PABO.NL

 
5.5 (35)

PABO is een hele grote aanbieder welke spannende artikelen levert. PABO.NL bezorgt dagelijks aan miljoenen consumenten uiteenlopende producten als, kleding, attributen en films. PABO is actief in 9 Europese landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in de provincie Zeeland. Vanuit hun distributiecenter aldaar levert PABO.NL iedere dag haar orders uit aan de Nederlandse bevolking.

Pabo.nl Aanbiedingen?

Pabo.nl heeft vaak leuke unieke acties zoals een cadeautje bij uw bestelling. U kunt kijken wat de huidige actie is bij het doen van een bestelling op PABO online shop.  Naast de webwinkel waar men producten online kan bestellen is PABO ook bekend van hun uitgebreide PABO catalogus. Men kan eenvoudig op Pabo.nl de catalogus aanvragen waarna deze binnen enkele dagen wordt thuisbezorgd. De webshop ziet er duidelijk en overzichtelijk uit en biedt voor ieder wat wils. Een andere grote speler in deze markt is Christine le Duc. bekijk hier Christine le Duc reviews.

PABO.NL ervaringen

35 reviews voor PABO.NL

 
(8)
 
(8)
 
(3)
 
(7)
 
(11)
Gemiddeld 
 
5.5
 
5.9
 
5.1
 
4.8
 
6.0
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Levering
Service
Prijs
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Gemiddeld 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

slecht leveren, niet luisteren

Via vakantieveiling.nl een kortingsbonnetje gekocht, mezelf over de drempel gezet en een speeltje voor mezelf besteld. Af laten leveren bij een DHL-parcel oppikpunt want thuis laten afleveren leek me niet zo'n goed idee. Tot zo ver zo goed. Netjes bericht dat het pakketje was verzonden en werd ook mooi op tijd afgeleverd. Pakje opgehaald, er bleek iets in te zitten wat ik niet had besteld. Melding gedaan en pakje terugsturen. Dat kan anoniem volgens de website. Niet dus, het DHL-parcelpunt wil alle details. Waar moet het naar toe en wie ben ik. NAW, geboortedatum, telefoonnr en emailadres wil ze weten. 2 Dagen later telefoon van Pabo, er wordt een nieuwe opgestuurd. Naar het huisadres... Dat wil ik niet. Met heel veel heen en weer bellen en mopperen (het kan niet anders, het is al verstuurd, ze heeft pauze, enz.) wordt het pakje onderschept en gaat retour Pabo. Een week later, mail van Pabo. Waar moet geretourneerde pakje naar toe, naar een DHL-parcelpunt dus. Nee hoor, ondanks alle moeite en uitleg wordt het pakje naar mijn huisadres gestuurd. Gelukkig ben ik op moment van afleveren thuis en kan ik 'm net voor mijn kinderen bij de deur zijn, zelf aanpakken. Geen goede ervaring dus met Pabo.nl, de kans dat ik er opnieuw iets bestel is vrijwel nul.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo op Maart 06, 2017

Hallo Joris,

We hebben vanochtend gereageerd op je review op Trustpilot met de vraag of je ons een email met je klantgegevens en de gegevens van de betreffende parcelshop toe wilt sturen. De retourcode PPO is voldoende voor DHL en verdere gegevens van de ontvanger hebben zij niet nodig.

Zodra we je email ontvangen zoeken we ook uit waarom je pakket naar het verkeerde adres verzonden is.

We zien je email graag tegemoet op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Joris op Maart 20, 2017

Beste Tessa, zo ging het aan de telefoon en met de mail ook, opnieuw indienen en dan komt het goed. Niet dus. Goed dat jullie proberen te verbeteren maar ik laat het hierbij.

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Zeer slechte klantenservice

Zelden heb ik zo'n slechte klantenservice meegemaakt als bij PABO. En als ik zo de reviews doorlees regent het klachten over de klantenservice van PABO. Het gaat in dit geval om de verleidingsbon. Had ik cadeau gekregen. Op de bon staat geen enkele datum wat verplicht is als er een bepaalde geldigheidstijd aan zit. Overigens zou je dat zonder meer al moeten doen als service baar je klanten want je weet niet wanneer degene de bon heeft gekocht en het is duidelijk altijd voor iemand anders. Zeker niet je klanten verwijzen naar algemene voorwaarden. Als je een cadeautje krijgt ga je niet eerst de algemene voorwaarden doorlezen. Overigens vond ik daar ook nergens een datum. Er staat ook niet op de bon dat je een vakje moet wegschrappen (zijn we hier bezig met lootjes of een cadeaubon?). Maar PABO houdt gewoon voet bij stuk. Wat een klantenservice!!!

Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo.nl op Januari 16, 2017

Beste Marijke,

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Ik heb je reeds een mail gestuurd hierover. Helaas was het niet mogelijk dit afgelopen vrijdag al op te lossen.
Maar inmiddels hebben we dit voor je opgelost.

We hopen dit naar je tevredenheid te hebben afgehandeld.


Met vriendelijke groet,

Wendy
Webcare Team Pabo.nl

pabo.nl op Januari 16, 2017

Beste Marijke,

Excuses voor het ongemak.

Ik had dit graag afgelopen vrijdag al voor je opgelost, dit was helaas niet meer mogelijk.
Inmiddels is dit voor je opgelost en heb ik je hierover al gemaild.

Ik hoop dit naar je tevredenheid te hebben afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Wendy
Webcare Team Pabo.nl

Marijke op Januari 23, 2017

De klacht is inmiddels naar volle tevredenheid opgelost! Vriendelijke groet

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.5
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Slecht service

i bought an item and after couple days i got nothing and i have contacted the service , they told me they are renewing magazine and my item will take longer to deliver, fine no problem , after couple days still nothing , and I sent email and they said my item is being sent and I should get email of tracking information , sill nothing , waited couple days and sent new email and again I get same ( automatic ) email I got first time about renewing magazine and blabla.....

Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo op December 07, 2016

Hello,

We're very sorry that you haven't received your parcel yet.

We kindly ask you to provide us with your customer details, so we can look into it. Our email address is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Please mention that you reviewed us on Reviewspot.

Kind regards,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
4.0
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Geen prettige communicatie

Twee losse bestellingen geplaatst en 1 lege doos ontvangen. Dit direct gemeld met helaas lijkt het alsof er een computer reageert. Ik heb in mijn berichten aangegeven dat het twee zendingen zijn die niet willen lukken. Maar ik krijg maar over 1 zending antwoord.
Erg vervelend dat een levering niet in een (werk)dag geleverd wordt terwijl dat wel aangegeven wordt. Zelf heb ik nogmaals een melding gemaakt en ook aangegeven dat ik de manier van communiceren met prettig vind. Natuurlijk geen nog reactie maar na het lezen van deze reviews weet ik dat dit normaal blijkt te zijn bij de Pabo.
Ik weet niet zeker of ik ooit nog bij hen ga bestellen.

Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo.nl op November 01, 2016

Beste Gerben,

Het spijt ons dat deze leveringen niet probleemloos zijn verlopen. We hebben je zojuist een email gestuurd met daarin uitleg hierover. Het ene pakket is inderdaad leeg aangekomen. Hierop heeft onze collega je een brief gestuurd, die inderdaad door een computer is aangemaakt. Het formulier in de brief heb je ingevuld aan ons teruggestuurd. Daarop hebben wij de order opnieuw in bestelling gezet. Deze wordt vandaag aangeboden.

Het andere pakket is compleet retour gekomen. Wat de oorzaak van de retournering is, is ons helaas onbekend.
Uiteraard willen we dit graag voor je oplossen, zodat je alsnog de door jou gewenste goederen ontvangt.

Indien je in antwoord op onze email aangeeft dat je het pakket alsnog wenst te ontvangen en zo ja, op welk adres (bijvoorbeeld een DHL-parcelpunt), dan zullen wij dit voor je in orde maken. Indien je een terugstorting en een retourvouchercode wenst, dan zullen wij dit doorgeven aan onze boekhouding.

Met vriendelijke groet,

Monique
Webcare Team Pabo

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
3.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
3.0

communicatie

Zondag besteld. Orderbevestiging gekregen op maandag. Nou, gaat goed. Dinsdag niets binnen. Mail gestuurd over hoe en waarom. Geen reactie!
Inmiddels donderdag en nog steeds niets gehoord...... Erg jammer en is in de huidige tijd ook niet meer nodig.

Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo.nl op Juni 01, 2016

Beste Marco,

Excuses voor de late reactie, dit was zeker niet de bedoeling.

Zou graag één en ander controleren voor je. Zou je je klantnummer en/of ordernummer kunnen doorgeven.
Je kan reactie mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Wendy

Webcare Team Pabo

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
4.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Slechte service

Wegens een probleem met product de klantenservice gemaild. Op de website staat dat je binnen 2 dagen een reactie krijgt, helaas duurde dit bijna 3 weken(!) en het antwoord was ronduit teleurstellend.

Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo op April 12, 2016

Beste Karin,

Het is ons streven om emails binnen 2 werkdagen te beantwoorden, maar in sommige gevallen moeten wij navraag doen bij andere afdelingen of zelf iets uitzoeken om een antwoord te kunnen geven. Het spijt ons dat we in jouw geval niet aan ons streven hebben kunnen voldoen.

Indien je ons een email stuurt met je klantgegevens, kijken we graag voor je na wat er precies gebeurd is. We vragen je hierbij vriendelijk te vermelden dat het om een klacht op Reviewspot gaat. Ons emailadres is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

Zeer onbeschofte medewerkster

Bestelling geplaatst, verkeerde thuis bezorgd gekregen. Vervolgens het artikel retour gedaan via het formulier en tegelijk het juiste artikel erop gezet. Dit werd keurig geleverd alleen met weer verzendkosten. Daarom even telefonisch contact gezocht.
Klantenservice gebeld (2x). Een medewerkster aan de telefoon gekregen. Tjonge zeg, deze mevrouw moet per direct een cursus communicatie krijgen. Zo ga je niet met mensen om.
Ik heb haar heel netjes mijn verhaal verteld en ze bleef maar onbeschoft en grof met haar antwoorden. Uiteindelijk vroeg ik haar of ze altijd zo met haar klanten omgaat en ze verbrak de verbinding. Nou jaaaaa zeg..... Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik heb een klachtenformulier ingevuld en deze verstuurd. Helaas vergeten de naam erop te vermelden. 
Als ik terug denk aan het telefoongesprek ben ik nog met stomheid verslagen. 
Mijn man heeft dezelfde mevrouw aan de telefoon gehad en ook hij is zeer onbeschoft door haar te woord gestaan. 
Hij zei dat de Pabo op deze manier klanten verliest, haar antwoord was dat ze daar niet mee zat en het prima was dat wij dan geen klant meer zouden zijn. En wederom heeft ze opgehangen.



Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo op Februari 29, 2016

Beste Shayenne,

Het spijt ons dat de contacten met onze klantenservice niet naar tevredenheid verlopen zijn.

We vragen je vriendelijk om je bestelgegevens door te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., zodat we kunnen kijken hoe we het probleem rondom de verzendkosten op kunnen lossen en om hier intern na te kijken wat er precies gebeurd is.

We zien je email graag tegemoet.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review
Prijs 
 
4.0

Bestelling klopt niet bij retour

Ik heb op Valentijnsdag een cadeaubon ontvangen van mijn man voor de website pabo.nl. Bij de eerste bestelling heb ik 2 artikelen besteld. 1 van de artikelen beviel mij niet heb ik die retour terug gezonden met een nieuw 2 artikelen. Eergisteren een email ontvangen met de onjuiste artikelen die ik zogenaamd zou hebben besteld. Daarnaast werd mij vriendelijk verteld om het bedrag per acceptgiro over te maken. Na dat ik de een mevrouw van pabo te hebben gemeld werd mij gezegd dat de zending al onderweg en dat ze niks voor mij kunnen betekenen. Ik vind dit zeer slecht. Nu moet ik weer opnieuw het pakket terug zenden en hopen maar dat het nu goed gaat......

Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo op Februari 23, 2016

Beste Mara,

Graag vernemen we je klantgegevens op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., zodat we na kunnen kijken wat er mis is gegaan met de verwerking van je bestelling. Wil je ons dan ook vertellen welke artikelen je had willen bestellen?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

nog steeds niet ontvangen

ik heb 19 januarie een pakketje besteld het is nu 16 februarie en ik heb het nog steeds niet ontvangen.ik heb dit zowel bij pabo als bij dhl neer gelegd.bij dhl geven ze aan dat ik het heb geweigerd en dat het terug is gestuurd naar de verzender. ik wordt hier zo moe van.hoelang gaat dit nog duren met post .nl heb ik nooit problemen met bezorgen.

Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo op Februari 17, 2016

Beste,

We willen graag voor je kijken of we je kunnen helpen. Wil je je klantgegevens doorsturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.?

We zien je email graag tegemoet.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

Levering

Afspraak levering de volgende dag ... Ik dacht het niet!!
Dus 1 keer maar nooit meer!

Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo op Februari 01, 2016

Beste,

Wanneer je voor het eerst een bestelling plaatst, kan het gebeuren dat deze één werkdag later wordt verzonden omdat het een en ander nog gecontroleerd moet worden. Je kunt dit hier terugvinden op de webshop: http://www.pabo.nl/deliverywhen

Indien dit niet het geval was, willen we graag nakijken wat er mis is gegaan. We zien je klantgegevens dan graag tegemoet op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

D op Februari 01, 2016

Beste,
Nog steeds geen bericht ontvangen laat staan het pakket ..
Bestelling geplaatst afgelopen vrijdag!

Pabo.nl op Februari 02, 2016

Beste,

We hebben nog geen mail ontvangen met je klant- en of adresgegevens. We willen het graag voor je nakijken, maar zonder gegevens kunnen we niets controleren.

Groetjes

Wendy
Webcare Team

D op Februari 02, 2016

Hoi
Het is wel raar wat je verteld ...ik krijg net een mail binnen van jullie dat het bezorgd gaat worden?
Heb je daar een antwoord op aub?

D op Februari 03, 2016

Hoi
Wel raar dat jullie mijn gegevens niet hebben..
Net een mail gehad dat het bezorgd word kun je dit verklaren ?

Pabo.nl op Februari 03, 2016

Beste,

Wij zien op reviewspot enkel de letter D staan en hebben geen verdere gegevens. Natuurlijk ontvang je automatische mails vanuit het ordersysteem, maar op basis van de letter D kan ik dat niet terugvinden.
Wij ontvangen via reviewspot geen verdere gegevens.

Groetjes,

Wendy
Webcare Team

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
2.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Meest waardeloze ervaringen ooit

Vaak doe ik bestellingen online en ik heb nog nooit problemen gehad. Bij Pabo hebben ze het voor elkaar gekregen om bij 1 bestelling 5 keer de plank mis te slaan. De klantenservice reageert nooit op tijd (bellen kost geld dus ik prefereer de mail), op 3 mails pas 1,5 tot 2 week later een reactie. Daarnaast was mijn bestelling niet goed, dus heb ik het terug gestuurd en een nieuwe bestelling op de retourbon aangegeven. Die bestelling hebben ze naar eigen zeggen nooit gezien, maar dat moest ik dan maar opnieuw online doen waardoor ik nu 2 keer verzendkosten moest gaan betalen. Het raarst was nog dat ik het geld van 1 artikel maar terug kreeg, na vragen bleek dat het andere artikel was afgekeurd en ze dit artikel gingen vernietigen, maar als ik wilde konden ze het ook opnieuw sturen. Dit artikel was niet goed (zat een vlek op) en dat heb ik ook aangegeven op de retourbon, nu moet ik ervoor betalen, want het is afgekeurd en daarmee is de kous uit. Tot slot vind ik het uberhaupt belachelijk dat ik er zelf naar moet vragen, waarom ik maar een deel van mijn geld terug krijg. Mijn ervaringen zijn dan ook verschrikkelijk slecht en ik wil dan ook iedereen afraden bij dit bedrijf bestellingen te doen. Samenvattend; niet klantvriendelijk en slordig met je retourzending

Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo op Januari 04, 2016

Beste Joyce,

Wij zien dat je dit bericht ook op Trustpilot geplaatst hebt. Hierop hebben wij eerder vandaag al gereageerd met de vraag of je een email kunt sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

We zien je email graag tegemoet.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

opmerkingen

Even een reactie op het artikel: Vijftig mensen weg bij Beate Uhse in de PZC van 28-11-2015.

Weer mensen weg bij Beate Uhse!

Met verbazing lees ik elke keer weer de uitleg van de op dat moment belangrijke typetjes die de ontslagen moeten gaan verklaren, en eerlijk gezegd hoe verdrietig het ook is de gasten die het nieuws naar buiten brengen zijn wel ongelofelijk lachwekkend. Nu deze Marc Koster, ik ken hem niet en gezien zijn uitspraken wil ik hem ook niet kennen, die maakt van de Zeeuws-Vlaamse medewerkers simpele en intelligent beperkte mensen door zijn uitspraken.

Quote: Koster: personeel dat jaren aan de catalogus heeft gewerkt kan niet zomaar bij het onlineteam terecht. Daar zijn andere mensen voor nodig, een andere generatie.
Hij bedoeld dus eigenlijk: Kortom de mensen die in Walsoorden werken en waarvan een groot gedeelte Pabo heeft opgebouwd zijn te oud en niet van deze tijd en ze hebben niet het geestelijk vermogen om omgeschoold te worden. Dat is wat deze Koster bedoeld.

Quote: Koster: die specialisten zijn niet te vinden in Zeeuws-Vlaanderen, weet hij. Bij vacatures voor de sociale mediafuncties krijg ik geen enkele reactie vanuit Zeeuws-Vlaanderen.
Hij bedoeld dus eigenlijk, er zitten hier in deze regio alleen maar digibeten, mensen die geen kaas gegeten hebben van de sociale media, mensen die eigenlijk wat betreft de digitale wereld achtergebleven zijn. He Koster daar scoor je wel punten mee, of moeten je vriendjes en vriendinnetjes van je vorige baan op die plaatsen komen zitten?
Ik heb in de afgelopen 15 jaar een en ander kunnen volgen op redelijk korte afstand en kan alles alleen maar wijten aan het falen op directie niveau, degene die wel vooruit wilde en innovaties wilde zijn eruit gewerkt, het personeel werd op geen enkele wijze opgeleid voor de toekomst, trouwens er was van directiewege geen enkele toekomstplanning, als de bonussen vanuit de diverse landen maar op de rekeningen gestort werden.
Als je jaren geleden al door het magazijn liep en je zag daar de grote gaten waar de hardlopende producten hadden moeten staan en je vroeg waar zijn die dan? Dan kreeg je geen antwoord, als je dan keek welke ruimte de onbenullige producten innamen dan kun je wel stellen dat er logistiek vanuit de top geen enkele kennis en controle was. De verkeerde mensen op de verkeerde plek daar waren ze uitmuntend in.
Dus alle zogenaamde reparateurs: Erwin, Bert, Martijn, Paul , Marc misschien we lPiet, Kees of Karel of hoe ze allemaal mogen heten jullie hebben vergeten goed management te voeren en jullie hebben niet het vermogen gehad om een en ander om te draaien van een catalogus naar een online bedrijf, als je al meer dan 5 jaar bezig bent dit om te draaien dan durf ik te zeggen ook nu weer de verkeerde mensen op de verkeerde plekken. Wat je de directie van 10 jaar geleden kunt verwijten is dat ze te laat zijn geweest in de digitale wereld, wat je alle sukkels daarna kunt verwijten is dat ze alleen maar bezig zijn geweest met snijden en niet opleiden.
En om je woorden kracht bij te zetten Marc Koster, het personeel is zoals de directie is! dus als de medewerkers niet voldoen? Wie zou daar dan verantwoordelijk voor zijn?????

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
3.7
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

zeer slechte bezorg service

Bij de pabo besteld met een kroringsbon, ondanks het bedrag van in totaal boven de 50 euro alsnog bezorg kosten, geen probleem maar wel zodra het door dhl gebeurd,
Mijn pakket is maar liefst 4 huizen verder bij mensen die ik totaal niet ken, en tot slot doet de deurbel het ook niet,
Oftwel ik kan nu fulltifulltineme achter mijn pakket aaan, dankje pabo maar mischien een idee om de bezorg kosten gratis te maken of te switchen na tnt

Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo.nl op November 30, 2015

Beste Klant,

Heel jammer te lezen, dat de bezorging van je bestelling niet correct is verlopen.
Graag zou ik contact met je willen hebben.
Wil je je klantnummer en/of adresgegevens doorgeven. Je kan deze doormailen via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met vriendelijke groet,
Wendy
Webcare

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
9.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
7.0

Snelle bezorging en goed artikel

Gisteren heb ik iets bij Pabo.nl besteld. Na alle slechte reacties was ik er toch wel een beetje bang voor dat mijn bestelling erg laat zou binnen komen. Maar had hem vandaag al binnen gekregen. En werkt naar behoren!
Top! Volgende keer ga ik hier zeker weer bestellen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Wat moet ik doen nu?

