bol.com reviews, beoordelingen en ervaringen

www.bol.com
 
3.6 (251)
bol.com ervaringen

251 bol.com reviews

 
(17)
 
(14)
 
(29)
 
(64)
 
(131)
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Refurbished iPhone 8

Beoordeling 
 
1.3

Defecte refurbished iPhone 8 ontvangen en op eigen kosten moeten retourneren naar partner van bol.com, omdat vol.com geen retourvoucher wilde aanmaken. Voldaan aan alle retourvoorwaarden, maar Bol.com weigert terugbetaling van het defecte, geretourneerde product en van de additionele retourkosten. Schandalig!

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 21 September 2021

Beste Leenaards,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

cadeaubon

Beoordeling 
 
4.0

Ik heb een digitale cadeaubon cadeau gegeven. De begunstigde heeft de mail van Bol.com echter per ongeluk verwijderd. Volgens Bol.com dikke pech.
Onzin vind ik. Zij hebben de mail verstuurd naar begunstigde met code cadeaubon. Niet zo moeilijk om te checken of de bon werkelijk niet gebruikt is en de mail nogmaals te versturen.
Zeer slechte, ik bedoel, geen service!

MV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 21 September 2021

Beste M. van Belle,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Luiertas

Beoordeling 
 
7.3

Zeer slechte service.

Ik ben altijd zeer tevreden geweest over bol maar ik ben nu zeer teleurgesteld in ze. Ik heb bij bol een designer tas gekocht. Na 6 maanden is er van binnen iets geknapt waardoor er een scheur ontstaan is. Ik heb bol een foto gestuurd en zij hebben bet doorgestuurde naar een 3e partij die het via bol verkopen. De 3e partij stuurt een mail terug fat het gebruikersschade is. Dit is absoluut niet het geval zoals ook te zien is op de foto. Ik spreek bol en zij zijn het met mij eens en vragen de 3e partij hier wat mee te doen. Ze komen niet met een oplossing. Ook niet na 5 of 6 keer klagen. Bol geeft telkens aan dat ze het zelf oppakken en oplossen met mij als de 3e partij dit zelf niet doet. Bij het laatste telefoontje word er aangegeven dat ze helaas mee moeten gaan met de 3e partij ook al zijn ze het met mij eens. Het systeem laat ze niet toe om wat anders te doen. Alle toezeggingen zijn ineens verdwenen. Ik ben echt zeer teleurgesteld in ze en zal niet langer meer een product kopen bij bol. En dat na vele jaren trouwe klant te zijn geweest.

WA
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 24 Augustus 2021

Beste Wesam,

Bedankt voor je review. Wij nemen je klacht in behandeling via Trustpilot.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Printer

Ik koop al tweede keer zelfde printer bij bol.com en die doet het niet goed de eerste hebben ze wel terug genomen maar dit keer zegen ze dat we moeten gaan repareren en u moet 14 dagen wachten voor dus we kunne niet werken zonder printer
Ik begin al vertrouwen kwijt te raken bij bol.com

V
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Bol.com op 20 Augustus 2021

Beste Vartan,

Dank voor je review. Wij hebben je klacht beantwoord via klachtenkompas.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Red Door parfum

Beoordeling 
 
2.5

Een externe partner van bol.com stuurt een kapot product. Ipv goede service van bol.com om parfumoutlet beter te laten reageren op een melding dat iets stuk is, krijg ik onterecht het verwijt dat het niet de bedoeling is dat ik dat kapotte product gratis mag houden. Dat probeerde ik ook niet. De scherven zaten in de doos! Bol.com deed er niets aan dat de externe verkoper niet op de inhoud van mails ingaat.

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 16 Augustus 2021

Beste Bart,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Bart op 17 Augustus 2021

Moet ik de klantenservice bellen over de klantenservice? Ik heb het bol.com account opgezegd. Parfumoutlet heeft niet meer gereageerd en jullie deden niets. Twee dustingpowder zijn zo aan ons voorbij gegaan. Ze zijn alleen nog heel veel duurder te krijgen. Dus laat maar. We hebben al wat anders. We kozen juist voor bol.com om zulke dingen te voorkomen. Lukt niet meer dus.

Reageer op deze review

condooms

Beoordeling 
 
1.0

Bol.com wil mij oplichten. Ik heb netjes betaald. Maar na 2 weken zeggen ze dat ik toch niets betaald. Ik heb een screenshot van mijn bankrekening en ook een officiele bankafschrift gestuurd, maar ze willen dat toch niet accepteren. En ze hebben mij met de incassobureau bedreigd. Ik ga zeker niet 2 keer betalen! Alles gaat naar de rechter. Ik ga een youtube video van deze zaak maken. Ze zeggen altijd, "Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.", maar ze doen helemaal niets. Ze zijn vieze oplichters! (CASE:82022395) En ze hebben 3 keer verkeerde product gestuurd!!!!

DD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

LG TV and Soundbar

Beoordeling 
 
2.0

Sinds April heb ik problemen om bij Bol.com te bestellen. Mijn American Express credit card kan door jullie systeem niet worden geaccepteerd.

Dit is voor mij niet te aanvaarden omdat ik met mijn kaart Nederlandse en Internationale betalingen doe voor simpel weg het betalen van een terrasje of het boeken van vliegtickets. Tot op heden accepteren alle bedrijven waar ik aankopen doe mijn kaart behalve dus Bol.com.

Ik heb hierover meerdere malen contact gehad met de Bol.com klantenservice maar elke keer krijg ik het antwoord dat het vanwege beveiliging of wat voor andere reden/excuus niet kan. Ik kan dit niet accepteren en eis gewoon dat mijn verzoek zal worden geevalueerd door de finance department zodat ik bestellingen kan plaatsen. Ik kan niet langer accepteren dat vanwege vage redenen ik via Ideal moet betalen of gebruik moet maken van Amazon en of andere aanbieders.

Wat ik begrijp is dat Bol.com voldoende business heeft zonder mij en dat de klantenservice mij met een ‘kluitje het riet’ in stuurt en dat de finance/IT afdeling niet de moeite kan nemen om mij te antwoorden of te helpen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 16 Augustus 2021

Beste MvM,

Bedankt voor je review. Vorige week heb je telefonisch contact gehad met mijn collega. Wij blijven bij dit gegeven antwoord.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Bijzettafel

Beoordeling 
 
1.5

Jarenlang zonder problemen klant geweest van bol.com maar wat gaat dit bedrijf hard achteruit. Verkooppartners worden ten koste van klanten in bescherming genomen. Bol lijkt vergeten te zijn day ze het van de klanten moeten hebben. Klantenservicemedewerkers zonder enig idee van de betekenis van het woord service met een zodanig laag IQ dat het bijna lachwekkend was als het niet om te huilen was.

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Bol.com op 16 Augustus 2021

Beste Femke,

Dank voor je review. Inmiddels is de vervelende kwestie naar wens voor je opgelost.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

FRAUDE MET MIJN VISA CARD!!!!!!

Prijs 
 
1.0

FRAUDE MET MIJN VISA CARD!!!
INEENS €189.- AFGESCHREVEN, TERWIJL IK NIETS BESTELD HAD. MEER ALS 1 WEEK BEZIG GEWEEST, GECHAT, GEMAILT, OP LAATST REAGEERDE ZE NIET MEER(ieder x andere mensen die reageren en totaal niet betrokken zijn om het probleem op te lossen) MIJN CARD LATEN BLOKKEREN DOOR DE FRAUDE AFD. BIJ VISA, GEDREIGD MET DE POLITIE EN NU EINDELIJK IS HET BEDRAG RETOUR DUS MENSEN ALS ZIJ JE CARDGEGEVENS HEBBEN, METEEN VERWIJDEREN BIJ JE GEGEVENS!!!!!!!

I
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Bol.com op 26 Juli 2021

Beste Iooo,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Meer dan geweldig !

