Bonprix

www.bonprix.nl
 
3.2 (148)
Bonprix ervaringen

Bonprix spreekt met haar moderne, veelzijdige mode voor dames, heren en kinderen voor voordelige prijzen een groot publiek aan. Het motto van Bonprix is "alle maten één prijs" en dat is voordelig wanneer u op zoekt naar grotere maten, die elders vaak duurder zijn. Naast kleding vind je op Bonprix.nl ook een gevarieerd assortiment op het gebied van wonen, zoals gordijnen, meubels en woonaccessoires.

Wat is uw ervaring met Bonprix? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die op Bonprix.nl hebben besteld? Hieronder kunt u een groot aantal Bonprix reviews lezen.

Bonprix informatie

Algemene informatie

Merken
  • BPC
  • BPC Selection
  • Bodyflirt
  • Rainbow
  • John Baner
Productgroepen
  • sportkleding
  • kinderkleding
  • kinderschoenen
  • Wonen
  • Damesschoenen
  • Herenschoenen
  • dameskleding
  • lingerie
  • herenkleding
  • badmode
Levertijd
2 werkdagen
Verzendkosten
€ 4,95 per bestelling
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • acceptgiro
Telefoonnummer
0900-1903 (0,15€/min.). Maandag t/m zondag doorlopend (24/7).

148 Bonprix reviews

 
(9)
 
(5)
 
(18)
 
(28)
 
(96)
Beoordeling 
 
3.2
Bestellen 
 
3.7
Levering 
 
3.1
Service 
 
2.0
Prijs 
 
3.9
Bekijk alle reviews
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

IK wacht een jaar op een betaling terug

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Ik ben precies een jaar bezig om geld terug te krijgen van Bonprix. Ik heb met de 2 dames van de klantafdeling keurig de berekening gemaakt, ze hebben het ook doorgegeven aan de financiële afdeling.

Die krijg ik niet te spreken, ook de manager niet. Dus ik kom niet verder.
Tot 4 keer aan toe heeft de financiële afdeling mij benaderd via de email of IK alles op een rijtje wilde zetten.
Natuurlijk heb ik dat gedaan de 1ste keer. Ondanks dat het staat beschreven in mij profiel...dat ik 78,12 terug krijg, heb ik dit nooit ontvangen.

Ik ben niet alleen gefrustreerd, ook de 2 dames van jullie klanten afdeling. Zij begrijpen maar niet waarom de financiële kant hun berichten niet oppakken.

Het is schrijnend om zo met mensen om te gaan. Precies na een jaar wacht ik er nog op!!

Antwoord klantenservice

Beste D.B, dat spijt ons te horen. Wanneer u een e-mail stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ziet de financiële afdeling dit met spoed voor u na. Het team van bonprix

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Opeens een nalevering

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Ik heb bij jullie een jurk besteld voor mijn vriendin om aan te doen bij een bruiloft. Tijdens de bestelling en betaling die ik maandag heb gedaan, gaven jullie aan dat het vrijdag bij mij zou worden bezorgt. Nu krijg ik een mail dat de jurk pas over 3 weken geleverd kan worden... Erg teleurstellend. Dit moet opgelost worden, mijn vriendin is nu ontzettend teleurgesteld dat ze nu opnieuw een andere jurk moet uitzoeken.

Antwoord klantenservice

Beste J, onze excuses voor dit incident. Wanneer u een e-mail met uw gegevens stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zoeken wij met spoed een oplossing. Het team van bonprix

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

prijzen verschil

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
2.0

Let op bij bon prix met bestellen uit het boekje op de site , de site is een paar euro duurde dan via de telefoon .
Dat is in mijn ogen bedrog.

Antwoord klantenservice

Beste spronk, onze prijzen kunnen inderdaad verschillen en variëren. Artikelen kunnen ook goedkoper zijn in de webshop. Omdat u altijd recht hebt op de laagste prijs wordt het prijsverschil afgeboekt wanneer u binnen tien dagen na ontvangst een lagere prijs signaleert. Het team van bonprix

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Lastige site en slechte service.
In de vakantie periode meteen 10 euro opgeteld bij factuur. Over gemaild (het scheelde echt 1 dag) maar zo werkte ze en daar veranderen ze niets aan. Het product zelf was ook niet goed maar natuurlijk wel moeten dragen op vakantie. Uiteraard had ik het ruim op tijd besteld om te kunnen testen/proberen maar de 48 uurs service duurde veeeeel langer. Ik was letterlijk net op tijd om het mee te nemen op vakantie.

