hollandsnieuwe reviews & ervaringen

www.hollandsnieuwe.nl
 
4.1 (81)
hollandsnieuwe

81 hollandsnieuwe reviews

 
(6)
 
(10)
 
(8)
 
(20)
 
(37)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
20 resultaten - getoond 1 - 20
Volgorde

Matig en duur

Beoordeling 
 
4.8

Tegoed is altijd verdacht snel op. Ik wil een onbeperkt aantal MBs blijkt niet te kunnen. Zeer regelmatig storingen, in December zelfs een hele week konden alle klanten niet bellen. Zit er helaas nog bijna een jaar aan vast. Daarna snel overstappen.

P
Was deze beoordeling nuttig? 4 2

Patricia van der Linden op 21 Maart 2017

Ik heb een abonnement sinds junie bij hpllands nieuwe, en de eerste paar maanden hield ik beltegoed over, maar nu een paar maanden verder, verdwijnt me beltegoed terwijl ik hem niet gebruikt. Ik had om 16.45 nog 8.64 euro, en 3 uur later kreeg ik een smsje dat me beltegoed lager als 3 euro was, terwijl ik aan het werk was. En me telefoon niet heb gebruikt.

Reageer op deze review

Geen bereik

Beoordeling 
 
4.5

Het bestellen ging super de levering ging vlekkeloos, maar dan.
Ik heb nergens bereik. Kan alleen maar via wifi ibternetten. Gisteren lang in gesprek geweest met iemand van hn. Alle instellingen doorgenomen en veranderd. Helaas na 30 min met iemand van hn bezig te zijn geweest nog steeds geen internet. Betaal er wel al 3 maanden voor. Jammer dat ze zo slecht bereikbaar zijn en je alleen doordeweeks tussen 9 en 5 kunt bellen.
Ik neem nooit meer een abonnement bij hn.
Ga kijken of ik contract kan ontbinden aangezien ik betaal voor iets wat ik niet heb

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 3
Reageer op deze review

Beltegod niet langer dan 1 maand geldig

Beoordeling 
 
3.0

Na het verlopen van mijn vorige 2-jarig contract een verlenging aangegaan voor opnieuw 2 jaar.
Blijkt dat je nu het beltegoed niet meer kan meenemen (dit was 3 maanden in het oude contract). Hollandsnieuwe heeft de voorwaarden voor de nieuwe contracten aangepast en daar wordt geen melding van gemaakt op mijn nieuwe contract. Het staat alleen vermeldt in de algemene voorwaarden die niet mee worden gezonden maar waar je zelf naar opzoek moet gaan.
Nieuw contract opzeggen gaat natuurlijk niet volgens Hollandsnieuwe.
Ook al staan ze wellicht juridisch in hun recht, ik blijf het grote oplichting vinden

W
Was deze beoordeling nuttig? 9 0
Reageer op deze review

BLIJF UIT DE BUURT VAN HOLLANDSNIEUWE

Beoordeling 
 
3.8

Erg ontevreden over Hollandsnieuwe! Voornamelijk klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Ik had een abonnement met een HTC one mini besteld. Toen ik de telefoon binnen had, bleek dat Wifi op de telefoon het niet deed. Ik mocht de telefoon gratis retourneren en dan zou ik een nieuwe krijgen. Ik had van te voren het nummer van de telefoon genoteerd. Een paar dagen later kreeg ik een nieuwe HTC binnen, maar wat bleek? Ze hadden gewoon dezelfde telefoon teruggestuurd. Dit wist ik, omdat ik het nummer had genoteerd. Dus ik heb de klantenservice gebeld en alles uitgelegd, maar volgens de klantenservice was dit niet het geval. Toch mocht ik het nog een keer terugsturen, maar deze keer op eigen kosten. Ik zou weer een 'nieuwe' HTC krijgen, maar gelijk toen ik de doos openmaakte zag ik dat de telefoon al gebruikt was. Ik heb boos de klantenservice opgebeld en het hele abonnement geannuleerd. Ook al heeft Hollandsnieuwe vaak goede aanbiedingen, ik zou liever wat meer betalen voor een provider met een goede klantenservice!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

