Details van de beoordeling

bol.com ervaringen
Warenhuizen

Koop nooit een i-phone bij Bol.com

Beoordeling 
 
1.0

Bol.com is geen goed adres om apparatuur te kopen of een i phone. Koop deze spullen niet via Bol.com.

Wij zijn zo 'stom' geweest twee dure i phone's via Bol.com te bestellen. Voorheen bestelden we altijd meteen bij Apple. Mijn i phone raakte na 8 maanden al van slag. Ik had meteen naar een Apple store kunnen gaan maar vanwege de garantie moest alle 'communicatie' via Bol.com lopen. Ik heb vele vele mails gestuurd en we hebben diverse keren gebeld. Er waren problemen met find my i -phone en via Bol.com kregen we instructies die we moesten uitvoeren. Ik ben niet zo technisch maar heb alles volgens instructie gedaan. Geen antwoord of vage antwoorden en afwimpel-mailtjes. Later bleek dat mijn i- phone ondanks alle pogingen en verwijderen nog steeds aan stond. Maar bij ons op het scherm was hij onvindbaar. We namen foto's van het scherm. Zeven weken later (!) kregen we opnieuw een vage link. Weer alles gedaan. Nee weer niet juist. WAT in hemelsnaam? Maar in de tussentijd vergaten ze te antwoorden en konden ze ons niet helpen met juist advies. Contact met Apple kon niet want Apple nam géén contact op met klanten volgens Bol.com. Ik betaalde twee maanden mijn abonnement voor niets en kon amper iets beginnen zonder mijn telefoon. Had zelfs een nieuwe goedkopere phone moeten kopen door deze ellende. Uiteindelijk hebben we via de helpdesk van Apple instructies gekregen om de i phone die we verwijderd hadden NOGMAALS te verwijderen. Dat ging via 1 manier en was nogal ingewikkeld volgens de heel vriendelijke jongen van de helpdesk. Hoe hadden wij dit ooit moeten weten als we niet rechtstreeks contact hadden gehad? Bol.com is tussenleverancier en ik had voorheen alle vertrouwen want altijd prima maar dit is voor ons echt een aanfluiting. Hadden we maar eerder via Apple helpdesk gebeld. Sterker nog, hadden we maar meteen dáár de i-phone gekocht. Ik lees op internet de ene klacht na de andere over de klantenservice van Bol.com (i.t.t. bijvoorbeeld Coolblue) en dan met name over de apparatuur en printers, computers. We hebben de telefoon nog steeds niet terug. Ik geef daarom 1 ster. Een trieste ster.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Imro van bol.com op 02 Januari 2017

Beste Carolina,

Wat vervelend dat je jouw telefoon nog steeds niet terug hebt. Dit is niet de service die je van bol.com kunt verwachten.

Ik ben jouw klacht al online tegengekomen en ik wil graag met je in contact komen. Zou je een e-mail kunnen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren aan deze klacht? Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Groet,
Imro
bol.com

Reageer op deze review