Details van de beoordeling

Zeer teleurstellend

Beoordeling 
 
3.5

In de snelheid van het leven besloten om online een fiets te kopen. Ik wilde advies en maakte gebruik van de aanwezige chat. Die zij na 1 vraag dat ik beter kon bellen of, indien mogelijk ga naar ene winkel van ons in de buurt!
Dat gedaan. De medewerker daar ging mijn vragen niet beantwoorden (wat is beter, handiger etc.) want: of de banden goed waren of niet.. "zo krijgen we de fiets van de fabriek en daar gaan wij ging dingen aan veranderen! Zo kunnen we de fiets goedkoop houden!". Heldere uitleg: bagger service.
Eenmaal een fiets online uitgekozen en gekocht. Bevestiging in mail maar geen datum waarop levering zou plaats vinden. Gebeld - u wordt teruggebeld - volgende dag gebeld - niet teruggebeld? Wat vreemd! Uw fiets.. die is er niet. Staat in back order. Wat niet kan want een fiets met lichte schade gekozen.
Al met al: nee, die kunnen we niet meer leveren.. zal ik u maar helpen met het uitzoeken van een andere fiets?
Nee.. geef mijn geld maar terug. Oh, ja, dat gaat zomaar niet. Daar doen we gemiddeld 5 werkdagen over.
Nee - niet mijn winkel - niet mijn gedachte over service - been there, done that.

B
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review