bol.com reviews

www.bol.com
 
3.6 (218)
bol.com ervaringen

Bol.com is Nederlands grootste webwinkel wat betreft Nederlandse en Engelstalige boeken. Daarnaast levert Bol.com tegenwoordig een enorm assortiment aan artikelen uit diverse andere productcategorieën. Elektronica, DVD's, CD's, Speelgoed etc. kan men goedkoop bij Bol.com online bestellen. Men kan er vanuit gaan dat bij Bol.com alles tot in de puntjes geregeld is. Bol.com is vooral bekend van BOL.COM Boeken. Het hoofdkantoor is gevestigd in Utrecht en men kan geen producten afhalen. Hoe zijn jouw ervaringen met bol.com? Deel je bol.com review hieronder.

218 bol.com reviews

 
(13)
 
(13)
 
(25)
 
(57)
 
(112)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Slechte dienstverlening wat een laakbaarheid

Beoordeling 
 
1.0

Oplichters en wat een slechte dienstverlening met aanhang laakbaar handelen. Als vaste klant nooit een betaling achterstand gehad te hebben worden nu al maanden lang me bestellingen onnodig geannuleerd en me cadeaukaarten betolen door Bol.com. op klachten kunnen ze niet reageren of een schriftelijk besluit op geven zeker de persoon Tony van de klachten AFDELING totaal geen ervaring en respect voor zijn klanten.

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

kapotte toetsenbord

Beoordeling 
 
1.0

Toetsenbord van 22 euro ontvangen, spatiebalk kapot in 3 stukken in de doos, moet het opsturen anders krijg ik mijn geld niet terug. Slechte communicatie met klanten service, lange wachttijden. Gelijk de laatste keer bij bol.com

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Grasmachine Niet terug betaald gekregen na 2 keer gebruiken en KAPOT !!

Beoordeling 
 
1.0

3 maanden geleden een Grasmachine gekocht van Bosch. 2 keer gebruikt. Al kapot. We weten allemaal dat de groene Bosch niet de beste kwaliteit is. Ik wou het testen door een duurdere versie te kopen van de groene Bosch. Nu loopt er een garantie van 2 jaar ( wat blijkbaar alleen voor reparaties is). En er is een retourpolisie?? Nog nooit heb ik dit meegemaakt?? Dit is DE SLECHTSTE KLANTEN SERVICE DAT IK OOIT AL HEB GEHAD !!! Heb 7 meedewerkers aan de lijn gehad en niemand kon me helpen met het feit dat ik mijn geld terug wil. Ik wil GEEN REPARATIE. IK WIL MIJN GELD TERUG ??? Ik wil niets meer met Bosch te maken hebben na dit incident LAAT STAAN MET BOL.com IK POST DIT OVERAL IEDEREEN ZAL ER VAN HOREN !!. Als klant MOET ik hier voor geholpen worden !! Ze zijn allemaal nr hun baas gegaan. En met het antwoord teruggekomen. De polissie is na een maand geen retour meer. Ik gebruik niet eens mijn grasmachine meerdere keren op een maand ?? Slechte regels !! Dit is puur zwart wit in mijn geval moet je naar de grijze zone kijken uit klantvriendelijkheid en mijn geld terug geven !! NOOIT KOOP IK NOG BIJ BOL EN IK RAAD IEDEREEN AF DAAR TE KOPEN BANDIETEN !!

T
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 13 Juli 2020

Beste Timothy,

Bedankt voor je bericht. Graag ontvangen wij het bestelnummer of je klantnummer. Zodra wij deze van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van Bol.com

Peter op 29 Juli 2020

Wilde er een koffiezetapparaat gaan bestellen maar na het lezen van deze en andere reviews zie ik daar toch maar vanaf !

Reageer op deze review

Bol.com? Nooit meer!

Service 
 
1.0

In januari stuurde ik het defecte horloge van mijn zoon terug. Omdat het binnen de garantie niet gerepareerd kon worden, zou het aankoopbedrag worden terugbetaald. In de mail die ik hierover ontving, werd vermeld dat de terugbetaling zou gebeuren op het creditcardnummer waarmee ik de aankoop destijds betaalde. Omdat deze creditcard niet meer in gebruik is, heb ik dat per omgaande vermeld. Het antwoord was dat de betaling al was doorgevoerd, maar dat het wel in orde zou komen.
Ondertussen zijn we 4 maanden verder en heb ik nog steeds geen terugbetaling gehad. Bol.com beweert de terugbetaling gedaan te hebben, maar bij de bank heeft men niets ontvangen. Ik heb aan Bol.com al meermaals een betalingsbewijs gevraagd, maar volgens hun klantendienst kunnen ze dat niet geven???
Onze bankinstelling heeft ons ondertussen laten weten dat men dit meermaals meemaakt met Bol.com.
Dus : voor mij geen Bol.com meer en ik zal dit ook aan niemand aanraden. Dit is veruit de slechtste service die ik ooit meemaakte.

