Al maanden bezig met een rekening die ik betaald heb en volgens hun niet .
Al tig mails verstuurd geen reacties terug
Bellen heeft ook geen zin .
Ze zeggen ja je hebt betaald en toch bedreigd met een incasso bureau
Wat vervelend dat u een onterechte maning ontvangt. Mijn excuses voor het ongemak. Wat zijn uw klantgegevens? Ik kijk het graag voor u na.
Met vriendelijke groet,
Migaisa M.
Webcare
mourits op 01 December 2014
120194782. Zou het fijn vinden als u contact op neemt met mij. Bvd
Webcare Cosmox op 01 December 2014
Geachte mevrouw Mourits,
Wat vervelend dat u geen reactie ontvangt. In onze correspondentie kan ik nalezen dat u op 21-11-2014 en 27-11-2014 bericht heeft ontvangen dat het voor u is opgelost. De verwerking hiervan neemt een paar dagen in beslag. De berichten zijn naar een Hotmail adres verstuurd. Kan dit kloppen?