PABO.NL

www.pabo.nl
 
5.2 (40)
Pabo

PABO is een hele grote aanbieder welke spannende artikelen levert. PABO.NL bezorgt dagelijks aan miljoenen consumenten uiteenlopende producten als, kleding, attributen en films. PABO is actief in 9 Europese landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in de provincie Zeeland. Vanuit hun distributiecenter aldaar levert PABO.NL iedere dag haar orders uit aan de Nederlandse bevolking.

Pabo.nl Aanbiedingen?

Pabo.nl heeft vaak leuke unieke acties zoals een cadeautje bij uw bestelling. U kunt kijken wat de huidige actie is bij het doen van een bestelling op PABO online shop.  Naast de webwinkel waar men producten online kan bestellen is PABO ook bekend van hun uitgebreide PABO catalogus. Men kan eenvoudig op Pabo.nl de catalogus aanvragen waarna deze binnen enkele dagen wordt thuisbezorgd. De webshop ziet er duidelijk en overzichtelijk uit en biedt voor ieder wat wils. Een andere grote speler in deze markt is Christine le Duc. bekijk hier Christine le Duc reviews.

PABO.NL informatie

40 PABO.NL reviews

 
(8)
 
(8)
 
(4)
 
(9)
 
(13)
Beoordeling 
 
5.2
Bestellen 
 
5.8
Levering 
 
4.8
Service 
 
4.4
Prijs 
 
5.8
Bekijk alle reviews
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Oplichters

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Waarschuwing! Absoluut niet bestellen bij deze webshop. Ze leveren niet en je moet er tig keer achteraan mailen om je bestelling te annuleren. Ik heb daar nog steeds geen bevestiging van en ook geen geld terug. Tip voor anderen gedupeerden dien een klacht in bij Thuiswinkel.

V
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Onprofessionele organisatie

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
2.0

Door de onverwacht lange levertijd van een product had ik besloten het product te annuleren.
Ondanks e-mail correspondentie en telefonisch contact wacht ik nog steeds op teruggave van mijn geld. Inmiddels zijn we 4 weken verder. Het is voor mij de laatste keer dat ik iets bij de organisatie heb besteld.

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Oplichters!

Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
1.0

Heel slechte ervaring!
Eerst besteld met keuze erbij om achteraf te betallen. Na 8 dagen nog steeds geen mail dat het verstuurd is, heb via de mail gevraagd om bestelling te annuleren was het gewoon geanuleerd. Toen was het vanwege “verhuising”.. maand later andere bestelling geplaatst en gelijk betaald via İdeal, 10 dagen later was het steeds niet verzonden. Ik heb mail gestuurd dat ik wil het dan anuleren en geld terug- krijg ik reactie dat het staat al verzendklaar en kan niet meer geanuleerd worden.. Na 5 dagen steeds geen mail dat het verzonden is, heb ik ze gebeld - hoor ik dezelfde verhal?! - het staat verzendklaar en annuleren niet mogelijk en ze zijn niet op de hoogte waneer ik het krijg , duurt langer vanwege verhuising. Wtf?! Als het staat in de doos klaar open het maar weer en ik wil mijn geld terug! Op de mails reageren ze niet meer, geen paket en geen geld terug dus

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Gerard op 23 Augustus 2018

Klopt...het zijn stelletje oplichters.
Ik heb mijn bestelling geannuleerd en bij sommige online bedrijven krijg je je geld binnen 3 dagen terug maar bij Pabo ? Ik moet smeken al 4 weken lang en nog heb ik mijn geld niet terug. Niets bestellen bij deze oplichters mensen.

