bij openen doos geen voeding! Herhaaldelijk contact opgenomen zowel telefonisch als via mail en na anderhalve week nog geen reactie.
Persoonlijk contact gezocht bij Bax Goes met de vraag waar de voeding blijft. Gaan we uitzoeken kreeg ik te horen. De volgende dag een mailtje dat ik die zelf maar moest kopen want het betreft een B-Stock product!
Dit is zo iets als een auto kopen zonder sleutels. Stom, slecht voor je reputatie en incapabel personeel. Telefonisch heel slecht bereikbaar en je wordt niet terug gebeld.
De Expansie perikelen van Bax heeft helaas een keerzijde. De service en het fatsoen is helaas dan ook ver te zoeken. Veel bij Bax gekocht ook voor anderen. Van mij hoef je klandizie meer te verwachten. Inmiddels een splinternieuw instrument gekocht bij joh.de Heer in Sliedrecht.

CD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Gitaar

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloos en klantonvriendelijkheid bedrijf.
Niet behulpzaam.
Producten die in het “winkelmandje” ineens fors duurder zijn bij afrekenen.
Ondeugdelijke gitaar ontvangen waarvan de stemmechanieken doldraaien. Optie is om terug te sturen met het verhaal dat je het zelf door ondeugdelijke handelingen kapot hebt gemaakt en 20% aan waarde verliest.
Cadeaubonnen die niet werken.
Personeel wat niet behulpzaam is.
Nul coulance (gegeven oplossing zoek het intern maar uit terwijl het hun product is)
Debiteuren administratie die verkeerde rekeningen met daarop niet geleverde producten betaald wil zien worden (dit moet een grap zijn? Deurwaarder inschakelen voor een gitaar die nooit geleverd is!!!)
Koop lekker lokaal mensen en niet bij deze dozenschuivers!
Slechte shopping experience ever ooit!!!!

MF
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Frans op 08 Juli 2022

nadat ik een bestelling gedaan had kreeg ik 2 weken later te horen dat het pas een jaar later geleverd kon worden , ja een jaar later !!
ok dan annuleer ik en wil mijn geld terug , het is onmogelijk om contact met ze te krijgen , ze reageren niet op emails , niet op berichten via messenger en zelfs niet op klachten op trustpilot .
vorigeweek donderdag ( 30-06-2022 ) kreeg ik eindelijk contact met ene flapdrol Jeffrey via hun computer chat ..
nee hij beloofde dat het geld binnen 5 dagen zou worden terug gestord.
de volgende dag kreeg ik een credit nota dus dacht ok begin deze week heb ik mijn geld terug , we zijn nu 9 dagen verder nadat ik geannuleerd heb en nog steeds geen geld en weer geen contact te krijgen ..
dit is pure OPLICHTING !! hoe kan dit bedrijf gestopt worden want ik ben niet de enige

Reageer op deze review

Gitaarpedaal

Beoordeling 
 
1.8

Altijd tevreden klant geweest. Begin dit jaar gitaarpedaal besteld. Kwam kapot binnen. Teruggestuurd en nieuwe ontvangen. Beviel uiteindelijk niet dus met bijbetaling omgeruild voor een Marshall versterker.
Nu opeens mail van de afdeling debiteuren dat er nog een factuur openstaat. Er zouden twee pedalen geleverd zijn. Klopt niet en daar veel mails over gestuurd, want Debiteuren heeft geen telefoon! In superkrom Nederlands word ik voortdurend voor dief uitgemaakt. Zeer onbeschoft. Ze dreigen nu met een incassobureau. Wil je dit niet meemaken dan moet ik helaas adviseren niks bij Bax te bestellen. Van deze ‘Dief’ proberen ze nu 93 euro te stelen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

DJ Booth en aanverwante producten

Beoordeling 
 
1.0

Geen bestelling gekregen en geen geld terug
Bestelling gedaan op bax shop, na een week nog steeds geen levering en omdat ze het product niet retour hebben ontvangen willen ze niet mijn geld terugbetalen. Spullen zijn waarschijnlijk kwijt geraakt bij DHL, overigens nooit aangeboden aan mij.
Ik ben inmiddels al een week met zowel DHL en Bax aan het bellen/mailen maar er word geen oplossing geboden.

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Aftersales bagger, niet kopen!