Antwoord klantenservice

Beste Annick,

Graag komen we met je in contact.
Dit kunnen we enkel als je een bestelnummer doorgeeft.

Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slecht!

Beoordeling 
 
4.5

Bestel je een Philips TV staat de bezorger van Postnl aan de deur met een Monitor dus meteen retour gedaan bel je bol.com zeggen ze heb je wel een tv besteld daarna zien ze dat het wel zo is. Is de tv ineens uitverkocht (dag erna 50 euro duurder) kan je wachten op je geld krijg je een mailtje dat ik het product heb geweigerd terwijl hun de fout hebben gemaakt nog geen excuses of een kortingscode helemaal niets terwijl ik die week voor meer als 1000 euro heb besteld!

Antwoord klantenservice

Beste Patricia,

Dit bericht is gelezen en er wordt contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Jolanda

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Geen pakketje inderdaad red je pakketje

Beoordeling 
 
2.0

We wachten nu al een hele week op een telefoon die we dezelfde dag zouden ontvangen. Alles meteen betaald.pakketje niet gekomen eerste twee dagen Dat zou aan de drukte liggen volgens de medewerker van de klantenservice. Dag 3 weer niets, ook geen mailtje of telefoontje. Dag 4 de medewerker van de klantenservice vind het ook vreemd, maar red je pakketje is in het weekend niet meer bereikbaar, geduld, het word uitgezocht. Dag 7 de klantenservice medewerker laat weten dat dit bij een speciale afdeling ligt en we vandaag mogelijk morgen moeten afwachten. Wanneer ik mijn geld terug vraag kan dit ook niet, ook dat bepaald de speciale afdeling die ik niet kan spreken. Dus geen telefoon voor nu....geen geld... slechts woorden.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 09 Juni 2020

Beste Jody,

Bedankt voor je bericht. Graag ontvangen wij het bestelnummer of je klantnummer. Zodra wij deze van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van Bol.com

Reageer op deze review

Jaren lang een goede klant geweest van BOL.com

Beoordeling 
 
2.3

Jaren lang een goede klant geweest van BOL.com. maar na de recente ontwikkelingen niet meer!

niet een maar twee lege pakketten ontvangen, maar er wordt niets meegedaan! er is een zogenaamd onderzoek gedaan bij POSTNL. uitkomst: ''de chauffeur weet zeker dat de pakketten zijn afgeleverd en kon niets raars zien aan de inhoud''.

Wat is dit voor onderzoek? zijn woord tegen het mijne!! Vindt het sowieso vreemd dat een bezorgen de inhoud kan checken? en weet wat er in zit?

Slechte zaak!!!

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Jody op 09 Juni 2020

Mag ik vragen via wat het pakket geleverd werd?

Bol.com op 09 Juni 2020

Beste Ray,

Bedankt voor je bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van Bol.com

Reageer op deze review

slechte klantservice

Beoordeling 
 
2.8

Slechte klantservice
ook wordt het niet op tijd geleverd

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Bol.com op 29 Mei 2020

Beste Vartan,

Bedankt voor je bericht. Graag ontvangen wij het bestelnummer of je klantnummer. Zodra wij deze van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van Bol.com

Reageer op deze review

top

Beoordeling 
 
9.8

Altijd goede service en als er iets mis gaat fijn en behulpzaam in oplossingen

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Mijn Kobo account is na afmelden een half jaar doorgelopen

Beoordeling 
 
1.0

Een half jaar geleden heb ik een kobo account uitgeprobeerd (eerste 30 dagen gratis) binnen die 30 dagen kwam ik er achter dat het niks voor mij was om vanaf mijn telefoon te lezen dus heb ik het account binnen de opzegtermijn opgezegd.
Op 27 maart kwam ik er achter dat er 6 maanden lang alsnog 13,- pm afgeschreven werd. Ik heb contact gehad met Bol.com, die stuurde mij door naar Kobo Rakuten, Kobo Rakuten stuurde mij weer terug naar bol.com.....
Uiteindelijk kwam het antwoord dat ik mijn geld niet terug krijg omdat ik geen bevestiging mail heb gehad van de opzegging. Niet mijn probleem lijkt me.
IK HEB DUS 6 MAANDEN EEN ABONNEMENT BETAALD WAT IK NIET HEB GEBRUIKT EN DOOR EEN FOUT IN JULLIE SYSTEEM KRIJG IK HET GELD NIET TERUG. BELACHELIJK!

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

bol.com informatie

Foto's

bol 1
bol