Wehkamp

www.wehkamp.nl
 
3.8 (299)
Wehkamp

WEHKAMP: Het online warenhuis van Nederland is een begrip in Nederland. Van oudsher is Wehkamp bekend van haar geprinte catalogus. Momenteel genereert Wehkamp echter het merendeel van haar verkopen via haar webshop. Het assortiment is in de loop der jaren flink uitgebreid. Het productassortiment is groot. De voornaamste productgroepen zijn Mode, Elektronica en Wonen. Een volledig overzicht van alle producten vindt u op Wehkamp.nl.

Bestellen bij Wehkamp want:

Uiteraard heeft Wehkamp haar webwinkel goed op orde. Vele duizenden consumenten shoppen dagelijks online bij hen. Alle gangbare betaalmogelijkheden zijn actief en uiteraard is het Thuiswinkel waarborg keurmerk in het bezit! Grote concurrenten van Wehkamp zijn Miss Etam en Mango shop.

Wehkamp ervaringen

299 beoordelingen voor Wehkamp

 
(13)
 
(32)
 
(45)
 
(73)
 
(143)
Gemiddeld 
 
3.8
 
4.8
 
3.4
 
2.3
 
4.8
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Arno
Gemiddeld 
 
4.8

Sclechte service Wehkamp.nl

Bij Wehkamp jaren besteld.
Ook door meerdere bestellingen veel moeten terugsturen.
Opgehaald naar aanmelding op Wehkamp site voor retour door DHL.
Nu merkte ik vooral laatste jaar op, veel retouren veels te laat of niet werden verwerkt.
Elke keer gecorrigeerd naar emails en telefoon door mij.
Nu mag ik niet meer bestellen er word te veel retour gestuurd of vermist.
En dan aan de telefoon te horen krijgen.
Ja ik heb wel vermoeden,de suggestie wekken omdat er bij jou meer als gemiddeld vermist is , dat het door jou zelf komt.
En daar ben ik nu net niet van gediend!.
Emailen mocht ook niet meer alleen bellen.
Dat ik niet meer mag bestelen ok, dan maar andere winkel.
No problem.
Maar dat beschuldigen erg smerig.
En dan snel de rekening bij werken, te goeden facturen mee voldoen, die wel degelijk allang door ze was opgehaald.
Bye bye te goed.
En trui van 4 december a 24,99 euro teruggestuurd geld kan ik naar fluiten.
En ja wel iets als vermist afgeboekt.
Maar dan wel dus te goed pakken voor dingen die je hebt teruggestuurd mee te verrekenen.
Kan toch niet he ?
Dat geld terug heb ik gewoon recht op.
Even snel afhandelen dus.
Customercare is tweede lijn van Wehkamp.
Ik had contact erover met Trijntje Stoter.
Word je dus even zo in de schoenen geschoven.
Ok dan andere winkel maar, prima, maar beschuldingen , nee daar houd ik niet van.

Was deze beoordeling nuttig? 

webcareteam Wehkamp op Januari 03, 2018

Goedemorgen,

Begrijpelijk dat dit een vervelende situatie is.

Graag ontvangen we je klantnummer + korte klachtomschrijving per e-mail. De e-mail mag je sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

We zien uw reactie graag tegemoet en wensen u een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
mellina
Gemiddeld 
 