Reageer op deze review

Wacht al weken op mijn bestelling

Ik heb 3 weken geleden iets besteld. Na een week kreeg ik een gtrack and trace zodat ik het pakket kon volgen was mijn pakket ineens uit de route genomen en terug gestuurd. Nu weer een week verder nog steeds niets gehoord. Ben bang dat ik niets meer krijg en mag hopen ooit mijn geld terug te krijgen gezien de reacties die ik nu helaas te laat op het web zie. Voortaan toch maar eerst wat onderzoek doen naar de reviews.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

niet werken product en zelf oplossen en uitzoeken

Beoordeling 
 
6.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
6.0

Ik heb iets besteld bij Pabo. Het bestellen ging snel.
Eerste pakket kwam binnen en toen bleek dat er niet alles in zat en dat er een nalevering kwam.
Hier eerder totaal niet over geinformeerd. Het andere kwam pas 14 dagen laten binnen waarschijnlijk.
Uiteindelijk toch ontvangen na 1 week maar blijkt het product niet goed te werken.
Bel je de klantenservice en dan moet je het opsturen, moet het bekeken worden en dan word er bepaald of je een nieuwe krijgt of je geld terug. Blijkbaar kan dit nog al even duren zei de klantenservice.

Slecht dat ik een hoop moeite moet doen over een product wat hun defect opsturen.
Dat vind ik nog niet het ergste. Maar moet waarschijnlijk ook nog 2 weken wachten op mijn product.
Echt heel slecht dit. Ik raad anderen af om hier iets te kopen.

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Pabo op 16 Februari 2018

Beste Kim,

Het spijt ons dat je een defect item hebt ontvangen. Onze klantenservice vraagt inderdaad om defecte artikelen aan ons terug te sturen. Op die manier kunnen wij controleren of dit artikel inderdaad defect is en dit wordt dan ook als zodanig doorgegeven aan onze leverancier. Dit doen wij ter verbetering van onze producten. Omdat dit hygiënische artikelen betreft, dienen we hier op deze manier mee om te gaan. Blijkt het artikel niet kapot te zijn, dan kunnen wij dit onmogelijk terug in de voorraad boeken om het door te verkopen.
Als je nog vragen of opmerkingen hebt, kun je deze uiteraard stellen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Groetjes,
Monique
Webcare Team

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. op 20 Juli 2018

heb-maar-helft-van-bestelling-ontvangen-maar-heb-wel-alles-betaald-heb-al-10-keeer-gebeld-altyd-wachten-in-gesprek-komt-myn-2-deel-nu-nog

Reageer op deze review

Verkeerde bestelling slechte afhandeling

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Vandaag pakket opgehaald met 2 bestelde producten althans dat was de bedoeling. Er zat 1 besteld product in en het andere bestelde product (twv 41.99) niet. In plaats daarvan een dvd voor mannen die van mannen houden. Gebeld met de klantenservice. Konden niets betekenen dan dvd terug sturen. Als zij hem ontvangen hebben sturen ze het juiste product. Jammer dat wij nu moeite moeten doen en langer wachten zonder enige compensatie.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Pabo op 11 Oktober 2017

Beste Suzanne,

We vragen je vriendelijk contact op te nemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., graag kijken we dan na of we hierin nog iets voor je kunnen betekenen.

Groetjes,
Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

slecht leveren, niet luisteren

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Via vakantieveiling.nl een kortingsbonnetje gekocht, mezelf over de drempel gezet en een speeltje voor mezelf besteld. Af laten leveren bij een DHL-parcel oppikpunt want thuis laten afleveren leek me niet zo'n goed idee. Tot zo ver zo goed. Netjes bericht dat het pakketje was verzonden en werd ook mooi op tijd afgeleverd. Pakje opgehaald, er bleek iets in te zitten wat ik niet had besteld. Melding gedaan en pakje terugsturen. Dat kan anoniem volgens de website. Niet dus, het DHL-parcelpunt wil alle details. Waar moet het naar toe en wie ben ik. NAW, geboortedatum, telefoonnr en emailadres wil ze weten. 2 Dagen later telefoon van Pabo, er wordt een nieuwe opgestuurd. Naar het huisadres... Dat wil ik niet. Met heel veel heen en weer bellen en mopperen (het kan niet anders, het is al verstuurd, ze heeft pauze, enz.) wordt het pakje onderschept en gaat retour Pabo. Een week later, mail van Pabo. Waar moet geretourneerde pakje naar toe, naar een DHL-parcelpunt dus. Nee hoor, ondanks alle moeite en uitleg wordt het pakje naar mijn huisadres gestuurd. Gelukkig ben ik op moment van afleveren thuis en kan ik 'm net voor mijn kinderen bij de deur zijn, zelf aanpakken. Geen goede ervaring dus met Pabo.nl, de kans dat ik er opnieuw iets bestel is vrijwel nul.

