Babyhuys
0   1  

www.babyhuyswebshop.nl
 
5.6 (16)
BabyHuys

In de webshop van Babyhhuys kunt u online alles kopen wat betreft babyspulletjes. Babyhuys verkoopt ook babykamers en kinderwagens.

16 beoordelingen over Babyhuys

9-10 punten
 
(5)
7-9 punten
 
(1)
5-7 punten
 
(1)
3-5 punten
 
(4)
1-3 punten
 
(5)
Beoordeling 
 
5.6
Bestellen 
 
6.6
Levering 
 
4.2
Service 
 
4.4
Prijs 
 
7.1
Bekijk alle reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Raymond
Beoordeling 
 
1.5

Waardeloos !! Met grote W

Waardeloze zaak !
Wat je bij veel shop’s ziet dat iets op voorraad is.
Dus juist daar besteld.
Eenmaal betaald komt de mail met excuus dat het een dikke week later word.
Komen afspraken niet na.
Continu erachteraan moeten bellen.
1x en nooit weer!!

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Lonneke
Beoordeling 
 
3.8

ervaring geeft weinig vertrouwen

Helaas een hele slechte ervaring en spijt dat ik hier mijn spullen besteld heb.
Ik heb ze juist op deze webshop besteld vanwege de snelle leveringsmogelijkheid. Op voorraad zelfs de volgende dag in huis stond er op de website. Omdat we het niet direct nodig hadden, maar 2 weken later, heb ik een datum doorgegeven waarop het geleverd kon worden. De bestelling van een showroom model heb ik de volgende dag geannuleerd omdat mij niet duidelijk was dat die zelf opgehaald en gedemonteerd moest worden.
Helaas op de aangegeven dag geen levering en zelf contact moeten zoeken. Paar keer moeten bellen en uiteindelijk blijkt het product helemaal niet op voorraad te zijn. Nu 6 weken later hebben we de bestelling nog steeds niet in huis en het geld van het product wat geannuleerd is hebben we ook nog niet teruggestort gekregen. Ik heb er weinig vertrouwen meer in, maar heb wel meer dan 1.000,00 afgetikt.
Ik zou afraden hier te bestellen!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Jos
Beoordeling 
 
10.0

Uitstekende service

Twee jaar geleden een Maxi Cosi autostoel besteld bij Babyhuys. Omdat wij in het buitenland wonen, wilden we graag de BTW terugvragen. De levering van de stoel op een adres in Nederland was snel en uitstekend. Daarna ging de BTW terugbetaling uitstekend.

Helaas ging binnen twee jaar onze stoel stuk. Babyhuys heeft hierbij uitstekend ondersteund in de mogelijkheden tot reparatie in Nederland en buitenland. Toen bleek dat reparatie niet ging lukken, heeft Babyhuys onze kapotte stoel, kosteloos vervangen door eenzelfde nieuwe stoel.

De communicatie met Babyhuys was uitstekend, behulpzaam en vriendelijk.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Joos
Beoordeling 
 
1.0

terugbetalen ho maar!

ik heb een eetstoel besteld en de verkeerde ontvangen nu is dit teruggestuurd en een webwinkel moet binnen 14 dagen terug betalen. Bestelling was van 27 juni '17!

Was deze beoordeling nuttig? 

Lonneke op 15 Maart 2018

Is er uiteindelijk wel terugbetaald en welke stappen heb je genomen om dit voor elkaar te krijgen?
Ik wacht ook al 6 weken op een terugbetaling?

Reageer op deze review
Meesje
Beoordeling 
 
9.0

Toch sneller gegaan dan verwacht

Was op zoek naar Stokke Tripp Trapp kinderstoel; via google zag ik dat deze stoel goedkoper was bij Babyhuys dan de andere websites. Voordat ik ging bestellen ging ik reviews lezen; er waren zowel positieve als negatieve... Ik nam contact op met Babyhuys; zij vertelden dat er momenteel de ene kleur tripp trapp niet op voorraad was en konden gaan bestellen

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Johannes
Beoordeling 
 
1.0

Onbetrouwbare webshop

Helaas heb ik niet even een korte zoektocht naar reviews op Google gedaan over dit bedrijf. Had ik dat wel gedaan dan was me bespaard gebleven wat ik nu en velen voor mij hebben meegemaakt. Artikelen worden aangeboden in de webshop als zijnde op voorraad. Na bestelling gebeurt er niets (behalve dan dat het geld wordt afgeschreven). Pas als je een paar dagen nadat de levertijd verstreken is navraag doet, wordt er een track and trace gestuurd die het niet doet.
Na een dag wachten en de track and trace nogmaals checken blijkt dat er pas op de dag van navraag een order bij dpd is ingeschoten. En dan gebeurt er nog steeds niets.

Ik heb spijt dat ik bij deze webshop heb besteld. Tot op heden ( week na verstrijken leverdatum) nog niets geleverd. Ik heb er een zeer onbetrouwbaar gevoel bij gekregen en overweeg naar een consumentenautoriteit te stappen.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemma
Beoordeling 
 
3.0

Onpersoonlijk

Vandaag bij babyhuys in Harderwijk geweest. Ze hebben een ontzettend leuke collectie, maar wat een onpersoonlijke service!!! We hebben een half uur in de winkel gelopen en zijn niet aangesproken. We moesten zelf naar het personeel lopen om dingen te vragen. Ze hadden een babykamer staan (showroom) en als we die zouden kopen moesten we die zelf uit elkaar halen.

