CoolBlue reviews, beoordelingen en ervaringen

www.coolblue.nl
 
3.9 (76)
CoolBlue

76 CoolBlue reviews

 
(8)
 
(4)
 
(11)
 
(18)
 
(38)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
38 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

iPad air 4 256 GB

Beoordeling 
 
1.8

De drie maand oude iPad van mijn dochter (die ze nodig heeft voor school, en daarom voor haar aangeschaft) wilde niet meer opladen. Een garantiekwestie zou je verwachten, en zo deden ze het me in de winkel ook doen voorkomen. De volgende dag kreeg ik een mail dat garantie werd geweigerd, want de iPad zou verbogen zijn. Graag €459 euro betalen voorde reparatie.

De tablet sinds dag één in de bij coolblue mee gekochte tablet hoes met toetsenbord! Ik had speciaal gekozen voor een tablethoes aangezien de iPad dagelijks mee moet naar school. Van dit toetsenbord vielen na een week de eerste toetsen af! Deze toetsenbord hoes werd wel netjes omgeruild in de winkel. Nu is de iPad feitelijk kapot en weigert coolblue me service of garantie te bieden, waarbij wordt geschermd met garantiewetgeving die de klant verantwoordelijk stelt om te bewijzen dat het niet door oneigenlijk gebruik is ontstaan. Dit is een tablet van €800, waar ik nu na drie maanden €459 zou moeten gaan betalen om te repareren? Ik ben verdomme gekke Henkie niet!

Ik heb de tablet opgehaald uit de winkel waar ze het gore lef hadden om ook nog eens onderzoekskosten te berekenen! Ik heb gewigerd de kosten te betalen en heb de tablet meegenomen.

HIerna naar de Apple store gegaan, en het issue voorgelegd. De iPad wil niet meer laden. Binnen een paar minuten zat ik bij een Genius en werd vastgesteld dat het inderdaad aan de tablet lag. De Genius heeft de tablet ook grondig geinspecteerd en kon me melden dat deze 'gelukkig niet verbogen was, dus garantie!'. Na ongeveer 20 minuten in de Apple store kon ik met een nieuwe tablet de deur weer uitlopen, chapeau Apple! Jullie hebben opgelost wat coolblue heeft nagelaten!

Jullie zouden je diep moeten schamen om iemand zo met een kluitje het riet in te sturen, en na drie maand weigeren een fatsoenlijke oplossing te bieden!

Heb ook een officiele klacht ingelicht, maar ook daarop ontvang ik niet eens een reactie. Het is werklijk om te janken zo slecht! En breek me de bek niet open over de telefonische 'klantenservice', die werkelijk onbereikbaar zijn tenzij je minimaal een paar uur lang in de wacht wil staan. Alles voor een glimlach? Laat me niet lachen zeg!

Mij zijn jullie kwijt als klant, en ik zal een ieder altijd afraden om gebruik te maken van de 'diensten' van coolblue!

DD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Telefoon

Beoordeling 
 
1.0

Defecte telefoon ging retour voor reparatie. Communicatie en afhandeling niet goed gegaan. reparatie viel buiten de garantie, maar daar werden we in eerste instantie niet van op de hoogte gebracht. Hier kwamen we pas na 1 uur bellen met klantenservice achter. Wij werden nl. verrast door een telefoon retour in een doos met 4 lossen schroefjes en zonder tekst en uitleg. Klantenservice begreep ons ongenoegen en heeft dit doorgespeeld naar backoffice.
Tot op de dag van vandaag nog geen uitleg gekregen over wat ze nu precies met onze telefoon hebben gedaan en waarom we hem retour hebben met 4 losse schroefjes erbij.
Jammer!

