BCC reviews & ervaringen

www.bcc.nl
 
3.0 (202)
BCC reviews

202 BCC reviews

 
(10)
 
(5)
 
(14)
 
(49)
 
(130)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
14 resultaten - getoond 1 - 14
Volgorde

Waardeloze service/garantie

Beoordeling 
 
6.5

De service van BCC is waardeloos. Zodra een artikel defect is, zoals mijn televisie, geeft BCC niet thuis. Telkens wordt toegezegd dat er een monteur langskomt, maar die komt nooit. Als je daarover contact opneemt, gebeurt er niets. Schandalig, temeer daar ik ook nog heb betaal;d voor verlengde garantie.

S
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Geen garantie

Beoordeling 
 
6.0

Televisie gekocht. Beeldscherm vertoont blauwe/paarse stippen. Ondanks (betaalde) verlengde garantie, zegt BCC dat dit niet onder de garantie valt. Maar waarom dat zo is, kunnen ze niet aangeven. Treurig. Het contact verloopt ook knullig - nietszeggende mailtjes zonder ook maar enige poging om eruit te komen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Klantenservice waardeloos

Beoordeling 
 
5.7

Beste mensen,
Na de kerst een magnetron gekocht met afspraak oude retour.
Hij werd bezorgd door DHL en die wist niets van retourhalen oude magnetron.
Meermaals geappt en gemaild met de klantenservice met de belofte we plannen u in.
We zijn nu weken verder en tot op heden niets vernomen.
Kortom, ik ben dik ontevreden en aan mij verkopen ze vanaf heden niets meer

RL
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

belabberd.

Beoordeling 
 
5.0

Voor €4000 aan spullen gekocht bij BCC en super slecht behandeld worden als klant. Continue problemen met mijn koffieapparaat van +/- €700. Had ik een goedkope senseo gekocht van €60 dan had ik het geen probleem gevonden, maar dit was een aardige uitgave.

Na een half jaar werkte het apparaat niet meer. Ik contact opgenomen, we moesten van BCC naar de winkel gaan. Wij naar de winkel waar ze zeiden "nee neem maar mee terug er komt wel een monteur langs". Eenmaal thuis kregen wij weer te horen dat er geen monteur langs komt maar dat het apparaat opgehaald wordt voor reparatie. Al weer 3 weken verder en daarna nog 3 weken voor de reparatie had ik mijn apparaat terug en na 3-4 maanden weer hetzelfde gezeur.

Weer contact opgenomen en aangegeven dat reparatie blijkbaar niet werkt aangezien het apparaat het weer begeeft, gevraagd of ze contact kunnen opnemen met Siemens zelf voor een nieuw apparaat. Krijg ik een heel riedeltje met "het recht van BCC" ze hebben het recht het apparaat 4x te repareren.. Dus nu alweer 2 weken verder (apparaat nog niet opgehaald) en dan weer maar een paar maanden plezier?

Dat een product problemen heeft, kan. De manier hoe BCC medewerkers er mee omgaan, kan niet.

Ik raad ze bij niemand aan! Voor hetzelfde geld een veel betere service bij bijvoorbeeld Coolblue en zelfs een mediamarkt..

JR
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

geen succes

Beoordeling 
 
6.0

Op vrijdag avond een krulborstel in de winkel besteld, omdat die niet op voorraad was.
Ik vraag mag ik hem ruilen als die niet bevalt, want ik kan zo niet beoordelen of dat ik deze wel goed vind, omdat ik hem niet kan zien in de winkel. Ja werd er gezegd u kunt hem gewoon komen terug brengen.
Ik heb hem afgerekend(kreeg geen bon) want die zou in de e-mail zitten werd er gezegd! ( en die moest ik maar uitprinten). De volgende dag door DHL afgeleverd. tot zo ver alles goed. Ik heb hem bekeken, maar vond het toch niet de krulborstel die ik zocht.
kwaliteit viel mij tegen. Dus ik bracht hem terug naar de winkel. Bon ingevuld enz
Zegt de verkoper aldaar, ik kan hem alleen terug nemen met de bon (geen kopie van de bon)
Die Bon had ik dus niet gekregen! Zegt die man dar moet! Dat zou wel zo zijn dat dat idd zo hoort, maar ik had hem toch echt niet gekregen!! Ik werd gewoon niet gelooft!
Daar boven op werd nog gezegd, ja misschien heeft u wel net de krulbostel uit de winkel gepakt en zegt nu dat u hem terug komt brengen! Nu werd ik niet alleen voor leugenaar uit gemaakt maar ook nog eens als dief!
U kunt dus wel geloven dat dit tot een bepaalde hoogte punt ging oplopen!
Ik had de doos van DHL bij, daaruit had ik de krulborstel doos gehaald voor zijn neus, en bovendien moest ik de borstel laten bezorgen omdat die niet aanwezig was,(en dan zou ik hem wel zomaar uit de winkel gepakt kunnen hebben???? echt deze verkoper spoort niet!

