Prima al 8 jaar tevreden klant! Ik sluit al mijn telefoonabonnementen bij Typhone en koop alle toestellen daar. Gewoon goed zoals het hoort te zijn. Zeer behulpzaam personeel dat echt moeite voor je doet, ook als er door mijn fout iets mis gaat!
Ik had deze keer alle tijd genomen om een nieuw abonnement te kopen. Veel website bekeken en vergeleken en vaak kwam ik bij Typhone uit. Ze hebben vrijwel alle telefoons en goede aanbiedingen. Ik kocht er ook gelijk een mooi hoesje bij voor mijn dochter. De telefoon (Samsung S4) heb ik een tijdje in gebruik en werkt echt super!! De volgende maand kan mijn vrouw ook een nieuw abonnement nemen en dan kom ik hier zeker terug.
Zeer snelle levering. I.v.m activatie van de SIM kaart moest ik telefonisch contact opnemen met de helpdesk van Typhone. Ik werd zeer snel en kundig geholpen. Tevens is de web site zeer overzichtelijk ingericht.
I.v.m. dat het bedrijf waarvoor ik werk (De Ictivity Groep) zaken doet met Typhone, heb ik Typhone uitgekozen voor de levering van de Samsung S4 Mini
Goede webshop vind ik. Heb een abonnement afgesloten, heb daarbij de adviestool gebruikt. Dit is een heel handige tool die je direct het best passende abonnement geeft voor jou persoonlijk verbruik. Had op dinsdag besteld en had het pakketje op donderdagochtend binnen. Prima levering dus!
Ik bestel al heel lang via Typhone en het gaat altijd supergoed.
Nooit problemen en geen lange wachttijd als je ze belt. Voor mij de ideale manier om abonnementen of accessoires te kopen via internet. Contracten worden digitaal verzonden en deze kun je ook weer digitaal retourneren. Per post volgt altijd nog het papieren contract, wat voor mij niet zou hoeven, maar misschien wel handig voor anderen. Kortom topservice en duidelijkheid!
Dit jaar ga ik voor de derde keer in zee met Typhone.nl. Het is voor mij gebleken dat dit bedrijf eerlijk, betrouwbaar, snel in afhandeling en zonder moeilijk te doen, hebben ze me alsnog korting verleent, die niet eerder was overeengekomen. Ik ben heel erg tevreden. Hier kunnen andere bedrijven nog veel van leren. Bedankt voor de goede service Typhone!
Roos op 03 Januari 2014
De eerste keer zijn ze SUPER aardig. Fouten herstellen ze NIET!!!! Helaas een K.. bedrijf
R op 03 Januari 2014
De eerste keer zijn ze SUPER aardig. Jaren een abonnement, betaal correct Niks aan de hand. Ze maken een groffe fout. Fouten herstellen ze NIET!!!! Helaas een K.. bedrijf
Sterke punten:
Gemakkelijk bestellen en vlotte levering.
Bij het monteren van de chip heb ik een verkeerde handeling gemaakt zodat er iets is afgebroken. Na telefoontje op een correcte manier opgelost in Nuth
Verbeterpunten of tips:
Betere beschrijving er bij leveren vooral omdat diverse operaters minichips leveren zodat die verkeerd er in gedaan worden.
Alles was snel afgehandeld en netjes thuis afgeleverd.
Alleen jammer dat bij mijn Huawei Y300 geen duidelijke Nederlandse beschrijving zat. Echter na telefonisch contact, bleek dat Huawei zo'n nieuw merk is, dat deze nog niet zijn bijgesloten. Echter de vriendelijke medewerkster vertelde me waar ik op de Huawei site de NL info kon vinden.
Na eerst telefonisch contact te hebben gehad, heb ik een samsung gsm besteld. Levering ging vlot en was netjes binnen 24uur gerealiseerd. Ook bij het telefonische contact had ik snel iemand aan de lijn en werd vriendelijk te woord gestaan. Alles oké dus
ik verleng mijn sim only al jaren bij typone.altijd goed gegaan.zeer tevreden.en sparen voor korting. nog beter.wat wil je nog meer.ik zou het niet weten.ik ben in ieder geval een tevreden klant. en ik hoop het nog lang te blijven. Zekeraan te bevelen aan iedereen!
Goede ervaringg met Typhone omdat ze mijn stukke telefoon direct hebben omgewisseld voor een nieuwe. Bestellen en orderafhandeling is gewoon goed en als je bij hen koopt weet je gewoon dat je bij gezeik ergens terecht kan.
Gr, Niko
Ben erg tevreden over typhone. Vind het een fijne website en ze hebben vaak de beste aanbiedingen. Heb daarom ook de Z2 van Sony daar besteld. Het is een fijn toestel met een mooi helder scherm. Wellicht dat nog wat aseccoires bestel bij typhone
Uitstekende service en niet duur! Ik heb een abonnement van 1 jaar genomen omdat ik graag ieder jaar een nieuwe telefoon wil. De website ziet er overzichtelijk uit en Typhone is volgens mij had de beste deal voor mij. Had mijn contract verlengt via SMS, super makkelijk en snel! Volgende dag kreeg ik mijn pakketje al binnen, super! Had wel een probleempje dat mijn lader het niet deed. Had gebeld met de klantenservice, stond wel even in de wacht maar nadat ik te woord werd gestaan, werd er een nieuwe lader nagestuurd.
