Vodafone

 
3.3 (15)

Vodafone biedt Vodafone abbonementen met telefoon en allerlei andere gsm gerelateerde producten aan. Ook kunt u bij Vodafone een internet abonnement met een dongel bestellen. Ook hollandsnieuwe verkoopt abbo's van de club. Vodafone is echter groot geworden met haar mobiele abonnementen en daar is de organisatie nog steeds groot in. Met een Vodafone abonnement weet je zeker dat je een goed bereik hebt. Vodafone is over het algemeen niet de allergoedkoopste aanbieder. Indien u een goedkope aanbieder zoekt dan kunt u Simpel of Youfone ook eens overwegen. Bij Vodafone kunt u tegen een vast tarief obeperkt bellen, sms'en en internetten. U kunt kiezen uit de laatste gsm's en de meeste gsm abonnementen zijn ook wel voordelige abonnementen.

Vodafone ervaringen

15 reviews voor Vodafone

 
(1)
 
(2)
 
(1)
 
(1)
 
(10)
Gemiddelde beoordeling 
 
3.3
 
3.3  (14)
 
3.4  (14)
 
3.1  (15)
 
3.3  (15)
Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Levering
Service
Prijs
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Gemiddelde beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Vodafone moet weg oplich***

Vodafone thuis ,nooit doen, van het begin nooit tevreden ,slecht communicatie,zijn niet cliënten gericht.is er een probleem ,wordt van een naar de ander gestuurd,dan sta je letterlijk alleen voor .Wat een slechte service!
Halen je binnen met mooie praatjes maar service is waardeloos!
Ze hebben het over overstapservice...geen omkijken naar en geen dubbele kosten. Zo staat het ook op hun website vermeld.Had zelf gebeld om mijzelf af te melden maar moest ik geen zorg over maken want dat gingen ze regelen met mijn nieuwe aanbieder en zal het alvast noteren dat ik had gebeld.
Bleek dat ik nog een 7 maanden contract bij Vodafone toeval ik mijn zelf heb afgemeld en geen gebruik meer maak van hun diensten.
Heb nu 350 euro ,ben nog elke maand 50 euro aan het betalen t/m december en nu was het wel prima om zelf mijn abonnement af te zeggeb ,maar krijg mijn geld niet terug, blijkt de persoon die ik had eerst gesproken om mijn abonnement af te zeggen had het blijkbaar niet genoteerd,dus is het mijn probleem.
Komen mij nergens in tegemoet.
Ik moest het allemaal neerleggen en gewoon door betalen t/m december dubbel blijven betalen ,zolang zijn geld binnen krijgen dan is het prima en ik mag oprotten.vodafone verdient niet eens 1 ster of een half ster.stelletjes oplich*** zijn ze met zijn alleen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Vodafone begin er niet aan!

Ik heb een maand geleden een telefoon + abonnement besteld bij VODAFONE. Ze hebben de verkeerde kleur opgestuurd roze ipv zwart.
Retourneren duurt 10-15 werkdagen! Na 32 dagen nog geen telefoon.
Heel toevallig precies na 1 maand de telefoon teruggeboekt en geannuleerd. Abonnement is wel doorgelopen en precies op die dag ging de 2e maand in.
Ik heb van de bestelling afgezien. Ik moet wel 2 maanden abonnement betalen.
Terwijl ik helemaal geen telefoon had! Klantenservice is ook een feest.
Ik ben minimaal 10x doorverbonden en elke keer moest ik weer mijn telefoonnummer, naam, adres, postcode, geboortedatum en bankrekeningnummer doorgeven
en werd steeds minimaal 5min in de wacht gezet. Uiteindelijk wilde ik helemaal van vodafone af en hoewel iedereen normaal nederlands praat krijg je bij opzeggen
iemand die fries praat en waar je dus niets van verstaat. 10x vroeg de man of ik naar een nieuwe aanbieding wilde kijken en heb 10x geen interesse gezegd.
Hij bleef maar doorgaan en heb uiteindelijk gezegd dat hij het nog wel 50x kan vragen maar het niets gaat opleveren. Uiteindelijk zou ik een email
krijgen met bevestiging opzegging. Meneer zegt mijn email verkeerd. Ik corrigeer meneer. Zegt meneer: DAT ZEI IK TOCH!. Uiteindelijk nog steeds geen email
gehad. Er worden vieze spelletjes gespeeld bij vodafone en ik heb geen ander woord dan oplich***. Ben er nog steeds niet vanaf en de kans is groot dat ik
er ook niet vanaf kom. Ik adviseer geen zaken te doen met VODAFONE!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