Ik heb het aankoop bedrag terug gekregen, maar na deze belachelijke behandeling denk ik niet dat ik ooit nog een aankoop zal doen bij deze winkel!

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Cindy op 25 Oktober 2017

Ik ben net zo behandeld Herken dit helemaal. JE mag zonder opgaaf van Reden binnen 14 dagen iets retour doen maar het was of ik in de verhoorkamer zat van de politie zo erg werd ik ondervraagt waarom ik het retour wilde doen en het leek er bijna op alsof ze mijn geld niet terug wilden geven. Schandalig ik koop nooit meer wat bij BCC

Monique op 31 Oktober 2017

Ik ben daarna naar mediamarkt gegaan, zeer prettig geholpen..
Maar mijn krul borstel bleek thuis niet in orde, ik terug... kreeg meteen een nieuwe!
Werd ook heel aardig behandeld door retour medewerkster.

nooit geen bcc meer!

Reageer op deze review

Standaard Pricing Standaard Service

Beoordeling 
 
5.5

Onlangs een Samsung QE55Q7 gekocht bij BCC in Woensel Eindhoven. Bij levering kreeg het toestel geen verbinding met de OneConnect module, ik heb zelf een glasvezelkabel moeten ruilen in de winkel met een showmodel. Na 4 weken gebruik geen beeld meer, dus contact opgenomen met BCC. Inmiddels 2 monteurs en 2 weken verder, waarbij al 3 onderdelen geprobeerd zijn te vervangen. Nog steeds geen werkende tv en geen vervangende oplossing. Vandaag in winkel geweest en afgescheept met het feit dat het hoofdkantoor niet geopend is op zaterdag. Ze adverteren met Low Pricing High Service, maar verschuilen zich vervolgens achter de standaard garantie van de fabrikant. Dat noem ik standaard service en geen HIGH service BCC!! Bij aankoop van een TV van 2700 euro verwacht ik meer dan dit, ondertussen nog steeds geen werkende TV of oplossing.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bente op 03 Augustus 2017

Update: uiteindelijk na ruim 2 weken alsnog een nieuwe tv gekregen van BCC. Ik ben tevreden met deze oplssing.

Reageer op deze review

TV kwijt geraakt en nog steeds niets terug.

Prijs 
 
6.0

Vreselijke ervaring met BCC de TV betaald is naar de DHL gegaan is kwijt geraakt weer een nieuwe betaald en ik zou binnen een week mijn geld terug krijgen van die andere na veel telefoontjes,mail,apps, nog steeds niets gekregen . Slecht zaak wij kwamen er altijd maar dat is nu afgelopen. Hoe je behandeld wordt is schandalig

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Arogant

Beoordeling 
 
6.8

Wasmachine gekocht laten leveren en aansluiten voor 14.95. Alleen elektra kon wat die moest op de trekschakelaar.
Dus zijn ze vertrokken zonder verder nog iets te doen. Kunnen wel voor 24.95 een monteur laten komen om hem aan te laten sluiten, maar die 14.95 bent u kwijt . Dus niks aansluiten maar wel 14.95 innen.
Echt waardeloos, dit was de laatste keer dat ik daar zal iets zal bestellen.

BCC, service zeker geen hoofdletter bij jullie.