Besteld product
J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Pabo op 06 Maart 2017

Hallo Joris,

We hebben vanochtend gereageerd op je review op Trustpilot met de vraag of je ons een email met je klantgegevens en de gegevens van de betreffende parcelshop toe wilt sturen. De retourcode PPO is voldoende voor DHL en verdere gegevens van de ontvanger hebben zij niet nodig.

Zodra we je email ontvangen zoeken we ook uit waarom je pakket naar het verkeerde adres verzonden is.

We zien je email graag tegemoet op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Joris op 20 Maart 2017

Beste Tessa, zo ging het aan de telefoon en met de mail ook, opnieuw indienen en dan komt het goed. Niet dus. Goed dat jullie proberen te verbeteren maar ik laat het hierbij.

Reageer op deze review

Zeer slechte klantenservice

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Zelden heb ik zo'n slechte klantenservice meegemaakt als bij PABO. En als ik zo de reviews doorlees regent het klachten over de klantenservice van PABO. Het gaat in dit geval om de verleidingsbon. Had ik cadeau gekregen. Op de bon staat geen enkele datum wat verplicht is als er een bepaalde geldigheidstijd aan zit. Overigens zou je dat zonder meer al moeten doen als service baar je klanten want je weet niet wanneer degene de bon heeft gekocht en het is duidelijk altijd voor iemand anders. Zeker niet je klanten verwijzen naar algemene voorwaarden. Als je een cadeautje krijgt ga je niet eerst de algemene voorwaarden doorlezen. Overigens vond ik daar ook nergens een datum. Er staat ook niet op de bon dat je een vakje moet wegschrappen (zijn we hier bezig met lootjes of een cadeaubon?). Maar PABO houdt gewoon voet bij stuk. Wat een klantenservice!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Pabo.nl op 16 Januari 2017

Beste Marijke,

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Ik heb je reeds een mail gestuurd hierover. Helaas was het niet mogelijk dit afgelopen vrijdag al op te lossen.
Maar inmiddels hebben we dit voor je opgelost.

We hopen dit naar je tevredenheid te hebben afgehandeld.


Met vriendelijke groet,

Wendy
Webcare Team Pabo.nl

pabo.nl op 16 Januari 2017

Beste Marijke,

Excuses voor het ongemak.

Ik had dit graag afgelopen vrijdag al voor je opgelost, dit was helaas niet meer mogelijk.
Inmiddels is dit voor je opgelost en heb ik je hierover al gemaild.

Ik hoop dit naar je tevredenheid te hebben afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Wendy
Webcare Team Pabo.nl

Marijke op 23 Januari 2017

De klacht is inmiddels naar volle tevredenheid opgelost! Vriendelijke groet

Reageer op deze review

Slecht service

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

i bought an item and after couple days i got nothing and i have contacted the service , they told me they are renewing magazine and my item will take longer to deliver, fine no problem , after couple days still nothing , and I sent email and they said my item is being sent and I should get email of tracking information , sill nothing , waited couple days and sent new email and again I get same ( automatic ) email I got first time about renewing magazine and blabla.....

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Pabo op 07 December 2016

Hello,

We're very sorry that you haven't received your parcel yet.

We kindly ask you to provide us with your customer details, so we can look into it. Our email address is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Please mention that you reviewed us on Reviewspot.

