bol.com reviews

www.bol.com
 
3.6 (195)
bol.com ervaringen

Bol.com is Nederlands grootste webwinkel wat betreft Nederlandse en Engelstalige boeken. Daarnaast levert Bol.com tegenwoordig een enorm assortiment aan artikelen uit diverse andere productcategorieën. Elektronica, DVD's, CD's, Speelgoed etc. kan men goedkoop bij Bol.com online bestellen. Men kan er vanuit gaan dat bij Bol.com alles tot in de puntjes geregeld is. Bol.com is vooral bekend van BOL.COM Boeken. Het hoofdkantoor is gevestigd in Utrecht en men kan geen producten afhalen. Hoe zijn jouw ervaringen met bol.com? Deel je bol.com review hieronder.

195 bol.com reviews

 
(11)
 
(13)
 
(23)
 
(53)
 
(97)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Bol.com is slechts een zoekmachine geworden.

Beoordeling 
 
2.3

Bol.com is slechts een zoekmachine geworden. Verder slechte service en pakketjes worden krakkemikkig (met alle technische problemen nadien aan met name elektronische apparatuur)naar de klant verstuurd. Mijn advies gebruik de site enkel en alleen nog als zoekmachine, schaf er niks aan daar krijg je vroeg of later spijt van.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

bol.com onbetrouwbaar

Beoordeling 
 
1.0

Bol.com biedt een iphone xr aan voor een scherpe, doch realistische prijs. Mijn bestelling elders voor 60 euro meer annuleer ik. Krijg doodleuk een mailtje dat bol.com niet levert.
Bol is gehouden aan de koopovereenkomst, maar laat het afweten.

KOOP HIER NIETS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte webshop bol.com

Beoordeling 
 
1.0

Zondag 5 januari een wasmachine bestelt die ik dringend nodig had omdat ik net verhuisd was, die zou ook meteen de volgende dag geleverd worden. De wasmachine werd geleverd op maandag 6 januari (in de avond pas), maar met schade. Wasmachine meteen teruggestuurd met de bezorger. Vlak daarna gebeld met de klantenservice die helemaal niks bereid waren op te lossen, behalve de cadeaubonnen op mijn account te plaatsen en me adviseerden nogmaals een bestelling te plaatsen. De volgende dag dinsdag 7 januari de bestelling geplaatst, die op woensdag 8 januari beloofd werd te bezorgen, maar niet bezorgd werd. Donderdag 9 januari weer niet bezorgd en dus maar contact opgenomen met de klantenservice die erg klantonvriendelijk waren. Er was dus blijkbaar een fout in het systeem gemaakt, waardoor ik pas vrijdag 10 januari (vandaag) mijn cadeaubonnen weer terugkreeg. Nu wil ik een bestelling plaatsen en zie ik dat de wasmachine, die ik dringend nodig heb, pas na het weekend geleverd kan worden (maandag 13 januari). Erg slechte service van bol.com. Bestel hier nooit meer iets groots, wasmachine of wat het ook maar is. Er gaat altijd wel iets fout, je bent beter af het bij een elektronica winkel af te halen

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Verschrikkelijke klantenservice

Beoordeling 
 
4.3

Ik had een versterker besteld en die kwam kapot aan toen werd er aan de telefoon verteld dat ik moest retourneren en opnieuw moet bestellen. Tegen de tijd dat ik me geld terug had was de versterker 60 euro duurder. En bol.coms antwoord daarop was letterlijk ja jammer is een verkoper van ons. Je hebt niet bij ons gekocht.

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

medion laptop

30 Julie een medion notebook gekocht via bol.com echter na een half jaar ging er een toets los van het toetsen bord na. Contact met bol.com op gestuurd naar medion waar na na 14 dagen de voorspelde diagnose kwam dat het eigen verschudden was eerst maar 144€ over maken dan zou hij gerepareerd worden .voor dit soort praktijken staat Dyno Fix bekend na veel gebel en en een mail naar de consumenten bond .Kreeg ik een telefoontje dat het er niet naar uit zag dat het dat het eigen verschudden was dit was dus op gelost dank zij de consumentenbond .Van daag weer de laptop stuk nu de aan en uit schakelaar . bol .com geeft weder om aan dat het niet hun probleem is .maar Volgens mij is het Toch echt bol waar ik de notebook besteld heb dus medion en bol.com liggen er bij mij uit ik heb er geen goed woord meer voor bagger serves en dat voor een notebook van €1129.00

TB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
1.0

Slecht. Heel slecht. Ik bestel iets met 'voor 22 uur besteld, morgen in huis'. Ik krijg de bevestiging 'is verzonden'. Uiteraard krijg ik de volgende ochtend een email dat het vertraagd is. Wegens drukte! Prima, maar vermeld dat dan bij bestellen op de website - dat het door (kerst) drukte later kan worden. Dan is er niks aan de hand! Maar het is wel eerst het geld innen en vervolgens niet aan de afspraak houden. Door de respectloze en onbeschofte klantenservice wordt je niet geholpen, je krijgt steekjes onder water en reacties als 'ik weet niet wat u nu eigenlijk van mijn wilt'. (Inclusief die taalfout.) En mijn vraag was volgens mij heel duidelijk: 'Waar is mijn pakket'. Krijg je gewoon geen antwoord op. Tig honderd euro willen ze wel hebben, maar vervolgens de klant helpen en met de klant mee denken en GOED LEZEN, nee dat liever niet. Ik ga dit laten afhandelen en vervolgens mijn account opzeggen. Ik was een tevreden klant die veel bestelde, maar dit kan niet.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

slechte zaak.

Beoordeling 
 
1.0

Jammer dit. opnieuw houd Bol.com zich niet aan de afspraken.
staat duidelijk vermeld voor 14.00 besteld = tussen 18.00 en 22.00 bezorgd. vervolgens wordt het pas 2 dagen erna bezorgd. ook zondag besteld uiterlijk dinsdag in huis. dat wordt nu dus pas vrijdag!

slechte zaak.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Een week na de garantie dikke pech

Service 
 
1.0

Een PlayStation gekocht met 2 jaar garantie na 2 jaar en een week ging ie kapot, wat denk je dikke pech en geen regeling voor een leuk prijsje voor een nieuwe.

MD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

*DO NOT* BUY FROM BOL!

Service 
 
1.0

Bought a 3k euro PC off them and just after the return period it had issues. Sent it to Bol for repairs twice and sent it back to me broken. After being refused a refund and saying "I will take my future business elsewhere if you can't give me a refund for a faulty product you have failed to fix twice", Esmee at customer service replied with "that's fine". I will no longer buy off this company and do everything in my power to steer away other people from buying from Bol.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bijna alles is van ali,wish of andere goedkopere winkels

Bijna alles wat ik zie is het dubbele van de hoofdprijs en gekocht bij ali of wish...

Een knuffel van de c en a die daar 7 euro is is bij bol.com.30 euro...

Dingen van wish en ali van 1 euro zijn bij bol.com bekant 10 euro enz

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

bol.com informatie

Foto's

bol 1
bol