7.3

verkeerde bezorgingen, hele vriendelijke klantenservice

Bij een grote bestelling ontving ik artikelen die ik niet had besteld (After Eden BH en slipjes) en heb deze geretourneerd bij artikelen uit de bestelling die ik zelf retourneerde. Winkel al tientallen jaren bij Wehkamp en heb nog niet meegemaakt dat er niet-bestelde artikelen meekwamen.
Een winterjack dat kleiner uitviel dan normale confectiemaat 40/42 moest ik twee keer retourneren. De derde dag dat de jas zou komen zag ik al aan de kleine verpakking dat het nooit een jas kon zijn. Heb het artikel dan ook geweigerd en mee terug gegeven aan de DHL bezorger die zei 'dat er wel vaker wat fout ging'.
Heb toen Wehkamp gebeld en ben uiterst vriendelijk geholpen, ze zouden de goede maat jack alsnog opsturen wat ook gebeurde. Maar bijzonder was het om de volgende dag ook een kaart van Wehkamp te ontvangen waarop - in handschrift - stond dat ze dat ze hoopten dat de jas nu wel goed was aangekomen. Dat is toch wel een pluim waard!
Wel staat de niet geleverde jas nog steeds tussen 'mijn bestellingen' en het was fijner geweest als zo'n foutieve bestelling snel uit je bestelling verwijderd zou worden.
Wehkamp zou wel ergens in zijn website moeten opnemen wat de regels zijn bij een verkeerd geleverd product dat echter dan wel op je eigen naam binnenkomt.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
mitchel snel
Gemiddeld 
 
6.5

geen bezorging

een tijdje geleden een bestelling gedaan maar tot nu toe steeds falende paketten bezorgen of ze komen te laat of helemaal niet steeds niets ontvangen inmiddels klantenservice gebeld en gemeld dat ze hun product mogen houden ik ga voortaan maar zelf halen dan heb ik het veel sneller online bestellen niet voor mij meer wehkamp neem ik niks kwalijk maar dit duurt te lang met dhl

Was deze beoordeling nuttig? 

wehkamp op December 14, 2017

Goedemorgen,

Wat vervelend dat de pakketten niet op tijd geleverd worden. Vriendelijk wil ik je vragen om je klantgegevens op te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., zodat wij met je kunnen meekijken.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Fcan

Na tig keer bellen bedrag no niet verrekend

Bank retour gedaan en een ander bank gekocht. Na retour bankstel zoeden ze dit verrekenen met de nieuwe bankstel. 3 zits hebben ze verrekend maar 2 zits niet. Heb al verschillende medewerkers gehad die het zouden afhandelen. Ik bel al 4 weken nog geen resultaat, terwijl je er wel rente over t bedrag betaald.

Was deze beoordeling nuttig? 

wehkamp op December 14, 2017

Goedemorgen,

Vervelend om te lezen dat de verrekening van het bankstel nog steeds niet plaats heeft gevonden. Ik wil je vragen om je klantgegevens op te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., zodat wij met je kunnen meekijken.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
Melle
Gemiddeld 
 
4.8

Bezorging slecht

De bezorging van de bestelde producten is structureel slecht. 4 van de 5 x wordt het product niet op het bestelde tijdstip geleverd. Reden wordt of niet aangegeven, zoals vandaag, of ze zeggen overmacht ( komt erg vaak voor) of er staat dat de ontvanger niet thuis was, terwijl ik dan gewoon de hele tijd thuis zit te wachten. Heb dit ook al een paar keer aangegeven bij Wehkamp, maar het blijft echt een probleem. Een keer heb ik het product opnieuw besteld ( want de bezorger had weer last van overmacht) en op een afhaallocatie laten bezorgen en dat had ik toen eerder in huis dan via de thuisbezorging, de overmachtsituatie bij de bezorger heeft toen 5 dagen geduurd.

Was deze beoordeling nuttig? 

Melle op December 03, 2017

Status vandaag. Pakket zou gisteren geleverd worden tussen 9:00 en 13:00 niet gebeurd. Nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag tussen 11:00 en 15:00. Het is nu 15:25 en ik heb nog niets ontvangen. Dus 2 dagen op rij voor niets thuisgebleven. Wordt vervolgd!

wehkamp op December 04, 2017

Beste Melle,

Overmacht is inderdaad aan de orde van de dag momenteel. De decemberdrukte drukt ook haar stempel op ons en op DHL waardoor we niet altijd onze afspraken tijdig kunnen nakomen. Zou je ons via e-mail je klantnummer willen sturen en bovenstaande bericht zodat we kunnen uitzoeken wat er aan de hand is?

