Bonprix

www.bonprix.nl
 
3.2 (119)
Bonprix ervaringen

Bonprix spreekt met haar moderne, veelzijdige mode voor dames, heren en kinderen voor voordelige prijzen een groot publiek aan. Het motto van Bonprix is "alle maten één prijs" en dat is voordelig wanneer u op zoekt naar grotere maten, die elders vaak duurder zijn. Naast kleding vind je op Bonprix.nl ook een gevarieerd assortiment op het gebied van wonen, zoals gordijnen, meubels en woonaccessoires.

Wat is uw ervaring met Bonprix? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die op Bonprix.nl hebben besteld? Hieronder kunt u een groot aantal Bonprix reviews lezen.

Bonprix ervaringen

119 beoordelingen voor Bonprix

 
(8)
 
(5)
 
(16)
 
(17)
 
(79)
Gemiddeld 
 
3.2
 
3.7
 
3.3
 
2.1
 
3.9
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
kirr
Gemiddeld 
 
3.0

Bon oplichterie

Belachelijk. Pakket terug gestuurd maar moet wel de 4,95 verzendkosten betalen. Nou ja dat is nog daar aan toe. Maar krijg een rekening van 9,90. Als ik vervolgens bel waarom ik ook ineens 4,95 extra moet betalen (dus in totaal 9,90) krijg ik als antwoord dat dit nog open staat van januari 2017, van een jaar terug dus waar ik NOOIT een herrinnering van heb gekregen. Als ik vraag hoe het kan krijg ik als antwoord dat dat bedrag te laag was om een herrinnering over te sturen. Maar nu ineens een jaar later moet ik ze wel betalen !? En als ik de 9,90 niet betaal moet ik ineens 10 euro extra betalen. Super slechte service! Voor mij geen bon prix meer. Daarbij ook slechte kwaliteit en slechte pasvormen. Heel jammer !

Antwoord klantenservice

Beste kirr, als het enkel om kosten gaat hoef je hierover geen aanmaningskosten te betalen. Als je een e-mail stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. leggen we je uit hoe dit opgelost kan worden. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Fer
Gemiddeld 
 
1.5

Slechte service, torenhoge verzendkosten.

-Bonprix zegt binnen 48 uur te leveren, ik wacht nu al 4 dagen.
-De verzendkosten bedragen sinds kort € 5,85!
Op de site van Bonprix staat € 4,95.
Ik had op één en dezelfde dag een bestelling geplaatst kort na elkaar, misschien 15 minuten later omdat ik één item vergeten was te bestellen, deze bestelling geplaatst, maar moest wel even € 2x 5,85= € 11,70 verzendkosten betalen terwijl deze in één bestelling afgeleverd zou worden.
Verwachte afleverdatum voor beide bestellingen zou zaterdag zijn, donderdag had ik de items besteld.
Het is inmiddels dinsdag maar ik heb dus nog steeds niets gehoord.
-De beloofde korting van € 5,00 via www.acties.nl die ik middels een code in kon vullen op mijn bestelling werkte niet.
Bij navraag zou dit alleen gelden voor nieuwe klanten. Bij sommige code’s zoals ‘gratis verzending’, stond dit ook vermeld, maar bij de korting van € 5,00 niet.
Hierop werd door Bonprix gereageerd door te vermelden ‘dat ze niet samenwerken met externe aanbieders’.
Vreemde zaak!
Hoe kan wwwacties.nl dit dan verkondigen?
Maar ik begrijp het nu wel, we hebben hier te maken met affiliate marketing!
Erg flauw dat ze meewerken aan deze misleidende vorm van reclame om hiermee nieuwe klanten aan te trekken maar ook bestaande klanten om de tuin te leiden en achteraf te zeggen dat ze niet samenwerken met externe aanbieders!

In het verleden nooit eerder problemen ondervonden met Bonprix.
Ik vind het geen enkel probleem als een bestelling een keer later arriveert dan beloofd, maar stel de klant hiervan op de hoogte.
Maar wat betreft de torenhoge verzendkosten, terwijl bedrijven als Zalando en Wehkamp gratis leveren,
bij Wehkamp betaal je alleen een geringe vergoeding van € 2,95 als je onder € 20,00 betaald.
Dat is andere koek dan € 5,85!
En het feit dat ze bij Bonprix gebruik maken van slimme marketing en dit ontkennen, tja dat schiet mij in het verkeerde keelgat.

