Bonprix

www.bonprix.nl
 
3.3 (112)
Bonprix ervaringen

Bonprix is een grote online kledingwinkel, een dochteronderneming van OTTO, die sinds 1991 in Nederland gevestigd is. Het assortiment van Bonprix.nl varieert van dames-, kinder- en herenmode, badmode en schoenen tot een groot aanbod aan producten op het gebied van wonen, huis en tuin.

De mode van Bonprix is dynamisch, gevarieerd en voordelig. De Bonprix-consulentes staan voor u klaar om u telefonisch bij te staan met informatie en persoonlijk advies. 

Bonprix ervaringen

112 reviews voor Bonprix

 
(8)
 
(5)
 
(16)
 
(16)
 
(72)
Gemiddeld 
 
3.3
 
3.8
 
3.4
 
2.1
 
4.0
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Anja
Gemiddeld 
 
5.3

Retour verzonden en toch aanmaning

Eind september pakket kleding ontvangen. Was niet echt naar mijn zin en volgende dag geretourneerd. Barcode postnl heb ik gelukkig nog. Kreeg bericht van postnl dat zending was afgeleverd bij bonprix. Na 3 weken stond saldo nog steeds open. 2 x mail gestuurd naar klantenservice. Kan wel tot 6 weken duren!!!. Oke maar nu op 21 oktober krijg ik een mail dat ik nog steeds niet heb betaald. Nee gek toch...is al 3 weken geleden geretourneerd. Weer gebeld met klantenservice. Krijg nu een brief waarin ik mijn postnl barcode moet opsturen. Want het is nooit aangekomen bij de verzendpartner. Raar gedoe hoor. Zo'n groot bedrijf en zo een slechte service. Ben er niet erg blij mee.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
H. Smit
Gemiddeld 
 
2.3

Service?

Het bestelde artikel kwam later dan beloofd ( hier betaal je wel bijna 5 euro voor), na ontvangst artikel gelijk retour gestuurd wat ook weer bijna 5 euro kost. Nu ruim 3 weken later nog geen cent terug gezien!!!

Antwoord klantenservice

Beste H Smit, onze excuses voor het ongemak. Wanneer u een e-mail met uw gegevens stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zoeken wij met spoed een oplossing. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Kirsten Høystad
Gemiddeld 
 
7.0

Ongevraagde reclame op de pc.

De twee spotgoedkope bh's waren erg goed. Helaas werd mijn computer volgespoten met knipperende reclame van Bonprix , het lukt mij niet om die te verwijderen. Heb ettelijke brieven geschreven maar krijg absoluut geen antwoord. Ook geadresseerde brievenbusreclame krijg ik terwijl ik uitdrukkelijk gevraagd heb om die niet op te sturen. Of Bonprix denkt hier klanten mee te winnen????????

Antwoord klantenservice

Beste Kirsten, de advertenties in je internetbrowser kun je verwijderen via je internetinstellingen. Als je een e-mail stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zorgen wij ervoor dat je de catalogus niet meer ontvangt. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Peggy
Gemiddeld 
 
3.0

Slechte service

Nadat ik een jurkje had besteld (leverbaar binnen 48 uur) kreeg ik een mail dat t inderdaad 2 dagen later bezorgd zou worden. Op de dag van bezorging kreeg ik een mail dat dd zending vertraagd was. Uiteindelijk heb ik ruim een week moeten wachten
Het jurkje was niet wat ik verwacht had. Toen il een nieuw jurkje bestelde (wederom leverbaar in 48 uur) kreeg ik weer op dd dag van bezorging een mail dat de zending vertraagd was. Als ik mail naar de klantenservice krijg ik nietszeggende antwoorden. Als ze dan nog zo netjes zouden zojn om me eerlijk te woord te staan...nee klantvriendelijkheid of tollerantie kan je niet vinden bij bonprix!!!!!!!! Ik zou dan ook niemand aanraden hier te bestellen!!!!!!

Antwoord klantenservice

Beste Peggy, het spijt mij te vernemen dat je 2 keer een vertraagde levering hebt ontvangen. Is het mogelijk om een mail sturen jouw klantummer en een korte uitleg? Kopiëren en plakken van dit bericht, mag natuurlijk ook. Ik kijk graag jouw dossier na. Mijn excuses voor het ongemak. Het team van bonprix.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Joke
Gemiddeld 
 
1.0

Retourservice

Bon prix bij terug bezorgen komt het gezeur. 4.95 per pakket betalen.
Antwoordt, je moet alvorens je besteld gewoon goed op de hoogre zijn van deze regel. Tip lees eerst de website dan pas bestellen.
Vreemd dat er in het hele bestelscherm nergens een regel is te lezen.
Niet op de factuur te lezen.
En bij retour service hoe te doen ook niet direct zichtbaar bij de 2 opties.
2 opties worden er aangeboden, een goedkopere manier naar eigen keuze niet mogelijk.
Pakketten bundelen mag ook niet, zodat 3 pakketten 1 word.
Als die hard online shopper een belachelijke regel en gelukkig zijn er webshops wel duidelijk hierin.
Betaal gewoon maar nooit meer bon prix voor mij.
Ze zijn wel goed getraind in antwoorden geven, want ze worden vaker aangeschreven over deze belachelijke regeling. Dus antwoorden die het allemaal netjes terug leggen naar de verantwoordelijkheid van de kopet

Antwoord klantenservice

Beste Joke, deze kosten gelden enkel voor een volledige retour, bij gebruikmaking van de retourwervice van PostNL. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Patricia
Gemiddeld 
 
5.3

Mooi spul, moet vaak wachten

Altijd als ik iets bestel moet ik er op wachten. Het is nooit op voorraad. Dat is balen. Meerdere telefoontjes gepleegd en hopelijk aankomende week komt m’n jas. Hopelijk past ie en is het wat ik graag wilde anders moet deze ook nog weer retour. Voordat je dan een nieuwe hebt.... m’n kortingscode werkte ook niet. Achteraan gebeld kunnen ze voorlopig niks aan doen.. tja.. het vertrouwen is een beetje weg..

