Amazon.nl reviews & ervaringen

www.amazon.nl
 
3.8 (232)
amazon

232 Amazon.nl reviews

 
(33)
 
(21)
 
(15)
 
(41)
 
(135)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
135 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6 7
Volgorde

IPhone 15 pro

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb een aantal dagen geleden een IPhone 15 pro besteld bij Amazon.nl (verkocht door Amazon.nl), maar heb mijn telefoon nog steeds niet ontvangen, ondanks dat ik de volledige prijs voor de telefoon heb betaald. Ik betaal voor het Amazon Prime-lidmaatschap en verwacht dat de producten sneller worden geleverd. Helaas heb ik mijn telefoon na zoveel dagen nog steeds niet ontvangen en op de pagina Bestellingen wordt de status van mijn bestelling weergegeven als "onbezorgbaar". Het product wordt op de Amazon-website weergegeven als "op voorraad", dus ik weet niet waarom deze niet naar mij verzonden kan worden. Ik wil geen restitutie. Ik wil gewoon dat die telefoon krijgt waar ik reeds voor hebt betaald. Op Amazon.nl staat dat deze als "op voorraad". Ik heb vorige week contact opgenomen met de helpdesk van Amazon, maar ik heb nog steeds geen duidelijke indicatie of ik de telefoon krijg.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

4 heren slips

Beoordeling 
 
2.0

Ik kreeg het verkeerde product, het verkeerde dessin en de verkeerde kleuren. De maat viel ook veel te groot uit. Dan wil je het terugsturen maar dat bleek onmogelijk: Amazon stelde dat ik niets besteld had en dan kun je geen retourticket aanmaken. Terwijl je gewoon met de bestelling en de factuur kunt bewijzen dat dat wel zo is. Chat lukt ook niet, dat is een robot. Email wordt niet beantwoord. Inmiddels ben ik mijn geld kwijt en het product ligt in de vuilnisbak. Toen een negatieve review gemaakt met dit verhaal. Krijg je bericht dat ze de review niet plaatsen omdat hij niet aan de richtlijnen voldoet. Wat een onbenaderbare oplichters! Ik bestel er in ieder geval nooit weer wat en raad dat iedereen ook ten zeerste af!!!!

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Acer Nitro V15

Beoordeling 
 
1.0

Bad service if you ordered something during Black Friday
Have been waiting for more than 2 weeks for this laptop that I ordered during Black Friday and somewhere they went wrong at the warehouse. Okay, now comes the most crazy, that the laptop can now be ordered on their website, delivery within 2 days but for the full price.
Customer Service Answer: You can cancel and re-order your order, but without the Black Friday discount.
Bad service.

Update: Amazon has unilaterally canceled the order withouth giving me the option to buy it for the same price. I never buy anything here again, too much stress

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slopen

Beoordeling 
 
1.5

Waardeloos krijg niet geleverd wat ik betaald heb
En bellen is onmogelijk nergens te vinden bij wat ik ook zoek

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Haarborstel en JBL earphonex

Beoordeling 
 
2.3

Delivery service is a disgrace. I used to order from amazon.de, never any issues, but amazon.nl don't seem to be able to find the address. They make false claims stating delivery at my neighbour only to say upon complaint that they had trouble finding the house (neighbour lives in the same house ) . Or they simply return to sender without delivery attempt.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kinderwagen

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb een kinderwagen bij Amazon besteld en omdat deze niet volgens aangegeven levertijd bij bestellen zou worden geleverd heb ik deze geannuleerd en een verlengstuk (uitbreiding) al geleverd is retour gestuurd. Ik ben nu al maanden bezig om mijn geld daarvan terug te krijgen. Ze hebben mijn account geblokkeerd omdat ik een aantal bestelling (met een legitieme reden) heb geannuleerd/retour gestuurd.

Nooit maar dan ook nooit bij Amazon bestellen want ze kunnen blijkbaar bij het ontvangen van een retour artikel geld niet terugstorten (350 EURO!!). Daarnaast klopt er niks van de leverdata wat ze op hun site aangeven!

F
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Various

Beoordeling 
 
1.8

Never deliver by the ETA, regularly LOSE packages. Customer service is almost non-existent. They say you can call them but you actually can't, the call never comes through.

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Twee meetinstrumenten

Beoordeling 
 
2.5

Ik was altijd tevreden met amazon.nl, maar niet over de wijze waarmee zij omgaan met de reviews. Zolang het allemaal 4 of 5 sterren zijn, dan is er niets aan de hand. Maar met kritiek kunnen ze bij amazon.nl absoluut niet omgaan, dan wordt de review geweigerd of verwijderd. 12 november bestelde ik twee meetinstrumenten en na 2 maanden (!) kreeg ik een set met wc pot sponzen toegestuurd. Toen ik daar een review over schreef, werd deze geweigerd. Ik kan iedereen aanraden om geen enkele waarde te hechten aan de reviews bij amazon.nl.