AB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

telefoon

Beoordeling 
 
2.0

Donderdagavond telefoon besteld, levering vrijdag. Kwam niet, geen mail of iets met uitleg verder, niets. Zaterdag en zondag ook niet. en de rest van de weken erop ook niet. Klantenservice is ten alle tijden 'onverwacht druk nu' waardoor je vreselijk veel geduld en belminuten moet hebben wil je iemand spreken. Die iemand weet het dan ook niet en plaatst de order opnieuw. En zo gaat het dagen door. Nooit geleverd, nooit een goeie reden gekregen waarom niet. Na 7 dagen iedere ochtend hetzelfde liedje te moeten horen 'hee raar, het is niet gelukt' permanent gekapt met coolboeh!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

wasmachine

Beoordeling 
 
1.0

Aantal maanden terug werd mijn wasmachine vervangen met een lease contract bij coolblue. Ze kwamen aan en haalde me wasmachine weg zonder een nieuwe neer te zetten dus vroeg ik waar is mijn nieuwe die ik besteld heb ? Oh mevrouw geen idee wij komen alleen weghalen, ik bellen uit eindelijk heb ik een week moeten wachten op een nieuwe want was iets mis gegaan, kreeg bericht dat dit nooit meer zou gebeuren en er compesatie zou komen , erg fijn met kids in huis maar oke 1 keer een fout te overzien , tot dit weekend! Mijn wasmachine ging stuk 4 dagen terug wij bellen , oh mevrouw wij bestellen direct een nieuwe morgen heeft u onze bezorgers aan de deur dus zorg dat u aanwezig ben , zo doende zat ik sochtends vroeg te wachten maar einde ochtend nog niks ik weer bellen of mevrouw een fout wij zorgen dat hij er morgen is en u word vanmidag nog teruggebeld . Savonds nog niks , weer bellen en wel 3 keer want werd gewoon opgehangen of associaal te woord gestaan door hun personeel . Was niks geregeld en nu vandaag zondag nog geen wasmachine , kids zonder schone kleren en onderbroeken en wij zelf ook. Weer bellen…. Oh mevrouw wat vervelend wij gaan het regelen wachten …. Wachten …. Wachten …. Hallo mevrouw nou donderdag komt de wasmachine. Ik zeg pardon nog een week wachten dit kan niet hoe moet ik dat doen ik begon gewoon te huilen, werd gezegd kan niks doen. Toen vroeg ik oke kan me contract beeindigt worden haal ik em wel bij een andere winkel, ja dit kon wel was alleen al me geld en aanbetalingen kwijt ( vandaag nog €75 aanbetaald nogmaals) dus door al hun fouten kom ik tot de conclusie dat ik met beeindigen door hun fout ook nog is al me geld kwijt ben en anders maar week moet zorgen dat ik door kom. Mag ik vragen wat dit voor service is? Hoe jullie zo met mensen om kunnen gaan? En hoe jullie op deze manier eigenlijk nog mogen bestaan? Tot twee keer aan toe word ik vreselijk belazerd door dit bedrijf en als je belt krijg je te horen moment geduld dan krijgt u 1 van onze specialisten aan de telefoon, nou tot nu toe krijg ik van al het personeel te horen dat ze niks kunnen doen en niks mogen aanpassen en dat hogere personen in het bedrijf nooit met klanten bellen of dingen oplossen. Slecht voor klanten en hun personeel! Vreselijk dit bedrijf en adviseer mensen die van klantvriendelijkheid houden en normale service hier gewoon nooit iets bestellen!

PA
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Razer Nari

Beoordeling 
 
2.3

Nou hier zakt werkelijk mijn broek van af.
Wat een organisatie alles maar werkelijk fout daar.
In het verleden iets overgekocht maar is stuk gegaan.
Heb het aangeboden bij Coolbleu.
Kreeg netjes de mail dat ik een shoptegoed kreeg heel netjes.
Toen ik wilde gaan bestellen gebeurde het volgende.
Shoptegoed stond bij de oude klant in zijn webshop terwijl ik de reparatie op mijn gegevens heb verzonden.
Nu inmiddels 4 dagen verder en meer dan 6 uur aan de telefoon nog steeds niet opgelost.
Als ik alles uit moet gaan schrijven wat er allemaal fout is gegaan heb ik nog wel een A4 tje nodig.
Wat ​een slechte organisatie qua klantenservice en klachtafhandeling

