Amazon.nl reviews

www.amazon.nl
 
4.5 (126)

126 Amazon.nl reviews

 
(20)
 
(20)
 
(12)
 
(21)
 
(57)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
21 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3
Volgorde

Muilezel

Beoordeling 
 
3.8

Wees voorzichtig met de levertijd. Sommige artikelen komen per muilezel vanuit Duitsland naar Nederland. Artikel op voorraad levertijd 3 weken.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Niet echt veelbelovend

Beoordeling 
 
4.3

Goed aanbod, goeie prijzen. Maar erg slechte website (categorieën van computer producten moet echt beter/meer gespecificeerd, neem een voorbeeld aan bol.com). Betaalwijze alleen Ideal en creditcard mogelijk. Ik zou erg graag overschrijving (liefst NA ontvangen bestelling) en betalen in termijnen nog willen zien. Verder eerste bestel ervaring erg slecht. bestelling van 800 euro gedaan...levertijd 11 april (over 3 weken!!!), vervolgens als ik diezelfde producten opnieuw aanklik in de webshop zou ik kunnen kiezen voor 28 maart (een verschil van 2 weken eerder dan 11 april). Waarom kreeg ik die optie niet meteen bij mijn bestelling? Klantenservice gebeld maar die snapt het niet helemaal, weet zelf volgens mij ook niks af van standaard en express verzendingen. Blijft alleen maar roepen dat alles momenteel vertraging heeft ivm corona en dat amazon daar niks aan kan doen. Ja ik snap dat de VERZENDING vertraging heeft maar waarom moet amazon dan tot 11 april wachten om 3 producten (op voorraad!) naar me te verzenden?! Nu moet ik dus de bestelling annuleren, wachten tot ik mn geld terug heb en dan weer opnieuw bestellen met een eerdere levertijd (want 28 maart zou volgens de website dus gewoon mogelijk moeten zijn). En de klantenservice snapt het hele probleem niet eens. Echt waardeloos voor een eerste ervaring met amazon.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Eerste bestelling Amazon.nl

Beoordeling 
 
3.8

Gisteren, na het krijgen van een mail dat verkoop Amazon in Nederland kan, een eerste bestelling geplaatst. Betaling gedaan en vrijwel direct een melding ontvangen van de verkopende partij. Helaas geen voorraad beschikbaar en product zou door een fout online staan, tuurlijk..Goed begin op de de eerste dag verkoop Nederlandse markt. Contact met klantenservice levert niks op. Contact met verkopende partij voor een eventuele oplossing of alternatief evenmin.

F
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Wachtwoorden resetten werken ondanks verschillende pogingen!

Beoordeling 
 
3.8

Ik was mijn wachtwoord kwijt en wilde deze weer terug krijgen. Na meer dan 1 maand en verschillende pogingen is het Amazon nog steeds niet gelukt mijn wachtwoorden te resetten! Beloftes om terug te bellen ook niet gehoord. Misschien moet ik met grote flappen gaan zwaaien dan beginnen de apen pas echt voor me te dansen!!!

QN
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

OPLICHTING via de site Amazon.de

Beoordeling 
 
3.5

Via de site van amazon.de vond ik een aanbieding, waarbij voor een nog lagere prijs een "gebruikte" werd aangeboden. Ik informeerde naar de staat van "gebruikt" en kreeg de mededeling dat het gevraagde "nieuw" was maar een speciale aanbieding zou zijn. Vervolgens krijg je een echte orderbevestiging van amazon.de en een bankadres om je betaling te doen. Wat blijkt! Pure oplichting. Via het klikken op "gebruikt" kom je bij oplichters terecht die je professioneel verder helpen alsof zij van amazon.de zijn. Je betaalt en vervolgens hoor je niets meer van hen en het mail-adres is opgeheven.....LET DUS GOED OP!!!