Besteld product
Antwoord klantenservice

Beste Patricia, naleveringen worden binnen drie weken verzonden. Zodra u het pakketje hebt ontvangen volstaat het om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., wij verwerken dan de korting voor u. Onze excuses voor de vertraging. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Samantha
Gemiddeld 
 
2.0

Slechte klantenservice

Na 3 bestellingen binnen 1 week 2x het verkeerde artikel ontvangen. Meerdere keren contact gehad met klantenservice en totaal niet naar tevredenheid opgelost. Zelfs klachten werden niet serieus beantwoord. Was de eerste maar ook zeker de laatste keer dat ik daar ooit iets bestel. Gewoon slecht!

Antwoord klantenservice

Beste Samantha, onze excuses voor het ontvangen van een verkeerd artikel. Wanneer u een e-mail met uw gegevens stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zoeken wij met spoed een oplossing. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
rofab
Gemiddeld 
 
2.3

dramatische afhandeling retouren

Het irriteerde me al dat deze grote web-shop toch € 4,50 verzendkosten in rekening bracht. Retourneren is gratis, maar daar begint de ellende. Deze web-shop meldt zonder schroom dat na terugontvangst van de goederen het minimaal drie tot vier weken (!) gaat duren voordat de retourzending (in Polen..) is afgehandeld. Zelfs de meest belabberde web-shop zal het niet wagen om een klant doodleuk vier weken te laten wachten. Bonprix wel. In de jaren 90 zou zoiets nog kunnen, anno 2017 absoluut niet. Zeldzaam slechte service, dus denk twee keer bij het shoppen bij Bonprix. Tenzij vier week wachten op de afhandeling van een retourzending geen probleem is...

Antwoord klantenservice

Beste rofab, het spijt ons te horen dat uw retourzending nog niet werd verwerkt. Wanneer u een e-mail met uw gegevens stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zoeken we een oplossing. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Renée
Gemiddeld 
 
1.0

betalingslimiet?

Leuke folder, dacht ik. Aardige prijzen. Laat ik eens wat bestellen. Formulier ingevuld, maar na een week nog geen enkele reactie. Gebeld. Achteraf betalen kon maar tot een limiet van 30 euro in mijn geval. Waarom? Geen idee. Dat had de 'financiële afdeling' zo bepaald. Helaas, bon prix, ik betaal niet vooraf als ik niet eerst gemerkt heb dat het om een solide bedrijf gaat, dat snel geld terugstort als je het artikel retourneert. Bon Prix is dat dus niet. Men lokt je met lage prijzen en de mogelijkheid van achteraf betalen, maar als puntje bij paaltje komt, moet je eerst betalen en dan - hopelijk - krijg je het bestelde. Binnen 48 uur? Welnee, je krijgt niet eens bericht als de bestelling niet doorgaat. Slecht bedrijf dat Bon Prix. Folder kan voortaan meteen bij het oud papier!

Antwoord klantenservice

Beste Renée, wegens richtlijnen van de financiële afdeling, kan het voor komen dat wanneer je een bestelling plaatst met betaling na ontvangst, de limiet per bestelling
€ 30,00 is. Het is mogelijke een bestelling te plaatsen met een betaling vooraf zoals Paypal, iDeal of credit card.
Wanneer heb je de bestelbon verstuurd? Weet je dat het mogelijk is jouw bestelling via de rubriek 'Mijn bonprix' te plaatsen?
Indien je geen catalogus meer wenst te ontvnagen, kan je dit aangeven in een e-mail. Ons e-mailadres is: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Kan je jouw klantnummer of volledig adres in de mail vermelden?
De status van jouw bestelling is te volgen in de rubriek 'Mijn bonprix'. Je kan inloggen met jouw e-mailadres en jouw wachtwoord. Het team van bonprix.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
JJ
Gemiddeld 
 
1.0

Ongelooflijk

Ongelooflijk.
Bestelde een artikel dat binnen 48 uur geleverd zou worden. 2 weken later nog niets ontvangen.
Boze klantenservice liet mij weten dat dit normaal is bij Bonprix.
Na heel veel bellen (0900 nummer) uiteindelijk het artikel ontvangen, maar in de verkeerde maat!!!

Antwoord klantenservice

Beste JJ, onze excuses voor dit incident. Wanneer u een e-mail stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zoeken wij met spoed een oplossing. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 

Yvonne op September 27, 2017

Ook bij mij werd € 10 extra in rekening gebracht op een bedrag van € 23 excl. verzendkosten. Inderdaad door de vakantie ook vergeten. De aanmaningen werden via mijn Bonprix gestuurd, alsof ik daar elke dag inlog. Ik ben er achter gekomen door een mail van de onvriendelijke klantenservice anders was het opgelopen tot wel € 40.Als ik nu mijn rekening overzicht bekijk is het een chaos waar een normaal mens niet wijs uit wordt.

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
  • BPC
  • BPC Selection
  • Bodyflirt
  • Rainbow
  • John Baner
Productgroepen
  • sportkleding
  • kinderkleding
  • kinderschoenen
  • Wonen
  • Damesschoenen
  • Herenschoenen
  • dameskleding
  • lingerie
  • herenkleding
  • badmode
Levertijd
2 werkdagen
Verzendkosten
€ 4,95 per bestelling
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • acceptgiro
Telefoonnummer
0900-1903 (0,15€/min.). Maandag t/m zondag doorlopend (24/7).

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.