Tim

T
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

UITZONDERLIJK SLECHTE SERVICE EN LEUGENS CUSTOMER SERVICE

Beoordeling 
 
6.0

Ik heb een zeer slechte ervaring gehad met BCC:
Ik had een koelkast bij BCC besteld. Dit heb ik online gedaan en ik heb daarbij aangegeven dat ik de koelkast op mijn adres bezorgd wilde hebben. Tijdens het orderproces moest/heb ik aangegeven dat de aflevering op de 3e verdieping was en dat er géén lift aanwezig was. De bezorgers kwamen netjes op tijd op de afgesproken dag, maar vertelde mij dat ze de koelkast niet op de 3e verdieping konden afleveren, omdat ze voor het formaat van de koelkast met 3 personen moesten zijn. Ze wisten ook niet van tevoren dat het op de 3e verdieping zou zijn (terwijl ik dit dus wel bij de order had aangegeven én extra betaald heb voor de service). Ze accepteerden ook niet dat ik hen hielp, vanwege aansprakelijkheid. Ze vertelden mij dat ze het zouden melden bij de BCC en dat er voor de volgende werkdag (dinsdag ivm pasen) een nieuwe afspraak met 3 bezorgers gepland zou worden. De volgende dag had ik nog geen bericht gehad, dus heb ik gebeld voor de bevestiging. De customer service was echter niet op de hoogte en vertelde mij dat ze dinsdag al niet meer konden bezorgen. Ik was erg gefustreerd en ik dreigde met het zoeken van een andere leverancier. Hier reageerde ze erg laks op en ze vertelden mij dat dit geen probleem was en dat ze het geld terug zouden storten. Door gebrek aan tijd om het uit te zoeken, ben ik de volgende dag toch akkoord gegaan met levering voor de volgende vrijdag. Ze GARANDEERDEN mij dat de koelkast door 3 bezorgers geleverd zou worden en ze hadden een notitie gemaakt in de order dat het op de 3e verdieping is. De dinsdag daarvoor trof ik nog bezorgers van BCC aan die een koelkast (zelfde formaat) bij een ander appartement in hetzelfde gebouw aan het afleveren waren. Zij vertelden mij dat het geen probleem zou moeten zijn om met 2 bezorgers op de 3e verdieping te leveren. Die vrijdag werd ik gebeld door een van de bezorgers, dat ze over 5 min bij mij zouden zijn. Ze vroegen mijn op welke verdieping het was (raar?). Toen ik vertelde dat het op de 3e verdieping is, vertelde ze mij dat dat lastig ging worden, omdat ze met zijn 2en waren. Ze zeiden dat er geen enkele notitie stond in het systeem betreffende 3 personen of 3e verdieping. Ze zouden de situatie gaan bekijken.. Ik heb toen meteen de customer service gebeld en die vertelden mij dat er wel degelijk een notitie stond en ze BELOOFDEN mij dat de koelkast diezelfde dag zou worden afgeleverd ("maakt u niet druk" zeiden ze). Uiteindelijk wilden de bezorgers de koelkast opnieuw NIET omhoog brengen. Ze hebben nog geprobeerd een 3e persoon te regelen, maar dit lukte niet meer. Ze konden geen oplossingen aanbieden en hebben de koelkast weer meegenomen. Ik was natuurlijk erg boos. Ik heb opnieuw de customer service gebeld. Ik heb opnieuw mijn verhaal gedaan en opnieuw kon de customer service het niet oplossen. Ik heb gevraagd om de koelkast toch nog te bezorden dezelfde dag, maar dat was "onmogelijk". Er werd dus geen enkele moeite gedaan om iets voor mij te regelen. Ik heb toen uit pure fustratie de order gecancelled. Dit was geen probleem en de customer service was hier erg gemakkelijk over (het maakt ze dus helemaal niets uit). Toen ik vroeg wanneer ik mijn geld terug zou krijgen, zeiden ze dat dit tussen 5 EN 10 WERKDAGEN (!!) zou zijn. Dit is natuurlijk extreem lang (iedereen kan binnen 1 dag geld overmaken behalve BCC???) Ook hier kreeg ik een onverschillige reactie van de CS. Ik zat dus zonder geld, zonder koelkast, zonder vooruitzicht daarop en ik heb 2 vrije dagen verspild. Ik had ook geen andere koelkast, dus ik kon geen producten bewaren. Ook na een klacht te hebben ingediend op Facebook, kon BCC mij geen oplossing aanbieden. Ze beperken zich alleen maar tot de procedures, en ook al hebben ze een fout gemaakt, hadden ze absoluut geen interesse deze op te lossen.

L
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

ZEER SLECHTE SERVICE

Beoordeling 
 
5.5

Televisie binnen 4 weken defect, geen vervangend toestel en ze vinden het normaal als je al 6 dagen zonder zit. Service via 0900 nummer, dat noemen ze dan service.
KOOP NIET BIJ DEZE WINKEL misleidende reclame wat ze zeggen HIGH SERVICE. Weten niet wat dat betekend, gewoon beschamend hoe ze met de klanten omgaan.
Draaien om de vragen heen als je iets wilt weten.

J
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Zeer slecht bereikbaar

Beoordeling 
 
5.7

Bij BCC een wasdroger besteld en een datum afgesproken voor levering en installatie.
Aangezien de datum bij nader indien niet goed uitkomt heb ik getracht BCC te benaderen, zowel telefonisch als via een mail.
Ik heb eerst getracht telefonisch contact te krijgen, maar telkens kreeg ik te horen dat het "druk' was (zelfs om 08.00 uur). Ik heb telkens ruim een kwartier gewacht, uiteindelijk maar opgehangen; de minuten bleven doortikken.
Tot tweemaal toe een mail gestuurd met tussenpozen van een paar dagen, maar tot op heden geen enkele reactie.
Dit is zeker geen goede service.
Ik wacht nog steeds op antwoord !!!

AB
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

klacht

Beoordeling 
 
6.5

op donderdag 25-09-2014 heb ik een bestelling gedaan via de website van bcc ik heb via ideal betaald en het pakje zou door post nl de volgende dag tussen 10 en 18 uur bezorgt worden, wij zijn de hele dag thuis gebleven maar er kwam geen pakje en er is ook geen melding in de brievenbus gegooid dat er iemand aan de deur was geweest van post nl . via track and trace konden wij het pakje volgen, app gedownload ordernummer ingevoerd etc etc en ja hoor daar was die hij zou op zaterdag 27-09-2014 tussen 10 en 12 uur worden afgeleverd . okay wij waren thuis maar weer geen pakje even track and trace checken en wat blijkt on adres bestaat niet ???? wel raar !!! wij wonen in een straat waar allemaal wikels zijn en waar post nl soms 5 á 6 keer per dag komt .... vreemd ... ik gebeld bcc wist van niks post nl gebeld pakje was terug gestuurd naar bcc .. maandagochtend 29-09-2014 weer bellen bcc kon alleen zien dat het pakje terug was gestuurd naar het distributiecenter hmmmm wel raar allemaal dus di wo do en vrij gebeld met een klein resultaat het pakje zou vrijdag na 12 uur worden bezorgd ... ik dacht eerst zien dan geloven ... dus weer niks het is nu zaterdag 04-10-2014 en wij hebben ons bestelde artikel nog steeds niet in huis en worden door bcc van het kastje naar de muur gestuurd zonder oplossing ... je moet de produkten wel betalen maar je ontvangt niets nada null komma null . en de klantenservice is ook niet dat wat het geweest is allemaal onervaren mensen die niks weten . ben er zoooooo klaar mee en heb mijn geld terug geeist ... en als ik dit niet ontvang schakel ik mijn advokaat in ben er helemaal klaar mee
nou bcc thanks for nothing

AD
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Low servies

Beoordeling 
 
6.5

Nu 3x een poging gedaan iets te kopen bij BCC Nijmegen maar ook weer 3x zonder aankoop naar buiten gegaan.
Wacht ijden voor dat er een verkoper bij je komt na zelf maar naar de kassa te zijn gelopen was het toch gemiddeld 20 minuten.
Waren er dan zo weinig verkopers en was het druk nee hoor meer verkopers dan klanten, maar ze vonden het interesanter met elkaar te ouwehoeren dan wat te verkopen , met 4 man stonden ze te ouwehoeren bij elkaar anderen liepen gewoon een andere kant op.
erg jammer ik heb in het verleden veel gekocht bij bcc maar nu denk ik low pricing low service

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3

Een koelkast, gasfornuis en magnetron gekocht. Bij plaatsing is de koelkast lelijk beschadigd. Foto's gemaakt, gemaild, gebeld, etc, etc. Geen reactie. Wacht nu al ruim een maand op een oplossing. Schande! Dus opletten bij bezorging op schade en dan vooral niet betalen!

MB
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
14 resultaten - getoond 1 - 14

Wij zijn benieuwd naar jouw BCC ervaring

BCC.NL is één van de succesvolste aanbieders van elektronica en witgoed in heel Nederland. BCC streeft altijd naar een lage prijs voor haar klanten en heeft het hele jaar door scherpe aanbiedingen. De lage prijs combineert BCC met deskundig advies, mooie oplossingen en een goede service, zowel online als in de winkel of thuis. BCC rekent geen bezorgkosten.

BCC Click & Collect

Bij BCC kun je kiezen voor Click & Collect. Dit betekent dat je je bestelling 1 uur nadat je deze online besteld hebt, al kunt ophalen in een van de BCC winkels. Je kunt er ook voor kiezen om het product in de winkel pas te betalen als het product op voorraad is. Zo hoef je nooit lang te wachten en kun je meteen genieten van je nieuwe aanwinst. Wat zijn jouw ervaringen met BCC?

Wat is uw ervaring met BCC? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij BCC hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal BCC reviews lezen.

Telefoonnummer: 020 334 88 88

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Afhalen mogelijk
ja