Amazon.nl reviews

www.amazon.nl
 
3.9 (215)
amazon

215 Amazon.nl reviews

 
(32)
 
(21)
 
(13)
 
(38)
 
(124)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
38 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

slecht

Beoordeling 
 
4.3

Mijn ervaring met Amazon is slecht. Ik heb bacterien voor mijn koivijver besteld een paar dagen geleden. Op de dag van levering zie ik dat er een melding is dat het niet geleverd gaat worden ivm transportschade. Dat kan gebeuren...echter als leverancier regel je dan een nieuwe levering. Echter Amazon zegt gewoon dat je het zelf maar moet gaan regelen. Ik kon het opnieuw bestellen bij ze...echter dan kreeg ik 18 euro verzendkosten erbij!!!! Ze hebben nog een hoop te leren over klantvriendelijkheid en service!

T
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Niet geleverd

Beoordeling 
 
3.5

2x een bestelling gedaan bij Amazon. 2x niet op tijd geleverd/niets geleverd.
2e x blijkbaar geen huisnummer ingevoerd, maar dit hoor je pas als je er naar vraagt.
Wel het geld incasseren, maar niet de moeite nemen om aan te geven waarom er niet geleverd kan worden.

Wat een belabberde service!

HK
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

levertijd van amazon.de

Beoordeling 
 
4.3

Bij amazon.de een servies besteld. Na 1,5 maand nog niet binnen. Ik moest het annuleren en opnieuw bestellen nu weer niet binnen levertijd binnen. Dan moet ik bewijzen dat het binnen levertijd niet geleverd is, ze kunnen dit niet opzoeken in hun systemen heel gek allemaal. 2x gebeld 1x mail verzonden en ik moet bewijzen aanvoeren alsof ik een leugenaar ben heel raar allemaal. Ik bestel nooit meer bij amazon.de

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Teleurstellend

Beoordeling 
 
4.8

Tot twee keer toe de verkeerde maat bezorgd! Bestel hier nooit meer!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

eerste bestelling

Beoordeling 
 
3.5

heb een eierkoker besteld zou de andere dag bezorgt worden.Omkwart voor 4 een mail het kan nog 2 dagen duren.Gekeken bij mijn bestelling daar staat hij 5 dagen later.Bestel wel volge de
keerbij bol.com die houden zich aan de afspraak

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

na 1 maand nog geen leverdatum!

Beoordeling 
 
4.0

Via Amazon een Geiser besteld. Volgens de site was deze voorradig en levertijd tussen 3 en 5 dagen. Nu een maand later nog niet ontvangen. Ik heb al diverse keren gebeld: men heeft geen pakketdienst beschikbaar.

Hoe moeilijk kan het zijn?

T
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
4.5

Slecht tot zeer slecht wel kopen en als de bestelling verkeerd is zijn ze niet thuis

AN
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

leveringen een raadsel

Beoordeling 
 
4.8

Bestellen tegen goede prijs is makkelijk, daarna de leveringen zijn en grote verassing. ondanks dat de website zegt vandaag bestellen binnen 3 dagen in huis krijg je later bij navraag het bericht dat het wel een maand kan duren omdat de bestelde producten uit Engeland moeten komen...??? ik zit nog te wachten....

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Misbruik maken van klantvertrouwen

Beoordeling 
 
3.5

Al weken wachtende op bestelling. Na eerdere slechte ervaring met bezorgers van Amazon maar weer eens achteraan gebeld. Ik krijg doodleuk te horen dat de bestelling nooit bij de koerier is aangeboden. Het argument, ja sorry we hebben vele bestellingen en kunnen dit niet controleren. Wat een flauwekul! Als je wel handmatig kunt controleren of iets is aangeboden bij de koerier, dan is het ook te automatiseren. Uit service voor je klant moet het toch heel gemakkelijk zijn om SLA’s met je leveranciers in te regelen en te zorgen dat alternatieven worden aangeboden of geld terug wordt gestort. Dit is gemakkelijk geld verdienen!

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Reinartz op 14 Juni 2020

Heb een bestelling gedaan bij
AMAZON.NL Heb netjes betaald en wacht nu al bijna 3 weken op de aflevering. Geen tel.nr zodat ik met AMAZON.NL contact kan opnemen voor overleg om tot een oplossing te komen. Mooi niet. Kom wel een bericht sturen naar de verkoper. Dat zou MOTODOX in Duitsland zijn en die zou mij binnen 2 dagen benaderen. Mooi niet.
Na Google werk kreeg ik een E-MAIL adres van hen. Dus een E-Mail gestuurd. Wat bleek ( niet lachen ) het bestond helemaal niet. Terug bij af. Navraag bij de bezorger
Dit is in dit geval DHL. Bij hun is deze bestelling nooit door de zogenaamde verkoper MOTODOX aangeboden. Dus daar ook niet verder. Het enige wat wel goed gegaan is is de betaling door mij, met als resultaat geen levering. Ik vrees dat ik mijn geld heb weggegooid. Dankjewel AMAZON.NL Ga zo maar door
dan komt het niet meer goed.
Ben benieuwd of ze met mij contact opnemen om het goed te maken. Hoop verder dat veel mensen dit zullen lezen.

Reageer op deze review

50/50

Beoordeling 
 
3.5

2 bestellingen gedaan bij dit bedrijf. 1e is op tijd (week) geleverd 2e zou binnen drie weken geleverd worden, maar helaas daar kwam door de coronadrukte nog een weekje bij. Na dit weekje werd als bestelstatus vermeld "het pakket is vermoedelijk zoek" op de site wordt je daarna verwezen naar de feitelijke verkoper en zoek je het maar uit. Wat een waardeloze service en wat mij betreft nooit meer.

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Reinartz op 12 Juni 2020

Bij mij ook wordt verwezen naar verkoper. Daar ook geen contact mogelijk. De web side
Opgezocht. Het E-MAIL adres
Bestond helemaal niet
Mooi zeg . Waardeloos alles.

Robert op 13 Juni 2020

Ik heb een melding gemaakt hier: https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer .... dit kan anoniem, wel telefoon en e-mail opgeven. Denk / hoop dat meer mensen dit willen doen en misschien ook FB ruring willen maken. Bedrijf moet ECHT aangepakt worden. Bol.com doet echt z’n best maar bij Amazon is het pure misleiding van de consument!

Reageer op deze review

Nooit meer

Beoordeling 
 
4.0

Mijn eerste ervaring met Amazon is ook meteen mijn allerlaatste. Ik maakte een account aan en deed meteen een bestelling. Gevolg: alles geblokkeerd, tot aan mijn creditcard aan toe. Terwijl ik die al jaren zonder problemen gebruik. En het ergste: je kunt op geen enkele manier fatsoenlijk contact met ze krijgen. Als het via omwegen uiteindelijk lukt kan de klantenservice je niet helpen en je krijgt mailtjes waar je niets mee kunt omdat...je account is geblokkeerd.
Natuurlijk, Amazon is groot geworden door lage prijzen, maar dit is echt de slechtste ervaring in 15 jaar webshoppen. Nooit meer bij deze organisatie. En nu mijn account nog deleten, zal ook wel een hele toer worden.

TV
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Lange levertijd

Beoordeling 
 
3.8

Je kan beter via Ali express bestellen, dit gaat sneller. Op 21 mei 2020 een zwembad besteld, wordt waarschijnlijk pas 8 juni geleverd..

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechter kan bijna niet

Beoordeling 
 
3.3

Ik kan helaas 0 sterren niet kiezen. Slechtste service ooit gehad. Een product besteld op 10 mei... wordt netjes aangemeld het product 13 mei bezorgd. Bevestiging ontvangen dat het product is aan courier doorgegeven. 13 mei email ontvangen dat product later bezorgd zou worden door vertraging. Status levering veranderd naar onbekend bezorgmoment omdat het product nog niet bij courier is aangekomen. Later nieuwe email ontvangen pakket wordt uiterste 20 mei bezorgd. 20 mei email met "pakket is zoekgeraakt". Klantenservice gebeld: eerste keer heeftvde medewerker mijn call opgehangen. Tweede keer medewerker geef aan dat het pakket is kwijtgeraakt bij transport. Maar ik kan de bestelling op nieuwe plaatsen, product leverbaar en als prime klant nog voor 10 pm uur thuis. 2 dagen later natuurlijk nog niet ontvangen en zelf geen bezorg datum bekend. Slechste klantenservice ooit, geen betrouwbare bezorging beleid en schuld geven aan transport. Amazon zegt de best klantenservice en ervaring te leveren. Maar klanten interesseert hen niet zoveel. Alle bestellingen inmiddels geannuleerd en terug naar locale winkels.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kansloze shop

