Eurotops reviews

www.eurotops.nl
 
4.2 (22)
EuroTops

Eurotops is een online postorder bedrijf met een webshop; Eurotops.nl. Zij richten zich met hun assortiment op de behoeften van mensen vanaf 50 jaar. Eurotops is constant op zoek naar innovatieve nieuwe producten welke het leven beter en makkelijker maken voor de wat ouderen onder ons. Bestellen bij Eurotops kan direct in de Eurotop webshop. Heeft u als een besteld op Eurotops.nl? Deel je Eurotops beoordeling.

22 Eurotops reviews

 
(2)
 
(2)
 
(3)
 
(7)
 
(8)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Slechte service

Beoordeling 
 
4.8

Na het retourneren van mijn bestelling geen bericht ontvangen van Eurotops. 2 weken nadat de retour door PostNL is afgegeven, gebeld met de klantenservice over de status. Gelukkig korte wachttijd bij de klantenservice. Helaas kon de medewerker niks over de retour vertellen en ik zou erover teruggebeld worden, wat niet gebeurd is. Opnieuw naar de klantenservice gebeld, die weer niks kon vertellen over de status van de retour. Meegedeeld werd dat het normaal is dat de klant niet geïnformeerd wordt over de retour en dat het 5 weken kan duren voordat het geld teruggestort wordt.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Delphine Vandermeeren op 13 Juni 2020

Kreeg u ondertussen al antwoord?

Ik wacht ook al weken...

Reageer op deze review

ZEER SLECHT

Beoordeling 
 
4.0

Besteld betaald en volgens GLS tracking geleverd, maar niets ontvangen.
Zowel GLS als EUROTOPS regeren niet op emails.

JD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Drie keer in de fout

Beoordeling 
 
3.0

U bent zeer slecht in het terug betalen van geretourneerde artikelen.
Rede uw site voortaan te negeren.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

EUROTOPS BAKT ER NIETS VAN !

Beoordeling 
 
1.8

BIJ EUROTOPS GAAT VRIJWEL ALLES FOUT !

- LEVERTIJD VAN DRIE WEKEN WERD ZELFS NOG OVERSCHREDEN !
- OP DE BEZORGDAG WERD ER NIETS BEZORGD ...
- KLANTENSERVICE BEANTWOORDT GEEN VRAGEN DAAROVER
- EN BIEDT DAARVOOR ZELFS GEEN EXCUSES AAN
- ALS JE WITTE SCHOENEN HEBT BESTELD, ONTVANG JE GRIJZE ...

Op 14 juni witte schoenen besteld. Men kon kiezen uit zwarte en witte.
De levertijd bleek achteraf liefst drie weken te zijn. 
Eurotops vindt dit zelf "betrouwbare en snelle levering".

Op vrijdag 5 juli dan eindelijk het bericht dat de schoenen door Eurotops waren verzonden
en de eerstvolgende werkdag zouden worden bezorgd.
Dan blijf je daarvoor thuis, maar tevergeefs: het langverwachte pakje werd niet bezorgd.
Volgens de track&trace "wegens bijzondere omstandigheden". 

Als je de volgende dag per e-mail aan de klantenservice vraagt wat de reden is van het niet-bezorgen, 
krijg je geen enkel antwoord op die vraag.

Slechts de mededeling: "U gaat het pakket vandaag ontvangen. GLS doet de levering."

Dat lijkt toch echt helemaal nergens op, zo'n reactie.
Zelfs een excuusje van die mevr. Drummer kon er niet af. Zeer fatsoenlijk!
Op een volgende mail kwam trouwens helemaal geen antwoord meer van mevr. Drummer.

Bij openmaken van het pakket toch een verrassing: er zitten GRIJZE schoenen in, terwijl WITTE besteld zijn...
Bijzonder vreemd omdat men die schoenen helemaal niet in de kleur grijs kon bestellen.
Men moest kiezen uit wit en zwart...
Dit voorleggen aan mevr. Drummer van de Klantenservice heeft geen zin, want die antwoordt toch niet.
Als dat het "Professionele advies voor en na uw aankoop" is, waarmee Eurotops schermt...

Voor een bedrijf dat 30 jaar ervaring zegt te hebben zijn het allemaal ontstellend slechte prestaties!

