bol.com reviews & ervaringen

www.bol.com
 
3.6 (270)
bol.com ervaringen

270 bol.com reviews

 
(18)
 
(14)
 
(32)
 
(71)
 
(139)
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Eetkamerstoelen

Beoordeling 
 
2.3

Begin 2022 6 eetkamerstoelen gekocht. Vanaf het begin hier problemen mee gehad. Ik heb meerdere stoelen teruggestuurd ivm leuningen en stof stuk, nu nog steeds meerdere stoelen stuk, wat mij betreft wordt de koop ontbonden, dit levert enkel ergernis op. Zowel bol.com als usuals.be de uiteindelijke leverancier geven niet thuis. Bol.com geeft niet thuis en verwijst naar usuals, die inhoudelijk niet reageert. Het is mijns inziens te gek voor woorden dat ik zelf mails moet sturen naar usuals, de eetkamerstoelen heb ik immers gekocht en betaald bij / aan bol.com

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 04 Januari 2023

Goedendag Gerard,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Drone

Op 29 november 2022 heb ik een order geplaatst (order nummer 1528165271) welke bestaat uit 3 producten (waaronder 2 dvd's en 1 elektronica). Volgens PostNL is deze op 1 december geleverd zonder dat hier een handtekening is geplaatst. Helaas is dit pakket niet aangekomen.

PostNL gesproken en die geeft aan contact op te nemen met de verzender (Bol.com in dit geval). Bol beweerd dat PostNL zegt dat het pakket is geleverd. Ons pakket is niet geleverd en bezorger weet het ook niet. Wij krijgen zowat dagelijks pakketjes van o.a. PostNL en het gaat altijd goed. Nog nooit hebben wij problemen ervaren met PostNL en zijn zeer tevreden over haar diensten. Echter zegt Bol dat jullie beweren dat pakket is geleverd wat niet het geval is.

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 29 December 2022

Goedendag FdeVlieger,

Bedankt voor je bericht. We hebben je klacht in behandeling genomen via klachtenkompas.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Drone + Game

Beoordeling 
 
3.0

Op 29 november 2022 heb ik een order geplaatst (order nummer 1528165271) welke bestaat uit 3 producten (waaronder 2 dvd's en 1 elektronica). Volgens PostNL is deze op 1 december geleverd zonder dat hier een handtekening is geplaatst. Helaas is dit pakket niet aangekomen.

PostNL gesproken en die geeft aan contact op te nemen met de verzender (Bol.com in dit geval). Bol beweerd dat PostNL zegt dat het pakket is geleverd. Ons pakket is niet geleverd en bezorger weet het ook niet. Wij krijgen zowat dagelijks pakketjes van o.a. PostNL en het gaat altijd goed. Nog nooit hebben wij problemen ervaren met PostNL en zijn zeer tevreden over haar diensten. Echter zegt Bol dat jullie beweren dat pakket is geleverd wat niet het geval is.

FD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 29 December 2022

Goedendag Fleur,

Bedankt voor je bericht. We hebben je klacht in behandeling genomen via klachtenkompas.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Lader voor Segway Scooter

Beoordeling 
 
1.0

Bol.com en ZenXstore laten 11 jarige Thijmen in de kou staan.