Beoordeling 
 
9.8

Ik ben al 16 jaar klant van Bol.com en heb daar zo ongeveer alles besteld wat je maar kunt bedenken. Boeken, computers, strijkbouten, telefoons en meer.
Ze zijn een tikkeltje duurder dan anderen maar, maar....
Die service, die service. Echt niet meer normaal, zo goed !
Ik zou er een boek over kunnen schrijven.
Daar waar tegenwoordig klanten er niet meer toe doen, verkopers onbeschoft zijn en niemand meer achter zijn product blijkt te staan bewijst Bol.com elke keer maar weer dat hun klantenservice een 10 verdient.

Vriendelijk, to the point, oplossings gericht en nooit defensief.

Het is werkelijk een verademing en daarvoor betaal ik graag een paar eurotjes meer.

Dik en dik verdiend. Jammer dat ik niet punten mag geven.

En is dit een eerlijke en oprechte beoordeling ?

Hell yes !

MH
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Bol.com op 02 Juli 2021

Enorm bedankt voor je complimenten, Mike! Doet ons heel goed om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent. Wij doen onze uiterste best om je zo tevreden te houden! ?

Reageer op deze review

goede service

Beoordeling 
 
9.0

product was helaas beschadigd maar super snel een nieuwe geleverd

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 16 Juni 2021

Super fijn dat je zo snel een nieuwe hebt gekregen. Ik wens je veel plezier met je bestelling, Erik! ?

Reageer op deze review

SUPHOON VIA BOL.COM

Beoordeling 
 
6.0

Tja ik voel me belazerd bij deze winkel(suphoon.nl)Het heeft me 235,-- gekost. Pc voeding besteld deze ontvangen en heel even aangesloten, hij maakte veel herrie dus terug gezonden. Krijg ik een mail dat hij niet wordt terug genomen vanwege schade. Zie foto, alsof we de voeding zo terug zouden sturen!! Je had hem desnoods nog best kunnen fatsoeneren. Ik heb hem onbeschadigd opgestuurd de foto,s van de verpakking spreken mij tegen maar ik vermoed dat een medewerker van hun de voeding heeft laten vallen en het niet zo gemeld heeft of dat ze een andere hebben laten zien. Er is ook een zogenaamde onafhankelijk bureau ingeschakeld door Bol.com waar we maar niks van hoorde toen heb ik daar een mail heen gestuurd of er al wat bekend was, we kregen vrij gauw een mail terug van suphoon.nl!!! Onafhankelijk noemen ze dat?. Wees gewaarschuwd!! Ik bestel daar nooit meer wat!

20210529_192851
B
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Bol.com op 31 Mei 2021

Beste broer21,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Bol.com misleidt klanten

Beoordeling 
 
3.5

Kopen bij bol.com is de laatste tijd geen pretje meer, want stel je een vraag aan de webcare en ze komen er niet direct uit, dan roepen ze maar wat en gaat het zelfs zo ver, dat je onbeschoft geholpen wordt. Ook zijn de meningen onderling nooit hetzelfde.
ik kocht er een hanglamp, wat later een tafellamp bleek te zijn..kocht er ooit ook een wifi camera, waar geen wifi op bleek te zitten en heel vaak gebeurde het dat pakjes niet OF veel te laat aankwamen. Wat betreft het laatste geval, met de lamp heb ik de lamp aan de deur geweigerd, maar door een fout bij DPD werd de lamp elders in de straat aangeboden, omdat wij niet thuis waren. Wat roept Bol.com dan doodleuk?.. Wanneer ik de lamp niet van plan ben om naar een afhaalpunt te brengen, dan blijft de factuur open staan en kan ik een incassobureau op mijn dak krijgen en waren ze gewoon bot, onbeschoft en zeer klantonvriendelijk. Dat ik niet voor de zoveelste keer naar een afhaalpunt wilde, kwam door al dat geblunder bij Bol, plus de DPD had mij al laten weten, dat Bol het pakket ook zou kunnen laten ophalen. Moet ik dan de dupe worden, omdat zij foute foto`s en specificaties plaatsen op hun site? Ook heb ik het pakket aan de deur geweigerd, moet ik dan nog ter verantwoording worden geroepen en 3..moet ik me als loopjongen van Bol laten gebruiken?... Nee dus en volgens het ACM sta ik ook volledig in mijn recht. Het ACM had het zelfs over misleiding! Het hoofdkantoor van Bol ziet hun klanten slechts als een nummer. Ik waarschuw dus een ieder...koop niet bij Bol en maak van alles screenshots en foto`s mocht je dit toch van plan zijn!

