Bonprix reviews

www.bonprix.nl
 
3.2 (209)
Bonprix ervaringen

Bonprix spreekt met haar moderne, veelzijdige mode voor dames, heren en kinderen voor voordelige prijzen een groot publiek aan. Het motto van Bonprix is "alle maten één prijs" en dat is voordelig wanneer u op zoekt naar grotere maten, die elders vaak duurder zijn. Naast kleding vind je op Bonprix.nl ook een gevarieerd assortiment op het gebied van wonen, zoals gordijnen, meubels en woonaccessoires.

Wat is uw ervaring met Bonprix? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die op Bonprix.nl hebben besteld? Hieronder kunt u een groot aantal Bonprix reviews lezen.

209 Bonprix reviews

 
(13)
 
(9)
 
(24)
 
(42)
 
(139)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Waardeloos bedrijf

Beoordeling 
 
1.5

Voor de 1e keer besteld, maar nooit meer na deze keer. 1 maand geleden 2 pantalons besteld en dezelfde dag retour gestuurd, omdat ze niet pasten. Eindelijk na bijna 3 weken 1 pantalon terugbetaald gekregen en op 9 november zou het andere bedrag zijn overgemaakt. Op 18 november nog steeds niets ontvangen en een super onbeleefde dame aan de telefoon die het echt niet uitmaakte wat ik vertelde. Het moest allang op mijn rekening staan en ik zou zeggen stuur het bewijs maar dat Bonprix het inderdaad heeft terugbetaald. Klantenservice is erg onvriendelijk en je moet er echt zoveel energie in stoppen om je geld terug te krijgen dat je bijna gaat denken dat ze een probleem hebben om terug te kunnen betalen. Mail gestuurd naar de service afdeling enz. maar helaas komt er geen oplossing. Eind van de week dan maar aangifte doen bij de politie wegens oplichting, omdat ze op 9 november hebben toegezegd dat het binnen een paar dagen op mijn rekening zou staan hetgeen niet is gebeurd helaas. Mensen kijk uit met dit bedrijf is mijn persoonlijke mening.

Antwoord klantenservice

Beste Johanna, wat vervelend dat je de terugbetaling nog niet hebt ontvangen. Als je een e-mail met je gegevens stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zien we dit voor je na. Het team van bonprix

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Afknapper

Beoordeling 
 
5.3

Ik vond het altijd handig dat je kon bestellen met achteraf betalen ,zodat je niet weken hoeft te wachten op je geld als je het terug stuurt ,ook bestelde ik altijd 2 maten , omdat de maten nogal verschillen.
Maar plots kon ik niet meer achteraf betalen ,dus ik een mail gestuurd ,krijg ik te horen dat ik te veel retour stuur ,nou ik koop ook genoeg wel! maar als het op de foto langer is dan in het echt ,of de stof schijnt door ,of het artikel valt mega klein uit of valt gewoon tegen,ja dan stuur ik het terug ,maar toen ontving ik ook meteen geen nieuwsbrieven meer met kortingscode ,dus weer contact opgenomen ,krijg ik als slapexcuus ,ja in de najaar sturen we veel minder nieuwsbrieven ,ja hoor ,nou minder!!ik krijg helemaal niks meer ,ik word behandeld als een of andere wanbetaler .
Ik vind het echt belachelijk hoe jullie met klanten om gaan ,dat had ook anders gekund .

Antwoord klantenservice

Beste Yvonne, bedankt voor je reactie. We hebben het nagekeken en er is inderdaad een wijziging gedaan vanuit bonprix, waardoor je momenteel even geen betaling na ontvangst meer kunt kiezen. Bonprix kiest ervoor om bij klanten die ruim boven het gemiddelde retourpercentage zitten, (tijdelijk) geen betaling na ontvangst aan te bieden omdat is gebleken dat klanten die vooraf betalen minder artikelen retourneren. De betalingswijzen kunnen weer terug aangepast worden als het retourpercentage lager wordt. Het team van bonprix

Y
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Yvonne op 31 Oktober 2020

Nou ik blijf het belachelijk vinden ,want het is net of ik helemaal nooit iets koop en ik koop ook best vaak WEL artikelen van de bestelling!
Maar waarom dan ook meteen helemaal geen nieuwsbrief meer ??want dat excuus van jullie dat die in het najaar minder word verstuurd slaat nergens op ,daarbij ik krijg niks meer.
En misschien een tip voor jullie als dit zo een probleem is ,breng je klant er van op de hoogte dat jullie "achteraf betalen" afsluiten als er volgens jullie teveel terug word gestuurd ,voordat je dit meteen zonder reactie doet.

Reageer op deze review

Slechte klantenservice bonprix!