H
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

IPhone

Beoordeling 
 
2.0

iPhone gekocht maanden terug. Prima toestel, maar nooit meer koop ik iets bij Amazon! Eerst werd het toestel niet bezorgd en moest ik hem na een verplichte terugbetaling voor €9 meer aankopen. Op zich niet zo’n probleem. Maar toen deze geleverd was en ik in mijn account de factuur wilde opzoeken begon het gezeur. Het account was geblokkeerd, want ik zou misbruik gemaakt hebben?! Tig keer gebeld en allemaal vriendelijke mensen die zeggen niet te kunnen zien wat er mis gegaan is, zelf ook niet in het account te kunnen, maar dat het wel opgelost zou worden. Nou nee dus! Ook gemaild en de enige 2 antwoorden die ik kreeg was dat het goed onderzocht was en mijn account permanent gesloten is. Alsof ik een misdadiger ben! Woedend was ik, maar na maanden van belletjes en mailtjes wilde ik alleen nog maar mijn factuur. Nu zeven maanden later is het account voor 48 uur geopend en kreeg wel de waarschuwing erbij dat alle bestellingen geannuleerd zouden worden. Wat denk je zelf?! Nooit meer dat ik iets met dit K.U.T bedrijf te maken wil hebben. ?

B
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Logitech MX Master 3 mouse

Beoordeling 
 
1.0

Shocking customer service. Waited all day for delivery. Then it was postponed till 8 PM (!) . After 8 PM an email said maybe they will deliver sometime in the next four days. In other words, stay at home and be on standby for delivery for 1 + 4 days?! Is this the ripoff "service" that made Jeff Bezos a rich man?

JK
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

zoeken naar balletpanty

Beoordeling 
 
1.0

Wanneer je zoekt op 'balletpanty' bij Amazon.nl komt er een pakje tevoorschijn met de woorden Dames Sexy Erotisch Kinderen(!!!!!!!!!!). Kan het even wat minder, Amazon.nl???

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slecht consumenten beleid

Beoordeling 
 
1.0

Amazon.nl heeft een heel ander beleid dan de andere Amazons (bijv. Amazon.co.uk, Amazon.de, Amazon.com). Veel worden via externe verkopers aangeboden (en mijns inziens onduidelijk aangegeven) en ze zijn niet snel bereid te bemiddelen (bijv. om een product te annuleren die minder dan een uur besteld was). En hun officiële beleid is maar 14 werkdagen om iets terug te sturen. Zeer slecht beleid dus. En de prijs en levering is minder dan bijv. Bol.com

O
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Ronald op 29 Juni 2021

Alle aankopen bij elke Amazon (Amazon.nl, Amazon.de, Amazon.com, Amazon.co.uk, Amazon.fr, etc.) heeft een officieel retour beleid van 30 dagen. Dit staat duidelijk vermeld en hieraan houdt Amazon zich dan ook zonder uitzondering. Externe verkopers moeten zich ook houden aan de zelfde regels als Amazon verkopers.
Ik heb wel eens Duitse externe verkopers gehad die geen gratis retourlabel wilden geven. Ik laat me dan gratis terugbellen door Amazon en het probleem wordt onmiddellijk opgelost doordat de Amazon medewerker contact opneemt met de verkoper.
Prijzen kunnen goedkoper of duurder zijn dan bij bol.com. Bij Bol.com wordt alles zogenaamd 'gratis' verstuurd, maar de verzendkosten zitten gewoon in de prijs. Iemand moet toch de verzendkosten betalen? Of zijn het allemaal vrijwilligers die pakketten bezorgen? :-)))

Reageer op deze review

niet leverbaar

Beoordeling 
 
1.0

Ede, 14 juni 2021
Als ik wat wil bestellen en dat is al een geruim aantal maanden is het uitverkocht of niet leverbaar begin dan geen Amazon in Nederland als je internet shop niks kan leveren. dan houdt het gewoon op MVG

E
Was deze beoordeling nuttig? 6 1

Ronald op 29 Juni 2021

Amazon heeft geen invloed op datgene wat externe verkopers wel of niet kunnen leveren.
Als je het niet bij Amazon kan kopen dan koop je het toch gewoon ergens anders?
Mocht het artikel nergens anders te koop zijn dan weet je dus dat dit niet te krijgen is.

Reageer op deze review

Waardeloos bedrijf

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloos bedrijf. Totaal geen oog voor de klant/mens. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Bedrijf is zo groot dat niemand meer weet wie welke verantwoordelijkheid heeft. En sowieso is 95% van de spullen die Amazon verkoopt goedkope troep. Beter bestel je gewoon bij Coolblue (hoge kwaliteit) en Bol.com (uitstekende klantenservice). Blijf alsjeblieft weg bij Amazon, zo'n Amerikaans bedrijf die schijt aan alles en iedereen heeft moeten we niet willen.

E
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

TV 2 maanden wachten nog niet ontvangen

Beoordeling 
 
1.3

bestelling van TV, wacht 2 maanden al op TV bij bellen bij helpdesk wordt ik niet geholpen en men vraag nog steeds om geduld. Wat een waardeloos support. Op de vraag waar de item is zeg men dat weten we niet.
Amazon "begrip in de online shopping" en niet eens in staat om te kunnen kijken waar het probleem is en de klant helpen. Waardeloos en oneerlijk.

