hollandsnieuwe

www.hollandsnieuwe.nl
 
3.9 (79)

hollandsnieuwe is een mobiele telefoon aanbieder. Op hollandsnieuwe.nl kunt u de beste combinatie van mobiele telefoon abonnementen en prepaid diensten kopen. Bij de organisatie kies je eenvoudig je bundel en je kunt dan bellen totdat de bundel op is. hollandsnieuwe stuurt automatisch een bericht naar je telefoon zodra je bundel bijna op is. hollandsnieuwe Acties Bekijken?

Deze zaken worden ook wel door andere telefoon aanbieders aangeboden. Wat de aanbieder als vrij nieuwe speler interessant maakt is dat ze erg goedkoop zijn. Daarnaast maken zij gebruik van het Vodafone netwerk waardoor zij altijd een goed bereik waarborgen.

Aanbod van hollandsnieuwe:

Opwaarderen van Beltegoed. Prepaid kaarten & Sim Only acties. Telefoon/gsm aanbiedingen met of zonder abonnement. Heeft u ervaring met een dienst of service van hollandsnieuwe? Deel uw ervaringen online op Reviewspot.

hollandsnieuwe ervaringen

79 reviews voor hollandsnieuwe

 
(5)
 
(9)
 
(8)
 
(20)
 
(37)
Gemiddeld 
 
3.9
 
4.7
 
4.5
 
2.2
 
4.3
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
pieter
Gemiddeld 
 
4.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
1.0

Matig en duur

Tegoed is altijd verdacht snel op. Ik wil een onbeperkt aantal MBs blijkt niet te kunnen. Zeer regelmatig storingen, in December zelfs een hele week konden alle klanten niet bellen. Zit er helaas nog bijna een jaar aan vast. Daarna snel overstappen.

Was deze beoordeling nuttig? 

Patricia van der Linden op Maart 21, 2017

Ik heb een abonnement sinds junie bij hpllands nieuwe, en de eerste paar maanden hield ik beltegoed over, maar nu een paar maanden verder, verdwijnt me beltegoed terwijl ik hem niet gebruikt. Ik had om 16.45 nog 8.64 euro, en 3 uur later kreeg ik een smsje dat me beltegoed lager als 3 euro was, terwijl ik aan het werk was. En me telefoon niet heb gebruikt.

Reageer op deze review
Paul
Gemiddeld 
 
2.8
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

onbetrouwbaar

Dag,
Na 8 maanden en vele telefoontjes en mailtjes was nummerbehoud geregeld: feest ! . Al die maanden dubbele provider en dubbel betaald. Tot vandaag hiermee bezig, tussen kastjes en muren, en nu valt plotseling besluit dat ik geen compensatie ontvang (terwijl die al vanaf begin was toegezegd; uiteraard ontvangt u tzt een vergoeding meneer !). Dit is intens bedroevend. Dit bedrijf is absoluut onbetrouwbaar.
met groet, Paul

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
welman
Gemiddeld 
 
7.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
8.0

klacht

Hoi,

Zojuist gebeld met hollandse nieuwe inzake meenemen huidig mobiel nummer ivm aflopen 2 jarig contract. Heb ongeveer een kwartier aan de lijn gehangen (*beltegoed bijna op hierdoor), waarna ik vervolgens uit de wacht gehaald wordt, waarmee de verbinding verbroken wordt. Verder is de wachttijd vrij irritant omdat je steeds hoort excuses voor het ongemak na het "riedeltje" dat je in de wacht hangt. Ik hoop dat jullie als service ook klanten terugbellen, waarmee jullie de verbinding verbreken. Graag blijf ik als consument bij jullie, ben namelijk tot nu toe heel erg tevreden. Ik wacht jullie telefoontje af !
Groet,
Rogier

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Hein Verheijen

€ 11,- is € 20,-

De klantenservice wil me laten geloven dat € 11,-  = € 20,-
€ 11,- is 1000 MB  abonnement !
€ 20,-is 1000 MB bij opwaarderen is beltegoed € 20,- in de zelfde kolom.
Een beltegoed van € 11,- in de tegoed kolom is geen 1000Mb maar 500 MB
Dus met andere woorden "volksverlakkerij"  rijp voor de reclame code commissie, want in de tegoed kolom  staan appels en peren.  Prachtige marketing maar tot op het bot rot en bedrieglijk.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Kim
Gemiddeld 
 