Ik heb net de Typhone klantenservice gesprtoken. De wachttijd aan de telefoon is lang maar het Typhone personeel is wel vriendelijk en deskundig. Als je een bestelling wilt plaatsen bij Typhone kan dat via de website of telefonisch. Ik heb de laatste maand een bestelling gedaan. Het ging fout met de nieuwsbrief korting. Deze Typhone niewsbrief korting werd niet gelijk in mindering gebracht met mijn bestelling. Daarom heb ik gebeld en toen werd het in orde gemaakt.
Toen ik wilde bestellen bij Typhone kreeg ik snel iemand aan de telefoon. Toen ik vragen had over de bestelling, duurde het veel langer voordat ik een medewerker aan de telefoon kreeg. Ik heb de korting gewoon gekregen maar jammer van de lange wachttijd. Maar nogmaals heel vriendelijk en goed te woord gestaan door de Typhone klantenservice.
Ik ben prima geholpen door de medewerkers van Typhone. Ik had namelijk een erg duur abonnement en zij hebben echt de tijd genomen om ervoor te zorgen dat ik nu een abonnement heb wat perfect aansluit op mijn belgedrag.
Je kunt eenvoudig een filiaaal van Typhone binnenlopen (Ze hebben filialen in de meeste grote steden). Je kunt ook (net zoals ik) de telefonische helpdesk van Typhone bellen. Die werd snel opgenomen en ik werd dus uitstekend geholpen door Typhone.
Ik heb daarna via Typhone.nl online besteld en dat was makkelijk. Levering was 2 dagen later en ik kon direct bellen. Wel moet je even tekenen bij de bezorger dus je moet zorgen dat je thuis bent op het afgesproken tijdstip. Prima ervaringen dus met Typhone, bedankt!
Heel goed telefonisch geholpen en goed advies gehad.
En een goede en zeer snelle levering.
Mijn volgende bestelling wordt zeker weer bij Typhone.nl.
En zeker weer een Samsung galaxy s5 of toch de s6.
WAT ZIJN DAT GEWELDIG TELEFOONS.
Binnenkort verlenging van ander abonnement! !.
Nogmaals bedankt .
Ik vind Typhone de goedkoopste shop, was op zoek naar een LG G3, goede deal gevonden i.c.m. Telfort abonnement. De levering was ook snel en je kreeg mailtjes met bijvoorbeeld track trace code. Ben erg tevreden met de service en krijg ook nog eens een gratis hoesje van LG :) Ik ga wel vaker hier iets bestellen.
Bij Typhone heb ik laatst een nieuwe gsm besteld. Het betreft een Typhone abonnement met als provider T mobile en als toestel een Samsung Galaxy SIII. Het nummerbehoud omzetten bij mijn vorige provider werd door Typhone keurig geregeld. De gsm werd na 2 dagen geleverd dus de levering was dik in orde. Ik werd via mail keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en de aanvraag voor het nummerbehoud. Ook op al mijn vragen via de mail werd door Typhone na een dag keurig geantwoord. Ik had ook nog een vraag over mijn tijdelijke nieuwe nummer bij T-Mobile. Daarover heb ik contact opgenomen bij T Mobile. En zij konden mij daarover geruststellen. Ik kan Typhone.nl dus aanbevelen.
Ik heb ook veel gsm aanbiedingen bekeken en Typhone komt telkens als goedkoopste aanbieder naar voren. Jekunt op Typhone.nl een analayse van je belgedrag doen, superhandig! Als ik via T mobile rechtstreeks een abonnement had afgesloten kostte me dat meer als 10 euro per maand.
Hallo ik heb op 27 februari een gsm besteld bij Typhone i.v.m. een speciale actie waarbij je een smartphone + abonnement kon krijgen voor een zeer aantrekkelijke prijs. De aanbieding stond direct op de voorpagina, dus het was makkelijk te vinden. Na de bestelling gedaan te hebben kreeg ik van Typhone meteen een bevestiging met het contract opgestuurd via mail. Dat contract moet je invullen, inscannen en terugsturen. Volgende dag hebben ze netjes een mail naar mij gestuurd met de vermelding dat ze het verstuurde contract in goede orde hadden ontvangen.
Het opsturen van de mobiele telefoon door Typhone gebeurd zodra het abonnement/contract is verwerkt bij de provider. Helaas waren er bij mij problemen met de aanvraag voor nummerbehoud, waardoor er vervolgens vertraging opliep met de verzending van mijn telefoon. Maar dat lag aan de provider en niet aan Typhone aldus de mail waarin ze me op de hoogte hielden. Ik kreeg opnieuw een mail met de melding dat het abonnement goedgekeurd was en dat mijn bestelling werd klaargezet voor verzending. Een paar uur later kreeg ik de verzendbevestiging van Typhone.nl met het Track en Trace nummer.
De gsm werd de volgende dag afgeleverd bij mij thuis en was verpakt in een doosje met een luchtkussen erin.
Helaas bleek dat de micro usb kabel niet bijgevoegd was. Ik heb gelijk contact opgezocht met Typhone. Volgende dag van hen een email ontvangen met de vermelding dat ze mij geheel kosteloos een nieuwe kabel zullen opsturen. De kabel werd de volgende dag afgeleverd door de postbezorger. Het was ook verpakt in een bubbelenvelop.
Het is erg netjes afgehandeld door Typhone. Ze krijgen mijn complimenten!
Wat is uw ervaring met Typhone? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Typhone hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Typhone reviews lezen.
Telefoonnummer: 040 - 23 53 000