En wat te denken van het bericht op 28 juni, (toen Eurotops nog niets geleverd had):

"U heeft recent 3 producten op eurotops.nl gekocht.
Wij hopen dat u blij bent met de door u gekochte producten en horen graag uw mening."

Het kan toch niet gekker worden. 
Moet je artikelen gaan beoordelen, die helemaal niet geleverd zijn.   
En waarom zijn die artikelen nog niet geleverd?  
Ik kan dit bedrijf moeilijk nog serieus nemen!

Ook op die vraag kwam geen zinnig antwoord van mevr. Drummer van de Klantenservice.
De aangeschreven Directie reageerde niet. 

Potentiële klanten weten nu wat ze te wachten staat bij Eurotops.

ML
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

Emile DE SAEGER op 18 September 2019

Het ergste is dat dit allemaal waarheid is. Zou me echt niet verwonderen als daar vroeg of laat een faillissement volgt.

Bram op 17 April 2020

mij is exact hetzelfde overkomen

Reageer op deze review

NOOIT MEER EUROTOPS !

Beoordeling 
 
6.0


26 maart 2018 product besteld en betaald via Ideal echter aankoopsom werd binnen 1 minuut dubbel afgeschreven! Product wel snel geleverd maar terugbetaling ondanks diverse telefoontjes en mailtjes nooit ontvangen. Er wordt van alles beloofd, het zou 5 april zijn overgemaakt, mijn eigen bank moest uitzoeken waar de betaling was gebleven enz. Kortom, nooit meer bestellen, onbetrouwbaar bedrijf, gevestigd in Duitsland, Nederlandse vestiging Arnhem.

PV
Was deze beoordeling nuttig? 1 3

Amadeo Kuijpers op 17 December 2018

Mij is helaas hetzelfde overkomen. Het geld van geretourneerde (en betaalde) artikelen is tot dusver - en ondanks de belofte - ook niet op mijn bankrekening overgemaakt.

Heeft u de terugbetaling inmiddels ontvangen ? Als dat niet het geval zou zijn, gaat het om je reinste oplichting.

Reageer op deze review

Bekrompen

Beoordeling 
 
1.0

kreeg een mailtje van Euro Tops dat ik bij een bestelling van 50 euro of meer 10 euro korting zou krijgen,bestelde toen twee broeken voor 49,98 euro en kreeg geen 10 euro korting omdat ik twee eoro cent te kort kwam.Belde met de bestel lijn,kreeg een uiterst domme en onvriende4lijke man aan de telefoon die mij het advies gaf om bij een ander te bestellen wat ik dus iik meteen heb gedaan,zelfde broeken bij more for less en de helft goedkoper plus erg vriendelijk.
euro tops kunnen ze beter euro Flops noemen,nooit meer wat een armoe.

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review

review over 1e bestelling

Beoordeling 
 
10.0

Met enige reserve ,gezien matige reviews uit het verleden, toch maar eens iets besteld, waarbij mij ook welkomstcadeau was toegezegd.(gratis , ook verzending !!)
Aangenaam verrast ,dat ik binnen 2 dagen het bestelde item in huis had , keurig verpakt en volledig in orde.
Kortom: een positieve review mag ook wel eens gedaan worden.
Vertrouwen wekkende afhandeling dus!!

LV
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

6x navullen besteld voor spuitgazon, zonder pardon geannuleerd!

Beoordeling 
 
2.0

Hallo.

Ik had 1x het spuitgazon besteld, en 6x de navulling.
Ik was mij er van bewust dat de bestelling in 1 of 2x zou kunnen komen als 1 of meerdere producten niet op voorraad was.

Spuitgazon set had ik vrij snel binnen, maar werkt echt niet zo super als ze het laten lijken.

De 6x navulling zou over 3 weken verstuurd worden.
Week van te voren heen gebeld of dit nog steeds zo was en daar kon ze mij duidelijk maken dat deze met een week verzonden zou worden!
1 dag na het telefoontje belde ik weer want had ineens mijn geld terug gestort gekregen? En vertelde een andere collega dat het niet meer leverbaar was blabla.

Nu vond ik het enorm vervelend en erg onprofessioneel dat ze mijn bestelling zonder enig pardon hadden geannuleerd zonder enige form van informatie over de mail of telefoon. Dus ik vroeg naar een compensatie als excuus vanuit hun kant. Hierop moesten ze het hoofdkantoor op de hoogte stellen en vragen of dit mogelijk was.

