Christine le Duc
0   1  

www.christineleduc.nl
 
4.6 (39)
Christine le Duc

Christine le Duc is een grote speler in haar branche. Christine le Duc legt de nadruk op vrouwvriendelijkheid en is zo laagdrempelig als mogelijk is ingericht. Christine le Duc is bij een ieder wel bekend en is net als Pabo.nl een erg grote Nederlandse erotiek shop. De keten heeft 32 vestigingen in Nederland en daarnaast is Christine Le Duc actief met een webwinkel op de Nederlandse markt, ook wel de Christine le Duc Shop genoemd.

Recent heeft Christine le Duc haar webshop vernieuwd. Naast online producten kopen op christine leduc online kunt u op de website nog meer zaken vinden. Men kan o.a. lid worden van Club le Duc of een zogenaamde homeparty organiseren. De informatie op deze pagina betreft enkel Shop le Duc welke direct benaderbaar is via de site.

39 beoordelingen over Christine le Duc

 
(4)
 
(5)
 
(7)
 
(12)
 
(11)
Beoordeling 
 
4.6
 
5.0
 
4.9
 
3.6
 
4.9
Bekijk alle reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Adje
Beoordeling 
 
3.8

Prikkelt je zintuigen

Erotiek prikkelt de zintuigen! Echter... het gevoel wat CLD bij mij oproept staat daar mijlenver van vandaan.

Was op zoek naar een paar nieuwe dingetjes voor in de slaapkamer en besloot om dit keer bij Christine te bestellen nadat ik mij herinnerde dat ik enige tijd terug in een vakblad had gelezen dat het slecht ging met het bedrijf en de holding. (Niet dat mijn bestelling hun verliezen compenseert maar elk beetje helpt mee)
De producten waren op voorraad dus ik dacht, mooi! vandaag besteld morgen in huis, ja toch? Nou Niet dus. Ook niet overmorgen, of die dag er na, of de dag daa.... nou ja, je begrijpt het wel.

Ik kan hier wel een heel verhaal neerkalken en het bedrijf zwart maken. Maar dat is verspilde tijd. Het bedrijf moet orde op zaken stellen en de bedrijfsvoering aanpassen aan de huidige standaard binnen de e-commerce sector want ik geloof echt niet dat de het bedrijf met een sterk merk in handen wat echt ver terug gaat in de Nederlandse geschiedenis nog heel veel langer zal bestaan op deze manier.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Berend
Beoordeling 
 
1.0

PAS OP!! Schandalige behandeling bij CLD!!

Beste lezer,

Laat mij beginnen met, PAS OP!!

Je verwacht van een dergelijk bedrijf als CLD niet dat ze zich niet houden aan hun wettelijke verplichtingen. Ik ben door mijn Rechtsbijstandverzekeraar al schadeloos gesteld inmiddels, maar wil iedereen behoeden voor een aankoop bij Christine Le Duc / Pabo (zelfde bedrijf) Wat ze doen, neigt naar oplichting.
Persoonlijk ben ik ook wel boos, maar voornamelijk verdrietig. Dat mensen zo met andere mensen om gaan. Oprecht verdrietig.

Mei 2017 producten besteld bij CLD. Helaas meermaals een defect product ontvangen. Na veel correspondentie destijds en heen en weer gestuur een product ontvangen. Omdat dit heen en weer gestuur zo lang duurde, destijds ondertussen elders al een dergelijk product gekocht en in gebruik genomen. Hierdoor was het later geleverde product door CLD overbodig geworden en is deze tot eergisteren in de doos blijven zitten. Zelfs in de omdoos EN verzenddoos. Dom, maar we hadden ook wel zoiets van...pfff...klaar mee, wat een gedoe met dat bedrijf! Het zal wel goed zijn nu een keer. En ' het zal vast wel goed wezen deze keer '

Enfin, uitgepakt en wat bleek, een VOLLEDIG defect product, alweer!
Majah... we zijn wel 5 maand verder... dat snappen wij ook nog wel dat een melding van defect wat vreemd over kan komen.