Ik koop hier nooit meer iets.

Antwoord klantenservice

Beste Chantal, u geeft aan een aanmaning te hebben ontvangen. Bij betaling na ontvangst hebt u tot tien dagen na ontvangst de tijd om uw factuur te voldoen. Bij uitblijvende betaling wordt na diverse herinneringen na 7 weken een bedrag van € 10,00 aanmaningskosten in rekening gebracht. Mocht u desondanks een goede reden hebben gehad deze termijn te overschrijden, dan kunt u ons hierover te allen tijde contacteren. Het team van bonprix

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
8.0

Latere levering dan ze beloven. Of ze leveren een deel. Maar het allerslechtste vind ik dat je eerst achteraf mag betalen en daarna opeens niet meer. En als je vraagt wat de reden is, krijg je na lang wachten, een super vaag nietszeggend antwoord. Gezien de ervaringen van anderen, ga ik me er nooit bij Bonprix vooraf betalen. Echt super slecht!

Antwoord klantenservice

Beste Janneke, doordat er een verschil bestaat van 48 uur tussen de virtuele en de werkelijke voorraad komt het soms voor dat artikelen die als beschikbaar worden bevestigd bij het inpakken uitverkocht blijken te zijn.
Ook is het helaas technisch niet altijd mogelijk om in de bevestigende e-mail onderscheid te maken tussen direct beschikbare- en beschikbare artikelen met een vertraagde levertijd.
Mijn excuses voor het ongemak.
Kan je een e-mail sturen met je klantummer of postcode en huisnummer en een korte uitleg? Je dossier wordt dan nagekeken. Ons e-mailadres is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het team van bonprix.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Niet leveren

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Een kastje besteld staat leveri g 2 3 dagen u krijgt een track en trace .Nou die krijg je ook met melding artikel aangemeld maar nog niet geleverd.leuk even gebeld met bo nprix ja mevrouw het is een groot artikel en die worden pas over 3 weken verzonden.vermeld dan niet 2 3 dagen .hopelijk komt het dan wel heb zeer slechte reviews gelezen dus vingers crust

Antwoord klantenservice

Beste Jolanda, grote artikelen hebben een andere levertijd. Dit is terug te vinden via de volgende link: https://bit.ly/2w0vgbu. Mijn excuses voor het ongemak. Kan je een e-mail sturen met je klantummer of postcode en huisnummer en een korte uitleg? Je dossier wordt dan nagekeken. Ons e-mailadres is: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het team van bonprix.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Jolanda op 20 Augustus 2018

Inmiddels is het kastje bezorgd in goede staat bedankt

Reageer op deze review

Waardeloze gang van zaken

Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
1.0

23 juli voor het eerst een bestelling bij Bon Prix gedaan. De 48 uurs service sprak me aan aangezien ik op zeer korte termijn iets nodig had. Ik heb toen 5 artikelen besteld (allemaal op voorraad), waarvan uiteindelijk drie artikelen vertraagd bleken te zijn. Ik kreeg de artikelen per stuk bezorgd en heb het laatste artikel inmiddels nog steeds niet ontvangen. (De ene keer schijnt dit artikel vertraagd te zijn, de andere keer staat aangegeven dat het vermist is).

Vervolgens wilde ik drie van mijn ontvangen artikelen retour sturen. Echter werkte de site niet goed en kon ik niet alle artikelen als retour aanmelden. Hiervoor gebeld naar de klantenservice en vandaag (maandag 16 juli) zouden alle artikelen opgehaald worden. Ik verwachtte een mail te krijgen met een tijdvak, zodat ik ongeveer zou weten wanneer het opgehaald zou worden. Ik kreeg echter helemaal niks. Ik ben hier de hele dag voor thuisgebleven en heb net maar eens gebeld naar de klantenservice of ze konden zien of de chauffeur nog zou komen. Vervolgens krijg ik te horen dat ze op maandag nooit langskomen! Ronduit belachelijk dat deze dag wel tussen de mogelijkheden stond aangegeven op de site.