vreemd bedrijf

Beoordeling 
 
4.0

en sinds een paar maanden klant of slachtoffer en heb nooit zo een spijt gehad.het bedrijf is zeer moeilijk te bereiken,reageert nergens op,en weet ook nergens van.
mijn beltegoed is zomaar verdwenen en nee ik heb geen betaalde sms diensten of zoiets.vervolgens zou ik compensatie tegoed krijgen maar heb dit nooit ontvangen.
iedere keer weer zelfde mails via facebook en je komt geen stap verder.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Hollandsnieuwe lijkt goedkoop maar is de duurste!!

Beoordeling 
 
3.5

Lijkt goedkoop, maar alles wordt afgerond op 100kb en 1min.
Een doorsnee whatsapp bericht is ongeveer 4kb groot, maar je betaald dan 100kb omdat Hollandsnieuwe op 100kb afrond.
Als je je telefoon locked en unlocked, gaat er een nieuwe sessie in en dan kost een nieuw bericht weer 100kb. Op deze manier ben je zo door je data heen want je gooit gemiddeld 90% van je beschikbare data weg door afronding.

Afschrijven doen ze perfect op tijd, maar de factuur aanleveren duurt niet 2 weken, maar soms 4-6 weken.

De helpdesk is niet telefonisch bereikbaar. Op mail krijg je altijd een automatisch reply bericht. Daarna krijg je een antwoord. Tenminste een antwoord waar zij zich vooral geen bult aan kunnen vallen. Daarop kun je niet reageren, dus moet je weer opnieuw een formulier invullen.
Enz.enz. totdat je het zelf maar opgeeft omdat je moedeloos van hun antwoorden wordt dat zeker geen antwoord is op de vraag. graag wil je dan iemand telefonisch spreken, maar dat is niet mogelijk.

dus: NIET DOEN!! Lijkt goedkoop, maar door afronding heel duur!

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte provider

Beoordeling 
 
4.3

Na klachten over het bereik op mijn werk, heb ik na heel veel opdrachten te moeten uit voeren erkenning gekregen dat het bereik inderdaad slecht was in postcode 1427 bc. Ik mag per direct overstappen naar andere provider en mijn telefoonnummer mag ik mee nemen .
Maar nou staat er voor deze maand nog 13 euro beltegoed op mijn nummer bij hollands nieuwe en die ben ik dus kwijt zodra mijn nummer wordt over gezet.Ik moet bij mijn nieuwe provider 15 euro aansluitkosten betalen. Dus ik gemaild naar de klanten service dat ik compensatie wil voor de aansluitkosten en het restant van mijn tegoed krijg ik een automatische mailtje dat mijn klacht is aangekomen en dat ik binnen 2 werkdagen gebeld wordt! Maar nu ee week verder en nog niks gekregen of gehoord.... Wat een slechte service

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

hollandsnieuwe op 10 Februari 2015

Beste klant,

Goed dat u dit aangeeft, maar helaas zijn wij op deze website niet actief.
Aangezien er geen mogelijkheid is om via deze website privacygevoelige informatie uit te wisselen, verwijzen wij u graag naar onze contact mogelijkheden.
U kunt uw algemene vragen stellen aan Anouk, onze virtuele collega, via www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice. Komt u er daarmee niet uit? Wij zijn ook te bereiken via www.hollandsnieuwe.nl/stel_je_vraag en hollandsnieuwe op Facebook en Twitter.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Mevr.Kuijf op 10 Februari 2015

Ik heb al een klacht gedaan en een reactie gekregen en die is...Het beltegoed dat 24 januari van mijn rekening is afgeschreven ben ik kwijt ! jullie geven toe dat er slecht of geen bereik is zeggen dat ik kosteloos mag over stappen maar mijn geld ben ik kwijt .Volgens mij is dit diefstal!!!
met niet vriendelijke groet Mevr.kuijf

Reageer op deze review

Waardeloos bedrijf

Beoordeling 
 
3.5

Prepaid sim besteld zonder telefoon.
Nummer is alleen bedoelt om op bereikbaar te zijn.

