Wehkamp

www.wehkamp.nl
 
3.8 (294)
Wehkamp

WEHKAMP: Het online warenhuis van Nederland is een begrip in Nederland. Van oudsher is Wehkamp bekend van haar geprinte catalogus. Momenteel genereert Wehkamp echter het merendeel van haar verkopen via haar webshop. Het assortiment is in de loop der jaren flink uitgebreid. Het productassortiment is groot. De voornaamste productgroepen zijn Mode, Elektronica en Wonen. Een volledig overzicht van alle producten vindt u op Wehkamp.nl.

Bestellen bij Wehkamp want:

Uiteraard heeft Wehkamp haar webwinkel goed op orde. Vele duizenden consumenten shoppen dagelijks online bij hen. Alle gangbare betaalmogelijkheden zijn actief en uiteraard is het Thuiswinkel waarborg keurmerk in het bezit! Grote concurrenten van Wehkamp zijn Miss Etam en Mango shop.

Wehkamp ervaringen

294 reviews voor Wehkamp

 
(13)
 
(31)
 
(44)
 
(70)
 
(143)
Gemiddeld 
 
3.8
 
4.7
 
3.4
 
2.3
 
4.7
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
marie
Gemiddeld 
 
1.3

artikel niet ontvangen, vervolgd door wehkamp

Een van de bestelde artikelen zat niet in de dichte doos. Kan dus alleen bij Wehkamp fout zijn gegaan. Lijkt me dat ze alles op camera moeten hebben staan tijdens inpakken. Maar wehkamp wil geen onderzoek doen voordat je een hele papierwinkel heb gedownload, printen, ondertekenen en terugsturen dat jij het artikel niet hebt ontvangen. Daarbij moet je allerlei nummers gaan zoeken zoals klantnummer en artikelnummer. Kost je zo twee uur tijd. Alsof jij een verdachte bent. Kijk eerst maar eens naar je camerabeelden van het inpakken voordat je de klanten beschuldigt. Verder levert wehkamp heel vaak niet binnen 24 uur als je veel artikelen bestelt, dat is ook niet volgens belofte. Ook heb ik meerdere malen kleding binnengekregen met zeer duidelijke gebruikssporen zoals een jas onder de hondeharen, en gebruikte schoenzolen. Nu kan je deze gewoon weer terugsturen, maar het is evengoed niet leuk.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Peggy Baron
Gemiddeld 
 
10.0

Uitstekend en betrouwbaar

Uiterst goeie telefonische service. Heel behulpzaam. Spullen werden op tijd bezorg en naar boven gedragen. Ik ben heel blij met de service van wehkamp het is altijd betrouwbaar.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Joan Kwekkeboom
Gemiddeld 
 
5.5

Tot twee keer toe een slechte ervaring met laptop van Wehkamp

Hallo,

Tot twee keer toe een slechte ervaring met een laptop van Wehkamp.
De eerste laptop Acer die ik kocht kon ik na een jaar weggooien omdat mijn harde schijf 32 gb vol zat met windows updates.
Hiervoor heb ik de laptop twee keer na laten kijken bij een pc reparatie winkel. Die konden niets meer voor mij doen.

Dit zal me nooit meer overkomen dacht ik. Dus bestelde ik bij Wehkamp een nieuwe laptop van het merk HP met 500 gb geheugen. Maar daar deed een nieuw probleem zich voor. De speakers van de laptop haperen. Het afspelen van youtube muziek is niet mogelijk zonder haperingen. Hiervoor heb ik contact gezocht bij HP zelf maar tot nu toe is er nog geen oplossing gekomen.

Graag hoor ik van Wehkamp wat zij daar aan gaan doen. Heeft me dus veel geld gekost.

Was deze beoordeling nuttig? 

webcareteam wehkamp op Augustus 04, 2017

Goedenavond,
Wat vervelend om te lezen dat je slechte ervaring heb gehad met de laptops, ik zou graag met je mee willen kijken wat er precies gebeurd is.

ik ontvang graag je gegevens via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., zodra we je bericht hebben ontvangen, kijken wij even met je mee.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
Bianca
Gemiddeld 
 
1.0

Geen levering!!!

Een tv besteld die de volgende dag bezorgd zou worden. Zonder iets te laten weten geen bezorging. Gebeld naar Wehkamp en konden geen passende oplossing bieden. Voor niks thuis gezeten en nu tijdelijk dubbele kosten aangezien ik de tv ergens moet aanschaffen of moet wachten op mijn tv tot volgend weekend! Aangezien ik werk en ze niet de avond leveren...erg slecht. Hoop dat het geld snel terug gestort is.

