Details van de beoordeling

pabo.nl
Erotiek Webshops

Teleurstellend!

Beoordeling 
 
5.8

Onlangs heb ik twee bh's, een jurkje, een slip en een tweetal kousen besteld. Ondanks de vele negatieve verhalen van trage levering was het pakketje bij mij de volgende dan al in huis! Geen gedoe met opnieuw aanbieden, gewoon bij de buren afgeleverd (in neutrale doos), dus daar was ik erg blij mee. Echter, toen ik de doos openmaakte was ik zeer teleurgesteld.
Ik dacht een goede aankoop te hebben gedaan met een aantal mooie artikelen die goed in de afprijzing waren, maar zelfs deze kleinere prijs is het niet waard. Wat een slechte kwaliteit!
De bh is niet goed gevormd, niet mooi gesneden en de beugel steekt aan de ene kant bijna een centimeter uit. Wat een ontzettend slechte kwaliteit. Ook het jurkje was totaal niet wat ik verwacht had. De kousen heb ik niet eens gepast, omdat ik dacht dat daar toch binnen de kortste keren een gat in zou komen. Ik wilde direct van het hele pakket af, wat een vergissing zeg! Helaas kan ik de slip en kousen niet ruilen, ook al heb ik het nimmer gepast en niet eens uit de verpakking gehaald!

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review