Details van de beoordeling

vydz
Fietsen

TOP-service TOP-bikes !

Beoordeling 
 
9.0

De VYDZ krijgt van veel complimenten van mijn vrienden en kennissen..veel mensen staren naar je (fiets) als je ze passeert!
Geweldig !

De VYDZ fietst zeer vlot, je vliegt/glijdt als het ware doorheen de wegen..echt zalig !
Het lakwerk kan wel beter, maar voor deze prijs klaag ik zeker niet..prijs/kwaliteits-verhouding is goed tot zeer goed.

De installatie-gids is zeer duidelijk en to the point. kort en bondig. Het is ook zeer makkelijk in elkaar te steken, zeker ook voor mensen die niet zo technisch aangelegd zijn !

De service is TOP!
Ik had eerst een King's Blue besteld een paar maanden geleden, en een tijdje geleden waren mijn wielen ervan gestolen..Dus ik wou dan een nieuwe VYDZ bestellen maar Chris vertelde mij per mail dat ik 20% korting krijg bij de aankoop van een nieuwe, dus ik had dan maar een nieuwe VYDZ besteld (All Black).
Ondertussen krijgt mijn King's Blue nieuwe wielen die ik besteld heb. Mijn collectie is dus zo van start gegaan zeg maar! :-)
De All Black had ik vrijdag besteld, en maandagvoormiddag was deze al thuis toegekomen !!

Als je je VYDZ goed onderhoud: kan er weinig fout gaan, dus geregeld invetten, ketting bijstellen, maandelijks aanspannen van bouten...Het staat allemaal duidelijk in de installatie-gids!

Bedankt Chris voor de vlotte, eerlijke communicatie !

Chapeau voor team VYDZ !

Y
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Philip Wallage op 27 November 2017

Beste Younes,

Fijn dat je ervaring zo goed is. De All Black heeft een nieuwe soort laklaag. Deze moet weer beter zijn. Benieuwd of je dat ook ervaart.

Ik zal de complimenten aan onze klantenservice medewerker Chris doorgeven.

Veel VYDZ plezier

Reageer op deze review