Dit was mijn eerste en tegelijkertijd ook mijn laatste bestelling bij jullie. Ik heb werkelijk waar nog nooit zulke slechte ervaringen met een bedrijf gehad! Ik raad dan ook niemand aan om hier iets te bestellen. Echt te waardeloos voor woorden.

Met vriendelijke groet,

Denise




Antwoord klantenservice

Beste Denise, onze excuses voor de vertraging van uw levering. Retourzendingen worden uitgevoerd door onze partner PostNL, die ons helaas niet de mogelijkheid biedt een exact tijdvak aan te geven inzake de retourafspraak. Het is ook mogelijk uw retourzending af te geven in een afhaalpunt van PostNL. Het team van bonprix

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

never again

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Never again. Everything is fine until you need to contact them for any reason. They do not have a proper customer service, you can call 100 times and send 100 emails, if they don't know the answer, they will simply ignore you. They let me down 3 times and I am done. Once, I learned the hard way that they only have 6 months warranty on their even most expensive products (spent almost a 100 euro on a jacket that served me one season), second time, I might have filled in the wrong address, but despite my calls and emails, my package was never resent to me, and the third time, I reordered the package myself, paid another delivery, checked the address 100 times, they still sent it to the wrong one, again no calls or emails resulted in either resending the package to me or receiving the delivery costs back, since this time, it was for sure their mistake to put the wrong label, even the email confirming the order had the right sending address, somehow they still sent it to the wrong one (which I noticed when I tried to track the package). Not mentioning the costs for the phone calls and wasted time waiting on the line, reordering things and contacting them overall. NEVER AGAIN. Bonprix doesn't care for its customers.

Antwoord klantenservice

Hi Liwia, sorry to hear a problem occured with the delivery address. You can always contact us by sending an e-mail to Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., so that we can look into the problem ans find its solution. The warranty delay is six months. The bonprix team

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bonprix, eens maar nooit weer.

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Wat een waardeloos bedrijf!
Bestelling geplaatst zou een dag later geleverd worden maar niet heus, ik heb er zes weken op moeten wachten.
Toen het dan eindelijk kwam bleek de maat niet goed te zijn en heb ik de bestelling geretourneerd.
Toen begon de ellende pas echt.
Via Track and trace bewijs dat de post op 16 juni het pakketje afgeleverd heeft in Zwolle, maar geld NOG STEEDS NIET terug.
Gebeld, maar het pakketje blijkt onvindbaar dus.......mag ik brieven schrijven, kopieën maken en hun probleem oplossen.
Dit is zo ongeveer het meest waardeloze internetbedrijf waar ik ooit wat besteld heb en zal dat in de toekomst ook nooit weer doen.
Bedankt Bonprix voor NIETS>



Antwoord klantenservice

Beste Th. Kloosterboer, onze excuses voor de vertraging van uw pakket en uw retourzending. Graag zoeken wij met spoed een oplossing. Daarvoor vragen wij u vriendelijk een e-mail te sturen met uw gegevens naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het team van bonprix

TK
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Th. Kloosterboer op 05 Juli 2018

De email MET gegevens is gisteren al verstuurd dus deze mail is overbodig.
Wat ik wel uit de diverse reactie hier begrijp dat mijn geval niet op zichzelf staat, maar dat meerdere mensen op deze manier van hun geld afgeholpen worden en voor een heel wat groter bedrag dan dat van mij.
Ik kan u verzekeren dat indien dit niet netjes en afdoende opgelost word ik er werk van ga maken en u dan wel terug zie bij de rechtbank.