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Geen levering

Beoordeling 
 
1.0

Gisteren een 2de kans wasmachine gekocht. Deze zou vandaag volgens de mail worden bezorgd. Vanmorgen nog niets gehoord. Dus zelf maar gebeld. De machine was al verkocht. Dus als alternatief kon ik 30€ korting krijgen. Ik ben dit geld al kwijt om de was nu 30km verder te doen bij mijn zus.

Wat mij dwars zit dat ik geen machine vandaag heb ontvangen en Coolblue niets van zich heeft laten horen.

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Verborgen gebreken producten wees opgelet

Beoordeling 
 
2.0

Coolblue
Weena 664
3012 CN Rotterdam

, 11-06-2021

Onderwerp: ondeugdelijk product
Geachte heer of mevrouw,
Op 13 maart 2019 Ordernummer: Klantnummer: kocht ik bij u een product koelkast voor 499,00 euro. Het gaat om een Samsung RB34K6032SS/EF koelkast Helaas voldoet het product niet aan de verwachtingen die ik ervan mag hebben. Met deze brief vraag ik u om een oplossing voor het probleem.

Het product is niet goed omdat het product na twee keer reparatie heb ik nog steeds problemen zowel met harde geluid die uit de koelkast onstaansgeschiedenis harde klappen te horen borrelende geluiden dat eruit komt en lcd scherm die van temperatuur wissel zonder enkele reden zoals gebeurd altijd staat het op 3 koelkast vriezer 19 en plotseling sprong het koel vriezer gedeelte naar 13 graden en het maakte vreselijke harde geluid.
Ook merk ik dat mij energie verbruik hoge in wattage gaat en de koelkast echt hard werk om te blijven functioneren . Ik heb Samsung RB34K6032SS/EF koelkast normaal gebruikt. En ik vind dat deze problemen nog niet hadden mogen ontstaan bij een product van deze leeftijd en voor deze aanschaf prijs.

Bij het product kreeg ik ook garantie. Dit is niet wettelijk verplicht. Daardoor had ik een hogere verwachting dat het een goed product was.

Hoe is dit wettelijk geregeld?

Volgens de wet heb ik recht op een deugdelijk product. Dit betekent dat het product de eigenschappen moet hebben die ik ervan mocht verwachten volgens de koopovereenkomst. Als het product een onverwacht gebrek heeft, is de verkoper verplicht om het product zonder kosten en binnen een redelijke termijn te repareren of te vervangen. Doet de verkoper dat niet als de consument hierom vraagt, dan mag de consument het product op kosten van de verkoper door een andere partij laten herstellen. Of de consument mag de koopovereenkomst ontbinden. In dat geval moet de consument het product teruggeven aan de verkoper. De verkoper moet het aankoopbedrag terugbetalen. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) houdt toezicht op deze regels. U kunt de regels nalezen op www.acm.nl/garantie.

Wat verwacht ik van u?

Ik verwacht dat u mijn product gratis vervangt en een nieuw product geeft. Ik vraag u vriendelijk om een oplossing binnen 2 weken.

Biedt u geen oplossing?

Biedt u geen gratis vervanging van een nieuw product binnen deze termijn, dan bent u in gebreke.


Ik heb dan het recht om de koopovereenkomst te ontbinden. Ik geef u het product dan terug. En ik verwacht dat u mij het aankoopbedrag zo snel mogelijk terugbetaalt.