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
Sebastian Van Gent
Gemiddeld 
 
3.5

Heel Slecht Levering service!

Ik heb een bestelling geplaatst op donderdag dat door Wehkamp op de volgende dag, vrijdag bezorgd zou worden. Zonder iets te laten weten was er geen bezorging. Ik heb mijn bestelling online bekeken en er stond dat DHL schreef dat ik niet thuis was, dit is een leugen. Ik heb gebeld naar Wehkamp en mij werd verteld dat het op zaterdag tussen 14.00-18.00 bezorgd zou worden maar dit is ook niet gebeurd, dit keer werd er geen reden gegeven, alleen een boodschap online dat het nog twee dagen zou duren. Ze leveren niet op zondag dus ik moet tenminste vier dagen wachten voor iets dat Wehkamp zegt morgen in huis “ misleidende advertentie” Ik hebt weer gebeld en zij konden geen passende oplossing bieden. Het is een zooitje bij DHL, je krijgt geen excuses en niets verandert. Dit gebeurt vaak, dat DHL geen kaart achterlaat en zegt dat iemand niet thuis is wanneer ik daar wel voor thuisgebleven ben.
Voor niks thuis gezeten en nu wat, niets verandert en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt, het gebeurt vaak. Wehkamp moet niet zeggen morgen in huis als het niet geleverd kan worden. Er moet een betere manier van communiceren komen, met sms notificaties maar DHL zal dat niet doen zeker want dan moeten ze daadwerkelijk iets gaan leveren. En nou moet ik weer moeten wachten op mijn bestelling. Slecht service!

Was deze beoordeling nuttig? 

webcareteam wehkamp op November 06, 2017

Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat de bezorging niet helemaal goed is gegaan. Ik wil je vragen om via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. je klantgegevens toe te sturen zodat we met je mee kunnen kijken.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

marie
Gemiddeld 
 
1.3

artikel niet ontvangen, vervolgd door wehkamp

Een van de bestelde artikelen zat niet in de dichte doos. Kan dus alleen bij Wehkamp fout zijn gegaan. Lijkt me dat ze alles op camera moeten hebben staan tijdens inpakken. Maar wehkamp wil geen onderzoek doen voordat je een hele papierwinkel heb gedownload, printen, ondertekenen en terugsturen dat jij het artikel niet hebt ontvangen. Daarbij moet je allerlei nummers gaan zoeken zoals klantnummer en artikelnummer. Kost je zo twee uur tijd. Alsof jij een verdachte bent. Kijk eerst maar eens naar je camerabeelden van het inpakken voordat je de klanten beschuldigt. Verder levert wehkamp heel vaak niet binnen 24 uur als je veel artikelen bestelt, dat is ook niet volgens belofte. Ook heb ik meerdere malen kleding binnengekregen met zeer duidelijke gebruikssporen zoals een jas onder de hondeharen, en gebruikte schoenzolen. Nu kan je deze gewoon weer terugsturen, maar het is evengoed niet leuk.

Was deze beoordeling nuttig? 

webcareteam wehkamp op Oktober 23, 2017

Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat er een aantal dingen mis gaan bij jou. Zou je ons een mail willen sturen met je klantnummer en kunnen aangeven welk artikel je niet hebt ontvangen? Dan kijken we met je mee. Dit mag naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
Peggy Baron
Gemiddeld 
 
10.0

Uitstekend en betrouwbaar

Uiterst goeie telefonische service. Heel behulpzaam. Spullen werden op tijd bezorg en naar boven gedragen. Ik ben heel blij met de service van wehkamp het is altijd betrouwbaar.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Joan Kwekkeboom
Gemiddeld 
 
5.5

Tot twee keer toe een slechte ervaring met laptop van Wehkamp

Hallo,

Tot twee keer toe een slechte ervaring met een laptop van Wehkamp.
De eerste laptop Acer die ik kocht kon ik na een jaar weggooien omdat mijn harde schijf 32 gb vol zat met windows updates.
Hiervoor heb ik de laptop twee keer na laten kijken bij een pc reparatie winkel. Die konden niets meer voor mij doen.