Een nette en lange email gestuurd naar CLD met daarin de defecten beschreven met bijbehorende foto's. Ook uitgelegd dat wij snappen dat het vreemd over kan komen dat je na een half jaar nog eens met een defect komt. Ook vermeld dat ik met de hand op mijn hart kan zeggen dat het product NIET gebruikt is. Maar van het slechts uitgaande, dat het product wél gebruikt zou zijn, dat een dergelijk product na 5maand nog niet defect mag zijn en ik dus de melding wilde doen a: voor de importeur en fabrikant maar b: "samen wil kijken naar een oplossing"
Tevens ook aangegeven in dezelfde email dat er al eerder defecte producten zijn geleverd en geretourneerd. Dus eigenlijk was mijn email die ik stuurde aan CLD heel open, eerlijk en transparant vanaf minuut 1.

Netjes ontving ik een email van Astrid van CLD. Waarin ze begrip toonde en aan gaf dat het product retour naar hun kon. In diezelfde email beschreef ze hoe dat moest.

Vandaag een email gestuurd met de vraag hoe het retourneren precies het beste kan? Want die uitleg in de email van Astrid was mij wat onduidelijk.
MAAR i.p.v een nette vriendelijke email terug, kregen we een ietwat onbeschofte email terug met; dat tot tegenstelling wat de dag ervoor gezegd was het product " niet retour mag of geaccepteerd zal worden "
Ook eindigen ze de email.. met " het bevreemd ons dat u contact met ons hebt opgenomen" en " Op een nieuwe reactie zal niet meer worden gereageerd"
Ik zie die email en denk, huh? wat? hoe? Na 1 email van mij, dit?
De ene dag is er niks aan de hand, dan stel je vervolgens een vraag over de verzending en draaien ze bij CLD 180 graden en is de deur meteen dicht!!!

Natuurlijk CLD opgebeld en gevraagd of ik met Judith(de verzender van de laatset email) kon spreken... de medewerkster die ik aan de lijn had ging dit vragen " Nee dat is niet mogelijk en ik ga het gesprek beëindigen " Waarop ik toch vraag waarom we als volwassen mensen niet kunnen spreken met elkaar, want mij is niet duidelijk hoe ze tot deze beslissing zijn gekomen?
Als je opeens een hele andere beslissing neemt, moet je deze ook onderbouwen. Ook leg ik uit dat Judith in haar email refereert aan " er is met u besproken dat het product niet retour kan " Dit is deels waar, maar door CLD verdraait. En als Judith zich nou even GOED had ingelezen en niet alleen de vraag over retourzending van vandaag maar ook de melding van een dag ervoor had gelezen, had ze geweten dat we niet uit zijn op een omruiling 'omdat het product niet bevalt' Nee, we maken aanspraak op het consumentenrecht, aanspraak op garantie! En dit is na 5 maand nog steeds binnen de 6 maand. De bewijslast ligt binnen 6 maand altijd bij de verkoper. Na 6 maand bij de afnemer.
Ik leg aan de telefoon rustig en kalm uit hoe dit mis heeft kunnen lopen bij Judith, dat Judith het retour verkeerd geïnterpreteerd heeft en dat het inderdaad niet slim was het product niet eerder uit te pakken. Maar wat dan ook, een dergelijk product na 5 maand niet defect mag zijn, al was het gebruikt. Ook vraag ik meermaals op de leidinggevende te spreken " niet mogelijk " Op de vraag hoe we dan tot een normaal gesprek kunnen komen word gezegd " stuur maar een brief " Maar 5 min erna zegt ze " op verder correspondentie word niet gereageerd "

Ik krijg geen antwoorden, geen uitleg, geen gesprek. De betreffende medewerkster wil niet (inhoudelijk) in gesprek, want dat is de opdracht die ze gekregen heeft. Na discussie, najah, eenzijdig, vraag ik haar nogmaals netjes hoe ik dan wel met hun in een normaal gesprek kan komen om het uit te praten? Het gaat mij allang niet meer om het luttele bedrag maar om de band. Het zou toch fijn zijn als we zonder ruzie verder kunnen samen. Helaas, niet mogelijk. Ze blijft een 'bandje afdraaien' En ze hangt op.

Ik bel terug, andere medewerkster, iedereen is inmiddels goed geinstrueerd bij de klantenservice, medewerkster is ronduit onbeschoft, terwijl ik nog steeds netjes ben en keer op keer blijf vragen " kan ik dan met iemand spreken zodat we op zijn minst er samen uit kunnen komen? " Nee " luidt het antwoord! En mevrouw geeft weer aan het gesprek te gaan beëindigen hangt op. Zeer onbeschoft.

