Babywalz reviews & ervaringen

www.babywalz.de
 
3.8 (16)
BabyWalz

16 Babywalz reviews

9-10 punten
 
(2)
7-9 punten
 
(1)
5-7 punten
 
(0)
3-5 punten
 
(4)
1-3 punten
 
(9)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Slechte ervaring

Beoordeling 
 
2.5

3 weken geleden iets besteld. Na 2 keer contact opgenomen te hebben (waar ze aan mij vertelden dat het product onderweg was) vanochtend een mail ontvangen dat het product is uitverkocht!!! Nu ook nog 5 dagen wachten tot het geld is terug gestort.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Goede ervaring

Beoordeling 
 
9.3

Na het kezen van de beoordelingen getwijfeld of ik wel wat zou bestellen bij babywalz. Ik heb eerst 1 autostoel besteld en contact gehad met de klantenservice. De stoel was er binnen een paar dagen. Daarna nog 2 autostoelen besteld en deze kwamen ook keurig na een paar dagen. Kortom geen klachten ?.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

slechte service, communicatie en beschadigd product

Beoordeling 
 
4.0

Ik had een commode besteld bij baby-walz. Het duurde 1,5 maand totdat ze hem leverden, terwijl de site 1 week vermelde. Verder moest ik er steeds achteraan bellen, want van hen hoorde ik niks. Toen ze hem uiteindelijk leverden was de commode zwaar beschadigd en kon ik hem weer terugsturen. Nu maar mijn geld teuggevraagd...

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Afrader!!!

Beoordeling 
 
2.8

Nog nooit ben ik zo "opgelicht" door een bedrijf.
Product van 150,- bij jullie besteld, na drie weken niet binnen gekomen. Ik bellen bellen bellen, niemand die mij verder kan helpen en word van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk krijg ik een mail dat m'n pakket kwijt is, of ik hem nog wil hebben. Pakket werd dus opnieuw verzonden. Deze komt 2 weken later netjes binnen, product helaas niet wat ik ervan verwacht en dus terug gestuurd. Na drie weken WEER geen bevestiging ontvangen niks. Ben nu al twee weken elke dag met jullie aan het bellen en weer krijg ik nergens antwoorden op. Uiteindelijk krijg ik van de week een mail waarin mijn klantenoverzicht zou staan, geen overzicht te vinden in deze mail.. SLECHT! Ondertussen hang ik net weer op van een heel kwaad telefoon gesprek want er is nog steeds niemand anders waarmee ik kan worden doorverbonden die mij meer kan vertellen, ik moet maar weer mailen. Jullie snappen zelf wel dat dit echt niet zo werkt, onklantvriendelijk! NOOIT MEER IETS BESTELLEN OP DEZE WEBSITE. Ondertussen lopen de telefoon kosten ook lekker hard op zo, die zitten ondertussen rond de 50 euro. Belachelijk!

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Marieke op 02 Mei 2016

Al wel geld retour? Ik ben ook al twee weken ermee bezig. Hebben ze me een betaalbewijs gestuurd dat het geld zou zijn overgemaakt, maar het is gewoon een printscreen van het programma waar ze mee werken...
Ik heb geen geld ontvangen niks...

Femke op 13 Mei 2016

Ja inmiddels heb ik mijn geld terug! Na 50 telefoontjes en ik ben echt heel kwaad geworden aan de telefoon. Heeft tijd geduurd. Heb geëist dat ik iemand "hogers" wil spreken, maar dat kon natuurlijk niet. Toen heb ik heel internet vol gezet met recensies en toen kreeg ik ineens heel snel reactie (wel via de mail). Hoop voor je dat het bij jou ook goed komt! Echt heel slecht bedrijf!

Marieke op 13 Mei 2016

Dat heeft inderdaad geholpen die slechte recensies. dat heb ik ook gedaan en ineens had ik mijn geld terug.
toen kon het wel via een spoedoverboeking...

Reageer op deze review

gaat allemaal een beetje vaag!

Ik heb 22 januari 2 mac Laren buggys besteld bij babywalz. Deze waren op dat moment in de aanbieding.
Ik kreeg een bevestiging van bestelling, maar geen bevestiging van betaling (meteen gedaan via ideal).
Tot op heden nog niks weer gehoord (en ja ik weet het is nog geen week geleden maar gezien eedere berichten hier maak ik me toch zorgen) dus vandaag maar even gebeld. Ze kon zo niks direct vinden, dus ging even verder navraag doen. Ze kwam aan de telefoon met de melding dat het pakket is aangemeld bij tnt, maar nog niet ontvangen. Ik kreeg een een track & trace code en krijg inderdaad ook die melding.
Ik heb vervolgens toch nog een mail gestuurd naar het bedrijf omdat ik het raar vind dat ik a geen betaalbevestiging krijg en b geen bevestiging van verzending krijg.
Vervolgens krijg ik een heel raar mailtje terug dat ze mij gisteren gemaild hebben (nooit wat ontvangen) dat er een reorganisatie is en dat het 1 a 2 weken langer kan duren dat mijn producten worden verzonden.
Beetje tegenstrijdig met wat ik hoorde aan de telefoon.
Ik wacht nog even af, maar ik ben bang dat ik een dikke 300 euro heb weggegooid!

