Bijenkorf reviews & ervaringen

www.bijenkorf.nl
 
2.8 (59)
Bijenkorf

59 Bijenkorf reviews

 
(4)
 
(3)
 
(5)
 
(7)
 
(42)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
47 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3
Volgorde

Website

Beoordeling 
 
10.0

Snelle service

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Door Loly super geholpen

Beoordeling 
 
9.5

Vandaag voor een kostuum gekeken bij Bijenkorf Rotterdam. Veel keus, waardoor je een beetje door de bomen het bos niet meer ziet, maar Loly vroeg of ze kon helpen en heeft dat fantastisch gedaan. Geen moeite teveel en na lang zoeken en proberen prima geslaagd. Zonder haar was ik al lang weggeweest, maar nu tevreden naar huis met een mooi kostuum. Van zulke medewerkers kun je er niet genoeg hebben !

FV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Diana op 30 Juli 2020

Mijn man en ik zijn vandaag echt super geholpen door Edith op de parfumerie afdeling! Edith is vriendelijk, grappig, heeft verstand van zaken en is absoluut niet opdringerig. Een aanrader als je deskundig wilt worden geholpen bij een voor jou passend parfum.

Reageer op deze review

misleidend en GEEN service

Beoordeling 
 
2.8

eb 1 keer besteld bij De Bijenkorf omdat er een speciale promotie was. Slechts helft van mijn bestelling was geleverd. Heb 2 maal contact moeten opnemen met klantendienst via chat. Eerste keer meer dan een uur moeten wachten. Uiteindelijk heeft die persoon gewoon chat verbroken. 2de keer kreeg ik te horen dat ze het gingen uitzoeken. 2 dagen later werd mijn bestelling geannuleerd zonder verdere uitleg. Mijn korting was ik dus ook kwijt als ik via andere site had besteld had ik dus en mijn product en mijn korting gehad. Opnieuw contact opgenomen met klantendienst. Ze beweren dat ik een tegoedbon v 15 EUR kreeg, maar ook hier niets v gezien. Ronduit schandalig

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

gebrekkige afhandeling retour

Beoordeling 
 
7.0

Gebrekkige afhandeling retour
Normaal gezien altijd tevreden.

Echter nu een retour gestuurd met 2 broeken in zelfde pakket met zelfde retourreden. Slechts 1 broek retour verwerkt en terugbetaald.

Na contact via app is een onderzoek uitgezet op vrijdagmiddag. Daaropvolgende dinsdagmiddag week x+1 nog niets gehoord dus zelf gebeld. Men hoopt begin week x+2 iets te weten.

Ondertussen is de geretourneerde broek nog wel betaald met visa.

Ondertussen woensdag en nog steeds niets gehoord na 2 tot 3 apps van mijn kant.

Wat mij betreft niet de bedoeling dat door een fout of drukte bij bijenkorf ik langer moet wachten op terugbetaling retour. Daarbij krijg ik al 5 dagen geen reactie via app. Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat de 2e broek nog retour verwerkt moet worden gezien ze in zelfde pakket zaten.

Samengevat, geen online aankoop meer voor mij op deze manier.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Klantonvriendelijk

Beoordeling 
 
5.5

Klantenservice is niet oplossingsgericht bij klachten!
Klantonvriendelijk.
Al 3 keer schoenen besteld
2 maten in doos, 2 verschillende schoenen in doos en nu zelfs 2 linkerschoenen.
Eerste en tweede keer netjes opgelost maar nu zeer klantonvriendelijk

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Verkeerde sjaal ontvangen

Beoordeling 
 
4.0

Sjaal besteld van 160 euro. Bijenkorf stuurt mij een andere goedkope sjaal met wel de juiste labels. Vervolgens 2 weken moeten wachten op een reactie, geen excuses maar alleen een email dat het intern is opgelost en ik de sjaal maar retour moet sturen. Volgens de Bijenkorf hebben ze geen omruilservice en moet ik zelf de website maar in de gaten houden wanneer het artikel op voorraad is. Erg slechte service en arrogante medewerkers, bestel hier nooit meer!

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloze service, niet verwacht.

Beoordeling 
 
4.3

Om te beginnen, wat een waardeloos bedrijf. Ik heb bijna 3 maanden geleden een product bij de Bijenkorf besteld, en nog steeds niet het product geleverd gekregen.

Ik had een Sonos product besteld bij de Bijenkorf, en twee dagen later een compleet ander product geleverd gekregen van een ander bedrijf (lamp.nl). Vervolgens de Bijenkorf en de leveranciersdienst (DHL) gecontracteerd, maar ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. De Bijenkorf had meerdere onderzoeken gestart om onze zaak te bekijken, maar steeds was het resultaat waardeloos, alsof ik de schuld kreeg dat het product niet geleverd was.