Maar ik heb nog steeds niet uit kunnen leggen wat er nu mis gaat en tevens geen onderbouwing gekregen vanuit CLD waarom hun standpunt, zonder aanleiding, binnen 24 uur veranderd. Ja ze refereren aan iets wat maanden geleden door ene Wendy is gezegd, dat het product niet retour mag. Dit was inderdaad gericht op 'geen andere keuze kwa product meer gaan maken' Maar DIT gaat om GARANTIE. Dus het beleid wat ze nu doorvoeren rust op onwaarheden en neigt naar liegen vanuit CLD.
Want ik als klant heb toch gewoon recht op garantie in Nederland? Wel of niet gebruikt!

Ik bel nog een keer, er word meteen opgehangen.
Ik bel nog een keer, mevrouw hoort mijn naam en hangt op.
Ik bel nog een keer, " we staan u niet meer ter woord, ook uw net gezonden email word niet beantwoord" .
Ik bel nog een keer, verbinding word verbroken.

Judith tussendoor dus per email netjes benaderd dat ik het fijn zou vinden het in ieder geval uit te spreken, het product of het bedrag boeit mij allang niet meer. Het is een principe kwestie EN ik vind het fijn met iedereen door één deur te gaan. Geen reactie.

Er word geen optie geboden er samen uit te komen. Je hoeft het niet eens te zijn, dat kan ook niet altijd. Maar op z'n minst menselijk een gesprek voeren en even samen elkaars meningen bespreken word niet toegestaan bij CLD.

Ik heb aangegeven bij CLD dat ik zeer verbaasd bent, verbaast is nog zacht uitgedrukt, er heerst hier pure ongeloof. Waar is de menselijkheid gebleven?
Ook heb ik, tussen de 20x dat de laatste medewerkster aan gaf het gesprek te beëindigen, gezegd dat ik het jammer vind dat we er samen niet uit komen en ik het jammer vind als ik openbaar zou moeten gaan met dit verhaal en juridische stappen moet gaan ondernemen. "We kunnen het toch samen bespreken en uitpraten?" "Nee is het antwoord" ferm.

Contact opgenomen met mijn Rechtsbijstand. Ik had volgens hun zeker een zaak aangezien het binnen de 6 maand lag. Dat houd in dat de bewijslast dan bij CLD ligt en niet bij de klant. De verzekering maakte in mijn geval een zogenoemde ' kosten-baten analyse'.
Dit houd in dat als ze verwachten dat procederen meer kost dan vergoeden hun het bedrag aan je betalen. Dit was bij mij het geval, dus ik ben schadeloos gesteld. MAAR omdat het wel een gegronde zaak hebben, word daar nu onderzoek naar gedaan en zal CLD alsnog op het matje worden geroepen indien hier vanuit beide partijen akkoord op word gegeven.

Maar mensen, waar zijn we mee bezig met elkaar? Dit had toch gewoon uitgesproken moeten gaan worden, netjes. Dat er geen ingang is per email, per telefoon of wat dan ook is op z'n minst beschamend te noemen en dan dus ook een WAARSCHUWING voor iedereen:

Christine Le Duc / Pabo levert defecte producten en probeert zich op ALLE MOGELIJKE manieren te ontdoen van hun wettelijke verplichtingen. En zwijgt de klant dood. En waarom? Omdat de klant te mondig is gebleken in het verleden. Want wie meld nou een defect aan een erotisch product? Weinig mensen, maar ik wel! Want ik heb rechten!

Zowel van de gesprekken, emails en correspondentie is bewijs. Dit zal desgewenst openbaar gemaakt worden, op verzoek.
Laten we het eerst netjes houden, en kijken wat CLD nog gaat doen... ik denk vrij weinig.. maar heb in het laatste 'gesprek' nogmaals vriendelijk verzocht dat Judith danwel haar leidinggevende contact met mij op zal nemen. Hier werd niet op gereageerd.