Reageer op deze review

Administratief slecht

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
2.0

Mijn dochter heeft 3 badpakken besteld. Na bestelling bleek er 1 toch niet op voorraad. Toen er 2 badpakken geleverd werden bleek er een niet besteld badpak tussen te zitten.
Uiteindelijk 1 badpak gehouden en de foutieve teruggestuurd en de 3de die niet vooradig was geannuleerd.
Ben nu al 3 maanden aan het wachten op de terugbetaling van het geannuleerde artikel.
Ook al 3 telefoontjes gepleegd, maar het blijft bij beloften dat het binnenkort wordt opgelost..............Ben benieuwd hoe vaak ik nog moet bellen.

Antwoord klantenservice

Beste Jasper, onze excuses voor dit incident. Wanneer u een e-mail stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zoeken wij met spoed een oplossing. Het team van bonprix

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

'de jurk zal nooit meer geleverd worden'

Beoordeling 
 
2.5
Levering 
 
3.0
Service 
 
2.0

Echt de meest on klantvriendelijke winkel die ik heb meegemaakt. Er is nog nooit een pakketje op tijd binnen gekomen en hebben ook nooit melding gemaakt dat het pakketje later zou komen. Daarnaast had ik 2 maanden geleden een jurk besteld voor een bruiloft (ruim op tijd, aangezien de levering nog nooit op tijd was binnen gekomen). Na een maand had ik nog niks gehoord over mijn jurk dus ik maar bellen naar de klantenservice van bonprix. Gelukkig kreeg ik daar al snel (na 25 min...) iemand aan de lijn. Deze persoon kon mij vertellen dat de jurk 'NOOIT' meer geleverd kon worden, dus ik kreeg (gelukkig) nog wel mijn geld terug na een paar dagen. Keek ik een paar dagen later nog eens op de site van bonprix, kon diezelfde jurk gewoon weer besteld worden, deze was alleen wel gelijk een stuk duurder geworden... Dus ik een mail sturen voor een verklaring, maar daar krijg je dus ook geen fatsoenlijk antwoord op. Al met al, ik bestel nooit meer wat bij bonprix.

Antwoord klantenservice

Beste Tamara, onze excuses voor deze onjuiste informatie. Het kan inderdaad in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat artikelen opnieuw in de webshop komen. Wij zullen onze agents hier opnieuw op wijzen. Het team van bonprix

TB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

NIET DOEN! Bedrijf heeft processen niet op orde hierdoor kans geld kwijt raken groot!

VERMIJD DIT BEDRIJF, firma list & bedrog is er niets bij. Op 27 april 2018, 11 artikelen besteld. Na ruim 3 weken wachten hiervan 4 artikelen ontvangen (22 mei). Ik had t-shirts voor mijn vakantie besteld en aangezien deze werden geleverd tijdens mijn vakantie deze teruggestuurd en de rest geannuleerd. Bonprix had inmiddels ook artikelen geannuleerd omdat deze niet meer leverbaar waren. Nu denk je dat je dan je geld terug krijgt, maar nee hoor zelfs niet na inmiddels meerdere telefoontjes. Van de 4 artikelen die ik heb teruggestuurd van 3 artikelen het geld terug gehad. Het 4e zijn zij kwijtgeraakt en dus krijg ik mijn geld niet????? Eh hallo als jullie op 30 mei iets terug ontvangen en dit pas een week later verwerken, ja dan loop je het risico dat er dingen verdwijnen. Dat is echter niet mijn fout!!!
Dus nu zijn we 2 maanden verder en ik heb niets ook mijn geld niet. Excuses blijven ook uit. Doordat dit bedrijf haar processen niet op orde heeft maak je meer kans je bestelling niet te krijgen dan wel. Het krijgen van je bestelling is meer geluk. Als ik het resterende geld niet over een week heb ga ik aangifte doen van internet oplichting. IK BESTEL HIER NOOIT MEER!

