ReplaceDirect reviews, beoordelingen en ervaringen

www.replacedirect.nl
 
4.8 (22)
ReplaceDirect

22 ReplaceDirect reviews

 
(4)
 
(1)
 
(4)
 
(4)
 
(10)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Onveilige accu's

Prijs 
 
1.0

Ik heb onlangs 4 defecte 14.4v 4ah yanec accu's verkregen en die geanalyseerd waarom die niet meer functioneerden. Bij alle 4 de accu's waren het loslaten van de draden die de PCB verbinden met het accu pakket door slechte soldeer verbindingen de oorzaak van het niet meer functioneren. Wat veel ernstiger is dat er duidelijk vonk en brandsporen waren waarschijnlijk veroorzaakt door het loslaten van de draden.

Ik zou deze accu's voor mijn eigen veiligheid dan ook nooit kopen.

CC
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloze webwinkel

Beoordeling 
 
1.5

Heel erg slechte webwinkel. Ik had lampen besteld die ik persé wilde hebben. Ze konden die moeilijk leveren, maar hielden mij netjes op de hoogte en boden mij de mogelijkheid om de order te cancelen en mijn geld terug te krijgen. Ik vond wachten niet erg, want ik wilde persé die en geen andere lampen hebben. Na een paar maanden besloot Replace Direct om mij - zonder voorafgaand overleg, en dat is essentieel! - andere lampen te sturen. Omdat ik inmiddels naar Spanje was verhuisd, moest ik de extra verzendkosten naar Spanje betalen. Geen probleem, want ik wilde persé DIE lampen hebben. Grote teleurstelling natuurlijk, toen ik pas bij aankomst van het pakket in Spanje ontdekte, dat het de verkeerde lampen waren. En toen lieten ze mij doodleuk de retourverzendkosten ook nog zelf betalen. Ook na herhaaldelijk aandringen weigerden zij voor HUN FOUT de verantwoordelijkheid te nemen en weigerden mij enige tegemoetkoming te geven. Zelfs de besparing van de verzendkosten in Nederland (die zij wel voor hun rekening zouden hebben genomen) weigerden zij aan mij te betalen. Die staken zij doodleuk in eigen zak!

HI
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

geen aanrader

Beoordeling 
 
1.0

Op dinsdagnamiddag heb ik dringende bestelling geplaatst die op woensdag/donderdag geleverd dient te worden.
Dit was een dringende bestelling van de goederen die ik op zaterdag binnen moest hebben dus ik koos enkel voor stockproducten.
Dinsdagavond e-mail gekregen van Ruth met vraag waarom ik goederen voor bedrijf op prive adres lat opsturen
(waarom moeten ze dit weten? maar ok ik heb direct antwoord gestuurd.)
Binnen 15min heb ik antwoord gestuurd dat bedrijf voorlopig in herinrichting is waardoor er niet altijd iemand aanweizig is om de goederen te ontvangen.
Op dinsdag heb ik geen antwoord gekregen.
Op woensdag heb ik ook geen antwoord gekregen.
Op donderdag heb ik e-mail met herinnering gestuurd en ook geen antwoord gekregen.
Op vrijdag heb ik e-mail met herinnering gestuurd en nog altijd geen antwoord gekregen..

Nu zaterdag had ik de goederen nodig en heb ze jammer genoeg niet...

Geld is reeds betaald.
Goederen zijn niet binnen.
Ik heb nog altijd geen antwoord gekregen (ook geen automatische e-mail bv. "ik ben afweizig door de ziekte") dus blijkbaar trekken ze dit gewoon niet aan...

zeker geen aanrader.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Verschrikkelijk slechte service van replacedirect