Ik ontvang graag binnen twee weken uw reactie per e-mail

Met vriendelijke groet,

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Website niet op orde

Beoordeling 
 
1.0

Heeft zijn website niet op orde. Tot 7 keer iets besteld, wat al verkocht was aan andere mensen. Vervolgens krijg je steeds tegenstrijdige berichten en mensen van de klantenservice weten totaal niet wat er speelt als ze contact met je opnemen. Ik was tot kort erg tevreden over dit bedrijf, maar mij zijn ze als klant kwijt. Waardeloos en amateuristisch.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

1 grote teleurstelling

Beoordeling 
 
1.0

Op donderdag 24 dec. Om 12:35 uur iPhone 12 pro besteld, op voorraad, is er beperkte voorraad dan staat dat anders vermeld, meteen via iDeal betaald.
Orderbevestiging nooit ontvangen.
Na bestellen iPhone een hoesje uitgezocht en besteld om 12:55, betaling via iDeal willen doen maar was niet nodig, kreeg direct een orderbevestiging.
Vreemd, toch maar even bellen.
Medewerker zegt dat het wel een uur kan duren voor ik de orderbevestiging van de iPhone krijg, op mijn vraag of de iPhone op voorraad is wordt bevestigend geantwoord.
Hoewel nog steeds geen bevestiging en ook geen bestelling van de iPhone zichtbaar in mijn bestellingen.
Om 13:25 maar weer gebeld, andere medewerker die vrolijk zegt dat de iPhone helemaal niet op voorraad is...........
Legt uit dat als er voorraad staat en er nog iemand de telefoon in winkelmandje heeft me dan net voor is geweest, reservering gebeurd pas na betaling, dan was er weinig voorraad. Niet dus dus want dat wordt expliciet vermeld op de site wanneer dat zo is.
Wat is er werkelijk gebeurd, de iPhone was niet op voorraad, bestelling en betaling zijn geaccepteerd en omdat er geen voorraad was is de betaling niet gecrediteerd maar in mijn tegoeden gezet en is het hoesje daar mee verrekend vandaar dat er geen betaling heeft plaats gevonden van het hoesje.
Alles geannuleerd en betaling terug gevraagd.
Vervolgens heeft deze medewerker, Eden, behalve beloftes, niets gedaan, helemaal niets!!
Omdat ik niets verneem van de beloftes nog maar eens gebeld, deze collega zag dat Eden was vergeten om een vonkje aan te zetten bij administratief verwerken. Ook hier weer beloftes en niets doen, bleek toen ik maandag ging weer bellen.
Er was echt niets gedaan of geregeld met de gedane beloftes.
Nu zou Julia actie gaan ondernemen, zij heeft een bestelling aangemaakt en ervoor gezorgd dat het bedrag gecrediteerd zou worden.
Nou dat heeft ze inderdaad gedaan maar de belofte van 3 werkdagen zijn, hoe verbazend, weer niet nagekomen.
Zie het ook niet meer gebeuren vandaag 31 december.
Het zal volgend jaar wel worden, maar zeker zonder glimlach.
COOLBLUE 1 GROTE TELEURSTELLING!

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

waardeloos

Beoordeling 
 
1.8

Als je graag 2 weken op je bestelling wacht en graag heel lang (en vaak) met een klantenservice belt, dan ben je bij Coolclue op de juiste plek.

Laatste keer geweest dat ik hier iets besteld heb.

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Beste heer/mevrouw,

Gisteren 02-12-20 zijn wij met onze zoon van 8 jaar voor zijn verjaardag naar jullie winkel geweest om zijn cadeau uit te kiezen. Deze zou vandaag bezorgd worden, want was niet op voorraad... Om 10.36 krijg ik een SMS waarin staat dat de bezorger 15 min later komt bezorgen, dus ik rijd naar huis van mijn werk. Daarna word de bezorg tijd tot 2x veranderd, naar 12.30 uur. Toen heb ik gebeld met jullie klantenservice waar ik 33 min in de wacht heb gestaan. Binnen 2 min vertelde deze vrouw dat ik moest blijven wachten want het zou nog een uurtje duren... En het werd ZEKER vandaag bezorgd. Daarna geprobeerd iemand via Facebook messenger te bereiken, waar ik tot nu toe geen reactie heb ontvangen.
Nu 13.50 krijg ik weer een mailtje dat mijn pakketje zaterdag pas word geleverd!