nooit aan beginnen

Begin er nooit aan,je maakt afspraken met de verkoper,blijkt dat je een ander contract krijgt dan je hebt afgesproken.
De verkoper geeft zijn telefoonnummer, voor als je vragen hebt.
Je belt hem met een vraag je krijg hem niet meer aan de lijn .
Spreek je in of hij jou terug wil bellen , doet hij niet.
Klaag je bij Vodafone over hem ,krijg je te horen wij zullen er melding van doen.
Wordt je door Vodafone gebeld ,dat je moet betalen voor 06 nummers terwijl we met de verkoper hadden afgesproken dat die gratis erbij in zaten.
Je verteld ze dat bij Vodafone ,krijg je te horen bewijst het maar.
De verkoper krijg je nooit meer te spreken, en bij Vodafone geven ze geen informatie .
Waar de verkoper werkt of zo en willen zelf de verkoper niet bellen.
Mijn advies begin er nooit aan, stuur de verkopers van Vodafone meteen weg als ze aan de deur komen.
Je wordt echt niet verder geholpen, door Vodafone.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Gratis installatie kost bij Vodafone 390 euro

Vodafone Thuis wordt verkocht met gratis installatie die helemaal niet gratis is. De telefonische verkopers zijn bijzonder aardig en voorkomend en 'mogen'je bij wijze van uitzondering een compleet gratis 3 in 1 installatie aanbieden. Dat moet wel gratis, anders zijn ze duurder dan de gecombineerde drie diensten samen. Dus als je dan besluit om het te doen, wordt je door Guideon gebeld en verteld dat het niet gratis is maar 19,50 per kwartier kost. Dus is het allemaal duurder dan gewoon de drie losse dinesten samen. De installatie hierop afblazen mag niet van Vodafone op straffe van een boete van 390 euro die ze gewoon gaan innen. De helpdesk helpt je geen steek verder en ze doen gewoon waar ze zin in hebben.
Wat een ranzig verkoop model heeft Vodafone. Bewust foute voorlichting en je dan in hun administratieve molen vermorzelen om toch over jouw rug die 390 euri te innnen.
Ik ben/was een trouwe mobiele klant, maar zal om deze reden ook mijn mobiele abonnement wijzigen naar een andere provider. Ik ben helemaal klaar met Vodafone. Klantonvriendelijkste provider ooit.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Vodafonethuis? NIET DOEN!!!

