PABO.NL

www.pabo.nl
 
5.1 (42)

42 PABO.NL reviews

 
(8)
 
(8)
 
(4)
 
(9)
 
(15)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
9 resultaten - getoond 1 - 9
Volgorde

Onprofessionele organisatie

Beoordeling 
 
3.0

Door de onverwacht lange levertijd van een product had ik besloten het product te annuleren.
Ondanks e-mail correspondentie en telefonisch contact wacht ik nog steeds op teruggave van mijn geld. Inmiddels zijn we 4 weken verder. Het is voor mij de laatste keer dat ik iets bij de organisatie heb besteld.

K
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Verkeerde bestelling slechte afhandeling

Beoordeling 
 
4.0

Vandaag pakket opgehaald met 2 bestelde producten althans dat was de bedoeling. Er zat 1 besteld product in en het andere bestelde product (twv 41.99) niet. In plaats daarvan een dvd voor mannen die van mannen houden. Gebeld met de klantenservice. Konden niets betekenen dan dvd terug sturen. Als zij hem ontvangen hebben sturen ze het juiste product. Jammer dat wij nu moeite moeten doen en langer wachten zonder enige compensatie.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Pabo op 11 Oktober 2017

Beste Suzanne,

We vragen je vriendelijk contact op te nemen via onlineserviceteam@service.pabo.nl, graag kijken we dan na of we hierin nog iets voor je kunnen betekenen.

Groetjes,
Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

slecht leveren, niet luisteren

Beoordeling 
 
3.0

Via vakantieveiling.nl een kortingsbonnetje gekocht, mezelf over de drempel gezet en een speeltje voor mezelf besteld. Af laten leveren bij een DHL-parcel oppikpunt want thuis laten afleveren leek me niet zo'n goed idee. Tot zo ver zo goed. Netjes bericht dat het pakketje was verzonden en werd ook mooi op tijd afgeleverd. Pakje opgehaald, er bleek iets in te zitten wat ik niet had besteld. Melding gedaan en pakje terugsturen. Dat kan anoniem volgens de website. Niet dus, het DHL-parcelpunt wil alle details. Waar moet het naar toe en wie ben ik. NAW, geboortedatum, telefoonnr en emailadres wil ze weten. 2 Dagen later telefoon van Pabo, er wordt een nieuwe opgestuurd. Naar het huisadres... Dat wil ik niet. Met heel veel heen en weer bellen en mopperen (het kan niet anders, het is al verstuurd, ze heeft pauze, enz.) wordt het pakje onderschept en gaat retour Pabo. Een week later, mail van Pabo. Waar moet geretourneerde pakje naar toe, naar een DHL-parcelpunt dus. Nee hoor, ondanks alle moeite en uitleg wordt het pakje naar mijn huisadres gestuurd. Gelukkig ben ik op moment van afleveren thuis en kan ik 'm net voor mijn kinderen bij de deur zijn, zelf aanpakken. Geen goede ervaring dus met Pabo.nl, de kans dat ik er opnieuw iets bestel is vrijwel nul.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Pabo op 06 Maart 2017

Hallo Joris,

We hebben vanochtend gereageerd op je review op Trustpilot met de vraag of je ons een email met je klantgegevens en de gegevens van de betreffende parcelshop toe wilt sturen. De retourcode PPO is voldoende voor DHL en verdere gegevens van de ontvanger hebben zij niet nodig.

Zodra we je email ontvangen zoeken we ook uit waarom je pakket naar het verkeerde adres verzonden is.

We zien je email graag tegemoet op onlineserviceteam@service.pabo.nl

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Joris op 20 Maart 2017

Beste Tessa, zo ging het aan de telefoon en met de mail ook, opnieuw indienen en dan komt het goed. Niet dus. Goed dat jullie proberen te verbeteren maar ik laat het hierbij.

Reageer op deze review

Geen prettige communicatie

Beoordeling 
 
4.0

Twee losse bestellingen geplaatst en 1 lege doos ontvangen. Dit direct gemeld met helaas lijkt het alsof er een computer reageert. Ik heb in mijn berichten aangegeven dat het twee zendingen zijn die niet willen lukken. Maar ik krijg maar over 1 zending antwoord.
Erg vervelend dat een levering niet in een (werk)dag geleverd wordt terwijl dat wel aangegeven wordt. Zelf heb ik nogmaals een melding gemaakt en ook aangegeven dat ik de manier van communiceren met prettig vind. Natuurlijk geen nog reactie maar na het lezen van deze reviews weet ik dat dit normaal blijkt te zijn bij de Pabo.
Ik weet niet zeker of ik ooit nog bij hen ga bestellen.

GH
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Pabo.nl op 01 November 2016

Beste Gerben,

Het spijt ons dat deze leveringen niet probleemloos zijn verlopen. We hebben je zojuist een email gestuurd met daarin uitleg hierover. Het ene pakket is inderdaad leeg aangekomen. Hierop heeft onze collega je een brief gestuurd, die inderdaad door een computer is aangemaakt. Het formulier in de brief heb je ingevuld aan ons teruggestuurd. Daarop hebben wij de order opnieuw in bestelling gezet. Deze wordt vandaag aangeboden.