Antwoord klantenservice

Beste Fer, de leveringstermijn bedraagt voor meteen beschikbare artikelen meestal 2 werkdagen. Wanneer een artikel tijdelijk vertraagd is wordt de bestelling binnen ongeveer 2 tot 3 weken bezorgd.
Er worden inderdaad 4,95€ portokosten verrekend bij een bestelling, wanneer je kiest deze te betalen na ontvangst van je pakket worden er 0,90€ administratiekosten verrekend.
Als je twee bestellingen op dezelfde dag plaatst kan ik uiteraard één maal de portokosten in mindering brengen. Ik stel je voor een bericht te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met je klantnummer of volledig adres, zo kan ik je verder helpen. Het team van bonprix.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
HH
Gemiddeld 
 
1.0

Prijzen

De prijzen van de zelfde product zijn allemaal verschillend terwijl het gewoon de zelfde product is alleen een andere kleur wtf.. :(

Antwoord klantenservice

Beste HH, de prijzen kunnen verschillen wanneer het een andere kleur betreft. Dit inverband met een verschillende productiemethode. De prijzen zijn hetzelfde in de verschillende maten van 1 kleur. Het team van bonprix.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Peter Kal
Gemiddeld 
 
1.0

Slechte klantbenadering en -binding

Wie discussieert met Bonprix over leveringsmankementen
ontmoet een klantgerichte flexibiliteit die zeer vriendelijk oogt
doch van graniet is en met één motto: ‘Nu betalen of anders….!’
Peter, klant 0080049315

Antwoord klantenservice

Beste Peter Kal, naar ik heb begrepen, heb je de handleiding van de ladekast niet ontvangen. Dit is intussen aangevraagd bij de verantwoordelijke afdeling. Je zal de handleiding per e-mail ontvangen. De verzendkosten van deze bestelling zijn geannuleerd. Mijn excuses voor het ongemak. Het team van bonprix.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Sonya
Gemiddeld 
 
1.0

Slecht

Echt een slechte service.Ik heb al paar keer bestelling gedaan bij dit bedrijf.Elke keer was er wel wat.Dus ik dacht vandaag och laat ik eens weer een keer wat bestellen ik had een kortings code ontvangen voor gratis verzending. Ik de code toegepast wat denk je er de verzendkosten staan er gewoon nog op. BAH wat een slecht bedrijf

Antwoord klantenservice

Beste Sonya, ik nodig je uit de code door te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Indien deze van toepassing is op uw bestelling boek ik de verzendkosten af.
Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 

Sonya op December 21, 2017

Ik heb de bestelling al geannuleerd

Reageer op deze review
j

Slechte zaak teveel extra kosten

ergens in September had ik kleding terug gestuurd. ik had voor veel geld ( rond 200 euro) aan kleding besteld en had het e.e.a terug gezonden. tevens had ik wat ik dacht zeker weet wat ik moest betalen betaald. ( doe ik al jaren bij elke online winkel het bedrag dat ik terug stuur aftrekken van het bedrag dat ik hou )

NU in nov krijg ik een herinnering het bedrag was 12 euro dat ik volgends hun te weinig heb betaald ( klopt in mijn ogen geheel niet ik heb NOOIT SCHULDEN en ik betaal altijd het hele bedrag!!! . Wat wel kan is dat ik maar 1x in de mnd alle online bestellingen in een keer betaald.. dan kan het voorkomen dat als ik een rekening op die dag krijg direct betaal en als ik een dag erna een rekening krijg dat ze een mnd moeten wachten.
MAAR zoals ik zei ik betaal dat wat ik niet terug stuur

maar goed ik krijg een herinnering ik had een bedrag van 12 euro opstaan en ik moet 10 euro aan administratie kosten betalen ( veel te veel wettelijk ook niet toegestaan! zaak maken kost mij meer geld maar ik ben bang dat BONPRIX dus dit bij heel veel mensen doet . IK moet een bedrag van 22 euro betalen!.

Ik zou een mail hebben gekregen tja met al die fraude hackers enz open ik geen mailen. * dus mijn foutje* . MAAR ik was van de overtuiging dat ik betaald had. al jaren betaal ik namelijk trouw alles elke mnd weer. vind het heel raar dat ik met wish, wehkamp, leenbakker, alieexpress, en nog vele andere winkels waar ik online shopt geen problemen met heb maar met BONPRIX al de 2e keer

mijn hele gevoel zegt dat dit gewoon niet klopt. mijn hele gevoel zegt dat ik gen**id word door bonprix
dan die 10 euro administratie kosten is veel te veel geld belachelijk. bonprix betaalbaar maar een hele slechte zaak !!!!! als ik moet betalen prima doe ik ( heb het geluk dat ik geen schulden heb!!!!) MAAR dit is toch wel heel raar . Ik ben een boekhoudster ik weet wat optellen en aftrekken van bedragen zijn. IK WEET zeker dat ik alles betaald heb en ook dat ik geen achterstalling van betaling had .. ik ga het nu uitzoeken!!!! maar geen bonprix meer voor mij.

