Details van de beoordeling

bol.com ervaringen
Warenhuizen

Zeer slechte service

Beoordeling 
 
2.0

Hi toppers van de klantenservice van Bol.com, dit niet meer willen reageren op mijn berichten via de website!

Afgelopen zaterdag heb ik een televisie bij jullie besteld, blijkbaar via een externe verkoper. Diezelfde verkoper reageert op mijn e-mail bericht met de tekst "Veel kijkplezier" terwijl mijn mail ging over wanneer de televisie geleverd wordt.

Wanneer ik bij jullie vraag wat de status is geeft Samantha van de klantenservice aan dat ik de televisie maar moet annuleren en bij jullie zelf kan bestellen (Dit kon afgelopen zaterdag niet). Prima, annuleer ik de bestelling en plaats ik de bestelling nog een keer, dit keer voor 50 euro meer. Want een tegemoetkoming zit er van jullie kant namelijk niet in.

Wat denk je wat..? Precies! Verhogen jullie 5 minuten nadat het chat gesprek afgelopen is de prijs van de televisie even met 300 euro. Terwijl ik deze dus al in mijn winkelmandje had staan. Als je dan een een nieuw chat venster opent, krijg je doodleuk het antwoord; "We begrijpen dat het vervelend is echter kunnen we je niet helpen." En sluiten jullie de chat.

Is dit tegenwoordig de nieuwe werkwijze hoe jullie met "klanten" omgaan?

RK
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Mina van bol.com op 30 November 2017

Beste Ronnie K,

Je klacht ben ik al eerder tegengekomen op een andere klachtensite. Zou je zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar klantenservice@bol.com en te refereren naar deze review? Op deze manier kunnen wij je klantgegevens achterhalen en wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Mina van bol.com

Mina van bol.com op 30 November 2017

Beste Ronnie K,

Je klacht ben ik al eerder tegengekomen op een andere klachtensite. Zou je zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar klantenservice@bol.com en te refereren naar deze review? Op deze manier kunnen wij je klantgegevens achterhalen en wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Mina van bol.com

Reageer op deze review