Was deze beoordeling nuttig? 

Wehkamp op Juli 23, 2017

Goedemorgen,

Wat vervelend om te lezen dat de tv zonder bericht niet geleverd kon worden en dat je hiervoor thuis hebt zitten wachten. Ik kan niet inzien wat de reden hiervan is geweest maar zou dit graag voor je willen nakijken.
Ik ontvang graag je gegevens via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

webcareteam wehkamp.nl op Juli 23, 2017

Hi Bianca,

Dat is inderdaad een vervelende situatie! We willen graag even met je meekijken, zou je daarvoor je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.?

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

webcareteam wehkamp.nl op Juli 23, 2017

Hi Bianca,

Dat is inderdaad een vervelende situatie! We willen graag even met je meekijken, zou je daarvoor je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.?

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
Irma
Gemiddeld 
 
8.3

Goede ervaring

Ik ben verbaasd te lezen dat Wehkamp zoveel slechte reviews heeft gekregen. Deze week heb ik 2x een bestelling gedaan en deze zijn beiden in de tijd die ik had aangegeven bezorgd. Vandaag een pakket retour gedaan bij DHL, ook dat ging soepel. Nu nog even de verdere verwerking afwachten natuurlijk maar ik heb er tot nu een goed gevoel over.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Paul
Gemiddeld 
 
3.0

Teleurstellende service en begrip

Net van vakantie open ik een Wehkamp brief met een aanmaning van een openstaande rekening van 31,49 euro plus incassokosten van 40,00 euro totaal 71,49 euro.
Wij hebben geen enkele mail die naar ons verstuurd is ontvangen hierdoor dus ook niet betaald.
Dit komt waarschijnlijk doordat de mail in onze spambox terecht is gekomen.
De opgestuurde aanmaning was onze eerste rekening die ons onder ogen kwam.
Ik heb gebeld en het verhaal gedaan maar er is voor trouwe klanten geen enkele coulance.
De incassokosten moeten zo snel mogelijk betaald worden anders worden de kosten nog hoger werd er verteld.Heel jammer dat hier zo op deze manier mee omgegaan wordt.
Helaas verplichten ze mij om hier verder me te gaan!

Was deze beoordeling nuttig? 

webcareteam wehkamp.nl op Juli 23, 2017

Hi Paul,

Inmiddels is je klacht via een ander forum opgepakt.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

webcareteam wehkamp.nl op Juli 23, 2017

Hi Paul,

Inmiddels is je klacht via een ander forum opgepakt.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Paul op Juli 26, 2017

Wehkamp heeft het keurig opgelost en de 40 euro teruggestort.

Groet Paul

Reageer op deze review
nick
Gemiddeld 
 
1.0

slechtse bedrijf ooit!

Slechte service
1 + 1 gratis dan sturen ze er maar 1 zeggen ze had je 2 moeten bestellen.
Ze anulleren zomaar bestellingen en duurt 2 weken voor je geld terug hebt
Zeer slecht allemaal

Was deze beoordeling nuttig? 

wehkamp op Juli 21, 2017

Goedenavond Nick,

Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan betreft de 1+1 actie. In principe werkt dit hetzelfde als je naar de winkel gaat. Bij een actie van 1+1, neem je 2 producten mee naar de kassa. Daar wordt het verrekend. Zo werkt het bij ons net zo. Stop 2 producten in de winkelmand en deze verrekend dan de korting. Excuses voor de verwarring. Graag zouden we meer willen weten over de geannuleerde bestellingen en het terugstorten van je tegoed bij ons. Zou je jouw gegevens willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.?

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
M verhagen

Waardeloos en onbetrouwbaar

Maakt leverings belofte niet waar. Nu 2x voor niets zitten wachten en krijg doodleuk een online melding in "mijn bestellingen" dat ik niet thuis ben??? Geen brief in de bus van bezorger dus mijn vraag is of er überhaupt wel iets te bezorgen is geweest. Tot 3 keer al telefonisch contact gehad met klantenservice. Wat een aanfluiting is deze service!! Klacht wordt snel afgedaan met excuses (van ongeïnteresseerd personeel dat er alleen zit om hun tijd uit te zitten en eigen portefeuille te vullen) en tegoedbon. Ben nu 3 excuses en 2 tegoedbonnen verder en als bonus kan ik fluiten naar mijn bestelling want deze is niet meer leverbaar?? Omdat ik 2x zogenaamd niet thuis ben geweest stuurt de bezorger het pakket weer terug naar magazijn en pas na verwerking wordt het artikel weer in de schappen gelegd voor een ander. Waardeloos en ondertussen lekker rente trekken van al die mensen die iets besteld, betaald hebben en vervolgens niets krijgen. Ik bestel er niets meer en voor anderen heb ik de tip: als je dan toch wat besteld, niets betalen totdat je de bestelling in handen hebt.

