Details van de beoordeling

Fiets gekocht met fietsplan, maar door administratieve fout toch niet!

Beoordeling 
 
2.0

Beste fietsenwinkel.nl, ik ben erg teleurgesteld in de service van fietsenwinkel.nl. Ik heb bij jullie een fiets gekocht met behulp van het fietsplan, dacht ik. Nu blijkt dat jullie verkoper mij verkeerd heeft voorgelicht en ik de aankoop op een verkeerde manier heb verricht, waardoor ik mijn nieuwe fiets niet kan indienen bij fietsplan. Dit kan volgens fietsplan eenvoudig opgelost worden middels een administratieve handeling, maar jullie klantenservice wil deze handeling niet verrichten. Ik heb ALLES geprobeerd om dit toch nog te regelen met de betreffende verkoper en jullie klantenservice, maar de persoon die besloten heeft dat dit niet kan wil mij niet eens te woord staan. En ik mag mijn fiets ook niet meer terug geven omdat ik er al op gereden heb en het te lang geleden is (terwijl de klacht is netjes binnen 100 dagen gemeld is). Je kan je vast voorstellen dat ik dus erg teleurgesteld ben en uit onmacht dit bericht online plaats, en ondertussen ook contact opgenomen heb met mijn rechtsbijstand verzekering want ik ben ten einde raad. Groeten, Sarah Schiffer

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review