Details van de beoordeling

Neckermann
Warenhuizen

misleiding & slechte bereikbaarheid

Beoordeling 
 
4.3

In augustus stuntte Neckermann mode (na de doorstart) met 70% korting. Ik heb toen badmode besteld - artikelen waarbij de 70% korting was verwerkt in de vermelde prijs in de webshop. Bij het plaatsen van de producten in de winkelwagen werd de korting niet verwerkt. Ik heb uitgebreid gezocht naar voorwaarden van de actie en kon geen beperkende voorwaarden vinden. Uiteindelijk heb ik de bestelling toch doorgezet en direct contact gezocht met de klantenservice. Per mail, want telefonisch is er alleen een betaald nummer. Daarbij heb ik screen shots van de geadverteerde prijzen toegevoegd. De eerste reactie op mijn email heeft letterlijk maanden op zich laten wachten (oktober). In de tussentijd heb ik meerder herinneringsmails gestuurd. Uit principe bel ik niet naar betaalde service nummers. De reactie was kort en erg teleurstellend, namelijk: 'de prijs in de winkelwagen is correct. De verkeerde info op de website kwam door het op orde brengen van de webwinkel.' Inmiddels was de retourperiode ruimschoots verstreken waardoor ik geen keuze meer had om af te zien van de koop. Ik heb direct gereageerd op deze mail met mijn ernstige bedenkingen over de gang van zaken en gevraagd de beslissing te heroverwegen. Wederom geen reactie. Half november heb ik wederom een reminder gestuurd. De reactie die volgde was wederom erg kort: 'de prijs in de winkelwagen is correct'. Behalve dat ik mij ernstig misleid voel door de promotie op de website (waarbij ik ernstig twijfels heb over de juridische kanten van de misleidende prijzen) is de bereikbaarheid en service sterk onder de maat. Ik bestel in elk geval niet meer bij deze webshop.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review