PV
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Retourneren onmogelijk

Beoordeling 
 
4.8

Graag wilde ik mijn bestelling retourneren, blijkt de afzender op de kanaaleilanden te zitten. De retourkosten waren 3x de kosten van de oorspronkelijke verzending.
De leverancier gaf aan de verzendkosten niet te vergoeden. Slimme manier om je klanten te verhinderen iets te retourneren.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Amazon beleid selectief

Beoordeling 
 
4.8

1. Amazon.de is erg selectief in het plaatsen van reviews. Als je 3 producten reviewd, en 2 zijn er goed en 1 slecht dan zijn de goed bijna direct (5 minuten) geplaatst en de slechte duurt veel langer of zelfs niet.
2. Het retour proces is perfect! Maar het beleid niet. Als je "teveel" terugstuurt dreigen ze je account op te schorten! Eveneens dat ze er zelf van overtuigd zijn dat de redenen voor retour meer dan valide zijn (defecten en verkeerde leveringen). Het is allemaal erg zakelijk totdat het ze niet zijn en dan wordt het persoonlijk. Je krijgt zo bijna direct persoonlijk contact als je dus teveel terug stuurt...

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

4 weken geleden besteld nog niet ontvangen

Beoordeling 
 
3.5

Slechte ervaring !!!

Honden halsband 4 weken gelden besteld en nog niet ontvangen , 6 x gebeld en nog steeds niets!!!!!

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Slecht!

Beoordeling 
 
3.8

Ik had eerder het basisset van het Sonos systeem besteld en daarbij zou ik € 100,- korting krijgen op de volgende bestelling. Later wilde ik de SUB bestellen en kreeg die korting niet. Nu gaven ze als antwoord dat ik niet in aanmerking kom voor de kortingen op de site omdat ik niet uit Duitsland of Oostenrijk kom. Belachelijke reclame dus. Eigenlijk een soort van oplichting! Verder moet je goed op de prijzen letten. Want doordat de btw verschilt, vallen de artikelen in het orderstadium duurder uit!

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

Zwak

Beoordeling 
 
3.3

Ik heb een ps4 besteld via amazon.
Ik blijf maar wachten op mijn bestelling. Op mijn PS4!!

Ongelofelijk, wachten wachten wachten. Het houdt niet op.
Ze zeiden dat ze het morgen zouden leveren. Opeens: NEEEE we leveren het vandaag.
VANDAAG IS NIEMAND THUIS MAN?! Wat heb ik aan dat nieuws. Echt super veel stress om niks.

De volgende keer gewoon weer naar de mediamarkt en het product voor een meerprijs kopen. Goedkoop = niet altijd het beste. Jammer, geen amazon meer voor mij.

Groetjes,

Max

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 13
Reageer op deze review
21 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3

Veelgestelde vragen

Wat is het telefoonnummer van Amazon.nl?

De website van Amazon.nl vermeldt geen telefoonnummer voor de klantenservice. Wel kun je op deze pagina je probleem aangeven en vervolgens selecteren dat je door Amazon wordt teruggebeld. Een alternatief is contact opnemen met de klantenservice van Amazon.com. Deze is bereikbaar op het (Amerikaanse) nummer: 001 206 922 0880.

Wat is Amazon Prime?

Amazon Prime is een abonnement wat je bij Amazon.nl kunt afsluiten en € 2,99 per maand kost. Als Amazon Prime abonnee kun je onbeperkt exclusieve series, films en meer streamen en betaal je geen verzendkosten meer, wat bij meerdere bestellingen per maand behoorlijk voordelig kan zijn. Daarnaast biedt Amazon Prime snelle en gratis Priority-bezorging voor in aanmerking komende items.

Amazon.nl informatie

Algemene informatie

Merken
Amazon
Productgroepen
boeken
Levertijd
onbekend
Verzendkosten
-
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
onbekend
Betaalmethodes
  • credit card
  • Paypal
Telefoonnummer
-