Begin juni 2015 werd ik gebeld door Vodafonethuis met de vraag of ik mijn jaarabonnent wilde verlengen. In eerste instantie was de installatie en gebruikerservaring goed geweest, dus ik dacht: ok.
Vodafone plant de Guidion (het bedrijf tussen Vodafone en de klant welke de monteurs aanstuurt) in op de 15e juni 2015. Vervolgens wordt ik 1 week voorafgaande aan de 15e nogmaals door Vodafone gebeld met het verzoek de monteursafspraak later in te plannen op de 23ste vanwege de drukte. Met tegenzin stem ik toe, en geef aan dat ik einde van de maand voor langere tijd voor mijn werk naar het buitenland vertrek, dus het moet dan wel in orde komen. Er wordt beloofd dat alles in orde komt.
Vervolgens is de 15e aangebroken, en wat gebeurt er? Geen Internetsignaal, geen TV signaal en geen telefoon signaal. Vervolgens bel ik de klantenservice (à 0,45 € per gesprek) voor opheldering. Er wordt excuses aangeboden, maar een monteur sturen lukt dan niet meteen. Ze beloven terug te bellen. Volgende dag bel ik zelf maar weer voor hetzelfde tarief (aangezien zij mij natuurlijk niet bellen), en met heel heel veel moeite en enkele gesprekken komt de nieuwe afspraak op de 20ste om 18:00.
Na 5 dagen zonder internetsignaal, geen TV signaal en geen telefoonsignaal (met een tiener in huis) komt de monteur en begint aan zijn werk. Hij moet bellen, ze moeten op de Back office een “ticket” aanmaken, want op mijn adres was alles door hen uitgeschakeld en de monteur kon zonder hun hulp niet verder met de uitgebreide en volledige installatie en wordt het analoge TV signaal ook weggehaald. Wat blijkt? Er zijn geen werknemers meer rond dit tijdstip aanwezig op de back office. Verwonderd vragen de monteur en ik ons af waarom er dan in godsnaam op dit tijdstip een afspraak ingepland wordt, en niet voor 18:00?
Goed, maar weer de zoveelste keer bellen voor 0,45 €. Weer is het sorry, sorry, begrip, we werken er hard aan etc. Ik blijf netjes en vriendelijk, maar na 1 week zonder internetsignaal, geen TV signaal en geen telefoon signaal begint mijn geduld toch op te raken, het is een simpele contractverlenging? Vervolgens belt Reggefiber, (zit er ook weer tussen), zij komen langs en fixen het probleem, internet doet het weer en de installatie van de televisie in de woonkamer doe ik zelf maar.
Vervolgens wéér de klantenservice gebeld en gevraagd om een nieuwe afspraak voor een monteur, aangezien op de slaapkamers nog geen TV is, en hiervoor moeten kabels door de muur getrokken worden (deze informatie is mij verder niet verteld in het verkoop gesprek en ook niet dat er 0,90 € per meter kabel betaald moet worden als de monteur meer dan 15 meter nodig heeft). Weer komen de zoveelste excuus- en sorry betuigingen en het is allemaal hun schuld- ik heb er geen boodschap meer aan, ik wil gewoon dat alles werkt. Men beloofd dat ik wordt teruggebeld voor een nieuwe monteursafspraak. Na 3 dagen wachten zonder teruggebeld te zijn en de datum van mijn vertrek zeer dichtbij komt, nogmaals de laatste poging gewaagd.
Een afspraak voor mijn vertrek kon niet meer worden ingepland, en dus wil ik bericht van een correcte factuur (ik heb 2 kastjes gekregen voor beide slaapkamers welke niet geïnstalleerd zijn en dus wil ik ook niet betalen voor een dienst welke ik niet afneem), bovendien wil ik compensatie.
Het compensatie voorstel was 2 weken gratis, en dat terwijl mijn dataverbruik van mijn mobiele telefoon (overigens ook Vodafone) in deze periode tot op 100 € gekomen is omdat ik zakelijk gezien wel e-mails moest bekijken op de een of andere manier.
Ik ben nog nooit op zo’n onprofessionele manier door welke provider behandeld. Ze hebben me als trouwe klant volkomen in de kou laten staan en waren op geen redelijke compensatievoorstel te brengen. Ik heb toen besloten alles op te zeggen aangezien Vodafone juridisch de verplichting niet nakwam in de overeenkomst. Vervolgens wordt ik bedreigt met een afkoopsom te moeten betalen van 390 €, en dat terwijl ik eigenlijk contractvrij was en door hen benaderd ben om te verlengen.
Ik heb maar een woord voor Vodafone : SCHANDE!!!!!

Was deze beoordeling nuttig? 

JH Brood op September 03, 2015

Helemaal eens met deze review. Ik heb exact dezelfde ervaringen met ze! Ik ben ziedend!

Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Slecht

Nog nooit in mijn leven zo'n slechte provider meegemaakt. Al bijna 5 jaar klant en een rekening met abonnementskosten van 9GB. En daarbovenop boven data kosten van 3GB. Terwijl ik maar 6GB gebruikt heb. Op Facebook om een reactie gevraagd, nooit meer een reactie. Per E-mail een klacht ingediend op 17 mei. En die is gisteren gesloten zonder enige reactie. Slecht, echt waar alles slecht. Ga maar liever naar t-mobile!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Vodafone Thuis is super!

Vodafone krijgt van mij voor het Vodafone Thuis pakket via glasvezel een dikke 5 sterren.

In Dordrecht hebben we al heel wat jaren glasvezel. Ik ben begonnen bij Tweak (beste toendertijd, met pakket blauw), na jaar of 2 overgestapt naar XMS (ook prima, maar toen goedkoper), 2 jaar later weer terug naar Tweak (want XMS ging op KPN systeem over). Door nieuw pakket (Sparql) van Tweak hele goede kwaliteit van TV, en gewoon verder goed internet en telefonie maar was naar verhouding toch vrij duur (met amper bellen tussen 75 en 80 Euro per maand is prijzig ondanks het "gratis" HBO filmpakket).