4.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Geen bereik

Het bestellen ging super de levering ging vlekkeloos, maar dan.
Ik heb nergens bereik. Kan alleen maar via wifi ibternetten. Gisteren lang in gesprek geweest met iemand van hn. Alle instellingen doorgenomen en veranderd. Helaas na 30 min met iemand van hn bezig te zijn geweest nog steeds geen internet. Betaal er wel al 3 maanden voor. Jammer dat ze zo slecht bereikbaar zijn en je alleen doordeweeks tussen 9 en 5 kunt bellen.
Ik neem nooit meer een abonnement bij hn.
Ga kijken of ik contract kan ontbinden aangezien ik betaal voor iets wat ik niet heb

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Karin
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Zeer slecht

Ongelooflijk slechte provider. Refurbished toestellen waar je het volle pond voor moet betalen. 5(!) kapotte toestellen in 1 jaar.
Slecht netwerk.
Waanzinnig slechte klantenservice. Doen niets om alle problemen op te lossen of te compenseren. Vanwege kapotte antenne veel extra kosten buiten de bundel gemaakt, maar vergoeding is onbespreekbaar.
Mensen, bespaar u deze ellende en ga met wen andere provider in zee. Hollands nieuwe, slechter kan niet.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Rene.V
Gemiddeld 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Slecht 3g netwerk / problemen opzeggen abonnement

De dekking voor data/netwer met 3g was zeer slecht bij Hollandsnieuwe en dat zelfs in Amsterdam waar ik woon. Het was zo'n enorm trage verbinding iets opzoeken met google was echt niet te doen, het enige wat het ongeveer deed was een WhatsApp bericht mits het zonder afbeelding/video was en nog een paar andere apps. Terwijl met de mensen waar mee ik samen was op dat moment wel een prima 3g verbinding hadden via hun provider. Ik ben daarom ook laatst zo'n twee maanden geleden met mijn aflopende abonnement overgestapt naar een andere provider en nu heb ik wel goede data/netwerk verbinding met hetzelfde mobiel toestel.

Overigens heb ik nu zelfs problemen met die Hollandsnieuwe dat ze nog rekeningen indienen alsof ik nog steeds een abonnement bij hen afneem wat niet zo is. Het contract/abonnement was aflopende eind mei 2016, ruimschoots een maand voor die tijd via de nieuwe provider de overstap aangevraagd met nummerbehoud en de portering is toen eind mei gedaan en daarmee is normaliter ook gelijk de overstap tussen de providers geregeld en het oude contract/abonnement ten einde en is het nieuwe contract/abonnement bij de huidige provider ingegaan.

Van mijn huidige provider ik inmiddels vernomen dat zij en vele andere providers problemen hebben met Hollandsnieuwe van mensen die overstappen met hen abonnement naar een andere provider. Al die providers zijn hun problemen hierover aan het verzamelen en gaan dit gezamenlijk aanpakken tegen Hollandsnieuwe die overduidelijk hun administratie niet op orde hebben.

Was deze beoordeling nuttig? 

W.v.G. op September 18, 2016

Heb hetzelfde probleem met opzeggen van het contract. Sturen enerzijds mails dat mijn contract beeindigd is.
Maar ondertussen schrijven ze wel het maandelijks tegoed af van de betaalrekening.
Ook constant bestookt met sms en mails dat ik moet betalen.Inloggen op mijn hollandsnieuwe en betalen.
Dit is onmogelijk want ik ben geen klant meer!!!!!!!
Storneer elke keer het geld dat onterecht afgeschreven is terug op mijn rekening.
Gemaild en sms verstuurd. Dit helpt dus niet.
Kijken wie dit het langste volhoudt.
Conclusie: de afdelingen werken langs elkaar. geen enig communicatie.

