Details van de beoordeling

winparts
Auto onderdelen

Matige transporteur en klantenservice

Beoordeling 
 
1.0

De voorraadinformatie op de website is onjuist, waardoor de levering vertraagd wordt. Daarover word je vervolgens niet geïnformeerd. De bezorgtijd wordt pas op de dag zelf doorgegeven, en er wordt niet bij de buren geleverd. Daardoor loop je nog een dag vertraging op. De telefoon wordt niet opgenomen, maar op WhatsApp wordt na lang wachten wel gereageerd. De klantenservice heeft echter geen interesse om contact op te nemen met de transporteur om een alternatieve bezorgtijd en/of locatie te regelen. Bovendien is de klantenservice onvriendelijk. Gekozen voor Winparts vanwege de snelle levertijd, ondanks de hogere prijzen van de producten, maar dat had eigenlijk geen zin.

NM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Joris op 27 April 2018

Wanneer er iets fout gaat dan is gelijk alles slecht ? ik lees net je review, verbaas me er over..Je besteld wel iets wat je te duur vindt... dan is de service levering bestellen ook gelijk slecht ? geef ze misschien de kans op dit op te lossen, wat je nu doet is ze compleet afbranden... sorry maar ergerde me eraan.. en nee, ik werk niet bij Winparts

Reageer op deze review