Ik heb net mijn bestelling geplaatst op pabo.nl ik heb een waardebon gewonnen ter waarde van 50 euro maar er staat dat de code al is gebruikt. .

Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo op September 29, 2015

Hoi Kiki,

Allereerst willen wij je bedanken voor je interesse in Pabo!
Helaas gaat er iets mis met de bestelling.

Stuur je een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de code en - indien je deze al hebt - jouw klantnummer? Dan gaan wij er even naar kijken.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Martin
Webcare Pabo

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
9.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

snelle levering en complete bestelling

Op woensdag besteld bij Pabo.nl, donderdag was het Hemelvaart dus vrijdag zou het pakje al bezorgd worden. Helaas was ik niet thuis dus zaterdag kwam DHL met het pakketje aan. Ik ben erg tevreden over Pabo, de prijs/kwaliteit verhouding is ook super! Heb al vaker Besteld bij Pabo en elke keer gaat het goed, snelle, discrete levering. Daarom van mij een hoog cijfer!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

altijd tevreden geweest met levering en betaling

Ik bestel altijd verschillende producten bij de pabo heb er nooit problemen mee gehad en de lopende acties maken het exstra leuk. Ook levering is altijd binnen een week gedaan. Ik snap niet waar de slechte recenties vandaan komen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
5.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
5.0

Teleurstellend!

Onlangs heb ik twee bh's, een jurkje, een slip en een tweetal kousen besteld. Ondanks de vele negatieve verhalen van trage levering was het pakketje bij mij de volgende dan al in huis! Geen gedoe met opnieuw aanbieden, gewoon bij de buren afgeleverd (in neutrale doos), dus daar was ik erg blij mee. Echter, toen ik de doos openmaakte was ik zeer teleurgesteld.
Ik dacht een goede aankoop te hebben gedaan met een aantal mooie artikelen die goed in de afprijzing waren, maar zelfs deze kleinere prijs is het niet waard. Wat een slechte kwaliteit!
De bh is niet goed gevormd, niet mooi gesneden en de beugel steekt aan de ene kant bijna een centimeter uit. Wat een ontzettend slechte kwaliteit. Ook het jurkje was totaal niet wat ik verwacht had. De kousen heb ik niet eens gepast, omdat ik dacht dat daar toch binnen de kortste keren een gat in zou komen. Ik wilde direct van het hele pakket af, wat een vergissing zeg! Helaas kan ik de slip en kousen niet ruilen, ook al heb ik het nimmer gepast en niet eens uit de verpakking gehaald!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Onbetrouwbaar, Onbeschoft en niet klantvriendelijk

Koop niet bij dit bedrijf! Op 07-12-2014 een bestelling geplaatst op 24-12-2014 nog steeds niets ontvangen, 5x een mail gestuurd nauwelijks reactie. 4x duur 0900 nummer gebeld totaal al meer dan 4 euro kwijt geen pakket, hoofdkantoor gebeld helaas wij kunnen niets voor u doen advies koop niets bij dit bedrijf je krijgt je pakket toch niet en het geeft je enorm veel frustraties!

Was deze beoordeling nuttig? 

Rob op Januari 04, 2015

De volgende keer zou je bij de concurrent Love4You.nl eens moeten proberen. Ik heb daar nu 2x besteld en perfecte geleverd gekregen. Ik heb ze zelfs een keer gebeld voor extra informatie over een product en ik kreeg na 19.00 zelfs nog iemand aan de lijn. Toevallig heb ik zojuist hier bij reviewspot een goede recensie bij ze achter gelaten. Dit bedrijf doet iig wat ze beloven en perfecte service. Een echte aanrader voor de volgende keer!