Kind regards,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

Geen prettige communicatie

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Twee losse bestellingen geplaatst en 1 lege doos ontvangen. Dit direct gemeld met helaas lijkt het alsof er een computer reageert. Ik heb in mijn berichten aangegeven dat het twee zendingen zijn die niet willen lukken. Maar ik krijg maar over 1 zending antwoord.
Erg vervelend dat een levering niet in een (werk)dag geleverd wordt terwijl dat wel aangegeven wordt. Zelf heb ik nogmaals een melding gemaakt en ook aangegeven dat ik de manier van communiceren met prettig vind. Natuurlijk geen nog reactie maar na het lezen van deze reviews weet ik dat dit normaal blijkt te zijn bij de Pabo.
Ik weet niet zeker of ik ooit nog bij hen ga bestellen.

GH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Pabo.nl op 01 November 2016

Beste Gerben,

Het spijt ons dat deze leveringen niet probleemloos zijn verlopen. We hebben je zojuist een email gestuurd met daarin uitleg hierover. Het ene pakket is inderdaad leeg aangekomen. Hierop heeft onze collega je een brief gestuurd, die inderdaad door een computer is aangemaakt. Het formulier in de brief heb je ingevuld aan ons teruggestuurd. Daarop hebben wij de order opnieuw in bestelling gezet. Deze wordt vandaag aangeboden.

Het andere pakket is compleet retour gekomen. Wat de oorzaak van de retournering is, is ons helaas onbekend.
Uiteraard willen we dit graag voor je oplossen, zodat je alsnog de door jou gewenste goederen ontvangt.

Indien je in antwoord op onze email aangeeft dat je het pakket alsnog wenst te ontvangen en zo ja, op welk adres (bijvoorbeeld een DHL-parcelpunt), dan zullen wij dit voor je in orde maken. Indien je een terugstorting en een retourvouchercode wenst, dan zullen wij dit doorgeven aan onze boekhouding.

Met vriendelijke groet,

Monique
Webcare Team Pabo

Reageer op deze review

communicatie

Beoordeling 
 
3.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
3.0

Zondag besteld. Orderbevestiging gekregen op maandag. Nou, gaat goed. Dinsdag niets binnen. Mail gestuurd over hoe en waarom. Geen reactie!
Inmiddels donderdag en nog steeds niets gehoord...... Erg jammer en is in de huidige tijd ook niet meer nodig.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 2

Pabo.nl op 01 Juni 2016

Beste Marco,

Excuses voor de late reactie, dit was zeker niet de bedoeling.

Zou graag één en ander controleren voor je. Zou je je klantnummer en/of ordernummer kunnen doorgeven.
Je kan reactie mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Wendy

Webcare Team Pabo

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Wegens een probleem met product de klantenservice gemaild. Op de website staat dat je binnen 2 dagen een reactie krijgt, helaas duurde dit bijna 3 weken(!) en het antwoord was ronduit teleurstellend.

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Pabo op 12 April 2016

Beste Karin,

Het is ons streven om emails binnen 2 werkdagen te beantwoorden, maar in sommige gevallen moeten wij navraag doen bij andere afdelingen of zelf iets uitzoeken om een antwoord te kunnen geven. Het spijt ons dat we in jouw geval niet aan ons streven hebben kunnen voldoen.

Indien je ons een email stuurt met je klantgegevens, kijken we graag voor je na wat er precies gebeurd is. We vragen je hierbij vriendelijk te vermelden dat het om een klacht op Reviewspot gaat. Ons emailadres is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

Zeer onbeschofte medewerkster

(`Bijgewerkt: Maart 03, 2016)