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Terrible customer service

Beoordeling 
 
1.5

I had a terrible experience with Coolblue. They sent me a faulty coffee machine and it took over a month to get my money back. It was very expensive too. I ordered a grinder to go with the machine and they said they
only part refund used products. I only used the grinder because I assumed the coffee machine would work. I'm very disappointed with their customer service team. I also wrote to their management team and they didn't seem to care. They come up with excuses don't take responsibility. I wish I paid using my credit card then I would have got the full refund.

The most annoying part is I've spent over €6000 with them this past year and it doesn't feel great knowing how they treat their customers when something goes wrong. You don't know how they are until there's a problem.m

I only use MediaMarkt now or bol.com. I find that MediaMarkt is usually slightly cheaper anyway and always offers next day delivery too. Also they use PostNL, which is great for tracking. They have great customer service and would have fixed my problem

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

3 maanden moeten wachten op laptopreparatie

Beoordeling 
 
1.3

Ik heb ergens in Juni 2020 mijn laptop ingeleverd bij CoolBlue ter reparatie. De scharnieren van mijn laptop zijn kapotgegaan. Ik werd vriendelijk te woord gestaan, en 'ik zou de laptop vast wel binnen 2-3 weken terugkrijgen'. Ik kreeg zelfs nog complimenten voor hoe gedetailleerd ik de schade omschreef.

Hierna begon de drama echter. Het duurde al een aantal weken voordat de laptop eindelijk bij de reparateur terechtkwam. In de tussentijd heb ik veel vragen gesteld over de reparatie, zoals bijvoorbeeld de prijs van de onderdelen of een prijsspecificatie. Ik kreeg echter steeds standaard scripts met 'dat ze erg met me meeleven, en hopen dat de reparatie snel verloopt'. De medewerkers leken verder niet eens de mails fatsoenlijk door te lezen. Ik moest ze continue dingen opnieuw uitleggen, of hun op hun fouten wijzen.

Na 1 maand kreeg ik Het grootste probleem te horen: de externe reperateur, ACER blijkbaar, beweerde niet over onderdelen te beschikken om te repareren. 'Niets aan te doen'

Na 2 maanden sinds het begin zat hier nog steeds geen enkel vooruitgang. Op vriendelijke verzoeken of CoolBlue er niet aan wat kon doen dat de externe reperateur er zo laks mee om ging, kreeg ik het antwoord dat de verantwoordelijkheid bij de externe reparateur ligt. CoolBlue schoof in mijn inziens alle verantwoordelijkheid van zich af, en weigerde een vinger uit te steken.

Na 2.5 maanden vond ik het zo bont worden dat ik ze een aangetekende brief heb gestuurd waarin ik ze heb verteld nu echt iets te doen aan de laptop, óf mij een leenlaptop ter beschikking te stellen. Ik overwoog hierna juridische stappen. Het nieuwe jaar aan de universiteit stond immers voor de boeg, en aan de uni beginnen zónder laptop is al helemaal gekkenwerk deze tijd. De klant enigzins tegemoet komen komt blijkbaar zonder actie van de klant niet bij CoolBLue op. Ik heb nooit een antwoord op deze brief ontvangen. Gelukkig, blijkt de laptop een week na de gestuurde brief gerepareerd te zijn. Ik heb dit pas een halve week nadat de reparatie al klaar was mogen ontdekken, omdat CoolBlue de enige reparatieupdate die ze de afgelopen maand hebben verstuurd, naar de verkeerde mail van mij heeft gestuurd.