Reageer op deze review
Ruud
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Triest

Het is in- en intriest dat dit bedrijf nog bestaat. Na mijn opzegging (bevestigd door HN) is nog een incasso verricht die ik heb laten storneren. Het resultaat hiervan is een diarree van mailtjes van HN. met als uiteindelijk resultaat hun ultieme wraak: melding van mijn gegevens bij Preventel. Helaas nog geen incassoburo aan de deur geweest.
Ze doen hun uiterste best (en geven daar ook vermogens aan uit) om nieuwe klanten te krijgen. Vervolgens doen ze alle moeite die zo snel mogelijk op de kast te krijgen. En met succes.
Vermijden dus de ellende die Hollands Nieuwe heet!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Ronald
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

DRAMA

Het is dat ik niet lager dan een 1 kan aangeven ....

Na het plaatsen van je bestelling en het doen van de 1e betaling hoor je dat je telefoon niet leverbaar is ....
Ergens tussen de 5 en 15 dagen moet je gaan zitten wachten, tussentijds weet niemand ergens iets van ...
Als je belt krijg je 1 of andere suffe student aan de lijn die ook niets weet .. HOLLANDSDRAMA ...

Ik kan de zending weigeren en daarmee gaat het hele feest niet door en moet je hopen dat je je geld terug krijgt ...

O ja, ander aanbieders leveren de 5s uit voorraad ... !

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Arjen
Gemiddeld 
 
1.5
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Overweeg het niet eens

Geen zaken mee doen. Overweeg het niet eens. Totaal geen klantgerichte organisatie, bovendien belazeren ze hun (trouwe) klanten door exorbitante gevolgen nadat de contractperiode is verlopen. Slechte administratieve afhandeling, geen persoonlijk contact bij problemen. Niet van deze tijd.

Verder regelmatig problemen met verbinding. op enig moment werd sim omgezet, een maand lang geen mogelijkheid gehad te bellen of 3g te raadplegen. Wel tweemaal mail hierover, nooit een excuus. Ik kan geen reden bedenken waarom je met hen in zee gaat.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Marleen
Gemiddeld 
 
2.0
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Nooit meer

Slechte service.
Sinds enkele maanden geen bereik, gemiddeld 7x per dag het netwerk kwijt. Klacht ingediend via de site geen reactie! Na 1,5 week zelf maar weer contact gezocht. Ze zouden onderzoek doen naar mijn bereik of ik kon "kosteloos" van mijn abonnement af. De enorme afkoopsom moest ik natuurlijk wel betalen. Gevraagd om het onderzoek en binnen een halve dag het "standaard" antwoord ontvangen dat het bereik in mijn omgeving slecht was met wederom hetzelfde voorstel. Dit terwijl ik had aangegeven op meerdere locaties problemen met het bereik te hebben. Ze kiezen dus duidelijk voor de makkelijkste weg, dan maar een klant minder, maar dit mag hun natuurlijk niets kosten. Kortom slechte service en niet oplossingsgericht!

Goedkoop is in dit geval ook echt duurkoop.

Was deze beoordeling nuttig? 

Jan op September 26, 2016

Gaat het hier om de samsung galaxy s4. Ik heb namelijk het zelfde probleem met twee toestellen s4 , mijn zoon heeft s5 en heeft geen last van ( geen netwerk).

Reageer op deze review
Freni

Klacht van ontevreden klant

Reeds diverse malen geprobeerd contact te maken met Hollands nieuwe omtrent het volgende . Mijn vrouw en ik zijn vanwege mijn werk tijdelijk in het buitenland. We kregen dus een bericht dat er een nieuwe simcard aan zou komen per april 2016. Ik heb gemeld via een linkdat ik niet in NLD ben maar of dat kon worden doorgestuurd naar mijn adres in buitenland. Resultaat tig keer doorverwezen naar dezelfde vraag of ik tevreden ben etc.Natuurlijk zijn we dat nu helemaal niet omdat er geen gehoor wordt gegeven aan een verzoek wat nu dus een klacht is..En de simcard is gewoon naar mijn adres in Nederland gestuurd... Want resultaat is dat ik geen telefoonverbindning meer heb waar ik wel voor betaal. En hier een duur abonnement moet afsluiten en andere telefoons moest kopen. Erg slechte service. Hoe wordt dit opgelost ?????.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Wilbert
Gemiddeld 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Beltegod niet langer dan 1 maand geldig