Zo gezegd zo gedaan, en bleek dus dat ze enkel de verzendkosten voor een volgende keer zouden kunnen schrappen. Nou nee bedankt op deze manier bestel ik geen 2e keer bij een bedrijf!


En het ergste vond ik nog wel! Dat de navulling ineens wel weer leverbaar was en per direct nog wel...

Mijn mening. Bestel hier niet als u uw tijd niet wilt verdoen en u producten wel wilt ontvangen!

P'
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Cadeau neit ontvangen

Beoordeling 
 
5.5

Ik heb op 4 april 2015 een (proef)bestelling gedaan en deze - zij het niet al te snel - correct ontvangen.
Ik zou echter een horloge krijgen en moest dit "gewoon op het bestelformulier aankruisen". Zowel op het papieren in de catalogus als op de website zag ik hiervoor echter geen mogelijkheid, dus ik ging er van uit dat het automatisch mee zou komen. Niet dus!
Hierover gebeld en het zou alsnog worden verzonden want het was 'op voorraad'. Je snapt het al: geen horloge! Nogmaals gebeld. Nu stond het wel op de bestellijst, maar was geannuleerd(?). Maar geen probleem: in de loop van volgende week heeft u het in huis....
Weer niet dus en weer gebeld. Er is is iets aan de hand; ik stuur een berichtje naar een ander afdeling en "dan bel ik u terug". Nu is dat iest waarvan ik op voorhand al weet dat het niet gebeurd, dus uiteindelijk vandaag weer gebeld. J ahet staat er wel, maar het is niet meer op voorraad(!). U krijgt wel een ander horloge......

Ik verwacht niets meer en het gaat natuurlijk niet om het (doorgaans waardeloze) horloge, maar het gaat nu vooral om het principe!
Voor een postorderbedrijf vind ik ze veel moeite hebben met verzenden.....

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 4

Edward op 02 Mei 2016

n paar schoenen bestellen, de eerste keer in 2015 heeft het zo ongeveer 10 weken geduurt, in 2016 na zelfs een verhuisbericht goed te hebben doorgegeven werd het beahandeld als een nieuwe klant, en wilde ik een paar schoenen bestellen, echter met acceptgiro betalen was voor een klant als ik die altijd mijn schoenen bestel bij eurotops niet mogelijk, ik kom nu 2 maal in het bestand voor bij eurotops, want omzetten naar verhuizing kunnen ze daar eenvoudig weg niet. na twee weken kreeg ik dat helder, maar het werd alsnog omgezet op mijn al bestaande klantnummer,, en zou met een week dan ook beslist mijn schoenen in huis hebben, maar na een week, een brief, met het verhaal dat ze niet meer te leveren waren voor de aangeboden aanbiedingsprijs dus de bestelling maar niet verstuurd, ik gelijk weer bellen, dat ik echt een paar schoenen nodig had, dan maar voor de normale prijs, binnen een week meneer, daar kunt u op rekenen, is goed, anders bel ik rustig weer, zal niet nodig zijn want u heeft ze dan beslist, maar weer niets, want er stond gewoon niets genoteerd in het systeem, dus ik weer bellen, ja sorry ik kan geen bestelling van u vinden, wel op uw oude postcode, moeten we het daar dan heen sturen, nee daar woon ik niet meer, maar laat maar, ik bestel ergens anders , en stuur jullie probleem ook naar zoveel mogelijk mensen om te laten weten dat er bij eurotops chaos heerst op de werkvloer, mijn schoenen inmiddels besteld bij otto, binnen 3 dagen had ik mijn nieuwe schoenen, maar niet via eurotops, voor mij nooit meer eurootops, dit bedrijf moet eerst hun systeem maar eens op orde brengen

Reageer op deze review

verzending duurt veel te lang

Beoordeling 
 
2.5

Bestelling laat lang op zich wachten. Gebeld. Info Eurotops en vervoerder is niet hetzelfde. Verzenddatum is dus niet duidelijk, na 11 dagen 'is het nog in Duitsland'. Produkten waren volgens website op voorraad.
Tov. veel andere bedrijven is verzenden en leveren door Eurotops ronduit waardeloos en niet meer van deze tijd.

MV
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Eurotops informatie