Ronduit schandalig dit, nog nooit zo onbeschoft onvriendelijk en vol waanzin te woord gestaan en behandeld, door wie dan ook.
Een dergelijk bedrijf zou niet meer mogen bestaan.
Mij is er ook alles aan gelegen dit verhaal verder te verspreiden via meerdere mediakanalen. Al kost het ze 1 klant, dan ben ik al blij. En er is altijd wel 1 klant die na t lezen van dit wel zoiets heeft van " hmmm, toch even elders kijken "
En daar komt bij, tip van de dag: CLD/Pabo is vaak niet eens de goedkoopste met hun producten kwam ik recent achter. Dus, zoek op hun site het product op (mooie overzichtelijke site) en Google het product daarna even... 9 van de 10x kom je beter uit. Maar nu ben ik een beetje gemeen he?
Tja, het slechte in de mens word wel gewekt op deze manier.

Met vriendelijke groet,
B

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

Berend op 06 November 2017

Vandaag zaten er in mijn mailbox emails met daarin notificaties dat er hier meerdere antwoorden zouden zijn gegeven op mijn bericht. Helaas is hier niks te zien (!?)

Christine le Duc op 06 November 2017

Beste B,

Wij vinden geen bestelling of gegevens onder de naam B terug. Graag zien wij een reactie tegemoet met daarin jouw volledige gegevens. Je kan deze sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team

Reageer op deze review
marion sieben
Beoordeling 
 
4.0

waardeloos bedrijf

Dit bedrijf is waardeloos had toycleaner besteld zat niet bij levering maakt je hier melding van zeggen ze we leveren niets meer aan jou omdat er grof taalgebruik was gebruikt, maar waarom ontvangen ze dan wel je geld en leveren wel het andere product

Was deze beoordeling nuttig? 

Christine le Duc op 09 Juni 2017

​Hallo Marion,

Uit onze gegevens blijkt dat je meerdere klantaccounts hebt. Bij beide accounts heb je één bestelling geplaatst op 03 juni jl. Één bestelling is verwerkt en verstuurd. Deze heb je ontvangen.

De andere bestelling is niet verwerkt omdat het account geblokkeerd staat. In het verleden hebben wij vaker contact met jou gehad. Hierbij is ontoelaatbaar en grof taalgebruik toegepast tegen onze klantenservice. Dit is niet acceptabel en daarom verwerken wij jouw bestellingen niet meer.

Het betaalde bedrag wordt zo snel mogelijk naar je terug gestort, zoals eerder gemeld is via Facebook.

Met vriendelijke groet,
Darshana
Webcare team

Reageer op deze review
Kelly van de Wetering
Beoordeling 
 
1.0

Belachelijk!

Wat een belachelijke service levert dit bedrijf.
Een BH besteld, (levering was op tijd), maar na 2 keer passen bleek de BH toch wat te groot voor me, dus besloten deze terug te sturen. Een paar dagen hierna krijg ik een mail dat het product 'gebruikt' en/of vies blijkt te zijn???
Héél bijzonder.

Dan staat er dat je kunt bellen (€1,00 euro per gesprek) OF kunt mailen. Echter wordt op die mail vervolgens totaal niet gereageerd een week lang (terwijl in de automatische mail staat dat je na 2 dagen direct antwoord krijgt.)

Dit is echt de slechtste service die ik ooit heb gehad. Zo kan ik ook een bedrijf starten en vervolgens alles 'vies' verklaren als het echter alleen is gepast. Goed geld verdienen.

Ik verwacht graag nog een mail terug van jullie en de juiste maat retour.

Was deze beoordeling nuttig? 

Christine le Duc op 01 Juni 2017

Beste Kelly,

De door jou retour gezonden bh kan niet retour geaccepteerd worden, omdat hier witte deodorant vlekken op zitten. Dit is je ook per email meegedeeld.

Zojuist heb ik de foto ontvangen van onze retourenafdeling en deze is aan jou toegestuurd. Hierop zijn de vlekken duidelijk te zien.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review
Moniek Bremen
Beoordeling 
 
2.5

Slechte ervaring! Waardeloze klantenservice

Een aantal weken geleden een aantal groupons besteld voor Christine Le Duc.
In de voorwaarde staat vermeld:
Aankoop: maximaal 1 groupon per bestelling te gebruiken, maximaal 2 groupons per adres.
Mijn interpretatie hiervan is dat je dus meerdere groupons mag besteden, alleen niet op hetzelfde adres mag laten leveren. Afgelopen week mijn bestelling dus ook bij Christine Le Duc gedaan, de betalingen volbracht, en bij de eerste 3 bestellingen kreeg ik ook netjes een bevestiging in mijn e-mail. De 4de bevestiging van de bestelling echter niet! Waarna ik contact heb opgenomen via de website met de klantenservive (e-mail).

