Amazon.nl

www.amazon.nl
amazon

Amazon.nl heeft haar deuren geopend op 12 november 2014. Voorlopig wordt enkel een assortiment e-books en e-readers aangeboden. Amazon is een begrip in de online postordermarkt. De grote online warenhuizen in Nederland zoals wehkamp en bol.com gaan er dus een geduchte concurrent bij krijgen wanneer Amazon.nl Nederland en Amazon België haar deuren volledig openen.

Alternatieven voor Amazon Nederland:

Bekijk de:  AMAZON.CO.UK Aanbiedingen?

amazon-ukamazon-de

 

Momenteel kunt u op Amazon.nl alleen e-books en e-readers bestellen. Vanuit Nederland en België kunt u echter ook bestellen op Amazon.com, Amazon.co.uk of Amazon.de. Duitsland & Groot Brittannië zijn EU landen en daarom hoeft u geen extra import heffingen of belastingen te betalen. Invoeren van producten binnen de EU is kostenloos in Nederland en België!

Amazon.nl ervaringen

87 reviews voor Amazon.nl

 
(19)
 
(17)
 
(10)
 
(15)
 
(27)
Gemiddeld 
 
5.4
 
5.8
 
5.2
 
4.6
 
6.0
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
alphons
Gemiddeld 
 
2.0

slecht

Net als Floris heb ik hetzelfde verhaal.
Op 3 oktober een bloeddrukmeter besteld op Amazon.co.uk. Volgens de tracking zou ik het al in huis moeten hebben echter niets is minder waar. Ik zit er nog steeds op te wachten. Wel al betaald via credit card.
ben benieuwd of ik het sowieso nog binnen krijg.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Floris
Gemiddeld 
 
1.3

slechte service

Twee weken geleden iets besteld wat op voorraad was volgens de website.
ik kreeg ook een bevestiging en een trackingcode. Dus ik de tracking gevolgd en het pakketje zou al bijna bij mijn huis zijn. Maar er kwam maar niks. Ook geen bericht van amazon.
De volgende dag nog eens bij de tracking gekeken, blijkt dat alles is ingetrokken en dat het pakketje een week later bezorgd wordt. EN ondertussen heb ik nog niks ontvangen. Ik ben benieuwd.
Erg slecht dat je van amazon zelf gewoon niets hoort

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
R
Gemiddeld 
 
1.0

Schofterige behandeling van de klanten

Omdat Amazon.de de goedkoopste is met de GTX 1060 3GB besloot ik er een te kopen bij Amazon.de. Omdat ik geen Creditcard heb en weiger te betalen met gift cards was de SEPA-machtiging voor mij de enige keuze. Na 3 uur werd mijn bestelling doodleuk geannuleerd door Amazon zelf. Toen ik contact met hun opnam erover kreeg ik doodleuk het volgende te horen.

"De routinecontroles worden uitgevoerd door ons systeem.Uw betaalmethode is gewijzigt omdat het uw eerste bestelling en boven de 200 EUR is.
We raden onze klanten aan die voor het eerst bestellen en via hun bank betalen dit onder de 150 EUR te houden vanwege veiligheidsredenen.

Dit betreft om bij elkaar vertrouwen op te bouwen."

Afgezien van het feit dat het uitzonderlijk schofterig is dat ze geen vertrouwen hebben in de klant terwijl ik gedwongen ben een buitenlands bedrijf toe te vertrouwen met een bestelling van 235,- word je behandeld alsof je een crimineel bent door Amazon.

Voor mij geen amazon meer totdat hun baggeren beleid op orde hebben gebracht.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Eddy Van Loock
Gemiddeld 
 
5.5

opgelicht

Sony camcorder van ettelijke honderden euro's niet toegekomen. Vervoerder geeft doodleuk de melding dat het geleverd is maar een handtekening voor ontvangst (van mij of familieleden) wordt niet gegeven. Amazon vind dan maar dat ik dit met de vervoerder moet regelen. Heb in feite niets met de pakjesfirma te maken want heb een contract met Amazon.
Niet meer voor mij.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Dominique
Gemiddeld 
 