Beoordeling 
 
2.0

Fan besteld voor laptop. Verkeerde fan (plastic ding uit de krochten van china) geleverd. Heel veel moeite om de na het terugsturen duidelijkheid te krijgen over hoe en wanneer het juiste artikel toegestuurd zal worden. Altijd zelf contact moeten opnemen en altijd de smoes dat het druk is en dat ze niet toe komen aan het verwerken. Daarna weer een mail met een belofte die niet waar gemaakt wordt. Inmiddels 2.5 maanden verder 3.5 weken na de beloofde datum nog helemaal niets vernomen, dus ik kan er weer zelf achteraan gaan bellen. Ver Schrik Kelijk slecht. Koop hier niet.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

zeer goed behandeld

Beoordeling 
 
10.0

Heb een accu besteld voor een Toshiba laptop, de accu werd keurig de volgende dag geleverd.
De accu had een garantietermijn van 1 jaar. Deze accu ging ging na ongeveer 3/4 jaar kapot.
Heb de oude accu terug gestuurd en ik kreeg de volgende dag een nieuwe accu geleverd.
Ik heb geen extra kosten hoeven te maken. Deze accu doet het nog steeds erg goed.

Als ik kijk naar de prijs van de imitatie accu, dan valt deze reuze mee ten opzichte van het origineel.

Dus ik heb een hele goede ervaring gehad met replacedirect en ben een zeer tevreden klant.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Onjuiste informatie webshop

Beoordeling 
 
2.5

Onlangs een laptop batterij gekocht via deze webshop alleen werd er onjuist geadverteerd op de website waardoor ik een onbruikbaar product heb binnen gekregen.

Verder contact gehad met de klantenservice (klantenservice om van te huilen. Reacties komen vaak pas na een week) om dit probleem op te lossen. Als reactie hierop hebben ze me een vervangen product gestuurd + de factuur voor de kosten gemaakt door HUN FOUT.

Erg jammer hoe ze hun klanten laten opdraaien voor dit soort fouten. Ben uiteindelijk 2x het oorspronkelijke bedrag kwijt zonder ook maar enige tegemoetkoming van Replacedirect.

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
5.5

Dat de levering fout liep daar kan replacedirect niets aan doen.
Maar de bereikbaarheid en de reactie van de service is ver onder de maat.
Contact kan alleen via de mail.
Pas na enkele dagen volgt er een reactie.
Een reactie waar je niets mee kunt.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

tot 2x maal toe fout geleverd, terugbetaling blijft uit

Beoordeling 
 
3.3

Heb bij dit 'bedrijf' 3 weken geleden een laptopbatterij besteld. De dag nadien werd er een batterij geleverd die ik niet had besteld. Dat ding retour gestuurd en de correcte laten opsturen. Weer werd diezelfde foute batterij ontvangen. Die werd ook retour gestuurd, en er werd me toen aangeraden een ander model te bestellen, maar die moest ik wel opnieuw helemaal betalen terwijl die eerste batterij al betaald was en de retours zelfs nog niet waren terugbetaald. Ik vertrouwde de boel niet en zei dat ik wel even op de terugbetaling zou wachten, en nu zijn we al 3 weken verder. Er word niet op mijn mails gereageerd en de telefoon word niet opgenomen.

TH
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Ik voel me bedrogen!!!!

Service 
 
1.0


Mijn mail:
Beste, Ik heb al in garantie een ander batterij ontvangen. Maar de vervang batterij heeft hetzelfde probleem blijkbaar. Ik heb de indruk dat ze door de originele laders van festool niet erkend worden. Ik gebruik standaard de TCL3,controle lampje brand zolang ik de batterij niet insteek(na het plaatsen dooft het lampje) Hetzelfde gebeurd als ik mijn TCL6 wil gebruiken! Heeft U hier een oplossing voor ??


Replace direct:
Bedankt voor uw e-mail.
Dit heeft te maken dat de batterijen die u aangeschaft heeft geen originele batterijen zijn. De originele batterijen hebben een chip verwerkt zitten, deze zitten niet in de batterijen van ons huismerk Yanec.


Mijn antwoord:
Dde batterij wordt niet herkend door de lader!!
Ik kan ze gewoon NIET opladen!
Zodra ik de batterij in de lader steek…gaat het controle lampje van de lader uit(dit met mijn 2laders TCL3/TCL6)


Replace direct:
Het probleem is dat de tevredenheidsgarantietermijn van 30 dagen al langere tijd verstreken is. Dus ik
kan helaas geen geld terug geven. De accu zijn wel in orde, alleen deze worden dus niet door de originele lader geaccpteerd.