Na 3 maanden heb ik nu eindelijk mijn laptop terug. Ik ben er niet gefrustreerd meer over. Ik wil gewoon andere klanten waarschuwen voor waar ze mogelijk aan toe zijn als ze iets bij Coolblue kopen. Je wordt continue aan het lijntje gehouden, krijgt slechte/oppervlakkige standaard antwoorden op je mails en je mag zeer lang op je apparatuur wachten. Alles voor een glimlach? Laat me niet lachen

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Miranda op 09 December 2020

Had ik het maar eerder gelezen. Ik ervaar exact hetzelfde qua service met mij cbromebook.

Reageer op deze review

Leugens

Beoordeling 
 
1.3

Beste Lezer,
Ja de service van Coolblue is goed totdat je apparaat het niet meer doet. Ik heb een laptop 2,5 jaar geleden gekocht voor €600 en na 2,5 jaar is deze defect zijnde geheugenkaart probleem. Naar Coolblue gegaan en ter reparatie aangeboden na een paar weken krijg ik een mail dat de reparatie kosten al op 19 augustus zijn gemaild, wat niet waar is, die mail is nooit verstuurd. En moet ik ook opeens nog €40 betalen voor onderzoek kosten als ik het apparaat wil behouden zoniet is het apparaat van €600 van Coolblue. Let op DIT ZN OPLICHTERS. Als laatste de reparatie kosten ben ik al nagegaan bij experts hierin wat voor een dergelijk probleem Max mag worden gevraagd door coolblue. En coolblue vraagt 5 ! Maar zo veel als benodigd is voor een reparatie van een dergelijk defect; je reinste afzetterij!

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Telefoon scherm defect na reparatie van batterij.

Beoordeling 
 
1.0

3-7 mijn batterij laten vervangen van mijn Iphone. Batterij is weer als nieuw. Helaas heeft mijn scherm na de reparatie allemaal gele vlekken aan de randen.

Feit is dat voor de reparatie de telefoon nog helemaal is nagekeken, en de jongens zelfs nog zeiden dat mijn telefoon er nog als nieuw uit zag en ook het scherm.

Toen ik hier na de batterij reparatie over begon, werd er gezegd dat dit een verouderingsproces is en dat de lijm laag bij deze toestellen bij warm worden uitvloeit.

Na contact met apple blijkt het inderdaad wel eens voor te komen bij sommige toestellen, maar dit verouderingsproces ontstaat niet in 30 minuten reparatie. Onmogelijk volgens apple. Ik kon een nieuw scherm krijgen, echter moest ik daar wel meer dan 150 euro voor betalen.

Ook werd er snel tussen neus en lippen nog even gezegd dat ik maar naar apple moest gaan, want daar heb ik een afspraak mee. Echter sta ik gewoon in de coolblue winkel, en heeft iemand met een coolblue shirtje mijn batterij vervangen.

Uiteindelijk wilde de leidinggevende niet naar beneden komen, en wilde mij ook telefonisch niet te woord staan. Er werd wel ongevraagd een "sorrytje" via de mail gestuurd van 20 euro.

Na meermaals mijn klacht gedaan te hebben, en elke keer het verhaal op nieuw verteld te hebben ben ik er helemaal klaar mee.. Ik ben nu meer dan een maand bezig, en krijg de ene belofte na de andere. Ja meneer het word op gelost, we komen er op terug. En puntje bij paaltje hoor ik weer niets, of weten ze nergens wat vanaf. En begint het verhaal weer opnieuw.

Personeel in de winkels is verder wel erg vriendelijk, maar de klacht afhandeling is ronduit dramatisch.

