Amazon.nl

www.amazon.nl
amazon

Amazon.nl heeft haar deuren geopend op 12 november 2014. Voorlopig wordt enkel een assortiment e-books en e-readers aangeboden. Amazon is een begrip in de online postordermarkt. De grote online warenhuizen in Nederland zoals wehkamp en bol.com gaan er dus een geduchte concurrent bij krijgen wanneer Amazon.nl Nederland en Amazon België haar deuren volledig openen.

Alternatieven voor Amazon Nederland:

Bekijk de:  AMAZON.CO.UK Aanbiedingen >>

amazon-ukamazon-de

 

Momenteel kunt u op Amazon.nl alleen e-books en e-readers bestellen. Vanuit Nederland en België kunt u echter ook bestellen op Amazon.com, Amazon.co.uk of Amazon.de. Duitsland & Groot Brittannië zijn EU landen en daarom hoeft u geen extra import heffingen of belastingen te betalen. Invoeren van producten binnen de EU is kostenloos in Nederland en België!

Amazon.nl ervaringen

91 beoordelingen voor Amazon.nl

 
(19)
 
(19)
 
(11)
 
(15)
 
(28)
Gemiddeld 
 
5.4
 
5.8
 
5.1
 
4.6
 
6.0
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Jan
Gemiddeld 
 
7.0

Veel keus, goede prijs, langzame levering

Ik bestel al vele jaren regelmatig bij amazon (.com, co.uk, .de).
Het assortiment is goed. De prijs is meestal ook goed en beter dan de meeste Nederlandse webshops.

Nadeel is de lange levertijden. Het duurt een aantal dagen voordat iets verstuurd worden en dan nog duurt het nog een aantal dagen voordat je het ontvangt.

De typische levertijd bij de standaad levermethode (als iets op voorraad is bij de leverancier is 1 tot 1.5 week.

Misschien gaat het sneller als betaald voor Amazon prime. Maar een abonnement om iets bij een webshop te bestellen gaat mij te ver.

De garantie van leveranciers (als amazon het niet zelf levert) laat soms te wensen over. Bij een defecte powerbank was het onmogelijk in contact te komen met de leverancier.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Van Malderen johan
Gemiddeld 
 
6.7

Dure en trage levering

Mijn bestelling van 393,00 € plus 15,00€ verzendkosten !!! Besteld 8 december en 19 dec.
Nog niet geleverd!. Heb wel geduld. Maar Wanneer je 15,00€ verzendkosten betaald en meer dan 11 dagen moet wachten dat is er toch wat over vind ik!!! Of niet?

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
mh
Gemiddeld 
 
1.0

Horrible!

Most horrible service ever experienced. Ordered 2 items 18th november that would be delivered 22th november. Contacted amazon 22th november that we did not receive anything and that the tracking status did not change from "Package left the facility". Their response: wait till 30th november and contact us back. As to be expected, again nothing received any tracking status did not change anymore. Will never order here again. An order placed the 18th november and almost 2 weeks later no update, no goods received.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Tineke
Gemiddeld 
 
8.3

Goede levering.

Ondanks de vele negatieve ervaringen heb ik toch een bestelling geplaatst voor een cd die in Nederland niet te verkrijgen is. Ik heb de cd binnen een week, in goede orde, ontvangen.
Het vreemde is wel dat hij volgens de 'bestelling traceren' nog onderweg is en pas morgen binnen zal komen. Maar dat maakt mij niet uit, ik heb hem!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Sarah

Hoe krijg ik contact met Amazon???

Sarah op Oktober 30, 2017

Weet iemand hoe ik contact kan krijgen met Amazon??? Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen maar geld us wel van mijn creditcard afgeschreven! Mijn credit card staat dus geregistreerd bij hun! Nu wil ik inloggen staat er dat Mn e-mailadres niet klopt! Help!! Wat moet ik doen???

Was deze beoordeling nuttig? 

R op November 21, 2017

Via de volgende link kun je ze bereiken, het is echt schandalig hoe ze deze verstopt hebben...
https://www.amazon.nl/gp/help/customer/contact-us?ie=UTF8&language=nl_NL&ref_=cu_si_noauth&skip=true

Reageer op deze review
Cat

verdoken bedrog en oplichting

Ik plaatste reeds meerdere bestellingen bij amazon. Er wordt vermeld dat er bij een bedrag vanaf 29€ geen verzendingskosten worden aangerekend. Mijn bestellingen hebben telkens een waarde van boven de 29€.
Amazon beslist om de pakketten apart te versturen, met als gevolg dat ik per verzonden pakket leveringskosten dien te betalen. Raar toch?