Dit zal me nooit meer overkomen dacht ik. Dus bestelde ik bij Wehkamp een nieuwe laptop van het merk HP met 500 gb geheugen. Maar daar deed een nieuw probleem zich voor. De speakers van de laptop haperen. Het afspelen van youtube muziek is niet mogelijk zonder haperingen. Hiervoor heb ik contact gezocht bij HP zelf maar tot nu toe is er nog geen oplossing gekomen.

Graag hoor ik van Wehkamp wat zij daar aan gaan doen. Heeft me dus veel geld gekost.

Was deze beoordeling nuttig? 

webcareteam wehkamp op Augustus 04, 2017

Goedenavond,
Wat vervelend om te lezen dat je slechte ervaring heb gehad met de laptops, ik zou graag met je mee willen kijken wat er precies gebeurd is.

ik ontvang graag je gegevens via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., zodra we je bericht hebben ontvangen, kijken wij even met je mee.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Mariele op Januari 11, 2018

Je hebt twee jaar garantie op elektronica en aan jou verhaal te lezen heb jij nooit eerder contact opgenomen met de klantenservice van wehkamp zelf en hiemee heb jij dus uberhaupt geen recht van spreken. Een acer laptop weggooien na 1 jaar klinkt nogal dom, had je hem wel als klacht gemeld dan was deze gerepareerd geweest en als het dan al een blijvend probleem zou blijven, dit betekend dus meerdere keren gerepareerd door de geautoriseerde reparatiedienst, dus niet bij de de locale reparatiewinkel! dit is inderdaad zonde van je geld ivm garantieperiode! dan zou je een vervangende toestel hebben onvangen...

Reageer op deze review

Bianca
Gemiddeld 
 
1.0

Geen levering!!!

Een tv besteld die de volgende dag bezorgd zou worden. Zonder iets te laten weten geen bezorging. Gebeld naar Wehkamp en konden geen passende oplossing bieden. Voor niks thuis gezeten en nu tijdelijk dubbele kosten aangezien ik de tv ergens moet aanschaffen of moet wachten op mijn tv tot volgend weekend! Aangezien ik werk en ze niet de avond leveren...erg slecht. Hoop dat het geld snel terug gestort is.

Was deze beoordeling nuttig? 

Wehkamp op Juli 23, 2017

Goedemorgen,

Wat vervelend om te lezen dat de tv zonder bericht niet geleverd kon worden en dat je hiervoor thuis hebt zitten wachten. Ik kan niet inzien wat de reden hiervan is geweest maar zou dit graag voor je willen nakijken.
Ik ontvang graag je gegevens via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

webcareteam wehkamp.nl op Juli 23, 2017

Hi Bianca,

Dat is inderdaad een vervelende situatie! We willen graag even met je meekijken, zou je daarvoor je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.?

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

webcareteam wehkamp.nl op Juli 23, 2017

Hi Bianca,

Dat is inderdaad een vervelende situatie! We willen graag even met je meekijken, zou je daarvoor je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.?

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
Teveel om op te noemen
Productgroepen
  • kleding
  • Mode
  • Speelgoed
  • Wonen
  • electronica
  • verzorging
  • badmode
  • Interieur
  • etc.
Levertijd
indien mogelijk volgende werkdag
Verzendkosten
Gratis voor enkele producten. Rest afhankelijk van gewicht en grootte.
Afhalen mogelijk
ja
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • vooruitbetaling
  • gespreid betalen
Telefoonnummer
Telefoon (maandag - vrijdag 10.00 - 19.00 uur) 0900 9809 (€ 0,20 pm)

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.