Slechte klantbehandeling van Steven de Vries van bonprix! Als goede en vaste klant ben ik zeer teleurgesteld in de afhandeling! Jammer, gemiste kans om mij als bonprix klant te behouden en het probleem op te lossen!

Antwoord klantenservice

Beste Caroline, wat vervelend dat je vraag nog niet volledig werd beantwoord. Als je een e-mail met je gegevens stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zoeken we een oplossing. Het team van bonprix

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloos bedrijf

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloos, eerst moet je tig keer bellen omdat je huisnummer verkeerd gepakt word. Je zet in de nacht je wekker omdat PostNL dan sorteert en je dan bezorgmoment kunt wijzigen. Vervolgens bestel je een leuke tas, levertijd 2 weken. Na een week niks ontvangen, wel aangemeld maar niet bij PostNL. Krijg je na dik een week bericht dat er iets is fout gegaan. Zending is beschadigd en word opnieuw geleverd. Maaaar.. de tas is uitverkocht!! Dus ik mag drie weken gaan wachten tot ik de tas kan ontvangen. Daar ga ik niet mee akkoord, door alle problemen die ik al heb gehad met bonprix en ik ga geen maand wachten. Ik heb de tas tot mijn spijt maar geannuleerd, en ik zal hier niet weer bestellen en raad het zeker niemand aan. Wat belachelijk.

Antwoord klantenservice

Wat vervelend, Daisy! Kun je een e-mail met je gegevens sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? We zoeken dan een oplossing. Het team van bonprix

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Klacht boekhouding bonprix

Beoordeling 
 
1.0

Bestelling gedaan ideal betaald,twee weken terug , krijg deze niet opgestuurd vanwege aanmaningskosten 2018 ? Ik vraag een openstaande postenlijst aan (klantenservice) kan niemand rechtstreeks benaderen wat alles bemoeilijkt. Ik krijg geen inzage opgestuurd , zo kan ik dus niet kijken op welke factuur de 40 euro betrekking heeft ? Raar toch , je betaalt want anders ...
Schandalig gelukkig weet ik hoe hier mee om te gaan. Dat is nl ik laat het hiet niet bij zitten. De Nab Apeldoorn hierin op de hoogte gesteld , mag dit zomaar??? Betalen , maar waar heeft het betrekking op???? Facturen zijn correct betaald 2018 , enkele retouren misschien niet goed verwerkt in jullie goed werkende systeem. Het is zakelijk niet correct, zo ga je niet met je klanten om. Groots gebaar zou zijn , stuur mijn betaalde bestelling op, en boek aanmaningskosten af op boekjaar 2018!!!!!!

Antwoord klantenservice

Wat een vervelende situatie, Bianca. Graag zoeken we een oplossing. Daarvoor vragen we je vriendelijk een e-mail met je gegevens te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het team van bonprix

BV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

oplichters

Beoordeling 
 
1.0

oplichters eerste klas. Bij retouren ben je verplicht alles te vergoeden. Echter denk bonprix boven de wet te staan. Onder de noemer "verwerkingskosten" proberen ze als nog de verzendkosten vergoed te krijgen. Dat zo een oplichters zo een bekende naam heeft..... gelukkig staat het internet vol maar dan ook letterlijk vol over dit achtelijk bedrijf. Ik denk dat ze al veeeeeeeel klanten zijn kwijt geraakt.

Antwoord klantenservice

Beste Pascal, de kosten van €4,95 worden enkel berekend bij een volledige retour via PostNL. Bij een retour via een ander bedrijf worden deze kosten niet berekend. Ook worden geen kosten berekend voor een gedeeltelijke retour. Het team van bonprix

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Pascal op 17 Juli 2020

Maakt helemaal niets uit of het wel of niet word gedaan via postnl. Jullie doen dingen die niet mogen!!! Maar ja internet staat vol met klachten over jullie met dingen die jullie niet mogen doen. Oplichters zijn jullie.

Reageer op deze review

Prima levering

Beoordeling 
 
8.0

Op dinsdag schoenen besteld, met in mijn achterhoofd de slechte revieuws. Toch heb ik een goede ervaringen met BONPRIX, op donderdag dezelfde week netjes thuis bezorgd zoals omschreven stond.

Antwoord klantenservice

Wat fijn om te horen dat de bestelling goed is verlopen, Barbare. Een fijne zomer gewenst! Het team van bonprix

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

pascal op 17 Juli 2020

wacht maar tot je vaker besteld. Kom je er wel achter waarom er zoveel slechte reviews zijn over dit achtelijk bedrijf

Reageer op deze review

Slechte site en doei verzendkosten.

