bol.com reviews

www.bol.com
 
3.6 (245)
bol.com ervaringen

245 bol.com reviews

 
(17)
 
(13)
 
(29)
 
(63)
 
(126)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
29 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

SUPHOON VIA BOL.COM

Beoordeling 
 
6.0

Tja ik voel me belazerd bij deze winkel(suphoon.nl)Het heeft me 235,-- gekost. Pc voeding besteld deze ontvangen en heel even aangesloten, hij maakte veel herrie dus terug gezonden. Krijg ik een mail dat hij niet wordt terug genomen vanwege schade. Zie foto, alsof we de voeding zo terug zouden sturen!! Je had hem desnoods nog best kunnen fatsoeneren. Ik heb hem onbeschadigd opgestuurd de foto,s van de verpakking spreken mij tegen maar ik vermoed dat een medewerker van hun de voeding heeft laten vallen en het niet zo gemeld heeft of dat ze een andere hebben laten zien. Er is ook een zogenaamde onafhankelijk bureau ingeschakeld door Bol.com waar we maar niks van hoorde toen heb ik daar een mail heen gestuurd of er al wat bekend was, we kregen vrij gauw een mail terug van suphoon.nl!!! Onafhankelijk noemen ze dat?. Wees gewaarschuwd!! Ik bestel daar nooit meer wat!

20210529_192851
B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 31 Mei 2021

Beste broer21,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Oneerlijke ervaring

Beoordeling 
 
5.5

Oneerlijke ervaring meegemaakt.
Door buitenlandse aankoop met btw nummer, vervalt de btw maar als je dan uitrekent betaal je excl. nog teveel (vanwaar plots het verschil)?? Men is gewaarschuwd!!! Na maand heen en weer gemail geven ze niet toe. 0 service! Bol.com, niet meer wat het geweest is!

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 24 December 2020

Beste David,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Kwaliteit service onvoldoende

Beoordeling 
 
5.0

Over het algemeen gaan leveringen besteld via Bol wel goed, totdat er een onjuiste levering plaats vindt. Na het retour sturen hoor je niets meer, een retour van 1-9-2020 is nog steeds niet terug betaald, ook niet na drie keer de service gebeld te hebben. Men stelt zelfs voor om zelf contact op te nemen met de leverancier, nou ja, ik heb toch bij Bol iets gekocht.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 05 Oktober 2020

Beste L.Nugteren,

Dank voor je bericht. Wij hebben je klacht in behandeling genomen.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Bol.com op 05 Oktober 2020

Beste L.Nugteren,

Dank voor je bericht. Wij hebben je klacht in behandeling genomen.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Retourzending en cadeaukaart

Beoordeling 
 
6.3

Twee maten besteld: 70 euro aan cadeaukaarten ingewisseld en ruim 100 euro via ideal betaald.
Na retourzending van de verkeerde maat (waarover ik al contact moest opnemen: deze bleek wel door PostNL te zijn afgeleverd maar ergens bij Bol.com rond te ‘zwerven’), bleek dat het teveel betaalde bedrag alleen maar op mijn bol.com account kon worden gezet en niet terugbetaald. Wonderlijke redenatie. Als het geheel met cadeaukaarten zou zijn betaald, dan snap ik dat er geen contant geld kan worden teruggegeven, maar in dit geval vind ik het volslagen belachelijk en zeer onredelijk dat ik mijn geld niet gewoon terugkrijg. Slechte zaak!!

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slechte service

Beoordeling 
 
5.3

Bol.com blijft vriendelijk terwijl ze niets doen. Mijn Krups espressomachine deed het na 9 maanden niet meer wegens een foutmelding. Met veel moeite het engelstalige proces doorlopen en volgens aanwijzing opgestuurd naar de "partner" van Krups. Vervolgens kreeg ik een factuur van €125 wegens reparatie van een beschadiging. Er is geen mogelijkheid om contact op te nemen. Ik heb bol.com gevraagd te bemiddelen maar na 3 keer navragen is er nog steeds niets gebeurd. Ik ben inmiddels €390 armer en heb geen espressomachine meer.

