Bonprix
0   2  

www.bonprix.nl
 
3.2 (146)
Bonprix ervaringen

Bonprix spreekt met haar moderne, veelzijdige mode voor dames, heren en kinderen voor voordelige prijzen een groot publiek aan. Het motto van Bonprix is "alle maten één prijs" en dat is voordelig wanneer u op zoekt naar grotere maten, die elders vaak duurder zijn. Naast kleding vind je op Bonprix.nl ook een gevarieerd assortiment op het gebied van wonen, zoals gordijnen, meubels en woonaccessoires.

Wat is uw ervaring met Bonprix? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die op Bonprix.nl hebben besteld? Hieronder kunt u een groot aantal Bonprix reviews lezen.

146 Bonprix reviews

 
(9)
 
(5)
 
(18)
 
(27)
 
(95)
Beoordeling 
 
3.2
 
3.7
 
3.1
 
2.0
 
3.9
Bekijk alle reviews
Review van spronk
Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
2.0

prijzen verschil

Let op bij bon prix met bestellen uit het boekje op de site , de site is een paar euro duurde dan via de telefoon .
Dat is in mijn ogen bedrog.

Antwoord klantenservice

Beste spronk, onze prijzen kunnen inderdaad verschillen en variëren. Artikelen kunnen ook goedkoper zijn in de webshop. Omdat u altijd recht hebt op de laagste prijs wordt het prijsverschil afgeboekt wanneer u binnen tien dagen na ontvangst een lagere prijs signaleert. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Chantal
Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Slechte service

Lastige site en slechte service.
In de vakantie periode meteen 10 euro opgeteld bij factuur. Over gemaild (het scheelde echt 1 dag) maar zo werkte ze en daar veranderen ze niets aan. Het product zelf was ook niet goed maar natuurlijk wel moeten dragen op vakantie. Uiteraard had ik het ruim op tijd besteld om te kunnen testen/proberen maar de 48 uurs service duurde veeeeel langer. Ik was letterlijk net op tijd om het mee te nemen op vakantie.

Ik koop hier nooit meer iets.

Antwoord klantenservice

Beste Chantal, u geeft aan een aanmaning te hebben ontvangen. Bij betaling na ontvangst hebt u tot tien dagen na ontvangst de tijd om uw factuur te voldoen. Bij uitblijvende betaling wordt na diverse herinneringen na 7 weken een bedrag van € 10,00 aanmaningskosten in rekening gebracht. Mocht u desondanks een goede reden hebben gehad deze termijn te overschrijden, dan kunt u ons hierover te allen tijde contacteren. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Janneke
Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
8.0

Slechte service

Latere levering dan ze beloven. Of ze leveren een deel. Maar het allerslechtste vind ik dat je eerst achteraf mag betalen en daarna opeens niet meer. En als je vraagt wat de reden is, krijg je na lang wachten, een super vaag nietszeggend antwoord. Gezien de ervaringen van anderen, ga ik me er nooit bij Bonprix vooraf betalen. Echt super slecht!

Antwoord klantenservice

Beste Janneke, doordat er een verschil bestaat van 48 uur tussen de virtuele en de werkelijke voorraad komt het soms voor dat artikelen die als beschikbaar worden bevestigd bij het inpakken uitverkocht blijken te zijn.
Ook is het helaas technisch niet altijd mogelijk om in de bevestigende e-mail onderscheid te maken tussen direct beschikbare- en beschikbare artikelen met een vertraagde levertijd.
Mijn excuses voor het ongemak.
Kan je een e-mail sturen met je klantummer of postcode en huisnummer en een korte uitleg? Je dossier wordt dan nagekeken. Ons e-mailadres is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het team van bonprix.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Jolanda
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Niet leveren

Een kastje besteld staat leveri g 2 3 dagen u krijgt een track en trace .Nou die krijg je ook met melding artikel aangemeld maar nog niet geleverd.leuk even gebeld met bo nprix ja mevrouw het is een groot artikel en die worden pas over 3 weken verzonden.vermeld dan niet 2 3 dagen .hopelijk komt het dan wel heb zeer slechte reviews gelezen dus vingers crust

Antwoord klantenservice

Beste Jolanda, grote artikelen hebben een andere levertijd. Dit is terug te vinden via de volgende link: https://bit.ly/2w0vgbu. Mijn excuses voor het ongemak. Kan je een e-mail sturen met je klantummer of postcode en huisnummer en een korte uitleg? Je dossier wordt dan nagekeken. Ons e-mailadres is: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het team van bonprix.

Was deze beoordeling nuttig? 

