Amazon.nl reviews

www.amazon.nl
 
4.0 (198)
amazon

Amazon.nl is sinds 2014 de Nederlandse tak van Amazon.com. Amazon is een begrip in de online shopping markt. De afgelopen jaren beperkte het aanbod zich tot een assortiment e-books en e-readers. De grote online warenhuizen in Nederland zoals wehkamp en bol.com krijgen er dus een geduchte concurrent bij wanneer Amazon.nl Nederland haar deuren volledig opent op 10 maart 2020. Meer hierover lees je hierAmazon.nl Nederland officieel gelanceerd.

Amazon Nederland officieel van start

Sinds 10 maart 2020 is de Amazon.nl officieel van start gegaan met een volledig productassortiment van meer dan 100 miljoen artikelen. Vanuit Nederland en België kun je ook bestellen op Amazon.com, Amazon.co.uk of Amazon.de. Duitsland is een EU land en daarom betaal je geen extra import heffingen of belastingen. Invoeren van producten binnen de EU is kostenloos in Nederland en België. De website Amazon.de is grotendeels vertaald naar het Nederlands, maar is overbodig geworden door de komst van Amazon.nl.

198 Amazon.nl reviews

 
(29)
 
(21)
 
(13)
 
(36)
 
(111)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

levertijd van amazon.de

Beoordeling 
 
4.3

Bij amazon.de een servies besteld. Na 1,5 maand nog niet binnen. Ik moest het annuleren en opnieuw bestellen nu weer niet binnen levertijd binnen. Dan moet ik bewijzen dat het binnen levertijd niet geleverd is, ze kunnen dit niet opzoeken in hun systemen heel gek allemaal. 2x gebeld 1x mail verzonden en ik moet bewijzen aanvoeren alsof ik een leugenaar ben heel raar allemaal. Ik bestel nooit meer bij amazon.de

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Amazon slecht in communicatie

Beoordeling 
 
1.0

Account geblokkeerd wegen verdachte activiteiten op account. Controle is goed geen probleem. Oplossen echter wel. Amazon stuurt standaard mail met verzoek om informatie op te sturen.. als deze info is op gestuurd, weer zelfde mail. Help desk bellen, die geven het probleem door aan andere afdeling. Kijk je weer de zelfde standaard mail. Als je een mail krijgt om in te loggen en beveilings vraag te beantwoorden , word je doorgezet naar webadres die niet bestaat. Stuur je daar mail over of je belt, dan krijg je weer standaard mail. Amazon lost je probleem niet op. Heeft hier blijkbaar geen behoefte aan. Kortom , slecht bedrijf als je een probleem hebt.

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Top!

Beoordeling 
 
10.0

Er was behoorlijk wat aan te merken op deze site. Het is zeker niet perfect qua lay-out en zoeken. Maaaaaar.... De service is perfect en de prijzen zijn ongeëvenaard scherp. Aanbieding schelen soms gewoon 75% van elke andere site. Hoe ze het doen weet ik niet, maar het is fijn shoppen.

Ook de klantenservice is tegenwoordig top. Dit was wel even anders. Al met al zeer tevreden gebruiker.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Slechte werking site

Beoordeling 
 
1.0

Werkt er wel iets bij amazon ?
Adres wordt niet aanvaard om te leveren
Als ik mijn asres wil veranderen lukt dit ook al niet, nog bewerken nog verwijderen lukt

PS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloos bedrijf

Beoordeling 
 
1.0

waardeloos bedrijf!
voor 55 euro cadeaus besteld voor de 3de verjaardag van onze zoon..
26 september 2020 onze bestellingen geplaatst en betaald via Ideal.
Tot op heden niets ontvangen.
Onjuiste huisnummer, pakket kwijt ?? is het antwoord..
Zodra postbedrijf de pakketten met de waarvan track and trace onbekend zijn teruggestuurd zijn. Krijg ik mijn geld terug..
Hoelang dit duurt is onbekend.
In eerste instantie wilde ze een cadeaubon aanbieden zodat ik bij Amazon nogmaals dezelfde bestelling kon plaatsen..
Maar de dame aan de telefoon kreeg te horen dat dit bijnaderinzien niet mocht.
Dat onze zoon die 3 word geen cadeaus heeft laat Amazon volledig koud en ze denken niet oplossingsgericht mee..
Of ik mijn geld nog terug krijg ik de volgende vraag??
Mijn advies, besteld niets bij Amazon!!
waardeloos bedrijf!!!i

LV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

waardeloos

Beoordeling 
 
1.5

Bestellen lukt wel, leveren niet, wil je dan informatie krijg je een chatrobot die je ook niet verder helpt, kan maar een advies geven, bestel in elk geval niet hier

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Disgusting company with anti-competitive business practices

Beoordeling 
 
2.0

Amazon used to be a marketplace connecting third-party sellers around the world with the buyers. The seller would get a bigger exposure and Amazon would get a sale commission, thus the benefit was mutual.