Beoordeling 
 
1.5

Eerste indruk was een prachtig professioneel bedrijf en had in januari o.a. een Yamaha P45 piano en een Innox INA double standaard gekocht. Helaas klapte deze na enige tijd spontaan in en viel de piano op de grond, waarbij de koptelefoon ook werd beschadigd. Ik had de draaiknop stevig aangedraaid, maar achter af blijkt als je maar een beetje op de standaard drukt, wijken de twee schijven met tandwielen uit elkaar en dan klappen de poten in.

Mail gestuurd naar BAX die aangaf dat de belastbaarheid van 40 kilo terug ging naar 10 kilo als je deze op zit hoogte had ingesteld. Stond nu wel op de site, niet in januari toen ik deze kocht. Mijn piano is 15 kilo.....

Advies: koop andere en dan ruil je deze weer in. We kijken wat we met de koptelefoon nog kunnen doen, anders krijg je een nieuwe.

Nieuwe besteld en oude in zelfde doos met defecte hoofdtelefoon terug. Tijd niets gehoord dan maar gebeld. Ze zijn telefonisch amper bereikbaar....Pakketje (1,5 x 0,6 m) was zoek, wel afgegeven aan DHL niet bij hen terug te vinden.

Weer radio stilte...telefonisch niet te bereiken, je kunt wel een nummer achter laten zodat ze je terug zullen bellen, wat ze dus niet doen.

Juli: boze brief gestuurd: ik wil mijn geld terug. Na twee weken reactie: we hebben contact gezocht met retour afdeling en gaan kijken wat we kunnen doen....Nu 27 juli...nog steeds geen bericht/ geld overgemaakt en telefonisch niet bereikbaar. Nu maar laatste brief met dreiging incasso bureau in te schakelen...

Heel jammer dan zo'n mooi bedrijf de after sales zo verprutst dat ik iedereen afraad daar ooit iets te kopen...

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Komen lever afspraken niet na

Beoordeling 
 
1.7

Bax beweert dat als er vóór 20:00 uur wordt besteld, daags erna geleverd wordt. Dit komen ze echter niet na. Bovendien vertoont de door mij bestelde gitaar gebreken in de afwerking.

JL
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Waardeloze wachttijd en service

Beoordeling 
 
2.0

Heb bij Bax een versterkertop besteld,, waarna ik aanhoudelijk mailtjes kreeg omtrent dat mijn bestelling later binnen kreeg, na dat het duidelijk was dat mijn bestelling min 14 week (3.5) zou duren. Heb ik toch contact opgenomen met Klantenservice. Het enigste wat ze na herhaaldelijk mailen konden doen, was een andere versterker aanbieden. Deze versterker was uiteraard een goedkopere en minder goede versterker als die ik besteld had. Voor de rest is er geen aandacht aan besteed en je kan als klant zijnde gewoon de pot op. Ik heb dit nog nooit zo slecht mee gemaakt. Volgende keer weer gewoon bij thomann bestellen. Daar heb je alles wel snel binnen en is de klantenservice er echt om service te verlenen.
Mvg jeroen

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

bax

Beoordeling 
 
2.5

Bax heeft zonder twijfel de slechtste (klanten) service die ik ooit bij een muziekhandel heb meegemaakt : Mijn ervaringen bij Baxshop; helpdesk onbereikbaar, afspraken worden niet nagekomen, geen reacties op email naar helpdesk, de Bax site deugt niet: geeft incorrecte info over assortiment, of is niet up to date.
Zendingen die de mist in gaan doordat adres niet correct worden overgenomen. bestelling die kwijtraakt / achterblijft in een stoffig hoekje van een magazijn, enz enz enz. Ik heb nu 4x wat bij Bax besteld., waarvan het 3x mis ging. Naar mijn mening Geen aanrader ik blijf toch maar bij Thomann Gmbh.....in 10 jaar nog nooit op een foutje betrapt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Pure oplichting.

Beoordeling 
 
1.0

Al maanden proberen het aankoopbedrag van mijn geretourneerde product terug te krijgen. E-mails/telefonisch genegeerd worden. Voor nog geen 40 euro bestelen ze je.

