Bonprix reviews

www.bonprix.nl
 
3.3 (186)

186 Bonprix reviews

 
(12)
 
(8)
 
(23)
 
(42)
 
(114)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
42 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3 4 5
Volgorde

Terugbetalen

Beoordeling 
 
3.5

Wacht inmiddels al 10 dagen op het terugstorten van mijn geld.
Betalen direct maar retour ho maar.
Als dit bij meer klanten gebeurt loopt dit aardig op voor Bon Prix.

Antwoord klantenservice

Beste Marius, normaal gesproken worden terugbetaling direct verzonden zodra de retour verwerkt is. We zien graag na hoe het komt dat de terugbetaling nog niet is verwerkt. Daarvoor vragen wij u vriendelijk een e-mail met uw gegevens te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

MV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Klacht

Beoordeling 
 
4.5

Slechte service!
Door een fout in het mailverkeer meteen een verhoging van 10,- gekregen.
De situatie uitgelegd. Medewerkers aan de telefoon waren heel begripvol “zogenaamd” en er werd niks aan gedaan! Ik moest evengoed meteen (veel meer) betalen. Totaal geen begrip!

Antwoord klantenservice

Beste Cindy, we begrijpen dat je een herinnering hebt gemist. Verhogen doen we niet direct, daar gaat wel enige tijd overheen. Graag zoeken we een oplossing, daarvoor vragen we je vriendelijk een e-mail met je gegevens te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

nooit meer

Beoordeling 
 
3.3

In eerste instantie worden er maar 2 v/d 3 bestelde artikelen geleverd, zonder opgaaf van redenen.
Nalevering wordt gestuurd, op mij verzoek, naar ophaalpunt. Zij geven het pakket aan verkeerde persoon en BonPrix doet alsof alles is gelopen zoals het had moeten gaan. Pakket is afgeleverd en daarmee is de kous af. Nee jullie zijn eindverantwoordelijke en zullen het moeten oplossen !
Voor mij geen BonPrix meer.

Antwoord klantenservice

Beste D de Graaf, daar lijkt iets niet goed te zijn gegaan. Graag zoeken wij met spoed een oplossing. Daarvoor vragen wij u vriendelijk een e-mail met uw gegevens te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

DD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Truien zeer slecht te kwaliteit.

Beoordeling 
 
4.8

Wordt er moedeloos van.heb je een leuk en goedzittende trui.was je vervolgens op 30 graden.en na 1.2 keer wassen.weg trui....ik stuur ze dan gewoon retour.binnen de garantietermijn.vooral de synthetische stoffen.vallen van ellende uit elkaar.als ze meer katoen zouden verwerken in de truien.lpv viscose en polyamide.zou ik minder hoeven retourneren...Ik baal er van.dus ga op zoek naar andere onlinewinkels

Antwoord klantenservice

Beste Linda, wat vervelend dat de trui niet voldeed aan de verwachte kwaliteit. Als je ons een berichtje met je gegevens stuurt kunnen we bekijken of er een probleem is met de fabricatie van het artikel. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte levering

Beoordeling 
 
3.3

Eerste bestelling bij Bon Prix en meteen ook de laatste keer. Afgelopen week truien besteld die op vrijdag voor kerst binnen zouden zijn. Het is nu maandagavond en ze zijn nog niet eens aangeboden bij PostNL. Leuk als je denkt klaar te zijn voor de Kerst en op de allerlaatste dag voor Kerst nog vrij moet nemen om de stad in te gaan om iets te kopen. Ook op een eerder gezonden mail vanmorgen vroeg wordt niet eens gereageerd. Blame it on Kerstmis, maar dat hadden ze dan meteen aan moeten geven, schandalige service ook dat er niet eens gereageerd wordt .

Antwoord klantenservice

Beste MR, wat jammer dat je bestelling niet op tijd is aangekomen. Ik zoek graag een olossing. Kan je een WhatsApp of een mail (sociale.netwerken@service-bonprix.nl) sturen met een korte uitleg? Het team van bonprix.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Klant onvriendelijk!

Beoordeling 
 
4.3

Zelfde geval hier. Jaren klant, vorig week iets gekocht en wil zelfde artikel opnieuw kopen is die opeens duurder. Klantenservice gebeld en ze willen niet eens hun best doen om voor zelfde prijs weg te geven. Pas als ik artikel retourneert. Hoe dom is dit, i.p.v. dat ze winst maken en ze 2 artikel de klant verkopen willen ze de 1 terug.

Jammer van al deze jaren dat ik klant ben geweest, had mijn geld beter aan een winkel besteed die wel hun klanten waarderen! Klant is de koning is dus niet bekend bij hun.