Antwoord klantenservice

Beste j, wij zien dit graag verder voor u na. Daarvoor vragen wij u vriendelijk een e-mail met uw gegevens te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

VH
Gemiddeld 
 
1.0

Wegblijven bij Bonprix

Nog nooit zoiets meegemaakt. Eerst wordt de bestelling niet geleverd. Tientallen telefoontjes verder wordt het verkeerde product opgestuurd.
Teruggestuurd, maar Bonprix zegt het nooit te hebben ontvangen. Naar mijn centen kan ik fluiten.

'Klantenservice' stuurt je steeds van het kastje naar de muur.

NIETS KOPEN BIJ BONPRIX

ps komt er ook hier een mooie standaard reactie om een mail te sturen (waar daarna niets meer mee wordt gedaan)?

Antwoord klantenservice

Beste VH, onze excuses voor het ongemak. De betreffende e-mail is inderdaad nodig om uw gegevens terug te vinden en de terugbetaling klaar te zetten als dit nog niet is gedaan. Het e-mailadres is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
T.
Gemiddeld 
 
2.0

Veranderen van prijzen

Ze veranderen de prijzen van artikelen gewoon om de dag.. had iets op mijn verlanglijstje staan wat op maandag nog 44,99 kostte stond ineens woensdag voor 46,99 op de website met 4% korting afgeprijsd van 48,99.. echt wtf?
Dan stuur je ze hier een mail over en krijg je als reactie dat je de prijzen wel zeer oplettend vergelijkt.. en dat het waarschijnlijk om een kortingsactie gaat.
Stuur je een mail terug dat je een printscreen hebt van de wisselende prijzen (zonder enige kortingsactie te bekennen) en daarop krijg je geen reactie meer.
Nou vandaag staat het desbetreffende artikel weer op de site voor 42,99 en de variant in het zwart die gister nog voor 39,99 op de site stond staat vandaag weer voor 44,99 op de site.
Echt bizar heb dit nog nooit meegemaakt en lees ook op internet dat dit meer mensen is opgevallen.

Antwoord klantenservice

Beste T., onze prijzen kunnen inderdaad regelmatig variëren. Wanneer u binnen tien dagen na ontvangst een lagere prijs signaleert wordt het prijsverschil afgeboekt. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 

Minke Huisman op November 18, 2017

waarschijnlijk komt het omdat ze cookies plaatsen en dus precies bijhouden wat je al eerder bekeken hebt, dan gooien ze snel de prijs omhoog. Aanbevolen is om Bom-Prix alleen te bezoeken als je je cookies verwijderd hebt, maar hou wel in gedachten dat ze absurd duur geworden zijn end at de kwaliteit van de kleren, die natuurlijk al vaak slechts was, steeds slechter lijkt te worden. Ik koop er zelf niet meer.

Reageer op deze review
Milanca
Gemiddeld 
 
1.5

Terug betaling

Ik heb onlangs wen betaling terug gekregen van jullie. Nu maanden daarna krijg ik ineens een mail dat ik het bedrag wat jullie blijkbaar onterecht hebben uitgekeerd aan mijn terug moet betalen. Vraag me af of dit wel kan!
En dan kan je het nog niet eens in termijnen betalen!! Belachelijk!!

Antwoord klantenservice

Beste Milanca, wij zien dit graag voor u na. Daarvoor vragen wij vriendelijk een e-mail met uw gegevens te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Truus

retouren afhandelen is probleem bij Bonprix

Bestelde in 2016 een artikel bij Bonprix. Het paste niet en ging retour. In september 20127 3 artikelen besteld. Kreeg ik een mail dat ik nog verzendkosten schuldig was over de teruggestuurde bestelling uit 2016 (?!?!). Betaald. Van de nieuwe bestelling 2 artikelen gehouden en meteen betaald, 1 retour gezonden. Gechecked op Post.nl, retour keurig aangekomen bij Bonprix. Krijg nu een aanmaning voor een openstaand bedrag. Vlgs klantenservice is artikel waarschijnlijk intern zoek geraakt. Moet wel allerlei dingen invullen en bewijzen dat het echt is teruggestuurd. Gezien deze ervaring, zeker in vergelijking met de prettige werkwijze van andere webshops, kan ik Bonprix niet aanbevelen. Veel vervelend gedoe.

Antwoord klantenservice

Beste Truus, onze excuses voo rhet ongemak. Wij zoeken graag met spoed een oplossing. Daarvoor vragen wij u vriendelijk uw gegevens te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 

VH op November 16, 2017

Klinkt als de standaard Bonprix service!

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
  • BPC
  • BPC Selection
  • Bodyflirt
  • Rainbow
  • John Baner
Productgroepen
  • sportkleding
  • kinderkleding
  • kinderschoenen
  • Wonen
  • Damesschoenen
  • Herenschoenen
  • dameskleding
  • lingerie
  • herenkleding
  • badmode
Levertijd
2 werkdagen
Verzendkosten
€ 4,95 per bestelling
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • acceptgiro
Telefoonnummer
0900-1903 (0,15€/min.). Maandag t/m zondag doorlopend (24/7).

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.