Jolanda op 20 Augustus 2018

Inmiddels is het kastje bezorgd in goede staat bedankt

Reageer op deze review
Review van Denise
Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
1.0

Waardeloze gang van zaken

23 juli voor het eerst een bestelling bij Bon Prix gedaan. De 48 uurs service sprak me aan aangezien ik op zeer korte termijn iets nodig had. Ik heb toen 5 artikelen besteld (allemaal op voorraad), waarvan uiteindelijk drie artikelen vertraagd bleken te zijn. Ik kreeg de artikelen per stuk bezorgd en heb het laatste artikel inmiddels nog steeds niet ontvangen. (De ene keer schijnt dit artikel vertraagd te zijn, de andere keer staat aangegeven dat het vermist is).

Vervolgens wilde ik drie van mijn ontvangen artikelen retour sturen. Echter werkte de site niet goed en kon ik niet alle artikelen als retour aanmelden. Hiervoor gebeld naar de klantenservice en vandaag (maandag 16 juli) zouden alle artikelen opgehaald worden. Ik verwachtte een mail te krijgen met een tijdvak, zodat ik ongeveer zou weten wanneer het opgehaald zou worden. Ik kreeg echter helemaal niks. Ik ben hier de hele dag voor thuisgebleven en heb net maar eens gebeld naar de klantenservice of ze konden zien of de chauffeur nog zou komen. Vervolgens krijg ik te horen dat ze op maandag nooit langskomen! Ronduit belachelijk dat deze dag wel tussen de mogelijkheden stond aangegeven op de site.

Dit was mijn eerste en tegelijkertijd ook mijn laatste bestelling bij jullie. Ik heb werkelijk waar nog nooit zulke slechte ervaringen met een bedrijf gehad! Ik raad dan ook niemand aan om hier iets te bestellen. Echt te waardeloos voor woorden.

Met vriendelijke groet,

Denise




Antwoord klantenservice

Beste Denise, onze excuses voor de vertraging van uw levering. Retourzendingen worden uitgevoerd door onze partner PostNL, die ons helaas niet de mogelijkheid biedt een exact tijdvak aan te geven inzake de retourafspraak. Het is ook mogelijk uw retourzending af te geven in een afhaalpunt van PostNL. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Liwia
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

never again

Never again. Everything is fine until you need to contact them for any reason. They do not have a proper customer service, you can call 100 times and send 100 emails, if they don't know the answer, they will simply ignore you. They let me down 3 times and I am done. Once, I learned the hard way that they only have 6 months warranty on their even most expensive products (spent almost a 100 euro on a jacket that served me one season), second time, I might have filled in the wrong address, but despite my calls and emails, my package was never resent to me, and the third time, I reordered the package myself, paid another delivery, checked the address 100 times, they still sent it to the wrong one, again no calls or emails resulted in either resending the package to me or receiving the delivery costs back, since this time, it was for sure their mistake to put the wrong label, even the email confirming the order had the right sending address, somehow they still sent it to the wrong one (which I noticed when I tried to track the package). Not mentioning the costs for the phone calls and wasted time waiting on the line, reordering things and contacting them overall. NEVER AGAIN. Bonprix doesn't care for its customers.

Antwoord klantenservice

Hi Liwia, sorry to hear a problem occured with the delivery address. You can always contact us by sending an e-mail to Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., so that we can look into the problem ans find its solution. The warranty delay is six months. The bonprix team

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Th. Kloosterboer
Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Bonprix, eens maar nooit weer.

Wat een waardeloos bedrijf!
Bestelling geplaatst zou een dag later geleverd worden maar niet heus, ik heb er zes weken op moeten wachten.
Toen het dan eindelijk kwam bleek de maat niet goed te zijn en heb ik de bestelling geretourneerd.
Toen begon de ellende pas echt.
Via Track and trace bewijs dat de post op 16 juni het pakketje afgeleverd heeft in Zwolle, maar geld NOG STEEDS NIET terug.
Gebeld, maar het pakketje blijkt onvindbaar dus.......mag ik brieven schrijven, kopieën maken en hun probleem oplossen.
Dit is zo ongeveer het meest waardeloze internetbedrijf waar ik ooit wat besteld heb en zal dat in de toekomst ook nooit weer doen.
Bedankt Bonprix voor NIETS>



Antwoord klantenservice

Beste Th. Kloosterboer, onze excuses voor de vertraging van uw pakket en uw retourzending. Graag zoeken wij met spoed een oplossing. Daarvoor vragen wij u vriendelijk een e-mail te sturen met uw gegevens naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 

Th. Kloosterboer op 05 Juli 2018

De email MET gegevens is gisteren al verstuurd dus deze mail is overbodig.
Wat ik wel uit de diverse reactie hier begrijp dat mijn geval niet op zichzelf staat, maar dat meerdere mensen op deze manier van hun geld afgeholpen worden en voor een heel wat groter bedrag dan dat van mij.
Ik kan u verzekeren dat indien dit niet netjes en afdoende opgelost word ik er werk van ga maken en u dan wel terug zie bij de rechtbank.