Na het verlopen van mijn vorige 2-jarig contract een verlenging aangegaan voor opnieuw 2 jaar.
Blijkt dat je nu het beltegoed niet meer kan meenemen (dit was 3 maanden in het oude contract). Hollandsnieuwe heeft de voorwaarden voor de nieuwe contracten aangepast en daar wordt geen melding van gemaakt op mijn nieuwe contract. Het staat alleen vermeldt in de algemene voorwaarden die niet mee worden gezonden maar waar je zelf naar opzoek moet gaan.
Nieuw contract opzeggen gaat natuurlijk niet volgens Hollandsnieuwe.
Ook al staan ze wellicht juridisch in hun recht, ik blijf het grote oplichting vinden

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
M.S. Goedhart
Service 
 
1.0

Klantenservice onbereikbaar

Vanochtend een half uur naar het bandje van de klantenservice geluisterd. Uiteindelijk maar opgehangen. Wat een harde K**muziek. Als die muziek op de afdeling ook zo hard staat horen ze de telefoon niet overgaan.
Ik ben een zakelijke klant, heb een vraag met misschien een heel simpel antwoord. Dus niet.
Nog een paar maanden en dan is mijn contract verlopen. Met gierende banden naar een andere provider

Was deze beoordeling nuttig? 

Aj van der plas op Januari 10, 2016

Wat hier boven omschreven staat heeft bij mij uur geduurd ook die verschrikkelijke muziek en dan die stem blijf zeker aan de lijn u word zo geholpen nou hij werd verbroken dus daar zat ik op mijn kosten uur telefoon gesprek plus begin kosten onacceptabel en dat allemaal door fouten die door Hollandse nieuwe gemaakt zijn ook brief weg gedaan tot op heden geen reaktie ik vind dit alles zo terleurstelkend ook die mail die ik regelmatig ontvang u heb u buitenlands bel te goed over schreden ben in zijn geheel niet in buitenland geweest waardeloos dit alles hoop dat ze met reaktie komen anders moet ik stappen ondernemen want ze konen contract niet na dit is mijn verhaal

Reageer op deze review
Jan
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bagger

Facturen kloppen niet.
Klantenservice onbereikbaar.
Eigenlijk gewoon K.. .
Voor mij het laatste jaar.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Natasja

Drama!!!

Meer dan 2 jaar tevreden klant van HN, totdat ik een tweede telefoonnummer op advies van HN heb afgekocht. Dit nummer werd al een half jaar niet meer gebruikt. Werd me zelfs verteld dat ik na afkopen het resterende tegoed kon terugvorderen. Toen dacht ik nog...wat een service van HN.... Maar helaas niets bleek minder waar! Ongeveer 10 telefoontjes en verscheidene no-replay mailtjes later, proberen ze nog steeds geld te incasseren en krijg ik dus mailtjes dat ik een betalingsachterstand heb. Ik heb de automatische incasso laten blokkeren door de bank. Via mail en chat kun je niet reageren. Ligt er al maanden tijdelijk uit (???????????) Facebook en twitter doe ik niet aan....dus alles moet telefonisch. Hierdoor onnodig kosten en een hoop frustratie....slecht voor gezondheid! Openingstijden uit de pre-historie. Wie kan er nu bellen tussen 09.00 en 17.00? Dan ben ik aan het werk! En telkens krijg je iemand anders aan de telefoon die beloofd het probleem voor je op te lossen..... grrrrrrrr.... helemaal flauw van HN!!!!!!
STOP MET HET STUREN VAN MAILTJES. IK HEB ALLES BETAALD WAT IK MOET BETALEN!!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Wil Bolding
Gemiddeld 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

SMS

Kan van het begin van mijn abonnement geen sms verzenden. Ontvangen gaat wel. Ben hierover reeds sinds 13 augustus 2015 in contact. Ook via Belcompany. Alles geprobeerd; mijn simkaart in een andere telefoon, geen sms. Andere simkaart in mijn telefoon, wel sms. Ligt dus niet aan telefoon of instellingen. Bij ieder telefoontje (na iedere keer zo'n 10 minuten in de wacht te hangen) het commentaar: andere afdeling, maar ze zijn er mee bezig. Hoe lang moet zoiets dan wel niet duren?