Ik voel me genoodzaakt om mijn verhaal publiekelijk te maken, in de hoop dat de Bijenkorf dan wel eens serieus naar mijn zaak zal kijken. De Bijenkorf had altijd een premium en luxueuze positionering in mijn hoofd, maar ik heb nu een compleet tegenovergesteld beeld van het bedrijf. Ontzettend jammer en frusterend

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slechte afhandeling

Beoordeling 
 
2.5

fout op de website resulteert in 2 bestellingen ipv 1
continue traag met reactie op vragen en soms helemaal niet

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Wat mij betreft is Bijenkorf online even betrouwbaar en professioneel als de warenhuizen zelf, waar ik zelf al jaren trouwe klant ben. Prima assortiment van kwaliteitsmerken, hoewel de laatste jaren steeds meer de nadruk op de echt luxemerken komt te liggen. Maar als je op zoek bent naar kwaliteit ben je hier aan het goede adres.

SV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Schoenen niet compleet ontvangen

Beoordeling 
 
4.8

Ik had mooie dsquared schoenen besteld en ontvangen maar er zat een schoen in zonder veter en zonder dsquared veterlogo. Dus ik bellen met de klantenservice en uitgelegd dat 1 schoen niet compleet is en ik graag de veter en het logo wil omdat ik daar natuurlijk voor betaald heb. Ik heb netjes de veter gekregen maar geen logo... ondertussen 6x gebeld en verschillende mailtjes gestuurd. Erg zonde dat er niet wordt gereageerd.
Ik ga hier nooit meer online iets bestellen!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Koop er geen breekbare artikelen!

Beoordeling 
 
5.8

Koop er geen breekbare artikelen!
Ze krijgen het niet voor elkaar om borden, schalen en glazen heel bij de klant te laten bezorgen.
Bij iedere zending die ik er heb gedaan waren er wel één of meerdere artikelen gebroken.
Na meerdere pogingen om het oonieuw te bezorgen, en het weer kapot aankwam, hebben ze maar besloten het geld terug te storten.
Helemaal toppie, nu zit ik dus met een half servies.
Onbegrijpelijk dat ze het niet beter verpakken.

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3

Goed overzicht van artikelen. Ik bestel vanuit het buitenland kado's. Vervelend is alleen dat de factuurbon bij die kado's bezorgd wordt. Waarom zou je een kado laten inpakken als je er een prijskaartje aan laat zitten? Het is niet leuk om een presentje te ontvangen en dan op een factuur te zien hoeveel er aan je besteed is!
Je zou de keuze moeten hebben om de factuurbon naar een ander adres of email adres te laten sturen.

Een keer eerder had ik een drank pakket laten bezorgen. De glazen werden nagestuurd! Drank met glazen zouden samen in een pakket bezorgd moeten worden.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Absolute afrader!

Beoordeling 
 
3.0

Jullie klantenservice is een absolute aanfluiting.Ik heb online 14 tubes creme besteld,doosje bleek beschadigd(door PostNL dichtgeplakt en van sticker voorzien)en er zaten 6 ipv 14 tubes in.Nu blijkt dat ik kennelijk enkele weken moet wachten tot de Bijenkorf dit met PostNL heeft uitgevochten.Ik heb een overeenkomst met de Bijenkorf en dien 14 tubes te ontvangen en geen 6.Schandalig om dit niet correct op te pakken.Een regelrechte aanfluiting en vandaag onbeschoft te woord gestaan aan de telefoon.NOOIT meer de Bijenkorf voor mij!

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.8

Product was bij verkeerd filiaal geleverd, heel vaak met bijenkorf gecommuniceerd maar nooit bij ander filiaal aangekomen. Vervolgens geld retour gekregen, terwijl ik het product wel wilde hebben.
Online nogmaals het product besteld en nu thuis laten bezorgen. Netjes volgende dag geleverd, maar helaas een ander product dan ik heb besteld…
Slechte service, maken niet waar wat ze beloven.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Sage barista Pro

Beoordeling 
 
1.8

Ik ben zeer teleurgesteld in de Bijenkorf vanwege hun weigering om mijn Sage Barista Pro koffiemachine terug te nemen, simpelweg omdat het plastic niet meer in perfecte staat verkeerde. Ondanks mijn gedetailleerde uitleg wilden ze niet luisteren en leken ze volkomen ongevoelig voor mijn situatie. Ik betreur het dat ik ervoor koos om mijn aankoop niet bij Coolblue te doen, ook al was het daar iets goedkoper. Deze ervaring benadrukt opnieuw dat goedkoop inderdaad duurkoop kan zijn. Let dus goed op, want voor een paar euro minder kan je je rechten verliezen en een verschrikkelijke klantenservice ervoor in de plaats krijgen.

