BCC

www.bcc.nl
 
3.0 (99)
BCC

BCC.NL is één van de succesvolste aanbieders van elektronica en witgoed in heel Nederland. BCC biedt u een enorm assortiment en uitstekende service en dat tegen zeer lage prijzen. Waarom zou u kopen bij BCC?

De beloften van BCC:

BCC Garantie: Everyday Low Pricing: heeft u hetzelfde product ergens anders binnen 14 dagen goedkoper gezien? BCC past voor u na controle direct de prijs aan, en BCC betaalt het verschil terug. Als dat geen service is.. Wat zijn uw ervaringen? klopt bovenstaande? Deel uw beoordelingen online!

BCC ervaringen

99 beoordelingen voor BCC

 
(5)
 
(3)
 
(10)
 
(17)
 
(67)
Gemiddeld 
 
3.0
 
3.5
 
2.5
 
1.8
 
4.1
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Douwes
Gemiddeld 
 
2.3

website: non=communicatie - klant de dupe

Ik had een koelkast besteld via de BCC website, kreeg orderbevestiging, maar een week, dus 7! dagen later, 's avonds. de avond voordat hij bezorgd zou worden, krijg ik doodleuk een mail dat ze het product niet kunnen leveren! Ik heb me de hele dag uit de naad gewerkt om de ruimte voor de koelkast vrij te maken! Krijg geen kontakt met Klantenservice BCC , via telefoon of chat zijn ze niet bereikbaar. Dat heb ik eerder ook al ervaren, mbt andere artikelen.
Zeer zeer klantonvriendelijk! Communicatie is onmogelijk!
NB. In de winkels is het anders, medewerkers daar zijn wel klantvriendelijk.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Pieter
Gemiddeld 
 
10.0

Fantastische omruil

We hadden een LG robot stofzuiger gekocht die van de trap af was gevallen. Na opsturen zei LG dat dit normaal was voor dit type. Toen ik zei dat ik dat niet bij een robot stofzuiger vond passen gaven ze me helemaal gelijk. We hebben een nieuwe robot stofzuiger uit mogen zoeken en omdat deze nog goedkoper was kreeg ik gelijk contant het verschil terug! Fantastische service!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gert-Jan
Gemiddeld 
 
3.5

Alles behalve 'high service'

We hebben afgelopen vrijdagavond en stofzuiger besteld ervan uitgaande dat deze dan zaterdag binnen zou zijn. Dit was niet het geval... Uiteindelijk zondag het pakket ontvangen maar verkeerde product erin namelijk een koffiezetter met daarbij iemand anders zijn factuur. Meteen een mail gestuurd. De dag erna om 14u in de middag nog geen reactie op deze mail. Daarom maar gebeld. 2x maal wegens drukte vanuit BBC de verbinding verbroken. Bij de 3de maal na een behoorlijk wachttijd iemand aan de telefoon gekregen. Enige geboden oplossing die geboden werd is het pakket terugsturen en zodra het door hen ontvangen is wordt mijn bestelling pas verstuurd. Dit houd in dat ik morgen het pakket weg moet brengen, dan hopen dat het woensdag al bij BCC is en dan ook verwerkt wordt + dat mijn bestelling dan meteen wordt opgestuurd. Dus op zijn vroegst heb ik mijn bestelling dan op donderdag.... maar dat is dus in het gunstigste geval en bijna een week later. Aangezien het om een stofzuiger gaat en dat een dagelijks gebruiksproduct is vind ik deze oplossing niet acceptabel. Dit ook gemeld bij de medewerker die mij te woord stond, maar die gaf aan dat dit de enige oplossing was. Daar ben ik het niet mee eens, mijn bestelling zou bijvoorbeeld vandaag nog verstuurd kunnen zijn waardoor ik hem morgen (nog 3 dagen te laat!) zou hebben of DHL zou het foutieve pakket kunnen ophalen of een spoedkoerier zou het pakket kunnen wisselen etc. Dus legio van mogelijkheden. De medewerker gaf aan dat dit allemaal niet kon, daar ben ik het niet mee eens, dat kan namelijk wel maar dat wil BCC niet, dat zijn 2 verschillende dingen. Daarnaast beviel de toon van de medewerker mij niet, op een gegeven moment ging hij zelf beweren dat mijn bestelling sturen jullie 150 euro kost, dat lijkt me ongeloofwaardig en daarnaast is dit info waar ik verder niets mee kan dus totaal niet relevant is.
Op een gegeven moment heb ik nogmaals aangegeven dat ik echt niet tevreden was met de geboden oplossing en dat ik mijn ongenoegen daarom ook zou uiten op het internet en dat dit ook mijn laatste aankoop bij BCC zou zijn, de medewerken reageerde hier heel laconiek op door te zeggen dat dit jullie niets uitmaakt aangezien het goed gaat met BCC... bijzonder... Om een lang verhaal kort te maken ik bestel een stofzuiger bij BCC aangezien ik snel een stofzuiger nodig had en dit wordt niet waargemaakt. Daarnaast wordt hun probleem (foutieve levering en niet snelle levering nu mijn probleem gemaakt) nu mijn probleem gemaakt. Nog los van de tijd die het mijn allemaal kost... Verder moet ik ook nog de terugzend kosten gaan voorschieten!!!