Dus als je een Yanec batterij koopt,moet er je er ook een nieuwe ”niet originele” lader bij kopen??

Beste Guy,

Het klopt inderdaad dat de yanec niet werkt op de originele lader. En de oplossing is dan dus om een niet originele lader te kopen.

G
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Teleurstellende reparatie en gemiste tweede kans

Beoordeling 
 
5.5

Voorheen goede ervaringen met ReplaceDirect, misschien wel ervaringen die vijf sterren verdienden, zeker met een vriendelijke en welwillende klantenservice.
Maar de eenvoudige reparatie van een telefoonscherm met kapot glas is een teleurstelling geworden. De eerste keer de telefoon meer dan een week kwijt en terug gekregen met een abominabel slecht scherm met vlekken op de backlight en bovendien lijmresten rondom het scherm. Kwaliteitscontrole heeft kennelijk zitten slapen. Dus de telefoon maar weer retour gestuurd voor een ander scherm.
Uiteindelijk is de reparatie uitgelopen van de beloofde 3 - 5 werkdagen tot 3 weken. De reparatie is nu goed uitgevoerd en het scherm is beter, maar opnieuw is hierop een storende vlek te zien. Helaas dus opnieuw teleurstellend. En als klap op de vuurpijl durft ReplaceDirect ook nog extra kosten in rekening te brengen voor een verzending die niet eens nodig was geweest als de eerste reparatie fatsoenlijk was uitgevoerd.
Daarmee zijn we gedaald van bijna vijf sterren tot een uiterst magere een. Het glas is weer heel, de telefoon werkt (voorlopig) nog, maar na alle al betaalde kosten en drie weken wachten overheerst de teleurstelling en ergernis.
Goodbye ReplaceDirect, nooit meer.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Deel van mijn bestelling nooit ontvangen

Beoordeling 
 
4.3

Ik had een maand geleden een bestelling geplaats bij replacedirect. Ik had 2 producten besteld, maar heb maar 1 product ontvangen. Zij zijn ervan overtuigd dat zij beide producten hebben verzonden, maar deze heb ik niet beide ontvangen. Het ander product wat ik wel heb ontvangen, heb ik inmiddels geretourneerd, omdat ik hem niet meer nodig had. Ik vind dit een vervelend situatie aangezien ik geen hekel heb aan mijn geld. Ik ben altijd een hardewerker geweest en voel me door deze situatie totaal niet serieus genomen door replacedirect. Mocht iemand dit ook hebben meegemaakt, laat het me even weten. Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Defecte adapter - perfect opgelost!

Beoordeling 
 
10.0

Ik ben zwaar onder de indruk van de service van Replace Direct! Ik heb vorig jaar een vervangende adapter besteld voor mijn laptop. Die maakt sinds een paar weken geen goed contact meer, waardoor mijn laptop alleen nog wil opladen als ik eindeloos met het kabeltje wiebel of de kabel in een bepaalde positie vasthoud. Gisterochtend deed ie het helemaal niet meer.

Ik wilde bij Replace Direct een nieuwe bestellen, omdat destijds de bestelling en levering vlekkeloos verliepen. Ik weet nog dat MediaMarkt me naar Replace Direct verwees, omdat zij de adapter die ik nodig had niet op voorraad hadden. Volgens mij heb ik hem na 22:00 uur besteld en was hij er de volgende dag. De prijs was ook prima. Ik zag echter bij het product staan dat er 1 jaar garantie op zat en in mijn account stond dat ik de kapotte op 8 september 2016 had gekocht, dus... nog 3 weken.

Ik bel op, krijg meteen een supervriendelijke dame aan de lijn en er wordt direct een nieuwe opgestuurd! Vanochtend stond Post NL al aan de deur. Ik hoefde niet eens meer verpakkingsmateriaal te zoeken voor mijn retourzending, die kon zo in het doosje van mijn nieuwe adapter. Inmiddels had ik ook een e-mail binnen met een RMA-nummer en een antwoordnummer, zodat ik de kapotte adapter gratis kon retourneren. Natuurlijk heb je recht op garantie, maar hier word ik wel heel blij van!

