Details van de beoordeling

Wonen, huis & tuin

Nogmaals ontevreden

Service 
 
1.0

Nadat ik eerder gemeld had ontevreden te zijn, heeft PlissegordijnenExpert opnieuw bevestigd slechte service te verlenen. Omdat ik vanwege onvolledige/misleidende informatie op de website niet de juiste gordijnen heb kunnen bestellen, beloofde PlissegordijnenExpert me tegemoet te komen. Ik mocht nieuwe gordijnen tegen kostprijs bestellen. Nu blijkt deze kostprijs echter de prijs op de website inclusief staffelkorting te zijn. Ik vind het volledig ongeloofwaardig dat PlissegordijnenExpert niets meer zou verdienen op hun gordijnen als daar staffelkorting op toegepast zou zijn. Opnieuw een bewijs dat de informatie die Plissegordijnenexpert aanlevert niet correct is.

DB
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Daphne van der Bruggen op 17 Juli 2017

Geachte mevrouw De Voogd,
Wij vinden het heel vervelend dat u zo ontevreden bent over de gang van zaken. Ik heb uw klacht bekeken en vind het erg vervelend om te horen dat het gordijn anders bevalt dan verwacht. Wij proberen op de site altijd zo goed mogelijk onze stoffen te omschrijven zodat u een indicatie heeft over de eigenschappen van de stof, dit vergemakkelijkt tevens de keuze bij het aanvragen van de proefstalen. Gezien wij de gordijnen op de millimeter voor de klant op maat maken kunnen wij deze niet retour nemen als deze niet bevallen. Omdat wij geen fysieke winkel hebben raden wij het altijd om een gratis proefstaal aan te vragen. Dit is geheel kosteloos en zit daarmee nergens aan verbonden. Op deze manier kan de klant dan zien of de kleur en de stof bevalt. Helaas ligt de verantwoordelijkheid hiervoor bij de klant.
Wel snappen wij de verwarring door de omschrijving van de stof wat aangegeven is als verduisterend. Wel is het zo dat in de specificaties de stof niet als black-out maar als dim-out wordt omschreven.
Omdat wij het toch heel vervelend voor u vinden zouden wij u graag tegemoet willen komen. Ons voorstel was dat wij u tegemoet zouden komen en drie nieuwe gordijnen met het juiste kleurnummer voor u produceren. Wij hebben u vervolgens verschillende lichtgrijze dim-out proefstalen opgestuurd. U kon ons dan het kleurnummer doorgeven wat u bevalt zodat wij een prijsopgave voor u kunnen maken en de nieuwe gordijnen in productie kunnen nemen.

U heeft toen voor een duurdere stof gekozen die in een hoge prijsgroep valt.
Mijn collega heeft het toen verkeerd begrepen en heeft inderdaad de prijs van de site voor u berekend.
Aan de hand hiervan hebben wij onze excuses aangeboden en heb ik de juiste berekening voor u gemaakt waarmee u niet akkoord bent gegaan.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review