Bonprix
0   2  

www.bonprix.nl
 
3.2 (134)
Bonprix ervaringen

Bonprix spreekt met haar moderne, veelzijdige mode voor dames, heren en kinderen voor voordelige prijzen een groot publiek aan. Het motto van Bonprix is "alle maten één prijs" en dat is voordelig wanneer u op zoekt naar grotere maten, die elders vaak duurder zijn. Naast kleding vind je op Bonprix.nl ook een gevarieerd assortiment op het gebied van wonen, zoals gordijnen, meubels en woonaccessoires.

Wat is uw ervaring met Bonprix? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die op Bonprix.nl hebben besteld? Hieronder kunt u een groot aantal Bonprix reviews lezen.

134 beoordelingen over Bonprix

 
(9)
 
(5)
 
(18)
 
(23)
 
(87)
Beoordeling 
 
3.2
 
3.8
 
3.2
 
2.0
 
4.0
Bekijk alle reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Jan
Beoordeling 
 
4.3

Ik bestel nooit meer bij bonprix

Half april 3 korte broeken beateld en betaald. De pasvorm was niet goed dus ik heb ze op 14/4 geretourneerd bij Post.nl , verzendbewijs ontvangen en bewaard. Van post.nl de bevestiging van verzending en de bevestiging van aankomst bij Bonprix ontvangen op 24/4 om 21.30 uur . Tot op heden 22/5 mijn geld nog steeds niet retour . Het pakker zou vermist zijn . Afijn weer alles opgestuurd en nog steed niets ontvangen .
Geen bevestigen van de ontvangen stukken en geen geld retour.
Ik ben heel boos.

Antwoord klantenservice

Beste Jan, onze excuses voor het ongemak. Wanneer u een e-mail stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zoeken wij met spoed een oplossing. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
K.Meul
Beoordeling 
 
4.8

DOE HET NIET!

ROTSLECHT!
Ik heb al wat meegemaakt met online aankopen maar dit is het toppunt! Ik schrijf anders nooit reviews, maar ik hoop anderen te behoeden want ik ben lang niet de enige!

Was al even klant bij Bonprix. Nooit problemen gehad omdat ik altijd betaalde nadat ik de bestelling ontving. De eerste keer dat ik op voorhand betaal niets anders dan miserie! Eerst waren ze mijn bestelling kwijt, heb ik een halve maand op gewacht. Na contact maakte men een nieuwe bestelling op. Blijkbaar waren heel wat items uitverkocht dus moest ik nog eens 3 weken wachten. Na een week of 2 stonden de artikelen weer te koop op de website maar heeft men mijn pakket niet verzonden. Enkele dagen later was het weer uitverkocht. Ik contacteer hen weer, maar via mail deze keer. Mevrouw in kwestie maakte een nieuwe bestelling aan van 1 item (slips) van de hele vorige bestelling (waar ik niet naar vroeg). Er staat opeens op dat ik die moest betalen terwijl ik al betaald had. Ik bel, er word me verzekerd dat ik deze niet zal moeten betalen (nu blijkt opeens wel!) Het saldo dat ik zou moeten terugkrijgen van alle items van de oude bestelling is 46.96 euro, met de nieuwe bestelling erbij is dat 40.97 euro. Maar op mijn profiel staat dat ik maar 34.89 euro terug krijg omdat ze de slips 2 keer verekenden terwijl ik ze maar 1 keer ontving. Ik bel WEER, kost 30 cent per minuut trouwens! Mevrouw aan de lijn deed alsof ik achterlijk was, maar wou eigenlijk zelf geen degelijk rekenwerk doen. Zei me dat als ik de nieuwe bestelling retour dat ik 40.97 euro zal krijgen. Maar men moet mij dan 46.96! Ze zei dat ik de items van de oude bestelling niet meer zou krijgen, ook niet de slips. En dat ik de slips moet retouren om het volledige bedrag van 40.97 (wat 46.96 moet zijn) terug te krijgen. Ik krijg dus niets terug tenzij ik die bestelling retour. Ik ben mijn koel verloren toen ze dit een 3de keer zei zonder echt stap voor stap te luisteren wat er nu juist misgelopen was. Toen ik zei klacht in te dienen was het antwoord: u doet maar. Kortom: IK HEB MIJN 40.97 EURO NIET TERUG NOCH HEB IK MIJN BESTELLING. Ik zit er al van 10/04 op te wachten. Ik ben invalide, ik heb 1 van de 2 nodig. Mijn geld of mijn bestelling. Nu wil ik enkel mijn geld terug aub en een betere opleiding van de klantendienst mag ook wel! Komt dit niet in orde dan overweeg ik verdere stappen te ondernemen! WAARDELOZE KLANTENSERVICE!!! IK WIL MIJN GELD TERUG EN WEL METEEN! 40.97 EURO AUB!