Krijg je een sim kaart die in 4 verschillende telefoons niet werkt.
Telefoons werken met prepaid van andere provider probleemloos.

Pas bij contact met een medewerker blijkt dat er alleen smartphones worden ondersteund met 3G data verbinding.
Dat staat nergens vermeld bij het bestellen of in de handleiding.

Men vind dit echter geen reden om de simkaart dan maar terug te nemen.

HE
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

hollandsnieuwe op 10 Februari 2015

Beste klant,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat de prepaidkaart niet optimaal werkt in het door u gekozen toestel.
Wij kijken graag samen met u naar de mogelijkheden. Stuurt u ons een bericht via Facebook of Twitter?

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Reageer op deze review

Prima product, waardeloze service

Beoordeling 
 
4.5

alles gaat goed en wel
tot je in contact wilt komen
sinds kort hebben ze dan een fatsoenlijk mail adres maar je krijgt pas reactie na 5 werkdagen en dan van een no-reply dus als je nog vragen heb moet je weer een formulier invullen
schandalig

ik heb me abbonement opgezegd vorige maand want het was een maand opzeg termijn
opeens wordt het nog een maand verlengd en nu heb ik het nog een x stopgezet op precies dezelfde manier en nu krijg ik opeens wel gelijk bevestiging. Word gewoon belazerd

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
3.0

Telefoon met Hollandse Nieuwe abonnement is gestolen.Simkaart terug gevonden maar i phone niet.Je kunt hun waardeloze klantenservice niet per telefoon noch per email bereiken.Zit nu aan een contract vast maar heb niet eens de telefoon.Kan nergens navragen wat ik kan doen.
Heeeeeel slechte klantenservice Hollandse Nieuwe!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 3
Reageer op deze review

contact

Beoordeling 
 
3.0

Hallo,
Ik wil graag telefonisch contact met Hollandse nieuwe maar nergens iets te vinden wat waardeloos.
Ik heb mijn bundel veranderd maar dat werkt niet word nog steeds verkeerd geregeld.
De vragen die je stelt aan die automatische piloot worden met hele andere antwoorden beantwoord.
Wat heb je nu aan zoiets waardeloos.
Mvg.N

N
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Bianca op 05 September 2014

Via hun site kun je wel een telefoonnummer vinden. 0900-0324 (€0,45 per gesprek, van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 - 17.00) of een contactformulier. Aan de andere kant staat HN er om bekend dat het een online provider is, waardoor ze ook zo goedkoop kunnen leveren...

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.3

Vuile toefus honden zijn het gwn, ik heb een abbo voor 1 jaar afgesloten voor 550 belminuten 500 mb en 1000 smsjes en er stond 15 euro per maand en er wordt elke maand 21 euro van me rekening afgehaald stellethe kl*ten apen

B
Was deze beoordeling nuttig? 4 4
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.8

ik vind dat hollands nieuwe de slechtste klantenservice heeft aller tijden
alleen al omdat ze als je ze belt en het maakt niet uit wanneer je dat doet ze altijd meer dan 20 wachtenden voor je hebben het dan minimaal een half uur duurt voor dat je ze op dat 0900 nummer te spreken krijgt
dus zo kan je ook rijk worden met die 0900 tarieven

E
Was deze beoordeling nuttig? 6 1

BJ op 15 Juli 2014

Knap dat je ze überhaupt al weet te vinden, ik kan nergens een telefoonnummer vinden! Sinds gisteravond al geen mobiel netwerk meer, geen idee wat er is, ook geen melding op de site. Nergens een telefoonnummer te vinden ook!

