Details van de beoordeling

HEMA reviews
Warenhuizen

een dikke voldoende

Beoordeling 
 
8.5

Ja hoor, weer vernieuwde fotosoftware. Legio aanbieders claimen de beste goedkoopste handigste te zijn , en stunten met prijzen. En na het installeren van de software vaak toch niet zo handig waardoor het project vaak een vroege dood sterft of uit frustratie net niet helemaal goed wordt. Met enig voorbehoud de software dus binnengehaald, ja hoor, gelijk een update eroverheen, maar het ging vlot genoeg. De foto's had ik van te voren al uitgezocht en eerste meevaller was al dat ze op datum geselecteerd waren. Gebruikte foto's waren ook gemarkeerd, toch wel prettig. Geen tutorials gekeken, gelijk aan de slag en alles werkt prettig. Uitlijnnhulpen werken prima, soms net even te hardnekkig maar mag geen klacht waard zijn. Bijna alle foto's en foto kaders handmatig ingevoerd, ik miste de optie om per pagina ipv per twee pagina's een opmaak te kunnen kiezen, idem voor achtergrond maar daar was een oplossing voor ;) pagina's toevoegen werkte ook prima, verwijderen ook. Bij het invoegen van tekst wat gezeur over formaat tekstkader, maar leuk veel lettertypes om te kiezen. Al snel een tevreden glimlach bij de controle en toen bestellen. Uploaden ging snel genoeg, bestelprocedure eenvoudig en de prijs per extra pagina voordelig. Boek opgehaald bij de HEMA, keurig verpakt en mooie kwaliteit. Ik vind de kleur instellingen wel wat vivid achtig, bij mensen toonde de huid wat rooiig bij bepaalde belichting, maar de kleuren in natuur en bij de honden zijn heel fris en de sneeuwfotos koel en wit,met voldoende detail in de sneeuw. Het boek is stevig, papierkwaliteit niet te zwaar of licht en de print toont voldoende diepte en is niet pixelig. Het verschil tussen de foto's uit de mobiele telefoon en de foto's uit de dsr op het zelfde formaat is naar verwachting aanwezig, maar de dsr foto's u verliezen geen detail door verkleining en de mobiele foto's behouden u tevens u genoeg kwaliteit. Een dikke voldoende en zeker een aanrader.

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review