Beoordeling 
 
2.0

Ik had iets besteld denken dat het 3 dagen later zou komen als beloofd, vervolgens krijg ik 2 dagen later een mail dat men bestelling van die dag pas over 3 weken komt. Vervolgens bel ik met de service. Daar werd gezegd ja pas na 48 uur van de betaling weten wij of het op voorraad is. Dit vind ik zeer vreemd, want bij andere sites heb ik nooit dit probleem. Daarnaast als ik het artiekel nu annuleer kan ik ook nog niet eens men verzendkosten terug krijgen. Dus nu lekker 5 euro voor niets aan deze kut site betaald. Dankje bonprix....

Antwoord klantenservice

Beste Lisa, ik kan me voorstellen dazt je je verheugd hebt op je bestelling. We zoeken graag een oplossing. Kan je een e-mail sturen met je klantnummer en een korte uitleg? Ons e-mailadres is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het team van bonprix.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Allerslechtste service OOIT

Beoordeling 
 
1.0

Bestelling gedaan bij bonprix, 2 badkamerkasten. Direct leverbaar stond er op de pagina. Na betaling blijkt 1 kast in nalevering van 3 weken te staan. Op zich geen probleem als de ander wel op tijd komt. Deze kwam 2-3 dagen later, kapot aan.
Na contact met de klantenservice afgesproken deze donderdag op te laten halen, een nieuwe was besteld. Zou echter wel 2-3 weken duren.
Vanmorgen besloten dat ik het te lang vond duren, en heb ik gebeld om te annuleren. Dit ging niet werd mij verteld omdat de bestelling al in behandeling is. Ik zeg "maar ik heb 14 dagen wettelijk bedenktijd, de kasten staan beiden in nalevering van 2-3 weken, dus u kunt dat toch gewoon annuleren?" Dit was niet mogelijk, ik kan de kasten bij bezorging aan de deur weigeren over 2-3 weken en daarna mijn geld retour ontvangen.
Dit is echt helemaal niet volgens het herroepingsrecht in mijn optiek, ik vind dit ronduit belachelijk!

Antwoord klantenservice

Beste Bianca, graag zoeken wij met spoed een oplossing. Daarvoor vragen wij u vriendelijk een e-mail met uw gegevens te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het team van bonprix

BW
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bestel nooit bij Bonprix!

Beoordeling 
 
2.3

Bestel nooit bij Bonprix! Contact is waardeloos, service nog minder. Levering veel te laat.

Eind april heb ik een bestelling gedaan. Ik heb voor mijn vader wat kleding besteld zodat hij op mijn bruiloft in nieuwe kleding zou kunnen komen. Besteltijd was toen volgens de website twee weken door corona. Als dat inderdaad zo was geweest had ik daar vrede mee gehad, maar tot mijn verbazing was de bestelling pas op 13 mei verwerkt en moest het daarna nog door het hele bestelproces. De bestelling is dus niet op tijd gekomen, en kwam pas na mijn bruiloft. Via de klantenservice (formulier op website) aangegeven op 14 mei dat als de bestelling niet die week verzonden kon worden, ik er vanaf zag omdat het niet meer op tijd zou komen voor mijn bruiloft. Ik heb hier nooit reactie op gehad en helaas is het geheel toch nog verzonden (te laat). Ik heb dus het geheel weer terug gestuurd en daarom moet ik nu verzendkosten betalen voor iets wat ik geannuleerd heb. Inmiddels is de retourzending alweer 3 weken geleden gedaan en nog steeds heb ik niet al het geld terug op mijn rekening! Van een aantal kledingstukken wel en van andere niet. Nu maar weer een bericht gestuurd, hoop dat ik nu wel antwoord krijg. Service is echt ver te zoeken bij BonPrix. Ik bestel hier nooit weer iets en zou het ook niemand aanraden! Inmiddels in ieder geval mijn familie en vriendenkring gezegd dat ze hier nooit iets moeten bestellen.

Antwoord klantenservice

Wat een vervelende situatie, Sabine. Graag brengen we dit voor je in orde. Kun je een e-mail met je gegevens sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Het team van bonprix

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Bonprix informatie

Foto's

thumbnail_DSC_0056
thumbnail_DSC_0060
thumbnail_DSC_0061

Algemene informatie

Merken
  • BPC
  • BPC Selection
  • Bodyflirt
  • Rainbow
  • John Baner
Productgroepen
  • sportkleding
  • kinderkleding
  • kinderschoenen
  • Wonen
  • Damesschoenen
  • Herenschoenen
  • dameskleding
  • lingerie
  • herenkleding
  • badmode
Levertijd
2 werkdagen
Verzendkosten
€ 4,95 per bestelling
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • acceptgiro
Telefoonnummer
0900-1903 (0,15€/min.). Maandag t/m zondag doorlopend (24/7).