BJ op 15 Juli 2014

Knap dat je ze überhaupt al weet te vinden, ik kan nergens een telefoonnummer vinden! Sinds gisteravond al geen mobiel netwerk meer, geen idee wat er is, ook geen melding op de site. Nergens een telefoonnummer te vinden ook!

p.evers op 15 Juli 2014

het nummer van de klantenservice is 09000324

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.8

Wat een ongelofelijke klantvriendelijke instelling. Zeker in de start is enige hulp gewenst. Op mail werd totaal niet gereageerd. Mijn ervaring hier gedeeld.

Bestellen lukt uitstekend. Site gebruiken is een drama. Uiteindelijk via twitter afgedwongen contact gekregen waarbij alles na een paar dagen ingeregend is. Betaalde servicelijn denk ik, zou beter zijn. Service is erg mager, te mager. Zeker bij het opstarten is meer hulp gewenst. Uiteindelijk loopt nu alles goed, app met overzicht werkt perfect, inloggen lukt ook, desondanks wachtwoord moet nog wel eens gereset worden. Onduidelijk hoe voordelig internet in buitenland geregeld kan worden met een bepaalde voordeelbundel.

Heb je dit geduld niet, blijf dan weg bij deze provider. Bellen en internet is verder een goede verbinding. Volgens mij een afgeleide van KPN netwerk.

NV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.0

Ik heb nog nooit z'n waardeloze provider meegemaakt moet 6x per dag of meer op zoek gaan naar het netwerk, echt waardeloos was ik maar nooit bij kpn weggegaan, nu zit ik er nog ruim een jaar hier aanvast, geld helaas ook voor mijn dochter, dus mensen betaal liever een paar euro meer dan deze ellende

C
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Tom op 07 Juli 2014

Ik heb voor 2 gesprekken naar hun 25 en 49 min in de wacht gestaan! Dat zegt al genoeg over hoeveel mensen met een klacht bezig zijn! Wat een RAMPENLIJN!
Ik zeg mijn abonnement op (afkoop) vanwege slecht bereik en ontvangst op mijn iPhone 5S, terwijl zij glashard beweren dat in mijn postcodegebied het bereik optimaal is.
Voorheen met T-mobile nooit geen klachten! Was ik maar bij hun gebleven.
Gelukkig geen internet bij HN genomen gezien de vele negatieve berichten, had ik ook maar eerst gekeken voor het afsluiten van het sim only abonnement
Beste mensen blijf weg bij Hollandsnieuwe het lijkt goedkoop maar het is beslist duurkoop.
Je kunt niet eens fatsoenlijk contact met ze opnemen. Neelie Kroes zou hier eens naar moeten kijken en passende maatregelen nemen. Ik ga het haar vragen!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.5

Ik heb nu enkele maanden Hollandsnieuwe, wat een ellende.
Klant worden is geen probleem, maar service hebben ze hier nog nooit van gehoord.
Geen fatsoenlijke klantenservice, niet bereikbaar via de telefoon (voor een telecombedrijf????) maar ook niet via mail.
Alleen zo'n stom speelgoeddoosje genaamd Anouk die je een even zo onbruikbaar en waardeloos antwoord geeft als dat deze provider zelf is, waardeloos dus.
Als student zijnde wil je wel eens een keer te weinig saldo op je rekening overhouden.
Dan sturen ze via sms een berichtje, maar helaas zonder rekeningdetails.
Als je dan net daarvoor je rekening hebt voldaan weet je dus niet of dit een onterechte herinnering is.
Ook al betaal je via Ideal, waarbij een betaling direct zichtbaar is voor de ontvanger, dan nog sluiten ze meer dan 32 uur later gewoon je telefoon af.
En dan maar weer afwachten hoe lang het duurt voor dit hersteld gaat worden.
Hun fout, maar je bent wel fijn onbereikbaar en dat in examentijd.
Helaas zal ik dit contract moeten uitdienen, maar daarna gewoon weer KPN.
Die zijn tenminste dag en nacht op allerlei mogelijke manieren bereikbaar.
HollandsNieuwe - éénmaal maar nooit weer.
Zal hier ook uitgebreid over communiceren met studiegenoten.