MV
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

Yanec inkt

Beoordeling 
 
4.5

Ik bestel voor eerste maal Yanec inkt. Hoog aangeschreven product bij Replace Direct.
Ligt paar maandjes in de kast op voorraad totdat oude inkt op is.
Wil hem hierna gebruiken, maar foutmelding printer. Wat is het antwoord van Replace Direct:
"Helaas tot mijn spijt kan ik geen retour aanvraag voor uw order doen omdat u hier maar 6 maanden garantie op had. (en de 30-dagen tevredenheidsgarantie voor het geld terug) al lang verstreken is.
Dat zou betekenen dat ik enkel een nieuwe order voor u kan plaatsen op de nieuwe cartridges.".

Kortom, garantie onbestaande, maar wel met alle plezier nog een nieuwe verkopen.
Dus "bezint eer ge begint" voordat je dit besteld.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Moira Vosselman op 19 Augustus 2017

"Ligt paar maandjes in de kast..." Hahaha, hilarisch! Niks onbestaande garantie... je had 6 maanden om hem te testen! Niet netjes om hier een negatieve review over te plaatsen vind ik.

Steven op 21 Augustus 2017

Ja Moira,
er zijn nu eenmaal mensen die zo vooruitziend zijn om inkt bij te bestellen als ze de laatste hebben opgebruikt om niet in de problemen te geraken.
Dus die dingen liggen dan in de kast totdat de volgende inkt op is.
Als jij dat hilarisch vind..., tja.
En via andere forums weet Replace Direct blijkbaar al veel langer dat deze dingen niet altijd werken op een HP printer.
Dus een waarschuwing zou op zijn minst op zijn plaats geweest zijn.
Dus ik vind dat ik correct gereageerd heb en andere mensen hiervoor waarschuw.
Zeker netjes van mezelf.

Moira Vosselman op 24 Augustus 2017

Het blijft natuurlijk heel vervelend dat de cartridge niet werkt, al loop je dat risico eigenlijk altijd als ze niet origineel zijn. Ik las onlangs dat printerfabrikanten daar zelfs expres voor zorgen, zodat je genoodzaakt bent de duurdere originele inkt te kopen. Een waarschuwing van de shop bij het product zou inderdaad heel netjes zijn. Mijn excuses voor mijn initiële reactie. Ik moest vooral lachen om die 'paar maandjes', daarbij denk ik eerder aan een maand of twee, terwijl vervolgens duidelijk blijkt dat het om 6 maanden gaat. Dat is wel heel vooruitziend ;-) En ik was op dat moment ook behoorlijk vooringenomen, omdat ik juist net een heel positieve ervaring had met Replace Direct! Binnen de garantietermijn een product omruilen is natuurlijk volstrekt normaal, maar ik was oprecht verbaasd over hoe snel en gemakkelijk dit geregeld was. Buiten de garantie iets toch oplossen voor de klant? Dat kom je denk ik alleen tegen bij exclusievere merken. En dan nog niet altijd. Ik heb dit trouwens zelf ook weleens meegemaakt toen ik nog inkt gebruikte. Soms accepteert de printer een cartridge alsnog als je tijdelijk een andere cartridge in de printer doet. Ik zeg niet dat het lukt, maar het is wellicht het proberen waard?

Reageer op deze review

betselling zoek

Beoordeling 
 
3.0

26 juli een bestelling gedaan voor een laptop scherm 28 juli er achter gekomen nadat ze de 27ste niet geleverd hadden dat mijn bestelling ergens bij postNL lag.Ondertussen de klanten dienst gecontacteerd ik kan uit de brand geholpen worden door dat ze een ander scherm toesturen maar ik moet deze wel eerst betalen en als achteraf blijkt dat postnl dit scherm kwijt is geraakt word dit bedrag dan terug betaald ondertussen vertrekken wij bijna op vakantie en zie ik het niet gebeuren dat ze dit scherm voor deze tijd gaan leveren. ik moet maar afwachten of terug betalen

RS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Accu zoek.

