Details van de beoordeling

center parcs
Vakanties

naar gevoel over gehouden na gesprek met receptioniste van centerparcs de eemhof

Ik belde vandaag naar een receptioniste van Center Parcs (CP) de eemhof. Allereerst moest ik ruim een halfuur wachten tot de telefoon opgenomen werd, wat me verbaasd want de vakantiedrukte is toch allang voorbij. Wellicht zou dit een aandachtspunt kunnen zijn van de leidinggevenden aldaar.

Eindelijk was het dan zover en kreeg ik een receptioniste aan de lijn die me door haar wijze van spreken het gevoel gaf dat ik snel mijn boodschap moest overdragen, alsof het gigantisch druk was of zo. Ik vindt het juist prettig om van de ander ruimte en tijd te krijgen wanneer ik om informatie vraag. Verder herhaalde ze tweemaal hetzelfde alsof ik haar de eerste keer niet begrepen had of zo. Het kwam op me over alsof ze niet goed luisterde naar mijn inhoudelijke vragen. Ik heb door dit alles een naar gevoel aan dit gesprek overgehouden, wat maakt dat ik afgezien heb van een uitstapje naar CP.

Wellicht is het een idee om mensen die al wat langer werken bij CP werken een opfriscursus te geven qua communicatie. Het zou namelijk best zo kunnen zijn dat je jezelf dan onjuist gedrag aanleert in communicatie naar de ander. Ikzelf ben ervan overtuigd dat eenieder dat kan overkomen, dus ook deze receptioniste. Open staan voor feedback is denk ik altijd waardevol, wat maakt dat je bij kunt leren in je functie en als mens.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review