Op de website van Bol.com kocht mijn zoontje Thijmen na 2 jaar sparen een Segway Ninebot Step. Bol.com adviseerde daar netjes een extra oplader bij van € 60,00. Wel zo handig want Thijmen woont in 2 verschillende huizen. Na ontvangst van de lader bleek de aansluiting van de lader niet te passen op de Segway Step. Vervelend maar kan gebeuren. Na een weekje op de website van ZenXstore een bericht gestuurd daar kwam de lader immers vandaan. Gek genoeg geen bevestiging van ontvangst maar toch even afwachten. Een week later nog maar eens een bericht sturen en ja hoor weer geen reactie. ZenXstore en Bol.com hadden de centjes blijkbaar binnen en klant zijn ben je blijkbaar alleen als er nog gekocht moet worden.
Beetje geïrriteerd na 6 weken een bericht naar Bol.com gestuurd waarom men niet reageert en of de lader kan worden geruild voor een lader die wel op de Segway past. Geld terug hoeft niet maar gewoon een product dat op aangeven van Bol.com werkt en waar voor is betaald. Bol.com bevestigde netjes mijn bericht en dat binnen 3 werkdagen contact opgenomen zou worden door de ZenXstore. Nou, ik ben benieuwd! De volgende dag bleek Bol.com meer indruk te maken dan ikzelf en ik kreeg het bericht “Helaas kunt u het niet meer retourneren omdat de retourtermijn is versterken.” Met verbazing las ik het bericht. Ik reageerde terug naar ZenXstore met bovengenoemd verhaal en dat mijn eerste reclamatie weldegelijk binnen de retourtermijn was verstuurd. Maar goed, zoals gezegd, je bent blijkbaar klant als er nog gekocht moet worden. Ik probeerde met Bol.com contact te hebben omdat zij een knop hebben “Ik kom er met de verkoper niet uit”. Dat maakt ook geen verschil want Bol.com herhaalt alleen het proces van ZenXstore en dat ze volkomen in hun recht staan om retourneren te weigeren. Het beste advies was om de lader via Marktplaats te verkopen. Zelf bewegen was geen optie net als een mooi commercieel gebaar te maken of de verkoper op hun verantwoordelijkheid te wijzen. Dan had hier een 5 sterren review gestaan.

Conclusie: zowel Bol.com als ZenXstore laten zich enorm kennen voor nog geen € 60,00 en laten Thijmen beteuterd achter. Weet dat Bol.com een ordinaire geldmachine is die schimmige en onbereikbare verkopers aan hen bindt om vervolgens op geen enkele wijze klantgericht naar een oplossing te zoeken. Ik zal een nieuwe lader voor hem kopen en eens kijken of hij Marktplaats nog € 5,00 voor zijn oplader krijgt. Volgende keer maar Coolblue want daar is “Alles voor een glimlach”.

AD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 24 November 2022

Beste André,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Parfum

Beoordeling 
 
4.3

Net als veel internetbedrijven zijn ze goed totdat er iets fout gaat. Dan leer je snel hoe goed ze werkelijk zijn. Vandaag voor de tweede maal een bestelling die volgens de partner vandaag geleverd wordt, maar de distributeur weet nergens van. Vervolgen met bol.com contact opgenomen (chatbot) en wat blijkt, het wordt ergens gedurende de week maar onbekend wanneer. Toch maar even gebeld met bol.com die vervolgens proberen de “partner” te bereiken maar dat lukt niet. Advies bol.com; ze schrijven de partner aan en ik moet maar afwachten. Annuleren en restitutie van de betaling gaat niet. En dus net als de vorige keer, gewoon waardeloos,niet transparant en klantonvriendelijk. Tip; neem de gok maar niet rond de feestdagen. Geld kwijt en geen of te laat product ;(

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 10 November 2022

Beste Eric,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Tv

Beoordeling 
 
1.0

Koop niks bij bol.com
Tv gekocht retour gestuurd wacht nu al 35dagen op bedrag 485 euro.gekocht bij bol .com slechte zaak bol.com.wel winst pakken.maar niet terug betalen

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. op 08 September 2022

Beste Ronnue,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Jolanda

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. op 08 September 2022

Beste Ronnue,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com

Reageer op deze review

Kussens

Beoordeling 
 
3.5

Super slecht bedrijf aan het worden!
Mijn retour staat allang vermeld als ontvangen!
Maar omdat hun partner het nog niet heeft verwerkt, laten ze je gewoon nog betalen!
Ik heb dit allang retour gestuurd, en gebeld na een kwartier wachten wordt ik eruit gegooid!
Terug gebeld, maar niet gerust gesteld, want ze moeten twee dagen wachten op een bevestiging van hun partners!
Ik zeg kom op bol.com zon groot bedrijf gaat toch voor zijn klant dit goed regelen?

Antwoord klantenservice

Beste Martje,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Natalya van bol.com

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Kattenverjager

Beoordeling 
 
6.5

https://mobile.twitter.com/pieptoon2

Kattenverjager jaagt ook de buren uit de tuin omdat het om hoogfrequente pieptonen gaat! Zeer harde pieptoon!

