Details van de beoordeling

Foto Klein
Elektronica

Tv werkt niet naar behoren

Beoordeling 
 
3.0

Beste,

Heb al eerder gemaild over de klacht van mijn pas gekochte tv. Het ips paneel. Ze lieten dit zien door middel van "tikken" op het scherm er zou geen wit vlak omheen verschijnen en bij tv s die dit paneel niet hebben gebeurd het wel. Nou mijn tv heeft het dus wel wat niet zou mogen..
Ben vorige week naar de betreffende winkel terug geweest en kreeg hier een wat vreemd antwoord. De beste man liet mij, toen ik mijn tv ging kopen, zien door middel van het tikken op het tv scherm wat het verschil onder andere is tussen een gewone tv of een tv met ips paneel. Op het scherm zonder ips zag je duidelijke witte vlekken verschijnen. Helaas heb ik dat nu thuis ook. Uiteraard heb ik niet zoveel verstand van tv s en weet ik niet of ik de juiste kleuren heb en of het echt kwaad kan. Maar ik weet wel dat het als ik dat "tikken" doe dat het niet hetzelfde is als in de winkel destijds. De man in de winkel maakte er een raar verhaal van dat ik misschien een ander paneel heb en dat het geen kwaad kan en dat het ook niks met tikken te maken heeft. En elke keer wat anders vond ik om duidelijk te maken dat het eigenlijk "normaal/ goed" hoort te zijn. Het zal allemaal wel maar zo laten ze mij het verschil zien en ik ervaar het thuis anders. Het gaat me niet om dat tikken maar wel om de functie en evt de toekomst ik heb er toch aardig wat geld voor betaald en uiteraard betaal je ook wat geld voor de functie. Hoor graag hoe we dit verder op kunnen lossen want heb niet het idee dat ik er in de winkel uit ga komen. Overigens is de type van mijn tv een lg 43lf63 en de tv is in Numansdorp gekocht.
Overigens heb ik via de klantenservice contact gehad met Paul van Dijk en heb ik op zijn bericht geantwoord maar ik wacht nu al 5-6 dagen op een reactie Terwijl ze aangeven antwoord op dezelfde dag.
Overigens ben ik echter nog langs een ander filiaal gereden om te vragen wat hun er van vonden ik legde uit hoe die man het verschil van het paneel voordeed en hij stond me erg vreemd aan te kijken.. Beetje tegenstrijdig opgeleid had ik het idee. Hij zei wel dat ik de tv zou moeten ruilen. Naja beetje service van jullie kant kan geen kwaad lijkt me.. Voor de prijs van de tv is een haal en brengservice na een paar keer terug te zijn geweest met dit probleem en een vage oplossing toch het minste wat jullie kunnen doen.

PL
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review