Ik heb iets besteld bij Pabo. Het bestellen ging snel.
Eerste pakket kwam binnen en toen bleek dat er niet alles in zat en dat er een nalevering kwam.
Hier eerder totaal niet over geinformeerd. Het andere kwam pas 14 dagen laten binnen waarschijnlijk.
Uiteindelijk toch ontvangen na 1 week maar blijkt het product niet goed te werken.
Bel je de klantenservice en dan moet je het opsturen, moet het bekeken worden en dan word er bepaald of je een nieuwe krijgt of je geld terug. Blijkbaar kan dit nog al even duren zei de klantenservice.
Slecht dat ik een hoop moeite moet doen over een product wat hun defect opsturen.
Dat vind ik nog niet het ergste. Maar moet waarschijnlijk ook nog 2 weken wachten op mijn product.
Echt heel slecht dit. Ik raad anderen af om hier iets te kopen.
Pabo op 16 Februari 2018
Beste Kim,
Het spijt ons dat je een defect item hebt ontvangen. Onze klantenservice vraagt inderdaad om defecte artikelen aan ons terug te sturen. Op die manier kunnen wij controleren of dit artikel inderdaad defect is en dit wordt dan ook als zodanig doorgegeven aan onze leverancier. Dit doen wij ter verbetering van onze producten. Omdat dit hygiënische artikelen betreft, dienen we hier op deze manier mee om te gaan. Blijkt het artikel niet kapot te zijn, dan kunnen wij dit onmogelijk terug in de voorraad boeken om het door te verkopen.
Als je nog vragen of opmerkingen hebt, kun je deze uiteraard stellen via onlineserviceteam@service.pabo.nl.
Groetjes,
Monique
Webcare Team
roger.huygens1@telenet.be op 20 Juli 2018
heb-maar-helft-van-bestelling-ontvangen-maar-heb-wel-alles-betaald-heb-al-10-keeer-gebeld-altyd-wachten-in-gesprek-komt-myn-2-deel-nu-nog
Gisteren heb ik iets bij Pabo.nl besteld. Na alle slechte reacties was ik er toch wel een beetje bang voor dat mijn bestelling erg laat zou binnen komen. Maar had hem vandaag al binnen gekregen. En werkt naar behoren!
Top! Volgende keer ga ik hier zeker weer bestellen.
Ik bestel altijd verschillende producten bij de pabo heb er nooit problemen mee gehad en de lopende acties maken het exstra leuk. Ook levering is altijd binnen een week gedaan. Ik snap niet waar de slechte recenties vandaan komen.
Op woensdag besteld bij Pabo.nl, donderdag was het Hemelvaart dus vrijdag zou het pakje al bezorgd worden. Helaas was ik niet thuis dus zaterdag kwam DHL met het pakketje aan. Ik ben erg tevreden over Pabo, de prijs/kwaliteit verhouding is ook super! Heb al vaker Besteld bij Pabo en elke keer gaat het goed, snelle, discrete levering. Daarom van mij een hoog cijfer!
Hoi,
ik heb er net voor het eerst wat besteld dus ik moet even afwachten of het pakketje op tijd wordt afgeleverd. de prijs was in ieder geval goed en het bestellen ging erg gemakkelijk.
Ze hebben heel erg veel keus en een bekende naam en dat waren voor mij doorslaggevende argumenten om op Pabo.nl te bestellen. hopelijk vindt u deze review nuttig.
groetjes Toos
Bij Pabo.nl hebben ze werkelijk alles. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het bij andere webshops soms goedkoper is hoor maar de leveringen zijn altijd binnen 2 dagen bezorgt. Van mij dus een goede review voor pabo.nl.
Groeten Dwight
Het is zeker niet altijd de goedkoopste webshop wat betreft artikelen in dit spannende genre maar Pabo.nl is wel betrouwbaar en dat is ook wat waard. Ik wil geen glijmiddel of speeltje hebben wat irriteert bijvoorbeeld. (dat had ik eens met een potje rommel uit België).
Ik bestel niet vaak bij Pabo maar ben erg tevreden over verzenden en de service van Pabo.nl.
Mijn ervaringen met het online bestellen op Pabo.nl zijn uitstekend. Ik bestel er regelmatig de leukste artikelen voor mij en mijn vriendin. Wat ik een pluspunt vind van Pabo is dat ze zowel voor hetero's maar ook voor lebische mensen leuke artikelen verkopen.
Zo hebben mijn vriendin en ik de grootste lol met de dubbele genotsknots. We gebruiken vaak wat glijmiddel om e.e.a. soepel te laten glijden. Maar wat glijd dat lekker zeg :-)!
Online bestellen gaat eenvoudig en je kunt ook je eigen account aanmaken zodat je de volgende keer sneller door het bestelproces bent. Wat ik jammer vind is dat het vaak meerdere dagen duurt voordat de bestelling van Pabo.nl wordt bezorgt. Ik kan maar moeilijk wachten op mijn speeltjes :-)...
Bezorging is in orde. netjes verpakt! En de kwaliteit is goed! Niet van die goedkope chinese rommel die anderen vaak aanbieden.
Geertje
Ik had voor 130 euro een bestelling geplaatst net voordat Pabo failliet werd verklaard. Ik heb de bestelling nooit ontvangen. Wel heb ik het geld uiteindelijk teruggekregen, maar niet dankzij Pabo.
Eerst heb ik meerdere e-mails gestuurd naar klantenservice@pabo.nl, maar zelfs na bijna een maand heb ik nog steeds geen reactie gehad.
Toen keek ik op mijn PayPal account. Ik had via PayPal betaald met mijn credit card. Nadat ik op mijn betaling aan Pabo had zag ik dat er rechtsonder op de pagina een optie was genaamd "Een probleem melden". Als je daarop drukt kun je als type probleem "Ik heb het object dat ik heb gekocht niet ontvangen" aangeven. Daarna krijg je gelegenheid om een bericht te schrijven. Ik heb gewoon uitgelegd dat ik mijn bestelling niet heb ontvangen en dat ik meerdere malen contact heb gezocht met Pabo om hier verheldering over te krijgen.
Zodra je de melding hebt verstuurd begint er een proces waarbij ze antwoord proberen te krijgen van Pabo (volgens mij ook via klantenservice@pabo.nl). Waarschijnlijk wordt de inbox van dit adres niet meer gecontroleerd. Hoe dan ook, na ongeveer twee weken had Pabo niet gereageerd op PayPal's melding en zo doende is mijn geld teruggestort op mijn credit card rekening.
Ik spoor iedereen aan om hetzelfde te ondernemen, hoe klein het bedrag ook was dat je vergoed bent. Pabo heeft geen recht op ons geld als zei hun deel van de transactie niet na zijn gekomen.
Vandaag pakket opgehaald met 2 bestelde producten althans dat was de bedoeling. Er zat 1 besteld product in en het andere bestelde product (twv 41.99) niet. In plaats daarvan een dvd voor mannen die van mannen houden. Gebeld met de klantenservice. Konden niets betekenen dan dvd terug sturen. Als zij hem ontvangen hebben sturen ze het juiste product. Jammer dat wij nu moeite moeten doen en langer wachten zonder enige compensatie.