Hierin kreeg ik een antwoord:
Wij hebben je bestellingen ontvangen. Het is niet mogelijk om een orderbevestiging na te sturen. De komen vanuit de webshop en daartoe hebben wij geen toegang.

Daarnaast worden je bestellingen nog gecontroleerd.
Je hebt 4 voucher ingeleverd, terwijl dit er maar 2 per half jaar mogen zijn.

Een verschil in voorwaarde dus! Groupon zegt 2 maximaal per adres, Christine Le Duc 2 per half jaar.

Vandaag telefonisch contact opgenomen met de klantenservice! Hoe zit het met mijn bestellingen en betalingen?
Het 10 minuten durende telefoongesprek verliep nogal behoorlijk geïrriteerd. De dame van de klantenservice liet mij niet uitpraten, mijn verhaal werd niet aangehoord. Ik was verkeerd, ik had de voorwaarde moeten lezen. En ja, het is toch logisch dat 2 per adres ook meteen betekend 2 per klantnummer!
In mijn ogen is dit niet hetzelfde? Na dit aangegeven te hebben vond de dame van de klantenservice dat ik het toch wel erg ver zocht, want ja dat leek toch wel op elkaar. Afgesproken werd om 2 bestellingen te annuleren en de groupons weer vrij te geven. Hierbij gaf ik aan dat ik dus niet kon terug zien wat ik besteld had omdat ik niet alle bevestigingen ontvangen had!
Het antwoord: Ik mail ze u NU toch! Goedemiddag! en de telefoon wordt opgelegd......

Ik heb opnieuw contact opgenomen met de klantenservice om verduidelijking te vragen over hoe nu verder.
Deze keer een vriendelijkere medewerker. Ze heeft verhaal gedaan bij de vorige persoon aan de telefoon. Het antwoord; U heeft net pas neergelegd en belt nu alweer? Ja hallo, de telefoon werd neergegooid, in mijn ogen kun je op zijn mins het gesprek even correct afronden!
Sorry maar als je zo met klanten omgaat?

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb vaker bij Christine Le Duc besteld, altijd tevreden geweest over de snelle en correcte levering! Maar of ik nu ooit nog eens zal bestellen? Op deze manier heb ik geen zin om als klant behandeld te worden, ook al heb ik als klant, de voorwaarde anders geïnterpreteerd dan volgens Christine Le Duc als voorwaarde gesteld worden.

Nu maar hopen dat ik de groupons en de gekozen artikelen per mail toegestuurd krijg zodat ik deze alsnog kan bestellen op een ander klantnummer en anders mijn geld gewoon netjes retour krijg!
Daarnaast er maar op hopen dat de andere 2 bestellingen netjes geleverd worden...?!?

Was deze beoordeling nuttig? 

Christine le Duc op 18 Januari 2017

Hallo Moniek,

Het spijt ons dat je het niet eens bent met de algemene voorwaarden.

We verwijzen je nogmaals naar de algemene voorwaarden, hier te vinden: http://www.christineleduc.nl/generalconditions

In de voorwaarden staat onder het kopje 'Overig verkregen actie-, kortings-, of vouchercodes' onderstaande vermeld:
Per klant, per adres mogen twee actie,- kortings-, of vouchercodes worden genoteerd in een periode van zes maanden.

We kunnen je helaas niet anders berichten dan onze collega's hiervoor ook al gedaan hebben.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Moniek op 05 Februari 2017

Beste Tessa,

Over de voorwaarden ga ik het ook niet meer hebben!
Maar de manier waarop er bij een klantenservice met klanten omgegaan wordt... dat is echt waardeloos!

Wellicht een verbeterpunt voor jullie!