W
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 15 April 2022

Beste Willem,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Xiaomi oortjes

Beoordeling 
 
2.0

Bol.com leverde via een partner nep-Xiaomi oortjes. Het doosje dat ik ontving bevatte foto's die exact overeenkomen met de foto's die op het doosje van Apple Aerpods staan. Door de klantenservice werd ik verwezen naar de partner en Bol.com doet er er zelf helemaal niets mee. De partner gaf aan dat per abuis een verkeerd product werd verstuurd, maar kan vervolgens niet de originele oortjes voor dezelfde prijs leveren. Het betreft gewoon een poging tot oplichting.

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 15 Februari 2022

Beste Henk-Jan,

Dank voor je review. Op 5 februari heeft de partner je een e-mail gestuurd met meer informatie en een voorstel om de kwestie naar tevredenheid op te lossen. De partner had graag de juiste oortjes naar je opgestuurd en het aankoopbedrag gecrediteerd zodat je de oortjes gratis mocht houden voor het ongemak. Je hebt aangegeven al elders oortjes te hebben besteld.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Chloor tabeletten / ph zwembadreiniger

Een jaar geleden chloor tabletten en ph plus zwembadreiniger besteld via een partner van bol.com namelijK: kinderwinkel.nl met bestelnummer: 1210482529. Een jaar na dato nog steeds niets ontvangen, dit heb ik inmiddels meerdere malen aangegeven bij bol.com maar, die geven aan dat kinderwinkel.nl geen partner meer is van bol.com en dus niets meer mee kunnen. Het gaat om een bedrag van €62,09 die ik dus gewoon kwijt ben, dit voelt voor mij als oplichting dit nu meerdere malen aangegeven bij bol.com maar, Wietske van de klantenservice gaf aan dat het belachelijk was dat ik hier nog voor belde (het was tevens een jaar geleden). Zo gaat de klantenservice dus met klanten van bol.com om, ik zou iedereen afraden ooit nog iets bij bol.com te bestellen i.v.m. de partners die ze gebruiken en dit dus voor veel problemen kan zorgen.....

TB
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 11 Februari 2022

Beste Tom,

Dank voor je review. Op 10 februari hebben we via de mail contact gehad met elkaar en is de kwestie naar tevredenheid opgelost.

Met vriendelijke groet,
Sheriva van bol.com

Reageer op deze review

Magimix Nespresso

Beoordeling 
 
6.8

Een Nespresso koffiezet gekocht: Dit toestel ter reparatie aangemeld omdat er regelmatig een plas leidingwater onder het toestel lag.

Oplossing Bol.com reparateur Zes Goes: Oorzaak probleem niet gevonden/vastgesteld maar ligt buiten de garantie (???)

Hun oplossing: =Apparaat blijft bij reparateur > Apparaat kwijt / geld weg.
Of: Ik betaal € 20,= en krijg het apparaat ongerepareerd (!) terug.

Beste Bol.com, dàt gaan we dus zo niet doen.

Ik heb het apparaat opgestuurd omdat het defect was/is, dus NIET voor mijn plezier.

Dat jullie reparateur in Goes (Ik heb ze even gegoogled, ze hebben veel 1 ster recensies dus dat zegt al iets) niet in staat is om een defect te repareren is één zaak.

Dat zij stellen dat dit defect (een defect dat ze dus naar eigen zeggen niet hebben vastgesteld!) buiten garantie valt snap ik niet.

Ik heb niks met de reparateur van Bol.com te maken, de verkoper is Bol.com. En =zeg het me als ik iets gemist heb= bij Bol.com geldt de wettelijke garantie termijn van 2 jaar.

RP
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 07 Februari 2022

Beste Rick,

Dank voor je review. Ik neem je klacht via klachtenkompas in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Sheriva van bol.com

Reageer op deze review

De fouten die bij Bol.com liggen worden nu op de klant afgeschoven.