Now everything has changed for the worse and Amazon is ruining small businesses both outside and inside its platform. Amazon turned its marketplace into a playground. Amazon illegally collected and analyzed information on third-party sellers and their products on its platform and used this information to launch copy-cat version (Amazon-basics) of the most popular products. Now Amazon is a market-maker and a competitor for small businesses on its own platform, which is a legal definition of conflict of interest. They should be investigated for such anti-competitive practices. Furthermore, if a seller offers a lower price of their product outside of Amazon, they will be severely punished by Amazon.

To screw sellers even more, Amazon partnered with UPS (American package delivery company) for package deliveries. They charge sellers a commission for product delivery and product return. If a buyer cancel an order, oftentimes Amazon would still ship it. Of course the buyer would most likely return the package but Amazon + UPS feed on the “paid by the seller” return fees.

Why do we constantly hear criticism about bad treatment of Uyghurs by China but not about anti-competitive business practices of Amazon and how badly Amazon treats its workers and third-party sellers?

Why do we constantly hear criticism about China launching copy-cat products but nothing about Amazon abusing its E-commerce dominance and launching copy-cat products to compete with third-party sellers?

Amazon is nothing but a disgusting (monster!) company with disgusting and anti-competitive business practices. They will not get a single EUR out of me. I would prefer spending a few EUR more and supporting local business instead.

V
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Probeer amazon.de!

Beoordeling 
 
9.5

Heb hier MacBook Pro gekocht voor een hele scherpe prijs. De levering via DHL was prima. Ik heb een Amazon Prime op Amazon.de, want dat geeft meer mogelijkheden. Ik had nu bij .nl besteld omdat ik een Nederlands toetsenbord wilde. De klantenservice is (meestal) erg goed. Bijna 24-7 bereikbaar en alle afspraken bevestigd via de mail. Je krijgt ook vaak het voordeel van de twijfel. Ik bestel gemiddeld zo’n 70 keer per jaar @.de En dat na volle tevredenheid

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

DHL niet geleverd

Beoordeling 
 
9.3

Jas besteld die door DHL geleverd zou zijn, helaas niks mogen ontvangen van DHL.
Super netjes en snel te woord gestaan door de klantenservice van Amazon.nl
Ze begrepen de situatie en hebben een onderzoek bij DHL opgestart. Na een aantal dagen opnieuw contact gehad met Amazon.nl en weer netjes te woord gestaan. Ze hebben het probleem opgelost door mijn geld terug te storten en 10 euro korting te geven voor een nieuwe jas.
Ik ga hier zeker nogmaals bestellen en mijn complimenten voor de medewerkers van de klantenservice!

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Verplichte factuur! - NO WAY

Beoordeling 
 
1.0

Hallo,

Ik ondertussen 2 weken verder en 80 mailtjes naar ze en heb nog steeds geen BTW factuur.

Aller ergste was dat bestelling beschadigd was voor dat bedrag gehouden dacht bespaar moeite.

MAAR BTW factuur MOET ik HEBBEN

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Veelgestelde vragen

Wat is het telefoonnummer van Amazon.nl?

De website van Amazon.nl vermeldt geen telefoonnummer voor de klantenservice. Wel kun je op deze pagina je probleem aangeven en vervolgens selecteren dat je door Amazon wordt teruggebeld. Een alternatief is contact opnemen met de klantenservice van Amazon.com. Deze is bereikbaar op het (Amerikaanse) nummer: 001 206 922 0880.

Wat is Amazon Prime?

Amazon Prime is een abonnement wat je bij Amazon.nl kunt afsluiten en € 2,99 per maand kost. Als Amazon Prime abonnee kun je onbeperkt exclusieve series, films en meer streamen en betaal je geen verzendkosten meer, wat bij meerdere bestellingen per maand behoorlijk voordelig kan zijn. Daarnaast biedt Amazon Prime snelle en gratis Priority-bezorging voor in aanmerking komende items.

Amazon.nl informatie

Algemene informatie

Merken
Amazon
Productgroepen
boeken
Levertijd
onbekend
Verzendkosten
-
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
onbekend
Betaalmethodes
  • credit card
  • Paypal
Telefoonnummer
-