BP
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Bol.com op 15 April 2020

Beste Ben Poppe,

Dank voor je bericht. Wij nemen je klacht in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Sheriva van Bol.com

Reageer op deze review

Belabberde service bij Laptop reparatie

Beoordeling 
 
5.5

Belabberde service bij Laptop reparatie

Mijn zoon heeft voor zijn ICT opleiding een laptop gekocht bij Bol.com.

Lampjes van het toetsenbord zijn binnen de garantie kapot gegaan.
Terug gestuurd voor reparatie (zoon kan voor school dan bijne niet meer werken), mail gekregen dat als het binnen 3 weken niet gerepareerd was hij het geld terug kreeg. Laptop wordt terug gestuurd vlak voor die periode. Lampjes nog steeds kapot.

Heb het idee dat men hem kapot terug heeft gestuurd om de 3 weken niet te overschreiden.

Mijn zoon is achtergeraakt op school doordat hij de laptop niet had en dus zijn opdrachten niet kon maken.

Bol.com gebeld: Ja dan moet je hem weer terugsturen. Uitgelegd dat hij niet weer 3 weken zonder laptop kon. Onbeschofte medewerker aan de lijn: "Ik studeer ook en kan gewoon zonder laptop, op school staan allemaal pc's waar ik achter kan werken, dus uw zoon kan gerust weer 3 weken zonder laptop!". Ik heb geprobeerd uit te leggen dat voor een ICT opleiding een ontwikkel omgeving op de laptop geinstalleerd moet zijn die niet op elke pc staat maar dat begreep de medewerker niet helemaal.

Op en top slechte service, gelukkig binnenkort Amazon in Nederland, dan zijn we af van deze belabberde service.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Bol.com op 13 Maart 2020

Beste Chris,

Vanmiddag hebben wij elkaar telefonisch gesproken en tot een gepaste oplossing gekomen.

Met vriendelijke groet,
Sheriva van Bol.com

Reageer op deze review

NOOIT MEER BOL.COM!

Beoordeling 
 
5.0

2 dingetjes besteld à €26.70. Levering zou volgende dag plaatsvinden. Met volgen T&T ineens pakket (zogenaamd) afgeleverd; in werkelijkheid dus niet. De bezorger spreek ik omdat er iets afgeleverd wordt bij de buren. 'Nee ik heb niets voor u". Het blijkt wel afgevinkt te zijn, hij gaf toe dat er een fout is gemaakt. Bus doorgezocht, niets te vinden. Tot op heden nog steeds geen pakket, noch geld terug. Reactie Bol is dat er een onderzoek loopt. Dit is voor ons de derde keer. NOOIT MEER BOL.COM!

F
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 13 December 2019

Beste Fr,

Dank voor je bericht. Zou je het bestelnummer of je klantnummer kunnen doorgeven? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Sheriva van Bol.com

Reageer op deze review

Hoe het beter kan.

Beoordeling 
 
5.0

De productinformatie en foto's van artikelen zijn vaak niet inovereenstemming met elkaar. Zodoende moet ik vaak met bol.com chatten voor (betere) informatie. Zij vragen info op bij verkoper en dagen later krijg ik pas antwoord.
Dus ALSJEBLIEFT (zorgen dat de verkopers) betere/juiste informatie en foto's verstrekken.

MP
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

gerardveldhuis@ziggo.nl op 04 Juni 2019

de chat van Bol.com geeft gewoon foute informatie. Ik wilde 3 st van iets bestellen maar dat lukte niet, het bleef maar 1. Toen kreeg ik het antwoord dat er maar 1 voorradig was. Dat geloofde ik niet , Heb afgesloten en daarna opnieuw ingelogd en toen kon ik zonder problemen 3 bestellen. slechte informatie, als ze maar van je af zijn !!!

Reageer op deze review

Garantie geval Apple Watch

Beoordeling 
 
6.3

Altijd goede service van Bol.com, maar wanneer je product kapot gaat ben je de klos bij ze.
Apple wacht gekocht vorige jaar en naar een paar keer gedragen te hebben valt de display eruit.
Dit is eruit gevallen in de nacht tijdens het slapen(geen muur of een kastje naast me bed), maar de reparatie afdeling geeft aan dat er val schade te zien is. zelf heb ik dit na gekeken en daarna nog eens door 2 man laten bekijken en die geven beide aan dat er niets te zien is.
Maar wanneer je verder op internet gaat zoeken is dit een bekend probleem van de apple watch, dat de scherm eruit word gedrukt door de batterij. Dit is de laatste keer dat ik wat koop bij bol.com.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

bol.com op 25 Januari 2019

Beste Marvin,

Vervelend dit. Als je een bericht stuurt naar klantenservice@ol.com en refereert nar dit bericht, wordt er contact met je opgenomen.

