Babyhuys

www.babyhuyswebshop.nl
 
4.7 (20)
BabyHuys

In de webshop van Babyhhuys kunt u online alles kopen wat betreft babyspulletjes. Babyhuys verkoopt ook babykamers en kinderwagens.

Babyhuys informatie

20 Babyhuys reviews

9-10 punten
 
(5)
7-9 punten
 
(1)
5-7 punten
 
(1)
3-5 punten
 
(5)
1-3 punten
 
(8)
Beoordeling 
 
4.7
Bestellen 
 
5.4
Levering 
 
3.6
Service 
 
3.8
Prijs 
 
6.2
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Dat deze winkel nog bestaat!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ah wat jammer dat ik deze slechte ervaringen nu pas lees. Ik zit al 4 weken te wachten op een bestelling en niks gekregen! Heb erachteraan moeten bellen en zou afgelopen week geleverd worden. Je raadt het al.. niks gekregen! Klantenservice zou vandaag terugbellen. Wel een mail met de mededeling dat de leverancier deze week niks levert. Ze hoopte dat ik er nog op wilde wachten. Wat denk je zelf! Slechte zaak dus

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Afschuwelijke webshop! Bestel HIER Aboluut NIET!!!!!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Uiterst onbeschofte klantenservice.
Klantenservice medewerkers: Alice en Lana deden totaal geen moeite om ons tegemoet te komen.
Wij hebben hier onze kinderwagen besteld (aankoopbedrag van 800 EURO!) en nu hebben wij een nieuwe binnenband bestel voor onze kinderwagen. Kreeg ik in een totaal andere verpakking het product opgestuurd. Een product van Quiny in nieuwverpakking. Achteraf bleek dat de binnenband in een totaal verkeerde doos is opgestuurd aan ons. Wij vonden dit erg verwarrend en vroegen of we de band kosteloos retour konden opsturen. Nee de verwarring is volledig onze eigen schuld! En dit allemaal om een bandje van een paar euro! Triest als je hier minder dan 10 maanden geleden een kinderwagen voor zo veel geld hebt aangeschaft.
Ik raad niemand Babyhuyswebshop aan en ook de levering deed veel te lang op zich wachten! 5 werkdagen op mijn bestelling gewacht! Dat is niet meer van deze tijd!
Ik eis een gratis RETOUR zending en teruggave van mijn aankoopbedrag!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Doe het niet!!!

Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
7.0

Bestel absoluut niet bij deze webshop! Wij hebben 3 weken gewacht op onze bestelling, terwijl de levertijd 10 dagen zou zijn. Uiteindelijk moesten we er zelf achteraan bellen en bleek dat het helemaal niet meer leverbaar was. Ze plaatsen dus producten op de site die ze helemaal niet meer op voorraad hebben. Er wordt langs elkaar afgewerkt en de klant wordt niet geïnformeerd. Nu maar hopen dat ze het bedrag snel terugstorten. De recensies die ik nu op verschillende sites tegenkom, geven weinig vertrouwen dat dit snel zal gaan gebeuren...

Besteld product
M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Product besteld, na twee weken nog niks in huis of iets gehoord. Gemaild, krijg na dagen een reactie dat het niet meer leverbaar is en ze het misschien nog wel kunnen bestellen. Totaal geen duidelijkheid. Ik email terug Hoelang dit gaat duren. Weer binnen 48 uur geen reactie, dus benoemd dat ik mijn geld terug wil. Waardeloos om zelf achter je product aan te gaan en geen melding te krijgen als iets niet leverbaar is.
Kreeg geld wel binnen een paar dagen teruggestort.

I
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloos !! Met grote W

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Waardeloze zaak !
Wat je bij veel shop’s ziet dat iets op voorraad is.
Dus juist daar besteld.
Eenmaal betaald komt de mail met excuus dat het een dikke week later word.
Komen afspraken niet na.
Continu erachteraan moeten bellen.
1x en nooit weer!!

Besteld product
R
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

ervaring geeft weinig vertrouwen

Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
8.0

Helaas een hele slechte ervaring en spijt dat ik hier mijn spullen besteld heb.
Ik heb ze juist op deze webshop besteld vanwege de snelle leveringsmogelijkheid. Op voorraad zelfs de volgende dag in huis stond er op de website. Omdat we het niet direct nodig hadden, maar 2 weken later, heb ik een datum doorgegeven waarop het geleverd kon worden. De bestelling van een showroom model heb ik de volgende dag geannuleerd omdat mij niet duidelijk was dat die zelf opgehaald en gedemonteerd moest worden.
Helaas op de aangegeven dag geen levering en zelf contact moeten zoeken. Paar keer moeten bellen en uiteindelijk blijkt het product helemaal niet op voorraad te zijn. Nu 6 weken later hebben we de bestelling nog steeds niet in huis en het geld van het product wat geannuleerd is hebben we ook nog niet teruggestort gekregen. Ik heb er weinig vertrouwen meer in, maar heb wel meer dan 1.000,00 afgetikt.
Ik zou afraden hier te bestellen!

