Bonprix reviews

www.bonprix.nl
 
3.3 (182)
Bonprix ervaringen

Bonprix spreekt met haar moderne, veelzijdige mode voor dames, heren en kinderen voor voordelige prijzen een groot publiek aan. Het motto van Bonprix is "alle maten één prijs" en dat is voordelig wanneer u op zoekt naar grotere maten, die elders vaak duurder zijn. Naast kleding vind je op Bonprix.nl ook een gevarieerd assortiment op het gebied van wonen, zoals gordijnen, meubels en woonaccessoires.

Wat is uw ervaring met Bonprix? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die op Bonprix.nl hebben besteld? Hieronder kunt u een groot aantal Bonprix reviews lezen.

182 Bonprix reviews

 
(11)
 
(8)
 
(23)
 
(39)
 
(113)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Zeer ontevreden.

Beoordeling 
 
5.8

Helaas, na vele bestellingen die naar tevredenheid gingen, mocht ik een keer iets terug sturen, dan wordt het geld, weliswaar vrij laat, terug gestort. Maar nu had ik een vloerkleed besteld, terug gestuurd en bevestigd gekregen dat het begin november was ontvangen, maar tot op heden heb ik nog steeds mijn geld niet terug gehad. Neem ik daarover contact op dan zegt men dat ik geduld moet hebben. Maar, hoe lang moet ik dan geduld hebben, ondertussen hebben zij het al 2 maanden terug ontvangen. Helaas is mijn tevredenheid over Bonprix hierdoor gedaald naar het nulpunt. Het is dat ik bij service niet kon kiezen voor 0 sterren, want voor deze 'niet service' is 1 ster nog teveel.

Antwoord klantenservice

Beste JM Hols, wat jammer dat de retour niet is verwerkt. Kan je een bericht sturen via Whatsapp of een e-mail? Kan je daarin je klantnummer vermelden en de reden van je bericht? Je dossier zal dan bekeken worden. Ons e-mailadres is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Het team van bonprix.

JH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

JM Hols op 09 Januari 2020

Helaas een rare mail van jullie ontvangen. Nu zou het kleed opeens niet zijn binnen gekomen. Terwijl in een bericht van jullie stond dat het op 9 november bij jullie magazijn in Zwolle binnen was. Als het dan bij jullie intern zoekraakt dan lijkt me dat geen reden om het geld niet terug te storten.

Reageer op deze review

Truien zeer slecht te kwaliteit.

Beoordeling 
 
4.8

Wordt er moedeloos van.heb je een leuk en goedzittende trui.was je vervolgens op 30 graden.en na 1.2 keer wassen.weg trui....ik stuur ze dan gewoon retour.binnen de garantietermijn.vooral de synthetische stoffen.vallen van ellende uit elkaar.als ze meer katoen zouden verwerken in de truien.lpv viscose en polyamide.zou ik minder hoeven retourneren...Ik baal er van.dus ga op zoek naar andere onlinewinkels

Antwoord klantenservice

Beste Linda, wat vervelend dat de trui niet voldeed aan de verwachte kwaliteit. Als je ons een berichtje met je gegevens stuurt kunnen we bekijken of er een probleem is met de fabricatie van het artikel. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Administratie is niet onder controle

Beoordeling 
 
6.5

Op zich tevreden maar administratief klopt er niet veel van. Had 6 jurkjes besteld kreeg ineens een bevestiging dat ik er 5 retour had gestuurd terwijl ik alle jurkjes nog thuis had liggen en ook geen retouren had aangemeld!? Een paar dagen later kreeg ik ook een bevestiging dat ze het laatste jurkje retour hadden ontvangen op dat moment had ik nog steeds alle jurkjes thuis liggen en niks retour gemeld... heel raar verhaal. Toen ik bronprix hierover belde snapten ze het ook niet. Als ik niet gebeld had, had ik 6 jurkjes gratis kunnen houden maar zo zit ik niet in elkaar. Ik hoop voor Bonprix dat dit een incident was

Antwoord klantenservice

Beste A, dat is inderdaad vreemd. Bedankt voor het doorgeven. Kan je een bericht sturen via WhatsApp of een e-mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)? Ik stuur je graag een code die je kan gebruiken voor je volgende bestelling. De code geeft je recht op gratis verzending en 10% korting. Je mag dit bericht meesturen zodat mijn collega weet om welke code het gaat. het team van bonprix.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Word niet op tijd geleverd