Was deze beoordeling nuttig? 

Douwes op Januari 09, 2018

Sluit perfect aan op mijn ervaring. Ben verbaasd dat u tel. kontakt heeft kunnen krijgen. Is mij nog nooit gelukt! Inderdaad kan het BCC geen bal schelen of ze een klant verliezen.

Reageer op deze review

Mieke
Gemiddeld 
 
2.0

Waardeloos

Na een TV te hebben besteld en betaald via iDEAL wilde ik deze ophalen bij BCC the Wall in Utrecht. Ondanks dat hij op voorraad was volgens BCC.nl kreeg ik een mailtje dat dit helaas toch niet het geval was, dat de order is geannuleerd (door BCC dus) en dat ik binnen een week mijn geld terug kreeg. Binnen een week vind ik al een belachelijk lange termijn als de order buiten mijn schuld om wordt geannuleerd. Ik verwacht dan excuses en per omgaande terugbetaling. Zeker van een bedrijf dat pretendeert 'high service' te hebben. Maar goed, vol ongeduld wacht ik af maar helaas, na een week wachten geen geld. Klantenservice onbereikbaar, dus maar weer via Twitter contact opgenomen met BCC. Toen bleek een week opeens 7 werkdagen te zijn. Ze verwachtte dat het 'deze week' wel overgemaakt zou worden.

Nu een klacht ingediend en ondertussen kan ik iedereen afraden om iets bij BCC te kopen. 'Low price, NO service'

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Wilma :-((
Gemiddeld 
 
1.0

Ontevreden

Samsung Qled tv en Bose SoundTouch 300 met alles er op en eraan.
We moesten 2 Monster HDMI kabels kopen ad. € 160,- anders konden ze van BCC geen goed geluid garanderen. Complete onzin volgens Bose, die zeggen: wij leveren een prima installatie met prima kabels. De app op je telefoon hoefde niet geïnstalleerd te worden, dat was maar een extraatje??? Tv moet
aan voor de radio te bedienen???, dus ook niet, enz...geen kennis van zaken.
Na afloop namen de mensen van BCC nog even ongevraagd, diefstal dus, 5 prima kabels mee. De 2 Bose kabels, 2 HDMI en een optische kabel. Slecht afgehandeld allemaal!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Mario
Gemiddeld 
 
1.0

KOOP HIER NIKS!

Hallo allemaal.

Ik wou graag iets met jullie delen en waarschuwen voor de praktijken bij BCC!!

Zelf heb ik een mooie dure wasmachine aangeschaft met een service plus garantie. Vervolgens vertoon de wasmachine binnen 6 maanden rare symptomen en gaat stuk. Nu hebben wij afspraak gemaakt om deze wasmachine te laten ophalen maar na 3 afspraken gemaakt te hebben met BCC blijkt de monteur bij elke afspraak ziek te zijn. Ik werk op locatie en op freelance basis dus deze grap met BCC heeft mij 720 euro gekost + 240 euro voor vandaag en de wasmachine is nog steeds niet opgehaald want de monteur was vandaag ook weer ziek! Vervolgens zijn we 8 weken verder en zijn de kosten van de wasserette hoog opgelopen.

IK WOU MIJN FRUSTRATIE ERGENS KWIJT WANT BEN NU 1000 EURO KWIJT AAN BCC. WEES GEWAARSCHUWD EN KOOP JE SPULLEN ERGENS ANDERS!!! BCC WEG ER MEE.................