Antwoord klantenservice

Beste K Meul, onze excuses voor dit incident. Wij zoeken graag met spoed een oplossing. Daarvoor vragen wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Erica Hissink
Beoordeling 
 
4.0

1 keer en nooit weer

Voor het eerst wat betsteld bij bonprix kon met mijn PayPal betalen lekker handig en mooi betaalbare grote maken kleding, werd het bezorgt was één top al kapot dus meteen dezelfde dag na een telefoontje terrug gedaan via een ophaalpunt ... volgens ptt was het paket 2 dagen later bezorgt ... en wachten en wachten en wachten maar werkt niet aangepast .. ondertussen via de uitleg de top opnieuw willen bestellen maar moest ik verzendkosten bij betalen terwijl dat niet zo is ... daarna wachten en wachten en geen respons van de klantenservice
en eindelijk berricht dat het ontvangen was zou ik een mail krijgen over de terrugbetaling natuurlijk deze mail nooit gekregen nogmaals aangegeven dat ik de top wil hebben maar zonder verzendkosten en ineens was het geld terrug gestort geen kontact geen mail geen respons op Facebook .. ik vindt de klanten service uitermate slecht en raad dan ook iedereen af om hier wat te kopen, mij zullen ze niet meer zien ga wel naar wat anders opzoek

Antwoord klantenservice

Bste Erica, onze excuses voor dit incident. Door grote drukte is de verwerkingstijd langer dan gebruikelijk. Uiteraard worden de kosten afgeboekt zodra wij uw aanvraag verwerkt hebben. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Ineke Visser
Beoordeling 
 
6.0

Slechte klachtafhandeling door BONPRIX

Ben zeer teleurgesteld in de klachtenafhandeling van BONPRIX. ik heb in februari een longpullover gekocht de zo verhaarde dat ik 2 zwarte broeken niet meer kan dragen. BONPRIX komt niet met een oplossing. Als zij al reageren, dan wordt in een volgende mail weer gezegd dat de “vorige” mail berust op een misverstand. Nu krijg ik weer voor de 3e keer een mail, dat zij het erg druk hebben waardoor zij niet snel op mijn mail kunnen reageren. Ben altijd erg tevreden geweest over BONPRIX, maar nu moet ik mijn mening bijstellen en ik zal niemand aanraden nog bij BONORIX artikelen te bestellen.

Antwoord klantenservice

Beste Ineke, onze excuses voor dit incident. Uiteraard kunt u het artikel retourneren of ruilen onder garantie. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Elena

Bonprix service teleurstellend

Bij Bonprix een zwangerschapsshort besteld. Hij zou binnen 2-4 dagen geleverd worden. Dus ik was erg blij mee omdat hij leverbaar was, aangezien dat ik een gecombineerde zwangerschap heb met hoog risico op vroeg geboorte. Op 21.04.2018 besteld maar vandaag 06.05.2018 de broek nog steeds niet ontvangen. Afgelopen vrijdag met Bonprix gebeld maar volgens hun is de broek niet leverbaar!!! Op 21 april hun gaven aan dat de Zwangerschapsshort wel leverbaar was, vrijdag als je wilde bestelen stond deze wel als leverbaar, vandaag staat ook als leverbaar. Als ik toen correct door Bonprix was geïnformeerd dan had ik wel iets anders besteld en vandaag met mooi weer wel een zwangerschapsshort kunnen dragen. Slechte service van Bonprix en dat is niet voor het eerst!

Antwoord klantenservice

Beste Elena, het spijt me te vernemen dat je je short nog niet hebt ontvangen. De site wordt regelmatig bijgewerkt. kan je een mail sturen met je klantummer of postcode en huisnummer en een korte uitleg? Kan je in het bericht ook het artikelnummer en de besteldatum vermelden? Je dossier wordt dan nagekeken. Mijn excuses voor het ongemak. Ons e-mailadres is: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het team van bonprix.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Wilma
Beoordeling 
 
4.3

Lange levertijd

Bonprix zeg te leveren tussen 2 en 4 werkdagen of soms zelfs binnen 48 uur.ik wacht op een bestelling al een week en hij staat al heel lang op artikel is onderweg.normaal wel tevrden maar nu duurt het wel heel lang.wilde jurk meenemen op vacantie maar ben bang dat ik al weer terug ben voor het pakket is geleverd..is een gemiste kans ??

Besteld product
Antwoord klantenservice

Beste Wilma, als het een nalevering betreft wordt deze binnen drie weken verzonden. de 48-uurslevering is exclusief weekenden en feestdagen. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 

Wilma op 05 Mei 2018

Het is geen nalevering en alles was op voorraad als ik er niet van op aan kan dat het binnen een bepaalde tijd geleverd wordt zal ik toch weer bij Wehkamp moete gaan shoppen.. erg jammer voor Bonprix.

Reageer op deze review
Linda
Beoordeling 
 
1.0

STELLETJE OPLICHTERS ZIJN HET! BESTEL HIER NIET!

Ze zijn een stelletje oplichters!

Ik had 2 schoenen besteld, 1 gehouden 1 terug gestuurd. Ik heb ze bijna 1000 mailtjes gestuurd geen reactie.