Beoordeling 
 
1.0

Op 17 december heb ik 3 bestellingen (cadeaubonnen) gedaan bij Bol.com. Diezelfde dag krijg ik een mail dat er is ingelogd vanaf een ander toestel dan gebruikelijk. Als ik dit zelf was hoefde ik NIKS TE DOEN. Aangezien mijn eigen pc een tijdje geleden was gecrasht en in zelf de bestelling ad gedaan vanaf mijn mans pc, hoefde ik dus niks te doen.
Op 18 december krijg ik een mail van Bol.com dat er een verdachte login was in mijn account en dat daarom mijn account was gedeactiveerd. Op dezelfde dat krijg ik nog een mail van Bol.com dat mijn bestelling is geannuleerd omdat een artikel niet betaald kon worden met de gekozen betaalmethode. De geannuleerde bestelling was de cadeaubon. Er stond GEEN bestelnummer in de mail.
Ik heb op 18 december gelijk gebeld met Bol.com. Ik kreeg te horen dat ze voor de zekerheid mijn account gedeactiveerd hadden. Het lag nu bij de fraudeafdeling. Het advies was om een nieuw wachtwoord aan te maken en vanaf maandag 20 december (als de fraudeafdeling ernaar gekeken had) kon ik dan weer een nieuwe bestelling doen.
Op 18 december krijg ik echter al een mail dat ik toen al een nieuwe bestelling kon doen, maar dan zou ik wel met ideal moeten betalen. Diezelfde dag heb ik de 3 bestellingen opnieuw gedaan.
Op 21 december krijg ik 2 mail dat ik vanaf dat moment mijn bestelling kan betalen. Vreemd dacht ik, ik heb toch al via ideal betaald.
Op 22 december heb ik weer met Bol.com gebeld. Nu blijkt dat niet 3 maar 1 bestelling was geannuleerd. Waarom die ene was geannuleerd en die andere 2 niet, kon de medewerkster niet vertellen. De bestelling kon niet worden teruggehaald en omdat het fysieke bonnen waren, konden deze ook niet gedeactiveerd worden. Ik heb aangegeven dat ik niet van plan ben om de extra bonnen te betalen, omdat het een fout is van Bol.com. De betreffende medewerkster zou het e.e.a. uitzoeken en erop terugkomen (via mail of telefoon).
Op 3 januari nog niks gehoord. Omdat de uiterste betaaldatum 4 januari is besluit is zelf maar weer contact op te nemen met Bol.com. De medewerkster die ik aan de lijn had heeft het e.e.a. met een collega besproken en de conclusie was dat ik toch de extra bonnen moet betalen. Ze vertelde dat het de verantwoording van de klant is om na de mail van de geannuleerde bestelling, zelf in te loggen om te kijken welke bestelling is geannuleerd. De medewerkster die ik op 18 december aan de lijn had kon ook geen duidelijkheid geven om het 1 of alle 3 de bestellingen waren die geannuleerd waren. Beiden namen wij dus aan dat het alle bestellingen waren, omdat er ook niks over in de mail stond. En dat mag je ook aannemen aangezien mijn account was gedeactiveerd. Op mijn vraag hoe het mogelijk is dat ik eerst een mail krijg over een verdachte inloggen op mijn account en waarin staat dat ik dus niks hoeft doen als ik dit zelf was, en waarom alsnog mijn bestelling werd geannuleerd kon de medewerkster geen antwoord geven.
Ik ben al heel was jaren klant bij Bol.com en was altijd heel tevreden. Na dit akkefietje is mijn mening totaal omgedraaid. De fouten die bij Bol.com liggen worden nu op de klant afgeschoven. Bol.com moet de hand in eigen boezem steken. Dit was dan ook de laatste keer dat ik een bestelling bij Bol.com heb gedaan. Ik doe het NOOIT meer. Zo ga je niet met je klanten om!