Mijn vader is 3 maanden geleden overgestapt naar Vodafone (van KPN variant af) en de hele overstap ging met gratis monteur van een leien dakje. En dat pakket - zelfde als mijn Tweak-pakket alleen zonder HBO - komt het eerste jaar op 45 Euro per maand.
Beeldkwaliteit is stuk beter dan van KPN, internet en telefonie werken feilloos. Dus toen heb ik al snel besloten: ik ga ook over op Vodafone Thuis.
Bestelling via site gedaan, direct volledige informatie via mail ontvangen van procedure. Na de afkoelingsperiode direct gebeld door de organisatie die de gratis monteur regelt om een datum en tijd af te spreken: 21 januari. Zelfde dag Tweak opgezegd per 21 januari wat door opzegtermijn 2 februari werd. Maar Tweak gaf aan: overname door andere partij op 21 januari zal geen probleem opleveren.

Week voor oplevering grote doos geleverd via post met glasvezelmodem en TV ontvanger met de nodige kabels, instructie en mapje met wachtwoorden voor installatie en draadloos internet.
'sMorgens 21 januari was het signaal van Tweak (internet, televisie en telefonie) weg. Monteur kwam inderdaad op die dag op de afgesproken tijd (rond 2 uur). Heeft alles geïnstalleerd en kregen gelijk goed internetsignaal en televisiesignaal binnen. Alles ingesteld en binnen half uur was installatie rond en werkte internet en TV prima. Ook draadloos signaal prima, de twee mobiele telefoons gelijk verbonden met internet.

Monteur vertelde dat portratie telefonie ook in gang werd gezet, zou 2 dagen ongeveer duren. Tot die tijd tijdelijk nummer.
Vlak na oplevering door monteur kwamen mailtjes binnen van Vodafone met melding van geslaagde oplevering, opgang zetting van portratie telefonie en nogmaals bevestiging abonnementgegevens en overige zaken als inloggegevens MyVodafone.
Kortom, hele goede volledige berichtgeving.

Onze ervaringen zijn na oplevering tot nu toe zeer positief: beeld is helder, scherp en gedetailleerd op TV. Veel zenders, ook verrassende zenders als veel lokale en regionale omroepen, etc. Internet (tot nu toe had ik altijd 100 Mbps verbindingen, nu terug naar 50 Mbps) is gewoon lekker snel. Ik merk in feite niets van de "achteruitgang". Telefonie via tijdelijk nummer is helder, duidelijk (nu 23/1 nog niet geportreerd).

Ik kan vanuit mijn ervaring zeggen: Vodafone Thuis is absoluut een grote aanwinst in glasvezelland. Aanrader! En belangrijkste is dat het zeeeeeer betaalbaar is (goedkoper kan je niet vinden) en je als extra (voor klein bedrag extra) twee of vier themapakketten kan kiezen met vele vele goede zenders.
Ik ben altijd zeer kritisch met de keuze van de providers (ik ging altijd voor het beste van het beste) maar Vodafone laat als prijsvechter zien dat het niet onder doet voor de "zware" jongens.

Ik zeg: DOEN!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Klanten

Bij mij betreft het een zakelijk abonnement. Ze maken het zo, zodat het lijkt alsof je opgezegd hebt, en vervolgens krijg je een nieuwe abonnement aangesmeerd.

Drie maanden later ga je ervan uit dat het betreffende abonnement afgelopen is, maar nee, je hebt toen gebeld voor een nieuwe aanbieding, niet voor het opzeggen... werkelijk een waardeloze klantenservice, bovendien heb ik nooit bereik in gebouwen van staal of dik beton.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Mishandelt

Nummerbehoud doorgegaan voor dat ik de nieuwe toestel had. Dus geen bereik voor mijn bedrijf voor bijna twee weken! Uren aan de telefoon, weer en weer het problem uitleggen met geen resultaat.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