1.0

Slechte omgang met klanten en slechte service

Ik heb een maand geleden een horloge besteld voor mijn vriend bij Amazon. Toen ik deze (te laat met spoedverzending) had ontvangen, bleek deze al gauw defect te zijn. Het geld was toen nog niet van mijn rekening afgeschreven. Toen heb ik gelijk contact opgenomen, over het defecte horloge en deze teruggestuurd. Er zou een nota opgemaakt worden,waardoor het geld niet alsnog van mijn rekening afgeschreven zou worden. Toen ik het horloge opnieuw wilde bestellen, kreeg ik een betalingsweigering. Meerdere malen contact opgenomen via de mail en steeds geen duidelijk antwoord. Toen ik op mijn strepen ging staan en voor de 7e keer mijn verhaal via de mail opnieuw uit heb gelegd, kreeg ik te horen dat mijn defecte horloge eerst ontvangen zou moeten worden en dan kon ik pas een nieuwe bestellen. Een maand verder, werd mijn betaling alsnog geweigerd. Telefonisch contact opgenomen en zij vertelde mij dat als ik mijn rekeningnummer en adres opnieuw in zou voeren het horloge de dag erna verzonden zou kunnen worden. De volgende dag, weer een betalingsweigering. Nogmaals telefonisch contact opgenomen en voor het eerst keek er iemand verder dan alleen het scherm en probeerde contact op te nemen met de mensen die daarover gaan. Na een maand kreeg ik te horen dat ik mijn rekeningnummer niet meer kan gebruiken, omdat er iets mis is gegaan met de betaling. Dit door de fout van Amazon, want zij zouden de betalingsherinnering nietig verklaren. De mensen met wie ik contact heb gehad zijn niet bereid te zoeken naar een oplossing, als deze niet voor de hand ligt. Ook luisteren ze niet naar je klacht en moet je 100 keer je verhaal doen. Ik raad niemand aan, met Amazon in zee te gaan. De levering is slecht, de manier van omgaan met klanten is belachelijk en de service is ver te zoeken.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
evelien
Gemiddeld 
 
1.0

schoenen weer niet geleverd

schoenen besteld vanuit China. bestelling gevolgd en t/m het leveren aan duitsland ging het prima. daarna niet: volgens de amazon site is het product thuis afgeleverd. niet dus. de eerste x dacht ik: dit kan gebeuren. maar nu de 2de x dit zelfde gebeurd, denk ik bijna dat de leveringen achterover worden gedrukt in Duitsland of Nederland.
maar dat is een aanname.

ik raad amazon niet aan. te onbetrouwbaar.
weet iemand welk bedrijf de pakketten levert aan huis/ is dit post NL?

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Sander
Gemiddeld 
 
4.8

Amazon beleid selectief

1. Amazon.de is erg selectief in het plaatsen van reviews. Als je 3 producten reviewd, en 2 zijn er goed en 1 slecht dan zijn de goed bijna direct (5 minuten) geplaatst en de slechte duurt veel langer of zelfs niet.
2. Het retour proces is perfect! Maar het beleid niet. Als je "teveel" terugstuurt dreigen ze je account op te schorten! Eveneens dat ze er zelf van overtuigd zijn dat de redenen voor retour meer dan valide zijn (defecten en verkeerde leveringen). Het is allemaal erg zakelijk totdat het ze niet zijn en dan wordt het persoonlijk. Je krijgt zo bijna direct persoonlijk contact als je dus teveel terug stuurt...

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Issi
Gemiddeld 
 
10.0

Betalen met je IBAN als automatische incasso nu mogelijk!

Betalen met je IBAN als automatische incasso nu mogelijk, en de verzendkosten zijn na 29 euro gratis en werd geleverd door DHL (komt uit Duitsland) en PostNL (afzender zit in locatie Zwolle!)

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Peter
Gemiddeld 
 
2.8

Opgelicht

Wij zijn voor 200 euro opgelicht door Amazon frankrijk! Grote schande en ze doen helemaal niks. Dit is de 2e keer!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Ruud
Gemiddeld 
 
9.5

Al jaren een zeer tevreden klant

Communicatie is prima, maar je moet je post in de gaten houden (in je account). Heel incidenteel gaat er iets mis met de verzending. Op meer dan 100 zendingen (Amazon DE) ging er 3 keer wat mis. Na 10 dagen dan reclameren en het wordt opnieuw (soms ook nog extra snel) verzonden. Enige wat niet altijd vlekkeloos loopt is als je een rekening moet hebben en Amazon is niet zelf de verkoper. Dit doet zich voornamelijk voor als je in een zending van 2 verschillende leveranciers (niet Amazon) wat koopt. Ze sturen dan het verzoek om een rekening naar de bovenste leverancier. Zijn ze zelf de verkoper is het geen enkel probleem. De kwaliteit, ook van derden is in het algemeen prima.Ik heb wel een paar dozijn harde schijven gehad en nooit geen problemen. Wel altijd een merk en nooit de goedkoopste. Ik heb bijna nooit telefonisch contact, maar doe dat altijd per mail. Ik ben heel tevreden. Ook de prijs is goed en meestal zijn ze goedkoper dan het goedkoopste Nederlandse bedrijf. Ik heb ook de nodige boeken gehad maar die koop ik voornamelijk in de US. ook nooit geen probleem. Ook de verzending is heel vaak sneller dan dat ze aangeven. Kortom goed adres.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
Amazon
Productgroepen
boeken
Levertijd
onbekend
Verzendkosten
-
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • credit card
  • Paypal
Telefoonnummer
-

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.