Met vriendelijkegroet,
Jolanda van bol.com

Reageer op deze review

Kerstverlichting

Beoordeling 
 
5.5

Ik bestelde op17-12 een kerstverlichting bij Bol , netjes geleverd op 18-12 .
Maar op 27-12 waren ze al kapot , en de boom bleef donker .
Contact opgenomen met hun service , daar kreeg ik iemand aan de telefoon die zeker niet wist hoe of wat kerstverlichting is .
Ik moest eerst zelf maar eens op zoek gaan en lampje voor lampje controler en de kapotte vervangen , zal moeilijk gaan daar de lampjes in de boom zitten en bovendien ging het hier om een LED verlichting !!!
En daar het nu zeer druk was kon ze me geen oplossing geven , ze zouden het nodige doen en volgende week misschien een oplossing bieden .
Daar de controller suk is vroeg ik om een vervanging , maar volgens haar Was ik niet de enigste klant en moest mijn beurt verder afwachten .
Tot op heden niets meer gehoord van de bekwame service.
Voor mij nooit meer Bol , ze hebben hun gezicht nu wel laten zien , verkopen ja service ho maar .

Antwoord klantenservice

Beste klant,

Wat balen dat de kerstverlichting defect is. Laat je bestelnummer even achter in een e-mail aan klantenservice@bol.com en refereer naar dit bericht. Er wordt dan contact met je opgenomen.

Met vriendelijk egroet,
Jolanda van bol.com

GL
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Geld na ruim 14 dagen nog niet terug na retournering!

Beoordeling 
 
5.5


Ruim 2 weken geleden (5 juni) een tv 's morgens besteld. Had een half uur na mijn 1e bestelling toch een andere tv op het oog en heb de eerste dan ook direct 's morgens nog geannuleerd en 2e tv daarna direct besteld. Heeft men intern bij Bol.com de annulering niet bevestigd van de 1e bestelling en zo werd de tv toch naar ons verzonden, alhoewel ik bij Bol.com heb aangegeven dat ze de 1e tv niet moesten verzenden. 2e tv kwam een dag later keurig binnen en daar zijn we nog steeds heel tevreden over. De 1e tv hebben we direct geweigerd en is dan ook in de bus van Post.nl blijven staan en direct door medewerker retour gescand en weer meegenomen. Beide tv's had ik al betaald en heb ze vriendelijk verzocht om 1e tv terug te betalen. Na ruim 1 week gevraagd waar mijn geld bleef. Men zei dat retournering nog niet was geboekt. Nog 3 werkdagen zou het duren...nog 1 week later weer gebeld en toen zei medewerkster dat ze er de vorige dag mee bezig geweest waren en dat bedrag binnen 3 dagen zou worden overgemaakt. Gisteren belt een medewerker en geeft aan dat ze de tv nog niet kunnen traceren. Ik word volgens hem op de hoogte gehouden. Heb mailwisseling naar Bol.Com gedaan waarin post.nl aangeeft dat het naar Bol.Com retour is gegaan. Samenvattend heeft Bol.Com het kennelijk logistiek niet helemaal op orde en daar word je als klant de dupe van want je moet gewoon nog maar enige dagen wachten op je geld omdat zij opnieuw met Post.nl willen communiceren waar pakket met tv gebleven is.
Onvoorstelbaar maar heb mijn geld nog niet terug. Toekomstige kopers bij retournering van een product kun je mogelijk zeer lang op je geld moeten wachten, je wordt als klant niet echt serieus genomen!!!! Het vertrouwen in dit bedrijf is bij mij heel erg gedaald!!!

Update: heb vanmiddag (25 juni) weer contact met klantenservice gehad en mail gestuurd. Het moet nu weer zo'n 2 werkdagen beoordeeld worden door hoofdkantoor van Bol.Com en dan krijg ik (hopelijk) antwoord... Nog even weer wachten op mijn geld dus... geduld is hierbij dus een schone zaak.....en begrip is er wel bij medewerkers maar excuses worden er niet gemaakt!

