Details van de beoordeling

Bertje Bel
Elektronica

Bluetooth headset

Beoordeling 
 
10.0

Afgelopen donderdag een bluetooth headset besteld voor mn iPhone als vervanging van mijn Beats oordopjes aangezien deze tijdens het hardlopen continu uit mn oren vallen.
Na wat googelen viel mijn keus op deze:
http://112oordopjes.nl/draadloze-4/headsets-od2/BB-BSHS003

Daarbij ook gelijk een armband voor de iPhone erbij gekocht:
http://sportoordopjes.nl/smartphone-iphone-armband-BB-SPA-01-zw

Over de headset ben ik heel erg tevreden, hij zit erg comfortabel en persoonlijk merk ik eigenlijk niet eens dat ik hem op heb. Helemaal ideaal is het dat er geen kabel meer aanzit, zodat de oortjes ook niet worden verplaatst tijdens het rennen (wat vooral het geval is wanneer je de kabel onder je shirt draagt). Het geluid vind ik persoonlijk iets minder dan de Beats oordoppen die ik ook heb, maar vind ik zelf wat minder belangrijk en is nog altijd erg goed.

De armband is ook ideaal. Je hebt je iPhone nu altijd direct binnen handbereik en wat mij nog het meest opviel (in positieve zin) is dat het touchscreen van de iPhone gewoon te bedienen blijft. Ideale oplossing wanneer je tijdens een bui gaat lopen; de tel blijft gewoon te bedienen en wordt niet nat. Enige nadeel is wat mij betreft dat de klittenband wat korter had gemogen, hij zit nu net een beetje te los om de arm.

De bestelling is gegaan via Bertje Bel en daar kan ik alleen maar positief over zijn. Donderdag besteld en vrijdag in huis. Gewoon zoals je mag verwachten en dan ook nog eens een goede prijs en geen verzendkosten! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Antwoord klantenservice

Beste Patrick,

wij worden heel blij van de goede ervaring die je met ons gehad hebt. Wat fijn dat de bluetooth headset en de sport armband je ondersteunen op je sportieve weg. De goede service het altijd gratis verzenden is iets dat je standaard bij onze producten krijgt. Het doet ons goed dat jij hier extra blij van wordt.

bedankt voor je review en bestelling en veel succes met sporten.

Met vriendelijke groet,
Bertje Bel Webwinkels Klantenservice

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bertje Bel Webwinkels Klantenservice op 09 September 2015

Beste Patrick,

wij worden heel blij van de goede ervaring die je met ons gehad hebt. Wat fijn dat de bluetooth headset en de sport armband je ondersteunen op je sportieve weg. De goede service het altijd gratis verzenden is iets dat je standaard bij onze producten krijgt. Het doet ons goed dat jij hier extra blij van wordt.

bedankt voor je review en bestelling en veel succes met sporten.

Met vriendelijke groet,
Bertje Bel Webwinkels Klantenservice

Reageer op deze review