AD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 04 Januari 2022

Beste A. de Gram,

Bedankt voor je review. Vanmiddag is je een e-mail gestuurd met meer informatie.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Hue accessoires

Beoordeling 
 
4.0

Op 22 september 2021 heb ik bestelling 1270345406 geplaatst. Deze order is helaas niet bezorgd bij ons. De TT link van PostNL gaf aan dat er vertraging was, vervolgens gaf de link aan dat deze bezorgd is bij de buren, kort daarna dat het niet bij de buren maar bij een PostNL locatie was bezorgd, na het verversen van de pagina was het opeens opgehaald. Nog even verder stond er weer bij ophaalpunt en dan opeens opgehaald.

Tijdens dit proces van hierboven heb ik een chat gestart met Bol en de mederwerker die meekeek (top persoon die mij top heeft geholpen overigens) vond het ook vreemd en vroeg mij even af te wachten. Dagen tot weken afwachten was er helaas nog steeds geen pakketje in (eigen) handen. Dan moest ik telkens gaan wachten omdat het 'hogerop' besproken zou worden.

Maanden verder en ik heb niets gehoord. Ik start een chat vandaag 27 december 2021 en krijg te horen dat er is besloten dat ik het pakketje heb ontvangen en dus niets kan doen. Belachelijk en onacceptable!

NC
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 27 December 2021

Beste N. Cetiner,

Bedankt voor je review. We hebben je klacht via klachtenkompas in behandeling genomen. Vanochtend heb je een e-mail ontvangen met meer informatie omtrent een terugbetaling.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Brace strassburg

Beoordeling 
 
1.0

Bij Bol.Com een universele Brace-strassburg sok besteld tegen hielspoor.
Omdat de hielspoor al verholpen was toen het pakket aankwam heb ik het terug gezonden zonder het uit de verpakking gehaald te hebben. Daarna kreeg ik een foto met een paar haren en wat stof er op toegezonden met de mededeling dat het gebruikt was. Pure onzin en ik voel me behoorlijhk opgelicht.

G
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 16 November 2021

Beste Gerard,

Bedankt voor je review. Wij hebben je klacht in behandeling genomen via Trustpilot.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Several items

Beoordeling 
 
3.0

I bought a few items and I was satisfied with everything, and they arrived faster than other services I've used efore.
But they delivered two of the same item, when I was promised, through customer service, one of them would be canceled. So now I am forced to run an errands for this company, and return the item, because they won't come pick it up, even though they told me it wouldn't arrive. And if I don't, they'll charge me for it. I contacted customer service, and I'm just being denied, and told that they don't save chat transcripts, so they don't know what I was told.
This company does not respect your money, and if you're unlucky like me, they might just threaten you to run errands for them, so they don't have to spend money fixing their own mistakes.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 16 November 2021

Hi Angryman,
4Thank you for your review. We have processed your complaint via Trustpilot.

Kind regards,
Chantal from bol.com

Reageer op deze review

Afzuigkap

Beoordeling 
 
2.5

Heb op 2 nov een afzuigkap besteld zou 3 nov komen. Het is nu 4 nov nog niks. Bol.dom begint al aardig op alie expres te lijken. Levering binnen 24 u nou vergeet het maar. Het is dan ook de laatste keer dat ik hier iets bestel gewoo waardeloos.
Gr H Geerligs

HG
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Bol.com op 05 November 2021

Beste Hm Geerligs,

Bedankt voor je review. Erg spijtig om te vernemen dat je bestelling vertraagd is geraakt waarvoor onze excuses! Volgens onze gegevens is je bestelling een halfuurtje geleden geleverd. Veel plezier met je bestelling!

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Philips 4k beeldscherm

Beoordeling 
 
4.8

Ik had een Philips beeldscherm kapot, lijnen in beeld door pixels die niet werken. Ik had beeldscherm opgestuurd voor reparatie, kreeg hem een maand later terug. Er zou een nieuw lcd scherm in gemonteerd zijn, na openen doos bleek dat een zwaar beschadigd beeldscherm terug heb gekregen met daarin een groot rood getal op het scherm dat continu zichtbaar is.
Het beeldscherm zou voor het retourneren naar mij gecontroleerd worden en was goedgekeurd maar mijn ogen zagen de gebreken al bij het openen van de doos.
Ik had mijn beeldscherm volledig en extra stevig ingepakt voor verzending.
Ik kreeg mijn beeldscherm terug zonder bescherming en lag los in de doos met een metalen voet erop, alleen het minst belangrijke onderdeel was goed ingepakt de stroomkabel.
Na contact met klantenservice moest ik 5 werkdagen wachten voor een reactie van de reparatie service na 5 werkdagen nog niks gehoord. Contact gezocht met klantenservice ik moest nog maar wachten of weer opnieuw aanbieden ter reparatie.

T
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 28 Oktober 2021

Beste Twan,

Gisteren hebben wij telefonisch contact gehad met elkaar zijn en tot een gewenste oplossing gekomen.

Met vriendelijke groet,
Sheriva van bol.com

Reageer op deze review

Partner van bol

Beoordeling 
 
1.0

De grootste fout in mijn leven gemaakt, door me te gaan focussen op bol.com, je word niet als partner behandeld. Ik heb 2000+ producten verzonden, heb slechts 13 ervaringen, je mag de klant niet om een recencies vragen, maar goed we weten allemaal als een order goed is gegaan hoor je de klant niet, die nemen de tijd als er iets niet goed gaat, waardoor ik 4 slechte recencies heb van de 13, ik werd dus gedreigd om erafgegooid te worden, had 6 weken de tijd om het in orde te maken, dus mijn hele verzendwijze en alles nog beter proberen te doen, en ja hoor mijn account gesloten met alle gevolgen van dien terwijl mijn prestatiescore in het algemeen echt goed is! Het is de enigste inkomstenbron, waardoor ik nu zwaar en diep in de problemen kom, geen idee hoe ik hier uit ga komen, bedankt bol! Ik ga desnoods de media inschakelen om iedereen in Nederland te waarschuwen dat je niet afhankelijk van bol moet worden want ze laten je kapot gaan om mini reden en kijk eens hier, wow wat een goede score hebben jullie zelf..... en desnoods regel ik een advocaat om de kosten die hieruit volgt te verhalen op ze, met een schade vergoeding 't lijkt me niet mogelijk dat je dit kan doen volgens de wet, als je een partnerschap aangaat behoor je je als een partner te gedragen, het hele puntensysteem is corrupt en niet eerlijk. Nogmaals bedankt bol voor het verpesten van mijn leven!

DS
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

Siemens KG36N2XEA - iQ300 - Koel-vriescombinatie

Beoordeling 
 
10.0

Zoveel slechte reviews, dat verdient Bol.com gewoon niet. Ik ben zelf al vanaf het begin vaste klant van Bol.com en ben uiterst tevreden over deze webshop. Ja er gaat wel eens iets fout maar dat is door Bol.com altijd netjes opgelost. Zeker sinds Bol.com is overgenomen door Ahold is de service echt verbeterd.
Ik wil als voor beeld wel mijn laatste aankoop reviewen. Ik heb een Siemens koel-vriescombinatie besteld afgelopen zondag. Deze is vandaag netjes geleverd door PostNL-extra. Werd uitgepakt, op zijn plaats gezet; oude werd meegenomen en alle verpakkingsmaterialen werden ook meegenomen.
Een paar uur na mijn aankoop zondagavond kwam deze koel-vriescombinatie in de aanbieding op de website. Van 699,-- naar 625,-- en met Select (waar ik ook lid van ben) zelfs nog goedkoper. Na een telefoontje met Bol.com werd het prijsverschil netjes aan me teruggegeven in de vorm van een cadeaubon van 107 euro. Dit is gewoon een top-service.
Ik koop zo'n beetje alles bij Bol.com; van koffiebonen tot witgoed en van blu-rays tot een Oled tv.

Ik snap best dat de negatieve ervaringen het meest blijven hangen, maar bedenk je ook dat 99,9 % van je bestellingen wel goed gaat bij Bol.com. Ik ken genoeg andere webshops (grote namen) waar vaker bestellingen de mist ingaan en waar het serviceniveau vervolgens bedroevend is!

Bedankt Bol.com!

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 20 Oktober 2021

Ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Ray! Heel veel plezier met je nieuwe koelkast! ?

Reageer op deze review

Xbox series 's met gratis fifa 22

Beoordeling 
 
6.3

Hele slechte ervaring gehad....

Op zondag 3 oktober een xbox series 's met gratis Fifa 22 besteld en de Dinsdag erop in huis.
Echter gelijk na openen van de doos viel me op dat Fifa 22 er niet bij zat.
Gelijk die avond contact gezocht met bol via de Chat.
Daar wordt eerst vermeld dat ik het spel zelf in het winkelmandje toe had moeten voegen?????
Dat slaat natuurlijk nergens op.... En dat bleek ook zo... De medewerkster gaf even daarna ook aan dat ze fout zat en dit antwoord niet correct was.
Ze kon zien dat ik fifa 22 niet bij mijn bestelling had zitten ten tijde van het plaatsen van de bestelling.
Volgens haar kont het spel automatisch in je winkelmand tijdens het bestellen, dus ze zei letterlijk... De afdeling zegt dat u het zelf uit 't winkelmandje hebt verwijderd....
Nou wat ik toen dacht zou ik hier niet neerzetten, maar ik werd dus keihard beschuldigd.
Ik heb deze Chat ook verlaten en was van plan om die avond telefonisch contact op te nemen.
Zo gezegd zo gedaan.... Het hele verhaal uitgelegd aan de medewerker... En deze gaf me het gevoel mij te begrijpen en zei zelfs nog... Je zou wel gek zijn als je dat spel zelf uit je mandje gooit.... Nou dat dacht ik dus ook.... Er zou zsm een mailtje mijn kant opkomen.

Dat mailtje kwam vandaag... Ik citeer...
Bedankt dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice.

Als je de xbox in je winkelwagen plaatst gaat hij automatisch mee.
dus het kan zijn dat je het spel zelf verwijderd hebt.

Ik ga voor het missende spel een cadeaubon uitschrijven waar je eventueel zelf de fifa 22 mee kan kopen. De cadeaubon kun je bij je eerst volgende aankop toepassen bij het afrekenen.

Ik hoop dat ik jou zo voldoende geholpen heb.

Met vriendelijke groet,

Nog geen kwartier later 't volgende mailtje...
Beste meneer xxxxx

Mijn excuus dat ik je het volgende moet vertellen.

De mail die je zojuist van mijn collega hebt gekregen is onjuist. Mijn collega had geen cadeaubon mogen aanmaken en deze cadeaubon is ook door de afdeling die hierover gaat eruit gehaald.

Zij blijven aangeven dat we niks voor je mogen betekenen omdat zij blijven volhouden dat je het artikel zelf verwijderd hebt uit je winkelmandje.

De cadeaubon is dan ook verwijderd en is niet meer te gebruiken. Mijn excuus nogmaals voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Remco

Serieus.... Dit slaat toch alles.....
Ik heb ze 'in 't kort' terug gemaild dat ik zwaar teleurgesteld ben dat ze op deze manier met vaste klanten omgaan.... Echt schandalig... Voor mij geen Bol meer...

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 12 Oktober 2021

Beste Remco,

Dank voor je review. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Wij zijn benieuwd naar jouw bol.com ervaring

Bol.com is qua omzet met afstand de grootste webwinkel van Nederland. Je kunt er dan ook van uitgaan dat bij Bol.com alles tot in de puntjes geregeld is. Op Bol.com vind je een enorm assortiment aan artikelen op het gebied van elektronica, boeken, games, maar ook kleding of speelgoed. Het hoofdkantoor van Bol is gevestigd in Utrecht, waar je overigens geen bestellingen kunt afhalen. Als je echter op werkdagen vóór 12:00 uur je bestelling plaatst, kun je je pakketje diezelfde middag ophalen bij een bol.com afhaalpunt in een Albert Heijn.

Wat is uw ervaring met bol.com? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij bol.com hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal bol.com reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 030 310 4999
Meer info over bol.com op Wikipedia

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Afhalen mogelijk
nee

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

amazon
 
3.9 (227)
bol.com ervaringen
 
3.6 (270)
HEMA reviews
 
4.0 (76)
EuroTops
 
4.2 (22)
tommy teleshopping Ervaringen
 
3.7 (13)