GR
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 03 April 2021

Beste G. Rensen,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Bol.com op 03 April 2021

Beste G. Rensen,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Geen antwoord

Beoordeling 
 
1.0


Sfeerhaard niet ontvangen maar wel betalen: lekker!
Ben al 3 weken aan het wachten op een besteld artikel. Zowel van bol.com als de verkopende partij word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Er staat wel een aanmaning klaar voor een niet geleverd artikel. Dat ben ik niet gewend van bol.com. Totaal onvoldoende. In de toekomst ga ik vooral plaatselijk kopen.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 02 Maart 2021

Beste Peter,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Bol.com op 02 Maart 2021

Beste Peter,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Reparatieservice onmogelijk te bereiken

Service 
 
1.0

De reparatie service van bol.com is onmogelijk te bereiken. Twee weken geleden heb ik 3x gebeld met de klantenservice voor een terugbel verzoek, 2 weken later heb ik nog altijd niks gehoord. De 1e reparatie van mijn laptop was niet goed uitgevoerd, binnen 30 minuten gebruik waren alle problemen weer terug, de reparateur beweerd nu dat er niks mis is met de laptop en wil mij alsnog alle kosten van de 2de 'reparatie' laten betalen. Vandaag opnieuw gebeld met de klantenservice van bol.com maar nog altijd geen contact gehad met de reparatieservice, als je het nummer belt op de formulieren wordt je constant doorverwezen naar een ander, van Asus naar bol.com en van bol.com naar de reparateur die dus onmogelijk te bereiken is. Het schijnt verder ook niemands verantwoordelijkheid te zijn.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 12 Februari 2021

Beste Sylvia,

Bedankt voor je bericht. Deze week heb ik je een e-mail gestuurd met meer informatie.

Met vriendelijke groet,
Sheriva van bol.com

Reageer op deze review

Bestelling en bezorging

Beoordeling 
 
9.3

De bestelling wordt geplaatst via internet makkelijke website en te bestellen. Je wordt als klant ontzettend goed op de hoogte gehouden van begin tot het pakketje is geleverd. Fijne en goede ervaring met Bol.com voor mij, geen ander meer. Keuze genoeg in het assortiment. Bedankt Bol.com

JG
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 18 Januari 2021

Fijn om te lezen dat je zulke goede ervaringen hebt en zo tevreden bent, Jozef!?

Reageer op deze review

Achteraf betalen

Beoordeling 
 
4.5

Sinds een 3 weken kan ik niet meer achteraf betalen. Contact met bol opgenomen en door kreeg ik de mededeling dat hun systeem dit doet en willekeurig klanten dit ontneemt. Kan begrijpen als een klant niet betaald er dan wordt ingegaan op dit middel. Echter, ik ben geen wanbetaler en geen achterstand met betalingen. Zodra een product(en) binnen komt en in goede orde is maak ik het direct over. Kreeg ook allerlei excuses dat het soms niet anders kan en sommige bedrijven dit graag willen. Echter mijn vrouw besteld hetzelfde product en kan wel achteraf betalen.? Antwoord van bol.com is, dan bestel je het toch op het account van je vrouw. Hoezo klantvriendelijk en niets willen of kunnen oplossen. Misschien het systeem eens na laten kijken, lijkt wel een eigen leven te leiden tot ergernis van klanten. Ik was overigens niet de eerste met deze klacht kreeg ik te horen via een medewerker aan de telefoon. Maar oplossen gaat niet. Vele jaren met tevredenheid gekocht, maar hier blijkt maar weer ga dan lekker ergens anders kopen ( zo komt het over

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 31 December 2020

Beste Roelof,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Oneerlijke ervaring

Beoordeling 
 
5.5

Oneerlijke ervaring meegemaakt.
Door buitenlandse aankoop met btw nummer, vervalt de btw maar als je dan uitrekent betaal je excl. nog teveel (vanwaar plots het verschil)?? Men is gewaarschuwd!!! Na maand heen en weer gemail geven ze niet toe. 0 service! Bol.com, niet meer wat het geweest is!

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 24 December 2020

Beste David,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

waardeloze service door BOL en partners

waardeloze service, snap niet dat BOL zijn naam hieraan verbind! eind okt 2020 tv gekocht bij hen via bol.
nu na twee maanden al defect scherm
rep gaat pas half jan '21 gebeuren willen niet omruilen voor een nw. nu de kerstdagen zonder tv
dit kreeg ik terug van hen op mijn email: Bedankt voor uw contact.

Wij vinden het vervelend dat u zonder tv zit met kerst, ik kan mij voorstellen dat dit enorm balen is. Helaas hebben wij geen mogelijkheid tot een leentoestel. Uw toestel wordt kosteloos gerapareerd onder de garantie door een servicepartner van Samsung. Onze excuses voor het ongemak.
Ook BOL.COM, die hun platform laat gebruiken door TV-online doet niets aan service! mijn advies:
niet mee in zee gaan!!!!!

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 24 December 2020

Beste Lenno,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Bol.com is dom, dom, dom. Amazon is verstandiger en handiger.

Beoordeling 
 
1.0


Bestellen bij Bol.com - zeker in Corona tijd - is af te raden. Want het is een platform voor oplichters en je kunt alsnog naar de winkel. Heb namelijk net twee nieuwe Hue lampen besteld, maar er na 5 dagen wachten eentje gekregen: gebruikt en kapot. Als je er dan over belt met de klantenservice mag je zelf alles oplossen. Dus met je kapotte lamp naar de Albert Heijn om het daar in te leveren. Maar ik koop nu juist via het internet om nu even niet in een winkel te komen. En wat ik koop dat doe ik bij een betrouwbaar bedrijf, waarvan ik dacht dat bol.com dit ook was. Maar de klantenservice is zeer onbeleefd en gooit schreeuwend de telefoon op de haak als ik zeg dat ik een slechte recensie wil geven over een wederverkoper Prijsdeal.com die nota bene een 10 krijg van bol.com. Dat kan niet kloppen, omdat ze op geen enkele manier voldoen aan de verwachtingen. Zo staat er nergens dat ze tweedehands spullen verkopen. Ook komen ze de levering van 2 artikelen niet na en sturen ze er maar 1 en dat ook nog veel te laat. Kijk je op de website van Prijsdeal.com dan zie je dat ze alleen maar tweedehands spullen verkopen. Dat mag van mij, maar verkoop het dan niet voor nieuw bij bol.com. Kortom: dom, dom, dom. En gezien de nare ervaring met de klantenservice koop ik voortaan wel bij Amazon.com. Daar worden de dingen beter geregeld als je klachten hebt. Het is niet voor niets het grootste warenhuis ter wereld. Ook gooien ze daar gooien ze niet de hoor op de haak of beginnen ze te schreeuwen, zoals bij bol.com

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 15 December 2020

Beste Eric,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review
Lees meer reviews

bol.com informatie

Bol.com is Nederlands grootste webwinkel wat betreft Nederlandse en Engelstalige boeken. Daarnaast levert Bol.com tegenwoordig een enorm assortiment aan artikelen uit diverse andere productcategorieën. Elektronica, DVD's, CD's, Speelgoed etc. kan men goedkoop bij Bol.com online bestellen. Men kan er vanuit gaan dat bij Bol.com alles tot in de puntjes geregeld is. Bol.com is vooral bekend van BOL.COM Boeken. Het hoofdkantoor is gevestigd in Utrecht en men kan geen producten afhalen. Hoe zijn jouw ervaringen met bol.com? Deel je bol.com review hieronder.

Foto's

20210529_192851
bol 1
bol

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer
030 310 4999
Afhalen mogelijk
nee

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

amazon
 
3.9 (220)
Wehkamp reviews
 
3.9 (358)
bol.com ervaringen
 
3.6 (251)
HEMA reviews
 
4.0 (75)
EuroTops
 
4.2 (22)