PABO.NL

www.pabo.nl
 
5.1 (42)
Schrijf een beoordeling
Pabo

Let op: de webwinkel van Pabo is vanwege het faillisement van Pabo niet meer bereikbaar. Betrouwbare alternatieven voor Pabo.nl zijn:

Easytoys.nl  en  Willie.nl


PABO
is een hele grote aanbieder welke spannende artikelen levert. PABO.NL bezorgt dagelijks aan miljoenen consumenten uiteenlopende producten als, kleding, attributen en films. PABO is actief in 9 Europese landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in de provincie Zeeland. Vanuit hun distributiecenter aldaar levert PABO.NL iedere dag haar orders uit aan de Nederlandse bevolking.

Pabo.nl Aanbiedingen?

Pabo.nl heeft vaak leuke unieke acties zoals een cadeautje bij uw bestelling. U kunt kijken wat de huidige actie is bij het doen van een bestelling op PABO online shop.  Naast de webwinkel waar men producten online kan bestellen is PABO ook bekend van hun uitgebreide PABO catalogus. Men kan eenvoudig op Pabo.nl de catalogus aanvragen waarna deze binnen enkele dagen wordt thuisbezorgd. De webshop ziet er duidelijk en overzichtelijk uit en biedt voor ieder wat wils. Een andere grote speler in deze markt is Christine le Duc. bekijk hier Christine le Duc reviews.

42 PABO.NL reviews

 
(8)
 
(8)
 
(4)
 
(9)
 
(15)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Pabo heeft mij bedrogen

Beoordeling 
 
2.5

Ik had voor 130 euro een bestelling geplaatst net voordat Pabo failliet werd verklaard. Ik heb de bestelling nooit ontvangen. Wel heb ik het geld uiteindelijk teruggekregen, maar niet dankzij Pabo.

Eerst heb ik meerdere e-mails gestuurd naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. , maar zelfs na bijna een maand heb ik nog steeds geen reactie gehad.

Toen keek ik op mijn PayPal account. Ik had via PayPal betaald met mijn credit card. Nadat ik op mijn betaling aan Pabo had zag ik dat er rechtsonder op de pagina een optie was genaamd "Een probleem melden". Als je daarop drukt kun je als type probleem "Ik heb het object dat ik heb gekocht niet ontvangen" aangeven. Daarna krijg je gelegenheid om een bericht te schrijven. Ik heb gewoon uitgelegd dat ik mijn bestelling niet heb ontvangen en dat ik meerdere malen contact heb gezocht met Pabo om hier verheldering over te krijgen.

Zodra je de melding hebt verstuurd begint er een proces waarbij ze antwoord proberen te krijgen van Pabo (volgens mij ook via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Waarschijnlijk wordt de inbox van dit adres niet meer gecontroleerd. Hoe dan ook, na ongeveer twee weken had Pabo niet gereageerd op PayPal's melding en zo doende is mijn geld teruggestort op mijn credit card rekening.

Ik spoor iedereen aan om hetzelfde te ondernemen, hoe klein het bedrag ook was dat je vergoed bent. Pabo heeft geen recht op ons geld als zei hun deel van de transactie niet na zijn gekomen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

oplichters

Wat een oplichters zeg!
ik wacht nu al vanaf 21 juni op mijn bestelling..is nu 9 juli.
Als ik bel zit ik 30 minuten aan de telefoon om om de 5 seconden weer dezelfde chick te horen dat ik mijn klantnummer bij de hand moet hebben. En niemand persoonlijk gesproken.Had al een mail gestuurd..ook geen antwoord op.
Ik wil mijn geld terug en bestel nooooit meer wat bij deze oplichters,en dan lees ik hier ook nog allemaal slechte ervaringen bah.

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Jacco op 09 Juli 2019

Pabo is vandaag officieel failliet verklaart. Ik ben bang dat je naar je geld kan fluiten:
https://www.ad.nl/economie/erotiekbedrijf-pabo-opnieuw-failliet~a94e4a93/

ontevreden klant. op 10 Juli 2019

Ik heb een bestelling geplaatst op 20 juni ook gelijk per IDEAL overgemaakt en nog steeds niet ontvangen.Op 2 juli een mail gestuurd en ook nog steeds geen antwoord.
Ik heb ook inderdaad al een paar maal geprobeerd om telefonisch met ze in contact te komen maar inderdaad zit je maar te wachten ,hoor je steeds dat je je klantnummer bij de hand moet houden en er gebeurd niets.
Je bent minuten en veel irritatie,s verder en er gebeurd helemaal niets.
Misschien dat ze nog eens goed na gaan denken en de mensen die niet de bestelling ontvangen hebben en wel betaald hebben hun het geld terug overmaken.
Een zeer ontevreden klant.