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Super blij met de snelle bezorging

Beoordeling 
 
10.0

Ik heb vorige week dinsdag een bestelling geplaatst, 15 december. Via de mail kreeg ik een berichtje dat ik had betaald. Alleen na wat zoeken op de site en internet naar de verzendtijd kwam ik op oa deze site terecht. Shittie, allemaal slechte recenties van de afgelopen tijd..
En op de site zelf kon ik het niet vinden.
Vrijdag de 18e heb ik maar babywalz gebeld en ik werd vriendelijk te woord gestaan! Ze vertelde mij dat het pakket; 2 dure autostoelen van samen 209.- waarschijnlijk volgende week bezorgd zouden worden. Ze hielt nog wat slag om de arm omdat het uit Duitsland moest komen en omdat het bij de post vanwege de kerst waarschijnlijk druk zou zijn.
Zaterdag kwamen wij thuis en het pakket was al bezorgd!! Super, super blij waren wij!!
Ik heb dus erg goede ervaringen met babywalz.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Wie wil verkopen moet ook leveren!

Beoordeling 
 
4.5

20 augustus een Kettler step besteld, doch niets ontvangen. Geen post.nl aan de deur gehad en geen berichten in de brievenbus gezien. Tot twee keer over belooft Babywalz dat het (opnieuw) is verzonden, ik heb niets ontvangen. Post.nl krijgt de schuld, ik heb mijn twijfels. Nimmer een track en trace code ontvangen van Babywalz. Ik ben teleurgesteld in Babywalz, mijn dochtertje krijgt het stepje nu anderhalve maand later alsnog via een betrouwbare webshop: Coolblue! Uit ervaring weet ik dat zij hun afspraken wel nakomen .....

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

nelly de vaan op 03 November 2015

Heeft U dan wel Uw geld terugontvangen?
Ik wil er ook iets bestellen, maar na het lezen van alle reviews ben ik toch huiverig geworden.
Heb hen gemaild, wat de levertijd is van een artikel wat ik graag wil hebben, mailt men, als het op voorraad is, levertijd 8 dgn.
Hoor het graag.
Grt. Nelly

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slechte service. Staat niet op de website dat ze een levertijd van 7 dagen hebben; er staat direct leverbaar. Zeer onvriendelijk geholpen aan de telefoon. Niet bij bestellen!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

2x betaald!!!

Beoordeling 
 
3.5

Bestelde doodgewoon kruippakjes, zagen er kwalitatief goed uit! Betaalde met creditkaart, dag nadien was er een fout met de betaling en moest ik overboeken. Dit allemaal op 19 augustus 2015 heb 4x gebeld en boze mail gestuurd. komt er op neer dat ik 2x betaalde en er zelf nog moest om vragen. Vandaag vertelde me ze telefonisch dat het pakje verzonden is op 26 augustus. ( we zijn 1 september) ik hoop dat ik het pakket deze week nog aankrijg volledig en mijn teveel betaald terug krijg gestort! Anders rijd ik tot Duitsland om alles persoonlijk te gaan regelen!!!
Slechte site bij de concurrentie krijg je een betaalbevestiging, verzendbevestiging kortom je kan alles stap voor stap volgen hier is het op goed geluk!!! Dit in een tijd waar internet bestellen een absoluut hoogtepunt heeft! Nooit bestel ik hier nog!
Is te mooi om waar te zijn!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.8

Onlangs een box gekocht, waarvan de boxplaat beschadigd was.Plaat zat onverpakt in de doos.
Verzocht om alleen een nieuwe boxplaat te leveren. ; dit was niet mogelijk. De gehele box moest per post geretourneerd worden. Ook was de box niet meer leverbaar. Omdat dit pakket groot en zwaar was en niet door post nl opgehaald kon worden heb ik telefonisch verzocht alsnog een boxplaat te sturen. De telefoondistrict stond mij geïrriteerd te woord en zei dat dit de regels waren en niet anders en brak onverhoopt de verbinding.Vervolgens een mail gestuurd om tot een passende oplossing te komen. Babywalz hield voet bij stuk.Gezien de reacties van klanten die ik heb gelezen, vraag ik me af of ik deze box moet retourneren, omdat het ook onzeker is of het betaalde aankoopbedrag wel terugbetaald wordt. Dit is de eerste, maar zeker de laatste keer dat ik bij dit bedrijf een aankoop doe!