Loze beloftes, en continue een ander persoon die terug mailt.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

ZEER SLECHT NOOOOIT MEER COOLBLUE

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slecht, leveren foutief product en weigeren fout toe te geven. Na veel aandringen eindelijk toegeven, tevens is het foutief geleverde product goedkoper dan wat ik betaald heb en het teveel betaalde bedrag keren ze uit in een tegoedbon ipv het uitbetalen aan de klant. Naast het gegeven dat ze niet bereid zijn hun fout te herstellen door een nieuw product op te sturen, keren ze dus ook het teveel betaalde bedrag niet uit. Op de vraag waarom ze niet uitbetalen, want ik heb immers betaald voor een duurder product en ik krijg een goedkoper product, wat dus het zelfde is als diefstal, wordt er verteld dat er helaas niets te doen is want dat is het beleid. Koop aub niet bij coolblue want de klantenservice en nazorg als het mis gaat is uitermate slecht. Je ziet heel duidelijk dat ze goed zijn in het maken van reclame maar als het puntje bij paaltje komt heb je pech gehad en willen ze geen haar met de klant meedenken. Ik ga mijn advocaat erop zetten. Tevens zijn de prijzen erg hoog, dus vergelijk eerst voordat je hier iets koopt! Dat had ik helaas niet gedaan, en krijg je ook nog iets geleverd wat je niet besteld hebt! Kan niet slechter coolblue!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Afzetters

Beoordeling 
 
2.5

Beste Lezer,
Ja de service van Coolblue is goed totdat je apparaat het niet meer doet. Ik heb voor mijn kleinkind een Nintendo Switch gekocht voor €349 en na 2 maanden laad deze niet meer op. Naar Coolblue gegaan en ter reparatie aangeboden na een paar weken krijg ik een mail dat het apparaat ONJUIST IS GEBRUIKT en dat de reparatie niet onder de garantie van 2 jaar valt. Na meerdere mails over en weer moet ik ook nog €40 betalen voor onderzoek kosten als ik het apparaat wil behouden zoniet is het apparaat van €349 van Coolblue. Let op DIT ZN OPLICHTERS en gaan voorbij het menselijke aspect!!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

AvV op 22 Februari 2020

Als regelmatige klant gaat u alle perken te buiten met de strekking Dit zijn oplichters.
Geen een ander bedrijf geeft een beter service dan Coolblue dat is mijn ervaring zij staan bij mij hoog in het vaandel

Simon op 11 Maart 2020

Oneens met AvV. Ooit was ik die mening ook toegedaan, maar omdat Coolblue inmiddels zo groot is geworden blijven ze hangen in protocollen waar niet van af wordt geweken. Er is niemand, maar dan ook niemand bij Coolblue die een casus persoonlijk wil of kan bekijken, met als resultaat dat ze mij als klant kwijt zijn en ook de anderen die tussen wal en schip geraken. Persoonlijk heb ik grote bedragen uitgegeven bij Coolblue, en gaf altijd zeer hoog op van hun service, maar het glimlachen is me inmiddels wel vergaan. Niet om het geld, maar om het principe. Iets ter reparatie aanbieden wat correct aankomt(bewijs van), en daarna iets zwaar beschadigt retourneren... met als reactie (in het kort gezegd) red je er maar mee of ga naar een geschillencommissie. Voor mij nooit meer Coolblue! Heb na deze actie van hun een nieuwe tv van meer dan 2000 euro en een zakelijke laptop van net zo'n bedrag elders gekocht. Dat doe je niet zomaar als je positieve ervaringen hebt.

Ik hoop voor AvV dat de ervaring zo blijft, maar vrees het ergste... het is niet meer wat het geweest is.

Reageer op deze review

soundbar

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slechte ervaring met coolblue heb er een nieuwe soundbar besteleld,gekocht voor nieuwprijs.
En blijkt een tweedekans te zijn de doos is behoorlijk beschadigd en de soundbar zat onder vinger afdrukken,die was dus al bij iemand anders geweest.(maar wel nieuw prijs betaald) Als er iets mis gaat bij coolblue dan is niemand thuis,ja ze proberen je af te schuiven met een tegoed bonnetje ik noem dit ......vul het zelf maar in.
Ik koop er niets meer.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Slechtste service ooit