Bestelling geplaatst, verkeerde thuis bezorgd gekregen. Vervolgens het artikel retour gedaan via het formulier en tegelijk het juiste artikel erop gezet. Dit werd keurig geleverd alleen met weer verzendkosten. Daarom even telefonisch contact gezocht.
Klantenservice gebeld (2x). Een medewerkster aan de telefoon gekregen. Tjonge zeg, deze mevrouw moet per direct een cursus communicatie krijgen. Zo ga je niet met mensen om.
Ik heb haar heel netjes mijn verhaal verteld en ze bleef maar onbeschoft en grof met haar antwoorden. Uiteindelijk vroeg ik haar of ze altijd zo met haar klanten omgaat en ze verbrak de verbinding. Nou jaaaaa zeg..... Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik heb een klachtenformulier ingevuld en deze verstuurd. Helaas vergeten de naam erop te vermelden. 
Als ik terug denk aan het telefoongesprek ben ik nog met stomheid verslagen. 
Mijn man heeft dezelfde mevrouw aan de telefoon gehad en ook hij is zeer onbeschoft door haar te woord gestaan. 
Hij zei dat de Pabo op deze manier klanten verliest, haar antwoord was dat ze daar niet mee zat en het prima was dat wij dan geen klant meer zouden zijn. En wederom heeft ze opgehangen.



S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Pabo op 29 Februari 2016

Beste Shayenne,

Het spijt ons dat de contacten met onze klantenservice niet naar tevredenheid verlopen zijn.

We vragen je vriendelijk om je bestelgegevens door te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., zodat we kunnen kijken hoe we het probleem rondom de verzendkosten op kunnen lossen en om hier intern na te kijken wat er precies gebeurd is.

We zien je email graag tegemoet.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

Bestelling klopt niet bij retour

Prijs 
 
4.0

Ik heb op Valentijnsdag een cadeaubon ontvangen van mijn man voor de website pabo.nl. Bij de eerste bestelling heb ik 2 artikelen besteld. 1 van de artikelen beviel mij niet heb ik die retour terug gezonden met een nieuw 2 artikelen. Eergisteren een email ontvangen met de onjuiste artikelen die ik zogenaamd zou hebben besteld. Daarnaast werd mij vriendelijk verteld om het bedrag per acceptgiro over te maken. Na dat ik de een mevrouw van pabo te hebben gemeld werd mij gezegd dat de zending al onderweg en dat ze niks voor mij kunnen betekenen. Ik vind dit zeer slecht. Nu moet ik weer opnieuw het pakket terug zenden en hopen maar dat het nu goed gaat......

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Pabo op 23 Februari 2016

Beste Mara,

Graag vernemen we je klantgegevens op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., zodat we na kunnen kijken wat er mis is gegaan met de verwerking van je bestelling. Wil je ons dan ook vertellen welke artikelen je had willen bestellen?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

nog steeds niet ontvangen

ik heb 19 januarie een pakketje besteld het is nu 16 februarie en ik heb het nog steeds niet ontvangen.ik heb dit zowel bij pabo als bij dhl neer gelegd.bij dhl geven ze aan dat ik het heb geweigerd en dat het terug is gestuurd naar de verzender. ik wordt hier zo moe van.hoelang gaat dit nog duren met post .nl heb ik nooit problemen met bezorgen.

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Pabo op 17 Februari 2016

Beste,

We willen graag voor je kijken of we je kunnen helpen. Wil je je klantgegevens doorsturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.?

We zien je email graag tegemoet.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

Levering

Afspraak levering de volgende dag ... Ik dacht het niet!!
Dus 1 keer maar nooit meer!

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Pabo op 01 Februari 2016

Beste,

Wanneer je voor het eerst een bestelling plaatst, kan het gebeuren dat deze één werkdag later wordt verzonden omdat het een en ander nog gecontroleerd moet worden. Je kunt dit hier terugvinden op de webshop: http://www.pabo.nl/deliverywhen

Indien dit niet het geval was, willen we graag nakijken wat er mis is gegaan. We zien je klantgegevens dan graag tegemoet op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

D op 01 Februari 2016

Beste,
Nog steeds geen bericht ontvangen laat staan het pakket ..
Bestelling geplaatst afgelopen vrijdag!