Levering 
 
1.0

Op 18 december kleding besteld voor kerst. Op de website stond 'voor 19 december besteld, voor kerst in huis.' Plus 'binnen 48 uur geleverd.' Het is nu 24 december en ik heb nog steeds niks binnen. Gisteren gebeld, na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan, krijg ik een medewerker aan de lijn die mij verteld dat het als het goed is morgen binnenkomt. Nou helemaal niks dus.. nu heb ik niks voor de feestdagen, dus dat is fijn. Ik bestel hier nooit meer.

Antwoord klantenservice

Beste Esther, wat jammer dat je bestelling niet is geleverd binnen 48 uur. Kan je een bericht sturen via WhatsApp of een mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) samen met een korte uitleg? Ik zoek graag een oplossing. Het team van bonprix.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte levering

Beoordeling 
 
3.3

Eerste bestelling bij Bon Prix en meteen ook de laatste keer. Afgelopen week truien besteld die op vrijdag voor kerst binnen zouden zijn. Het is nu maandagavond en ze zijn nog niet eens aangeboden bij PostNL. Leuk als je denkt klaar te zijn voor de Kerst en op de allerlaatste dag voor Kerst nog vrij moet nemen om de stad in te gaan om iets te kopen. Ook op een eerder gezonden mail vanmorgen vroeg wordt niet eens gereageerd. Blame it on Kerstmis, maar dat hadden ze dan meteen aan moeten geven, schandalige service ook dat er niet eens gereageerd wordt .

Antwoord klantenservice

Beste MR, wat jammer dat je bestelling niet op tijd is aangekomen. Ik zoek graag een olossing. Kan je een WhatsApp of een mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) sturen met een korte uitleg? Het team van bonprix.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Niet op voorraad

Bestel je een jurk in het weekend voor donderdag. Kijk je specifiek naar de levertijd. Ja jurk binnen 48 uur te leveren.
De bevestigingsmail geeft aan levering binnen 48 uur. Opgelost. Zou je denken.
Pakket komt dinsdag.
Wat denk je geen jurk. Vertraging van 2-4 weken!!!
Houdt je website bij!!!
Ik bel klantenservice wanneer dan wel komt, misschien nog voor de feestdagen...... nee de jurk is niet op voorraad en ze weten ook niet wanneer het binnen komt.
Nou bedankt voor deze onbetrouwbare dienst.

Antwoord klantenservice

Beste Trudy, wat vervelend dat de bestelde jurk onverwacht in nalevering bleek te zijn. Graag zoeken we een oplossing, daarvoor vragen wij u vriendelijk een e-mail met uw gegevens te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het team van bonprix

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Klant onvriendelijk!

Beoordeling 
 
4.3

Zelfde geval hier. Jaren klant, vorig week iets gekocht en wil zelfde artikel opnieuw kopen is die opeens duurder. Klantenservice gebeld en ze willen niet eens hun best doen om voor zelfde prijs weg te geven. Pas als ik artikel retourneert. Hoe dom is dit, i.p.v. dat ze winst maken en ze 2 artikel de klant verkopen willen ze de 1 terug.

Jammer van al deze jaren dat ik klant ben geweest, had mijn geld beter aan een winkel besteed die wel hun klanten waarderen! Klant is de koning is dus niet bekend bij hun.

Antwoord klantenservice

Beste Asmik, bij een ruiling heb je wel degelijk recht op dezelfde prijs. Als je een e-mail met je gegevens stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. passen we de prijs voor je aan. Het team van bonprix

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Helemaal klaar mee

Beoordeling 
 
1.0

Na vandaag ben ik helemaal klaar met BonPrix.

Na een pop-up melding met de mededeling gratis verzenden bij een minimale bestelwaarde van €60,-. Mijn waarde in het winkelwagentje is ruim €88,-.

Wat een slechte service, telefonisch is het sowieso al een ramp om fatsoenlijk iemand aan de lijn te krijgen.