Reageer op deze review

Daisy
Beoordeling 
 
3.0

Slechte service en geen levering

Ben zeer on tevreden ruim een week van te voren een jurkje voor kerst bestel na een ruime week nog niks binnen na 3 keer bellen en belooft te hebben dat ze het die dag op zouden sturen de 3de keer bellen ow hij ligt nog in het magazijn staat op de site voor 20.00 uur besteld volgende dag in huis nou dat moet maar is aangepast worden.
De eerste 2 telefoonniste waren ook zeker niet vriendelijk en verklaarde me eerder voor gek dan dat ze bereid waren me te helpen de 3de mvr aan de telefoon was wel onwijs behulpzaam
Nu wachten en hopen dat ik me geld terug krijgt

Was deze beoordeling nuttig? 

Christine le Duc op 28 December 2016

Hallo Daisy,

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent, over je eerste contacten met onze klantenservice.

Kun je ons je klantennummer e-mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Graag hierbij vermelden dat je een review hebt geplaatst op Reviewspot. Wij zullen dan de huidige status van je bestelling bekijken en aan je doorgeven.


Groetjes,

Darshana
Webcare Team

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. op 08 Juni 2017

Bij mij hetzelfde gisteren bestelling gekregen, maar deze was niet compleet, hieover bericht gestuurd krijgt je te horen er wordt niks meer aan u geleverd vanwege grof taalgebruik, ik hebt wel betaald ik zou het geld retour krijgen en dan waren ze er klaar mee zeggen ze!!!

Reageer op deze review
Victor
Beoordeling 
 
1.0

Vals adverteren

Nou ja, Staat er dik gedrukt boven aan je website. Voor 20:00 besteld is volgende dag in huis. Dag later geen product en geen bevestiging van verzending. Maar wel betaald. Ps alles was op voorraad.

Was deze beoordeling nuttig? 

Christine le Duc op 02 December 2016

Hallo Victor,

Indien het een eerste bestelling betreft, kan het iets langer duren voor de bestelling verzonden wordt. In dat geval moet nog het een en ander gecontroleerd worden. Dit staat vermeld op www.christineleduc.nl/deliverywhen

Als dit niet het geval was vernemen we graag je klantgegevens op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.​ zodat we na kunnen kijken waarom het pakket later verzonden is.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review
marion sieben
Beoordeling 
 
5.5

bestelling stinkt!!!

Net mijn bestelling binnen gadverdamme wat stinkt dat rubber!
Niet normaal en dat voor een speeltje!!!

Was deze beoordeling nuttig? 

Christine le Duc op 16 November 2016

Hallo Marion,

Het kan voorkomen dat er een laagje, dat bij de productie is gebruikt, op het rubber zit. Hierdoor kan het stinken. We raden je aan het artikel met water en/of toycleaner te wassen en daarna nog even te luchten.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Nadine op 07 Januari 2018

Wat voor merk was dat?

Reageer op deze review
marion sieben
Beoordeling 
 
9.3

zeer tevreden

Snelle levering, ben heel tevreden met mijn aankoop!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Petra
Beoordeling 
 
1.5

Niet aan beginnen! Slechte klantenservice!

Pas op met dit bedrijf dat zich mooi voordoet met prachtige beelden!

De waarheid is dat de klantenservice zeer slecht is en meer uit " tokkie-achtige" types bestaat.
Ik heb meermalen over en weer contact gehad.
Uiteraard steeds met andere personen en " noreplays" en duidelijk onprofessionele tijdelijke krachten, die niet begrijpen wat klantgerichtheid is.Het blijken mensen (of kinderen?) te zijn die hun eigen gelijk willen halen en je aanspreken of je een lastige leeftijdgenoot bent.

Mijn dochter had een tegoed voucher gehad omdat een bestelling erg tegen was gevallen. Dus kennelijk geen geld terug maar een voucher. Maar deze werkte niet. Dit heeft mijn dochter op mijn advies direct aangegeven via de mail en uitgelegd. Ze heeft gezegd dat er haast bij was omdat ze op vakantie ging.

Ze kreeg alleen als antwoord tot wanneer de voucher geldig was. Tot 2x toe, terwijl ze zei, daar gaat het niet om, het gaat erom dat de vouchercode niet werkt? En dat ze op vakantie ging dus dat er haast bij was dat ze uitleg hierover kreeg.
Er kwam geen antwoord behalve tot wanneer de code geldig was.