Beoordeling 
 
3.0

Wat een aanfluiting, keek naar amazon nl uit want tevreden met de en uk shop. Maar dit is echt een kansloos begin. Al 1,5 maand aan het wachten op de levering van een fietsband welke elders ruim voorradig is. Van klantenservice wordt je niet wijzer, en annulering geeft zelfs een foutmelding. Eerste en voorlopig enige keer dat ik hier een poging waag!

L
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Waanzin! Bestelling zoek

Beoordeling 
 
3.3

Eerste keer besteld bij Amazon.
Bestelling was bijna bezorgd, herhaaldelijk, maar toen was pakje kwijt.
Dan komt het: je moet zelf contact opnemen met een Chinese verkoper of vervoerder.
Waanzin: dat moet Amazon zelf traceren.
Ben benieuwd of het ooit aankomt en of ik geld terug krijg.

TN
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Wel beloven , maar niet nakomen.

Beoordeling 
 
4.3

Op 15 april heb ik sonos apparatuur besteld bij Amazon.nl. Product komt van een derde partij. Levertijd tussen 20 en 25 april.
Op 23 april werd de status aangepast, levering geschiedt op zaterdag 25 april om 20.00 uur. Mooi, goed bericht. Bij nazien bleek dat er nog steeds 3 stuks voorradig waren. Op 24 april komt plots de
melding dat de bestelling door de toeleverancier is geannuleerd en dat de betaling aan binnen een week wordt teruggestort. Dat laatste klopte inderdaad. Product is uit de site verwijderd.
Op 26 april staan dezelfde artikelen weer op de site. Een andere toeleverancier en een hogere prijs. Weer proberen te bestellen, maar nu wordt aangegeven dat er eerst nagegaan moet worden of levering kan plaatsvinden. Ik moet een mail sturen naar een Duits mailadres. Gedaan, maar geen enkele reactie.
Met klantenservice gechat. Op zich correct hoor, maar geen nieuws over hoe en waarom. Over de geplande , maar nog niet ingevoerde bestelling, kon klantenservice niets melden omdat men dat
niet kon zien.
Deze gang van zaken vind ik waardeloos, zeker voor een zo grote organisatie als Amazon met hun recente start in Nederland. Een slechte start wat mij betreft.

G
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Lever datum niet nakomen

Beoordeling 
 
4.5

Inmiddels een aantal items besteld die zogenaamd op voorraad waren. Krijg je 2 weken later een bericht dat één item helemaal niet leverbaar is (afwachten hoe snel ik mijn geld terug krijg) en het andere item een de levertijd een maand langer is. Mijn ervaring is dan ook dat Amazon de zaakjes gewoon niet goed op orde heeft. Corona kan geen excuus zijn. Ben benieuwd of twee andere items die ik daarna heb besteld inderdaad donderdag geleverd worden.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Muilezel

Beoordeling 
 
3.8

Wees voorzichtig met de levertijd. Sommige artikelen komen per muilezel vanuit Duitsland naar Nederland. Artikel op voorraad levertijd 3 weken.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Niet echt veelbelovend