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Uitermate slechte service

Pakket bij de buren afgegeven ondanks dat PABO op zijn site zegt dat het 3 x door DHL wordt aangeboden.
Klacht hierover ingediend. Reactie van PABO was :"wij hebben u uit ons bestand verwijderd" Tja, klantenbinding hebben ze nooit van gehoord. Conclusie: hier niet bestellen, want je hebt geen idee waar het afgeleverd wordt.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
4.8
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

*** service

Helemaal ***. Pakket was bij buren afgegeven. En de doos was open. En klantenservice reageerde nog al laconiek na contact hierover.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Voor 20u besteld, en dan zien we wel....

Op de site wordt beloofd; voor 20u besteld, morgen in huis!
Dit is dus reinste onzin. Ik heb op vrijdag rond 17.00 u een bestelling + betaling gedaan. Op maandag helemaal niets ontvangen, en na een email aan de klantenservice krijg ik volgende mail;

Volgens onze gegevens wordt de bestelling momenteel verzendklaar gemaakt.
U kunt deze binnen enkele dagen thuis verwachten.

Had ik dit geweten had daar nooit besteld, en dat is dus voor ons de laatste keer bij Pabo.


Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

2 uur verloren, 3 betalende telefoontjes armer en bedriegelijke reclame

gedurende 2 uur proberen een bestelling te plaatsen, toevoegen in winkelwagen was mogelijk, het winkelwagentje bekijken en dus ook de actiecode invoeren niet, 1ste telefoontje armer na 1 uur proberen, reactie: log eens uit, verwijder al de artikelen en probeer opnieuw

1 uur later, na veel geduld want supertrage site, werkt het en blijkt de actiecode met sticker eigenlijk bullshit te zijn. Toch even gebeld om te checken aangezien het via de site enkel mogelijk is 1 actiecode in te voeren terwijl op de reclame een actiecode staat en een sticker “ja, ik wil korting” met nog een bijkomende code en op de 2de pagina de vermelding: “de 100€ korting + gratis vibrator worden direct aan jouw online bestelling toegevoegd” en dus hier gaat het niet meer over 100€ korting waardebons maar puur over korting. Opnieuw een telefoontje armer om te kijken hoe het daarmee zit.

Volledige conclusie: er wordt dus niets 100€ korting toegevoegd, maar waardebonnen terwijl op de 2de pagina heel duidelijk de zin staat om de 100€ korting direct toe te voegen, niet 100€ waardebons! Wat is het gezever dan van en een actiecode te geven en dan een bijkomende sticker die alleen maar de schijn opwekt dat er 100€ direct verrekend of toegevoegd wordt terwijl na mijn 3de telefoontje het alleen maar om verschillende bonnetjes zou gaan waarvan maar 1 per bestelling kan gevoegd worden en er niet eens iets korting is, 0€, 0%, letterlijk niets op deze bestelling terwijl er bovenaan boven de actiecode mooi staat: “plak hier de sticker: ja ik wil korting" Welke korting??? Vroeger bij hen besteld en nooit echt te klagen gehad, maar dit is echt bedriegelijk en wat een tijdverspilling!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
5.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
5.0

pleasure for 2

Ben zeer tevreden met Pabo. levering, klantenservice vind ik allemaal oke!
Niks van op aan te merken!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Wat zijn ze klantvriendelijk bij de Pabo, gister mijn bestelling ontvangen, is er een verkeerd jurkje geleverd. Vraag ik per telefoon om een nieuwe verzending van het juiste jurkje, kan dat pas als ze mijn foute jurkje retour hebben gekregen... Zij sturen iets op wat totaal niet overeenkomst met mijn bestelling!1
Ik zeg dat ik de verkeerd geleverde bestelling vanmiddag retour stuur maar dat ik graag het jurkje morgenavond aan wil en of ze dat vandaag dan willen verzenden, moet ik opnieuw betalen met verzendkosten erbij!!!
Wat een onbeleefde manier om zo met klanten om te gaan.
Wij zullen voortaan ergens anders bestellen!!

Was deze beoordeling nuttig? 

Eef op April 08, 2015

Ik heb precies het zelfde te horen gekregen. Eerst retouren dan pas sturen ze het juiste product op. Het advies wat ik kreeg was het artikel opnieuw bestellen. Dit heb ik gedaan alleen nou was het product niet meer in de actie waar door ik als nog extra heb bij moeten betalen voor her zelfde product maar dan zonder korting

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en simpel.nl betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon.nl bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop bax shop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.