Beoordeling 
 
5.3

Nou ik bestel regelmatig spullen bij Replacedirect
Al meerdere jaren.
Nu kreeg ik een brief thuis dat ik een betaling verschuldig was.
En met bellen kwam ik erachter dat ze regelmatig me inlog na veranderde met een 1 dan een 2 erachter .(en als ik inlog is niks verschuldig)
En me echt naam werkte niet meer.
Dus ik vroeg of men dat niet kon veranderen zo is het een puin.
Maar als men dis besteld zonder inlog dan komt er een 1 of 2 erachter. Maar dan snap ik niet waarom dan wel adres in orde was. Beetje wazig allemaal.
En ergste is ze hebben de retour niet meer gevonden. En ik vind me bewijs niet meer.
Coelance bestaat er dus niet denk ik.
.
Dus jammer maar 1 rede meer om.elders te bestellen

RL
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

ReplaceDirect op 02 Juni 2016

Goedemiddag!
Vervelend om te horen dat er betaalproblemen zijn opgetreden.
Ik zie op basis van uw bestelverleden bij ReplaceDirect dat u eigenlijk altijd direct betaalde, middels iDeal. Enkel uw meest recente bestelling heeft u via Afterpay (accept-giro) geplaatst, waarbij het inderdaad de bedoeling is dat u de betaling achteraf binnen 14-dagen afrond.

Bij ons, ReplaceDirect, heeft u zodoende géén openstaande posten, dit zou mijn inziens enkel nog bij de firma Afterpay kunnen zijn, door een eventuele ontbrekende betaling van een Afterpay betaalmethode order die bij ons is geplaatst.
Meer info over de firma Afterpay vind je hier terug; https://www.afterpay.nl/nl/

Mochten we u nog ergens mee kunnen ondersteunen, vernemen we dit vanzelfsprekend graag.

Met vriendelijke groet, en een prettige dag gewenst!
^JTS

ReplaceDirect

Ron luckers op 02 Juni 2016

Nou als jullie als een klant iets besteld en dan een andere gebruikersnaam maken door een 1 of 2 of 3 erachter te zetren is dit heel lastig.vooral als men dan met hoofd account wachtwoord wil opvragen als het niet meer werkt en dan in de optie alleen de 1 en de 2 ziet heel lastig .
En bij geen account zag ik een betaling open.
En ik kreeg van jullie de herrinnering niet van afterpay.
En daarom werken bijna alle online winkels met email adres... mischien een optie voor jullie.
Want nu kan ik geen garanties meer claimen omdat account naam niet meer werkt naar behoren.
Mvg. Ron luckers..

Reageer op deze review

slechte schade afhandeling

Beoordeling 
 
6.0

een geleverde adapter voor een laptop bleek kortsluiting te veroorzaken (geconstateerd door een electricien) en als gevolg daarvan is de aardlekschakelaar doorgegaan. Hierdoor is bij mij thuis gevolgde schade ontstaan bij alle apparaten die op dat moment waren aangeloten via hdmi. Klacht gemeld en ik kreeg kostenloos een nieuwe adapter. De defekte adapter retourgestuurd voor onderzoek (ivm gevolgschade). Replace direct beweert de adapter onderzocht te hebben en dat er geen gebreken geconstateerd zijn, en dat de door mij gemelde gevolgschade niet vergoed zal worden. Ik heb nu het gevoel niet serieus te zijn genomen en dat de suggestie wordt gewekt dat ik de boel zou belazeren. In dit geval was goedkoop dus duurkoop.

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Eerste en laatste keer..

Beoordeling 
 
2.8

Nieuw toetsenbord besteld voor oude laptop bij
Replacedirect. Toetsenbord deed het maar half,
lintkabel zat vol met gaatjes (geen
contact) toetsenbord maar weer retour..