T
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Waardeloze service

Beoordeling 
 
1.0

De dag dat ik het product thuis kreeg zag ik het elders goedkoper. Mijn zoontje had piano van eigen geld gekocht dus erg sneu. Dezelfde dag klachtenformulier ingevuld met de vraag of daar iets aan te doen was, geen reactie. Nogmaals klachtenformulier ingevuld, wederom geen reactie. Vervolgens mail gestuurd. Het lijkt alsof mails door een robot worden beantwoord of er wordt ieder geval geen moeite gedaan om goed te lezen. Inmiddels was ik ruim een maand verder en de piano uitgepakt. Op en neer gemaild maar iedere keer staat er een andere naam onder de mail en niemand neemt de moeite om goed te lezen. In mijn laatste reactie gevraagd of iemand de hele mailwisseling wil,lezen. Niets meer gehoord (ruim drie weken geleden).
Erg makkelijk als het geld binnen is. Voor mij eens maar nooit meer!

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Bax waardeloze service en communicatie

Beoordeling 
 
1.5

2 x iets besteld, 2 x later dan beloofde dag. klantenservice is waardeloos en reageert heel traag. Voor mij geen Bax meer.

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

hier koop ik nooit weer wat

Beoordeling 
 
1.0

Nu 2 weken geleden een microfoon besteld. Deze stond op de website als op voorraad.
Na 3 dagen geen reactie gehad te hebben maar eens gaan bellen. 2 keer 15 minuten in de wacht blijkt dat het niet op voorraad was .. maar wel even 152,00 afgeschreven!

Bestelling geannuleerd en de belofte gekregen dat het binnen 5 werkdagen weer op mijn rekening staat .. NOT.
Nu 10 werkdagen verder nog niets ontvangen, inmiddels wel veel excuses maar daar koop ik niets voor.

Nu maar via PayPall een poging doen mijn geld terug te krijgen. Bij Bax koop ik dus nooit weer wat.

W
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Verkopen B-Stock als nieuw

Beoordeling 
 
1.0

Verkopen B-stock als nieuw!

Een nieuwe Native Instruments Maschine MK3 besteld en een gebruikte gekregen. Hier kwam ik helaas achter toen ik de software probeerde te installeren dit lukte niet omdat de software sleutel al gebruikt was! en dus geregistreerd op een ander account. Hierdoor was mijn Maschine onbruikbaar.

Klanten service van Bax zou hier achteraan gaan. Dit is niet gebeurd en heb ik zelf de fabrikant benadert dit geen ook vrij moeizaam omdat ze de casus behandelden als zijnde een tweedehands product. 3 dagen verder heb ik eindelijk via de fabrikant de software vrij gekregen.

Meer dan een excuus kon er niet vanaf bij Bax. Een compensatie wilde ze niet geven ondanks dat mijn product dus duidelijk B-Stock was en gebruikt!!!!

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Zodra je betaald hebt begint de ellende

Beoordeling 
 
1.0

10 jaar trouwe klant geweest maar ben er helemaal klaar mee altijd gezeur om je spullen op tijd te krijgen of je nou naar die dozen schuif fabriek zelf gaat of online besteld

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Service & Belofte nakomen!

Beoordeling 
 
1.0

Vrijdag in de ochtend besteld. Speciale levering zou Zaterdag tussen 14:00uur en 18:00uur moeten aankomen. Hele middag lopen wachten in een weekend! Raad eens ja hoor! Helemaal niks aangekomen. Het is inmiddels Zondag nog steeds niks! Zelfs geen track en trace code!

Bax Shop, wat word ons compensatie hiervoor!!!!!! Je belooft vandaag besteld, morgen thuis maar doet er niks an. Zelfs dominos geeft een compensatie na 40 minuten!

AO
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
68 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4

Wij zijn benieuwd naar jouw Bax Shop ervaring

Bax Shop is de goedkoopste webwinkel voor DJ's, producers en muzikanten en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax Shop is specialist met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. De webshop is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax bestaat al vele jaren en heeft in die tijd een goede naam opgebouwd.

Bax Shop betrouwbaar?

De webwinkel van Bax-Shop bestaat al geruime tijd. U kunt vertrouwd bestellen met de gebruikelijke betaalmogelijkheden bij Bax Shop! De shop heeft het thuiswinkelkeurmerk en voldoet daarmee aan strenge eisen. Vele Nederlandse en Belgische consumenten schaffen hun apparatuur al jaren aan bij Bax. ook in Duitsland is de webshop al geruime tijd actief en ook daar wordt veel DJ-aparatuur online aan de man gebracht.

Wat is uw ervaring met Bax Shop? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bax Shop hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bax Shop reviews lezen.