Beoordeling 
 
1.8

De service met een glimlach geldt alleen voor Coolblue. Voor de klant geldt buk en ontspan, want je wordt van achter genaait. Een Sony tv ging na twee maanden kapot. Tv werd opgehaald, in een tijdsvak. Leen toestel is niet mogelijk. Geld terug ook niet. 3 weken later is de tv terug, MET EEN KAPOT BEELDSCHERM! Op dat moment hoop ik dat er meer mogelijk is. Nee hoor... Nog steeds geen leentoestel, geen geld terug mogelijk en ineens wordt de tv niet meer in een tijdsvak opgehaald. 'Dit is onze oplossing en anders verbreek ik de verbinding' was de reactie van de klantenservice medewerker.
Coolblue is weer een klant kwijt. De service is nog slechter dan de man die het dak van het AZ stadion ontworpen heeft.

I
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Incompetent

Beoordeling 
 
1.0

Jullie zijn de meest incompetente webshop, op het gebied van retour- en ruilbeleid, die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt. Twee weken lang hoofdpijn. Ik heb meerdere vakantiedagen voor niks gebruikt. Het ging zo veer dat je in een toestand van ontkenning terecht komt. Doen ze dit expres? Willen ze me met opzet boos maken? Ik heb het product uiteindelijk, op eigen kosten, zelf naar de winkel in Den Haag gebracht om te ruilen. (Deze idee moest ik zelf bedenken) Hier een opsomming van de gebeurtenissen:
- 3 a 4 keer het verkeerde adres gebuikt
- 3 keer belooft dat ruilen mogelijk is en het uiteindelijk niet gedaan
- 2 a 3 keer de retourzending niet aangemeld
- Niet flexibel met afleveren naar het juiste adres ( 5min extra reistijd om op het juiste adres te zijn) Eigen Coolblue bus zoals op het video van de website te zien is? Bullshit, jullie gebruiken dynalogic.

Er zijn beloftes gemaakt om mij te compenseren voor dit drama! Niet alleen wacht ik nog op €5 die ik terug moet krijgen, maar een kortingbon of iets dergelijks heb ik nog niet ontvangen. Ik hoop dat de boodschap duidelijk is en jullie nog iets voor me doen. Als dit niet gebeurd bestel ik nooit meer bij jullie en ik heb all heel wat spullen bij jullie gekocht. Oh ja, zorg dat jullie een nieuwe software pakket aanschaffen om voor een optimale communicatie en verwerking te zorgen van alle informatie die bij jullie door de ronde gaat. Zo fuckin belachelijk!

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
38 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

CoolBlue informatie

COOLBLUE verkoopt diverse elektronica en consumenten produkten en sinds haar oprichting in 1999 sterk gegroeid. Cool Blue heeft in de België en Nederland inmiddels meer dan 300 gespecialiseerde webshops en 7 fysieke winkels. Voorbeelden van CoolBlue webwinkels zijn Laptopshop.nl, Camerashop.nl, PDAshop.nl en Speelgoedshop.nl.

Bestelt u bij CoolBlue voor 23.59 uur, dan wordt uw bestelling al op de volgende dag gratis bezorgd.

Veelgestelde vragen

Waarom heeft CoolBlue haar prijzen verhoogd?

Coolblue heeft in het weekend van 22 februari haar prijzen verhoogd. Coolblue wil de verkopen temperen, omdat de productie in China door het Corona virus momenteel op een laag pitje staat. Het bedrijf verwacht de komende maanden beschikbaarheidsproblemen bij de leveranciers. 

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer
010 7988999
Verzendkosten
gratis bezorging
Levertijd
Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
Productgroepen
  • Elektronica
  • Speelgoed
  • tablets
  • laptops
  • printers
  • Stofzuigers
  • Computers
  • camera's
  • keukenapparatuur
  • televisies
Merken
Diversen
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
Ideal

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Baxshop
 
3.7 (111)
CoolBlue
 
3.9 (76)
Conrad
 
3.5 (33)
mediamarkt
 
2.6 (46)
MaxiAxi
 
9.1 (22)