J
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.0

Ik heb mijn abo nu drie maanden en heb niks dan ellende, steeds heel slecht of geen internet bereik, whats app krijg je na een paar uur binnen en facebook e.d opent vaak niet. Mijn zoon heeft het ook en krijgt ineens geen nieuwe dat , want rek nummer klopt niet! heel apart terwijl je al een paar maanden betaald. dus heel irritant allemaal en dan probeer je te bellen en kom je er nooit door heen. voor mij nooit meer, zit er helaas nog bijna twee jaar aan vast.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.5

Hollandsnieuwe lost geen problemen op, maar vergroot alleen maar problemen.
Ik heb op 10 juni 2013 mijn abonnement schriftelijk opgezegd. Bij mij was alleen het postadres van 's-Hertogenbosch bekend,dat was het adres dat zij ook hebben gebruikt als afzender met post naar mij toe. Later werd mij te kennen gegeven dat dit een verkeerd adres was, mijn post had naar Amsterdam moeten worden verstuurd. Mijn post is niet doorgestuurd van 's-Hertogenbosch naar Amsterdam. Vreemd is dat ik nog steeds post van Hollandsnieuwe ontvang met als afzender 's-Hertogenbosch. Omdat er telkens nog abonnementsgeld van mijn rekening werd afgeschreven, heb ik in oktober 2013 nogmaals op de hoogte gebracht van mijn opzegging en het trieste voorval dat ik mijn telefoon kwijt was geraakt. Hollandsnieuwe deed niets dan alleen abonnementsgeld incasseren. In december heb ik de bank opdracht gegeven de automatische incasso te stoppen. Kreeg nadien dreigende incassoberichtjes, waarop ik met verschillende brieven heb gereageerd. Inhoudelijk werd hier niet op ingegaan, alleen berichten als ik het wil opzeggen moet er wel eerst betaald worden en ook nog eens her aansluitingskosten. Ik heb betaald t/m december 2013 en her-aansluiting heeft geen zin, want ik ben mijn telefoon kwijt. Tot opheden word ik nog steeds gedreigd met incasso. Hollandsnieuwe is niet meewerkend om deze vervelende kwestie op een coulantie manier op te lossen.

WR
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Philip op 21 Februari 2014

Zo werken grotere telekom bedrijven in praktijk, gebeurt weinig aan. Internet staat vol met zulke klachten.Ik zou je voorwaarden even doorkijken of daar inderdaad staat dat je je opzegging naar Amsterdam moet sturen indien die geval ben je gebonden eraan denk ik. Zeker niet netjes van hun dat ze die post niet even doorsturen. Had je hem aangetekend verzonden?

Wist je dat incasso bureaus juridisch geen waarde hebben, ze mogen extra kosten vragen maar je hoeft ze niet te betalen. Als je de hoofdsom gewoon aan Hollandse nieuwe overmaakt is de zaak daarbij afgelopen. Je kan dan wel een paar brieven van die incasso bureau dat je moet betalen, eerst dreigen ze hard en na een paar jaar sturen ze je jaarlijks een factuur met een vriendelijke verzoek om te betalen. Nooit doen want ze kunnen je niet naar de rechter brengen als de hoofdsom is betaald. Let op betaal geen enkele euro of euro cent aan een incasso bureau want dan ben je wel gebonden.

Ze kunnen je ook bellen en gaan dan niet inhoudelijk in met je verhaal en zeggen dat je moet betalen, zeg maar lekker hoofdsom is betaald, ik betaal jullie niets. Dan gaan ze lief vragen voor 5 euros per maand, zeg maar dat jij 5 euro wilt voor jouw tijd voor dit telefonisch gesprek. Maak ze maar lekker gek en laat iedereen weten die je kent dat je incasso bureaus nooit hoeft te betalen!!!

Tenzij het een juridische deurwaarder is dan moet je wel betalen.

Ik hoop dat je wat hebt aan deze tips!

