Details van de beoordeling

vydz
Fietsen

Ge-wel-dig

Beoordeling 
 
10.0

Let bij het kopen van deze fiets op dat je bij je eerste fietstocht nette kleding aan doet en je haar goed zit. Op die manier weet je zeker dat niet iedereen naar je staart omdat je iets geks aan hebt. Je merkt tijdens het fietsen namelijk dat veel mensen naar je (VYDZ) staren!

Wat ik verder kan vertellen is het volgende:
De VYDZ fiets heerlijk. Zeker als je dan bedenkt dat hij zo weinig kost kan je haast niet klagen!
Lakwerk is goed, mijn slot en collega's hebben het nog niet voor mekaar gekregen een kras op mijn frame te maken!
Laswerk is iets minder, zeker als je veel met laswerk om gaat in het dagelijks leven zal je zien dat dit niet het meest nette werk is, maar het frame is stijf en het laswerk ziet er niet uit alsof het ooit kapot zal gaan. Meer dan wat lasspetters en vuil kom je niet tegen.
Remmen doen het goed en zijn relatief makkelijk te installeren. De uitleg welke op de site en in je bevestigingsmail bij aankoop te vinden is, is voldoende om de fiets in elkaar te zetten. Misschien dat het in de toekomst handig is om een filmpje te maken waarin de assemblage wordt uitgelegd voor de wat minder technische mensen.

Service is geweldig! Ik kreeg, toen ik op zondagavond om een uur of 9 een bericht stuurde op facebook, binnen 30 minuten antwoord! Ook later toen GLS er een potje van maakte werd er gelijk door de medewerkers van VYDZ gebeld om dit recht te zetten. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand op aarde minder dan een 10 kan geven voor de gehele ervaring van VYDZ!

W
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Philip Wallage op 08 September 2016

Wouter,

Dank voor je review! Bedankt voor de tip over een filmpje, ik weet zeker dat deze er aan gaat komen!

Lekker shinen op je Vydz!

Groet,

Philip

Reageer op deze review