Pabo.nl op 02 Februari 2016

Beste,

We hebben nog geen mail ontvangen met je klant- en of adresgegevens. We willen het graag voor je nakijken, maar zonder gegevens kunnen we niets controleren.

Groetjes

Wendy
Webcare Team

D op 02 Februari 2016

Hoi
Het is wel raar wat je verteld ...ik krijg net een mail binnen van jullie dat het bezorgd gaat worden?
Heb je daar een antwoord op aub?

D op 03 Februari 2016

Hoi
Wel raar dat jullie mijn gegevens niet hebben..
Net een mail gehad dat het bezorgd word kun je dit verklaren ?

Pabo.nl op 03 Februari 2016

Beste,

Wij zien op reviewspot enkel de letter D staan en hebben geen verdere gegevens. Natuurlijk ontvang je automatische mails vanuit het ordersysteem, maar op basis van de letter D kan ik dat niet terugvinden.
Wij ontvangen via reviewspot geen verdere gegevens.

Groetjes,

Wendy
Webcare Team

Reageer op deze review

Meest waardeloze ervaringen ooit

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Vaak doe ik bestellingen online en ik heb nog nooit problemen gehad. Bij Pabo hebben ze het voor elkaar gekregen om bij 1 bestelling 5 keer de plank mis te slaan. De klantenservice reageert nooit op tijd (bellen kost geld dus ik prefereer de mail), op 3 mails pas 1,5 tot 2 week later een reactie. Daarnaast was mijn bestelling niet goed, dus heb ik het terug gestuurd en een nieuwe bestelling op de retourbon aangegeven. Die bestelling hebben ze naar eigen zeggen nooit gezien, maar dat moest ik dan maar opnieuw online doen waardoor ik nu 2 keer verzendkosten moest gaan betalen. Het raarst was nog dat ik het geld van 1 artikel maar terug kreeg, na vragen bleek dat het andere artikel was afgekeurd en ze dit artikel gingen vernietigen, maar als ik wilde konden ze het ook opnieuw sturen. Dit artikel was niet goed (zat een vlek op) en dat heb ik ook aangegeven op de retourbon, nu moet ik ervoor betalen, want het is afgekeurd en daarmee is de kous uit. Tot slot vind ik het uberhaupt belachelijk dat ik er zelf naar moet vragen, waarom ik maar een deel van mijn geld terug krijg. Mijn ervaringen zijn dan ook verschrikkelijk slecht en ik wil dan ook iedereen afraden bij dit bedrijf bestellingen te doen. Samenvattend; niet klantvriendelijk en slordig met je retourzending

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Pabo op 04 Januari 2016

Beste Joyce,

Wij zien dat je dit bericht ook op Trustpilot geplaatst hebt. Hierop hebben wij eerder vandaag al gereageerd met de vraag of je een email kunt sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

We zien je email graag tegemoet.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

opmerkingen

Even een reactie op het artikel: Vijftig mensen weg bij Beate Uhse in de PZC van 28-11-2015.

Weer mensen weg bij Beate Uhse!

Met verbazing lees ik elke keer weer de uitleg van de op dat moment belangrijke typetjes die de ontslagen moeten gaan verklaren, en eerlijk gezegd hoe verdrietig het ook is de gasten die het nieuws naar buiten brengen zijn wel ongelofelijk lachwekkend. Nu deze Marc Koster, ik ken hem niet en gezien zijn uitspraken wil ik hem ook niet kennen, die maakt van de Zeeuws-Vlaamse medewerkers simpele en intelligent beperkte mensen door zijn uitspraken.

Quote: Koster: personeel dat jaren aan de catalogus heeft gewerkt kan niet zomaar bij het onlineteam terecht. Daar zijn andere mensen voor nodig, een andere generatie.
Hij bedoeld dus eigenlijk: Kortom de mensen die in Walsoorden werken en waarvan een groot gedeelte Pabo heeft opgebouwd zijn te oud en niet van deze tijd en ze hebben niet het geestelijk vermogen om omgeschoold te worden. Dat is wat deze Koster bedoeld.