Wietze R. Mast op 21 Februari 2014

Beste Phillip, bedankt voor je reactie en advies. Dat ze de post niet hebben doorgestuurd is zeker niet netjes, maar dat ze nu zo langzamerhand genoeg correspondentie van mij hebben gehad over het opzeggen van mijn abonnement is toch wel duidelijk. Zelfs heb ik in oktober 2013 een mail van Hollandsnieuwe ontvangen met het onderwerp OPGEZEGD.Tot en met december 2013 heb ik nog abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven gekregen, dus van mij niets te vorderen. Er is wel betaald voor iets waar ik geen gebruik meer van kon maken, mijn telefoon met simkaart is immers zoek. Ik denk dat het nu tijd is om alle benadeelde klanten van Hollandsnieuwe met hun klachten te bundelen en op naar Tros Radar of Kassa van de Vara.

Philip op 23 Februari 2014

Waarschijnlijk staan ze eral :)

Vaak bij grotere bedrijven zijn er procedures(niet kloppende) gesteld voor hun personeel en die personeel werken vaak als robots. Maar je moet er doorheen proberen te komen en de juiste persoon te pakken krijgen.

Blijf ze emailen bellen als het gratis kan.

Ook is elke telecom provider lid van een klachten commissie de contact details ervan staan in je voorwaarden.

haha, ik ben een half advocaat geworden door problemen met bedrijven inmiddels :P

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.8

Hollands Nieuwe is een drama en een afknapper!
2 jaar geleden 3 abo's besteld waarvan 1 met nummerbehoud. Nummerbehoud op verkeerde abo toegepast. Duurde weken en ettelijke e-mails voordat dat gecorrigeerd was. Telefonisch waren ze toen nog niet bereikbaar.
Nu geprobeerd om 1 abo sim-only zonder internet om te zetten naar een met internet. Niet mogelijk tijdens de looptijd, kan pas aan einde abo. Maar kon wel een nieuw abo met internet afsluiten en dan mijn nummer over laten zetten.
Maar ook dat is dus tot nu toe niet gelukt. De telefonische helpdesk (ping-ping!) had dat geadviseerd.
Zitten denk ik erg kundige mensen voor die dure telefoontikken.
Inmiddels 2 abo's opgezegd en de rest volgt asap.
Al met al service en diensten om te huilen!

HV
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.3

Een echte afrader. Slecht bereik en als je het probleem aankaart bij de klantenservice komt er na 2 weken pas antwoordt zonder oplossing. 2 maanden bezig geweest en nog geen oplossing gekregen. Hele slechte service, ik heb snel mijn abb afgekocht en overstapt naar een echte provider.

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
20 resultaten - getoond 1 - 20

Wij zijn benieuwd naar jouw hollandsnieuwe ervaring

hollandsnieuwe is een mobiele telefoon aanbieder. Op hollandsnieuwe.nl kunt u de beste combinatie van mobiele telefoon abonnementen en prepaid diensten kopen. Bij de organisatie kies je eenvoudig je bundel en je kunt dan bellen totdat de bundel op is. hollandsnieuwe stuurt automatisch een bericht naar je telefoon zodra je bundel bijna op is.

Deze zaken worden ook wel door andere telefoon aanbieders aangeboden. Wat de aanbieder als vrij nieuwe speler interessant maakt is dat ze erg goedkoop zijn. Daarnaast maken zij gebruik van het Vodafone netwerk waardoor zij altijd een goed bereik waarborgen.

Aanbod van hollandsnieuwe:

Opwaarderen van Beltegoed. Prepaid kaarten & Sim Only acties. Telefoon/gsm aanbiedingen met of zonder abonnement. Heeft u ervaring met een dienst of service van hollandsnieuwe? Deel uw ervaringen online op Reviewspot, of bekijk direct alle hollandsnieuwe Acties.

Wat is uw ervaring met hollandsnieuwe? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij hollandsnieuwe hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal hollandsnieuwe reviews lezen.

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

mobiel.nl
 
9.2 (572)
youfone reviews
 
7.4 (136)
belsimpel
 
8.8 (481)
simyo
 
6.1 (62)
simpel.nl
 
5.6 (31)