Raoul op 15 Augustus 2019

Pabo is failliet en heeft daarom mijn bestelling van 130 euro niet verstuurd en ook geen geld teruggegeven. Ik heb uiteindelijk wel mijn geld teruggekregen door aan PayPal (waarmee ik had betaald) te melden dat ik mijn bestelling niet heb binnengekregen door middel van de "Een probleem melden" knop bij de gegevens van mijn betaling in mijn PayPal account. Dit kan een paar weken duren, maar voor mij heeft dit dus gewerkt.

Reageer op deze review

Discreet? Niet dus

Levering 
 
1.0

Er werd een open doos bij de buren afgeven. Zij konden zo kijken wat erin zat. Lekker is dat. Er zat wel een stropje plakband over de doos, maar had geen enkele kleefkracht. Er zat ook geen extra vulling in de doos. Pabo besteed nauwelijks aandacht aan het inpakken. Geen logo op de doos is echt iets anders dan zorgvuldig omgaan met bestelde waren. Discreet is ook iets anders dan anoniem. Helaas heeft pabo daar geen enkele boodschap aan.

B
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Oplichters

Beoordeling 
 
1.0

Waarschuwing! Absoluut niet bestellen bij deze webshop. Ze leveren niet en je moet er tig keer achteraan mailen om je bestelling te annuleren. Ik heb daar nog steeds geen bevestiging van en ook geen geld terug. Tip voor anderen gedupeerden dien een klacht in bij Thuiswinkel.

V
Was deze beoordeling nuttig? 8 2
Reageer op deze review

Onprofessionele organisatie

Beoordeling 
 
3.0

Door de onverwacht lange levertijd van een product had ik besloten het product te annuleren.
Ondanks e-mail correspondentie en telefonisch contact wacht ik nog steeds op teruggave van mijn geld. Inmiddels zijn we 4 weken verder. Het is voor mij de laatste keer dat ik iets bij de organisatie heb besteld.

K
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Oplichters!

Beoordeling 
 
1.8

Heel slechte ervaring!
Eerst besteld met keuze erbij om achteraf te betallen. Na 8 dagen nog steeds geen mail dat het verstuurd is, heb via de mail gevraagd om bestelling te annuleren was het gewoon geanuleerd. Toen was het vanwege “verhuising”.. maand later andere bestelling geplaatst en gelijk betaald via İdeal, 10 dagen later was het steeds niet verzonden. Ik heb mail gestuurd dat ik wil het dan anuleren en geld terug- krijg ik reactie dat het staat al verzendklaar en kan niet meer geanuleerd worden.. Na 5 dagen steeds geen mail dat het verzonden is, heb ik ze gebeld - hoor ik dezelfde verhal?! - het staat verzendklaar en annuleren niet mogelijk en ze zijn niet op de hoogte waneer ik het krijg , duurt langer vanwege verhuising. Wtf?! Als het staat in de doos klaar open het maar weer en ik wil mijn geld terug! Op de mails reageren ze niet meer, geen paket en geen geld terug dus

K
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Gerard op 23 Augustus 2018

Klopt...het zijn stelletje oplichters.
Ik heb mijn bestelling geannuleerd en bij sommige online bedrijven krijg je je geld binnen 3 dagen terug maar bij Pabo ? Ik moet smeken al 4 weken lang en nog heb ik mijn geld niet terug. Niets bestellen bij deze oplichters mensen.

Reageer op deze review

Wacht al weken op mijn bestelling

Ik heb 3 weken geleden iets besteld. Na een week kreeg ik een gtrack and trace zodat ik het pakket kon volgen was mijn pakket ineens uit de route genomen en terug gestuurd. Nu weer een week verder nog steeds niets gehoord. Ben bang dat ik niets meer krijg en mag hopen ooit mijn geld terug te krijgen gezien de reacties die ik nu helaas te laat op het web zie. Voortaan toch maar eerst wat onderzoek doen naar de reviews.

E
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

niet werken product en zelf oplossen en uitzoeken

Beoordeling 
 
6.0

Ik heb iets besteld bij Pabo. Het bestellen ging snel.
Eerste pakket kwam binnen en toen bleek dat er niet alles in zat en dat er een nalevering kwam.
Hier eerder totaal niet over geinformeerd. Het andere kwam pas 14 dagen laten binnen waarschijnlijk.
Uiteindelijk toch ontvangen na 1 week maar blijkt het product niet goed te werken.
Bel je de klantenservice en dan moet je het opsturen, moet het bekeken worden en dan word er bepaald of je een nieuwe krijgt of je geld terug. Blijkbaar kan dit nog al even duren zei de klantenservice.