Antwoord klantenservice

Beste Asmik, bij een ruiling heb je wel degelijk recht op dezelfde prijs. Als je een e-mail met je gegevens stuurt naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl passen we de prijs voor je aan. Het team van bonprix

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Voorraad check

Beoordeling 
 
3.3

Had een leuke sjaal voor een mooie prijs op de webshop gezien. Echter had ik er 30 stuks nodig. Aangezien dat je ze per stuk in het winkelmandje moet doen, dus 30 x een zelfde sjaaltje in het winkelmandje moet doen, heb ik een mailtje gestuurd met de vraag of er 30 stuks voorradig zijn, na twee dagen had ik hier nog geen antwoord op gekregen, dus besloot ik te bellen. Van de telefoniste krijg ik te horen dat ik dan zelf op de website moet kijken. Ik geef bij haar aan dat ik dan 30x deze bestelling in het winkelmandje moet doen om dit te kunnen zien. Ze geeft aan dat zij dat zelf ook moet doen, dus me niet kan helpen. Nogmaals gevraagd of ze dan niet in het voorraad systeem kan kijken, maar nee, dit bleek niet mogelijk. Ik vind dit echt slechte service en totaal niet klantvriendelijk!

Antwoord klantenservice

Beste Corine, dat kan inderdaad sneller. Kun je een e-mail met je gegevens sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl? We helpen je dan met spoed verder. Het team van bonprix

CF
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Prima webshop àls je kan leven met vertragingen

Beoordeling 
 
4.0

Een prima webshop voor specifieke artikelen zoals zwangerschapskleding. Voor de derde keer op rij te maken gehad met een vertraagde levering. Na aanschrijven van de klantenservice ontvang je een standaard bericht over een systeemstoring. Na drie keer een vertraagde levering had Bonprix toch wel wat meer moeite mogen nemen. Heb je geen haast met de artikelen, dan kan je prima bestellen bij deze webshop.

Antwoord klantenservice

Het is uiteraard niet de bedoeling dat je lang moet wachten op een bestelling, sam. We zien graag na wat er aan de hand is. Kun je een e-mail met je gegevens sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte klantenservice

Beoordeling 
 
3.8

Qua kleding en bestellingen ben ik altijd wel tevreden geweest. Alleen zeer slechte (klanten) service. Vorig jaar augustus een aantal Bh's besteld en terug gestuurd. Toen was er een en ander door elkaar gelopen en had ik paar keer contact gehad of alles qua betaling in orde was. In september kreeg ik te horen dat alles goed was en ze de retouren hadden ontvangen en toen heb ik het openstaande bedrag betaald. Daarna een hele tijd niks meer besteld tot afgelopen april. Toen kreeg ik ineens een melding dat mijn bestelling was geblokkeerd omdat er nog een betaling openstond. Hier stond ik helemaal van te kijken, dit vooral omdat ik al die maanden totaal niks had gehoord van Bonprix. Het ging blijkbaar toch nog om verzendkosten van augustus het jaar ervoor en waren blijkbaar paar keer aanmaningskosten bijgekomen en was opgelopen tot ongeveer € 45. Al die maanden totaal geen bericht van Bonprix, anders was het meteen opgelost maar toch moest ik ineens € 45 betalen. Zeer trieste communicatie als je al jaren klant bent/was en al je gegevens bekent zijn. Zo moeilijk is het dan toch niet om te communiceren denk ik dan.

Antwoord klantenservice

Dat is inderdaad vervelend, R. We zoeken hiervoor graag een oplossing. Kun je een e-mail met je gegevens sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl? Alvast bedankt! Het team van bonprix

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Mel op 23 Juli 2019

Als je iets retour zend mogen ze de verzendkosten van hun kan niet aan jou doorberekenen. Je hebt gewoon recht om dat geld terug te kijgen. Een webshop mag geen kosten aan jou doorberekenen zoals veel verzendkosten, administratie kosten, verpakkingskostem of wat dan ook. Wel mogen ze de retourzending die jij doet laten betalen, maar dan met jezelf bepalen hoe je het retour zend.

Reageer op deze review

gegijzeld door bon pr

Beoordeling 
 
3.8

Bestellen bij Bon Prix als het fout gaat is het rampzalig zelf eerder uitgevonden wat er aan de hand is dan de klanten service ingewikkelde procedure men gijzelen je gewoon zij doen niets, ze hebben een ze gaan je formulieren toe sturen per post die mag dan weer per mail terug sturen . Bij Bon prix snappen ze niets van service

Antwoord klantenservice

Beste joke, er bestaat inderdaad een procedure voor verloren retouren. Als u hier niet uitkomt bekijken we met plezier hoe we dit anders kunnen oplossen. Daarvoor vragen wij u vriendelijk een e-mail met uw gegevens te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

JA
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review
42 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3 4 5

Bonprix informatie

Foto's

thumbnail_DSC_0061
thumbnail_DSC_0056
thumbnail_DSC_0060

Algemene informatie

Merken
  • BPC
  • BPC Selection
  • Bodyflirt
  • Rainbow
  • John Baner
Productgroepen
  • sportkleding
  • kinderkleding
  • kinderschoenen
  • Wonen
  • Damesschoenen
  • Herenschoenen
  • dameskleding
  • lingerie
  • herenkleding
  • badmode
Levertijd
2 werkdagen
Verzendkosten
€ 4,95 per bestelling
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • acceptgiro
Telefoonnummer
0900-1903 (0,15€/min.). Maandag t/m zondag doorlopend (24/7).