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

bol.com op 27 Juni 2018

Beste klant,

Het is begrijpelijk dat je ervan baalt dat je nu twee tv's hebt ontvangen en je betaling van de eerste bestelling nog niet terug hebt. Excuses hiervoor.
Graag kom ik hierover met je in contact. Als jij contact op prijs stelt, stuur dan een e-mail naar klantenservice@bol.com en refereer naar dit bericht. Na ontvangst wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

met vriendelijke groet, Jolanda vanbol.com

Reageer op deze review

zeer teleurstellend

Beoordeling 
 
5.5

Lijkt geweldig tot het fout gaat, dan hoef je zeker niet op hulp van de klantendienst te rekenen. Om daar te mogen werken hoef je duidelijk niet gestudeerd te hebben.

Verstoppen zich ook altijd achter hetzelfde excuus "dit product komt via een externe leverancier" dus kunnen ze zogezegd niks doen. Als ik iets bestel via bol.com verwacht ik ook dat zij hier mee voor instaan. Al meerdere keren teleurgesteld

AN
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Isaac op 24 Mei 2018

Beste Anoniem,

Vervelend dat onze service niet aan de verwachtingen voldeed. Ik kan helaas aan de hand van dit bericht uw gegevens niet vinden. Mocht u nog even in contact willen komen, dan zou ik u willen vragen een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com en te verwijzen naar dit review. Nog een fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Isaac
bol.com

Reageer op deze review

Goede service tot er iets hersteld moet worden.

Beoordeling 
 
5.0

Goede service tot er iets hersteld moet worden. Home cinema was niet goed hersteld waardoor ik deze een 2e keer heb opgestuurd. Dit was blijkbaar niet naar de zin van de reparateur, die heeft dan maar bewust schade aan mijn home cinema gebracht. Na de schade heeft hij foto's genomen en bij de eerdere datum gezet (waar er al 2 foto's gezet waren van hoe deze oorspronkelijk was toegekomen zonder schade). Iets dat iedereen kan zien maar waar Bol niet wil op ingaan.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 2

bol.com op 03 Mei 2018

Beste Jimmy,

Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Mijn excuses voor het ongemak. Graag zou ik samen met je willen kijken naar een gepaste oplossing. Helaas kan ik geen klantgegevens van je vinden.

Zou je een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com en verwijzen naar deze review? Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Vriendelijke groet,
Imro
bol.com

Reageer op deze review

Voel met belazerd!

Beoordeling 
 
6.5

Twee tuinbankhoezen besteld bij Bol.com. Wat blijkt, die worden door een derde partij, direct, aan mij geleverd. Alles loopt zeer voorspoedig en zeer tevreden met de levering. Máár, direct bij deze leverancier besteld is véél goedkoper. Bol.com maakt reclame met "laagste prijsgarantie"! Niet dus! Even gebeld en krijg de opmerking: Dan had je maar beter op internet moeten zoeken!!! Een jarenlange héél goede klant raak je zó wel kwijt!!!

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

bol.com op 25 April 2018

Beste Nico,

Jouw klacht ben ik al eerder tegen gekomen. Ook hier wil ik graag een bestel- of klantnummer van je ontvangen, zodat er zo snel mogelijk contact met je kan worden opgenomen.

Vriendelijke groet,
Imro
bol.com

Reageer op deze review

jarenlang klant, site slechter en slechter

Beoordeling 
 
5.0

Retourneren is gedoe. Als je een product retour doet, waar je 100 of minder voor betaald en je bent er vervolgens een hele dag(en) mee bezig. Begrijp je? Mazzel!
Vervolgens geen oog in het zeil houden. :(

Tip: dit is niet wat mensen met hun (kostbare) vrije tijd willen doen. Anderen die meer verdienen vertrekken stiller. Lees eens jullie eigen reacties. Als klant ook nog eens overal achteraan moeten? Doei!!!