Was deze beoordeling nuttig? 

Wil Bolding op December 04, 2015

Frappant, maar een dag na plaatsing van dit review werd ik gebeld door Hollandsnieuwe. en twee dagen later ontving ik een mailtje waarin mij een nieuw telefoonnummer voor de SMS berichtencentrale werd opgegeven. Dit was een ander nummer dan op hun site vermeld staat. En....... alles werkt. Jammer dat het zo lang heeft moeten duren, maar blij dat het opgelost is.

Reageer op deze review
Klap
Gemiddeld 
 
1.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Kansloos

Paar maanden geleden telefoon gekocht met het goedkoopste abonnement. Helaas blijkt goedkoop in dit geval echt duurkoop te zijn.
Het lukt die mensen op de een of andere manier simpelweg niet om een bestelling normaal af te handelen. Vooral als je "nummerbehoud" zou willen gebruiken staat je nog wat te wachten. Ik heb inmiddels als meerdere simkaarten en nummers ontvangen, maar kan nog steeds niet met m'n nieuwe telefoon bellen.
En het ergste is dat ze geen klantenservice nummer op hun website hebben staan. Een telecomprovider zonder telefoon. Echt kansloos.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Frank
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Weken geen bereik zonder oplossing

Hollandse Nieuwe presteert het om weken lang geen bereik te bieden. De helpdesk biedt geen oplossing en weigert het contract met bijbehorende telefoon te ontbinden. Blijf hier weg..

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
henk van sinderen
Gemiddeld 
 
2.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Hollands Nieuwe Nr. 1 in klant negeren!

Tientallen pogingen gedaan om met HN in contact te komen. Tientallen mailtjes van "onwetende" medewerkers.
Medewerkers die toegeven dat ze niets mogen en kunnen omdat ze "extern" zijn en door HN worden ingehuurd.
Brief aan het hoofdkantoor wordt genegeerd.
Op vragen wie de directie is. Geen antwoord. Mensen hebben geen idee.
HN communiceert en ondertekent anoniem. Afdeling betalingen. Afdeling klachten. Dit doet vermoeden dat er een enorm verloop is onder het personeel.
HN is een onderdeel van Vodafone.Het is de medewerkers van Vodafone verboden om contact te hebben met de medewerkers van HN.

Het schijnt dat Ramon van Velzen directeur is van HN
Deze man nogmaals een aangetekende brief sturen met alle correspondentie is mijn volgende stap.
HN weigert op een normale manier met haar klanten om te gaan en lijkt niet te beseffen dat dit geld kost i.p.v. oplevert.
De enige manier die overblijft is dat ik het dossier overdraag aan een consumentenorganisatie.
De mooiste USP van Hollands Nieuwe......................je beltegoed meenemen gedurende 3 maanden is gewijzigd. Ze hebben zich aangesloten bij alle andere dieven die betaalde belminuten stelen.
Stel je voor, 50 liter tanken bij Shell en bij terugkomst van b.v. een vakantie is je tank leeg. Je hebt je benzine niet gebruikt en we hebben het teruggehaald. Koop maar nieuwe liters.
We zijn eraan gewend geraakt om ons te laten bestelen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

wiilem

pas op

Beste klant,

Eerder hebben we je laten weten dat we de komende maanden werken aan een aantal vernieuwingen in onze systemen. En dat je mobiele nummer hiervoor moet worden overgezet op een nieuwe simkaart.

Je kunt dit zelf eenvoudig online regelen. Hierover ontvang je binnenkort bericht per mail en sms.

Het liever laten doen?
Je kunt het ook laten doen in een BelCompany winkel. Tot 30 november a.s. profiteer je dan ook nog eens van 50% korting op alle accessoires. Wees er dus snel bij!