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Nieuw boek gekocht, zwaar beschadigd boek gekregen.

Beoordeling 
 
2.5

Nieuw boek gekocht, zwaar beschadigd boek gekregen. Inderdaad, Dat is Amazon nl.
Boek besteld die uit Amerika moest komen. Bij aankomst blijkt de cover nog amper vast te zitten aan het binnenwerk. Het was onmogelijk dat dit was gebeurd door de pakjesbezorger, maar uiteindelijk krijgt die wel de schuld.
Nog voor het probleem helemaal was duidelijk gemaakt kwam men al over de brug met een korting. Dit is dus niet de eerste keer dat dit gebeurd is denk ik dan.
Ik heb deze korting maar aanvaard, want ik heb geen zin in maandenlange procedures van terugsturen en welles-nietes spelletjes. Als ik een nieuw boek bestel, verwacht ik een nieuw boek, en geen kapot exemplaar.
Te laat gezien dat ook Bolpuntcom het boek verkocht, en zelfs kon geleverd worden binnen de 24 uur.
1x de fout gemaakt om te kopen bij Amazon NL. Nooit meer.
Er zijn andere en betere sites om boeken te kopen dan Amazon. Dus bezint eer ge begint.

F
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Gebruiktw, kapotte, beschadigde items

Beoordeling 
 
1.0

Je krijgt gewoon beschadigde, kapotte en al geopende/gebruikte producten. Retourneren moet je zelf superveel moeite voor doen. Twee keer achter elkaar gebeurd bij een bestelling. Ik bestel hier niet meer! Overschat amateuristisch gedoe daar.

O
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

waardeloos qua bezorging

Beoordeling 
 
1.0

alleen bij amazon. nl is er constant vertraging qua bezorging... of krijg je ineens na je bestelling en na je track en trace meldingen dat je product er niet is... per dag word je track en trace bijgesteld... waardeloos

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

John Kapusi op 21 Augustus 2021

I had the same experience. Waited all day for delivery, then they said sorry,
delivery will be today at 8 PM (!), after that an email said "maybe in the next four days". As if people had nothing better to do than to be on standby for Amazon delivery. Incompetent, disrespectful of customers. Never again.

Reageer op deze review

ongevraagd prime account

Beoordeling 
 
1.0

wij beselde een artikel en waren niet tevrede. na terugzending werd er plots maandelijks een bedrag van 5.99 van onze rekening gehaald blijkbaar hebben wij automatisch amazon prime.

Na meerdere emails geen oplossing of terugbetaling.

gouden raad blijf weg van dit bedrijf. Hopeloos.

mvg Chanothai Sali

CS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Niet doen

Beoordeling 
 
1.0

Iets besteld bleek kapot te zijn.

Geen service erin.

Je moet het maar doen er mee

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
135 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6 7

Wij zijn benieuwd naar jouw Amazon.nl ervaring

Amazon.nl is sinds 2014 de Nederlandse tak van Amazon.com. Amazon is een begrip in de online shopping markt. De afgelopen jaren beperkte het aanbod zich tot een assortiment e-books en e-readers. De grote online warenhuizen in Nederland zoals wehkamp en bol.com krijgen er dus een geduchte concurrent bij wanneer Amazon.nl Nederland haar deuren volledig opent op 10 maart 2020. Meer hierover lees je hier: Amazon.nl Nederland officieel gelanceerd.

Sinds 10 maart 2020 is de Amazon.nl officieel van start gegaan met een volledig productassortiment van meer dan 100 miljoen artikelen. Vanuit Nederland en België kun je ook bestellen op Amazon.com, Amazon.co.uk of Amazon.de. Duitsland is een EU land en daarom betaal je geen extra import heffingen of belastingen. Invoeren van producten binnen de EU is kostenloos in Nederland en België. De website Amazon.de is grotendeels vertaald naar het Nederlands, maar is overbodig geworden door de komst van Amazon.nl.

Wat is uw ervaring met Amazon.nl? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Amazon.nl hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Amazon.nl reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Meer info over Amazon.nl op Wikipedia

Veelgestelde vragen

Wat is het telefoonnummer van Amazon.nl?

De website van Amazon.nl vermeldt geen telefoonnummer voor de klantenservice. Wel kun je op deze pagina je probleem aangeven en vervolgens selecteren dat je door Amazon wordt teruggebeld. Een alternatief is contact opnemen met de klantenservice van Amazon.com. Deze is bereikbaar op het (Amerikaanse) nummer: 001 206 922 0880.

Wat is Amazon Prime?

Amazon Prime is een abonnement wat je bij Amazon.nl kunt afsluiten en € 2,99 per maand kost. Als Amazon Prime abonnee kun je onbeperkt exclusieve series, films en meer streamen en betaal je geen verzendkosten meer, wat bij meerdere bestellingen per maand behoorlijk voordelig kan zijn. Daarnaast biedt Amazon Prime snelle en gratis Priority-bezorging voor in aanmerking komende items.

Algemene informatie

Keurmerken
onbekend
Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Verzendkosten
-
Levertijd
onbekend
Productgroepen
boeken
Merken
Amazon
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • credit card
  • Paypal