Details van de beoordeling

Cosmox Wordt beoordeeld door redactie
Cosmox
Entertainment & ontspanning

teleurstelling !

Beoordeling 
 
1.5

Cosmox.be is DOOD , de vertrouwde service van voor het faillisement en de overname is geschiedenis !

enkele dagen geleden voor het eerst sinds periode voor faillisement weer 2 blu-rays besteld.
zondagavond besteld en de voorraadstatus gaf aan dat ze in voorraad zijn. tegen maandagavond en dinsdagmorgen bleef er staan 'in behandeling' en voorraadstatus van de 2 blu-rays plots gewijzigd naar 3-5 werkdagen. Sinds gisterenavond is de status op mijn cosmox.be profiel gewijzigd in 'verzonden' , maar tot op vandaag geen mail ontvangen van verzending. Ik belde deze middag met cosmox en volgens hen was het pakje reeds verzonden sinds maandagavond(= moment wijziging voorraadstatus waarover ik sprak), ze vroegen of het pakje niet bij de buren ligt en konden mij ook geen traceernummer geven of enige relevante info over waar het pakje percies is/reeds verzonden? ze zeiden dat indien ik tegen zaterdag nog niets heb, ik opnieuw contact moet opnemen.
Zo'n slechte service, ik wilde nog 1x opnieuw de kans geven aan cosmox om zich te bewijzen door iets aan te kopen. Maar nu blijf ik zoals voorheen 100% trouwe BOL.COM klant, daar is er pas service en geen problemen.

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review