PABO.NL

www.pabo.nl
Pabo

PABO is een hele grote aanbieder welke spannende artikelen levert. PABO.NL bezorgt dagelijks aan miljoenen consumenten uiteenlopende producten als, kleding, attributen en films. PABO is actief in 9 Europese landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in de provincie Zeeland. Vanuit hun distributiecenter aldaar levert PABO.NL iedere dag haar orders uit aan de Nederlandse bevolking.

Pabo.nl Aanbiedingen?

Pabo.nl heeft vaak leuke unieke acties zoals een cadeautje bij uw bestelling. U kunt kijken wat de huidige actie is bij het doen van een bestelling op PABO online shop.  Naast de webwinkel waar men producten online kan bestellen is PABO ook bekend van hun uitgebreide PABO catalogus. Men kan eenvoudig op Pabo.nl de catalogus aanvragen waarna deze binnen enkele dagen wordt thuisbezorgd. De webshop ziet er duidelijk en overzichtelijk uit en biedt voor ieder wat wils. Een andere grote speler in deze markt is Christine le Duc. bekijk hier Christine le Duc reviews.

PABO.NL ervaringen

36 reviews voor PABO.NL

 
(8)
 
(8)
 
(3)
 
(8)
 
(11)
Gemiddeld 
 
5.4
 
5.9
 
5.0
 
4.7
 
6.0
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Suzanne
Gemiddeld 
 
4.0

Verkeerde bestelling slechte afhandeling

Vandaag pakket opgehaald met 2 bestelde producten althans dat was de bedoeling. Er zat 1 besteld product in en het andere bestelde product (twv 41.99) niet. In plaats daarvan een dvd voor mannen die van mannen houden. Gebeld met de klantenservice. Konden niets betekenen dan dvd terug sturen. Als zij hem ontvangen hebben sturen ze het juiste product. Jammer dat wij nu moeite moeten doen en langer wachten zonder enige compensatie.

Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo op Oktober 11, 2017

Beste Suzanne,

We vragen je vriendelijk contact op te nemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., graag kijken we dan na of we hierin nog iets voor je kunnen betekenen.

Groetjes,
Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review
Joris
Gemiddeld 
 
3.0

slecht leveren, niet luisteren

Via vakantieveiling.nl een kortingsbonnetje gekocht, mezelf over de drempel gezet en een speeltje voor mezelf besteld. Af laten leveren bij een DHL-parcel oppikpunt want thuis laten afleveren leek me niet zo'n goed idee. Tot zo ver zo goed. Netjes bericht dat het pakketje was verzonden en werd ook mooi op tijd afgeleverd. Pakje opgehaald, er bleek iets in te zitten wat ik niet had besteld. Melding gedaan en pakje terugsturen. Dat kan anoniem volgens de website. Niet dus, het DHL-parcelpunt wil alle details. Waar moet het naar toe en wie ben ik. NAW, geboortedatum, telefoonnr en emailadres wil ze weten. 2 Dagen later telefoon van Pabo, er wordt een nieuwe opgestuurd. Naar het huisadres... Dat wil ik niet. Met heel veel heen en weer bellen en mopperen (het kan niet anders, het is al verstuurd, ze heeft pauze, enz.) wordt het pakje onderschept en gaat retour Pabo. Een week later, mail van Pabo. Waar moet geretourneerde pakje naar toe, naar een DHL-parcelpunt dus. Nee hoor, ondanks alle moeite en uitleg wordt het pakje naar mijn huisadres gestuurd. Gelukkig ben ik op moment van afleveren thuis en kan ik 'm net voor mijn kinderen bij de deur zijn, zelf aanpakken. Geen goede ervaring dus met Pabo.nl, de kans dat ik er opnieuw iets bestel is vrijwel nul.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo op Maart 06, 2017

Hallo Joris,

We hebben vanochtend gereageerd op je review op Trustpilot met de vraag of je ons een email met je klantgegevens en de gegevens van de betreffende parcelshop toe wilt sturen. De retourcode PPO is voldoende voor DHL en verdere gegevens van de ontvanger hebben zij niet nodig.

Zodra we je email ontvangen zoeken we ook uit waarom je pakket naar het verkeerde adres verzonden is.

We zien je email graag tegemoet op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Joris op Maart 20, 2017

Beste Tessa, zo ging het aan de telefoon en met de mail ook, opnieuw indienen en dan komt het goed. Niet dus. Goed dat jullie proberen te verbeteren maar ik laat het hierbij.