Antwoord klantenservice

Beste,

Dit klinkt niet als een prettige situatie, graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren aan deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Milly van bol.com

VK
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Volgende dag in huis onzin

Beoordeling 
 
5.3

Er wordt geadverteerd met vandaag besteld morgen in huis. Grootste onzin, al meerdere keren langer moeten wachten. Nu dus weer. Vrijdag besteld en zou vandaag afgeleverd worden. Weer niet gebeurd. Helaas is bestelling vertraagd zeggen ze dan bij bol . Lieg niet en zeg gewoo. Dat het maandag pas wordt geleverd.

Antwoord klantenservice

Beste Patrick,

Dit is niet de service die je van ons kunt verwachten. Graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Kiki van bol.com

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service bol.com

Beoordeling 
 
5.3

Ik heb pas een xiaomi redmi note 4 gekocht bij bol.com die in de aanbieding was. Wat blijkt? Sturen ze mij een tweedehands telefoon ( niet eens de goede kleur) en oplader. Op het scherm en op de screenprotector zitten allemaal krasjes. De oplader zit helemaal onder de krassen en plekjes. De audio input doet het ook niet.
En toen ik de telefoon voor het eerst opstartte stonden er nog allemaal applicaties aan.
Nu wil ik deze retour zenden, zeggen ze dat deze telefoon niet meer geleverd kan worden. Dus ik kijk op de site, staan er nog allemaal advertenties van deze telefoon. Maar deze zijn allemaal veel duurder want ze zijn niet in de aanbieding.
Ze proberen zo gewoon geld te verdienen door te doen of het een aanbieding is. Dan sturen ze je een tweedehands telefoon op en als je het retour zend kan je mooi de nieuwprijs gaan betalen. Makkelijk geld verdienen.
Ik vind gewoon dat ik recht heb dat ze mij een goed werkende telefoon opsturen. Maar dit willen ze niet. Ik vind dit heel jammer en raad jullie dus zeker niet aan om een telefoon in de aanbieding te kopen. Ik word hier gewoon bedrogen. Erg jammer.

Antwoord klantenservice

Beste Faan,

Dit is niet de service die je van bol.com mag verwachten! Graag kom ik nog even met je in contact, helaas kan ik aan de hand van deze review je gegevens niet vinden. Indien gewenst, stuur een e-mail naar klantenservice@bol.com en verwijs naar deze review, er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Ik wens je een fijne dag.

Met vriendelijke groet,
Roos van bol.com

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Koop ergens anders

Beoordeling 
 
5.5

Twee maanden geleden telefoon gekocht. Na een update van fabrikant werkt die opeens niet meer. Met garantie opgestuurd, kreeg week later een mailtje dat ik voor reparatie meer moet betalen dan voor het toestel. Die door update van fabrikant kapot is gegaan. Ik natuurlijk niet mee akkoord en heb nu spijt van dat ik daar heb besteld. De eerste en de laatste keer dat ik daar besteel. Service is slecht, krijg mail dat er iets aan gedaan wordt en vervolgens paar dagen later een negatie van de eerst mail. Heb nu meerdere mails van hun binnen en nog steeds geen duidelijkheid over wat er moet gedaan worden. Uiteindelijk besloten om afstand te doen van dit telefoon en bedrijf. De enig wat ik zeker weet is dat ik iedereen dit bedrijf afraad. Er zijn genoeg betere bedrijven die ook daadwerkelijk mee willen werken. Zonde voor geld maar tenminste de gedoe met dit bedrijf is afgelopen.

Antwoord klantenservice

Hoi Thomas,

Ik herken je melding van een andere website. Nogmaals wil ik benadrukken dat ik het heel vervelend vind dat je er niet uitgekomen bent met onze klantenservice. Stuur je de gegevens naar klantenservice@bol.com met een vermelding naar één van de reviews? Dan neemt er zo spoedig mogelijk iemand contact met je op om de zaak nogmaals te bekijken.

Groet, Margot van bol.com

T
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Tomasz op 14 Juli 2016

Jullie "klantenservice" heeft al enkele weken geleden de melding afgesloten. Op dit moment heb ik hetzelfde telefoon via andere bedrijf besteld. Door de slechte service van jullie "specialisten" ben ik al klaar met bol.com. Eenvoudig probleem en ik kreeg een rekening van 260 euro terwijl de telefoon nieuw 230 kost. Waar bleef jullie logica tijdens het versturen van de factuur? Daar door ben ik niet akkoord gegaan met de factuur en jullie vonden het onnodig om mij verder te helpen. Maar ja maakt niets meer uit. Les geleerd. Nooit meer bij bol.com bestellen.

