BCC

www.bcc.nl
 
2.9 (92)
BCC

BCC.NL is één van de succesvolste aanbieders van elektronica en witgoed in heel Nederland. BCC biedt u een enorm assortiment en uitstekende service en dat tegen zeer lage prijzen. Waarom zou u kopen bij BCC?

De beloften van BCC:

BCC Garantie: Everyday Low Pricing: heeft u hetzelfde product ergens anders binnen 14 dagen goedkoper gezien? BCC past voor u na controle direct de prijs aan, en BCC betaalt het verschil terug. Als dat geen service is.. Wat zijn uw ervaringen? klopt bovenstaande? Deel uw beoordelingen online!

BCC ervaringen

92 reviews voor BCC

 
(4)
 
(3)
 
(10)
 
(15)
 
(63)
Gemiddeld 
 
2.9
 
3.4
 
2.6
 
1.7
 
4.0
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Monique
Gemiddeld 
 
6.0

geen succes

Op vrijdag avond een krulborstel in de winkel besteld, omdat die niet op voorraad was.
Ik vraag mag ik hem ruilen als die niet bevalt, want ik kan zo niet beoordelen of dat ik deze wel goed vind, omdat ik hem niet kan zien in de winkel. Ja werd er gezegd u kunt hem gewoon komen terug brengen.
Ik heb hem afgerekend(kreeg geen bon) want die zou in de e-mail zitten werd er gezegd! ( en die moest ik maar uitprinten). De volgende dag door DHL afgeleverd. tot zo ver alles goed. Ik heb hem bekeken, maar vond het toch niet de krulborstel die ik zocht.
kwaliteit viel mij tegen. Dus ik bracht hem terug naar de winkel. Bon ingevuld enz
Zegt de verkoper aldaar, ik kan hem alleen terug nemen met de bon (geen kopie van de bon)
Die Bon had ik dus niet gekregen! Zegt die man dar moet! Dat zou wel zo zijn dat dat idd zo hoort, maar ik had hem toch echt niet gekregen!! Ik werd gewoon niet gelooft!
Daar boven op werd nog gezegd, ja misschien heeft u wel net de krulbostel uit de winkel gepakt en zegt nu dat u hem terug komt brengen! Nu werd ik niet alleen voor leugenaar uit gemaakt maar ook nog eens als dief!
U kunt dus wel geloven dat dit tot een bepaalde hoogte punt ging oplopen!
Ik had de doos van DHL bij, daaruit had ik de krulborstel doos gehaald voor zijn neus, en bovendien moest ik de borstel laten bezorgen omdat die niet aanwezig was,(en dan zou ik hem wel zomaar uit de winkel gepakt kunnen hebben???? echt deze verkoper spoort niet!

Ik heb het aankoop bedrag terug gekregen, maar na deze belachelijke behandeling denk ik niet dat ik ooit nog een aankoop zal doen bij deze winkel!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Jolande
Gemiddeld 
 
2.3

Slechte service

Bij verhuizing inbouw was/droger achtergelaten, dus op dag van verhuizing in winkel wasmachine en warmtepomp-droger besteld. Want wil zo snel mogelijk in nieuwe huis kunnen wassen/drogen. Warmtepompdroger niet op voorraad, maar die zou snel binnenkomen, dus begin volgende week geleverd. Ik hoor niets. Halverwege de week klantenservice gebeld. En toen werd me duidelijk dat BCC een bedrijf is dat het allemaal niet aankan: na tien minuten (!) in de wacht wordt verbinding verbroken, moest driemaal bellen. Warmtepompdroger was er nig niet, maar zou mirgen komen. Zelfde verhaal voogende dag: droger komt morgen. Heb toen mail gestuurd met ultimatum, wil begin deze middag bezorgafspraak, anders ga ik ergens anders kijken. Geen reactie.
Bij witgiedhandel twee straten bij mij vandaan zekfde apoaratuur besteld, nig honderd euro goedkoper ook, kon binnen enkele uren geinstalleerd worden.
Pas nadat ik bij BCC de order geannuleerd had, kwam er een reactie (dat de warmtepomodroger echt morgen zou komen, hahaha).
Voor mij is duidelijk, dat als de klantenservice zo moeilijk bereikbaar is, dan kan het bedrijf de biel allemaal niet aan.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Bente
Gemiddeld 
 