Het andere pakket is compleet retour gekomen. Wat de oorzaak van de retournering is, is ons helaas onbekend.
Uiteraard willen we dit graag voor je oplossen, zodat je alsnog de door jou gewenste goederen ontvangt.

Indien je in antwoord op onze email aangeeft dat je het pakket alsnog wenst te ontvangen en zo ja, op welk adres (bijvoorbeeld een DHL-parcelpunt), dan zullen wij dit voor je in orde maken. Indien je een terugstorting en een retourvouchercode wenst, dan zullen wij dit doorgeven aan onze boekhouding.

Met vriendelijke groet,

Monique
Webcare Team Pabo

Reageer op deze review

communicatie

Beoordeling 
 
3.0

Zondag besteld. Orderbevestiging gekregen op maandag. Nou, gaat goed. Dinsdag niets binnen. Mail gestuurd over hoe en waarom. Geen reactie!
Inmiddels donderdag en nog steeds niets gehoord...... Erg jammer en is in de huidige tijd ook niet meer nodig.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 2

Pabo.nl op 01 Juni 2016

Beste Marco,

Excuses voor de late reactie, dit was zeker niet de bedoeling.

Zou graag één en ander controleren voor je. Zou je je klantnummer en/of ordernummer kunnen doorgeven.
Je kan reactie mailen naar: onlineserviceteam@service.pabo.nl

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Wendy

Webcare Team Pabo

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
4.5

Wegens een probleem met product de klantenservice gemaild. Op de website staat dat je binnen 2 dagen een reactie krijgt, helaas duurde dit bijna 3 weken(!) en het antwoord was ronduit teleurstellend.

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Pabo op 12 April 2016

Beste Karin,

Het is ons streven om emails binnen 2 werkdagen te beantwoorden, maar in sommige gevallen moeten wij navraag doen bij andere afdelingen of zelf iets uitzoeken om een antwoord te kunnen geven. Het spijt ons dat we in jouw geval niet aan ons streven hebben kunnen voldoen.

Indien je ons een email stuurt met je klantgegevens, kijken we graag voor je na wat er precies gebeurd is. We vragen je hierbij vriendelijk te vermelden dat het om een klacht op Reviewspot gaat. Ons emailadres is onlineserviceteam@service.pabo.nl.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

Bestelling klopt niet bij retour

Prijs 
 
4.0

Ik heb op Valentijnsdag een cadeaubon ontvangen van mijn man voor de website pabo.nl. Bij de eerste bestelling heb ik 2 artikelen besteld. 1 van de artikelen beviel mij niet heb ik die retour terug gezonden met een nieuw 2 artikelen. Eergisteren een email ontvangen met de onjuiste artikelen die ik zogenaamd zou hebben besteld. Daarnaast werd mij vriendelijk verteld om het bedrag per acceptgiro over te maken. Na dat ik de een mevrouw van pabo te hebben gemeld werd mij gezegd dat de zending al onderweg en dat ze niks voor mij kunnen betekenen. Ik vind dit zeer slecht. Nu moet ik weer opnieuw het pakket terug zenden en hopen maar dat het nu goed gaat......

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Pabo op 23 Februari 2016

Beste Mara,

Graag vernemen we je klantgegevens op onlineserviceteam@service.pabo.nl, zodat we na kunnen kijken wat er mis is gegaan met de verwerking van je bestelling. Wil je ons dan ook vertellen welke artikelen je had willen bestellen?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

zeer slechte bezorg service

Beoordeling 
 
3.7

Bij de pabo besteld met een kroringsbon, ondanks het bedrag van in totaal boven de 50 euro alsnog bezorg kosten, geen probleem maar wel zodra het door dhl gebeurd,
Mijn pakket is maar liefst 4 huizen verder bij mensen die ik totaal niet ken, en tot slot doet de deurbel het ook niet,
Oftwel ik kan nu fulltifulltineme achter mijn pakket aaan, dankje pabo maar mischien een idee om de bezorg kosten gratis te maken of te switchen na tnt

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Pabo.nl op 30 November 2015

Beste Klant,

Heel jammer te lezen, dat de bezorging van je bestelling niet correct is verlopen.
Graag zou ik contact met je willen hebben.
Wil je je klantnummer en/of adresgegevens doorgeven. Je kan deze doormailen via: onlineserviceteam@service.pabo.nl

Met vriendelijke groet,
Wendy
Webcare

Reageer op deze review

*** service

(`Bijgewerkt: Oktober 08, 2014)
Beoordeling 
 
4.8

Helemaal ***. Pakket was bij buren afgegeven. En de doos was open. En klantenservice reageerde nog al laconiek na contact hierover.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
9 resultaten - getoond 1 - 9

PABO.NL informatie

Foto's

Pabo

Algemene informatie

Telefoonnummer
085 130 847 8
Afhalen mogelijk
nee