KM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Sieraden

Beoordeling 
 
4.3

Bestelling 35733194
Ik was altijd tevreden met de service van de Bijenkorf, maar bij mijn laatste bestellingen gaat het behoorlijk mis met de terugbetaling en moet ik vreselijk achter mijn geld aanzitten. En 1 keer kan misschien gebeuren, maar nu het een patroon wordt en ik wel een betere tijdsbesteding kan bedenken, vind ik het wel erg vervelend worden.
Als je de customer service belt dan kunnen zij alleen maar notities van je gesprek maken maar zij kunnen je verder geen duidelijkheid geven van hoe of de wat.
Ze vertellen, afhankelijk van wie je aan de lijn hebt, allemaal wat anders. Maken daarbij valse beloftes en komen afspraken niet na en schuiven het probleem af met de mededeling nog even geduld te hebben.
Mij uitleggen hoe het echt zit en wanneer ik mijn geld kan terugverwachten dat kunnen ze niet. Kennelijk kunnen ze online bestellingen niet meer op een niveau afhandelen wat je van kennelijk een vroegere Bijenkorf kon verwachten.
Ik bestel hier iig nooit meer wat.
En ik hoef geen reactie van de Bijenkorf op mijn bericht. IK WIL MIJN GELD TERUG. Richt daar je energie op!!!!!

En dan krijg je een reactie dat je extreem vaak contact opneemt!! Ik bel precies op de momenten terug dat zij beweren dat het geld erop zou staan: steeds 2 dagen verder over 2,5 week gerekend.
Als het geld dan nog steeds niet binnen is, ga ik idd weer bellen. Het gaat hier wel om ruim 600 EUR!!

Omgekeerde wereld dus want extraam vaak liegen over je afspraken, zul je dus bedoelen!!
Kom je afspraken na Bijenkorf, dan hoef ik ook niet steeds te bellen!!!

QG
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Smartwatch

Beoordeling 
 
1.5

Slechte klantenservice,
Naar aankoop van een smartwatch van Garmin, bleek deze niet te werken naar behoren. Ik heb hem aangeboden voor retour en heb aangegeven dat deze niet naar behoren werkt. Vanuit de bijenkorf hebben ze besloten hem aan te bieden ter reparatie terwijl ik zelf het horloge retour wilde sturen. Na lang wachten hebben ze het horloge doorgestuurd naar Garmin en heb ik via hun weer een nieuw horloge ontvangen terwijl dit niet mijn insteek was. Ik heb hierover meerdere keren contact gehad met de klantenservice en maar beloven dat het goed komt. puntje bij paaltje is de retourtermijn verstreken en geven ze aan dat er niks met het horloge aan de hand is. Nou daarom heb ik van Garmin een nieuwe ontvangen. Dus ik blijf nu zitten met een dure nieuwe horloge die niet meer retour kan omdat hun er 3 maanden over doen om eens een antwoord te geven.
Conclusie:
Nooit meer online bestellen en nooit meer in de winkel kopen!
Service en oplossing zijn bij deze gasten ver te zoeken!

JD
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Het groeten van klanten

Beoordeling 
 
3.0

Je wordt niet begroet bij binnenkomst bijenkorf staat zo hoog met personeel.

MP
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte klantenservice

Beoordeling 
 
1.5

Waardeloze webshop met enorme slechte klantenservice.
Jas besteld rond kerst , nooit aangekomen en geld nog steeds niet terug . Whatsapp reageer niet eens ? En klantenservice zegt alleen maar dat ze aan het uitzoeken zijn. Toto die tijd moet ik wachten . Een pakketje zoek kan gebeuren natuurlijk, maar de afhandeling is beneden pijn! Nooit mee ! Eerder een retour pakket kwijt geraakt , en twee maanden moeten wachten op geld .

T
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

ZEER SLECHTE SERVICE

Beoordeling 
 
2.0

Super slechte service! Heb op 15 JULI een gucci schoen gekocht ter waarde van 495 euro. Heb deze nooit ontvangen, bijenkorf beweerd dat het afgeleverd is. Bijenkorf stuurt me steeds van de kastje naar de muur. Mijn handtekening is vervalsd bij het aftekenen en mijn naam is nieteens goed geschreven. Bijenkorf doet hier erg laks over ben er al 10 dagen mee bezig en heb aangifte moeten doen bij de politie. JAMMER, ze zijn een trouwe klant kwijt! Zal iedereenook waarschuwen! Wees gewaarschuwd als je dure spullen koopt en ze laat bezorgen!

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
47 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3

Wij zijn benieuwd naar jouw Bijenkorf ervaring

BIJENKORF is een van de grootste warenhuizen van Nederland.

Op Debijenkorf.nl kunt u online producten kopen in de webshop. Er wordt een groot aantal categorieën aangeboden. U vindt bij Bijenkorf online; damesmode, herenmode, kindermode, accessoires, woonartikelen, cadeaus en allerlei soorten cosmetica. In het grote assortiment van de bijenkorf online kunt u meer dan 250 topmerken en eigen merken makkelijk online bestellen.

Bijenkorf online webshop acties:

  1. Bijenkorf Drie Dwaze Dagen
  2. Maffe Marathon de Bijenkorf
  3. De Bijenkorf Cadeaucard

Hoe zijn uw ervaringen met het online kopen op Debijenkorf.nl? Deel je review!

Wat is uw ervaring met Bijenkorf? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bijenkorf hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bijenkorf reviews lezen.