5.5

Standaard Pricing Standaard Service

Onlangs een Samsung QE55Q7 gekocht bij BCC in Woensel Eindhoven. Bij levering kreeg het toestel geen verbinding met de OneConnect module, ik heb zelf een glasvezelkabel moeten ruilen in de winkel met een showmodel. Na 4 weken gebruik geen beeld meer, dus contact opgenomen met BCC. Inmiddels 2 monteurs en 2 weken verder, waarbij al 3 onderdelen geprobeerd zijn te vervangen. Nog steeds geen werkende tv en geen vervangende oplossing. Vandaag in winkel geweest en afgescheept met het feit dat het hoofdkantoor niet geopend is op zaterdag. Ze adverteren met Low Pricing High Service, maar verschuilen zich vervolgens achter de standaard garantie van de fabrikant. Dat noem ik standaard service en geen HIGH service BCC!! Bij aankoop van een TV van 2700 euro verwacht ik meer dan dit, ondertussen nog steeds geen werkende TV of oplossing.

Was deze beoordeling nuttig? 

Bente op Augustus 03, 2017

Update: uiteindelijk na ruim 2 weken alsnog een nieuwe tv gekregen van BCC. Ik ben tevreden met deze oplssing.

Reageer op deze review
L.Sneep
Gemiddeld 
 
2.5

Slechte ervaring

Vandaag geprobeerd bij BCC Almere Buiten een fonduepan te kopen. Ik zeg 'geprobeerd' want e.e.a. eindigde met een grote mislukking. Ten eerste: in de héle winkel was maar één pan te zien á 43 euro. Ten tweede: de pan eenmaal gekocht deed het thuis niet!
Omdat we met fonduevlees thuis zaten en diezelfde avond een pan móesten hebben het showmodel gekregen zonder doos (was niet te vinden) Stof werd er niet eens afgeveegd en ik kreeg de pan in een plastic zak mee. Moest wel het volle bedrag betalen, maar niet gezeurd....
Thuisgekomen bleek dat de pan niet warm werd én het lichtje niet ging branden!
Dus terug naar de winkel.
De juffrouw achter de balie was in een chat aan het typen met iemand en bleef stug doorgaan, zonder acht op mij te slaan....Uiteindelijk keek ze na minuten op, en ik legde uit waar ik voor kwam. 'Dan moet U even naar de service balie gaan' en zonder mij te wijzen wáár dat dan was vervolgde ze het chattypen. Uiteindelijk zélf in de winkel een balie gevonden (waar niemand zat!) Op zoek gegaan naar een verkoper die 'los liep' in de winkel. Bleek dat de bon niet klopte met het artikel (geheel ander product stond op de bon, zodat evt. garantie helemaal niet mogelijk zou zijn!) Gelukkig ben ik direct dezelfde dag teruggegaan, zodat ik kon bewijzen dat ik de pan daar gekocht had! (werd opgezocht in de computer middels postcode en huisnr.) De verkoper die mij geholpen had 's morgens was vreemd genoeg (?) al naar huis ineens.
De andere verkoper ging nog controleren of het lampje écht niet brandde, en nee, die deed het inderdaad niet. Dan kreeg ik mijn geld terug. Uiteindelijk nog steeds geen fonduepan dus en geen enkel excuus gekregen van BCC.
Voortaan dus maar gewoon via internet weer kopen! Keus genoeg daar.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Robin
Gemiddeld 
 
2.0

BCC: waardeloos!