Beoordeling 
 
4.3

Goed aanbod, goeie prijzen. Maar erg slechte website (categorieën van computer producten moet echt beter/meer gespecificeerd, neem een voorbeeld aan bol.com). Betaalwijze alleen Ideal en creditcard mogelijk. Ik zou erg graag overschrijving (liefst NA ontvangen bestelling) en betalen in termijnen nog willen zien. Verder eerste bestel ervaring erg slecht. bestelling van 800 euro gedaan...levertijd 11 april (over 3 weken!!!), vervolgens als ik diezelfde producten opnieuw aanklik in de webshop zou ik kunnen kiezen voor 28 maart (een verschil van 2 weken eerder dan 11 april). Waarom kreeg ik die optie niet meteen bij mijn bestelling? Klantenservice gebeld maar die snapt het niet helemaal, weet zelf volgens mij ook niks af van standaard en express verzendingen. Blijft alleen maar roepen dat alles momenteel vertraging heeft ivm corona en dat amazon daar niks aan kan doen. Ja ik snap dat de VERZENDING vertraging heeft maar waarom moet amazon dan tot 11 april wachten om 3 producten (op voorraad!) naar me te verzenden?! Nu moet ik dus de bestelling annuleren, wachten tot ik mn geld terug heb en dan weer opnieuw bestellen met een eerdere levertijd (want 28 maart zou volgens de website dus gewoon mogelijk moeten zijn). En de klantenservice snapt het hele probleem niet eens. Echt waardeloos voor een eerste ervaring met amazon.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Eerste bestelling Amazon.nl

Beoordeling 
 
3.8

Gisteren, na het krijgen van een mail dat verkoop Amazon in Nederland kan, een eerste bestelling geplaatst. Betaling gedaan en vrijwel direct een melding ontvangen van de verkopende partij. Helaas geen voorraad beschikbaar en product zou door een fout online staan, tuurlijk..Goed begin op de de eerste dag verkoop Nederlandse markt. Contact met klantenservice levert niks op. Contact met verkopende partij voor een eventuele oplossing of alternatief evenmin.

F
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
38 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Amazon.nl informatie

Amazon.nl is sinds 2014 de Nederlandse tak van Amazon.com. Amazon is een begrip in de online shopping markt. De afgelopen jaren beperkte het aanbod zich tot een assortiment e-books en e-readers. De grote online warenhuizen in Nederland zoals wehkamp en bol.com krijgen er dus een geduchte concurrent bij wanneer Amazon.nl Nederland haar deuren volledig opent op 10 maart 2020. Meer hierover lees je hierAmazon.nl Nederland officieel gelanceerd.

Amazon Nederland officieel van start

Sinds 10 maart 2020 is de Amazon.nl officieel van start gegaan met een volledig productassortiment van meer dan 100 miljoen artikelen. Vanuit Nederland en België kun je ook bestellen op Amazon.com, Amazon.co.uk of Amazon.de. Duitsland is een EU land en daarom betaal je geen extra import heffingen of belastingen. Invoeren van producten binnen de EU is kostenloos in Nederland en België. De website Amazon.de is grotendeels vertaald naar het Nederlands, maar is overbodig geworden door de komst van Amazon.nl.

Veelgestelde vragen

Wat is het telefoonnummer van Amazon.nl?

De website van Amazon.nl vermeldt geen telefoonnummer voor de klantenservice. Wel kun je op deze pagina je probleem aangeven en vervolgens selecteren dat je door Amazon wordt teruggebeld. Een alternatief is contact opnemen met de klantenservice van Amazon.com. Deze is bereikbaar op het (Amerikaanse) nummer: 001 206 922 0880.

Wat is Amazon Prime?

Amazon Prime is een abonnement wat je bij Amazon.nl kunt afsluiten en € 2,99 per maand kost. Als Amazon Prime abonnee kun je onbeperkt exclusieve series, films en meer streamen en betaal je geen verzendkosten meer, wat bij meerdere bestellingen per maand behoorlijk voordelig kan zijn. Daarnaast biedt Amazon Prime snelle en gratis Priority-bezorging voor in aanmerking komende items.

Foto's

2020-05-06 07_52_49-Traceer pakket - Internet Explorer

Algemene informatie

Keurmerken
onbekend
Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer
-
Verzendkosten
-
Levertijd
onbekend
Productgroepen
boeken
Merken
Amazon
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • credit card
  • Paypal

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

amazon
 
3.9 (215)
Wehkamp reviews
 
3.9 (358)
bol.com ervaringen
 
3.6 (245)
HEMA reviews
 
4.0 (75)
EuroTops
 
4.2 (22)