Slecht dat ik een hoop moeite moet doen over een product wat hun defect opsturen.
Dat vind ik nog niet het ergste. Maar moet waarschijnlijk ook nog 2 weken wachten op mijn product.
Echt heel slecht dit. Ik raad anderen af om hier iets te kopen.

K
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

Pabo op 16 Februari 2018

Beste Kim,

Het spijt ons dat je een defect item hebt ontvangen. Onze klantenservice vraagt inderdaad om defecte artikelen aan ons terug te sturen. Op die manier kunnen wij controleren of dit artikel inderdaad defect is en dit wordt dan ook als zodanig doorgegeven aan onze leverancier. Dit doen wij ter verbetering van onze producten. Omdat dit hygiënische artikelen betreft, dienen we hier op deze manier mee om te gaan. Blijkt het artikel niet kapot te zijn, dan kunnen wij dit onmogelijk terug in de voorraad boeken om het door te verkopen.
Als je nog vragen of opmerkingen hebt, kun je deze uiteraard stellen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Groetjes,
Monique
Webcare Team

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. op 20 Juli 2018

heb-maar-helft-van-bestelling-ontvangen-maar-heb-wel-alles-betaald-heb-al-10-keeer-gebeld-altyd-wachten-in-gesprek-komt-myn-2-deel-nu-nog

Reageer op deze review

Verkeerde bestelling slechte afhandeling

Beoordeling 
 
4.0

Vandaag pakket opgehaald met 2 bestelde producten althans dat was de bedoeling. Er zat 1 besteld product in en het andere bestelde product (twv 41.99) niet. In plaats daarvan een dvd voor mannen die van mannen houden. Gebeld met de klantenservice. Konden niets betekenen dan dvd terug sturen. Als zij hem ontvangen hebben sturen ze het juiste product. Jammer dat wij nu moeite moeten doen en langer wachten zonder enige compensatie.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Pabo op 11 Oktober 2017

Beste Suzanne,

We vragen je vriendelijk contact op te nemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., graag kijken we dan na of we hierin nog iets voor je kunnen betekenen.

Groetjes,
Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

slecht leveren, niet luisteren

Beoordeling 
 
3.0

Via vakantieveiling.nl een kortingsbonnetje gekocht, mezelf over de drempel gezet en een speeltje voor mezelf besteld. Af laten leveren bij een DHL-parcel oppikpunt want thuis laten afleveren leek me niet zo'n goed idee. Tot zo ver zo goed. Netjes bericht dat het pakketje was verzonden en werd ook mooi op tijd afgeleverd. Pakje opgehaald, er bleek iets in te zitten wat ik niet had besteld. Melding gedaan en pakje terugsturen. Dat kan anoniem volgens de website. Niet dus, het DHL-parcelpunt wil alle details. Waar moet het naar toe en wie ben ik. NAW, geboortedatum, telefoonnr en emailadres wil ze weten. 2 Dagen later telefoon van Pabo, er wordt een nieuwe opgestuurd. Naar het huisadres... Dat wil ik niet. Met heel veel heen en weer bellen en mopperen (het kan niet anders, het is al verstuurd, ze heeft pauze, enz.) wordt het pakje onderschept en gaat retour Pabo. Een week later, mail van Pabo. Waar moet geretourneerde pakje naar toe, naar een DHL-parcelpunt dus. Nee hoor, ondanks alle moeite en uitleg wordt het pakje naar mijn huisadres gestuurd. Gelukkig ben ik op moment van afleveren thuis en kan ik 'm net voor mijn kinderen bij de deur zijn, zelf aanpakken. Geen goede ervaring dus met Pabo.nl, de kans dat ik er opnieuw iets bestel is vrijwel nul.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Pabo op 06 Maart 2017

Hallo Joris,

We hebben vanochtend gereageerd op je review op Trustpilot met de vraag of je ons een email met je klantgegevens en de gegevens van de betreffende parcelshop toe wilt sturen. De retourcode PPO is voldoende voor DHL en verdere gegevens van de ontvanger hebben zij niet nodig.

Zodra we je email ontvangen zoeken we ook uit waarom je pakket naar het verkeerde adres verzonden is.

We zien je email graag tegemoet op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Joris op 20 Maart 2017

Beste Tessa, zo ging het aan de telefoon en met de mail ook, opnieuw indienen en dan komt het goed. Niet dus. Goed dat jullie proberen te verbeteren maar ik laat het hierbij.

Reageer op deze review
Lees meer reviews

PABO.NL informatie

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee
Telefoonnummer
-