Antwoord klantenservice

Beste MvdA, onze excuses voor het ongemak. Wanneer u een e-mail stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zoeken wij met spoed een oplossing. Het team van bonprix

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bonprix heeft zaken kennelijk niet op orde

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Op 21 maart jl. voor het eerst iets besteld bij Bonprix, betaald en vervolgens bericht ontvangen dat het product niet meer geleverd kon worden. Toen geld terug gehad.
Op 30 maart jl. opnieuw bestelling geplaatst, bij het artikel stond "levering binnen 2 tot 4 dagen". Vervolgens bericht ontvangen dat het artikel in "nalevering" was en dat het ongeveer 3 weken zou duren voordat het product geleverd zou worden.
Inmiddels zijn er ruim 6 weken verstreken en nog steeds staat "het product in nalevering". Via de klantenservice verschillende berichtjes gestuurd en als antwoord krijg je dan "door drukte kan het een paar dagen duren voordat wij u een reactie geven, u hoeft geen tweede bericht te sturen". Een andere keer krijg je als reactie: "door het enorme succes kan een reactie een paar dagen op zich laten wachten".
Andere reactie: "wij kunnen op dit moment niet aangeven hoe lang de levering op zich laat wachten" .
Ik vind dit onbegrijpelijk. Ik ken geen enkel ander online bedrijf dat zo slecht met haar klanten omgaat. Bonprix heeft haar voorraad systeem niet op orde en ook niet voldoende mensen in de backoffice om reacties te beantwoorden.
Overigens komen er wel steeds nieuwe aanbiedingen van Bonprix. Het zou beter zijn als Bonprix eerst haar lopende bestellingen afhandelt.

Antwoord klantenservice

Beste Ans, onze excuses voor de vertraging. Wanneer u een e-mail stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zoeken wij met spoed een oplossing. Het team van bonprix

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloos!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bestel regelmatig hier en betaal altijd direct! Nu 2 retourzendingen gedaan die zij hebben ontvangen en ik wacht nog steeds op mijn geld! Op e-mails word laconiek gereageerd met telkens hetzelfde verhaal, wegens drukte... Blahhhh blahhhh blahhhh . Ben hier helemaal klaar mee, ze kunnen de drukte niet aan? Maar wel de bestellingen? Huh? Waardeloos dus! Tijd voor het programma KASSA, lijkt me een goede reclame voor Bonprix!!!

Besteld product
Antwoord klantenservice

Beste Yvonne, de verwerkingstijd van een retourzending is ongeveer twee weken, de terugbetaling wordt de volgende werkdag klaargezet. Het team van bonprix

Y
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bonprix misleidt klanten

Service 
 
1.0

Ontzettend slechte service en misleidende informatie op de website. Al een aantal keren gehad dat er stond dat producten op voorraad waren. Dit staat dan bij het product, in de winkelwagen én in de bevestigingsmail en vervolgens krijg je doodleuk een bericht dat het toch niet op voorraad is en het 3 (!!!) weken duurt. Dit is gewoon pure misleiding, want als ik dat had geweten had ik nooit besteld. Dit is nu al een paar keer voorgekomen, te vaak om toeval te zijn. Als je er naar vraagt komen ze aan met dat de voorraad nog niet gesynchroniseerd was. We leven in 2018, zat mogelijkheden om real time voorraad bij te houden. Zeker voor zo'n grote organisatie als Bonprix. Overigens staat er op de website nog steeds 2-4 dagen levertijd bij het product. Leg dat maar eens uit...

Service is om te huilen. Reactiesnelheid is te traag voor woorden en voor je daadwerkelijk inhoudelijk een antwoord krijg waar je wat mee kunt ben je ook weer een paar berichten verder. Aangezien je met een beetje mazzel 1 reactie per dag krijgt kun je je voorstellen dat een zinnig antwoord soms een week op zich laat wachten.

Alles is ook nog zo ouderwets en omslachtig. Ze maken van hun probleem jouw probleem. Pakketje kwijt? Of je even een formulier wil uitprinten, invullen en ondertekenen, inscannen en op wil sturen. Wederom: we leven in 2018. Daar zijn online oplossingen voor. Zonder formulier ook geen hulp, succes ermee.

Na de laatste keer had ik beter moeten weten maar zag zo'n leuke aanbieding... toch weer ingetrapt. Spijt! Bestel hier NOOIT meer!! En Bonprix - ga je schamen. Klanten misleiden is echt niet ok.