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

R Snijder
Gemiddeld 
 
4.0

08-08-17 afzuigkap gekocht, 24-10-17 rond, na 6 afspraken

Acht augustus heb ik bij BCC een afzuigkap besteld, hier bij heb ik de bestelling gekozen voor de montageservice. De eerste keer is de afzuigkap voor de helft gemonteerd, de kolf was niet bevestigd en de elektra was niet weggewerkt, de monteurs waren hier niet voor bevoegd.
Contact opgenomen, zowel schriftelijk als telefonisch (lange wachttijden trouwens), gemeld dat de montage niet af was, ook kwam er inmiddels er een brandlucht uit de afzuigkap. Na twee maal thuis blijven voor een Inventum monteur was de brandlucht verholpen.
Inmiddels werken verder, dus gebeld en gevraagd waar de monteurs voor de montage bleven, men wist van niets, dus er is maar een afspraak gemaakt voor het afmaken van de montage. Voor de vier keer thuis gebleven: Er kwam niemand opdagen. Opnieuw opgebeld; Men wist niets van mijn problemen af en er is nooit een afspraak gemaakt. Maar men heeft een afspraak ingepland waar bij dit keer echt de kolf afgewerkt zou worden en de elektra weggewerkt zou worden.
Vijfde dag thuis blijven: Er zijn monteurs! Men kon de elektra wegwerken, maar in hun werkorder stond niets over de werkzaamheden voor de kolf. Deze monteurs waren gelukkig erg behulpzaam (zeldzame eigenschap voor BCC personeel) en hebben uit zichzelf een vervolgafspraak voor me geregeld.
Zesde dag thuis blijven: De monteurs zijn hun afspraak nagekomen! De kolf is geplaatst, de afzuigkap hangt en de elektra is weggewerkt! Helaas is de kolf bekrast tijdens de werkzaamheden, maar dat kan gebeuren.

Ik heb direct na dat de monteurs weg waren foto's gemaakt van de beschadigingen en contact opgenomen met de BCC via het contactformulier, met de aanvraag voor een ontvangen product. Foto's verstuurd via Whatsapp op aanvraag van de medewerker. Op Whatsapp is het contact voortgezet, maar daar krijg ik telkens een andere medewerker en de helft van de medewerkers vraagt me opnieuw voor foto's en uitleg van het verhaal. (Hebben deze mensen geen CRM/ticketsysteem waar deze dingen in bijgehouden wordt?!)

Nu, 24 oktober, ben ik weer thuis gebleven en heb ik een vervangende afzuigkap ontvangen (omdat de kolf bekrast was) en het bovenste deel van de kolf waar een stuk was uitgeslepen heeft men laten hangen zodat het goed aansluit op het bestaande ventilatiekanaal. Wel twee krasjes op de afzuigkap en een klein deukje in de kolf, maar daar wil ik me niet meer druk over maken, ik ben helemaal klaar met BCC. (Leuk detail: De installateurs kwamen 's ochtends eerst een vaatwasser(?!) langs brengen in plaats van een afzuigkap, ik kon er wel om lachen, want ik ben ondertussen niets ander gewend van de BCC.)

Ik koop in ieder geval nooit meer iets bij de BCC.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Monique
Gemiddeld 
 
6.0

geen succes

Op vrijdag avond een krulborstel in de winkel besteld, omdat die niet op voorraad was.
Ik vraag mag ik hem ruilen als die niet bevalt, want ik kan zo niet beoordelen of dat ik deze wel goed vind, omdat ik hem niet kan zien in de winkel. Ja werd er gezegd u kunt hem gewoon komen terug brengen.
Ik heb hem afgerekend(kreeg geen bon) want die zou in de e-mail zitten werd er gezegd! ( en die moest ik maar uitprinten). De volgende dag door DHL afgeleverd. tot zo ver alles goed. Ik heb hem bekeken, maar vond het toch niet de krulborstel die ik zocht.
kwaliteit viel mij tegen. Dus ik bracht hem terug naar de winkel. Bon ingevuld enz
Zegt de verkoper aldaar, ik kan hem alleen terug nemen met de bon (geen kopie van de bon)
Die Bon had ik dus niet gekregen! Zegt die man dar moet! Dat zou wel zo zijn dat dat idd zo hoort, maar ik had hem toch echt niet gekregen!! Ik werd gewoon niet gelooft!
Daar boven op werd nog gezegd, ja misschien heeft u wel net de krulbostel uit de winkel gepakt en zegt nu dat u hem terug komt brengen! Nu werd ik niet alleen voor leugenaar uit gemaakt maar ook nog eens als dief!
U kunt dus wel geloven dat dit tot een bepaalde hoogte punt ging oplopen!
Ik had de doos van DHL bij, daaruit had ik de krulborstel doos gehaald voor zijn neus, en bovendien moest ik de borstel laten bezorgen omdat die niet aanwezig was,(en dan zou ik hem wel zomaar uit de winkel gepakt kunnen hebben???? echt deze verkoper spoort niet!