Reageer op deze review
Marijke
Gemiddeld 
 
1.0

Zeer slechte klantenservice

Zelden heb ik zo'n slechte klantenservice meegemaakt als bij PABO. En als ik zo de reviews doorlees regent het klachten over de klantenservice van PABO. Het gaat in dit geval om de verleidingsbon. Had ik cadeau gekregen. Op de bon staat geen enkele datum wat verplicht is als er een bepaalde geldigheidstijd aan zit. Overigens zou je dat zonder meer al moeten doen als service baar je klanten want je weet niet wanneer degene de bon heeft gekocht en het is duidelijk altijd voor iemand anders. Zeker niet je klanten verwijzen naar algemene voorwaarden. Als je een cadeautje krijgt ga je niet eerst de algemene voorwaarden doorlezen. Overigens vond ik daar ook nergens een datum. Er staat ook niet op de bon dat je een vakje moet wegschrappen (zijn we hier bezig met lootjes of een cadeaubon?). Maar PABO houdt gewoon voet bij stuk. Wat een klantenservice!!!

Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo.nl op Januari 16, 2017

Beste Marijke,

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Ik heb je reeds een mail gestuurd hierover. Helaas was het niet mogelijk dit afgelopen vrijdag al op te lossen.
Maar inmiddels hebben we dit voor je opgelost.

We hopen dit naar je tevredenheid te hebben afgehandeld.


Met vriendelijke groet,

Wendy
Webcare Team Pabo.nl

pabo.nl op Januari 16, 2017

Beste Marijke,

Excuses voor het ongemak.

Ik had dit graag afgelopen vrijdag al voor je opgelost, dit was helaas niet meer mogelijk.
Inmiddels is dit voor je opgelost en heb ik je hierover al gemaild.

Ik hoop dit naar je tevredenheid te hebben afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Wendy
Webcare Team Pabo.nl

Marijke op Januari 23, 2017

De klacht is inmiddels naar volle tevredenheid opgelost! Vriendelijke groet

Reageer op deze review
Klant
Gemiddeld 
 
1.5

Slecht service

i bought an item and after couple days i got nothing and i have contacted the service , they told me they are renewing magazine and my item will take longer to deliver, fine no problem , after couple days still nothing , and I sent email and they said my item is being sent and I should get email of tracking information , sill nothing , waited couple days and sent new email and again I get same ( automatic ) email I got first time about renewing magazine and blabla.....

Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo op December 07, 2016

Hello,

We're very sorry that you haven't received your parcel yet.

We kindly ask you to provide us with your customer details, so we can look into it. Our email address is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Please mention that you reviewed us on Reviewspot.

Kind regards,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review
Gerben Hameetman
Gemiddeld 
 
4.0

Geen prettige communicatie

Twee losse bestellingen geplaatst en 1 lege doos ontvangen. Dit direct gemeld met helaas lijkt het alsof er een computer reageert. Ik heb in mijn berichten aangegeven dat het twee zendingen zijn die niet willen lukken. Maar ik krijg maar over 1 zending antwoord.
Erg vervelend dat een levering niet in een (werk)dag geleverd wordt terwijl dat wel aangegeven wordt. Zelf heb ik nogmaals een melding gemaakt en ook aangegeven dat ik de manier van communiceren met prettig vind. Natuurlijk geen nog reactie maar na het lezen van deze reviews weet ik dat dit normaal blijkt te zijn bij de Pabo.
Ik weet niet zeker of ik ooit nog bij hen ga bestellen.

Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo.nl op November 01, 2016

Beste Gerben,

Het spijt ons dat deze leveringen niet probleemloos zijn verlopen. We hebben je zojuist een email gestuurd met daarin uitleg hierover. Het ene pakket is inderdaad leeg aangekomen. Hierop heeft onze collega je een brief gestuurd, die inderdaad door een computer is aangemaakt. Het formulier in de brief heb je ingevuld aan ons teruggestuurd. Daarop hebben wij de order opnieuw in bestelling gezet. Deze wordt vandaag aangeboden.

Het andere pakket is compleet retour gekomen. Wat de oorzaak van de retournering is, is ons helaas onbekend.
Uiteraard willen we dit graag voor je oplossen, zodat je alsnog de door jou gewenste goederen ontvangt.

Indien je in antwoord op onze email aangeeft dat je het pakket alsnog wenst te ontvangen en zo ja, op welk adres (bijvoorbeeld een DHL-parcelpunt), dan zullen wij dit voor je in orde maken. Indien je een terugstorting en een retourvouchercode wenst, dan zullen wij dit doorgeven aan onze boekhouding.

Met vriendelijke groet,

Monique
Webcare Team Pabo

Reageer op deze review
Marco
Gemiddeld 
 
3.0

communicatie

Zondag besteld. Orderbevestiging gekregen op maandag. Nou, gaat goed. Dinsdag niets binnen. Mail gestuurd over hoe en waarom. Geen reactie!
Inmiddels donderdag en nog steeds niets gehoord...... Erg jammer en is in de huidige tijd ook niet meer nodig.

Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo.nl op Juni 01, 2016

Beste Marco,

Excuses voor de late reactie, dit was zeker niet de bedoeling.

Zou graag één en ander controleren voor je. Zou je je klantnummer en/of ordernummer kunnen doorgeven.
Je kan reactie mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Wendy

Webcare Team Pabo

Reageer op deze review
Karin
Gemiddeld 
 
4.5

Slechte service

Wegens een probleem met product de klantenservice gemaild. Op de website staat dat je binnen 2 dagen een reactie krijgt, helaas duurde dit bijna 3 weken(!) en het antwoord was ronduit teleurstellend.

Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo op April 12, 2016

Beste Karin,

Het is ons streven om emails binnen 2 werkdagen te beantwoorden, maar in sommige gevallen moeten wij navraag doen bij andere afdelingen of zelf iets uitzoeken om een antwoord te kunnen geven. Het spijt ons dat we in jouw geval niet aan ons streven hebben kunnen voldoen.

Indien je ons een email stuurt met je klantgegevens, kijken we graag voor je na wat er precies gebeurd is. We vragen je hierbij vriendelijk te vermelden dat het om een klacht op Reviewspot gaat. Ons emailadres is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review
Shayenne

Zeer onbeschofte medewerkster

Bestelling geplaatst, verkeerde thuis bezorgd gekregen. Vervolgens het artikel retour gedaan via het formulier en tegelijk het juiste artikel erop gezet. Dit werd keurig geleverd alleen met weer verzendkosten. Daarom even telefonisch contact gezocht.
Klantenservice gebeld (2x). Een medewerkster aan de telefoon gekregen. Tjonge zeg, deze mevrouw moet per direct een cursus communicatie krijgen. Zo ga je niet met mensen om.
Ik heb haar heel netjes mijn verhaal verteld en ze bleef maar onbeschoft en grof met haar antwoorden. Uiteindelijk vroeg ik haar of ze altijd zo met haar klanten omgaat en ze verbrak de verbinding. Nou jaaaaa zeg..... Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik heb een klachtenformulier ingevuld en deze verstuurd. Helaas vergeten de naam erop te vermelden. 
Als ik terug denk aan het telefoongesprek ben ik nog met stomheid verslagen. 
Mijn man heeft dezelfde mevrouw aan de telefoon gehad en ook hij is zeer onbeschoft door haar te woord gestaan. 
Hij zei dat de Pabo op deze manier klanten verliest, haar antwoord was dat ze daar niet mee zat en het prima was dat wij dan geen klant meer zouden zijn. En wederom heeft ze opgehangen.



Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo op Februari 29, 2016

Beste Shayenne,

Het spijt ons dat de contacten met onze klantenservice niet naar tevredenheid verlopen zijn.

We vragen je vriendelijk om je bestelgegevens door te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., zodat we kunnen kijken hoe we het probleem rondom de verzendkosten op kunnen lossen en om hier intern na te kijken wat er precies gebeurd is.

We zien je email graag tegemoet.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

Mara
Prijs 
 
4.0

Bestelling klopt niet bij retour

Ik heb op Valentijnsdag een cadeaubon ontvangen van mijn man voor de website pabo.nl. Bij de eerste bestelling heb ik 2 artikelen besteld. 1 van de artikelen beviel mij niet heb ik die retour terug gezonden met een nieuw 2 artikelen. Eergisteren een email ontvangen met de onjuiste artikelen die ik zogenaamd zou hebben besteld. Daarnaast werd mij vriendelijk verteld om het bedrag per acceptgiro over te maken. Na dat ik de een mevrouw van pabo te hebben gemeld werd mij gezegd dat de zending al onderweg en dat ze niks voor mij kunnen betekenen. Ik vind dit zeer slecht. Nu moet ik weer opnieuw het pakket terug zenden en hopen maar dat het nu goed gaat......

Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo op Februari 23, 2016

Beste Mara,

Graag vernemen we je klantgegevens op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., zodat we na kunnen kijken wat er mis is gegaan met de verwerking van je bestelling. Wil je ons dan ook vertellen welke artikelen je had willen bestellen?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review
gr

nog steeds niet ontvangen

ik heb 19 januarie een pakketje besteld het is nu 16 februarie en ik heb het nog steeds niet ontvangen.ik heb dit zowel bij pabo als bij dhl neer gelegd.bij dhl geven ze aan dat ik het heb geweigerd en dat het terug is gestuurd naar de verzender. ik wordt hier zo moe van.hoelang gaat dit nog duren met post .nl heb ik nooit problemen met bezorgen.

Was deze beoordeling nuttig? 

Pabo op Februari 17, 2016

Beste,

We willen graag voor je kijken of we je kunnen helpen. Wil je je klantgegevens doorsturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.?

We zien je email graag tegemoet.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.