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Beste babywalz
Weken geleden heb ik een grote bestelling bij u gedaan die niet compleet geleverd is. Er miste een blouse in mijn pakket. Hierover heb ik telefonisch contact met u opgenomen. De blouse zou van mijn initiële rekening verwijderd worden en nagezonden worden met nieuwe rekening. Nu heb ik al diverse malen wederom telefonisch contact met u opgenomen omdat u mij toch tweemaal een blouse in rekening brengt die ik slechts eenmaal heb ontvangen. Telefonisch contact resulteert alleen maar in herhaaldelijk dezelfde foutieve overzichten die ik van u mag ontvangen. Hoe gaan we dit met spoed oplossen??? Dank u

JB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.3

WAT EEN ROT BEDRIJF IS BABYWALZ!

Op 28-4 bestelde ik ballonnen van Cars. Helaas bleken deze belachelijk lelijk te zijn. De ballonnen stuurde ik omstreeks 3-5 retour. Op 12-5 neem ik contact op met Babywalz om te vernemen of mijn retour in goede orde is ontvangen. De werknemer bevestigt telefonisch dat mijn retour is ontvangen en het resterende bedrag wordt gecrediteerd. Mooi dus niet!

Op 6-6 krijg ik een brief dat ik een betalingsachterstand heb en daarbij komen nog eens aanmaaningskosten.
Uiteraard bel ik gelijk de klantenservice. De medewerkster maakt een notitie voor het hoofdkantoor. Inmiddels een week later heb ik nog steeds niks gehoord.

Waardoor ik zonet weer zelf heb gebeld. Er is weer een notitie gemaakt...voor raad eens wie...jazeker het hoofdkantoor. Met andere woorden ik kan op mijn volgende brief wachten met aanmaaningskosten.

Door de waardeloze klantenservice adviseer ik jullie geen artikelen te bestellen bij Babywalz. Ga liever opzoek naar een beter alternatief!

KD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.3

Ik heb 20 mei 2014 een bestelling gedaan maar tot op heden (11 juni 2014) nog niets ontvangen. Uiteraard heb ik al een paar keer gebeld met babywalz maar dit heeft ook niets opgeleverd, ik moet nog even geduld hebben. Ik heb er geen vertrouwen meer in en bestel in het vervolg bij een andere webwinkel.

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.8

Zojuist een maxi cosi besteld erg enthousiast maar later las ik alle reacties en recenties.....
Maak me toch wel een beetje zorgen aangezien het erg negatief is!!

Iemand ervaringen hoe het nu is bij baby-walz.nl?
Zou zuur geld zijn!!

Wel factuur ontvangen..

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.5

Op 23-09-2013 een walkietalkie besteld met de mededeling dat op 25-9 het pakket aan mij verstuurd is. Tot op heden nog niks ontvangen en jammer dat mijn zoon geen walkietalkie kreeg op zijn verjaardag. (28-9) Via de link ' online volgen ' is de status: verzending wordt voorbereid door verzender. Er wordt du glashard gejokt door Baby-walz en zal hier nooit meer iets bestellen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.0

Slechte webwinkel. Tasjes bij hen besteld en betaald, maar krijg na een week en brief dat ze deze helemaal niet kunnen leveren. Vervolgens zijn ze onduidelijk of het betaalde bedrag wordt teruggestort. Klantenservice geeft aan dat ik maar een week moet wachten of ik iets teruggestort krijg en anders weer bellen. Tasjes blijken in gewone winkel de helft goedkoper te zijn.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.3

Goedkoop en snel geleverd. Met de service van Babywalz heb ik geen ervaring. Ik heb er nu 2 keer besteld en dat ging makkelijk.

Ik raad de shop aan want het is een stuk goedkoper bij babywalz.nl dan wanneer je het bij een winkel om de hoek haalt.

Met vriendelijke groet,

A. Verdonk

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Wij zijn benieuwd naar jouw Babywalz ervaring

Babywalz bied modieuze kleding voor moeders en baby‘s online aan in haar webshop. Babywalz heeft categorien als verzorging & voeding, wonen & slapen, speelplezier, autostoeltjes & kinderwagens. Dit alles koop je eenvoudig in de webwinkel van Babywalz.

Wat is uw ervaring met Babywalz? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Babywalz hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Babywalz reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee