BCC reviews & ervaringen

www.bcc.nl
 
3.0 (202)
BCC reviews

202 BCC reviews

 
(10)
 
(5)
 
(14)
 
(49)
 
(130)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
49 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3
Volgorde

Ring Cameras

Beoordeling 
 
4.0

This company is basically fraudulent. I bought some products under a cashback arrangement. The cashback has been refused TWICE because they claim the products have been returned. After getting their customer services to confirm that the products (which are currently in my house) have NOT been returned, they are now no longer answering any communications from me.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bose soundbar 700

Beoordeling 
 
3.3

Vandaag een bericht gehad in de winkel BCC VEGHEL ...dat mijn mijn reparatie zoek is geraakt bij zir online online ....wacht al 2 maanden op mijn zoek geraakte soundbar van maar liefst 900 euro...met 5 jaar garantie....vraag me af of dat ding niet gewoon kapot gevallen is ....
ZE HADDEN ALS COMPENSATIE EEN BON VAN 15 EURO. ????
Daar gaat deze jongen dus niet mee accoord ....garantie plus is een lachertje dus....
Ik ga zeker juridische stappen ondernemen als dat ding niet gauw terug komt

PV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

strijkijzer

Beoordeling 
 
4.0

Bij BBC in Hoogeveen een strijkijzer gekocht voor 19,95. Bij uitpakken bleek dat de strijkijzer aan de bovenzijde bij het snoer kapot was. Blijkbaar was goedkoop duurkoop. Na 30 dagen ingeleverd (bedenktijd inleveren product) bij BBC in Hoogeveen. De verkoper deelde me mede dat ik geen geld terug kreeg omdat ik na 30 dagen het product inleverde, bovendien zou ik de schade zelf veroorzaakt hebben. Vervolgens de verkoper medegedeeld dat er nog zoiets als garantie is op het strijkijzer. De verkoper ging niet overstag. Vervolgens naar huis en het hoofdkantoor benadert en onder meer gedreigd met een zeer slechte recensie. Uiteindelijk mocht ik na veel gemail het strijkijzer inleveren bij BBC in Hoogeveen en kreeg alsnog mijn geld terug. Een en ander kost veel energie. Twee keer naar de zaak in Hoogeveen en hoofdkantoor mailing.
Vervelend is ook dat in de winkel klanten steeds worden lastig gevallen met Essent abonnementen. Verkoper bracht me glas water. Ik denk wat attent, vervolgens begint hij over mijn energieabonnement. Verder was de zaak zonder klanten, als deze werkwijze standaard is, kan ik me dat wel voorstellen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Niets geleverd wel betaald

Beoordeling 
 
3.5

Bestelling gedaan en zou de volgende dag binnen zijn echter niets meer ontvangen. Bij DHL is ook niets ontvangen dus dan begint het getouwtrek weer. Heb geen zin om wederom weken lang te bellen, mailen enz. Dit is mijn laatste bestelling bij BCC, koop er nooit meer iets, ( vele jaren trouwe klant ) gelukkig is er genoeg concurrentie en voor de prijs hoef je ook niet meer bij BCC te zijn, als dan de service ook nog slecht word dan ben ik er wel klaar mee.

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Sandra op 24 Februari 2021

Het artikel terug gestuur twv 269 euro.
Keurig door DHL retour gestuurd naar bcc te schiphol.
Alle bewijzen ontvangen behalve mijn geld.
Blijkt dat ze het artikel de chroombook kwijt zijn en moet ik wachten op mijn geld totdat
Het onderzoek klaar is en tot die tijd kan kk fluiten naar mijn geld. Reinste diefstal

Pascalvandam op 19 November 2022

Hey....ik heb zoon zelfde probleem

Reageer op deze review

Schandalig harteloos

Beoordeling 
 
4.0

Een week geleden heb ik een bloedsaturatiemeter besteld voor een zieke kennis die zelf niet in staat is om een dergelijk apparaat aan te schaffen. Zou de volgende dag afgeleverd worden, maar bleek door toedoen van DHL(?) nog niet te zijn afgeleverd. De enige oplossing die is geboden is het afwachten van een onderzoek dat nog eens 5 dagen zou duren. Mijn geld terugontvangen zodat ik het product elders kan aanschaffen / nog een exemplaar op te sturen, kreeg ik te horen dat ze niets zouden ondernemen tot het onderzoek is afgerond. Wat een harteloos en afgrijselijk bedrijf. De eerste keer dat ik zoiets meemaak.. en de laatste keer dat ik iets aanschaf bij BCC.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
4.0

Wasdroger werd niet aangesloten omdat verbindingsstuk ontbrak, toen ik dat ging kopen, bleek het niet te passen.
Klusjesman erbij gehaald.

Y
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloze klantenservice

Beoordeling 
 
3.0

Tv gekocht een jaar terug om via apps o.a. Netflix, Videoland etc te kijken. Daar is mij een jaar geleden de Sony bravia geadviseerd, maar helaas heb ik al een jaar lang niets dan ellende met deze tv, de apps doen het namelijk niet. Wanneer je gaat googelen is dit een bekend probleem en dit erkend Sony zelf ook.
Tot twee keer toe een monteur bijgeweest en die heeft de laatste keer zelf ook gezegd ik kan hem niet maken, alleen nu geeft bcc geen thuis meer.
Voor mij geen bcc meer, verkopen kunnen ze wel maar zodra je een probleem hebt laten ze je zitten. Maar ik laat het niet zitten.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Treurig slecht walgelijke service

Beoordeling 
 
4.3

Slecht geen factuur en gekochte garantie polis bij levering deze zou later worden gemaild maar wel moeten betalen.
Garantie polis wordt in strijd met de Nederlandse wet niet afgegeven.
Dus bellen krijg je een snotaap aan de telefoon die jou hun beleid opdringt.
No way je stuurd me nu de factuur en de polis gvd ben je besodemieterd!
Slechte service belabberde afhandeling wij kochten er alles maar na deze keer zullen ze nooit nog een cent aan ons verdienen.
Bokhoven 0622204113

B
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Voor 22.00 uur besteld... Volgende dag geleverd.....??

Prijs 
 
3.0

Vrijdag besteld en zondagavond een mailtje van BCC dat de koelkast NIET geleverd kan worden.
Vervolgens maandag een mail dat de koelkast in het magazijn is aangekomen en dat ik me kan inplannen voor bezorging. Dat kan pas vanaf woensdag...
Toch nog 3 sterren omdat, via de mailtjes die je krijgt, je redelijk makkelijk van je bestelling af kunt.

Nou bedankt voor die langzame bezorging. Ik hoef hem niet meer. Bij Witgoed Rijnlaan dezelfde besteld en dezelfde dag in huis. (mits op voorraad.)

S
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Service??????

Beoordeling 
 
4.0

Heel veel gekocht bij BCC in Sittard …niks geleverd
Heel veel gekocht bij BCC in Sittard in de loop van de jaren. Ook afgelopen vrijdag voor onze zoon die een nieuw appartement heeft een aantal zaken gekocht en gelijk betaald. Een Smart tv, wasdroger, waterkoker, stofzuiger, TP link M5 etc. Klein spul meegenomen. TV zou vanochtend vanuit de zaak bezorgd worden en de wasdroger morgen vanuit hoofdkantoor.
Jammer dus, zonder enig bericht is de TV niet bezorgd en gebeld met service over de wasdroger. Kregen we het antwoord dat deze niet betaald was en al geannuleerd. Zonder dat men even contact opneemt of de bonnen nakijkt. Mailen kan niet want de box zit vol en de zaak is telefonisch niet bereikbaar. Dus zeer boos op naar de winkel.
Storemanager Sylvester staat gelijk te schreeuwen dat we een boxje moeten pakken. Ik weiger en zeg dat ik alleen een vraag heb. Hij wordt boos en eist dat we een boxje pakken. We doen dit pislink en dat zint mr Sylvester niet waarop we erop worden aangesproken. Ik geef aan dat hij daar niks mee te maken heeft en eerst es naar onze klacht moet luisteren. Dat wil ie wel bij mijn vrouw, ik moet de winkel uit. Om de zaak niet te laten escaleren heb ik buiten gewacht. We wilden duidelijkheid over de leveringen maar hebben ons geld terug gepakt. Wat een kansloze bedrijfsleider en wat een kansloze service. Nu maar elders kijken voor de TV en Wasdroger. NOOIT MEER BCC!!!

MB
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Terugbetaling prijsverschil gebeurt niet

Beoordeling 
 
3.3


Terugbetaling prijsverschil gebeurt niet

Ik heb medio februari een wasmachine gekocht bij BCC. Nadat de bezorgers weg waren bleek dat het verkeerde model met een lager centrifuge toerental was geleverd. Contact gezocht met BCC. Wasmachine zou op een later tijdstip worden omgeruild. Omdat deze wasmachine beviel contact opgenomen met de klantenservice. Afgesproken werd dat het prijsverschil van 50 Euro zou worden terugbetaald. Sindsdien hult BCC zich in stilzwijgen. Na iedere mail die ik verstuur wordt er gezegd dat het bedrag wordt terugbetaald. Daarna gebeurt er iedere keer niets. Prijsverschil nog steeds niet terug ontvangen. Mijn vertrouwen in BCC heeft hierdoor wel een deuk opgelopen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Wasmachine

Beoordeling 
 
3.8

Twéé maanden geleden een wasmachine eco bubble Samsung gekocht. Na twee maanden begon die te wiebelen en een hoop herrie met het centrifugeren. Bcc willen bellen maar heel slecht te bereiken na 10 min aan de telefoon te hebben gehangen er uit te worden gegooit omdat het te druk is. Opnieuw bellen weer 10 min in de wacht kort om slécht. Heb je na vele malen bellen een medewerker aan de telefoon en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. En het probleem is nog steeds niet op gelost. Ik naar de winkel van BCC geweest gevraagd wat er aan gedaan kan worden dat de wasmachine wiebelt en herrie maakt. Tot mijn verbazing zeg een medewerker dat die was machine niet op de badkamer vloer past. Ik zei heeft U mijn vloer gezien nee zegt die hoe komt die medewerker dan aan dat verhaal wat achter af dus niet klopt. Maar ik zit nu nog steeds met een was machine wat ik niet kan gebruiken. Kort om er is een monteur van Samsung geweest en heeft het probleem op gelost. En het ligt niet aan de badkamer vloer.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Kansloos Bedrijf

Beoordeling 
 
3.0

09-12-2019 een wasmachine besteld in vestiging Alexandrium.
10-12-2019 zou het geleverd worden tussen 13:00- 15:00pm. Wachten, wachten maar geen wasmachine. BCC is alleen te "bereiken" via een 020 nummer waar standaard een bandje word ingesproken dat er teveel wachtende voor je zijn en de verbinding word verbroken. Dus totaal onbereikbaar. Om 18:35 word ik gebeld door een magazijn puber die lacherig zijn excuses aanbied omdat er in het systeem staat dat de machine al geleverd is. Lijkt me sterk want de euro's zijn nog niet betaalden liggen hier op tafel. De puber draagt ook niet bij aan een oplossing en is erg druk bezig met een vrouwelijke collega op de achtergrond en wil duidelijk naar huis, en als ik dan zeg dat ze machine weer in het magazijn kunnen zetten en hem niet meer wil geeft hij me groot gelijk. En verbreekt vervolgens de verbinding.
Dus een gemiste kans voor BCC, want mij zie je daar niet meer terug.
Ja morgenochtend om een bedrijfsleider aan te spreken als ze die überhaupt hebben.
Veel zal het niet uitmaken vrees ik want de interesse is er gewoon niet bij dit soort bedrijven.
En ik heb zoiets van ik wil wel wassen dus op naar de volgende witgoed boer.
Daar hebben we BCC niet voor nodig .

E
Was deze beoordeling nuttig? 5 3
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
4.5

Wat een slechte service van BCC. Een Tefal grill en een scheerapparaat besteld en alleen de grill geleverd met een pakbon van het scheerapparaat. Diverse malen contact gehad met de klantenservice maar krijg alleen maat te horen dat er een onderzoek is ingesteld. Nu een week later nog geen scheerapparaat wat al wel betaald is.

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
3.3

Slecht bedrijf.

Wij hebben hier vrijdag een Xbox one S voor onze dochter besteld voor sinterklaas. Alles netjes betaald met Ideal.
Deze zou de volgende dag geleverd worden bij het werk van mijn vriendin (Beter Bed).

Helaas is DHL het pakket kwijtgeraakt DHL heeft deze niet getekend ergens anders geleverd.

BCC wil niet meedenken aan een oplossing zodat wij de console voordat wij sinterklaas vieren (op aanstaande woensdag) in huis hebben. Ik heb zelfs aangeboden om er een op te komen halen.
Ze willen echter eerst hun onderzoek afwachten. (Zij hebben ook niet telefonisch aangeboden om een nieuwe te bestellen en dan na het onderzoek het geld terug te storten) Als ze dit hadden gedaan was ik hier misschien ook mee akkoord gegaan.
Sterker nog toen ik een beetje boos begon te worden vanwege de slechte service hebben ze de horn er op gegooid.

Ik ga hier niet meer bestellen. En zal dat ook niemand aanraden. Dat zij een onderzoek moeten instellen naar het verloren pakket vind ik niet meer dan logisch. Maar daar de klant de dupe voor laten zijn vind ik niet netjes.
Maar zelden ben ik een bedrijf tegengekomen dat zo slecht meedenkt met de klant.

Ik ga nu proberen nog snel bij een ander bedrijf een xbox one S te kopen. En laat het geld wel na hun onderzoek terug storten.

E
Was deze beoordeling nuttig? 3 2
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
3.3

2 van de 3 bij dezelfde order bestelde artikelen gehad nu al een week bezig met het ontvangen van 3e artikel moest wachten op onderzoek waar het was. Steeds een andere smoes. Heb al.betaald. schandalige afhandeling

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kopen is leuk, service is bagger

Beoordeling 
 
3.3

waardeloos bedrijf. Moet bij tv van 2,5 jaar €350 bijbetalen voor een nieuw scherm, is volgens bcc levensduur verlengengd, maar dat durven we niet te bevestigen. (Kan ook niet, printplaten blijven dezelfde etc.) Dus we roepen wat, doen interessant met voorwaarden om maar niets te hoeven doen maar ja dan wordt het ingewikkeld en reageren niet meer. kunnen wat leren van coolblue!

B
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

BCC minder fraaidan het is

Beoordeling 
 
3.3

BCC is minder fraai dan het is
De laagste prijs garantie waarmee wordt geschermd is bij BCC een wassen neus.
Ja als Cool Bleu of Media Markt in prijs lager is dan huppelt BCC daar wel achter aan. Maar als Wehkamp of een andere witgoed aanbieder van mindere naam aanbied onder de prijs dan doet BCC niet mee, in dit geval hebben wij de order dus bij Wehkamp geplaatst. De order voor onze LG tv heeft BCC wel geleverd . Alleen hierin treedt manager Marcel Hagendoorn binnen iedere redelijkheid en billijkheid buiten de gebaande paden. Hij is er trots op jou te meldden dat op de dag van levering jou om 3 uur s’nachts een mail wordt gestuurd, om daarin te bevestigen dat hij gaat leveren. En dat er om 7 uur een tijdslot wordt doorgegeven waar niet meer aan te sleutelen valt. Niet anders dan dat er een andere leverdatum wordt bepaalt.
Als jij als consument op de eerste aankondiging van Hagendoorn met de klantenservice belt en aangeeft dat jij als consument niet woont op het
afleveradres en hier dus speciaal voor moet rijden en dat de spits jou belemmert om om 9 uur op het afleveradres aanwezig te zijn, krijg je van de telefoniste te horen dat er bij jou niet voor 10 uur wordt geleverd. Dan bedank je de telefoniste voor het mee denken. U raad het al, de Sms die even voor 7 uur binnenkomst meldt levering om 9 uur. Door mijn mobiliteitsbeperking ben ik afhankelijk van mijn Chauffeur, die daadwerkelijk er alles aan heeft gedaan om mij voor 9 uur op mijn nieuwe woonplek te krijgen. Om 9.10 waren wij op locatie om 9.15 stapte de chauffeur van BCC bij mij binnen. Het vertrouwen in BCC laat ik bij een volgende gelegenheid aan mij voorbij gaan. Dan maar een paar centen meer betalen.

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Klantenservice erg slecht

Beoordeling 
 
3.0

Zeer zeer onvriendelijke niet oplossinggerichte klantenservice.

R
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Low service

Beoordeling 
 
3.5

Voor mijn moeder een koelkast besteld en extra betaald om deze te plaatsen en installeren. Koelkast is netjes op tijd bezorgd zoals afgesproken, neergezet op zijn plek maar niet netjes afgesteld. Hoort dat niet bij plaatsen? Alleen de mededeling dat na 6 uur mag u d e stekker erin doen en staat hij precies goed. Klantenservice gebeld over het plaatsen maar niet netjes te woord gestaan en gesprek afgebroken door bcc. Mail gestuurd en een bericht dat zij het jammer vonden en dat zij het geld voor plaatsen en installeren terug gaan storten. Maar niet echt een net excuus. Wat nou high service? Jammer want dat is wel anders geweest bcc.

VV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
49 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3

Wij zijn benieuwd naar jouw BCC ervaring

BCC.NL is één van de succesvolste aanbieders van elektronica en witgoed in heel Nederland. BCC streeft altijd naar een lage prijs voor haar klanten en heeft het hele jaar door scherpe aanbiedingen. De lage prijs combineert BCC met deskundig advies, mooie oplossingen en een goede service, zowel online als in de winkel of thuis. BCC rekent geen bezorgkosten.

BCC Click & Collect

Bij BCC kun je kiezen voor Click & Collect. Dit betekent dat je je bestelling 1 uur nadat je deze online besteld hebt, al kunt ophalen in een van de BCC winkels. Je kunt er ook voor kiezen om het product in de winkel pas te betalen als het product op voorraad is. Zo hoef je nooit lang te wachten en kun je meteen genieten van je nieuwe aanwinst. Wat zijn jouw ervaringen met BCC?

Wat is uw ervaring met BCC? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij BCC hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal BCC reviews lezen.

Telefoonnummer: 020 334 88 88

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Afhalen mogelijk
ja