Toen begon de ellende, retourprocedure op de
website werkte niet? pagina/links die niet meer
bestaan. Na perongeluk te zijn uitgelogd kom je er niet
meer in. Zelfs twee door Replacedirect gegenereerde
wachtwoorden werkten niet? Via de mail contact
gezocht, wordt niet op gereageerd? Op eigen kosten
retour gestuurd, niks van gehoord..

Als je aangekochte product werkt heb je geluk.
Zo niet, is Replacedirect blijkbaar niet thuis!?
Eerste en laatste keer dat ik hier iets koop..

M.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Topservice

Beoordeling 
 
10.0

Een tijd geleden een accu besteld voor mij erg oude laptop voor iets meer dan 3 tientjes.
Natuurlijk verwachtte ik er niet teveel van. (gaat om een HP laptop en dit lijkt mij een universele accu).
Tot mijn verbazing werkte hij prima!
Totdat ik een paar dagen de accu schoonmaakte en ik hem niet meer in de laptop kon klikken.
Natuurlijk Replacedirect gemaild en de situatie uitgelegd.... Wat schets mij verbazing!!!
Ik ontvang de volgende dag een mail Mr Niyazi het zou regelen.
Hij stuurt meteen een nieuwe accu op.
Net ontvangen (levertijd 1`a 2 werkdagen)..
Topservice en topmensen. Niet alleen hun accu''s maar ook toners.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

prima service

Beoordeling 
 
8.8

Replacedirect.nl

Gewoon even een dik compliment van deze kant.
Ik bestel een verkeerde accu voor m'n boorapparaat, Ik bel dat direct door en replacedirect stuurt me met 24 uur de juiste accu toe. Zolang ik maar beloof de verkeerde accu binnen 14 dagen te retourneren.
Wat een verschil met de onpersoonlijke foute klanteservice van een bedrijf als Bol.nl

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloze reparatie afdeling

Beoordeling 
 
2.3

Ik had een defect toetsenbord van mijn MSI laptop. Vervanging door MSI zou ca 3 weken duren en een toetsenbord zelf bestellen in Hongkong ook ca 3 wkn. Vlgs de website van Replace deden zij dat binnen een week. Laptop aan de balie afgeleverd en na 7 dgn nog geen reactie. Mail gestuurd met de vraag naar de stand van zaken. Na 24 uur geen reactie en gebeld. De reactie was dat het beantwoorden van mail twee dagen duurde dus dat het klopte dat ik nog geen antwoord ontvangen had. Maar ze zou even in de computer kijken wat de stand van zaken was. Na een minuutje werd mij doodleuk medegedeeld dat men de laptop niet kon repareren omdat dit toetsenbord niet verkrijgbaar was en dat ik de laptop weer kon ophalen. Hoe lang ze dit al wisten kon ze me niet vertellen. Laptop direct opgehaald en ook direct het originele toetsenbord in Hongkong besteld. Dit kwam na 7 dagen binnen en werkt prima.

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

ReplaceDirect informatie

ReplaceDirect is dé webwinkel bij uitstek voor accu’s, adapters, vervangende onderdelen, upgrades & accessoires voor mobiele apparatuur. ReplaceDirect.nl richt zich op consumenten, bedrijven, overheden en instellingen.

ReplaceDirect heeft meer dan 40.000 verschillende modellen laptops, PDA’s, GSM’s, PMP’s, MP3-spelers, iPods, digitale camera's, camcorders, powertools, barcode scanners en andere mobiele apparaten in haar assortiment. De focus van ReplaceDirect is daarbij gericht op energieproducten zoals accu’s en adapters. Maar ook uitbreidingsmogelijkheden (bijvoorbeeld extra geheugen, diskdrives en harddisk-upgrades) voor notebooks behoren tot het programma van ReplaceDirect. Ook voor vervangingsservice voor laptopschermen, LCD-inverters, toetsenborden en harddisks kunt u bij ReplaceDirect terecht.

Algemene informatie

Keurmerken
  • Thuiswinkel Keurmerk
  • Q shops Keurmerk
Verzendkosten
1.95
Levertijd
Voor 21:00u besteld, de volgende dag geleverd (indien op voorraad)
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • contant

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Magix
 
5.2 (33)