Details van de beoordeling

Wonen, huis & tuin

Zeer slechte bestelservice

Beoordeling 
 
3.3

Bestellen ging moeilijk. Ik kon geen 2 rolgordijnen in 1 order bestellen.
Zeer slechte bestelservice. Bij de eerste afleverpoging was ik niet thuis maar had met de overburen afgesproken dat zij de pakketten aan zouden pakken. Helaas ben ik niet van te voren gebeld en werd er ook geen poging gedaan de bestelling af te leveren bij de buren. Na telefonisch contact hebben de dames van klantenservice (waarvoor overigens alle lof) een tweede bezorgdatum ingepland. Hoewel ik thuis was, heeft de chauffeur dit maal alleen een briefje in de bus gegooid dat hij langs was gekomen. Voor niets bij dag en dauw opgestaan,. Voor de tweede maal ben ik weer niet van te voren gebeld en weer is niet geprobeerd het bij de buren af te leveren. Dames hebben een koerier van TNT ingezet maar deze heeft door hack problemen bij TNT de rolgordijnen pas 10 dagen later afgeleverd. Nu kan ik tijdelijk door fysieke problemen de gordijnen niet ophangen en kan dus niet beoordelen of ze goed zijn. Dame van klantenservice heeft de garantietermijn verlengd. Rolgordijnenexpert mag dankbaar zijn deze dames in dienst te hebben want van de chauffeurs moeten zij het niet hebben. Dan was het bedrijf al lang ten onder gegaan. Door de slechte bezorging denk ik niet hier in de toekomst weer te bestellen.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Daphne van der Bruggen op 19 Juli 2017

Geachte Louise,

Bedankt voor uw review en het compliment aan de klanten service. Wij vinden het heel vervelend dat het zo mis is gegaan bij de levering. Onze excuses hiervoor. Wij hebben door de drukte nieuwe chauffeurs aangenomen voor levering van onze producten. Inmiddels hebben wij onze chauffeurs hier op aangesproken, want dit is natuurlijk niet de gang van zaken.

Nogmaals van harte beterschap met uw herstel. Wij hopen dat u snel de nieuwe gordijnen kunt ophangen en dat u veel plezier zal hebben van uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groeten,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review