Toen ze een week later van vakantie terug kwam bleek de code inderdaad niet meer geldig te zijn maar er was geen reactie meer van de klantenservice. En mijn dochter was haar tegoed dus kwijt.
Toen heb ik gereageerd en alles opnieuw uitgelegd.
Weer was het antwoord van de klantenservice dat de vouchercode maar tot die en die datum geldig was en die datum was nu voorbij ..... (!)

Als een vraag gesteld wordt met enige haast (want je geeft aan dat je op vakantie gaat), verwacht je een duidelijk antwoord. Dus dat de code kennelijk geblokkeerd was en wat je dan zou moeten doen?

3 mails later volgde het antwoord dat de code geblokkeerd was voor 24 uur. en : " Wanneer mevrouw dit inderdaad op die en die datum geprobeerd had en deze geblokkeerd is geraakt, had zijn ruim de tijd om de bon nadien alsnog te gebruiken.
Wij verlengen de bon niet".

Maar er was niet uitgelegd hoe dit werkte!
Dat er een blokkade opkwam en dat de code dan na 24 uur weer te gebruiken was! Bovendien ging mijn dochter op vakantie!
Het ging niet om de vervaldatum. Het ging niet om de tekst dat je eerst dient in te loggen etc.
Het ging erom dat het uitgelegd werd!

Maar als ik dit nogmaals probeerde aan hen uit te leggen was de enige reactie: " Wij blijven erbij dat de vouchercode niet verlengd kan worden. Omdat dit nu meerdere malen uitgelegd is zullen wij verdere reacties hierop niet in behandeling nemen" .

To ziens dan maar Christine le Duc. Wij gaan weg als klant en zullen dit bericht verder verspreiden.

Was deze beoordeling nuttig? 

Christine le Duc op 22 September 2016

Hallo Petra,

Op 10 augustus jl. heeft je dochter een reactie ontvangen met de vervaldata van de retourvouchers en tips om deze alsnog te verzilveren. Dit is het enige contact geweest rondom de retourvoucher. Indien onduidelijk was dat de betreffende voucher alleen tijdelijk geblokkeerd was, had je dochter hierover vanzelfsprekend contact met ons op kunnen nemen. Graag hadden we dan meer uitleg gegeven.

Per email heb je op 23 augustus jl. contact opgenomen met onze klantenservice. Dit is ruim na de vervaldatum. Helaas konden we je niet anders berichten dan dat deze code vervallen was. Hierbij is verwezen naar de algemene voorwaarden en de webshop, waar vermeld wordt dat retourvouchers één maand geldig zijn. Vouchers kunnen niet verlengd worden.

Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Met vriendelijke groet,

Monique
Webcare Team

Christine le Duc op 23 September 2016

Hallo Petra,

Op 10 augustus jl. heeft je dochter een reactie ontvangen met de vervaldata van de retourvouchers en tips om deze alsnog te verzilveren. Dit is het enige contact geweest rondom de retourvoucher. Indien onduidelijk was dat de betreffende voucher alleen tijdelijk geblokkeerd was, had je dochter hierover vanzelfsprekend contact met ons op kunnen nemen. Graag hadden we dan meer uitleg gegeven.

Per email heb je op 23 augustus jl. contact opgenomen met onze klantenservice. Dit is ruim na de vervaldatum. Helaas konden we je niet anders berichten dan dat deze code vervallen was. Hierbij is verwezen naar de algemene voorwaarden en de webshop, waar vermeld wordt dat retourvouchers één maand geldig zijn. Vouchers kunnen niet verlengd worden.

Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Met vriendelijke groet,

Monique
Webcare Team

Reageer op deze review

Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien wat de ervaringen van anderen zijn en op basis daarvan bepalen of een webwinkel betrouwbaar. Bekijk bijvoorbeeld de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews of ontdek of Cool Blue betrouwbaar is. Naast reviews vindt u op Reviewspot ook aanvullende informatie over webwinkels, zoals leveringtijd en betaalmogelijkheden. De webwinkels reviews zijn ondergebracht in categorieën, zoals mode (denk aanwehkamp, pabo of amazon). U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse thuisstudie aanbieders, zoals loi opleidingen of Laudiusof reviews over elektronica winkel mediamarkt lezen. En natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Webwinkels kunnen gratis hun website aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Webwinkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van onze review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops voor en door consumenten, u vindt het op Reviewspot.nl - Copyright © 2010 - 2018.