Op het laatste product dat ik vandaag heb ontvangen, twv 4.99€ dien in 27€ kosten te betalen!!!!! Levering en afhaling staat er vermeld.
Op mijn bestellingen die ik plaatste werden mij in totaal 43.93€ kosten aangerekend, kosten waarvan ik geen weet had, of waarop mij op geen enkel moment kennis van is gegeven. Ik word nergens van verwittigd en kom voor voldongen feiten te staan.
Wanneer ik amazon contacteer, krijg ik als antwoord een zeer algemene mail die op elke gelijkaardig vraag kan verstuurd worden. "Ik heb geen zicht op uw bestellingen, maar ik vermoed dat het zal afhangen wie je product verzend..."

Wanneer ik na het bestellen akkoord ga voor de betaling, ga ik er vanuit, en ik denk iedereen, dat daar geen extra kosten meer bijkomen. Helaas niets is minder waar bij amazon! Ze misleiden, bedriegen en lichten hun klanten op een slinkse manier op.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

alphons
Gemiddeld 
 
2.0

slecht

Net als Floris heb ik hetzelfde verhaal.
Op 3 oktober een bloeddrukmeter besteld op Amazon.co.uk. Volgens de tracking zou ik het al in huis moeten hebben echter niets is minder waar. Ik zit er nog steeds op te wachten. Wel al betaald via credit card.
ben benieuwd of ik het sowieso nog binnen krijg.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Floris
Gemiddeld 
 
1.3

slechte service

Twee weken geleden iets besteld wat op voorraad was volgens de website.
ik kreeg ook een bevestiging en een trackingcode. Dus ik de tracking gevolgd en het pakketje zou al bijna bij mijn huis zijn. Maar er kwam maar niks. Ook geen bericht van amazon.
De volgende dag nog eens bij de tracking gekeken, blijkt dat alles is ingetrokken en dat het pakketje een week later bezorgd wordt. EN ondertussen heb ik nog niks ontvangen. Ik ben benieuwd.
Erg slecht dat je van amazon zelf gewoon niets hoort

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
R
Gemiddeld 
 
1.0

Schofterige behandeling van de klanten

Omdat Amazon.de de goedkoopste is met de GTX 1060 3GB besloot ik er een te kopen bij Amazon.de. Omdat ik geen Creditcard heb en weiger te betalen met gift cards was de SEPA-machtiging voor mij de enige keuze. Na 3 uur werd mijn bestelling doodleuk geannuleerd door Amazon zelf. Toen ik contact met hun opnam erover kreeg ik doodleuk het volgende te horen.

"De routinecontroles worden uitgevoerd door ons systeem.Uw betaalmethode is gewijzigt omdat het uw eerste bestelling en boven de 200 EUR is.
We raden onze klanten aan die voor het eerst bestellen en via hun bank betalen dit onder de 150 EUR te houden vanwege veiligheidsredenen.

Dit betreft om bij elkaar vertrouwen op te bouwen."

Afgezien van het feit dat het uitzonderlijk schofterig is dat ze geen vertrouwen hebben in de klant terwijl ik gedwongen ben een buitenlands bedrijf toe te vertrouwen met een bestelling van 235,- word je behandeld alsof je een crimineel bent door Amazon.

Voor mij geen amazon meer totdat hun baggeren beleid op orde hebben gebracht.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Eddy Van Loock
Gemiddeld 
 
5.5

opgelicht

Sony camcorder van ettelijke honderden euro's niet toegekomen. Vervoerder geeft doodleuk de melding dat het geleverd is maar een handtekening voor ontvangst (van mij of familieleden) wordt niet gegeven. Amazon vind dan maar dat ik dit met de vervoerder moet regelen. Heb in feite niets met de pakjesfirma te maken want heb een contract met Amazon.
Niet meer voor mij.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Heeft Amazon een telefoonnummer?

Amazon.nl vermeldt geen telefoonnummer op haar website. Toch is het mogelijk om telefonisch in contact te komen met Amazon.nl. Wanneer je je telefoonnummer invult op deze pagina (na een paar vragen te hebben beantwoord), belooft Amazon je binnen 5 minuten terug te bellen. Dit is zover wij weten de enige manier om telefonisch contact te krijgen met Amazon.

Algemene informatie

Merken
Amazon
Productgroepen
boeken
Levertijd
onbekend
Verzendkosten
-
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • credit card
  • Paypal
Telefoonnummer
-

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.