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Uitstekende service

Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Twee jaar geleden een Maxi Cosi autostoel besteld bij Babyhuys. Omdat wij in het buitenland wonen, wilden we graag de BTW terugvragen. De levering van de stoel op een adres in Nederland was snel en uitstekend. Daarna ging de BTW terugbetaling uitstekend.

Helaas ging binnen twee jaar onze stoel stuk. Babyhuys heeft hierbij uitstekend ondersteund in de mogelijkheden tot reparatie in Nederland en buitenland. Toen bleek dat reparatie niet ging lukken, heeft Babyhuys onze kapotte stoel, kosteloos vervangen door eenzelfde nieuwe stoel.

De communicatie met Babyhuys was uitstekend, behulpzaam en vriendelijk.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

terugbetalen ho maar!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

ik heb een eetstoel besteld en de verkeerde ontvangen nu is dit teruggestuurd en een webwinkel moet binnen 14 dagen terug betalen. Bestelling was van 27 juni '17!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Lonneke op 15 Maart 2018

Is er uiteindelijk wel terugbetaald en welke stappen heb je genomen om dit voor elkaar te krijgen?
Ik wacht ook al 6 weken op een terugbetaling?

Reageer op deze review

Toch sneller gegaan dan verwacht

Beoordeling 
 
9.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

Was op zoek naar Stokke Tripp Trapp kinderstoel; via google zag ik dat deze stoel goedkoper was bij Babyhuys dan de andere websites. Voordat ik ging bestellen ging ik reviews lezen; er waren zowel positieve als negatieve... Ik nam contact op met Babyhuys; zij vertelden dat er momenteel de ene kleur tripp trapp niet op voorraad was en konden gaan bestellen

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Onbetrouwbare webshop

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Helaas heb ik niet even een korte zoektocht naar reviews op Google gedaan over dit bedrijf. Had ik dat wel gedaan dan was me bespaard gebleven wat ik nu en velen voor mij hebben meegemaakt. Artikelen worden aangeboden in de webshop als zijnde op voorraad. Na bestelling gebeurt er niets (behalve dan dat het geld wordt afgeschreven). Pas als je een paar dagen nadat de levertijd verstreken is navraag doet, wordt er een track and trace gestuurd die het niet doet.
Na een dag wachten en de track and trace nogmaals checken blijkt dat er pas op de dag van navraag een order bij dpd is ingeschoten. En dan gebeurt er nog steeds niets.

Ik heb spijt dat ik bij deze webshop heb besteld. Tot op heden ( week na verstrijken leverdatum) nog niets geleverd. Ik heb er een zeer onbetrouwbaar gevoel bij gekregen en overweeg naar een consumentenautoriteit te stappen.

Besteld product
J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Onpersoonlijk

Beoordeling 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Vandaag bij babyhuys in Harderwijk geweest. Ze hebben een ontzettend leuke collectie, maar wat een onpersoonlijke service!!! We hebben een half uur in de winkel gelopen en zijn niet aangesproken. We moesten zelf naar het personeel lopen om dingen te vragen. Ze hadden een babykamer staan (showroom) en als we die zouden kopen moesten we die zelf uit elkaar halen.

De eerste en laatste keer dat wij hier zijn geweest! En ik zal deze winkel zeker niet aanraden bij anderen!

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Erg slechte communicatie en veel te lange levertijd

Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
7.0

Ik had een autostoeltje besteld bij Babyhuyswebshop en betaald met Ideal. Besteld op donderdagavond (volgens website was de stoel op voorraad), had hij op zaterdag bezorgd moeten worden (voor 16 u besteld, volgende dag geleverd). De stoel werd zaterdag niet geleverd. Er kwam van Babyhuys ook geen bericht, geen bevestiging van mijn bestelling nog een bericht dat er vertraging was in het bestelproces. Zondagavond heb ik zelf contact opgenomen met de klantenservice. Excuses volgden, er was een probleem met de levering want de stoel was door in fout in het systeem niet meer op voorraad. Maar hij was besteld en de medewerker wist te berichten dat "de stoel deze week binnen werd verwachten". Hij gaf mij keurig de keuze om voor een andere kleur te gaan maar omdat ik er (nog) geen haast bij had, wilde ik best die week nog afwachten. De week ging voorbij, ik hoorde en zag niets van Babyhuys of mijn autostoel. Dus dinsdag opnieuw contact opgenomen met de klantenservice. Van de reactie sloeg ik zowat steil achterover: "De autostoel wordt vandaag verzonden vanuit hun magazijn, ik weet ook niet hoe mijn collega bij de informatie komt die hij u gegeven heeft. Dit klopt namelijk niet. Mijn excuses voor het ongemak, het is een uitlopende kleur en ik ben blij dat wij hem überhaupt nog kunnen krijgen. Het is ook niet de bedoeling dat u zelf contact hoort op te nemen over de status van uw bestelling. Zodra hij binnen is wordt hij naar u verzonden". Dan zou je toch verwachten dat de autostoel op woensdag bij Babyhuys arriveert en op donderdag of vrijdag bij mij kon zijn. Maar ook dat was niet het geval. Vrijdag maar opnieuw gemaild. We waren inmiddels ruim 2 weken na de bestelling en Babyhuys liet weer alleen excuses horen en dat de autostoel toch echt wel onderweg was. Maar ook zaterdag of maandag werd de stoel nog steeds niet geleverd. Maandag middag kwam dan eindelijk een bericht van Babyhuys (met de verkeerde naam in de aanhef!) en een track & trace link dat de stoel nu echt naar Babyhuys verzonden was. Hij was echter nog niet onderweg. Pas woensdag (bijna 3 weken na mijn bestelling) werd de autostoel eindelijk bij mij afgeleverd.

Laat mij even voor de duidelijkheid zeggen: ik heb geen enkel probleem ermee dat een artikel niet op voorraad is of besteld moet worden (ook al staat hij op de website als "beschikbaar"). Ik begrijp ook dat dit langere levertijden tot gevolg heeft. Maar ik werk zelf bij een webshop en de gang van zaken zoals dit bij mijn bestelling bij Babyhuys het geval was, is volledig onacceptabel. Zo ga je niet met klanten om! Als er iets niet leverbaar is, dan communiceer je dat in alle eerlijkheid en geef je geen leugens als antwoord of schuif je iets af op je collega's. Voor mij is het duidelijk: Bij Babyhuys bestel ik dus nooit meer. En hetzelfde zal ik iedereen adviseren die overweegt om er iets te bestellen.

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

3 weken na bestelling nog niet geleverd, geld teruggevraagd

Beoordeling 
 
2.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

mijn tip, bestel hier niet, nu niet nooit niet!

3 weken na mijn bestelling, welke op moment van bestelling voorradig leek, maar na bestelling ineens niet meer voorradig was, telefonisch en via mail contact opgenomen. Ik ben misleid, er van uit gegaan zijn dat ik na mijn bestelling toch wel binnen een week in het bezit van mijn aankoop zou zijn en dit niet het geval bleek! Na twee weken, bestelling geannuleerd en ik heb netjes verzocht om teruggave van mijn geld, dit zou binnen een week teruggestort zijn. ik kijk op mijn rekening en het is nog steeds niet in orde gemaakt. Teleurstellend, ik bestel hier nooit meer wat.

Nu maar wachten op teruggave, zodat ik elders iets meer betaal, maar dan wel zeker ben van levering waar je recht op hebt en verder geen gezeur.
Ik heb nog een mail gestuurd, is het vandaag niet in orde gemaakt, dan zal ik genoodzaakt zijn deze klacht neer te leggen bij Thuiswinkel.org.

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

Carin op 22 Januari 2015

Heb je inmiddels je geld terug? Ik las deze ervaring te laat: gisteren iets besteld dat nu ineens niet meer op voorraad blijkt te zijn. Mijn geld zou snel teruggestort worden. Ik ben benieuwd. Gaat wel om bijna € 600!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Ik heb dinsdag de bestelling gedaan en had het donderdag in huis. Goed en stevig verpakt. Toen ik de bestelling geplaatst had was ik wel benieuwd wanneer ik mijn product zou ontvangen. Ik had meteen een snelle reactie op mijn mail. Helemaal prima.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.8
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Great service and price!
I live in Sweden and ordered a baby trolley from this company in the Netherlands as price is much better. Delivery was quick but after a while I had a problem with the product. But I am very happy with the support from Baby Huys, they are very fast on answering on mail and they solved my problem perfectly. I will buy from them again and I strongly recommend this company.

/Lina from Sweden.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
9.0

Ik heb op dinsdag via de site een bestelling gedaan, deze op donderdag al ontvangen.
Heb nog wel even voor de tijd telefonisch contact gehad om te vragen of het op voorraad was en dat was zo, pakket is geleverd zoals afgesproken.
Gewoon prima

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
9.0

Wat zo mooi begon, is zo uitgelopen op een enorme teleurstelling! Mijn bestelling geplaatst en binnen enkele dagen in huis. Bleek het een bij elkaar geraapt rommeltje te zijn; incompleet, verpakkingen die open waren, onderdelen van een showmodel, etc. Ik heb ontzettend vaak moeten bellen met Babyhuys, want ik werd steeds niet terug gebeld of terug gemaild, terwijl dit wel gezegd werd. Dus over een goede klantenservice, zoals op de site beschreven wordt, is absoluut geen sprake. Zelfs de leverancier kreeg de schuld, terwijl dat grote onzin was! Het eind van het liedje was dat het product niet meer geleverd werd door de leverancier; tot op de dag van vandaag wordt het product nog steeds aangeboden in de webshop. Uiteindelijk veel gedoe met DPD om de pakketten terug te sturen en nadat mij beloofd was het geld terug te storten, bleek ook dat wederom een grote leugen. Toen ik weeeeeer ging bellen en naar iemand van de directie vroeg, kon het ineens allemaal heel snel en had ik het bedrag binnen enkele dagen op mijn rekening staan. Wat een grote teleurstelling zeg, dat Babyhuys. Dan mogen ze scherp geprijsd zijn, service en klantvriendelijkheid staan niet hoog in het vaandel! Voor mij niet meer dus!!

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
7.0

Helaas ook geen goede ervaring. Met 26 weken zwangerschap, na telefonische navraag over de voorraad (was op voorraad in hun magazijn werd gezegd) online een peuter bed voor de oudste besteld. Zou binnen 10 werkdagen worden geleverd. Na 4 weken toch maar eens gebeld. Een boel excuses maar geen idee wanneer er geleverd zou worden. Vanaf die week elke week contact gehad. Men stond je vriendelijk te woord maar wist weinig, ook terug bellen deden ze op verzoek, maar daarmee hadden we nog steeds geen bed. Na 9 weken kwam eindelijk het bedje, alleen zat de onderlade er niet bij. Na weer contact te hebben gehad waar ons werd gevraagd de hele boel terug te sturen begon ons geduld toch echt op te raken. De oudste moest toch echt aan het bedje gaan wennen aangezien ik ondertussen 35 weken zwanger was, dus hebben we het bed niet terug gestuurd, er was niets mis mee, alleen mistte de lade. Een week later werd de lade geleverd, op de dag dat de jongste werd geboren. Bij het openen van het pakket bleek de lade volledig doormidden gebroken. Uiteindelijk na direct contact met de leverancier, na 15 weken is het bedje compleet. De communicatie onderling is zeer beneden niveau, een afspraak bij de een is niet terug te vinden door de ander en om de haverklap moet je je verhaal doen en het liefste ook nog even, voor de zoveelste keer, op de mail zetten. Erg jammer allemaal.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: April 25, 2013)
Beoordeling 
 
9.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
10.0

Grote order geplaatst via de website, waarbij een aantal artikelen op voorraad en andere leverbaar met enkele werkdagen. Je word hiervan keurig op de hoogte gehouden. Telefonisch word je netjes te woord gestaan en ze denken met je mee! Ik had per ongeluk een ledikant laken en een wiegdeken besteld. Dit is netjes opgelost! Één artikel (wat ik wist) duurde langer. Mij werd keurig alles bezorgd en het andere 3 dagen later zonder extra kosten na gestuurd. Prima, prima dikke pluim.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

We hebben een bestelling van +/-1000 euro geplaatst. Eerst was er een product niet meer en hebben we een alternatieve keuze moeten maken. De producten en levertermijnen op de website kloppen dus niet. Na een maand houden ze ons aan het lijntje door te beweren dat ze onze keuze niet hebben ontvangen. Ik vrees dat we ons geld kwijt zijn. Geen aanrader dus!

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 2

Lisette op 25 April 2013

Dimitri, ik word moe van jou gezeur! Overal zie ik dezelfde review staan "zucht" wat wil je hiermee bereiken??? Mijn ervaring met Babyhuys is top! Je zal zelf ook wel je aandeel erin gehad hebben

Dimitri op 08 Juni 2013

Na 4 maanden wachten is nog maar een klein deel van de bestelling aangekomen, totaal niet "top" dus! Ons kindje wordt volgende maand geboren en we hebben zelfs geen maxi-cosi!

Reageer op deze review