Vandaag de whatsapp service geprobeerd en dat is nog erger. Vanmiddag om 12.45 het eerste berichtje gestuurd. Dat ik dan even op antwoord moet wachten kan ik volledig begrijpen, maar los de klachten 1 voor 1 op. Nu moest ik voor elk antwoord bijna 2 uur wachten!

16.02 het laatste antwoord gekregen waar ik nog steeds niet mee verder kon. 18.20 nog maar een berichtje erachteraan gestuurd, je raad het al, niemand is meer te bereiken.

Ik vind het erg schandalig dat ze niks meer laten horen, al is het maar om aan te geven dat ze erop terug willen komen.

Voor mij is het nu echt helemaal klaar, ik heb vaker een klacht gehad die eigenlijk niet goed werd opgelost. Maar bij deze is de maat nu vol en ben ik er helemaal klaar mee.

De groeten !

Antwoord klantenservice

Beste Cynthia, wat vervelend dat de kortingscode niet heeft gewerkt. Graag zoeken we met spoed een oplossing. Daarvoor vragen we je vriendelijk een e-mail met je gegevens te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het team van bonprix

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Jasmin op 11 December 2019

Zelfde geval hier. Jaren klant, vorig week iets gekocht en wil zelfde artikel opnieuw kopen is die opeens duurder. Klantenservice gebeld en ze willen niet eens hun best doen om voor zelfde prijs weg te geven. Pas als ik artikel retourneert. Hoe dom is dit, i.p.v. dat ze winst maken en ze 2 artikel de klant verkopen willen ze de 1 terug.

Jammer van al deze jaren dat ik klant ben geweest, had mijn geld beter aan een winkel besteed die wel hun klanten waarderen! Klant is de koning is dus niet bekend bij hun.

Reageer op deze review

Zwangerschapsparka snel kapot

Beoordeling 
 
5.5

Ik heb zwangerschapsparka met Art.nr 91682681 besteld bij bonprix. Nu is na een half jaar gebruik de rits kapot. Bonprix geeft helaas niet thuis wat betreft garantie, maar ik denk dat een jas langer dan een half jaar mee hoort te gaan.

Enige wat me aangeboden is, is 10% korting en gratis verzending.

Ik ben al jaren goede klant en ben niet blij met deze afhandeling.

Voor andere potentiële klanten. Bonprix heeft een hoop producten, maar verwacht geen service of garantie. Mij zijn ze kwijt als klant en ik zal proberen anderen te waarschuwen voor dit bedrijf.

Gr Sanne

Antwoord klantenservice

Beste Sanne, we begrijpen dat dit een vervelende situatie is. De garantietermijn bedraagt zes maanden. We hebben je toch een handreiking willen doen in de vorm van een korting. Als je hiervan gebruik wenst e maken kun je het best een e-mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het team van bonprix

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Leven jullie nog???

Beoordeling 
 
8.5

Waar zijn jullie? Ik heb volgens jullie meerdere rekeningen openstaan ???? VREEMD, want ik heb altijd alles betaald. Die van het incasso bureau komen??? Bij googlen is het bureau failliet !!!!! Graag dit oplossen

Antwoord klantenservice

Hoi Amilia, we kunnen ons voorstellen dat je schrikt van dergelijke aanmaningen. Kun je een e-mail met je gegevens sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? We helpen je hiermee dan graag verder. Het team van bonprix

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Anna op 08 Januari 2020

Ik heb precies hetzelfde! Betaal altijd alles netjes vooraf en nu zou ik ineens betaal achterstand hebben. Heel erg vreemd. Mail adres is onbereikbaar.

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Bonprix informatie

Foto's

thumbnail_DSC_0061
thumbnail_DSC_0056
thumbnail_DSC_0060

Algemene informatie

Merken
  • BPC
  • BPC Selection
  • Bodyflirt
  • Rainbow
  • John Baner
Productgroepen
  • sportkleding
  • kinderkleding
  • kinderschoenen
  • Wonen
  • Damesschoenen
  • Herenschoenen
  • dameskleding
  • lingerie
  • herenkleding
  • badmode
Levertijd
2 werkdagen
Verzendkosten
€ 4,95 per bestelling
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • acceptgiro
Telefoonnummer
0900-1903 (0,15€/min.). Maandag t/m zondag doorlopend (24/7).