Ik heb het aankoop bedrag terug gekregen, maar na deze belachelijke behandeling denk ik niet dat ik ooit nog een aankoop zal doen bij deze winkel!

Was deze beoordeling nuttig? 

Cindy op Oktober 25, 2017

Ik ben net zo behandeld Herken dit helemaal. JE mag zonder opgaaf van Reden binnen 14 dagen iets retour doen maar het was of ik in de verhoorkamer zat van de politie zo erg werd ik ondervraagt waarom ik het retour wilde doen en het leek er bijna op alsof ze mijn geld niet terug wilden geven. Schandalig ik koop nooit meer wat bij BCC

Monique op Oktober 31, 2017

Ik ben daarna naar mediamarkt gegaan, zeer prettig geholpen..
Maar mijn krul borstel bleek thuis niet in orde, ik terug... kreeg meteen een nieuwe!
Werd ook heel aardig behandeld door retour medewerkster.

nooit geen bcc meer!

Reageer op deze review
Jolande
Gemiddeld 
 
2.3

Slechte service

Bij verhuizing inbouw was/droger achtergelaten, dus op dag van verhuizing in winkel wasmachine en warmtepomp-droger besteld. Want wil zo snel mogelijk in nieuwe huis kunnen wassen/drogen. Warmtepompdroger niet op voorraad, maar die zou snel binnenkomen, dus begin volgende week geleverd. Ik hoor niets. Halverwege de week klantenservice gebeld. En toen werd me duidelijk dat BCC een bedrijf is dat het allemaal niet aankan: na tien minuten (!) in de wacht wordt verbinding verbroken, moest driemaal bellen. Warmtepompdroger was er nig niet, maar zou mirgen komen. Zelfde verhaal voogende dag: droger komt morgen. Heb toen mail gestuurd met ultimatum, wil begin deze middag bezorgafspraak, anders ga ik ergens anders kijken. Geen reactie.
Bij witgiedhandel twee straten bij mij vandaan zekfde apoaratuur besteld, nig honderd euro goedkoper ook, kon binnen enkele uren geinstalleerd worden.
Pas nadat ik bij BCC de order geannuleerd had, kwam er een reactie (dat de warmtepomodroger echt morgen zou komen, hahaha).
Voor mij is duidelijk, dat als de klantenservice zo moeilijk bereikbaar is, dan kan het bedrijf de biel allemaal niet aan.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Bente
Gemiddeld 
 
5.5

Standaard Pricing Standaard Service

Onlangs een Samsung QE55Q7 gekocht bij BCC in Woensel Eindhoven. Bij levering kreeg het toestel geen verbinding met de OneConnect module, ik heb zelf een glasvezelkabel moeten ruilen in de winkel met een showmodel. Na 4 weken gebruik geen beeld meer, dus contact opgenomen met BCC. Inmiddels 2 monteurs en 2 weken verder, waarbij al 3 onderdelen geprobeerd zijn te vervangen. Nog steeds geen werkende tv en geen vervangende oplossing. Vandaag in winkel geweest en afgescheept met het feit dat het hoofdkantoor niet geopend is op zaterdag. Ze adverteren met Low Pricing High Service, maar verschuilen zich vervolgens achter de standaard garantie van de fabrikant. Dat noem ik standaard service en geen HIGH service BCC!! Bij aankoop van een TV van 2700 euro verwacht ik meer dan dit, ondertussen nog steeds geen werkende TV of oplossing.

Was deze beoordeling nuttig? 

Bente op Augustus 03, 2017

Update: uiteindelijk na ruim 2 weken alsnog een nieuwe tv gekregen van BCC. Ik ben tevreden met deze oplssing.

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.