voorgelogen

Heb via een deur aan deurverkoper een glasvezel 50 mb abonnement afgesloten.
Heb deze persoon expliciet gevraagd of vodafone ook nieuwsgroepen heeft en of je het beeld van de televisie op pauze kan zetten voor b.v. 10 minuten.
Hij vertelde mij dat vodafone nieuwsgroepen heeft met een retentie van 900 dagen en dat je het beeld met de bijgeleverde televisie ontvanger die hoort bij het 50 mb 37,50 euro abonnement gewoon stil kan zetten.
Nu kom ik erachter dat dit helemaal niet waar is !
Dus ik eerst een mailtje gestuurd naar de helpdesk van vodafone met de simpele vraag ze nieuwsgroepen hebben en of ik het beeld stil kan zetten.
Krijg ik de volgende dag als antwoord dat ze m’n vraag graag willen beantwoorden maar mijn contact gegevens niet in de email staan.
Het is ook mogelijk om antwoord te geven zonder deze gegevens maar goed?
Nu heb ik de contact gegevens gemaild maar geen antwoord gehad
Bel ik het gratis nummer om het dan maar via de telefoon te vragen hoor ik op het bandje dat als je service wilt je een 0900 nummer moet bellen terwijl de deurverkoper mij wijs heeft gemaakt dat als er ooit iets is met je internet verbinding je altijd een gratis 0800 nummer kan bellen.
Nu zit ik al op 3 leugens !
Normaal koop ik nooit aan de deur en nu voel ik me heel erg voorgelogen en belazerd en daarom ga ik nu het abonnement opzeggen nu het nog kan.
Nu heb ik een klacht ingediend op de site bij de link 'Klachten' krijg ik als antwoord:
'Ik begrijp dat het vervelend is wat er is gebeurd.
Maar ik kan je hier niet mee helpen. Vodafone Thuis is alleen telefonisch bereikbaar via 0900 717 1000'
Wat een bedrijf !!!!!!!!!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend

Dat vodafone is toch een flatertheater....
Dat wil je niet geloven.
Dus in plaats van een medewerkster zo hard door de telefoon te trekken dat ze wegens totale hersenmeltdown de ziektewet in moet, hier een verslagje. Zodat u zich al dit leed kunt besparen.
Om te beginnen: na het bestellen een MAAND wachten.
Dan komt eindelijk de langverwachte monteur.
Die doet de gangkast open, pruttelt iets onverstaanbaars en verdwijnt weer.
Dus je belt de klanten"service". Die smijten met een hoop intern structuurjargon waar je helemaal niks komma nakkes wijzer van wordt, zeggen niks concreets en beloven dat je wordt teruggebeld.
Dat gebeurt niet. Of zoiets duurt langer dan twee weken, maar zo lang duurt mijn geduld dus niet.
Wel komt er die dag onaangekondigd nog een andere badgast die iets foezelt met het glasvezel en het kastje tegen de muur schroeft. Maar dan wel zo ongelofelijk scheef... Dat lukt je niet eens met twee flessen sterke drank achter je knopen.
Zelf dus maar opnieuw gedaan.
En de installatieconfiguratie ook maar, toen ik toch bezig was.
En dat is maar goed ook, want twee weken later ben ik nog steeds niet gebeld door die druiloren.
Wel heb ik hun nu drie keer gebeldomdat het telefoonnr het nog steeds niet doet.
Weer een hoop intern jargon geleuter, weer niks concreets, en weer de belofte iets te horen.
En weer hoor ik niks.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
7.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
7.0

Super netwerk

Goed netwerk

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
6.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
7.0

Goed

Goed service

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Goede Service? Vergeet het maar!

De klachten afhandeling is absoluut niet om naar huis te schrijven. Een leuk en ietwat ludiek voorbeeld is hier te vinden: https://www.facebook.com/VodafoneNL/posts/824610377569246?comment_id=824790970884520&offset=0&total_comments=8¬if_t=feed_comment. De specificaties van de rekeningen zijn wat vaag en vragen omtrent de factuur willen nog wel eens slecht of niet beantwoord worden. De dekking schijnt rot te zijn, ik heb daar alleen last van op Rotterdam centraal en daaromheen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddelde beoordeling 
 
7.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
7.0

Vodafone heeft voor mij de perfecte service. Moest wat wijzigen en binnen een dag was alles geregeld. Top!

Was deze beoordeling nuttig? 

Nicolaas op Augustus 26, 2014

Wat wilde je wijzigen dan?

Reageer op deze review

Algemene informatie

Merken
  • Nokia
  • Samsung
  • Apple
  • HTC
  • Apple Iphone
  • Huawei
  • iphone
Productgroepen
  • gsm + abonnement
  • sim only
  • prepaid
  • gsm
  • abonnementen
Levertijd
n.v.t.
Verzendkosten
afhankelijk van product
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
n.v.t.
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Bankoverschrijving
Telefoonnummer
0800-0200055

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en studentmobiel reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of phonehouse en gsmeasy betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals zalando, wehkamp, pabo of amazon.nl bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop bax shop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.