Pol Callens op 14 Juli 2016

Beste Thomas, het antwoord dat de klantendienst van bol jouw heeft geformuleerd is een courante mail met telkens dezelfde bewoordingen en dito "zogenaamde" nieksbeduidende excuses. Ik heb daar persoonlijk meer dan mijn buik van vol. Het slechtste e-commerce bedrijf waar ik al heb gekocht. Voor mij NOOIT geen bol meer.

Reageer op deze review

onklantvriendelijk en gevaarlijk

Beoordeling 
 
5.3

Vordering van een incassoburo gekregen (heel ander buro dan op de bol-site staat, dat is al niet vertrouwenwekkend) voor een aankoop die ik nooit gedaan heb! Bol.com beaamt dat de aankoop in hun administratie inderdaad niet voorkomt, en dat ik mijn aankopen altijd netjes betaal, vooraf n.b. Ook beaamt Bol.com dat zij geen rekening of betalingsherinnering hebben gestuurd. (Allicht)
Desondanks weigert Bol.com mij te helpen met het ongedaan maken van de vordering. Bol.com zegt dat dat niet kan als het eenmaal bij het incassoburo ligt.
Daar geloof ik niets van. Bol.com is toch de opdrachtgever van het incassoburo? Dat buro bevestigt het: als Bol de opdracht intrekt stoppen ze met vorderen.
Twee konklusies:
1. Bol.com heeft een gecorrumpeerd bestelsysteem, dat bestellingen op andermans naam toelaat. Erg onprofessioneel voor een ICT-winkel (uitkijken!!!)
2. Bol.com weigert klanten die daar de dupe van worden, te helpen.
Nu moet ik bewijzen dat ik niets gekocht heb. Omkering van de bewijslast noemt een jurist dat, valt onder kwalijke praktijken.
Bol.com moet bewijzen dat ik iets gekocht heb. Het verschuilt zich achter een incassoburo, dat slechts een instrument is en maakt er zo een kafkaiaanse brei van.
Zeer onklantvriendelijk dus.

P.A.J. Glasbergen
Amsterdam

Antwoord klantenservice

Beste Piet,

We hebben het al voor je uitgezocht en je hebt gelijk. Je hebt het artikel was is overgedragen aan het incassobureau niet besteld.

Eind van de middag of morgen, neem ik even telefonisch contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Jolanda bol.com webcare

PG
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

P.A.J. Glasbergen op 15 April 2016

deze kwestie is geheel uit de wereld geholpen. Lof alom voor Bol.com. Ik blijf klant!

Reageer op deze review

Klacht wordt niets mee gedaan

Beoordeling 
 
6.3

Tv box na 2 dagen kapot, klacht telefonisch gemeld, weer 2 dng later telefonisch contact met bol.com of klacht al was opgelost. Verteld dat wij nog niets hadden gehoord. Na een week nog niets gehoord, weer gebeld en nog steeds niets gehoord van zowel bol.com als (sub) leverancier.
Waardeloos!

Antwoord klantenservice

Hi Bravo,
Heb je al contact met de externe verkoper opgenomen? Bij hem kan je met je klacht terecht.
Kom je er niet uit, laat het ons dan weten en refereer in je e-mail naar klantenservice@bol.com naar de review. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.
Met vriendelijke groet,
Jolanda bol.com webcare

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
29 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

bol.com informatie

Bol.com is Nederlands grootste webwinkel wat betreft Nederlandse en Engelstalige boeken. Daarnaast levert Bol.com tegenwoordig een enorm assortiment aan artikelen uit diverse andere productcategorieën. Elektronica, DVD's, CD's, Speelgoed etc. kan men goedkoop bij Bol.com online bestellen. Men kan er vanuit gaan dat bij Bol.com alles tot in de puntjes geregeld is. Bol.com is vooral bekend van BOL.COM Boeken. Het hoofdkantoor is gevestigd in Utrecht en men kan geen producten afhalen. Hoe zijn jouw ervaringen met bol.com? Deel je bol.com review hieronder.

Foto's

20210529_192851
bol 1
bol

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer
030 310 4999
Afhalen mogelijk
nee