Enige dat goed is verlopen is het bestelproces, logisch ook. Hele dure apparatuur gekocht van Miel (wasmachine en droger). Uitgebreid met BCC overlegd dat de machines op elkaar moeten komen te staan. Werd met geen woord gerept over een tussenstuk waar de droger op moet komen om schade te voorkomen. Ik ben een leek en schaf voor de eerste keer een droger aan dus had geen idee. Bij bezorging - bezorgers een half uur later gekomen dan de opgegeven tijdsspanne - werden we gewezen op het nodig hebben van een tussenstuk. Toen ik liet blijken not amused te zijn over het feit dat dit niet eerder is gecommuniceerd en over het feit dat ik nu wéér een nieuwe afspraak met die mensen moet plannen (natuurlijk weer met zelfde tijdsspanne) was een tussenstuk toch ineens niet strikt noodzakelijk. Na navraag bij Miele zelf blijkt dat zonder tussenstuk de fabrieksgarantie vervalt!! Nu regelen we de boel bij Miele zelf.

Over de bezorging: Bezorgers komen doodleuk een half uur later aankakken dan de opgegeven tijdspanne van 2 uur. Ook nog een grote mond dat "we wel even hadden mogen aangeven dat parkeren lastig is". Het is Amsterdam!! In 1 woord waardeloos.

BCC, ongelooflijke prutsers. Voor ons niet weer!


Was deze beoordeling nuttig? 

Lucie Sneep op Juli 26, 2017

Helemaal met je eens!!!
Zie mijn review over de fonduepan die ik gekocht had daar en die het niet deed.
Verkopers zijn ongelooflijke prutsers en onbeleefd ook nog eens. Ze checken hun goederen niet eens in de winkel. (dus kwam ik er pas thuis achter)

Reageer op deze review
IDA
Gemiddeld 
 
1.0

Vreselijk slect

Binnen een jaar was mijn telefoon (samsung galaxy 4.2) kapot gegaan en hij wou niet meer aan en er was zelf geen oplaad icoon bij het opladen dus besloot ik via bcc lelystad mijn telefoon te laten repareren.
Ze zeiden dat ik 2 jaar garantie op mijn telefoon had maar toen ik werd opgebeld om mijn telefoon op te halen bij hun zeiden ze dat er toch kosten eraan verbonden waren van 80,- van ''verzend kosten''.
Toen ik daar was lieten ze me zien dat me telefoon aan kon gaan met een andere boot animation maar ik zei dat ik niets wil betalen omdat het onder mijn garantie valt dus zeiden ze tegen mij dat ik ga betalen of ik krijg mijn telefoon niet terug dus ik eiste mijn telefoon kosteloos terug en na een tijdje brachten ze de telefoon naar het magazijn en kwamen ze terug maar dit keer ging het niet meer aan en gaven ze m'n telefoon terug.

Ik vermoed dus dat ze in plaats van naar samsung zelf hebben gestuurd om het te laten repareren dat ze het zelf in hun eigen magazijn lieten repareren.

Dus ik waarschuw jullie koop nooit iets bij BBC met hun zogenaamde ''low price, high service'' het moet eigenlijk zijn ''high price, low service''!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Linda

Belachelijk Slecht!!

Beste BCC,

Maandag 29 mei heb ik in het filiaal van Lisse een liebherr koelkast besteld. Deze zou zaterdag 3 juni geleverd worden. Op donderdag heb ik telefonisch een wasmachine besteld. De regeling ‘vandaag besteld morgen in huis’ was helaas niet van toepassing, zelfs de wasmachine op zaterdag (2 dagen later) bezorgen was geen optie. De levering zou ivm pinksteren pas op dinsdag 6 geleverd kunnen worden.

De koelkast is keurig volgens afspraak geleverd. Helaas wel met deuken erin!!! Ik heb direct de bezorgers gebeld. Zij konden niets voor mij betekenen en gaven aan dat ik de klantenservice kon bellen en dat ik de koelkast gewoon in gebruik kon nemen. Ik heb direct de klantenservice gebeld. De koelkast kon niet tegelijk met de wasmachine op dinsdag 6 juni geleverd worden want de planning was vol en het was erg druk door de feestdagen. En weer kunnen jullie de policy ‘vandaag besteld, morgen in huis’ NIET nakomen. De eerst volgende leverdag zou woensdag 7 juni zijn. Beste BCC om 2 producten bij jullie te kunnen kopen zal ik toch echt moeten werken want ik neem niet aan dat ik GRATIS een koelkast en wasmachine kan krijgen! Daarnaast kan ik niet zomaar even vrij nemen omdat jullie iets komen leveren. Ook mocht ik de koelkast ABSOLUUT niet in gebruik nemen van Jermaine van de klantenservice. Uiteindelijk zou de koelkast op zaterdag 10 juni omgeruild worden.

Op dinsdag 6 juni is de wasmachine keurig door 3 man geleverd en aangesloten.

Eenmaal zaterdag 10 juni stonden er 2 bezorgers voor de deur met een WASMACHINE????

Hoe kan het dat ik op zaterdag 3 juni bel voor een koelkast en dat er in het systeem een wasmachine aangevinkt wordt en omgeruild gaat worden die nog niet geleverd is???? HEEL RAAR!! Niet?

De bezorgers hebben gelijk gebeld dat er een fout is gemaakt en ik zou terug gebeld worden.
Ik heb zelf naar de klantenservice gebeld en gesproken met Wim Dekker. Wim bedankt voor de inzet maar helaas is het probleem hierbij niet opgelost. Mijn vraag was of de koelkast dezelfde dag (zaterdag 10 juni) omgeruild kon worden. Dit was geen mogelijkheid want ja de bezorgers moeten ook naar huis…. En ja nog een week zonder koelkast kan wel?? Op maandag 12 juni ben ik toevallig vrij maar ja ook dat is geen optie. Dus al de 3e keer dat jullie ‘vandaag besteld, morgen in huis’ NIET na kunnen komen. En ja ook nu was dinsdag 14 juni wel een optie. BCC nogmaals voor de herhaling, als jullie willen dat er betaald wordt voor jullie producten, de medemens moet ook gewoon werken en kan niet altijd maar thuis zijn!! Misschien een idee om ook buiten kantoor uren te gaan leveren?? De volgende mogelijkheid is zaterdag 17 juni. Ik heb aangeven dat ik het op prijs zou stellen als de wasmachine smorgens geleverd zou kunnen worden. Ja mevrouw dat kunnen we niet invoeren we kunnen het alleen aangeven maar niet beloven dat er aan u wens voldaan kan worden. Vervolgens wordt ik terug gebeld door een mevrouw van de klantenservice. Zij kon niet zien wat Wim al gedaan had en had geen idee wat er aan de hand was. Hopelijk gaat de levering van zaterdag wel goed!?!

Nog een tip: SYSTEEMUPDATE??

Ik heb gevraagd wat de mogelijkheden zijn voor een tegemoetkoming nav deze bar slechte service. Dit kon een bosje bloemen zijn of korting in de winkel. Beste BCC denken jullie dat ik ooit nog een stap in jullie winkel zal zetten?? Ik wil korting op mijn koelkast ter compensatie! Het enige wat er dan mogelijk was is dat ik 20 euro korting zou krijgen. MAAR dat moet ik vanuit Den Haag wel even in Lisse op komen halen…..

Dus puntje bij paaltje: 4 dagen vrij houden voor een levering van 2 producten, 1 uur en 45 bellen met de klantenservice (waarbij het minimaal 10 minuten duurt voor er wordt opgenomen) 2 weken zonder koelkast en een ritje naar Den Haag- Lisse ( a 67 km en 7,78 euro ritkosten) staat gelijk aan 20 euro??
En jullie promoten op jullie website ‘vandaag voor 23.59 besteld, morgen gratis geleverd’ & ‘Altijd de beste service’

Het is eerder 'high pricing, low kwality and serving' vinden jullie niet? want ja iedere klantenservice medewerker geeft me gelijk dat het heel vervelend is en dat het absoluut niet kan.... maar toch gebeurd het.....en een oplossing??

Beste BCC wat gaan jullie hieraan doen??

Met vriendelijke groet,

L.M Sparnaaij

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Tim peeters
Gemiddeld 
 
1.0

Klacht BCC Eindhoven

20-05-2017 bij BCC Eindhoven (maarten) voor ongeveer 5.000 euro aan apparatuur besteld.

Afspraken:
* LAAGSTE PRIJS GARANTIE
* Binnen 10 werkdagen leveren
* betalen contant in winkel
* Geen korting maar wijnkoeler (was nog over)
* kosten van bezorgen eraf ( €40,00 )
* koelkast en afzuigkap worden 05-06-2017 geleverd. (Niet op voorraad)


Op de afgesproken datum komt BCC brengen.

Airfryer
Koffie automaat
gaskookplaat
Wijnkoeler
Oven combi
wasmachine
Droger

Ook de vaatwasser kwam binnen...
Toen de bezorgers weg waren en ik begon met inbouwen zagen wij dat de vaatwasser zodanig transportschade had dat wij hebben gebeld naar de klantenservice.

Na 45 min. in de wacht, werd er verteld dat het via Whatsapp binnen 1 uur geregeld zou worden...
En dat ik foto's van de schade moest sturen.

Zo gezegd zo gedaan.

Na 2 à 3 dagen een reactie. Hij kon omgeruild worden of een korting (100 euro). Aangezien het een inbouw vaatwasser betreft en er nog een deurtje op komt hebben we gekozen voor de korting, onder voorbehoud dat het apparaat verder geen schade heeft.

Tot op heden niets van vernomen...

Wij zijn na deze problemen op internet gaan zoeken naar onze apparaten ivm de laagste prijs garantie. En hebben een aantal van onze apparaten voor een lagere prijs gevonden. Een totaal verschil van € 238,00.
Toch een bedrag om iets mee te doen...
Ik ben met deze informatie naar BCC Eindhoven gegaan en die komt met het volgende verhaal.

Omdat wij een wijnkoeler en de bezorgkosten hebben gegeven worden deze eerst verrekend met ons verschil. Dat komt erop neer dat u nog recht heeft op €95 ipv €238.

Dus dan komt het erop neer dat ik de wijnkoeler en de bezorgkosten alsnog zelf betaal toch?

Ik heb verschillende mensen van BCC gesproken en NIEMAND kan mij helpen.
Ben ik nou onredelijk of komt BCC zijn afspraken niet na?

Mvg.

Tim Peeters
Patrijs 8
5508 LH Veldhoven
06-14024036


Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Marco
Gemiddeld 
 
2.3

Chaos achter webshop: Geen levering, niemand weet iets

Zelfs na 3 weken wachten (en een 5 tal telefoontjes) nog steeds geen Philips stereo setje ontvangen. Deze was op voorraad volgens de website, dus waarom moet dat zo lang duren?

Telefonisch kom je geen steek verder bij deze webwinkel, van het kastje naar de muur;
- ja ik zie dat hij niet is afgestuurd
- mijn collega is het aan het uitzoeken
- U heeft ook al een paar keer eerder gebeld heh? U wordt morgen terug gebeld hoor, dan weten we meer. (dus niet gebeld)
- bent u boos? nou dan kunt u beter een mailtje sturen naar c.c.

Mensen: begin er niet aan, kijk liever even op een betrouwbare website die wel hun beloftes nakomen. Van de 6 beloftes van BCC is alleen de vriendelijkheid door de telefoon overgebleven,
maar wat koop je daarvoor?

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Reef
Gemiddeld 
 
3.5

Hoezo klantenservice??