Antwoord klantenservice

Beste Kaylee, onze excuses voor het ongemak. We doen er momenteel alles aan de voorraad weer actueel te krijgen. In geval van een verloren pakket of verloren retour hebben wij een schriftelijke verklaring nodig, dit kan uiteraard ook per e-mail. Het team van bonprix

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Kaylee op 31 Mei 2018

Ik heb vrij weinig aan excuses. Dit is de zoveelste keer en ik ben blijkbaar niet de enige. Dat betekent dat er structureel iets mis is met jullie bedrijfsvoering én dat jullie het prima vinden om klanten te blijven voorliegen. Het wordt tijd dat hier eens melding van gemaakt wordt bij een aantal instanties.

Reageer op deze review

Betalingsherinnering

Betalingsherinnering ontv. e.e.a. uitgelegd dat het bedrag reeds was overgemaakt dd. 16-05-2018, via de ING Bank.
Voordat jullie zoiets ondernemen adviseer ik u eerst de RABO te raadplegen, daar ligt waarschijnlijk de oorzaak. IK voel mij als goede klant en goed van betalen (kunt u zelf nakijken) zwaar voor het blok gezet en voel mij zwaar beledigd. Dat ik nog klant zal blijven heeft mij zeer aan het twijfelen gezet!!!!!!!! U wordt bij deze bedankt.

Antwoord klantenservice

Beste H H Stam van Braam, het spijt ons te horen dat uw betaling niet werd geregistreerd. Helaas kan dit soms voorkomen, bijvoorbeeld vanwege een menselijke tiffout of een technische storing. U kunt ons te allen tijde contacteren, zodat we met spoed een oplossing kunnen zoeken. Het team van bonprix

HS
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

ontevreden over retourneren

Meerder malen heb ik wat kleding besteld en tot nu toe wel tevreden , snel geleverd en zonder problemen.

Voor het eerst heb ik nu een totale bestelling geretourneerd en ben in het geheel niet tevreden over het feit dat je dan ruim een maand op je geld moet wachten. 24 april is het pakket door mij afgegeven en het zou volgens Bonprix dan pas 24 mei bij hen binnen zijn . Het bedrag 149 euro zouden ze dan vandaag naar me overmaken.. het belemmert me zeker om in de toekomst nog iets te bestellen .


Antwoord klantenservice

Beste Carla, onze excuses voor deze uitzonderlijke vertraging. De gebruikelijke verwerkingstijd is twee weken. Het team van bonprix

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Yvonne op 03 Juni 2018

Helemaal gelijk, ook ik wacht op 2 retourzendingen! Te gek voor woorden, telkens een excuus mail met hetzelfde riedeltje. Wegens drukte blah blah blah... Maar niet te druk om bestellingen te ontvangen? Wel te druk om terugbetalingen te doen. Ben hier ook helemaal klaar mee.

Reageer op deze review

Ik bestel nooit meer bij bonprix

Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0

Half april 3 korte broeken beateld en betaald. De pasvorm was niet goed dus ik heb ze op 14/4 geretourneerd bij Post.nl , verzendbewijs ontvangen en bewaard. Van post.nl de bevestiging van verzending en de bevestiging van aankomst bij Bonprix ontvangen op 24/4 om 21.30 uur . Tot op heden 22/5 mijn geld nog steeds niet retour . Het pakker zou vermist zijn . Afijn weer alles opgestuurd en nog steed niets ontvangen .
Geen bevestigen van de ontvangen stukken en geen geld retour.
Ik ben heel boos.

Antwoord klantenservice

Beste Jan, onze excuses voor het ongemak. Wanneer u een e-mail stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zoeken wij met spoed een oplossing. Het team van bonprix

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

DOE HET NIET!

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
9.0

ROTSLECHT!
Ik heb al wat meegemaakt met online aankopen maar dit is het toppunt! Ik schrijf anders nooit reviews, maar ik hoop anderen te behoeden want ik ben lang niet de enige!