Quote: Koster: die specialisten zijn niet te vinden in Zeeuws-Vlaanderen, weet hij. Bij vacatures voor de sociale mediafuncties krijg ik geen enkele reactie vanuit Zeeuws-Vlaanderen.
Hij bedoeld dus eigenlijk, er zitten hier in deze regio alleen maar digibeten, mensen die geen kaas gegeten hebben van de sociale media, mensen die eigenlijk wat betreft de digitale wereld achtergebleven zijn. He Koster daar scoor je wel punten mee, of moeten je vriendjes en vriendinnetjes van je vorige baan op die plaatsen komen zitten?
Ik heb in de afgelopen 15 jaar een en ander kunnen volgen op redelijk korte afstand en kan alles alleen maar wijten aan het falen op directie niveau, degene die wel vooruit wilde en innovaties wilde zijn eruit gewerkt, het personeel werd op geen enkele wijze opgeleid voor de toekomst, trouwens er was van directiewege geen enkele toekomstplanning, als de bonussen vanuit de diverse landen maar op de rekeningen gestort werden.
Als je jaren geleden al door het magazijn liep en je zag daar de grote gaten waar de hardlopende producten hadden moeten staan en je vroeg waar zijn die dan? Dan kreeg je geen antwoord, als je dan keek welke ruimte de onbenullige producten innamen dan kun je wel stellen dat er logistiek vanuit de top geen enkele kennis en controle was. De verkeerde mensen op de verkeerde plek daar waren ze uitmuntend in.
Dus alle zogenaamde reparateurs: Erwin, Bert, Martijn, Paul , Marc misschien we lPiet, Kees of Karel of hoe ze allemaal mogen heten jullie hebben vergeten goed management te voeren en jullie hebben niet het vermogen gehad om een en ander om te draaien van een catalogus naar een online bedrijf, als je al meer dan 5 jaar bezig bent dit om te draaien dan durf ik te zeggen ook nu weer de verkeerde mensen op de verkeerde plekken. Wat je de directie van 10 jaar geleden kunt verwijten is dat ze te laat zijn geweest in de digitale wereld, wat je alle sukkels daarna kunt verwijten is dat ze alleen maar bezig zijn geweest met snijden en niet opleiden.
En om je woorden kracht bij te zetten Marc Koster, het personeel is zoals de directie is! dus als de medewerkers niet voldoen? Wie zou daar dan verantwoordelijk voor zijn?????

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 4
Reageer op deze review

zeer slechte bezorg service

Beoordeling 
 
3.7
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Bij de pabo besteld met een kroringsbon, ondanks het bedrag van in totaal boven de 50 euro alsnog bezorg kosten, geen probleem maar wel zodra het door dhl gebeurd,
Mijn pakket is maar liefst 4 huizen verder bij mensen die ik totaal niet ken, en tot slot doet de deurbel het ook niet,
Oftwel ik kan nu fulltifulltineme achter mijn pakket aaan, dankje pabo maar mischien een idee om de bezorg kosten gratis te maken of te switchen na tnt

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Pabo.nl op 30 November 2015

Beste Klant,

Heel jammer te lezen, dat de bezorging van je bestelling niet correct is verlopen.
Graag zou ik contact met je willen hebben.
Wil je je klantnummer en/of adresgegevens doorgeven. Je kan deze doormailen via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met vriendelijke groet,
Wendy
Webcare

Reageer op deze review

Snelle bezorging en goed artikel

Beoordeling 
 
9.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
7.0

Gisteren heb ik iets bij Pabo.nl besteld. Na alle slechte reacties was ik er toch wel een beetje bang voor dat mijn bestelling erg laat zou binnen komen. Maar had hem vandaag al binnen gekregen. En werkt naar behoren!
Top! Volgende keer ga ik hier zeker weer bestellen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews