bol.com

www.bol.com
 
3.8 (172)
bol.com ervaringen

Bol.com is Nederlands grootste webwinkel wat betreft Nederlandse en Engelstalige boeken. Daarnaast levert Bol.com tegenwoordig een enorm assortiment aan artikelen uit diverse andere productcategorieën. Elektronica, DVD's, CD's, Speelgoed etc. kan men goedkoop bij Bol.com online bestellen. Men kan er vanuit gaan dat bij Bol.com alles tot in de puntjes geregeld is. Bol.com is vooral bekend van BOL.COM Boeken. Het hoofdkantoor is gevestigd in Utrecht en men kan geen producten afhalen. Hoe zijn jouw ervaringen met bol.com? Deel je bol.com review hieronder.

172 bol.com reviews

 
(11)
 
(13)
 
(22)
 
(49)
 
(78)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Zeer slecht

Beoordeling 
 
1.0

Koffers besteld op de bol.com site 2 weken nog geen koffers bol beloofd het verzegelen maar regels niks elke keer bellen 10 minuten minimaal nog niks geregeld ze kunne diegene die de koffers leverde op hun site niet eens bellen en reageerde niet op hun mail ze laten iedereen spullen verkopen al zijn het oplichters treurig

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Onbetrouwbaar webshop

Beoordeling 
 
2.3

Slechte service / customer care en meteen de laatste keer dat ik bij Bol.com wat bestel.
Werkelijk alles wat ze beloven, komen ze niet na.

Bestelling 2364679280

Twee weken geleden heb ik een boek besteld. Bol beweert snel te zijn met hun next day delivery (belofte #1). Volgende dag niets ontvangen.

Bestel status staat wel op bezorgd (belofte #2). Dus ik controleer mijn brievenbus op postnl of DHL briefjes, de postkamer op kantoor, de receptie noem maar op. Na 2 weken wachten en controleren, had ik nog steeds niets ontvangen.

Uiteindelijk Bol.com aangesproken op live chat met heel het verhaal. Ze erkennen het probleem en beloven het netjes op te lossen door de zending in orde te maken en het boek alsnog te sturen (belofte #3) en het geld terug te storten ter compensatie (belofte #4).

De volgende dag stond de status op: geretourneerd. Dus nu ik krijg helemaal geen boek. Weer een service medewerker gesproken via live chat: kunnen niet leveren wat ze beloven… maar ze kunnen nu wel mijn account waarde verhogen met maar liefst 3EUR! Teleurstellend.

Dit hadden jullie kunnen doen:
1. Als jullie iets niet kunnen leveren. Laat het dan meteen aan de klant weten.
2. Als jullie iets niet hebben geleverd. Zet dan aub de bestel status niet op "bezorgd".
3. Beloof je iets aan de klant ter compensatie. Kom het netjes na.
4. Is er een wijziging gekomen in wat jullie hebben afgesproken? Communiceer.

Dit gaat om een simpele bestelling. Hoe kun je zo op zoveel contactmomenten zoveel fouten maken? Zulke leugens passen niet bij zo’n groot merk en webwinkel.

?????

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slechte after sales, geen oplossingen of klantgerichtheid!!

Beoordeling 
 
4.5

Belachelijk slechte after sales, ze kunnen je niets vertellen of ook maar enigszins een oplossing bieden... 0.0 service!!!

Ik was een erg trouwe klant maar nu niet meer!
Coolblue here I come!

Op de bewuste maandag via de live chat van Bol.com

“Dit zijn je laatste bestellingen. Over welk artikel gaat je vraag?”
- Dyson Pure Cool desk 2018 - Luchtreiniger en ventilator - Wit/zilver
“OK. Ik verzamel nu al onze contact-opties voor jou.”

“Chat met de bol.com klantenservice”
“Het is erg druk, we reageren zo snel mogelijk”
“Zoeken naar een expert”
-Typ gerust vast een bericht ...
“Je live chat is gestart”

Ik:
Ik heb vrijdagavond mijn Dysen ventilator van 549 Euro besteld met de verwachting deze zaterdag te kunnen gaan gebruiken ivm de hitte.
Mailtje gehad van Bol.com dat ik uiterlijk zaterdag 17:00 mijn ventilator zou ontvangen.
Op de postNL app staat dat hun het pakket niet hebben ontvangen, en 5 dagen later nog steeds niet!!!!!
Zaterdagochtend een messenger bericht gestuurd (tot op heden, 5 dagen later dus” nog geen reactie terug ontvangen.
Zaterdag avond gebeld met jullie, daarbij bevestigd jullie medewerker dat het fout is gegaan in het magazijn en hij ze zal bellen en mij daarna terug zal bellen OOK NIET GEBEURD
Zondag ochtend wederom gebeld en medewerker bevestigd alles, dat het idd niet goed is gegaan en de betreffende afdeling op de hoogte is gesteld maar niks kan doen nu omdat het zondag is


Ozge (van Bol.com):
Goedemiddag! Mijn naam is Ozge. Mijn excuses voor de late reactie.
Het is drukker dan verwacht.
Ik kijk met je mee! Heb je een moment?

Ik:
Inmiddels is het maandag en ik weet nog helemaal niets en heb mijn product ook nog niet...

Ozge:
Bedankt voor het wachten, Dennis. Ik zie dat mijn collega`s contact hebben opgenomen met de desbetreffende afdeling, Zij zullen binnen twee werkdagen reageren.
Omdat je zaterdag contact hebt opgenomen met onze klantenservice, kan het zijn dat we morgen reactie van ze ontvangen.
Ik snap dat je hiervan baalt, maar ik wil je vragen om morgen af te wachten.
Zodra we reactie hebben ontvangen, houden we je hiervan op de hoogte.
Kan ik je nog ergens anders mee helpen?
Omdat ik geen reactie meer van je krijg zal ik het chatgesprek sluiten.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je uiteraard altijd contact met ons opnemen.
Bedankt voor het gesprek en ik wens je nog een fijne dag toe!
Je live chat is beëindigd

Dit was echt 1 minuut later.... ik reageerde voor 1 volle minuut niet en de beindigen de chat.....

Mijn reactie:
Echt belachelijk dit

Bol.com live chat reactie:
We doen er alles aan om je als klant tevreden te houden, maar ik begrijp dat je een klacht hebt?

- Ja, echt super boos en geirriteerd

“Laten we dan even kijken op welke manier je je klacht kunt doorgeven.”

Ik:
OK.

Ik verzamel nu al onze contact-opties voor jou. Typ gerust vast een bericht ...
Je live chat is gestart

Kiki (van Bol.com):
Goedemorgen Dennis, je chat met Kiki Mijn excuses voor het lange wachten, het is erg druk op de chat

Ik:
Hi Ik heb nu inmiddels 4x contact gehad En niemand helpt mij

Kiki:
Ik ga even het gesprek terug lezen en je gegevens erbij pakken dan kijk ik met je mee.
Heb je voor mij een moment

Ik:
Vooral de laatste chat met je collega was super teleurstellend
Ik heb geen oplossing en elke keer moet ik wachten....
Vooralsnog heb ik een duur product (549 Euro dure ventilator) besteld en wordt gewoon niet geholpen, het is 30 graden in mijn slaapkamer.
Via Coolblue of gewoon bij de mediamarkt had ik het product al afgelopen zaterdag kunnen hebben, ik heb altijd vertrouwen in Bol.com gehad maar dat is nu ernstig beschadigd
Ik krijg geen oplossing van jullie ik wil mijn ventilator gewoon uiterlijk vandaag in mijn bezit
Iedere keer wordt ik met een kluitje in het riet gestuurd

Kiki:
Ik heb even alles teruggelezen.
Spijtig genoeg is er door de drukte bij bol.com en PostNL vertraging opgelopen.
Mijn excuses voor het ongemak.
Ik heb ook gelijk gekeken of er al iets bekend is maar op dit moment hebben wij nog geen terugkoppeling ontvangen van de verantwoordelijke afdeling.
Daardoor ben ik bang dat je pakket vandaag niet bezorgd gaat worden

Ik:
Maar dat vind ik gewoon geen antwoord en geen oplossing totaal niet oplossingsgericht van Bol Moet ik dan echt op Google een slechte review gaan plaatsen? Ja dus....

Geen verdere reactie van Bol.com mogen ontvangen en de live chat was gesloten....

Levering had op zaterdag plaats moeten vinden, het is inmiddels op het moment van schrijven dinsdag en PostNL heeft nog steeds niets mogen ontvangen van Bol.com. Op maandagavond nogmaals gebeld waarbij de medewerker aangeeft dat mijn pakket is kwijtgeraakt in hun eigen magazijn en ik nog een paar dagen moet wachten tot het onderzoek is afgerond, ze kunnen niet doen omdat het om een hoge waarde gaat en het via een speciale afdeling moet worden bekeken.... jammer voor de consument... je betaald 549 en je kan waarschijnlijk minstens een week wachten tot je je geld terug krijgt en daarbij ook nog eens niet over het bestelde product kunt beschikken of een andere bestellen.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bestelling niet geleverd

Beoordeling 
 
1.0

Bij bol.com 3plantjes besteld voor € 27,15. Op 4 juni reactie, je pakket komt zo snel mogelijk jouw kant op.
4 juni mail: je kunt nu betalen voor je bestelling, terwijl er achteraf betalen was bepaald.
4 junimail: je bestelling is onderweg. Achteraf allemaal kletspraat, van de leverancier inmiddels een mail ontvangen dat de planten niet meer leverbaar waren. Van bol.com een mail dat de planten 17 juni bezorgd zouden worden. Ik moest betalen. Ik had nog niets ontvangen, ook niet op 17 juni.Er volgde een uiterst onaangename mail van bol.com dat er € 27,15 betaald moest worden. Op mijn mails dat er geen planten ontvangen waren kreeg ik alleen mails met dreigende kosten verhoging etc.Op mijn mails werd niet gereageerd. Kreeg alleen mails met dreigende sancties.
Uiteindelijk kreeg ik via klantenservice een normaal persoon aan de telefoon die alles heeft uitgezocht en op een juiste manier heeft afgewerkt. Ik kreeg een mail van bol.com met de mededeling dat ik de planten niet hoefde te betalen. Alsof het een gunst is dat je iets niet hoeft te betalen dat niet geleverd is.
Ik heb gisteren dezelfde plantjes in Boskoop gekocht bij één van de beste kwekers in Nederland voor de prijs van € 3,15 per stuk.
Bij mij staat bol.com op de Zwarte Lijst!

CW
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

OPGELICHT DOOR BOL.COM!

Beoordeling 
 
1.0

OPGELICHT DOOR BOL.COM!
Ongelofelijk! Ik zal mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Diango Stegeman van Diamtelecom.com ik probeer net als vele andere ondernemers opzoek te gaan naar manieren om te groeien in mijn branche. Een samenwerking met bol.com leek mij daarvoor ideaal. Deze samenwerking zou mij wel veel tijd gaan kosten, omdat ik al de producten die op mijn website staan uiteindelijk ook op bol.com zal moeten plaatsen, maar ik was bereid om die tijd te investeren. Dit omdat ik verwacht een goede samenwerking en een leuke winst eruit te halen. Ik heb deels van mijn producten op bol.com gezet middels een feed systeem van onze geweldige partner: Channable. Nadat ik circa 400 producten had geplaatst. Werd zomaar ineens binnen 2 dagen besloten per mail na zeggen van Bol.com: per direct mijn verkoop account gesloten. U kunt zich voorstellen dat dit mij en mijn partner Channable behoorlijk veel uren tijd aan werk heeft gekost om een feedbestand op te bouwen voor Bol.com. Over deze manier van handelen vanuit bol.com ben ik daarom ook totaal niet te spreken. Het is ronduit onbeschoft en onbehoorlijk om een partner die jaren lang samen werkt met Bol.com per direct te verwijderen door ene Sophie die haar dag niet heeft. Na opheldering te hebben gevraagd, kwamen ze met een excuus over de EAN nummers die niet bij de producten hoorde, terwijl ik Sophie van de Partner prestatie management allang heb aangegeven dat wij combinatie producten maken van Apple artikelen, dit omdat dit voordeliger is voor onze klanten. Zo hoeven zij niet elke keer losse Apple producten te bestellen op onze website of via Bol.com. Gewoon efficient gedacht dus! Bol.com zag dit als: Jullie houden je niet aan de voorwaarden dus jullie mogen meteen wegwezen van ons platform. Zo gaan ze niet alleen met mij om maar kennelijk ook met meerdere ondernemers. Vervolgens was ik even 3 minuten aan Googlen op het web of er meerdere ondernemers zijn die keihard gedupeerd worden door bol.com? En toen vond ik al snel dit duidelijke artikel: https://www.mkbexposure.nl/2018/01/zakelijk-verkopen-op-bol-com-heel-wat-addertjes-onder-het-gras/ ook zie je in dit Artikel: https://www.klacht.nl/faillet-dankzij-bol-com/ dat de desbetreffende mevrouw: Sophie van de afdeling Partner Prestatie Management zelfs voor een faillissement heeft gezorgd!!!!!! Vervolgens heb ik het geprobeerd hoger op te zoeken bij de leiding gevende van Sophie, dat is meneer: Bern, Hij geeft per telefoon aan dat wij een nieuwe kans krijgen om de combinatie pakket aan te passen en het opnieuw op het platform te proberen om onze artikelen weer te verkopen in samenwerking met Bol.com: ik citeer vanuit mijn mail naar Bol.com:
Vervolgens wordt ik door Bern gebeld om 13:03, na een gesprek te hebben gehad van 34 minuten en 7 seconden, waarin wij duidelijk afspraken naar elkaar toe hebben gemaakt en hij zelf tot het besluit is gekomen, om ons zoals Bern dat zelf noemt een nieuwe kans te geven. Wij hebben afgesproken dat we alle producten mogen verkopen behalve Apple en Samsung EAN's en combinaties pakketten ervan. Naar Berns zeggen gaf hij aan dat Bas uit zijn team mij een mailtje zou sturen en die zou alles verder regelen, ze zouden het account 3 maanden in de gaten houden en wat doet die 'leiding gevende' meneer Bern? Hij belt circa een half uurtje later terug dat hij dit met zijn team heeft besproken: Sophie en Bas. En besluit hij toch niet verder te gaan met ons. Dit wil dus zeggen dat Bol.com ook nog eens loze beloftes doet, die duidelijk zijn opgenomen en niet worden nagekomen. Hieruit blijkt dat het enorm schort binnen het leiderschap van Bol.com hun Partner Prestatie Management. Ik heb dit ook duidelijk aangegeven in een mail naar Bol.com ik citeer: Vervolgens gebeurd er iets heel vreemds, totaal onverwachts en iets super onprofessioneel op 14:26 bel je mij ineens terug en geef je aan dat de samenwerking niet voort wordt gezet, waarschijnlijk heb je dit nogmaals met je team besproken en stonden zij niet achter jou beslissen. Je gaf tijdens het eerste gesprek aan dat jij leiding gevende was binnen jou team, ik heb meerdere leiderschap boeken gelezen van Stephen covey De zeven eigenschappen van effectief leiderschap tot aan John C. Maxwell 21 Irrefutable Laws of Leadership (toevallig ook allemaal bij Bol.com besteld destijds) en enorm veel ervaring als CEO van een goedlopende B.V. opgedaan en wat zowel de ervaring als de boeken mij hebben geleerd dat er geen enkele goede leider bestaat die geen daadkrachtige keuzes kan maken, vervolgens open en bloot stelt aan zijn eigen team en dat door communiceert aan de gene waar hij mee samen werkt of heeft gewerkt. Dit zegt voor mij enorm veel over het leiderschap binnen jou Prestatie Management. Wat mij betreft mag daar een goede reorganisatie plaats vinden na deze aparte ervaring. Bij deze geef ik jou en jou team aan dat deze Case totaal niet is afgerond en ga ik na deze aparte ervaring dit nog een stukje groter en hoger aanpakken. Ik heb inderdaad alle gesprekken opgenomen en deins er niet voor terug om deze te laten horen aan jou leiding gevende of Bol.com directie. Ik heb vaker een uitgebreide mail gestuurd naar jou team en naar jou, waarin je duidelijk kan zien, dat wij van Diamtelecom.com een enorm sterke naam hebben gebouwd in de E-commerce branche en een enorm netwerk. Buiten dat dit nog maar een begin is, heb ik ook aangegeven dat wij officieel thuiswinkel lid zijn.
Het zou mooi zijn als Bol.com uiteindelijk toch op een fatsoenlijke wijze deze zaken zou oplossen. Echter verwacht ik hier niet te veel van.

- Je stopt heel veel tijd en geld in een samenwerking

- Je stopt heel veel tijd in het plaatsen van je producten en de omschrijving

Vervolgens al Bol.com of het Prestatie Management clubje van Bern jou niet zint, dan wordt je verkoop account per direct zonder pardon blijvend gesloten!! Voor alle startende en ervaren webshops die een partnerschap met bol.com overwegen aan te gaan. Adviseer ik dat om zeker NIET te doen!

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Hoe het beter kan.

Beoordeling 
 
5.0

De productinformatie en foto's van artikelen zijn vaak niet inovereenstemming met elkaar. Zodoende moet ik vaak met bol.com chatten voor (betere) informatie. Zij vragen info op bij verkoper en dagen later krijg ik pas antwoord.
Dus ALSJEBLIEFT (zorgen dat de verkopers) betere/juiste informatie en foto's verstrekken.

MP
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. op 04 Juni 2019

de chat van Bol.com geeft gewoon foute informatie. Ik wilde 3 st van iets bestellen maar dat lukte niet, het bleef maar 1. Toen kreeg ik het antwoord dat er maar 1 voorradig was. Dat geloofde ik niet , Heb afgesloten en daarna opnieuw ingelogd en toen kon ik zonder problemen 3 bestellen. slechte informatie, als ze maar van je af zijn !!!

Reageer op deze review

Bestel hier nooit meer!

Beoordeling 
 
1.0

Dit besteld https://www.bol.com/nl/p/wespenverjager/9200000020088624/ en dan zie je dit https://www.aliexpress.com/item/Flying-Hanging-Wasp-Bee-Trap-Fly-Insect-Simulated-Wasp-Nest-Effective-Safe-Non-Toxic-Hanging-Wasp/32912790843.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.489d4c4d58Scez Na wat verder zoeken staan er nog veel meer spullen uit china op die hier voor het tien of twintig dubbele verkocht worden. Dit was meteen mijn allerlaatste bestelling bij bol.com

bol 1
bol
M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Door modernisatie van Bol service beneden peil

Beoordeling 
 
3.0

Na een bestelling te hebben gedaan van een pergola 4x3 meter is het negatieve proces begonnen , ten eerste is er nooit een tegen bericht van levering aangekomen , na een dag of 14 maar eens kontakt opgenomen , tot bol hun schrik , met spoed besteld in Frankrijk door bol , vervoersbedrijven hadden nog nooit gehoord van bol.com icm pergola
Na weer een week wachten en aflever problemen kwam de grote doos geopend aan bij de buurvrouw van 84 jaar , schandelijk service die tot 3x via via loopt en bol zijn verantwoordelijkheid terug trekt , erg merkwaardig maar dit was echt de laatste keer
Nu ik zakelijk ook veel bestelde was ik best content met bol alleen erg vervelend dat ze geen btw factuur konden overleggen met de producten die ik als totaal bestelde alles werd verdeeld over diverse kruidenier bedrijfjes en kreeg van alles aparte facturen , zakelijk erg vervelend en meer werk om alles btw te moeten omschrijven , ik ben met alles in dit verhaal best klaar met bol en zal nu ook alles gaan verwijderen en wissen
Met vriendelijke groet ,
Roy Angeren

Besteld product
Pergola
R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bol.com en Animalcare geeft Accountor

Beoordeling 
 
2.8


In augustus 2018 een transportbench voor de hond gekocht en meteen afgerekend. Het product werd enkele dagen niet netjes verpakt geleverd. In de verpakking zat een instructie om de bench op te bouwen en een onderdeel leek te missen. Deze bleek later al gemonteerd te zijn en materiaal had gebruikers sporen. Dit is teruggekoppeld naar verkoper en bol.com, deze bleven aanhouden dat het een nieuw product betrof. Foto’s gestuurd en toen wist de fabrikant te vertellen dat het product gebruikt was voor een kwaliteitscontrole voor het productieproces en gemonteerd en gedemonteerd was om vervolgens naar de consument te sturen. De schroevendraaier van de monteur was achtergebleven. Het product wordt als nieuw verkocht, niet goed verpakt, met schroeven die achteraf zo blijkt niet aan de kwaliteitseisen voldoen.
Volgens de legal afdeling van bol.com blijft het een nieuw product, dit zonder verdere juridische onderbouwing. Voor mij is het dat niet, er is ook niet bij aankoop vermeld dat het product is gebruikt voor een kwaliteitscontrole. Box wordt geretourneerd en aangemeld voor retour omdat ik geen nieuwprijs ga betalen voor een box die eerder gebruikt is voor een kwaliteitscontole.

Retourneren was gratis aldus de klantenservice, retour is aangemeld en het adres betrof een antwoordnummer. Alles ging goed, bevestiging van ontvangst door verkoper, creditfactuur, goede track en trace en het geld werd door Bol.com teruggestort zoals afgesproken.

Dan ontvang ik plots een mail van Bol.com, u heeft gekozen voor afterpay, ik mocht de hondentransportbox weer gaan betalen, ik ontving een nieuwe factuur. Het leek alsof ik weer een transportbox had gekocht. Deze keer kon afterpay wel, terwijl dit eerder niet kon.

Dan begint de ellende, waar in het begin nog wordt gezegd dat ik de factuur en herinnering als niet verzonden mag beschouwen, wordt de klantenservice steeds dwingender en met verschillende informatie terugkoppelingen.

Uiteindelijk blijkt dat de verkoper een vergissing heeft begaan en het product niet heeft ontvangen aldus verkoper.

Verder geeft bol.com ook aan dat het retourneren niet gratis was bij deze verkoper en dat ik een afschrijving van betaling aan een vervoersdienst moest overleggen. Dit terwijl retourneren wel gratis was! Dus ik begrijp het niet! Ik kan deze afschrijving van betaling niet overleggen want deze heb ik niet, die is er ook nooit geweest. De box is afgeleverd bij post.nl punt en verstuurd via het antwoordnummer naar Bol.com. Daarna toen alles goed leek te zijn afgehandeld is het verzendbewijs weggegooid. Immers de bevestiging van ontvangst door de verkoper, creditnota en terugstorting waren gedaan. Zaak is afgehandeld!

Vervolgens heeft bol.com de incasso ingeschakeld en zolang ik geen afschrijving van betaling voor een vervoersdienst kan overleggen blijft het bedrag open staan en moet ik betalen voor een product welke ik niet meer heb!

Ik vind dit een hele nare situatie en ik krijg het niet opgelost. Het vervelende was, dat bol.com aan de ene kant vroeg om geduld te hebben, ze waren het probleem intern aan het oplossen. Ik moest even niets doen. Aan de andere kant bleven de herinneringen, aanmaningen en dreiging met incasso’s komen. Uiteindelijk heb ik nu het incassobureau achter me aan.

De box is geretourneerd, bevestiging van ontvangst door verkoper is gedaan en na enige tijd blijkt toch weer van niet, een vergissing volgens verkoper. Waar de box wel is weet ik niet, wat er met de box is gebeurd na bevestiging en vergissing van de verkoper weet ik ook niet. Wel weet ik dat de box gratis is geretourneerd.

Gewenste Oplossing:
Dat bol.com de nieuwe factuur die zij plots heeft aangemaakt door een vergissing van de verkoper nietig verklaard. De zaak was goed opgelost en afgehandeld.

Er is inmiddels een reactie
Heden ontvang ik wekelijks een vordering van het incassobureau Accountor, die mij in haar laatste mail wist te vertellen dat ik de vordering niet betwist. Dit ondanks de vele mails en bewijs van ontvangst door verkoper Animalcare aan hen heb verstuurd. Nogmaals naar Accountor bovenstaande klacht gemaild en geattendeerd op de eerdere correspondentie. De reactie was zeer verbazend, ze geven aan dat ze niet meer op mijn mail gaan reageren. Van Bol.com heb ik dezelfde mail ontvangen alvorens de zaak werd overgedragen aan Accountor. Nogmaals verzoek ik aan bol.com om de gemaakte spookfactuur nietig verklaren zodat de incasso wordt ingetrokken. Dit omdat het geretouneerde product door verkoper Animalcare is geaccepteerd en ontvangen.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slechte klantenservice

Service 
 
1.0

De klantenservice van bol.com ervaar ik als zeer slecht. Ze hebben een mooi chatsysteem, maar je krijgt telkens een onwetende medewerker aan de andere kant van de lijn. Terwijl er toch echt staat dat je meteen in contact komt met een expert. Elke vraag moet 'intern' uitgezet worden, dat duurt dan ongeveer 2 dagen. Bol.com kan het chatsysteem beter opheffen, want je kun net zo goed een e-mail sturen. Maak geen beloftes die je niet waar kunt maken. De verkoperswebsite van Bol.com is ook slecht, telkens als ik geauthenticeerd ben, kom ik via de happy-flow van de website op een error pagina, waarbij wordt gemeld dat ik niet geautoriseerd ben, het is dan leuk dat ik jullie swagger-ui linkje kan zien, maar daar heb ik dus helemaal niets aan.

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Louis Lagae op 21 Maart 2019

Bij mij zijn de leveringen aan huis al te vaak problematisch.
Ik probeer dat dan via de klantenservice uit te praten. Maar, en dat is mijn grootste klacht, en in één woord :

de klantenservice is (mij) van geen enkel nut. Menselijk oplossingsvermogen / interactie werd haar blijkbaar verboden door de Raad van Bestuur. Ze overlegt enkel nog routinematig.
Voor ik dat besefte verloor ik vele keren vel tijd. Nu bestel ik daar enkel nog wat bol.com aan kan.

Nogmaals : ook bij bol.com en gelijkaardig is de computer baas. Maar dan totaal baas. Beste lezers, het is best daarvan uit te gaan. Wat hij niet kan zal ook niet gedaan worden.

Logistiek was, is en zal nog lang de bottleneck blijven.

Ik ga terug meer naar de middenstand en de goeie ouwe post. ( Post NL kent hier echt de weg niet, voorlopig).


PS : de computer / robot kan een normale facturatiedienst niet vervangen. Bij de minste hapering bij de logistiek maakt hij (ergerlijke)fouten. Ik denk dat hij niet goed is bij de coördinatie van de historische feiten/gegevens vaneen bestelling niet. Hij slaat op hol en spuit maar onterechte en warrig facturen en daarna is hij voor de klant doof.


Zou Bolcom rekenen op 'procesmoeheid' bij de ontevreden klant? Die dan maar slikt.

PS : in een van de vorige meldingen vindt men een beschrijving van hoe iemand zich, op zeer voorname wijze, taai kan verzetten tegen die moeheid (voorlopig ?

Voor mij is dat voldoende om terug bij de middensand te kopen, het prijverschil neem ik er grag bij.

Reageer op deze review

Misleidende website

Beoordeling 
 
2.3

Een gigaset a415 besteld. Eenmaal de doos geopend bleek het een toestel te zijn voor een Duits netwerk, nl het FSK netwerk.
KPN heeft een DTMF netwerk en de nummerweergave werkt daarom niet.
Op de website van bol.com staat duidelijk met nummerherkenning.
Er zat een Duits netwerksnoer bij die niet in een KPN stopcontact past.
Ook zat er een Duitse gebruiksaanwijzing bij en staat er duidelijk op de doos dat het toestel voor Duitse netwerken geschikt is..
Kontakt gehad via de chat met mevr R en deze vertelde niets te kunnen doen,ik moest maar kontakt zoeken met de verkopende partij. Ze zou alleen regelen dat de verkopende partij 4allshop kontakt met mij zou opnemen........... niet dus...... had niet anders verwacht.We bestellen een telefoon en betalen het toestel bij Bol.com maar door hun fout moet de klant maar weer de dupe worden,en kontakt opnemen met 4allshop.
Klopt niet we hebben te maken met Bol.com die heeft verkeerde informatie op de site verstrekt.
Kortom niets weer bestellen dus....

Besteld product
Gigaset a415
H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

bol.com op 05 Februari 2019

Beste Henk,

Jammer om te lezen dat de gigaset niet geschikt is voor het DTMF netwerk. Graag nemen we hierover contact met je op, als je een bericht stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met het bestelnummer en refereert naar dit bericht, dan wordt er contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Charissa van bol.com

Henk op 27 Februari 2019

Ik laat het nu zo als het is je moet eerst een paar klachten deponeren wanneer er aktie wordt ondernomen. Waardeloos is bestel hier niets weer en zal ook zeker bol.com bij niemand aanbevelen. Misleiding op hun website wordt niet erkent en is nog niet veranderd.slecht bedrijf

Sanne op 10 Maart 2019

Ik had bol.com altijd hoog staan, maar sinds mijn laatste bestelervaringen, besteld en niet ontvangen, heb ik mijn account opgeheven. Je belt naar de servicedesk, maar kunnen weinig voor je betekenen. Slechte service, ben niet meer van plan om daar te bestellen.

Reageer op deze review

Garantie geval Apple Watch

Beoordeling 
 
6.3

Altijd goede service van Bol.com, maar wanneer je product kapot gaat ben je de klos bij ze.
Apple wacht gekocht vorige jaar en naar een paar keer gedragen te hebben valt de display eruit.
Dit is eruit gevallen in de nacht tijdens het slapen(geen muur of een kastje naast me bed), maar de reparatie afdeling geeft aan dat er val schade te zien is. zelf heb ik dit na gekeken en daarna nog eens door 2 man laten bekijken en die geven beide aan dat er niets te zien is.
Maar wanneer je verder op internet gaat zoeken is dit een bekend probleem van de apple watch, dat de scherm eruit word gedrukt door de batterij. Dit is de laatste keer dat ik wat koop bij bol.com.

Besteld product
Apple Watch
M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

bol.com op 25 Januari 2019

Beste Marvin,

Vervelend dit. Als je een bericht stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en refereert nar dit bericht, wordt er contact met je opgenomen.

Met vriendelijkegroet,
Jolanda van bol.com

Reageer op deze review

Heeft ons letterlijk en figuurlijk in de kou laten staan

Beoordeling 
 
1.0

In de nacht tijdens Black Friday heeft mijn man en ik direct een bestelling geplaatst: een thermostaat. Deze koste €169,- (normaal €249,-). De thermostaat zou 5-12 geleverd worden. 10-12 heeft mijn man zelf contact opgenomen met Bol.com, met de vraag wat de status is van onze bestelling (we hebben hem namelijk nog niet ontvangen). Medewerker gaf aan dat de bestelling 5 dagen vertraging heeft en we ons geen zorgen hoeven te maken. Eind december heeft mijn man ‘weer’ contact opgenomen met bol.com, dit keer via de mail (want nog steeds geen thermostaat ontvangen). Het wordt nu wel erg vervelend, omdat we een maand zonder thermostaat zitten (fijn in de maand december). We kregen de volgende boodschap via de mail terug: ‘Het geld wordt naar u teruggestort en de bestelling wordt niet meer geleverd.’ Mijn man heeft direct gereageerd via de mail dat dit niet de bedoeling is. Wij willen de betreffende thermostaat voor de Black Friday prijs. Vervolgens werd er vanuit Bol.com niet meer naar ons gemaild (lekker makkelijk). Mijn man heeft toen weer (het wordt eentonig) zelf gebeld met Bol.com. De medewerker gaf aan dat het geld is terug gestort en dat Bol.com niks ‘meer’ kan betekenen (huh en dat zonder onze toestemming?). Advies medewerker: ‘We moesten de thermostaat maar opnieuw bestellen voor de prijs (raadt u het al?) 249,-. En ohja de witte variant is er niet meer, wel een zwarte of rode variant. En waarom Bol.com niks voor ons kan betekenen? Omdat de thermostaat geleverd zou worden door een andere leverancier.’ Ho, stop, wacht eens even? Wij hebben de thermostaat expres via de website van Bol.com besteld (betrouwbaar), onze betaling is direct naar Bol.com gegaan en dus niet naar een of andere leverancier. Na je bestelling krijg je zelfs nog een mooie mail van Bol.com met de tekst: ‘Fijn dat je koos voor onze winkel.’ Oké en nu het verkeerd is gegaan, wordt er verwezen naar een andere winkel? Lekker makkelijk! En als het goed gaat Bol.com? Dan krijgt u toch ook uw provisie en komt uw logo toch ook via de mail voorbij? Nee, dit is niet de oplossing voor ons. We vragen niks extra’s, we vragen slechts naar uw belofte en dus onze bestelling die we eind november hebben geplaatst. We willen de thermostaat voor €169.- het liefste wit, maar als het echt niet anders kan dan willen we zelfs nog water bij de wijn doen en gaan voor de kleur zwart. Maar nee hoor, de medewerker leek of wilde ons totaal niet begrijpen en bleef maar wijzen naar de andere leverancier. Mijn man heeft het gesprek toen maar beëindigd, want hier heb je als klant geen boodschap aan. We hoopten dat we per toeval een verkeerde medewerker aan de telefoon hadden die met het verkeerde been uit bed is gestapt (zoiets als: verkeerde plek, verkeerde tijd). Mijn man belde daarom direct weer naar Bol.com. Dit keer kregen we een andere medewerker aan de lijn. Dit keer wel iemand die klantbelang centraal heeft staan? Nee hoor, deze was zelfs onvriendelijk. Hij toonde totaal geen begrip: ging iets verdedigen wat gewoon niet te verdedigen is (alsof het onze eigen fout was). Hij was onbeleefd: liet mijn man niet uitpraten. En toen we naar een leidinggevende vroegen (die wel meer mandaat heeft?) kregen we als antwoord:’Wij hebben hier geen leidinggevende, u moet het met ons doen en dus ook met dit antwoord.’ Mijn man heeft het gesprek beëindigd. Jammer, want
was het voor Bol.com financieel niet beter geweest om deze klacht direct op te lossen en de desbetreffende thermostaat te leveren. Dit zou Bol.com maximaal €80,- kosten. Medewerkers zoveel tijd in deze zaak laten steken met alsnog geen gewenst resultaat en een boze klant is toch veel duurder?
Teleurstellend. Ik was een echte Bol.com ambassadeur (en geloof me ik heb veel bestellingen gedaan.) Maar nu ik Bol.com echt even nodig had, hebben ze me keihard laten zitten.
Dit was voor Bol.com een kans, zodat ik en mijn man nog meer bestellingen in de toekomst zouden plaatsen en we Bol.com zouden aanbevelen aan anderen. Maar als ooit onze mening wordt gevraagd over Bol.com. Dan zeggen wij: ‘Winkel vooral bij ‘kleinere’ winkels die nog wel hart hebben voor hun klant in goede en slechte tijden.’

Antwoord klantenservice

Hi Sanne,

Dit bericht is ook op een ander platform gelezen en daar is je bestelnummer gevraagd.Als we dat hebben, wordt er contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kerstverlichting

Beoordeling 
 
5.5

Ik bestelde op17-12 een kerstverlichting bij Bol , netjes geleverd op 18-12 .
Maar op 27-12 waren ze al kapot , en de boom bleef donker .
Contact opgenomen met hun service , daar kreeg ik iemand aan de telefoon die zeker niet wist hoe of wat kerstverlichting is .
Ik moest eerst zelf maar eens op zoek gaan en lampje voor lampje controler en de kapotte vervangen , zal moeilijk gaan daar de lampjes in de boom zitten en bovendien ging het hier om een LED verlichting !!!
En daar het nu zeer druk was kon ze me geen oplossing geven , ze zouden het nodige doen en volgende week misschien een oplossing bieden .
Daar de controller suk is vroeg ik om een vervanging , maar volgens haar Was ik niet de enigste klant en moest mijn beurt verder afwachten .
Tot op heden niets meer gehoord van de bekwame service.
Voor mij nooit meer Bol , ze hebben hun gezicht nu wel laten zien , verkopen ja service ho maar .

Antwoord klantenservice

Beste klant,

Wat balen dat de kerstverlichting defect is. Laat je bestelnummer even achter in een e-mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en refereer naar dit bericht. Er wordt dan contact met je opgenomen.

Met vriendelijk egroet,
Jolanda van bol.com

GL
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Levering 3 x verkeerd.

Beoordeling 
 
3.0

Tot 3 x toe schoenen besteld via Bol.com bij Avantisport. Eerste 2 maal de verkeerde schoenmaat geleverd. De derder keer zelfs de verkeerde (goedkopere) schoenen geleverd. Bol.com geeft aan dat Avanti sport verantwoordelijk is, want Bol.com is in deze slechts tussenpersoon. Avantisport legt de schuld bij het platformsysteem. Oplossing die geboden is; stuur de schoenen voor de vierde keer terug, nu komt het echt goed. Vertrouwen in Bol.com is weg.

Besteld product
Under ar
L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bestelling geannuleerd

Beoordeling 
 
1.3

Mijn bestelling is plots door bol.com geannuleerd. Zit een paar dagen op het pakket te wachten en zie ineens dat het geld teruggestort is. Er is geen enkele berichtgeving geweest dat de bestelling niet door ging om wat voor een reden dan ook. Waardeloos.

Antwoord klantenservice

Beste Rik,

Aan de gegevens bij dit bericht, kan ik niet opmaken om welke bestelling je schrijft.
Als je een e-mail stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en refereert naar dit bericht, wordt er contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Lenny op 29 December 2018

4e schoen wederom vekeerde model.

Reageer op deze review

Bol.com is NIET te vertrouwen

Beoordeling 
 
1.0

Waar moet ik beginnen.. Ik heb tijdens Black Friday drie keer iets gekocht bij Bol.com en geloof het of niet, drie keer ging het finaal fout, waarbij de service werkelijk ongekend dramatisch bleek.

Als eerste heb ik een cadeau gekocht voor een surpriseavond. Deze zou netjes binnen 1-2 dagen geleverd worden. Echter werd het product pas na 3 weken(!) geleverd. Let op, dit was niet rond de feestdagen, maar halverwege november. Mocht de levering vertraagd worden vanwege de feestdagen dan heb ik daar begrip voor, maar dit slaat werkelijk alles.

Daarnaast heb ik een week geleden een ander cadeautje besteld. Ook deze zou netjes binnen 1-2 dagen geleverd worden. 4 dagen later nog niks binnen. Inmiddels wel bericht gehad dat het product veilig na 1 dag geleverd zou zijn. Nou, niet dus! Wat gaan we hier aan doen Bol.com? Waarschijnlijk helemaal niets, zoals jullie aan alles niets doen en verwijzen naar externe bedrijven die jullie beschouwen als partners. Zij doen het altijd fout en Bol.com is slechts een tussenpersoon.

Als laatste het grootste fiasco. Ik heb tijdens Black Friday een Nest 3e generatie learning thermostat gekocht voor een prima prijs. Op dit apparaat waren vele aanbiedingen, maar wij bestelden dit bij Bol.com in de veronderstelling dat Bol.com betrouwbaar zou zijn.
Dit product zou binnen 5-7 dagen geleverd worden. Na 11 dagen nog niets binnen. Nadat ik contact heb opgenomen met Bol.com krijg ik een mail van CheapSales (de partner/leverancier van Bol.com) met het bericht dat zij zijn opgelicht door haar leverancier en ze de gegevens doorsturen naar de rechter. Verder hebben ze een nieuwe leverancier gevonden en krijg ik gewoon mijn Nest toegestuurd binnen enkele dagen. Inmiddels 4 weken(!) verder heb ik nog steeds geen Nest thermostat. Ik neem wederom zelf contact op met Bol.com, ditmaal via de telefoon. Mevrouw aan de telefoon ziet meteen waarom ik het product nog niet heb ontvangen; "Ik zie het al, wij hebben de samenwerking met de leverancier (CheapSales) opgezegd. Deze levert niet meer aan ons en het product zult u dan ook niet krijgen." Met andere woorden; wij controleren onze leveranciers NIET en als ik zelf geen contact had opgenomen met Bol.com dan had ik kunnen fluiten naar mijn geld.
Nadat mevrouw van de klantenservice mij een aantal keer mevrouw had genoemd, verzocht ik haar vriendelijk om mij meneer te noemen, omdat ik een meneer ben. Waarop ze spontaan reageert met; "Oh natuurlijk, mijn excuses mevrouw." Dit is toch werkelijk ongelofelijk? Je hoeft duidelijk geen opleiding te hebben afgerond om bij de klantenservice van Bol.com te werken.
Omdat mevrouw het wel probeert, wil ze kijken of ze iets voor ons kan regelen. Ik word in de wacht gezet. Na een aantal minuten keert ze terug met de boodschap; "Er is eenzelfde Nest thermostat bij Wehkamp te koop voor 249 euro." Dit scheelt verdomme 80 euro(!) met de prijs waarvoor wij het apparaat bij Black Friday hebben gekocht! Wij hebben andere (achteraf betrouwbaardere) aanbiedingen laten liggen omdat wij vertrouwen hadden in Bol.com. Ook zegt mevrouw constant dat het de schuld is van CheapSales. Wij bestellen niet bij CheapSales, wij bestellen bij Bol.com. Het is JULLIE probleem dat jullie de leverancier niet goed controleren en in zee gaan met louche bedrijven. Daar heb ik als consument van Bol.com geen boodschap aan! Als laatste gaat mevrouw van de klantenservice kijken of ze een vergoeding kan regelen omdat (ik som het even op); we worden genaaid door Bol.com, we extreem lang hebben moeten wachten op een product waarvan Bol.com al lang wist dat het niet geleverd zou worden, we zelf hier achteraan moesten gaan en we anders niets meer zouden horen en we totaal geen begrip van Bol.com ontvangen voor de situatie. Na weer even in de wacht te hebben gestaan komt ze met het antwoord; "Ik begrijp dat het een vervelende situatie voor u is, maar ik kan verdre niets voor u doen. Ik kan u ook geen vergoeding geven."

Nou Bol.com, schaam je diep. Wat een dramatisch bedrijf! Ons vertrouwen in jullie is weg!! Consumenten bestellen bij jullie en niet bij jullie leveranciers. Het is JULLIE verantwoordelijkheid om de verkoop dan goed te laten lopen. Mij als consument zijn jullie kwijt.

Antwoord klantenservice

Beste klant,

Graag komen we met u in contact over deze vervelende situatie. Stuur even een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Als u refereert naar dit bericht, wordt er zo snel mogelijk contact met u pogenomen.

Met vriendelijke groet,
Joalnda van bol.com

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Gewoon slecht

Beoordeling 
 
1.0

Wat een ongelooflijk slecht en klantonvriendelijk bedrijf is dit. Ze hebben mij financieel zwaar benadeeld!! Hoeveel problemen ik met dit bedrijf wel niet heb gehad man man..
Artikelen die incompleet waren geleverd, artikelen die veel te laat waren geleverd, artikelen die beschadigd waren geleverd, artikelen die helemaal niet werden geleverd. Problemen met terugbetalingen, retouren, onfatsoenlijk te woord gestaan door de klantenservice..
Ik bestel hier echt nooit meer iets, wat een slecht bedrijf!!!!

Antwoord klantenservice

Beste klant,

Zou je een email willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Zet in de e-mail een bestelnummer en refereer naar dit bericht. Zodra de e-mail is ontvangen, wordt er contact met je opgenomen.

Met vriendelijk egroet,
Jolanda van bol.com

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bol.com Steelt 200 euro in cadeaubonnen van klant na leveirngsfouten

Beoordeling 
 
2.0

Wij hebben voor ruim tweehonderd euro aan boeken besteld in de vorm van cadeaubonnen. Bestelling is van eind november. Er ging alles mis wat je maar kunt bedenken; beschadiging, pakket verloren, niet geleverd op juiste adres, verkeerde boek etc. Nu half december hebben we geen dus geen boeken en ons geld ook niet terug. Wel kregen we een bloemetje voor de overlast.

Wel hebben we inmiddels 3x gebeld met bol.com. Zo een 20 emails verstuurd. En boeken 6 keer opnieuw de bestelling geplaatst want het bedrag is wel zichtbaar in ons account en de melding in het systeem is dat je het opnieuw moet proberen. Dit weekend bleek opeens dat ons account geblokkeerd is door diezelfde bol.com.

Na weken in het bos gestuurd te zijn is nu het verhaaltje van bol.com vandaag dat we eerst met ze moeten bellen en dan gaan ze kijken of ze ons ons geld wel terug gaan geven.

Ik vind dit een hele enge situatie. Bol.com functioneert niet maar kan wel verdachtmakingen uitspreken aan het adres van een klant en deze zijn rechtmatige geld onthouden dat is overgemaakt in de vorm van cadeaubonnen. Hoe bestaat dit?

Wij hebben tweehonderd euro in cadeaubonnen betaalt voor een bosje bloemen van 3,95 van de aldi in het jaar 2018 bij de bol.com en iemand doet iets. Van de thuiszorgwinkel hoor je niks. De afdeling communicatie van de bol.com reageert niet. De ene medewerker van de klantenservice verwijst naar de andere. Er is al 3 keer toegezegd dat het opgelost wordt maar de oplossing is gewoon ons geld niet terug geven.

Ik hoop dat hier eens kamervragen over gesteld worden en dat wet en regelgeving rond webwinkels eens aangescherpt wordt en dat deze ook gehandhaaft wordt. Want bol.com doet nu gewoon waar zij zin heeft en verdient makkelijk bij.

SP
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

bol.com op 19 December 2018

Beste klant,

We komen graag met je in contact over de situatie die u beschrijft. Als u een e-mail stuurt naar klantenservice@ bol.com en naar dit bericht refereert, wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com

Reageer op deze review

ik kan niet annuleren, maar bol.com wel

Beoordeling 
 
1.0

Op zaterdag een Sony koptelefoon besteld voor €245,- Dezelfde middag zag ik deze koptelefoon bij de Mediamarkt liggen voor €222,- Ik heb geprobeerd om de order te annuleren, maar dat was helaas niet mogelijk. Daar heb ik begrip voor: dan had ik me maar beter moeten verdiepen.

Krijg ik op maandag een mail dat de zending is vertraagd is. Ik voel dan al dat ik aan het lijntje wordt gehouden. De zending is niet vertraagd, maar ze kunnen niet leveren. Dit zeggen ze alleen niet, ze willen het eerst nog even op vertraagd houden. Ik bel met de klantenservice en mijn gevoel klopt: de koptelefoon (hij was volgens de website dus op voorraad) is niet meer leverbaar en ik krijg een tegoedbon van €7,50! Wat heb ik daar nou aan. Kortom:ik kan niet annuleren omdat ik hem anders goedkoper zie, maar bol.com kan de order zomaar annuleren.

Ik heb gevraagd of ik tegen meerprijs de opvolger kan kopen, maar zelfs dat is volgens bol.com niet mogelijk! En dan krijg je meerdere mails dat ze alles doen om te zorgen dat de klant tevreden te stellen. Nou bol.com: dat doen jullie dus niet! Het enige dat jullie zeggen is dat er niks mogelijk is. Voor mij nooit meer bol.com

Besteld product
Sony WH
P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

bol.com op 04 December 2018

Beste Pieter,

Dit kan niet de bedoeling zijn. Mijn excuses voor het ongemak. Zou je een e-mail willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en verwijzen naar deze review? Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Vriendelijke groet,
Imro
bol.com

Reageer op deze review
Lees meer reviews

bol.com informatie

Foto's

bol 1
bol