Reageer op deze review
Review van Jasper
Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
2.0

Administratief slecht

Mijn dochter heeft 3 badpakken besteld. Na bestelling bleek er 1 toch niet op voorraad. Toen er 2 badpakken geleverd werden bleek er een niet besteld badpak tussen te zitten.
Uiteindelijk 1 badpak gehouden en de foutieve teruggestuurd en de 3de die niet vooradig was geannuleerd.
Ben nu al 3 maanden aan het wachten op de terugbetaling van het geannuleerde artikel.
Ook al 3 telefoontjes gepleegd, maar het blijft bij beloften dat het binnenkort wordt opgelost..............Ben benieuwd hoe vaak ik nog moet bellen.

Antwoord klantenservice

Beste Jasper, onze excuses voor dit incident. Wanneer u een e-mail stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zoeken wij met spoed een oplossing. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Tamara Buurman
Beoordeling 
 
2.5
Levering 
 
3.0
Service 
 
2.0

'de jurk zal nooit meer geleverd worden'

Echt de meest on klantvriendelijke winkel die ik heb meegemaakt. Er is nog nooit een pakketje op tijd binnen gekomen en hebben ook nooit melding gemaakt dat het pakketje later zou komen. Daarnaast had ik 2 maanden geleden een jurk besteld voor een bruiloft (ruim op tijd, aangezien de levering nog nooit op tijd was binnen gekomen). Na een maand had ik nog niks gehoord over mijn jurk dus ik maar bellen naar de klantenservice van bonprix. Gelukkig kreeg ik daar al snel (na 25 min...) iemand aan de lijn. Deze persoon kon mij vertellen dat de jurk 'NOOIT' meer geleverd kon worden, dus ik kreeg (gelukkig) nog wel mijn geld terug na een paar dagen. Keek ik een paar dagen later nog eens op de site van bonprix, kon diezelfde jurk gewoon weer besteld worden, deze was alleen wel gelijk een stuk duurder geworden... Dus ik een mail sturen voor een verklaring, maar daar krijg je dus ook geen fatsoenlijk antwoord op. Al met al, ik bestel nooit meer wat bij bonprix.

Antwoord klantenservice

Beste Tamara, onze excuses voor deze onjuiste informatie. Het kan inderdaad in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat artikelen opnieuw in de webshop komen. Wij zullen onze agents hier opnieuw op wijzen. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van MvdA

NIET DOEN! Bedrijf heeft processen niet op orde hierdoor kans geld kwijt raken groot!

VERMIJD DIT BEDRIJF, firma list & bedrog is er niets bij. Op 27 april 2018, 11 artikelen besteld. Na ruim 3 weken wachten hiervan 4 artikelen ontvangen (22 mei). Ik had t-shirts voor mijn vakantie besteld en aangezien deze werden geleverd tijdens mijn vakantie deze teruggestuurd en de rest geannuleerd. Bonprix had inmiddels ook artikelen geannuleerd omdat deze niet meer leverbaar waren. Nu denk je dat je dan je geld terug krijgt, maar nee hoor zelfs niet na inmiddels meerdere telefoontjes. Van de 4 artikelen die ik heb teruggestuurd van 3 artikelen het geld terug gehad. Het 4e zijn zij kwijtgeraakt en dus krijg ik mijn geld niet????? Eh hallo als jullie op 30 mei iets terug ontvangen en dit pas een week later verwerken, ja dan loop je het risico dat er dingen verdwijnen. Dat is echter niet mijn fout!!!
Dus nu zijn we 2 maanden verder en ik heb niets ook mijn geld niet. Excuses blijven ook uit. Doordat dit bedrijf haar processen niet op orde heeft maak je meer kans je bestelling niet te krijgen dan wel. Het krijgen van je bestelling is meer geluk. Als ik het resterende geld niet over een week heb ga ik aangifte doen van internet oplichting. IK BESTEL HIER NOOIT MEER!

Antwoord klantenservice

Beste MvdA, onze excuses voor het ongemak. Wanneer u een e-mail stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zoeken wij met spoed een oplossing. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
  • BPC
  • BPC Selection
  • Bodyflirt
  • Rainbow
  • John Baner
Productgroepen
  • sportkleding
  • kinderkleding
  • kinderschoenen
  • Wonen
  • Damesschoenen
  • Herenschoenen
  • dameskleding
  • lingerie
  • herenkleding
  • badmode
Levertijd
2 werkdagen
Verzendkosten
€ 4,95 per bestelling
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • acceptgiro