Je hoeft alleen je mobiele telefoon met je oude simkaart en een geldig ID bewijs mee te nemen en zij regelen de rest. Makkelijk toch! Ga naar de website voor meer tips over je bezoek aan de winkel.

Nog vragen?
Ga naar hollandsnieuwe.nl/vernieuwing of bel gratis onze afdeling vernieuwing op 0800-8881234 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag, van 09:00 - 17:00 uur)

Groet,
hollandsnieuwe

ga je naar hollandsnieuwe log je in vindt je niets over dit onderwerp
dus kijk uit geef niet zomaar je chip af
bij wijze van spreke de oplichter woont bij op de hoek

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Carina Boersen
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Hollands nieuwe drama!

Het Hollands nieuwe drama.....

Dit moet ik effe kwijt al is het maar om potentiële nieuwe cliënten af te schrikken!
Ik ben sinds 11 juni bezig met nummerbehoud van mijn oude KPN nr. Over te gaan naar Hollands nieuwe. Tot op heden 17 november is er zo weinig gebeurt en zo slecht met mij als client omgegaan dat ik van ellende nu maar een post op fb zet! Misschien krijg ik een reactie van Hollands nieuwe en misschien zijn er meer mensen die slechte ervaringen met ze hebben? Ik blijf hopen op een goede afloop maar ik denk dat er sneller wereldvrede is dan dat ik mijn nummerbehoud bij Hollands nieuwe voor elkaar krijg!

Was deze beoordeling nuttig? 

jan op Mei 18, 2016

Ik ben bang dat je de komende weken alleen maar bevestigingen krijgt van de super slechte service van dit bedrijf. Ik hoop van ganser harte dat het bij u wel goed gaat, maar door mijn slechte ervaringen met HN heb ik daar een hard hoofd in.

Reageer op deze review
miek
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

bagger

NOOIT AAN BEGINNEN!!!!!

Ruim 5 maanden voor mijn abbonement betaald, krijg maar liefst 14 euro retour!! (en dat is mijn eigen abbonementsgeld terwijl ik 4,5 week niet kon bellen)
Blijkt dus als je klantenservice belt dit vaak niet wordt geregistreerd, je wordt afgescheept,
Ook totaal geen betrokkenheid als je 4,5 week niet kan bellen, sms, internet, voicemail beluisteren.
Ze doen GEEN moeite voor je.
Enige riedel waar ze steeds op terugkomen is dat ze in de maanden durende omzetten van nummerbehoud rekening van mijn oude provide willen. Dit weiger ik, vind het namelijk dysfuctioneren van hollandsnieuwe hun probleem is en niet van mijn oude provider. (maar dat dringt nergens door)

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
petra

opzeggen kan niet gewoon????

mijn zoon had een abonnement die hij 9-9-2015 heeft opgezegd en moest 3 weken op zijn nieuwe telefoon met nieuw nummer wachten na 3 weken kregen we de telefoon alleen de oude bleef actief totdat we een mail kregen waarin stond dat per 14-10-2015 er weer €30,50 werd afgeschreven ,ik de klantenservice gebeld die mij te woord stond en een mail terug stuurt met daarin het excuus dat er nu word opgezegd en het nummer 12-11-2015 alsnog word opgezegd nou NEE dus we gaan niet voor een fout betalen van een mede werker hun moeten dit oplossen en klantvriendelijkheid ver te zoeken aan de telefoon het was zo en niet anders ik kon een klacht indienen en waarschijnlijk het verlies dragen wat een slechte actie
me zoon zit helaas nu 2 jaar aan het abonnement vast maar daarna gaat hij weg bij dit waardeloze bedrijf en die klacht ga ik bij de kivit indienen kijken of de consumentenbond dit kan aan pakken want wij zullen niet de enigste zijn vrees ik

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Janssen
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Afrader

Nooit bereikbaar
Zeer slecht internet
Geen klantenservice, gewoon helemaal niet!!
Spook mb's en minuten
Niet kloppende specificaties

Gewoon slecht, nooit aan beginnen!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.