Was deze beoordeling nuttig? 

wehkamp op Juli 16, 2017

Goedenavond,

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat de bezorging van je bestelling meerdere keren mis is gelopen. Het is inderdaad zo dat de bezorger het pakket terug stuurt wanneer er 2x de niet thuis melding is gegeven. Ik begrijp dat je gewoon thuis hebt gewacht en dat de bezorger in dit geval iets heeft gezegd wat niet waar is. Onze excuses hiervoor. Jammer genoeg kunnen wij een uitverkocht artikel niet opnieuw voor je bestellen. Zou je een mail willen sturen met je klantgegevens naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Dan gaan we kijken hoe we dit kunnen compenseren.

Met vriendelijke groet,
webcarteam wehkamp

Reageer op deze review

pomke
Gemiddeld 
 
1.0

waardeloos! ! !!

waardeloze service !!!! geen reactie geen oplossing !!! zo ga je niet met klanten om en ik ben wel eentje die duurdere dingen bestelde !!! ja idd bestelde!!! koop daar a.u.b nooit .... dit bedrijf heeft niemand wat aan ..

Was deze beoordeling nuttig? 

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. op Juli 11, 2017

Goedemiddag,

Zou je mij per mail willen uitleggen wat er voorafgegaan is aan deze reactie? Graag ontvang ik jouw klantnummer en de reden voor dit bericht op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
G.W. Buiter
Gemiddeld 
 
1.0

Koop nu, en betaal over 5 maanden. Of toch niet?

Voor onze dochter waren wij op zoek naar een Macbook Pro. Deze heeft zij nodig voor haar studie komend jaar. Via Wehkamp het vereiste model gevonden, en deze wilden we graag bestellen en betalen via de "Koop nu en betaal pas over 5 maanden aktie" ( zie hier: https://www.wehkamp.nl/specials/uitgesteldbetalen/) Ik heb een mijn wehkamp-account, netjes alle stappen doorlopen, tot we bij het punt "betalen" kwamen. Nergens kon ik bij de betaalwijze "koop nu en betaal over 5 maanden" optie vinden, wat wel netjes stond aangegeven op bovenstaande pagina. Dan maar even de klantenservice bellen. Ten eerste, was de medewerker totaal niet op de hoogte van deze aktie. Het staat er toch echt hoor!.. en ten tweede: Al vrij vlot nadat ik mijn persoonsgegevens doorgaf aan de medewerker, kreeg ik gelijk al te horen: "oh, maar helaas geldt deze actie niet voor u" Hoezo niet? Ik ben gewoon klant bij Wehkamp, Ben geen wanbetaler, beschik over voldoende krediet......Toen kreeg ik te horen dat Wehkamp dit alleen doet voor een "select"groepje klanten..??? Mensen die al op krediet kopen bij Wehkamp!...Toen ik vroeg hoe ik dan alsnog eveneens gebruik kon gaan maken van hun aanbod, werd mij gewoon gezegd dat dit niet mogelijk was! En nergens, maar dan ook NERGENS staat hier iets over vermeld op hun site. Dit is duidelijk een gevalletje "meten met twee maten"

Was deze beoordeling nuttig? 

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. op Juli 11, 2017

Beste,

Zou je ons per mail je klantnummer toe willen sturen zodat we na kunnen kijken wat hier precies aan de hand is? Graag ontvangen we dit op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
Teveel om op te noemen
Productgroepen
  • kleding
  • Mode
  • Speelgoed
  • Wonen
  • electronica
  • verzorging
  • badmode
  • Interieur
  • etc.
Levertijd
indien mogelijk volgende werkdag
Verzendkosten
Gratis voor enkele producten. Rest afhankelijk van gewicht en grootte.
Afhalen mogelijk
ja
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • vooruitbetaling
  • gespreid betalen
Telefoonnummer
Telefoon (maandag - vrijdag 10.00 - 19.00 uur) 0900 9809 (€ 0,20 pm)

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.