De eerste en laatste keer dat wij hier zijn geweest! En ik zal deze winkel zeker niet aanraden bij anderen!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Katrin
Beoordeling 
 
4.5

Erg slechte communicatie en veel te lange levertijd

Ik had een autostoeltje besteld bij Babyhuyswebshop en betaald met Ideal. Besteld op donderdagavond (volgens website was de stoel op voorraad), had hij op zaterdag bezorgd moeten worden (voor 16 u besteld, volgende dag geleverd). De stoel werd zaterdag niet geleverd. Er kwam van Babyhuys ook geen bericht, geen bevestiging van mijn bestelling nog een bericht dat er vertraging was in het bestelproces. Zondagavond heb ik zelf contact opgenomen met de klantenservice. Excuses volgden, er was een probleem met de levering want de stoel was door in fout in het systeem niet meer op voorraad. Maar hij was besteld en de medewerker wist te berichten dat "de stoel deze week binnen werd verwachten". Hij gaf mij keurig de keuze om voor een andere kleur te gaan maar omdat ik er (nog) geen haast bij had, wilde ik best die week nog afwachten. De week ging voorbij, ik hoorde en zag niets van Babyhuys of mijn autostoel. Dus dinsdag opnieuw contact opgenomen met de klantenservice. Van de reactie sloeg ik zowat steil achterover: "De autostoel wordt vandaag verzonden vanuit hun magazijn, ik weet ook niet hoe mijn collega bij de informatie komt die hij u gegeven heeft. Dit klopt namelijk niet. Mijn excuses voor het ongemak, het is een uitlopende kleur en ik ben blij dat wij hem überhaupt nog kunnen krijgen. Het is ook niet de bedoeling dat u zelf contact hoort op te nemen over de status van uw bestelling. Zodra hij binnen is wordt hij naar u verzonden". Dan zou je toch verwachten dat de autostoel op woensdag bij Babyhuys arriveert en op donderdag of vrijdag bij mij kon zijn. Maar ook dat was niet het geval. Vrijdag maar opnieuw gemaild. We waren inmiddels ruim 2 weken na de bestelling en Babyhuys liet weer alleen excuses horen en dat de autostoel toch echt wel onderweg was. Maar ook zaterdag of maandag werd de stoel nog steeds niet geleverd. Maandag middag kwam dan eindelijk een bericht van Babyhuys (met de verkeerde naam in de aanhef!) en een track & trace link dat de stoel nu echt naar Babyhuys verzonden was. Hij was echter nog niet onderweg. Pas woensdag (bijna 3 weken na mijn bestelling) werd de autostoel eindelijk bij mij afgeleverd.

Laat mij even voor de duidelijkheid zeggen: ik heb geen enkel probleem ermee dat een artikel niet op voorraad is of besteld moet worden (ook al staat hij op de website als "beschikbaar"). Ik begrijp ook dat dit langere levertijden tot gevolg heeft. Maar ik werk zelf bij een webshop en de gang van zaken zoals dit bij mijn bestelling bij Babyhuys het geval was, is volledig onacceptabel. Zo ga je niet met klanten om! Als er iets niet leverbaar is, dan communiceer je dat in alle eerlijkheid en geef je geen leugens als antwoord of schuif je iets af op je collega's. Voor mij is het duidelijk: Bij Babyhuys bestel ik dus nooit meer. En hetzelfde zal ik iedereen adviseren die overweegt om er iets te bestellen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Agnes
Beoordeling 
 
2.8

3 weken na bestelling nog niet geleverd, geld teruggevraagd

mijn tip, bestel hier niet, nu niet nooit niet!

3 weken na mijn bestelling, welke op moment van bestelling voorradig leek, maar na bestelling ineens niet meer voorradig was, telefonisch en via mail contact opgenomen. Ik ben misleid, er van uit gegaan zijn dat ik na mijn bestelling toch wel binnen een week in het bezit van mijn aankoop zou zijn en dit niet het geval bleek! Na twee weken, bestelling geannuleerd en ik heb netjes verzocht om teruggave van mijn geld, dit zou binnen een week teruggestort zijn. ik kijk op mijn rekening en het is nog steeds niet in orde gemaakt. Teleurstellend, ik bestel hier nooit meer wat.

Nu maar wachten op teruggave, zodat ik elders iets meer betaal, maar dan wel zeker ben van levering waar je recht op hebt en verder geen gezeur.
Ik heb nog een mail gestuurd, is het vandaag niet in orde gemaakt, dan zal ik genoodzaakt zijn deze klacht neer te leggen bij Thuiswinkel.org.

Was deze beoordeling nuttig? 

Carin op 22 Januari 2015

Heb je inmiddels je geld terug? Ik las deze ervaring te laat: gisteren iets besteld dat nu ineens niet meer op voorraad blijkt te zijn. Mijn geld zou snel teruggestort worden. Ik ben benieuwd. Gaat wel om bijna € 600!

Reageer op deze review
Mahwish
Beoordeling 
 
9.3

Ik heb dinsdag de bestelling gedaan en had het donderdag in huis. Goed en stevig verpakt. Toen ik de bestelling geplaatst had was ik wel benieuwd wanneer ik mijn product zou ontvangen. Ik had meteen een snelle reactie op mijn mail. Helemaal prima.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien wat de ervaringen van anderen zijn en op basis daarvan bepalen of een webwinkel betrouwbaar. Bekijk bijvoorbeeld de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews of ontdek of Cool Blue betrouwbaar is. Naast reviews vindt u op Reviewspot ook aanvullende informatie over webwinkels, zoals leveringtijd en betaalmogelijkheden. De webwinkels reviews zijn ondergebracht in categorieën, zoals mode (denk aanwehkamp, pabo of amazon). U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse thuisstudie aanbieders, zoals loi opleidingen of Laudiusof reviews over elektronica winkel mediamarkt lezen. En natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Webwinkels kunnen gratis hun website aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Webwinkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van onze review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops voor en door consumenten, u vindt het op Reviewspot.nl - Copyright © 2010 - 2018.