Details van de beoordeling

Wonen, huis & tuin

slecht

Beoordeling 
 
5.5

Via internet besteld op 21-05-2017. Op 12 mei maar eens gebeld waar de rolgordijnen bleven. O er was is mis gegaan met de computer. Dit kon men mij zo vertellen. Maar een dag na de bestelling was dit toch al bekend? Waarom dan niet even een e-mail of telefoontje? Ik vindt dit een slechte zaak. Overigens weren er persoonlijk en via e-mail wel excuses aangeboden.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Miranda van Elst op 30 Juni 2017

Geachte heer/mevrouw Van Horssen,

Hartelijk bedankt voor uw review. Helaas was het voor ons niet mogelijk om in te zien welke bestellingen niet waren doorgestuurd naar onze afdeling productie, waarvoor nogmaals onze welgemeende excuses. Hierdoor konden wij u na de eerste dag van het plaatsen van de bestelling niet correct informeren. Wij hebben het direct na uw melding opgepakt om ervoor te zorgen dat uw bestelling alsnog zo spoedig mogelijk geleverd zou worden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat u alsnog tevreden bent met het geleverde product en mochten wij u ergens mee kunnen helpen dan horen wij het uiteraard graag van u.

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review