Vaatwasser via internet besteld. Kreeg deze geleverd met schade. Monteurs maakten foto's en noteerden mijn bankrekeningnummer. Je bent dan in de veronderstelling dat het geregeld is en dat je snel de vergoeding krijgt. Niet dus bij BCC. Ik ben nu al 5 weken bezig met die stomme vergoeding van 50 euro. Het lijkt wel tijdrekken te zijn geweest van BCC zodat ik de koop niet meer kan ontbinden binnen de termijn van 2 weken. Wat een gezeur bij deze winkelketen. Volgende aankopen doe ik bij de concurrent.
Zie hieronder het mailverkeer van de "klantenservice". Typisch een geval van aan het lijntje houden lijkt mij.

Beste heer xxx

Bedankt voor uw e-mail en mijn oprechte excuses voor deze late reactie. Het is momenteel erg druk op onze Customer Service afdeling, waardoor er wat vertraging zit in onze reactietijd.

Ik kan zien dat mijn collega's nog bezig zijn met uw schade. De foto's en het genoteerde IBAN rekeningnummer zijn niet genoteerd in ons systeem door de bezorgers. Er wordt nu contact met hen gezocht, zodat wij alle juiste gegevens hebben om een goede beoordeling te maken van deze situatie. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor dit geleden ongemak en ik wil u verzekeren dat er contact met u wordt opgenomen, zodra mijn collega's meer weten.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een hele prettige dag toe.

Met vriendelijke groet,

Laura
Adviseur Customer Service


PS Wij hebben een nieuw telefoonnummer: 020 334 88 88


------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------

Ontvangen: 29-4-2017 15:53
Aan: BCC Bestelstatus
Onderwerp: Re: Een vraag over je bestelling CRM:0251985

Beste Sandra,

Ondanks het verzoek om geduldig dit af te wachten, vraag ik mij toch af waarom het allemaal zo lang moet duren voordat ik mijn schadekorting krijg betaald.
Ik snap niet wat er nog niet duidelijk is.
Ik heb een beschadigde vaatwasser geleverd gekregen op 11 april met 2 deuken in de zijkant. Er waren die dag 2 bezorgers/monteurs bij de aflevering en deze hebben foto's gemaakt van de schade op hun telefoon. Er is een bedrag van 50 euro mij aangeboden welke ik heb geaccepteerd. Ook heeft een van de monteurs mijn bankrekeningnummer genoteerd. Dit lijkt mij toch vrij snel te controleren voor een bedrijf als BCC. Of gaat er van alles mis bij BCC?

Als ik dit van te voren had geweten had ik deze vaatwasser niet laten plaatsen. Hadden ze de vaatwasser mee terug kunnen nemen. Ik vind dit een zeer slechte ervaring met uw bedrijf.

Met vriendelijke groet,



Beste meneer xxx

Bedankt voor uw e-mail. Hierin vraagt u de status van de beloofde schadekorting.

Wat goed dat u hierover contact zoekt met ons. In het systeem zie ik dat er vandaag contact is geweest en dat een collega dit voor u gaat uitzoeken. Als mijn collega hier een antwoord op heeft gehad van de afdeling die hierover gaat, wordt u daarover geïnformeerd. Het verzoek is om dit geduldig af te wachten

Als er vragen en/of opmerkingen zijn, verneem ik het graag van u.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geholpen.

Met vriendelijke groet,

Sandra
Adviseur Customer Service
------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------

Ontvangen: 18-4-2017 18:04
Aan: BCC Bestelstatus
Onderwerp: Een vraag over je bestelling

Vraag De door mij bestelde vaatwasser bleek bij aflevering schade aan de zijkant te hebben. Er is mij 50 euro schadevergoeding aangeboden en ik heb deze vergoeding geaccepteerd. Tot op heden nog geen bedrag van 50 euro ontvangen. Ik denk dat er iets is misgelopen met de vergoeding. Het betreft de bestelling met Ordernummer: 4573753 Kan u uitzoeken waarom het zolang duurt? Met vriendelijke groet,




Was deze beoordeling nuttig? 

Ontevreden klant op Mei 12, 2017

geachte reef, lees net dat je deze vaatswasser online heb gekocht je heb dan meer rechten! Neem contact op met de consumentenbond € 50 is nu niet meer aan de orde hoger inzetten voor hun slechte service

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.