En dan krijg ik een reactie, is het dat het pakketje niet gevonden is. Ik heb uiteraard mijn verzendbewijs dus ze kunnen me rug op! Vervolgens krijg ik een formulier die ik moest invullen, uiteindelijk nooit een reactie op gehad. Dan kijk ik net op mijn account, hebben ze nog het lef om aanmaningskosten te berekenen ook! Ik betaal helemaal niets! Ik heb het bewijs dat het geretourneerd is EN ontvangen!

Na recensies gelezen te hebben kwam ik er achter dat ik niet de enige ben. Had ik het maar gelezen voor ik ooit bij ze besteld had!

BESTEL HIER NIET !!!! EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR 2 !

Antwoord klantenservice

Beste Linda, het spijt ons te horen dat uw verloren retour nog niet werd verwerkt. Wanneer u deze stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. verwerken wij deze met spoed. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Remco
Beoordeling 
 
6.8

Vertraging levering

Bestellingen

Sinds een paar dagen is de bestelperiode aangepast naar 2 a vier dagen, nog komt het te laat.
In de tijd dat het 48 uur was, toen hadden ze waardeloze service, ze konden het niet op tijd leveren.

Hierdoor kwamen soms veel bestellingen te laat ondanks ik vaste klant ben bij Bonprix.
Het is jammer dat het iedere keer zo gaat, te laat altijd , nooit binnen de gestelde tijd.
Mensen blijven er voor thuis om op het pakketje te wachten.

Dan stuur je een mail, zegt men lees de verkoop voorwaarden waarmee u akkoord bent gegaan.
Erg jammer dat het zo loopt.

Plus punt is de prijs en de kwaliteit van de producten.
Ik kan zeer tevreden zijn met exclusiviteit van de mooie kleren.


Groet,
Remco

Antwoord klantenservice

Beste Remco, onze excuses voor de vertraging. Dit is het gevolg van een serie feestdagen in diverse Europese landen. We doen er alles aan de levertijd zoveel mogelijk te beperken. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Tanja

OPPASSEN LEVERTIJD KLOPT NIET EN GEEN SERVICE

Vandaag 2 paar ballerina's besteld staat op de site per direct leverbaar. Krijg 's avonds een mailtje dat ze pas over 3 weken leverbaar zijn en dat ze me dan zullen berichten. (ondertussen heb ik wel al betaald) Gereageerd op het mailtje krijg ik een berichtje dat ik via een formulier moet reageren, als ik op het formulier annuleren aanklik staat er dat dat niet kan. Bericht gezonden dat ik vreemde gang van zaken vind en verzoek per direct te annuleren. Krijg als bericht terug dat het druk is en het wel een paar dagen kan duren voordat ze reageren.
Dit beloofd nog een heel lang verhaal te worden.
WAARDELOZE SERVICE NIET OP VOORRAAD

Antwoord klantenservice

Beste Tanja, onze excuses voor de vertraging. Wanneer u een e-mail stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. brengen wij de annulering voor u in orde. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 

Tanja op 28 April 2018

Nu zoals antwoord Bon Prix op deze review annulering verzonden naar betreffende e mail sdres. Krijg ik weer de mail dat het een paar dagen gaat duren...

Reageer op deze review
Linda
Beoordeling 
 
10.0

Artikelen goed maar altijd vertraagd

Ik koop vaak bij Bonprix. Op de site staat levering binnen 48 uur. Echter ontvang ik bij elke bestelling een mail dat mijn zending vertraagd is. Bonprix houd de klant dus voor de gek. Wees gewoon eerlijk over de verwachte levertermijn!

Antwoord klantenservice

Beste Linda, onze excuses voor de vertraging. De 48-uurs levering is exclusief weekenden en feestdagen. Het team van bonprix

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
  • BPC
  • BPC Selection
  • Bodyflirt
  • Rainbow
  • John Baner
Productgroepen
  • sportkleding
  • kinderkleding
  • kinderschoenen
  • Wonen
  • Damesschoenen
  • Herenschoenen
  • dameskleding
  • lingerie
  • herenkleding
  • badmode
Levertijd
2 werkdagen
Verzendkosten
€ 4,95 per bestelling
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • acceptgiro
Telefoonnummer
0900-1903 (0,15€/min.). Maandag t/m zondag doorlopend (24/7).

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien wat de ervaringen van anderen zijn en op basis daarvan bepalen of een webwinkel betrouwbaar. Bekijk bijvoorbeeld de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews of ontdek of Cool Blue betrouwbaar is. Naast reviews vindt u op Reviewspot ook aanvullende informatie over webwinkels, zoals leveringtijd en betaalmogelijkheden. De webwinkels reviews zijn ondergebracht in categorieën, zoals mode (denk aanwehkamp, pabo of amazon). U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse thuisstudie aanbieders, zoals loi opleidingen of Laudiusof reviews over elektronica winkel mediamarkt lezen. En natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Webwinkels kunnen gratis hun website aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Webwinkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van onze review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops voor en door consumenten, u vindt het op Reviewspot.nl - Copyright © 2010 - 2018.