Was al even klant bij Bonprix. Nooit problemen gehad omdat ik altijd betaalde nadat ik de bestelling ontving. De eerste keer dat ik op voorhand betaal niets anders dan miserie! Eerst waren ze mijn bestelling kwijt, heb ik een halve maand op gewacht. Na contact maakte men een nieuwe bestelling op. Blijkbaar waren heel wat items uitverkocht dus moest ik nog eens 3 weken wachten. Na een week of 2 stonden de artikelen weer te koop op de website maar heeft men mijn pakket niet verzonden. Enkele dagen later was het weer uitverkocht. Ik contacteer hen weer, maar via mail deze keer. Mevrouw in kwestie maakte een nieuwe bestelling aan van 1 item (slips) van de hele vorige bestelling (waar ik niet naar vroeg). Er staat opeens op dat ik die moest betalen terwijl ik al betaald had. Ik bel, er word me verzekerd dat ik deze niet zal moeten betalen (nu blijkt opeens wel!) Het saldo dat ik zou moeten terugkrijgen van alle items van de oude bestelling is 46.96 euro, met de nieuwe bestelling erbij is dat 40.97 euro. Maar op mijn profiel staat dat ik maar 34.89 euro terug krijg omdat ze de slips 2 keer verekenden terwijl ik ze maar 1 keer ontving. Ik bel WEER, kost 30 cent per minuut trouwens! Mevrouw aan de lijn deed alsof ik achterlijk was, maar wou eigenlijk zelf geen degelijk rekenwerk doen. Zei me dat als ik de nieuwe bestelling retour dat ik 40.97 euro zal krijgen. Maar men moet mij dan 46.96! Ze zei dat ik de items van de oude bestelling niet meer zou krijgen, ook niet de slips. En dat ik de slips moet retouren om het volledige bedrag van 40.97 (wat 46.96 moet zijn) terug te krijgen. Ik krijg dus niets terug tenzij ik die bestelling retour. Ik ben mijn koel verloren toen ze dit een 3de keer zei zonder echt stap voor stap te luisteren wat er nu juist misgelopen was. Toen ik zei klacht in te dienen was het antwoord: u doet maar. Kortom: IK HEB MIJN 40.97 EURO NIET TERUG NOCH HEB IK MIJN BESTELLING. Ik zit er al van 10/04 op te wachten. Ik ben invalide, ik heb 1 van de 2 nodig. Mijn geld of mijn bestelling. Nu wil ik enkel mijn geld terug aub en een betere opleiding van de klantendienst mag ook wel! Komt dit niet in orde dan overweeg ik verdere stappen te ondernemen! WAARDELOZE KLANTENSERVICE!!! IK WIL MIJN GELD TERUG EN WEL METEEN! 40.97 EURO AUB!

Antwoord klantenservice

Beste K Meul, onze excuses voor dit incident. Wij zoeken graag met spoed een oplossing. Daarvoor vragen wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het team van bonprix

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

1 keer en nooit weer

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0

Voor het eerst wat betsteld bij bonprix kon met mijn PayPal betalen lekker handig en mooi betaalbare grote maken kleding, werd het bezorgt was één top al kapot dus meteen dezelfde dag na een telefoontje terrug gedaan via een ophaalpunt ... volgens ptt was het paket 2 dagen later bezorgt ... en wachten en wachten en wachten maar werkt niet aangepast .. ondertussen via de uitleg de top opnieuw willen bestellen maar moest ik verzendkosten bij betalen terwijl dat niet zo is ... daarna wachten en wachten en geen respons van de klantenservice
en eindelijk berricht dat het ontvangen was zou ik een mail krijgen over de terrugbetaling natuurlijk deze mail nooit gekregen nogmaals aangegeven dat ik de top wil hebben maar zonder verzendkosten en ineens was het geld terrug gestort geen kontact geen mail geen respons op Facebook .. ik vindt de klanten service uitermate slecht en raad dan ook iedereen af om hier wat te kopen, mij zullen ze niet meer zien ga wel naar wat anders opzoek

Antwoord klantenservice

Bste Erica, onze excuses voor dit incident. Door grote drukte is de verwerkingstijd langer dan gebruikelijk. Uiteraard worden de kosten afgeboekt zodra wij uw aanvraag verwerkt hebben. Het team van bonprix

EH
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews